abonnement Unibet Coolblue
pi_178403126
Hallo.

Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.

Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.(hier had ze zeker nog een vriend)

Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.

Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.

Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.

Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 11:08:58 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178403239
Geen idee wat haar idee is. Als ze blijkbaar zomaar over zou stappen van haar vriend naar jou, zou ik er al geen relatie mee willen.

Als ze serieus is en jij ook had je er al lang werk van moeten maken. Je praat over Valentijn, dat was 14 februari, we zijn bijna 2 maanden verder nu.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178403275
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
Geen idee wat haar idee is. Als ze blijkbaar zomaar over zou stappen van haar vriend naar jou, zou ik er al geen relatie mee willen.

Als ze serieus is en jij ook had je er al lang werk van moeten maken. Je praat over Valentijn, dat was 14 februari, we zijn bijna 2 maanden verder nu.
Dit maal 10. Volgens mij wilt ze gewoon interessant gevonden worden.
Als ze zo makkelijk van haar vriend zou wisselen betwijfel ik dat ze dat niet ook bij TS zou doen.
Juist.
  maandag 9 april 2018 @ 11:12:54 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178403297
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:11 schreef Emisys het volgende:

[..]

Dit maal 10. Volgens mij wilt ze gewoon interessant gevonden worden.
Als ze zo makkelijk van haar vriend zou wisselen betwijfel ik dat ze dat niet ook bij TS zou doen.
misschien vindt ze hem wel leuk maar kan ze niet goed alleen zijn :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_178403306
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:12 schreef Onnoman het volgende:

[..]

misschien vindt ze hem wel leuk maar kan ze niet goed alleen zijn :D
Dan mag ze eerst aan zichzelf werken. Ik ben ook niet goed in alleen zijn en toch heb ik het uitgemaakt.
Juist.
pi_178403620
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:02 schreef 123anoniempje het volgende:
Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
komt op mij gewoon over als wat geflirt....

Kan wat betekenen of niets; meestal is de beste manier om ermee om te gaan dat je er vooral de humor van inziet en als je haar ook leuk vind gewoon op eenzelfde manier met haar praten (dus ook haar je grote liefde noemen).
Maar zonder dat je er gelijk veel serieus achter moet gaan zoeken.

flirten is mestal gewoon een leuk smeermiddel in de omgang met personen van het andere geslacht die je ook zelf leuk vind, maar zonder dat je er gelijk veel serieus achter moet gaan zoeken (overigens als dat wel het geval is, blijkt dat vanzelf als dat flirten steeds een stapje verdergaat).


Of ze een vriend heeft is verder haar zaak... Hooguit als je merkt echt verliefd op haar te worden en dat flirten echt serieuzer wordt kan het wel een kwestie worden om uit te zoeken hoe dat zit.
Ik denk dat je dan ook moet inzien dat iemand die enerzijds in een serieuze relatie zit en alsnog zo heftig met anderen gaat flirten zelf meestal niet al te stabiel en/of betrouwbaar is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_178403765
Het betekent niks.
pi_178404280
Gewoon een beetje lollig flirten. Hoeft echt niets te betekenen.
pi_178404693
Gewoon vragen 'He, heb jij nou nog een vriend?', zegt ze ja dan zeg jij 'Leuk' en denk je 'Doei' en ga je verder niet meer om met die slettebak want ze zal jou ook bedonderen dan, zegt ze 'Nee' dan zeg jij 'Volgend weekend al wat te doen dan of nie?', zegt zij 'Wat dan
jonge?', zeg jij 'Chillen jonge, geef je nummer ik app je', en dan stel je via app film voor ofzo en spreek je af, rest gaat vanzelf dan. En dan is er tenminste helderheid i.p.v. dat onheldere gedoe. Succes jonge!
pi_178405102
Opgeschoond. Graag alleen nette reacties, thanks.
pi_178405818
Hoeft helemaal niets te betekenen, is soms het soort humor, werkte bij een bedrijf en daar grapte een collega dat we een relatie hadden, omdat we wel eens tegelijk naar de achterste loods reden, ach dan ga ik daar wel in mee, dus hadden wel vaker van die lul verhalen over onze 'relatie'
Aan het eind van een werkdag, was hij ook een sterk verhaal aan het vertellen en stond mijn man ineens naast hem, die kwam mij ophalen, toen was het effe ongemakkelijk, maar mijn man speelde prachtig mee door ineens in alle opperste verbazing uit te roepen, ooohhh zou jij haar vandaag hebben?

Zou er niets achter zoeken, en lijkt het je een leuke meid dan moet je haar zoals hier boven is beschreven aanspreken.
pi_178526858
aangezien ik niet meer in het account kom van anoniempje123 maar even zo gedaan.

Gister zei ze dat ze van werknemers van het woonwarenhuis had gehoord waar ons restaurant inzit dat ze een relatie met mij moest nemen omdat wij goed bij elkaar passen omdat we tegenpolen zijn.
Ik toen met mijn stomme kop alleen maar o zeggen.

Ik weet nu wel dat ze geen vriend meer heeft

Ze vroeg nogsteeds om een valentijns cadeautje dus die ga ik toch maar halen en aan haar geven. Ook met een kaartje erbij.
Jullie nog tips wat ik het best op dat kaartje kan schrijven. Ik wilde haar via dat kaartje vragen om iets mee te gaan drinken.
  zondag 15 april 2018 @ 10:37:52 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178526885
Ik heb het idee dat ze goed aanvoelt dat jij de hots voor haar hebt en zodoende wat met je dolt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178526923
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2018 10:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat ze goed aanvoelt dat jij de hots voor haar hebt en zodoende wat met je dolt.
Zou kunnen alleen zelfs 2 leidinggevende hebben tegen mij gezegd dat diegene uit dat woonwarenhuis dat tegen haar hebben gezegd. ik denk niet dat ze met beide een plannetje gemaakt heeft.
  zondag 15 april 2018 @ 10:41:25 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178526941
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 10:40 schreef tijdjes12345 het volgende:

Zou kunnen alleen zelfs 2 leidinggevende hebben tegen mij gezegd dat diegene uit dat woonwarenhuis dat tegen haar hebben gezegd. ik denk niet dat ze met beide een plannetje gemaakt heeft.
Mja, ik heb ook het gevoel dat jouw verliefdheid nogal zichtbaar is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 15 april 2018 @ 10:41:58 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178526955
Maar niet geschoten is altijd mis, dus go for it!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178526968
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 10:40 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Zou kunnen alleen zelfs 2 leidinggevende hebben tegen mij gezegd dat diegene uit dat woonwarenhuis dat tegen haar hebben gezegd. ik denk niet dat ze met beide een plannetje gemaakt heeft.
Verkeerde account aangemeld?
  zondag 15 april 2018 @ 10:43:46 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178526985
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 10:36 schreef tijdjes12345 het volgende:
aangezien ik niet meer in het account kom van anoniempje123 maar even zo gedaan.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178527004
Ah, overheen gelezen!
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 10:47:43 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178527063
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2018 10:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mja, ik heb ook het gevoel dat jouw verliefdheid nogal zichtbaar is.
Dat, maar, die meid heeft nu geen relatie meer, dus nu zou hij het wel kunnen proberen. Hij heeft weinig te verliezen.

Tenzij hij dan natuurlijk het lachertje wordt daar, maar, dat is ie dan nu ook al, want die 2 leidinggevenden geven natuurlijk niet zonder reden aan dat hij actie moet ondernemen. Dat is niet omdat die meid dat tegen die 2 personen heeft gezegd, maar omdat bij TS de verliefdheid er vanaf druipt. :P

Aangezien ik een sucker for romance ben, wil ik geloven dat het nu gaat lukken, dus ik zou wel heel snel actie ondernemen TS :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178531443
Een relatie binnen het werk is altijd lastig, tenminste dat vond ik wel. Misschien moet je haar een keer mee uit eten nemen, ipv op het werk over je arm te laten wrijven.. Zie je haar ook wel buiten het werk om?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_178533928
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 14:52 schreef Mo0nlight het volgende:
Een relatie binnen het werk is altijd lastig, tenminste dat vond ik wel. Misschien moet je haar een keer mee uit eten nemen, ipv op het werk over je arm te laten wrijven.. Zie je haar ook wel buiten het werk om?
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 10:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat, maar, die meid heeft nu geen relatie meer, dus nu zou hij het wel kunnen proberen. Hij heeft weinig te verliezen.

Tenzij hij dan natuurlijk het lachertje wordt daar, maar, dat is ie dan nu ook al, want die 2 leidinggevenden geven natuurlijk niet zonder reden aan dat hij actie moet ondernemen. Dat is niet omdat die meid dat tegen die 2 personen heeft gezegd, maar omdat bij TS de verliefdheid er vanaf druipt. :P

Aangezien ik een sucker for romance ben, wil ik geloven dat het nu gaat lukken, dus ik zou wel heel snel actie ondernemen TS :P
nee zie haar niet buiten het werk om. ik ga het inderdaad vragen.

aangezien ze steeds bleef zeuren om een valentijns cadeautje nu nogsteeds heb ik maar wat gekocht.
ze wilde eerst een tegoedbon van de mac maar beiden dachten we dat die niet bestonden. dus zei ze chocola.
dus chocolade gekocht.
na wat research blijken er toch bonnen te bestaan van de mac dus die ook gehaald.

a.s zaterdag werken we samen en sluiten we samen de winkel met anderen.
ik zeg dan iets van ik heb nog dat valentijns cadeautje voor je.
ik geef dan denk ik eerst de chocola en zeg daarna dat ik nog iets heb. daarvoor kan ik nog iets zeggen dat ik niet voor ieder willekeurig persoon die cadeaubonnen zou kopen want je kan pas vanaf 20 euro halen. en en of ze dan iets wilt drinken.
daarna geef ik ze.
pi_178534446
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 17:04 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]


[..]

nee zie haar niet buiten het werk om. ik ga het inderdaad vragen.

aangezien ze steeds bleef zeuren om een valentijns cadeautje nu nogsteeds heb ik maar wat gekocht.
ze wilde eerst een tegoedbon van de mac maar beiden dachten we dat die niet bestonden. dus zei ze chocola.
dus chocolade gekocht.
na wat research blijken er toch bonnen te bestaan van de mac dus die ook gehaald.

a.s zaterdag werken we samen en sluiten we samen de winkel met anderen.
ik zeg dan iets van ik heb nog dat valentijns cadeautje voor je.
ik geef dan denk ik eerst de chocola en zeg daarna dat ik nog iets heb. daarvoor kan ik nog iets zeggen dat ik niet voor ieder willekeurig persoon die cadeaubonnen zou kopen want je kan pas vanaf 20 euro halen. en en of ze dan iets wilt drinken.
daarna geef ik ze.
Maar je weet dus niet zeker of ze wel of niet een relatie heeft? Wel leuk die Mac bon :P
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 18:40:03 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178536851
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 17:04 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

[..]

nee zie haar niet buiten het werk om. ik ga het inderdaad vragen.

aangezien ze steeds bleef zeuren om een valentijns cadeautje nu nogsteeds heb ik maar wat gekocht.
ze wilde eerst een tegoedbon van de mac maar beiden dachten we dat die niet bestonden. dus zei ze chocola.
dus chocolade gekocht.
na wat research blijken er toch bonnen te bestaan van de mac dus die ook gehaald.

a.s zaterdag werken we samen en sluiten we samen de winkel met anderen.
ik zeg dan iets van ik heb nog dat valentijns cadeautje voor je.
ik geef dan denk ik eerst de chocola en zeg daarna dat ik nog iets heb. daarvoor kan ik nog iets zeggen dat ik niet voor ieder willekeurig persoon die cadeaubonnen zou kopen want je kan pas vanaf 20 euro halen. en en of ze dan iets wilt drinken.
daarna geef ik ze.
Maar, je doet nu wel een beetje als een hondje wat zij wil he. Zij zegt ik wil Valentijnscadeautje, en jij doet dat :P Wat jij wil is haar, dus zou ik daar werk van maken. Er is geen voorzichtige manier om dit te brengen, want ze weet al lang dat je verliefd op haar bent joh.

Dus regel haar gewoon, het is niet zo dat je haar ineens enorm verrast, want ze weet het al, het is nu alleen nog even zaak om de buit binnen te hengelen ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178537973
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 17:23 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Maar je weet dus niet zeker of ze wel of niet een relatie heeft? Wel leuk die Mac bon :P
toen ze zei van dat 2 andere hadden gezegd dat zij een relatie met mij moest nemen zei ik van je hebt een vriend toch.

en toen zei ze iets van eigenlijk niet echt meer.
pi_178538513
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar, je doet nu wel een beetje als een hondje wat zij wil he. Zij zegt ik wil Valentijnscadeautje, en jij doet dat :P Wat jij wil is haar, dus zou ik daar werk van maken. Er is geen voorzichtige manier om dit te brengen, want ze weet al lang dat je verliefd op haar bent joh.

Dus regel haar gewoon, het is niet zo dat je haar ineens enorm verrast, want ze weet het al, het is nu alleen nog even zaak om de buit binnen te hengelen ;)
ja klopt.
alleen na 3x afgewezen te zijn door andere zakt je moet wel in je schoenen. maar ik zal het geven en dan tijdens het geven vragen of ze iets wilt drinken.

EDIT: en als ze alleen aandacht wilt heb ik echt geen flauw idee hoe je kan zien dat een meisje je wel leuk vind.
Aangezien zij best vaak naar me lacht(en andere dat niet doen)
ik werk er nu een jaar en ze doet het sinds een maand nadat ik er begon te werken. maar als ze niet genoeg aandacht zou krijgen zou ze denk al gestopt zijn.
ze dus ook wel over arm wrijven en tik op me vingers geven als ik op me tel zit b.v.

dit was aan het begin niet van wrijven maar is later pas gekomen.

en ik ben niet de enigste jongen daar dus dan zou ze het ook wel bij anderen doen lijkt me. maar dat doet ze niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door tijdjes12345 op 15-04-2018 20:57:01 ]
pi_178541014
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 19:23 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

toen ze zei van dat 2 andere hadden gezegd dat zij een relatie met mij moest nemen zei ik van je hebt een vriend toch.

en toen zei ze iets van eigenlijk niet echt meer.
Wel allemaal wat verwarrend, dus ze heeft een relaitie gehad van 2 weken??
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_178541077
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 21:34 schreef Mo0nlight het volgende:

[..]

Wel allemaal wat verwarrend, dus ze heeft een relaitie gehad van 2 weken??
nee paar maanden geloof ik
pi_178547042
14-jarige struggelz
pi_178547047
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 09:30 schreef Cockwhale het volgende:
14-jarige struggelz
21
  maandag 16 april 2018 @ 09:37:25 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178547129
Als ik jou was, zou ik die chocolade geven en die bon veranderen in een etentje voor twee, jullie twee. Desnoods bij McDonalds. Dan kom je ook wat minder over als een deurmat die haar op haar wenken bedient.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178547221
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 09:30 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

21
_O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178547263
Valentijn? que? het is 16 april!

Verder zou ik lekker verder gaan zoeken, want dit is onduidelijk gemormel en al helemaal als het over cadeautjes gaat in een nog niet eens beginnend stadium...
pi_178547462
'Ik wil dit en dit krijgen voor Valentijn, ook al leven we in april'.

En TS koopt het vervolgens ook nog :') .

Neem haar gewoon mee naar de McDonalds in plaats van haar commando's braaf op te volgen. Beetje initiatief en eigenwaarde, dan komt dit helemaal goed.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Frontpage maandag 16 april 2018 @ 10:59:33 #35
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178548412
Ben je echt 21? Dan zou ik zeggen, grow the fuck up, and fast.

Daarnaast word ik een beetje verdrietig van de taalfouten en het interpunctiegebruik.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 11:59:07 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178549735
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 09:30 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

21
Wacht, wat? 21???? Je komt over als iemand van 15. Laat gauw zitten die chocola, en neem haar gewoon mee uit eten. Wtf is is dit voor kleutergedoe? (in het licht van dat je 21 bent).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178566894
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wacht, wat? 21???? Je komt over als iemand van 15. Laat gauw zitten die chocola, en neem haar gewoon mee uit eten. Wtf is is dit voor kleutergedoe? (in het licht van dat je 21 bent).
Ja ik ga haar ook mee vragen om iets te gaan eten/drinken.

Ik weet alleen dus nog niet pf ze alleen aandacht wilt of mij ook echt leuk vind. Mocht ze nee zeggen als ik vraag of ze iets wilt drinken dan snap ik echt niets van signalen opvangen.

ik was er vandaag omdat ik een nieuw contract moest tekenen

zij stond achter de kassa en ze zei ik kan niet wachten op zaterdag.

Dus ik zei ik heb het cadeautje al heb er zelfs twee.

toen zei ze oh spannend ik ben benieuwd.

[ Bericht 7% gewijzigd door tijdjes12345 op 17-04-2018 10:01:50 ]
pi_178570574
'Ik kan niet wachten op zaterdag' is geen vraag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178571195
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:02 schreef 123anoniempje het volgende:
Hallo.

Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.
Leuke meid als ze dit zegt, terwijl ze nog met die andere knul is..

quote:
Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.(hier had ze zeker nog een vriend)
Slim, gewoon net zolang die kadootjes vergeten zolang zij het niet eerst uit heeft gemaakt ^O^

quote:
Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.

Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.

Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.

Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
Vooralsnog dat ze van aandacht houdt en specifiek van die jou dus wel leuk vindt. Maar niet leuk genoeg om die andere boy te dumpen kennelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 10:36 schreef tijdjes12345 het volgende:
aangezien ik niet meer in het account kom van anoniempje123 maar even zo gedaan.

Gister zei ze dat ze van werknemers van het woonwarenhuis had gehoord waar ons restaurant inzit dat ze een relatie met mij moest nemen omdat wij goed bij elkaar passen omdat we tegenpolen zijn.
Ik toen met mijn stomme kop alleen maar o zeggen.

Ik weet nu wel dat ze geen vriend meer heeft

Ze vroeg nogsteeds om een valentijns cadeautje dus die ga ik toch maar halen en aan haar geven. Ook met een kaartje erbij.
Jullie nog tips wat ik het best op dat kaartje kan schrijven. Ik wilde haar via dat kaartje vragen om iets mee te gaan drinken.
Ze vraagt jou niet mee uit nu ze single is, maar wel weer beginnen over dat valentijnskadootje? Dat klinkt niet zo leuk van haar. Heeft ze je wel zelf verteld dat ze weer single is? Weet je ook waarom het uit is gegaan?

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 17:04 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

[..]

nee zie haar niet buiten het werk om. ik ga het inderdaad vragen.

aangezien ze steeds bleef zeuren om een valentijns cadeautje nu nogsteeds heb ik maar wat gekocht.
ze wilde eerst een tegoedbon van de mac maar beiden dachten we dat die niet bestonden. dus zei ze chocola.
dus chocolade gekocht.
na wat research blijken er toch bonnen te bestaan van de mac dus die ook gehaald.

a.s zaterdag werken we samen en sluiten we samen de winkel met anderen.
ik zeg dan iets van ik heb nog dat valentijns cadeautje voor je.
ik geef dan denk ik eerst de chocola en zeg daarna dat ik nog iets heb. daarvoor kan ik nog iets zeggen dat ik niet voor ieder willekeurig persoon die cadeaubonnen zou kopen want je kan pas vanaf 20 euro halen. en en of ze dan iets wilt drinken.
daarna geef ik ze.
Neem d'r eerst eens mee uit voor je met die oh zo gewilde kadootjes gaat smijten. Check eerst maar of ze een leuke date is voor je haar kadootjesgejengel gaat belonen en zo een patroon start, waarbij zij vraagt en jij zou moeten draaien.

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 19:23 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

toen ze zei van dat 2 andere hadden gezegd dat zij een relatie met mij moest nemen zei ik van je hebt een vriend toch.

en toen zei ze iets van eigenlijk niet echt meer.
Niet echt meer en dat vertelt ze je minder graag dan mekkeren over d'r kadootjes.. :N

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 19:46 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

ja klopt.
alleen na 3x afgewezen te zijn door andere zakt je moet wel in je schoenen. maar ik zal het geven en dan tijdens het geven vragen of ze iets wilt drinken.
Afgewezen worden is niet leuk natuurlijk, maar als jij je gedraagt alsof je een kadootjesautomaat bent ga je ook geen leuk meisje scoren voor de aardige boy die je bent hè.

quote:
EDIT: en als ze alleen aandacht wilt heb ik echt geen flauw idee hoe je kan zien dat een meisje je wel leuk vind.
Aangezien zij best vaak naar me lacht(en andere dat niet doen)
ik werk er nu een jaar en ze doet het sinds een maand nadat ik er begon te werken. maar als ze niet genoeg aandacht zou krijgen zou ze denk al gestopt zijn.
ze dus ook wel over arm wrijven en tik op me vingers geven als ik op me tel zit b.v.

dit was aan het begin niet van wrijven maar is later pas gekomen.

en ik ben niet de enigste jongen daar dus dan zou ze het ook wel bij anderen doen lijkt me. maar dat doet ze niet.
Dat klinkt alsof ze je dan je het leukste van de collega's vindt, maar je was kennelijk niet leuk genoeg om die andere boy eerst te dumpen. Het was niet eens echt uit, eerder niet echt meer aan zei ze, nadat jij daar naar moest vragen. Ook als ze verlegen is of een ander excuus heeft, geeft dat toch wel denken over wat voor een type meisje dit is..

quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:00 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Ja ik ga haar ook mee vragen om iets te gaan eten/drinken.

Ik weet alleen dus nog niet pf ze alleen aandacht wilt of mij ook echt leuk vind. Mocht ze nee zeggen als ik vraag of ze iets wilt drinken dan snap ik echt niets van signalen opvangen.

ik was er vandaag omdat ik een nieuw contract moest tekenen

zij stond achter de kassa en ze vroeg ik kan niet wachten op zaterdag.

Dus ik zei ik heb het cadeautje al heb er zelfs twee.

toen zei ze oh spannend ik ben benieuwd.
Ik zou bijna zeggen doe een strik om je pik ofzo _O- Echt serieus, je bent kennelijk zo onzeker dat je haar met die kadootjes probeert te paaien in plaats van eerst te kijken of jullie buiten werk om het ook gezelligheid kunnen hebben.

Neem d'r eerst maar eens mee uit om elkaar beter te leren kennen. Misschien kun je als ze van taart houdt, haar meenemen naar een lekkere taartjeswinkel of tearoom ofzo. Niet zo hip, maar wel wat anders dan een Mac en lekker rustig. Check dan of die andere knul echt out of the picture is en waarom. Daar kun je misschien ook al wat informatie krijgen over wat ze wel of niet in een relatie wil of daar specifiek naar vragen. Niet zodat jij dat klakkeloos kan aanhouden om haar voor je te winnen, maar om te kijken of jullie bij elkaar passen. Kun je haar gerust een beetje plagen ofzo, want hoe kan jij aan haar merken dat zij jou leuk vindt en niet je kadootjes? Dat je geen troostprijs of rebound bent nu d'r verkering uit is enzo en of ze wel klaar is voor een nieuwe verkering enzo.

Succes en wring je niet teveel in bochten om een meid te pleasen die niet op z'n minst een beetje moeite voor jou terug wil doen.
pi_178575452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Leuke meid als ze dit zegt, terwijl ze nog met die andere knul is..

[..]

Slim, gewoon net zolang die kadootjes vergeten zolang zij het niet eerst uit heeft gemaakt ^O^

[..]

Vooralsnog dat ze van aandacht houdt en specifiek van die jou dus wel leuk vindt. Maar niet leuk genoeg om die andere boy te dumpen kennelijk.

[..]

Ze vraagt jou niet mee uit nu ze single is, maar wel weer beginnen over dat valentijnskadootje? Dat klinkt niet zo leuk van haar. Heeft ze je wel zelf verteld dat ze weer single is? Weet je ook waarom het uit is gegaan?

[..]

Neem d'r eerst eens mee uit voor je met die oh zo gewilde kadootjes gaat smijten. Check eerst maar of ze een leuke date is voor je haar kadootjesgejengel gaat belonen en zo een patroon start, waarbij zij vraagt en jij zou moeten draaien.

[..]

Niet echt meer en dat vertelt ze je minder graag dan mekkeren over d'r kadootjes.. :N

[..]

Afgewezen worden is niet leuk natuurlijk, maar als jij je gedraagt alsof je een kadootjesautomaat bent ga je ook geen leuk meisje scoren voor de aardige boy die je bent hè.

[..]

Dat klinkt alsof ze je dan je het leukste van de collega's vindt, maar je was kennelijk niet leuk genoeg om die andere boy eerst te dumpen. Het was niet eens echt uit, eerder niet echt meer aan zei ze, nadat jij daar naar moest vragen. Ook als ze verlegen is of een ander excuus heeft, geeft dat toch wel denken over wat voor een type meisje dit is..

[..]

Ik zou bijna zeggen doe een strik om je pik ofzo _O- Echt serieus, je bent kennelijk zo onzeker dat je haar met die kadootjes probeert te paaien in plaats van eerst te kijken of jullie buiten werk om het ook gezelligheid kunnen hebben.

Neem d'r eerst maar eens mee uit om elkaar beter te leren kennen. Misschien kun je als ze van taart houdt, haar meenemen naar een lekkere taartjeswinkel of tearoom ofzo. Niet zo hip, maar wel wat anders dan een Mac en lekker rustig. Check dan of die andere knul echt out of the picture is en waarom. Daar kun je misschien ook al wat informatie krijgen over wat ze wel of niet in een relatie wil of daar specifiek naar vragen. Niet zodat jij dat klakkeloos kan aanhouden om haar voor je te winnen, maar om te kijken of jullie bij elkaar passen. Kun je haar gerust een beetje plagen ofzo, want hoe kan jij aan haar merken dat zij jou leuk vindt en niet je kadootjes? Dat je geen troostprijs of rebound bent nu d'r verkering uit is enzo en of ze wel klaar is voor een nieuwe verkering enzo.

Succes en wring je niet teveel in bochten om een meid te pleasen die niet op z'n minst een beetje moeite voor jou terug wil doen.
Bedankt voor je hele uitgebreide antwoord.

Het klopt inderdaad dat ze zelf niet over is begonnen dat ze weer single.
ik heb nu wel van iemand anders vernomen dat we echt single single is.

Waarschijnlijk denkt ze als ze mij wel leuk vind laat hem het maar vragen. vooral omdat zei van die werknemers hebben gehoord dat wij goed bij elkaar passen omdat ik verlegen ben en zij niet.
Ook heb ik wel is met een ander meisje gedate. Deze vond mij wel leuk en dat was ook duidelijk merken. toch vroeg zij mij ook niet hier is het uiteindelijk niks mee geworden.

over dat valentijns cadeautje begon ze nadat ze zei dat het bijna uit was.

Zij vertelde ook tegen een leidinggevende dat ik een cadeautje voor haar ging kopen en die kwam toen op het idee om naar de kamasutrabeurs te gaan... Toen zei ze eerst ja is leuk even later niet meer omdat ze mij niet buiten het werk om kende.
Ik dacht toen gehoord te hebben dat ze zachtjes zei dat wil ik wel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
  dinsdag 17 april 2018 @ 14:09:01 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178577102
Dus er is nu nog niks gebeurd?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_178577351
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dus er is nu nog niks gebeurd?
ik werk zaterdag pas
  dinsdag 17 april 2018 @ 14:18:18 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178577394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:16 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

ik werk zaterdag pas
Nou ik hoop voor je dat het in elk geval een beetje serieus is ook van haar kant en het niet alleen om cadeautjes gaat waar de nadruk nogal op ligt in je posts zo lijkt het...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Spellchecker dinsdag 17 april 2018 @ 14:22:51 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178577530
TS misschien wil een Fokker met je mee voor morele steun en om je voor te zeggen wat je moet doen/zeggen.
pi_178577769
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nou ik hoop voor je dat het in elk geval een beetje serieus is ook van haar kant en het niet alleen om cadeautjes gaat waar de nadruk nogal op ligt in je posts zo lijkt het...
ik hoop het ook.
als ze nee zegt weet ik echt niet wat flirten is.
pi_178577855
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:31 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

ik hoop het ook.
als ze nee zegt weet ik echt niet wat flirten is.
Daarom is het denk ik ook slim om zaterdag alleen die chocola te geven en als tweede cadeau ergens met haar te gaan eten of drinken. Misschien is bij de Mac nog niet eens zo'n slechte optie, omdat ze daar al eerder over begon. Kun je dan mooi kijken of je het een beetje kunt vinden met haar. Als het dan allemaal tegenvalt heb je in elk geval zelf ook nog een hamburger gegeten!
pi_178579443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:35 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Daarom is het denk ik ook slim om zaterdag alleen die chocola te geven en als tweede cadeau ergens met haar te gaan eten of drinken. Misschien is bij de Mac nog niet eens zo'n slechte optie, omdat ze daar al eerder over begon. Kun je dan mooi kijken of je het een beetje kunt vinden met haar. Als het dan allemaal tegenvalt heb je in elk geval zelf ook nog een hamburger gegeten!
hi,

Ja ik ga eerst de chocola geven en zal het dan vragen. zegt ze ja mag zij plaats en locatie kiezen.
misschien geef ik dan gelijk die macdonalds kaarten of na dat afspraakje.
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 15:41:00 #48
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178579620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:34 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

hi,

Ja ik ga eerst de chocola geven en zal het dan vragen. zegt ze ja mag zij plaats en locatie kiezen.
misschien geef ik dan gelijk die macdonalds kaarten of na dat afspraakje.
Nee, neem nou eens godverdomme de leiding. Als zij 'ja' zegt dan bepaal JIJ waar jullie heen gaan en wanneer. Ben nou eens een keer een beetje een vent. Je zegt 21 te zijn maar je komt over als iemand van 14.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178579998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:34 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

hi,

Ja ik ga eerst de chocola geven en zal het dan vragen. zegt ze ja mag zij plaats en locatie kiezen.
misschien geef ik dan gelijk die macdonalds kaarten of na dat afspraakje.
Wat ome CoolGuy zegt, neem de leiding! En neem haar eerst ergens mee naar toe, voor je kadootje geeft. De Mac is niet zo duur, maar ook niet zo bijzonder. Als ze toch van chocolade houdt, neem haar dan ergens naar een bakkerswinkel, tearoom of iets in die geest mee. Dat kan voor een zelfde bedrag als de Mac, maar maakt het toch net even anders (meer bijzonder en wat chocolade betreft lekkerder dan die Macmeuk) en dan heb je zelf misschien ook nog lol van het kadootje. Zou toch zuur zijn als zij met een ander die bonnen gaat gebruiken ofzo. Of maak er een gebbetje van en houdt die bonnen lekker, tenzij zij jou op de tweede date meeneemt ofzo. Als zij niet verlegen zou zijn, mag ze dat ook weleens laten blijken en jou niet zo laten zwemmen en dan heb je misschien gelijk een tweede date in the pocket.
pi_178580351
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat ome CoolGuy zegt, neem de leiding! En neem haar eerst ergens mee naar toe, voor je kadootje geeft. De Mac is niet zo duur, maar ook niet zo bijzonder. Als ze toch van chocolade houdt, neem haar dan ergens naar een bakkerswinkel, tearoom of iets in die geest mee. Dat kan voor een zelfde bedrag als de Mac, maar maakt het toch net even anders (meer bijzonder en wat chocolade betreft lekkerder dan die Macmeuk) en dan heb je zelf misschien ook nog lol van het kadootje. Zou toch zuur zijn als zij met een ander die bonnen gaat gebruiken ofzo. Of maak er een gebbetje van en houdt die bonnen lekker, tenzij zij jou op de tweede date meeneemt ofzo. Als zij niet verlegen zou zijn, mag ze dat ook weleens laten blijken en jou niet zo laten zwemmen en dan heb je misschien gelijk een tweede date in the pocket.
Juist, of naar een leuk eetcafé oid. Dan heb je sowieso een leukere sfeer dan bij de Mac Donald's en veel beter eten.
pi_178580470
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:07 schreef hebikweer het volgende:

[..]

Juist, of naar een leuk eetcafé oid. Dan heb je sowieso een leukere sfeer dan bij de Mac Donald's en veel beter eten.
Ligt aan je referentiekader denk ik, we weten ook niet hoe oud zij is. Maar hij heeft haar kennelijk chocolade beloofd, dus beter om dan een plek te zoeken die daar in ieder geval plenty van heeft :P Misschien ook wel relaxter als eerste date ipv een eetcafe, want stel het blijkt kut. Dan zit je nog niet een heel diner, inclusief volledige rekening, aan vast..
pi_178581231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:34 schreef tijdjes12345 het volgende:

Ja ik ga eerst de chocola geven en zal het dan vragen. zegt ze ja mag zij plaats en locatie kiezen.
misschien geef ik dan gelijk die macdonalds kaarten of na dat afspraakje.
Dit is leuk als je 15 bent, maar anders zou ik zelf gewoon een plek voorstellen en absoluut niet die McDonalds-kaarten direct of net na jullie date geven.

Sowieso zou ik trouwens nooit McDonalds-kaarten geven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 17 april 2018 @ 16:50:45 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178581372
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 12:56 schreef tijdjes12345 het volgende:

Zij vertelde ook tegen een leidinggevende dat ik een cadeautje voor haar ging kopen en die kwam toen op het idee om naar de kamasutrabeurs te gaan... Toen zei ze eerst ja is leuk even later niet meer omdat ze mij niet buiten het werk om kende.
Ik dacht toen gehoord te hebben dat ze zachtjes zei dat wil ik wel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
De kans is groot dat je zwaar voor de gek wordt gehouden. Wapen jezelf daar een beetje tegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178582389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat ome CoolGuy zegt, neem de leiding! En neem haar eerst ergens mee naar toe, voor je kadootje geeft. De Mac is niet zo duur, maar ook niet zo bijzonder. Als ze toch van chocolade houdt, neem haar dan ergens naar een bakkerswinkel, tearoom of iets in die geest mee. Dat kan voor een zelfde bedrag als de Mac, maar maakt het toch net even anders (meer bijzonder en wat chocolade betreft lekkerder dan die Macmeuk) en dan heb je zelf misschien ook nog lol van het kadootje. Zou toch zuur zijn als zij met een ander die bonnen gaat gebruiken ofzo. Of maak er een gebbetje van en houdt die bonnen lekker, tenzij zij jou op de tweede date meeneemt ofzo. Als zij niet verlegen zou zijn, mag ze dat ook weleens laten blijken en jou niet zo laten zwemmen en dan heb je misschien gelijk een tweede date in the pocket.
Die bonnen ga ik zeker houden.
die chocola geef ik misschien wel eerst en ga even een tearoom zoeken waar ik heen zou kunnen gaan.

Stel ze zegt ja. zou je dan gelijk iets afspreken of doe je dat via whatsapp?
pi_178582618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:47 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Die bonnen ga ik zeker houden.
die chocola geef ik misschien wel eerst en ga even een tearoom zoeken waar ik heen zou kunnen gaan.

Stel ze zegt ja. zou je dan gelijk iets afspreken of doe je dat via whatsapp?
Ik zou gelijk een date afspreken om haar op die chocolade te trakteren. Niet dat stuk wat je zo graag aan d'r wil geven, maar die chocolade in de tearoom zelf. Omdat je dan dus een date hebt.
Dus check even of jullie zaterdag samen af kunnen spreken (en tot hoe laat die tearoom open is. Bedenk je ook dat op zaterdagmiddag de keuze minder groot kan zijn dan 's ochtends en het misschien beter is om even te kijken of je dan misschien wat chocolademeuk kan reserveren ofzo), zodat je haar als verrassing naar die tearoom mee kan nemen.
pi_178585314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:47 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Die bonnen ga ik zeker houden.
die chocola geef ik misschien wel eerst en ga even een tearoom zoeken waar ik heen zou kunnen gaan.

Stel ze zegt ja. zou je dan gelijk iets afspreken of doe je dat via whatsapp?
Zit je nog op school?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178585325
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zit je nog op school?
ja hoezo?
pi_178592849
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ligt aan je referentiekader denk ik, we weten ook niet hoe oud zij is. Maar hij heeft haar kennelijk chocolade beloofd, dus beter om dan een plek te zoeken die daar in ieder geval plenty van heeft :P Misschien ook wel relaxter als eerste date ipv een eetcafe, want stel het blijkt kut. Dan zit je nog niet een heel diner, inclusief volledige rekening, aan vast..
Zij is ook 21. De chocola heb ik al gekocht in verschillende repen
pi_178592861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik zou gelijk een date afspreken om haar op die chocolade te trakteren. Niet dat stuk wat je zo graag aan d'r wil geven, maar die chocolade in de tearoom zelf. Omdat je dan dus een date hebt.
Dus check even of jullie zaterdag samen af kunnen spreken (en tot hoe laat die tearoom open is. Bedenk je ook dat op zaterdagmiddag de keuze minder groot kan zijn dan 's ochtends en het misschien beter is om even te kijken of je dan misschien wat chocolademeuk kan reserveren ofzo), zodat je haar als verrassing naar die tearoom mee kan nemen.
Alleen hoe ga je brengen dat dat het valentijns cadeautje is en ze dus in je auto moet stappen.
Ook zijn wij pas om 19 uur klaar. Er zijn dan bij ons in de buurt geen tearooms meer open.

Als ik haar mee uit vraag is het dan het slimste om te zeggen ik vind je al een tijdje leuk dus wil je iets gaan drinken. Of gewoon zeggen wil je iets gaan drinken
  woensdag 18 april 2018 @ 08:02:42 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178592929
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:52 schreef tijdjes12345 het volgende:

Als ik haar mee uit vraag is het dan het slimste om te zeggen ik vind je al een tijdje leuk dus wil je iets gaan drinken. Of gewoon zeggen wil je iets gaan drinken
Ik heb zomaar het idee dat ze en de rest van je collega’s heel goed in de gaten hebben hoe leuk jij haar vindt. Nogmaals, ondanks dat je het wellicht niet wil lezen: wapen jezelf tegen een lullige afwijzing, want wat ik allemaal lees versterkt enkel mijn gevoel dat ze je zitten te fucken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178592974
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb zomaar het idee dat ze en de rest van je collega’s heel goed in de gaten hebben hoe leuk jij haar vindt. Nogmaals, ondanks dat je het wellicht niet wil lezen: wapen jezelf tegen een lullige afwijzing, want wat ik allemaal lees versterkt enkel mijn gevoel dat ze je zitten te fucken.
Oke dankjewel. Als ze nee zegt
heb ik echt geen idee wat flirten is en naar mijn weten laat ik niet echt weten dat ik haar leuk vind.
Niet dat ik het zelf merk in ieder geval.
pi_178592984
TS ik zou haar een appje sturen met de vraag of ze wat met je wil gaan drinken. Ik krijg hier een beetje een slechte vibe van dus ik zou die gedwongen cadeautjes even lekker laten zitten. Eerst maar eens kijken of ze je niet in de maling aan het nemen is.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 april 2018 @ 08:10:48 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178592991
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:08 schreef tijdjes12345 het volgende:
Oke dankjewel. Als ze nee zegt
heb ik echt geen idee wat flirten is en naar mijn weten laat ik niet echt weten dat ik haar leuk vind.
Niet expres in ieder geval
Serieus? Die collega’s die zich er quasi-geïnteresseerd tegenaan bemoeien? Jullie passen zo goed bij elkaar want de een is verlegen en de ander niet? De kamasutrabeurs-opmerkingen?

Alarmbellen, all the way.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178593012
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus? Die collega’s die zich er quasi-geïnteresseerd tegenaan bemoeien? Jullie passen zo goed bij elkaar want de een is verlegen en de ander niet? De kamasutrabeurs-opmerkingen?

Alarmbellen, all the way.
Dat ze me zit te fucken bedoel je?
Alleen die kamasutraopmerking zei ze pas tegen mij toen een leidinggevende dat tegen haar zei.

Omdat ze al van die medewerkers had gehoord dat ik onzeker ben kan ik misschien iets zeggen van.

Je weet dat ik een beetje onzeker ben dus ik heb dit met een paar vrienden besproken. De helft denkt dat je mij zit te fucken maar de andere helft niet. Daarom ga im het toch vragen of ze wat wil drinken.
  Spellchecker woensdag 18 april 2018 @ 08:16:38 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178593051
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS ik zou haar een appje sturen met de vraag of ze wat met je wil gaan drinken. Ik krijg hier een beetje een slechte vibe van dus ik zou die gedwongen cadeautjes even lekker laten zitten. Eerst maar eens kijken of ze je niet in de maling aan het nemen is.
TS is al 8 dagen niet online geweest dus het zal niet zo spannend zijn.
pi_178593066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS ik zou haar een appje sturen met de vraag of ze wat met je wil gaan drinken. Ik krijg hier een beetje een slechte vibe van dus ik zou die gedwongen cadeautjes even lekker laten zitten. Eerst maar eens kijken of ze je niet in de maling aan het nemen is.
Via whatsapp iemand uitvragen is bij mij nog nooit goed afgelopen. Als ik toch de chocola geef heeft het mij 5 euro gekost. Dat maakt me niet heel veel uit. Ik weet daarna wel wel dat als ze nee zegt dat ik geen aandacht meer aan haar hoef te besteden
  woensdag 18 april 2018 @ 08:17:59 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178593067
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:16 schreef maily het volgende:

TS is al 8 dagen niet online geweest dus het zal niet zo spannend zijn.
TS is onder een andere naam hartstikke actief in dit topic ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Spellchecker woensdag 18 april 2018 @ 08:19:07 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178593088
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

TS is onder een andere naam hartstikke actief in dit topic ...
Aha ... laat me raden ....
pi_178593092
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:16 schreef maily het volgende:

[..]

TS is al 8 dagen niet online geweest dus het zal niet zo spannend zijn.
Zoals beschreven in posts hierboven kan ik niet meer bij dat account komen en is dit mijn nieuwe account
  Spellchecker woensdag 18 april 2018 @ 08:20:23 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178593101
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:19 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Zoals beschreven in posts hierboven kan ik niet meer bij dat account komen en is dit mijn nieuwe account
Dan heb ik niks gezegd ;)
pi_178593175
Omdat ze al van die medewerkers had gehoord dat ik onzeker(wat ook wel klopt) ben kan ik misschien iets zeggen van.

Je weet dat ik een beetje onzeker ben dus ik heb dit met een paar vrienden besproken. De helft denkt dat je mij zit te fucken maar de andere helft niet. Daarom ga im het toch vragen of ze wat wil drinken.
pi_178593213
Nee geen tearoom, dat is ongemakkelijk, ook omdat je zegt onzeker te zijn.
Als je dan toch al ermee door wilt gaan....(echt?)
zou ik met haar een stukje gaan wandelen, dat is vredig en leuk. Het is nu prachtig buiten met bloesem.
Wat voor merk chocola is het?

Wat zijn nu je plannen? Wanneer zie je haar weer?
pi_178593234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:31 schreef velden het volgende:
Nee geen tearoom, dat is ongemakkelijk, ook omdat je zegt onzeker te zijn.
Als je dan toch al ermee door wilt gaan....(echt?)
zou ik met haar een stukje gaan wandelen, dat is vredig en leuk. Het is nu prachtig buiten met bloesem.
Wat voor merk chocola is het?

Wat zijn nu je plannen? Wanneer zie je haar weer?
chocoladereepen een doosje dus heb er volgens mij 5-8. Ik weet dus niet of ik het moet vragen. Hier zeggen veel ze zit te fucken maar vrienden zeggem weer van niet en dat ze me wel leuk vind.

Ze wilde eurooshopper heb 5 hiervan en 3 milka
pi_178593253
Gewoon appen of ze een drankje wil doen. Ik zou wandelen juist awkward vinden. Wil ze niet weet je genoeg en kun je puur voor jezelf haar een beetje links laten liggen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178593275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon appen of ze een drankje wil doen. Ik zou wandelen juist awkward vinden. Wil ze niet weet je genoeg en kun je puur voor jezelf haar een beetje links laten liggen.
Klopt alleen via whatsapp iemand uitvragen is volgens mij beetje raar
pi_178593345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon appen of ze een drankje wil doen. Ik zou wandelen juist awkward vinden. Wil ze niet weet je genoeg en kun je puur voor jezelf haar een beetje links laten liggen.
waarom zou je wandelen awkward vinden ?
pi_178593356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:49 schreef velden het volgende:

[..]

waarom zou je wandelen awkward vinden ?
Ze rookt. Ik kan daar niet heel goed tegen. Dus dan loop ik bijna constant te hoesten. Lijkt mij niet heel slim
pi_178593379
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:50 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Ze rookt. Ik kan daar niet heel goed tegen. Dus dan loop ik bijna constant te hoesten. Lijkt mij niet heel slim
he? dan is juist wandelen toen goed,..dan vervliegt het..
in een tearoom adem je alles in.

Maar stel het wordt wat, dan gaan jullie zoenen en proef je het enzo
pi_178593383
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:49 schreef velden het volgende:

[..]

waarom zou je wandelen awkward vinden ?
Gewoon een gevoel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178593388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:52 schreef velden het volgende:

[..]

he? dan is juist wandelen toen goed,..dan vervliegt het..
in een tearoom adem je alles in.

Maar stel het wordt wat, dan gaan jullie zoenen en proef je het enzo
Klopt alleen ik denk noet dat ze in een tearoom gaat roken.

Ik kan niet tegen de rook. Als je het proeft is hey niet zo erg
pi_178593398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:52 schreef velden het volgende:

[..]

he? dan is juist wandelen toen goed,..dan vervliegt het..
in een tearoom adem je alles in.

Maar stel het wordt wat, dan gaan jullie zoenen en proef je het enzo
Binnen in de horeca mag niet gerookt worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_178593457
oja,
hmm maar met dit weer binnen een tearoom?
dan wordt het eerder buiten een terrasje, en daar mag wel weer gerookt worden
Het kan nog net, binnen.

Maar wanneer zie je haar weer?

Of en persona vragen of whatsappen.
Heel luchtig. Hoi heb je zin om wat te gaan drinken daar en daar

niet te veel over denken meer...er is geen goed of slechte manier
pi_178593565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:58 schreef velden het volgende:
oja,
hmm maar met dit weer binnen een tearoom?
dan wordt het eerder buiten een terrasje, en daar mag wel weer gerookt worden
Het kan nog net, binnen.

Maar wanneer zie je haar weer?

Of en persona vragen of whatsappen.
Heel luchtig. Hoi heb je zin om wat te gaan drinken daar en daar

niet te veel over denken meer...er is geen goed of slechte manier
Ik zie haar zaterdag weer. Ik ga het alleen niet onder werktijd vragen dus dat zal pas rond 19.00 worden als we klaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door tijdjes12345 op 18-04-2018 09:17:05 ]
pi_178593740
Wat ik nog kan doen is aan een collega vragen waar ze vaak mee rookt en goed kent wat die ervan vind.
misschien weet die ook wel of ze mij zit te fucken of niet.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 09:20:25 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178593776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:17 schreef tijdjes12345 het volgende:
Wat ik nog kan doen is aan een collega vragen waar ze vaak mee rookt en goed kent wat die ervan vind.
misschien weet die ook wel of ze mij zit te fucken of niet.
Gast, gedraag je nou eens als 21. Stap nou eens gewoon op d'r af. Als je een blauwtje loopt dan loop je dat toch, op welke omslachtige manier je haar ook probeert te benaderen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178594199
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:17 schreef tijdjes12345 het volgende:
Wat ik nog kan doen is aan een collega vragen waar ze vaak mee rookt en goed kent wat die ervan vind.
misschien weet die ook wel of ze mij zit te fucken of niet.
Je bent geen 15 meer kerel..
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 18 april 2018 @ 09:57:13 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178594481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:17 schreef tijdjes12345 het volgende:
Wat ik nog kan doen is aan een collega vragen waar ze vaak mee rookt en goed kent wat die ervan vind.
misschien weet die ook wel of ze mij zit te fucken of niet.
Die collega's die jullie zitten te pushen? Lijkt me geen strak plan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178595713
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die collega's die jullie zitten te pushen? Lijkt me geen strak plan.
nee een andere
pi_178595724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gast, gedraag je nou eens als 21. Stap nou eens gewoon op d'r af. Als je een blauwtje loopt dan loop je dat toch, op welke omslachtige manier je haar ook probeert te benaderen.
dat is waar.
alleen na meerdere blauwtjes zakt de moed je wel in de schoenen.
pi_178595729
Begint stagelopen tegenwoordig al in groep 4?
pi_178595761
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:55 schreef Junkyard_Dog het volgende:
Begint stagelopen tegenwoordig al in groep 4?
heh?
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 11:02:49 #92
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178595847
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:55 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

dat is waar.
alleen na meerdere blauwtjes zakt de moed je wel in de schoenen.
Het gaat niet om het aantal keren dat je op je bek gaat. Het gaat om het aantal keren dat je weer op staat na op je bek te zijn gegaan. Je hoeft maar 1x meer op te staan dan op je bek te zijn gegaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 11:03:09 #93
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178595855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:57 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

heh?
Hij wil daarmee aangeven dat je overkomt als een kleuter.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178595898
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:59 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

ja hoezo?
Ah dat verklaart.

Als je 21 bent zit je op bijzonder onderwijs denk ik. En anders ben je geen 21 maar 15
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178596936
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah dat verklaart.

Als je 21 bent zit je op bijzonder onderwijs denk ik. En anders ben je geen 21 maar 15
oke.
ik zit gewoon op een HBO opleiding...
pi_178598512
Je komt heel jong over, ook door je gebrek aan interpunctie en het bevestiging vragen. Had je zeker geen 21 geschat nav je postgedrag iig.
pi_178607002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:35 schreef Koettie het volgende:
Je komt heel jong over, ook door je gebrek aan interpunctie en het bevestiging vragen. Had je zeker geen 21 geschat nav je postgedrag iig.
kwa meisjes loop ik inderdaad ver achter op andere jongens van mijn leeftijd.
zeker als 21 bent nog nooit verkering of uberhaubt gezoend hebt.
pi_178607628
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:22 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

kwa meisjes loop ik inderdaad ver achter op andere jongens van mijn leeftijd.
zeker als 21 bent nog nooit verkering of uberhaubt gezoend hebt.
Ik had het over alles behalve je ervaring met meisjes en zoenen. Namelijk je interpunctie, dus hoofdletters en leestekens, en het feit dat je overal bevestiging voor vraagt.
pi_178607702
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:52 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ik had het over alles behalve je ervaring met meisjes en zoenen. Namelijk je interpunctie, dus hoofdletters en leestekens, en het feit dat je overal bevestiging voor vraagt.
hi,

Ja ik weet ook niet waar dat aan ligt.
pi_178608139
Wat ik nog vergeten was te zeggen:
ze heeft een keer gevraagd aan mij of ik al een vriendin had of iemand op het oog had.
omdat ik toen niet wilde zeggen dat ik haar op het oog had zei ik nee.
toen zei zij zei oh dat is jammer.

ze had ik geloof ik nog wel een vriend. weet niet of dit ook een hint was die ik gemist heb...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')