abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 10 april 2018 @ 09:53:27 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178421633
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo (beoogd)
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Ronny Jackson???
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI), Herbert McMaster (National Security Adviser), David Shulkin (Secretary Veterans Affairs)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:54:01 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:49 schreef KoosVogels het volgende: [..] Exporteert de VS überhaupt significante aantallen auto's? In Europa zie ik zelden Amerikaanse wagens op de weg.
Ford? Tesla? Chevrolet?
Of bedoel je in de VS geproduceerde auto’s?
Mercedes produceert bv zijn suv’s In de vs, tesla ook.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het gaat vooral om het marktaandeel van Chinese auto's op de Chinese markt. Als die terugloopt kunnen zowel Europese, Amerikaanse, en andere Aziatische merken profiteren.
China produceert nu al meer auto's dan Amerika en Japan bij elkaar opgeteld, net zoveel als in de hele EU, en dat gaat alleen maar meer worden. Ik verwacht niet echt een dalend marktaandeel voor Chinese auto's, ook met iets lagere importtarieven. De kans is een stuk groter dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt op gaan in de komende jaren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178421660
Welke Chevrolet bedoel je, de Amerikaanse of Koreaanse?

De eerste zie je namelijk maar amper op de Europese wegen.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2018 09:55:37 ]
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:55:36 #5
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178421674
In je raid, Cohen :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:57:01 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178421685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:55 schreef klappernootopreis het volgende:
In je raid, Cohen :')
Love it. ^O^
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178421689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die worden hier gemaakt
Een deel wordt hier gemaakt. Net als Volkswagen een deel in de VS maakt en een deel vanuit Europa exporteert naar Amerika.
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:58:02 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178421696
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ford? Tesla? Chevrolet?
Of bedoel je in de VS geproduceerde auto’s?
Mercedes produceert bv zijn suv’s In de vs, tesla ook.
En waar halen ze de grondstoffen en onderdelen weg? je ziet maar al te vaak vaak adverts langskomen op de Amerikaanse tv: This product is assembled in the united states
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 10 april 2018 @ 09:58:30 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178421703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een deel wordt hier gemaakt. Net als Volkswagen een deel in de VS maakt en een deel vanuit Europa exporteert naar Amerika.
En aan dit soort globalisering moet een einde worden gemaakt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178421712
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

China produceert nu al meer auto's dan Amerika en Japan bij elkaar opgeteld, net zoveel als in de hele EU, en dat gaat alleen maar meer worden. Ik verwacht niet echt een dalend marktaandeel voor Chinese auto's, ook met iets lagere importtarieven. De kans is een stuk groter dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt op gaan in de komende jaren.
Dat ligt aan de consument en zijn buidel. Een Chinese auto ligt veel meer in het budget van de gemiddelde Chinese consument maar zij preferen vaak, als statussymbool, een Europese of Amerikaanse auto. Wanneer prijzen voor Amerikaanse auto's competiever zijn zullen er ook meer auto's verkocht kunnen worden. En dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt opgaan lijkt me onvermijdelijk maar juist daarom is het des te belangrijker om ook de Chinese markt te kunnen betreden.
pi_178421717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een deel wordt hier gemaakt. Net als Volkswagen een deel in de VS maakt en een deel vanuit Europa exporteert naar Amerika.
De enige modellen die je hier in grote getale ziet rijden zijn Europese Ford's.
pi_178421725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

En aan dit soort globalisering moet een einde worden gemaakt?
Er valt wat voor te zeggen in ieder geval.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:00:52 #13
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178421735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ligt aan de consument en zijn buidel. Een Chinese auto ligt veel meer in het budget van de gemiddelde Chinese consument maar zij preferen vaak, als statussymbool, een Europese of Amerikaanse auto. Wanneer prijzen voor Amerikaanse auto's competiever zijn zullen er ook meer auto's verkocht kunnen worden. En dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt opgaan lijkt me onvermijdelijk maar juist daarom is het des te belangrijker om ook de Chinese markt te kunnen betreden.
Logistiek lijkt het me rendabeler om auto's te importeren uit Europa dan uit de VS.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:00:54 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:54 schreef Chewie het volgende:
Welke Chevrolet bedoel je, de Amerikaanse of Koreaanse?

De eerste zie je namelijk maar amper op de Europese wegen.
En Mercedes en BMW produceren auto’s in de VS met veel onderdelen uit andere landen. Ford produceert oa in Duitsland en in Spanje met onderdelen uit allerlei landen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

De enige modellen die je hier in grote getale ziet rijden zijn Europese Ford's.
https://www.trade.gov/td/otm/assets/auto/ExportPaper2015.pdf
Hier kan je wat meer exportcijfers vinden van verschillende merken.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:01:40 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Logistiek lijkt het me rendabeler om auto's te importeren uit Europa dan uit de VS.
Kunnen met de schepen mee die Japanse auto’s naar Europa hebben gebracht bedoel je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ligt aan de consument en zijn buidel. Een Chinese auto ligt veel meer in het budget van de gemiddelde Chinese consument maar zij preferen vaak, als statussymbool, een Europese of Amerikaanse auto. Wanneer prijzen voor Amerikaanse auto's competiever zijn zullen er ook meer auto's verkocht kunnen worden. En dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt opgaan lijkt me onvermijdelijk maar juist daarom is het des te belangrijker om ook de Chinese markt te kunnen betreden.
De Chinese automarkt wat status betreft gaat om de ruimte op de achterbank, als de Europese en Amerikaanse automakers daar rekening mee houden kunnen ze goed scoren.
pi_178421753
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Logistiek lijkt het me rendabeler om auto's te importeren uit Europa dan uit de VS.
Omdat?
pi_178421759
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En Mercedes en BMW produceren auto’s in de VS met veel onderdelen uit andere landen. Ford produceert oa in Duitsland en in Spanje met onderdelen uit allerlei landen.
mooi toch die globalisering.
pi_178421788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

https://www.trade.gov/td/otm/assets/auto/ExportPaper2015.pdf
Hier kan je wat meer exportcijfers vinden van verschillende merken.
Ja vrij klein aandeel in geëxporteerde auto's vanuit de VS, bouwen waar het verkocht wordt is het mantra
pi_178421799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

De Chinese automarkt wat status betreft gaat om de ruimte op de achterbank, als de Europese en Amerikaanse automakers daar rekening mee houden kunnen ze goed scoren.
China is een enorme markt met steeds beter geinformeerde consumenten. Ook zij zullen in toenemende mate het verschil kunnen proeven tussen Chinese en Westerse kwaliteit.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:04:12 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178421800
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:58 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En waar halen ze de grondstoffen en onderdelen weg? je ziet maar al te vaak vaak adverts langskomen op de Amerikaanse tv: This product is assembled in the united states
Correct, niet anders voor de meeste auto’s
Een auto wordt nauwelijks nog in 1 land geproduceerd, eigenlijk werden ze dat nooit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178421817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja vrij klein aandeel in geëxporteerde auto's vanuit de VS, bouwen waar het verkocht wordt is het mantra
Dat betekent niet dat er niet gexporteerd wordt naar Europa vanuit de VS (of andersom).
pi_178421820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

China is een enorme markt met steeds beter geinformeerde consumenten. Ook zij zullen in toenemende mate het verschil kunnen proeven tussen Chinese en Westerse kwaliteit.
Dat werkt alleen als je er van uitgaat dat Chinese kwaliteit altijd achter zou blijven bij de westerse kwaliteit en dat is geen realistisch scenario.

Je zegt zelf in China te zijn geweest en ik ken het land ook aardig goed, dus je moet ook wel op de hoogte zijn hoe de consument daar geïnformeerd wordt
pi_178421834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat er niet gexporteerd wordt naar Europa vanuit de VS (of andersom).
Oh was dat het discussiepunt die we hadden? :')
pi_178421854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat werkt alleen als je er van uitgaat dat Chinese kwaliteit altijd achter zou blijven bij de westerse kwaliteit en dat is geen realistisch scenario.

Je zegt zelf in China te zijn geweest en ik ken het land ook aardig goed, dus je moet ook wel op de hoogte zijn hoe de consument daar geïnformeerd wordt
Altijd misschien niet maar op dit moment wel. En dat is wel de realiteit van vandaag de dag. Ik heb niet gezegd in China geweest zijn wel regelmatig in Azie. Ik ben ook zeer bekend met Chinezen en de Aziatische markt. De Chinese industrie is op dit moment nog niet gefocus op kwaliteit en nog steeds voor een groot deel op massaproductie, het gaat kwalitatief wel vooruit, maar dat zal tijd kosten.
pi_178421866
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh was dat het discussiepunt die we hadden? :')
Ja.
pi_178421876
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ligt aan de consument en zijn buidel. Een Chinese auto ligt veel meer in het budget van de gemiddelde Chinese consument maar zij preferen vaak, als statussymbool, een Europese of Amerikaanse auto.
Bron graag.

quote:
Wanneer prijzen voor Amerikaanse auto's competiever zijn zullen er ook meer auto's verkocht kunnen worden. En dat Chinese bedrijven juist de Amerikaanse en Europese markt opgaan lijkt me onvermijdelijk maar juist daarom is het des te belangrijker om ook de Chinese markt te kunnen betreden.
Vanaf 2019 gaan er in China vrij strenge regels gelden voor autoproducenten met betrekking tot mpg die ze moeten halen, 42 mpg over het gehele wagenpark, 54.5 mpg in 2025. Als ze dat niet halen ontvangen ze boetes of moeten ze punten overkopen van bedrijven die de limieten wel halen.

Ter vergelijking: Ford zit momenteel op 36mpg, GM op 34. Dat komt gewoon in de plek van de importtarieven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 10 april 2018 @ 10:12:51 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178421946
A bomb on Trump’s front porch’: FBI’s Cohen raids hit home for the president

quote:
President Trump has howled in all caps for nearly a year as the Justice Department has delved deeper and deeper into his orbit. Special counsel Robert S. Mueller III indicted his former campaign chairman. Then he secured a guilty plea from his former national security adviser. All the while, Mueller and his investigators have spent hours questioning White House officials about whether the president had sought to obstruct justice.

But the FBI’s seizure on Monday of privileged communications between Trump and his private lawyer, Michael D. Cohen — as well as documents related to a $130,000 payment to Stormy Daniels, the adult-film actress who has alleged a sexual affair with Trump — was a particularly extraordinary move that opens a whole new front in the converging legal battles ensnaring the administration.

Cohen is Trump’s virtual vault — the keeper of his secrets, from his business deals to his personal affairs — and the executor of his wishes.

“This search warrant is like dropping a bomb on Trump’s front porch,” said Joyce White Vance, a former U.S. attorney in Alabama.

Mark S. Zaid, a Washington lawyer, said the seizure of Cohen’s records “should be the most concerning for the president.”

“You can’t get much worse than this, other than arresting someone’s wife or putting pressure on a family member,” he said. “This strikes at the inner sanctum: your lawyer, your CPA, your barber, your therapist, your bartender. All the people who would know the worst about you.”

The president spent much of Monday afternoon glued to the television. Aides said Trump watched cable news coverage of surprise raids on Cohen’s Manhattan office, home and hotel room by FBI agents, who took the lawyer’s computer, phone and personal financial records after a referral from Mueller.

As the sun began to fall in Washington, Trump offered reporters his initial reaction: “It’s a disgraceful situation.”

“I have this witch hunt constantly going on,” Trump said. “That is a whole new level of unfairness,” he added, leaving no doubt that he views Monday’s actions as a personal affront. Trump called Cohen “a good man” and went on to criticize Attorney General Jeff Sessions, saying he had made “a very terrible mistake for the country” by recusing himself from the Russia probe.

(....)

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178421954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja.
Dat is gek want nergens stel ik dat er geen sprake is van import/export maar dat het nogal marginaal is.
pi_178422063
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bron graag.
Mijn eigen documenten kan ik hier spijtig genoeg niet posten dus ik heb even een ondersteunend artikel gevonden:

quote:
Chinese consumers increasingly favor American brands, which have a reputation for safety, youth and international flair. The domestic brands have tended to lag in surveys of initial quality and engineering, although they are starting to close the gap. In long-term reliability, they are far behind and falling even further.

Rising affluence has left consumers reluctant to accept cheaper, spartan models from domestic manufacturers. The domestic brands have been further hurt by poor crash test results for some Chinese-designed models and a series of food safety scandals that have dented public confidence in Chinese regulations.

Now that I have a child, I’m considering shifting to a safer car like a Ford,” said He Hai, a 29-year-old real estate salesman, as he browsed at a dealership.
https://www.nytimes.com/2(...)of-foreign-cars.html

Interessant dus.

[..]

quote:
Vanaf 2019 gaan er in China vrij strenge regels gelden voor autoproducenten met betrekking tot mpg die ze moeten halen, 42 mpg over het gehele wagenpark, 54.5 mpg in 2025. Als ze dat niet halen ontvangen ze boetes of moeten ze punten overkopen van bedrijven die de limieten wel halen.

Ter vergelijking: Ford zit momenteel op 36mpg, GM op 34. Dat komt gewoon in de plek van de importtarieven.
Bron? De Chinezen zijn slim genoeg om uiteindelijk zoiets te bedenken uiteraard.
pi_178422100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is gek want nergens stel ik dat er geen sprake is van import/export maar dat het nogal marginaal is.
Zeer gek zeg want ik stelde alleen dat Ford naar Europa geexporteerd wordt. Je zal je dus wel vergist hebben dan. Kan gebeuren.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:34:00 #33
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178422256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:12 schreef Ulx het volgende:
I have this witch hunt constantly going on,” Trump said. “That is a whole new level of unfairness
Nixon repte indertijd ook over een heksenjacht.
En Trump overdrijft schromelijk over de mate van eerlijkheid, IMHO.

Abraham Lincoln (R) werd verdorie in zijn rug geschoten, John F. Kennedy (D) in zijn hoofd!

dát is pas unfair.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178422290
quote:
Dat laatste is m.i. wel erg relevant. Met andere woorden, als Sessions zich niet 'recused' had, had Trump waarschijnlijk hem al lang opdracht gegeven om Mueller te ontslaan.
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:37:48 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178422317
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zeer gek zeg want ik stelde alleen dat Ford naar Europa geexporteerd wordt. Je zal je dus wel vergist hebben dan. Kan gebeuren.
Kunnen we deze discussie misschien een schopje geven naar [beurs & economie]? we dwalen af hier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178422351
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zeer gek zeg want ik stelde alleen dat Ford naar Europa geexporteerd wordt. Je zal je dus wel vergist hebben dan. Kan gebeuren.
Waarop ik stelde dat het merendeel voor de Europese markt hier geproduceerd worden wat dus wat anders is dan dat ik volgens jou gezegd zou hebben dat er geen sprake is van export.

Je zal wel een beetje dom zijn dan, kan gebeuren hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2018 10:40:33 ]
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:44:07 #37
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178422419
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:35 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat laatste is m.i. wel erg relevant. Met andere woorden, als Sessions zich niet 'recused' had, had Trump waarschijnlijk hem al lang opdracht gegeven om Mueller te ontslaan.
Dan had Trump zich ook gelijk van Rod Rosenberg moeten ontdoen, dat zou dus betekenen dat hij in een Saturday Night Massacre terecht kan komen. Trump probeert het nu druppelsgewijs. Net zo schadelijk overigens, maar met minder kans op een revolte in het Congres.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178422452
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dan had Trump zich ook gelijk van Rod Rosenberg moeten ontdoen, dat zou dus betekenen dat hij in een Saturday Night Massacre terecht kan komen. Trump probeert het nu druppelsgewijs. Net zo schadelijk overigens, maar met minder kans op een revolte in het Congres.
Voordat Sessions' recusal had Rosenstein niets te maken met Mueller. Dus die was überhaupt niet in the picture geweest dan.
pi_178422473
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarop ik stelde dat het merendeel voor de Europese markt hier geproduceerd worden wat dus wat anders is dan dat ik volgens jou gezegd zou hebben dat er geen sprake is van export.

Je zal wel een beetje dom zijn dan, kan gebeuren hoor
Waarop ik nooit heb gezegd dat dit niet zou kloppen. Ik vergeef je.
pi_178422479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kunnen we deze discussie misschien een schopje geven naar [beurs & economie]? we dwalen af hier.
We dwalen af omdat je consequent elke vraag op toelichting negeert.
pi_178422635
David Hogg (17 jaar) heeft het bijzondere talent om zijn politieke tegenstanders, vaak minstens twee keer zou oud en twee keer zo weinig volwassen, zichzelf in hun voet te laten schieten met allerlei walgelijke uitspraken. Nu is er weer een radio host bij Sinclair Broadcasting opgestapt, nadat hij ervoor pleitte om "een gloeiende pook" in Hogg's achterste te steken omdat hij het waagt zich uit te spreken voor gun control. Verbazingwekkend genoeg vinden veel adverteerders het geen bijzonder charmante uitspraak.

Missouri host who tweeted he'd 'ram a hot poker up' Parkland survivor resigns TV gig:
http://www.kansascity.com(...)rticle208351974.html
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:04:07 #42
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178422743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

We dwalen af omdat je consequent elke vraag op toelichting negeert.
We? die discussie had Euribob al beïndigd. OOK voor jou!.

Stop met zuigen en heb het over Amerikaanse politiek
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:06:22 #43
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178422776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:57 schreef westwoodblvd het volgende:
David Hogg (17 jaar) heeft het bijzondere talent om zijn politieke tegenstanders, vaak minstens twee keer zou oud en twee keer zo weinig volwassen, zichzelf in hun voet te laten schieten met allerlei walgelijke uitspraken. Nu is er weer een radio host bij Sinclair Broadcasting opgestapt, nadat hij ervoor pleitte om "een gloeiende pook" in Hogg's achterste te steken omdat hij het waagt zich uit te spreken voor gun control. Verbazingwekkend genoeg vinden veel adverteerders het geen bijzonder charmante uitspraak.

Missouri host who tweeted he'd 'ram a hot poker up' Parkland survivor resigns TV gig:
http://www.kansascity.com(...)rticle208351974.html
Ik moet zeggen dat dat jochie al heel wat schade heeft veroorzaakt in de Alt-right troll gelederen. _O_ ga zo door David!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:27:26 #44
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178423113
Ze mogen in de media wel een stuk beter uitkijken wat ze zeggen over die studenten, een ongeschreven wet is:

Blijf van onze kinderen af.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178423155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

We? die discussie had Euribob al beïndigd. OOK voor jou!.

Stop met zuigen en heb het over Amerikaanse politiek
Mocht je het gemist hebben. De handelsoorlog met China is op dit moment een behoorlijk Amerikaanse aangelegenheid. Maar je laat jezelf wel duidelijk kennen op dit moment joh.
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:46:23 #46
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_178423431
Republicans Giving Up House Seats At A Rate Not Seen In Decades

Natuurlijk verloop? Of iets met ratten en een zinkend schip?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Overall beste user 2022 dinsdag 10 april 2018 @ 12:02:04 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178423668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Republicans Giving Up House Seats At A Rate Not Seen In Decades

Natuurlijk verloop? Of iets met ratten en een zinkend schip?
Het één sluit het andere niet uit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:11:01 #48
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178423801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:46 schreef robdriessen het volgende:
Republicans Giving Up House Seats At A Rate Not Seen In Decades

Natuurlijk verloop? Of iets met ratten en een zinkend schip?
Veel republikeinen zitten al behoorlijk lang op hun stek, en de democraten zijn op het moment gretiger om die posities in te nemen dan tijdens de Obama Periode. Ik denk dat het ergens in het midden ligt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178424125
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Veel republikeinen zitten al behoorlijk lang op hun stek, en de democraten zijn op het moment gretiger om die posities in te nemen dan tijdens de Obama Periode. Ik denk dat het ergens in het midden ligt.
Waarom zouden ze gretiger zijn. Je verzint gewoon wat andere mensen denken of voelen.
pi_178424445
Is het vandaag weer "alleen deparo mag zijn mening geven dag"?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')