abonnement Unibet Coolblue
pi_178404973
Serieus, het is mij vier jaar geleden ook niet gelukt en nu nog steeds niet. Waarom is dit zo lastig? Ik heb mijn bedrijf geclaimd en geverifieerd, maar er is gewoonweg geen optie om mijn bedrijf te verwijderen.

Weet iemand hoe dit wel moet?
pi_178405093
Geen idee.

Ik beheer er ook een stuk of twintig. Altijd leuk om openingstijden en alles aan te passen van bedrijven die hun zak niet claimen
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_178405640
Het is mij gewoon gelukt. Ik heb een melding gemaakt dat het gewoon mijn huis was. Dan maar op zo'n manier. Kut google. Kutbedrijf.
  maandag 9 april 2018 @ 17:20:03 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178410143
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 13:05 schreef RoW_0 het volgende:
Het is mij gewoon gelukt. Ik heb een melding gemaakt dat het gewoon mijn huis was. Dan maar op zo'n manier. Kut google. Kutbedrijf.
_O-. Slim. Zo heb ik mezelf tien jaar geleden (om en nabij) dood verklaard bij één van de goede doelen. Werkt ook geweldig, was volgens mij nog voor de belmeniet of ik zat er in omdat ik ooit een keer een euro had gegeven aan Jantje Beton of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 9 april 2018 @ 20:48:49 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178414444
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 17:20 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-. Slim. Zo heb ik mezelf tien jaar geleden (om en nabij) dood verklaard bij één van de goede doelen. Werkt ook geweldig, was volgens mij nog voor de belmeniet of ik zat er in omdat ik ooit een keer een euro had gegeven aan Jantje Beton of zo.
_O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')