abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178404219
Hey,

Ik ben nu bezig met een crash dieet waarbij ik 800 a 900 kcal eet op een dag, en met sporten nog 300 a 400 kcal verbrand. Ik probeer ook 2 a 3 liter water te drinken. Ik ben niet dik weliswaar ( 1. 67 en 56 kg ) maar ik wil toch nog wat dunner zijn. Ik vind mijn benen iets te dik. Ik heb ze al altijd het lelijkst aan mijzelf gevonden. Als ik bv een kleedje aantrek, ben ik altijd heel onzeker over mijn stevige benen.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat mijn streefgewicht 56kg was, maar nadat ik een heel dun mooi vrouw zag op tv, wilde ik ook zo dun zijn. Ik ben niet voor dat Kim Kardashian hype. Ik vind dat nu persoonlijk gezegd lelijk. Over smaken kun je ook niet discussiëren uiteraard.

Ik vond dit dieet in begin meevallen, maar nu denk ik constant aan eten! Zelfs slapen gaat moeilijk nu. Maar ik heb nog paar dagen te gaan, dus ik hoop dat ik het volhoud. En ik weet dat de risico van een crash dieet is dat je alles dubbel terug krijgt als je weer normaal gaat eten. Maar ik kom echt bijna niets aan. Ik heb het geluk dat ik een snel metabolisme heb, dus ik denk dat het wel zal meevallen, als ik het rustig opbouw.

Ik zou het liefst 52 kg willen wegen, maar zal het momenteel op 54 houden. En na een week of 2 zal ik denk weer beginnen voor die 2kg.

Vinden jullie (hele) dunne vrouwen mooier dan volslanke? Gewoon uit interesse, ik doe dit enkel voor mijn eigen plezier. Je moet tenslotte doen waar jij jou het best bij voelt, toch?
pi_178404284
Ik vind een vrouw die net iets meer heeft veel mooier.

Daarbij vind ik je dieet echt compleet achterlijk. Je verziekt heel je metabolisme en het is niet alsof je kan bepalen dat je vet op je benen kwijt raakt. Ga normaal eten en ga sporten door spieropbouw in je benen zullen die veel strakker worden waardoor je een mooiere vorm krijgt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178404415
Je dieet is echt te zot voor woorden. Ga sporten, eet gezond. Een met 56 kilo kun je nou niet bepaald dik zijn.
En je kunt er niet van slapen, maar je doet het voor je plezier. Yeah right...
pi_178404426
En ik vind hele dunne vrouwen absoluut niet mooi. Liever 5 kg te veel dan 5kg te weinig.
pi_178404486
ik zou niet weten waarom je nog minder zou willen wegen, maar als je wil afvallen doe het dan op een verantwoorde manier en niet zo..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_178404663
Lichaam gaat nu in hongerstand en begint vet op te eten. Als je weer begint met eten na het dieet gaat het lichaam in opslagstand om de volgende hongersnood aan te kunnen. Met andere woorden, aankomen na een crash dieet is onvermijdelijk.
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 12:29:20 #7
236264 crew  capricia
pi_178404809
Dacht ook altijd dat crashdieten slecht waren. Maar bij het diabetesfonds lees ik dat zelfs ziekenhuizen (Erasmus Medisch Centrum) het implementeren.
https://www.diabetesfonds(...)ype-2-en-overgewicht
Definitely not CIA
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 12:29:43 #8
236264 crew  capricia
pi_178404818
Wat voor sport doe je TS?
Definitely not CIA
  maandag 9 april 2018 @ 12:30:54 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178404842
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:29 schreef capricia het volgende:
Dacht ook altijd dat crashdieten slecht waren. Maar bij het diabetesfonds lees ik dat zelfs ziekenhuizen (Erasmus Medisch Centrum) het implementeren.
https://www.diabetesfonds(...)ype-2-en-overgewicht
TS valt waarschijnlijk niet in de doelgroep diabetes 2 + overgewicht
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 12:31:16 #10
236264 crew  capricia
pi_178404852
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 12:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

TS valt waarschijnlijk niet in de doelgroep diabetes 2 + overgewicht
Eens hoor. :D
Definitely not CIA
pi_178405572
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 12:16 schreef mootie het volgende:
En ik vind hele dunne vrouwen absoluut niet mooi. Liever 5 kg te veel dan 5kg te weinig.
Over smaken kun je niet discussiëren. Ik vind 5 kg teveel niet mooi. Ik vind ondergewicht ook niet mooi hoor, maar ik zal ook geen ondergewicht hebben.
pi_178405672
Doe mij maar volslank tot chubby.

Vrouwen met het lichaam van een 11 jarig jongetje knap ik op af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178405703
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:29 schreef capricia het volgende:
Dacht ook altijd dat crashdieten slecht waren. Maar bij het diabetesfonds lees ik dat zelfs ziekenhuizen (Erasmus Medisch Centrum) het implementeren.
https://www.diabetesfonds(...)ype-2-en-overgewicht
Dat is bij mensen die accuut gezondheidsrisico lopen vanwege overgewicht én onder deskundige begeleiding. Totaal onvergelijkbaar dus.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178405776
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Doe mij maar volslank tot chubby.

Vrouwen met het lichaam van een 11 jarig jongetje knap ik op af.
Heel slank betekend niet per definitie plank he. Ik ben zeker niet plat, en zal dit ook niet worden. Daar let ik wel op.
pi_178405829
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:13 schreef E1999 het volgende:

[..]

Heel slank betekend niet per definitie plank he. Ik ben zeker niet plat, en zal dit ook niet worden. Daar let ik wel op.
Wellicht niet, toch vind ik wat meer vlees aan de botten aantrekkelijker.

En ik heb de indruk dat de meeste mannen toch wel een wat voler schoonheidsideaal hebben dan wat sommige vrouwen voor ogen hebben.

Sixpacks, thighgaps etc, het is een gruwel bij vrouwen. Daar knap ik direct op af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 9 april 2018 @ 13:18:58 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178405844
Dieet verantwoord... Straks eet je weer normaal en kom je weer aan. Dit werkt niet
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 13:24:42 #17
236264 crew  capricia
pi_178405928
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dieet verantwoord... Straks eet je weer normaal en kom je weer aan. Dit werkt niet
Oh. Een crashdieet kan zeker wel werken, om af te vallen.
Ik denk alleen dat je evengoed veel spiermassa inlevert terwijl je juist je vet kwijt wil.
En daar zou ik als vrouw niet op zitten te wachten.
Definitely not CIA
pi_178405983
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wellicht niet, toch vind ik wat meer vlees aan de botten aantrekkelijker.

En ik heb de indruk dat de meeste mannen toch wel een wat voler schoonheidsideaal hebben dan wat sommige vrouwen voor ogen hebben.

Sixpacks, thighgaps etc, het is een gruwel bij vrouwen. Daar knap ik direct op af.
Dit heb ik gevonden: Vervolgens gingen de onderzoekers dit model testen bij 1.300 mannen en vrouwen uit tien verschillende landen. Alle deelnemers kregen 21 plaatjes van verschillende vrouwen te zien en die moesten deze rangschikken. Wat blijkt? De slankste vrouwen werden beoordeeld als het meest aantrekkelijk. Vanaf het BMI meer dan 19 bedroeg, vonden de deelnemers de vrouwen minder mooi.

Ik moet zeggen toen ik dat las, dat het mij toch wel iets deed. Is dat nu zever? Of?
pi_178405995
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:13 schreef E1999 het volgende:

[..]

Heel slank betekend niet per definitie plank he. Ik ben zeker niet plat, en zal dit ook niet worden. Daar let ik wel op.
Met jouw gewicht kun je beter wat harder trainen. Dan ben je in kilo's wat zwaarder, maar is je lichaam toch strakker.

Vooral niet teveel crashdiëten, want je houdt geen spieren meer over. Hard sporten, veel eiwit, klein beetje lager in calorieën dan je nodig hebt in het begin. Daarna zelfs een beetje meer (zodra je wat vet kwijt bent).
Whatever...
pi_178406067
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:29 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Met jouw gewicht kun je beter wat harder trainen. Dan ben je in kilo's wat zwaarder, maar is je lichaam toch strakker.

Vooral niet teveel crashdiëten, want je houdt geen spieren meer over. Hard sporten, veel eiwit, klein beetje lager in calorieën dan je nodig hebt in het begin. Daarna zelfs een beetje meer (zodra je wat vet kwijt bent).
En toen was alles gezegd. Dit advies aannemen, TS.
pi_178406224
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:28 schreef E1999 het volgende:

[..]

Dit heb ik gevonden: Vervolgens gingen de onderzoekers dit model testen bij 1.300 mannen en vrouwen uit tien verschillende landen. Alle deelnemers kregen 21 plaatjes van verschillende vrouwen te zien en die moesten deze rangschikken. Wat blijkt? De slankste vrouwen werden beoordeeld als het meest aantrekkelijk. Vanaf het BMI meer dan 19 bedroeg, vonden de deelnemers de vrouwen minder mooi.

Ik moet zeggen toen ik dat las, dat het mij toch wel iets deed. Is dat nu zever? Of?
Op basis van dat stukje tekst is helemaal niets te zeggen.

Maar ik merk al dat het bij jou vooral voortkomt uit onzekerheid. Het is al eerder gezegd, maar met een crashdieet zul je uiteindelijk zwaarder worden.

Je lichaam raakt nu ondervoed, zodra jouw lichaam weer normaal voeding binnen krijgt gaat het massaal energie opslaan in de vorm van vet om een buffer op te bouwen voor de volgende periode van ondervoeding. Resultaat: kilo's vliegen er straks sneller aan dan dat ze er nu af gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178406245
Ik vind vrouwen (en mannen) die obsessief bezig zijn met eten sowieso niet aantrekkelijk.
pi_178406972
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lichaam gaat nu in hongerstand en begint vet op te eten. Als je weer begint met eten na het dieet gaat het lichaam in opslagstand om de volgende hongersnood aan te kunnen. Met andere woorden, aankomen na een crash dieet is onvermijdelijk.
De hongerstand/starvation mode bestaat helemaal niet man. Wel gaat je TDEE omlaag als afvalt en zorgt een calorietekort voor een negatief hormonenprofiel dat afvallen lastiger maakt.
  maandag 9 april 2018 @ 18:09:57 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178411321
Ik vraag me altijd af in hoeverre die 2 kilo nou echt een verschil maakt :')
Volgens mij zie je dat geen reet van
pi_178411913
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 18:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me altijd af in hoeverre die 2 kilo nou echt een verschil maakt :')
Volgens mij zie je dat geen reet van
Hoh jawel hoor.. Ik ben nu maar 2 kg afgevallen en je merkt het al. Gezicht is stuk smaller geworden, flanken, benen. Moest het nu geen verschil opleveren, zou ik ook meer willen afvallen he. Daarbij wil ik er nu in totaal 4 afvallen.
  maandag 9 april 2018 @ 19:45:55 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_178413181
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 18:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me altijd af in hoeverre die 2 kilo nou echt een verschil maakt :')
Volgens mij zie je dat geen reet van
Als je al slank bent kan het een maat schelen.

Ben net zo lang als TS en zelf ook ooit eens afgevallen tot 55 kg. Vond het niet mooi. Paar kilo meer is bij mij iig beter.
Crashdieet vind ik onverstandig. Ga sporten. Een sportief lijf is meestal mooier dan een dun lijf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_178413271
Geen goede manier om gewicht te verliezen, nog los van je gezondheid zal dit waarschijnlijk resulteren in een jojo effect wanneer je weer teruggaat naar je normale manier van eten.

Aangezien je geen overgewicht hebt en je toch wilt afvallen kan je beter kleine aanpassingen toepassen in je manier van eten of sporten waardoor je langzaam maar blijvend gewicht verliest.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178413274
52 kilo bij jouw lengte is nét op het randje van gezond gewicht. Het feit dat je ook nog eens weinig eten combineert met veel sporten vind ik zorgwekkend.
  maandag 9 april 2018 @ 22:31:50 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178417005
Wat ben je ongezond bezig zeg...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')