abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 april 2018 @ 07:58:42 #76
80382 manny
30 is best veel
pi_178400714
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:14 schreef wawowiewa het volgende:
Zelfde probleem als met Massa, ze gaan niet toegeven, snappen de regels niet.
Dus als VER zijnde kan je beter eieren voor je geld kiezen en ff wat tactischer in gaan halen
Dit punt blijft onderbelicht vind ik. We hebben het over wie is de schuldige, de reactie van de pers, hoe groot zijn de ballen van.... maar zou Verstappen misschien ook eens kunnen denken. Ik zit in een kampioenschap dat een jaar duurt. Wellicht is het handig om een race niet te verknallen voordat hij echt begonnen is en desnoods 5e te worden, maar wel wat fokking punten binnen te halen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 9 april 2018 @ 08:03:46 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178400758
- weg -

[ Bericht 52% gewijzigd door Nattekat op 09-04-2018 08:37:47 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178400768
- ik denk dat het duidelijk was -

[ Bericht 93% gewijzigd door Nattekat op 09-04-2018 08:37:25 ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_178401115
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij? Of eigenlijk, doe Jan Lammers er ook maar bij.

Wat een kansloos commentaar. Hamilton en Bottas wisselen naar Medium, en iedereen ziet meteen ze proberen Vettel te dwingen door te rijden met z'n softs. Daarbij komen er over de boordradio allerlei meldingen, 'he is 2 sec. unsafe in pit window'. Maar Olav komt met het fantastische commentaar dat dit waarschijnlijk is om Gasly te coveren. Ja Olav, natuurlijk :X Daarnaast mogen we iedere race opnieuw naar 'F1-voor-dummies' luisteren, waarbij Olav steeds weer dezelfde feiten meldt. Wat DRS is, en hoe een Formule 1 auto last heeft van de luchtstroom van zijn voorganger. 'de al-oude Formule1-wet, er naar toe rijden is 1... blablabla' :r

Dan die vragen van Jack Plooij. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jack stelt alleen maar inkoppers, waarbij hij de geïnterviewde met zijn vraagstelling al een uitweg biedt.

En de god-like status van Max. Maakt veel fouten (logisch hij is nog jong), maar het ligt altijd aan een ander. Max maakt overduidelijk een fout, maar toegeven zal hij die nooit. Het is een heet-hoofd, en het wordt met de dag zieliger. Ik ben fan van Max, blij dat er eindelijk een NL-er in de F1 zit, maar allemachtig, hij maakt het zichzelf (en ons) wel moeilijk. In het buitenland is het allang niet meer hosanna rond hem. Zou prettig zijn als er vanuit NL wat kritischer wordt benaderd. Lees net nog op Nos.nl het commentaar van Jan Lammers op zijn uitvalbeurt: 'Dat is het mooie: ze hebben allebei gelijk. Ze zijn geen van beiden schuldig, want het was een race-ongeluk.' Jan zit er nog net niet met z'n MV shirt aan.

Ga voor de grap eens een race kijken bij Sky F1. Waar het commentaar functioneel is, en je ook echt nieuwe dingen worden verteld. Niet een ouwe neel en z'n tandarts die door alle boordradio's praten omdat ze zeker weten dat jij geen Engels kunt. |:(

Sorry, frustratie. :N

[ Bericht 1% gewijzigd door Knuppel1983 op 09-04-2018 09:04:52 ]
  maandag 9 april 2018 @ 09:04:32 #80
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178401229
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:


Max maakt veel fouten
Het tegenovergestelde is waar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178401271
quote:
2s.gif Op maandag 9 april 2018 09:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde is waar.
Klopt het waren ook geen fouten van hem! :P
Ik vind de reactie van Christan Horner over de kwalificatie alles zeggend:
"Max who was doing another lap in Q1 gathering information on engine settings unfortunately lost the rear, the reasons for which we will have to look at, but frustratingly it ended his Qualifying early."

150pk moet het team ook opvallen lijkt me. Gek genoeg hoor je hier niets over.
  maandag 9 april 2018 @ 09:15:49 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178401347
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:09 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Klopt het waren ook geen fouten van hem! :P
Ik vind de reactie van Christan Horner over de kwalificatie alles zeggend:
"Max who was doing another lap in Q1 gathering information on engine settings unfortunately lost the rear, the reasons for which we will have to look at, but frustratingly it ended his Qualifying early."

150pk moet het team ook opvallen lijkt me. Gek genoeg hoor je hier niets over.
Ok.

Max maakt heel weinig fouten. Daarom vallen de fouten die hij wel maakt ook zo op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178401427
Max zit er echt alleen voor zichzelf.
Punten interesseren hem helemaal niets, hij wil alleen maar winnen. Hij vergeet hierbij, dat er een volledig team voor hem aan het werk is, met daarboven iemand die heel veel geld uitgeeft. Dat doet die persoon niet om na 2 ronden de tv uit te zetten.
  maandag 9 april 2018 @ 09:23:32 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178401451
Ok :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 april 2018 @ 09:28:04 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178401493
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:21 schreef Knuppel1983 het volgende:
Max zit er echt alleen voor zichzelf.
Punten interesseren hem helemaal niets, hij wil alleen maar winnen. Hij vergeet hierbij, dat er een volledig team voor hem aan het werk is, met daarboven iemand die heel veel geld uitgeeft. Dat doet die persoon niet om na 2 ronden de tv uit te zetten.
Klopt. Dat moet hij leren.

Bij het incident van gisteren: beiden hebben schuld. Max had meer ruimte moeten laten en Lewis had iets meer van zijn gas moeten gaan. Ze waren allebei te gretig in hun opmars naar voren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_178401647
Daarnaast nam hij in Mexico vorig jaar natuurlijk net zo veel risico, daar was Max de held en Hamilton (die ook veel risico nam) degene die aan het kortste eind trok.

Dit is toch racen? Dat is ook wat ik wil zien van Max, risico nemen en hopelijk winnen.
pi_178401669
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2018 09:42 schreef BroesWillems het volgende:
Daarnaast nam hij in Mexico vorig jaar natuurlijk net zo veel risico, daar was Max de held en Hamilton (die ook veel risico nam) degene die aan het kortste eind trok.

Dit is toch racen? Dat is ook wat ik wil zien van Max, risico nemen en hopelijk winnen.
Precies. Maar ja, afzeiken is altijd makkelijk.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 9 april 2018 @ 09:53:13 #88
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178401803
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij? Of eigenlijk, doe Jan Lammers er ook maar bij.

Wat een kansloos commentaar. Hamilton en Bottas wisselen naar Medium, en iedereen ziet meteen ze proberen Vettel te dwingen door te rijden met z'n softs. Daarbij komen er over de boordradio allerlei meldingen, 'he is 2 sec. unsafe in pit window'. Maar Olav komt met het fantastische commentaar dat dit waarschijnlijk is om Gasly te coveren. Ja Olav, natuurlijk :X Daarnaast mogen we iedere race opnieuw naar 'F1-voor-dummies' luisteren, waarbij Olav steeds weer dezelfde feiten meldt. Wat DRS is, en hoe een Formule 1 auto last heeft van de luchtstroom van zijn voorganger. 'de al-oude Formule1-wet, er naar toe rijden is 1... blablabla' :r

Dan die vragen van Jack Plooij. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jack stelt alleen maar inkoppers, waarbij hij de geïnterviewde met zijn vraagstelling al een uitweg biedt.

En de god-like status van Max. Maakt veel fouten (logisch hij is nog jong), maar het ligt altijd aan een ander. Max maakt overduidelijk een fout, maar toegeven zal hij die nooit. Het is een heet-hoofd, en het wordt met de dag zieliger. Ik ben fan van Max, blij dat er eindelijk een NL-er in de F1 zit, maar allemachtig, hij maakt het zichzelf (en ons) wel moeilijk. In het buitenland is het allang niet meer hosanna rond hem. Zou prettig zijn als er vanuit NL wat kritischer wordt benaderd. Lees net nog op Nos.nl het commentaar van Jan Lammers op zijn uitvalbeurt: 'Dat is het mooie: ze hebben allebei gelijk. Ze zijn geen van beiden schuldig, want het was een race-ongeluk.' Jan zit er nog net niet met z'n MV shirt aan.

Ga voor de grap eens een race kijken bij Sky F1. Waar het commentaar functioneel is, en je ook echt nieuwe dingen worden verteld. Niet een ouwe neel en z'n tandarts die door alle boordradio's praten omdat ze zeker weten dat jij geen Engels kunt. |:(

Sorry, frustratie. :N
het is een soort embedded media, dus erg streng aan regels gebonden of je hoeft niet meer te komen.
  maandag 9 april 2018 @ 09:54:23 #89
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178401829
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:45 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Precies. Maar ja, afzeiken is altijd makkelijk.
we kunnen het beter over RIC hebben waarom ie uitviel, dat baart mij meer zorgen.
pi_178401952
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we kunnen het beter over RIC hebben waarom ie uitviel, dat baart mij meer zorgen.
idd, op dezelfde manier als Max vorig jaar in Canada. Zou slecht zijn als het dezelfde oorzaak heeft.
  maandag 9 april 2018 @ 10:07:15 #91
21467 franske19
Hit the deck!
pi_178402099
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij? Of eigenlijk, doe Jan Lammers er ook maar bij.

Wat een kansloos commentaar. Hamilton en Bottas wisselen naar Medium, en iedereen ziet meteen ze proberen Vettel te dwingen door te rijden met z'n softs. Daarbij komen er over de boordradio allerlei meldingen, 'he is 2 sec. unsafe in pit window'. Maar Olav komt met het fantastische commentaar dat dit waarschijnlijk is om Gasly te coveren. Ja Olav, natuurlijk :X Daarnaast mogen we iedere race opnieuw naar 'F1-voor-dummies' luisteren, waarbij Olav steeds weer dezelfde feiten meldt. Wat DRS is, en hoe een Formule 1 auto last heeft van de luchtstroom van zijn voorganger. 'de al-oude Formule1-wet, er naar toe rijden is 1... blablabla' :r

Dan die vragen van Jack Plooij. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jack stelt alleen maar inkoppers, waarbij hij de geïnterviewde met zijn vraagstelling al een uitweg biedt.

En de god-like status van Max. Maakt veel fouten (logisch hij is nog jong), maar het ligt altijd aan een ander. Max maakt overduidelijk een fout, maar toegeven zal hij die nooit. Het is een heet-hoofd, en het wordt met de dag zieliger. Ik ben fan van Max, blij dat er eindelijk een NL-er in de F1 zit, maar allemachtig, hij maakt het zichzelf (en ons) wel moeilijk. In het buitenland is het allang niet meer hosanna rond hem. Zou prettig zijn als er vanuit NL wat kritischer wordt benaderd. Lees net nog op Nos.nl het commentaar van Jan Lammers op zijn uitvalbeurt: 'Dat is het mooie: ze hebben allebei gelijk. Ze zijn geen van beiden schuldig, want het was een race-ongeluk.' Jan zit er nog net niet met z'n MV shirt aan.

Ga voor de grap eens een race kijken bij Sky F1. Waar het commentaar functioneel is, en je ook echt nieuwe dingen worden verteld. Niet een ouwe neel en z'n tandarts die door alle boordradio's praten omdat ze zeker weten dat jij geen Engels kunt. |:(

Sorry, frustratie. :N
Sky is wel een slecht voorbeeld want daar is Hamilton heilig verklaard.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 april 2018 @ 10:16:24 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178402233
Nog een keer rustig teruggekeken net.

Mijn mening:

- Max nam wat risico en remde echt heel laat, mooie actie, niks mis mee.

- Alonso nam de bocht echt als een complete josti. Hierdoor moest Max wat corrigeren en eerder naar buiten om niet tegen Alonso te knallen. Hierdoor nam hij de bocht anders dan hij had gewild.

- Hamilton was verslagen, toen ze contact maakten was Max al 80% voorbij (voorwiel Hamilton raakte achterwiel Max, dus echt geen discussie mogelijk).. Hamilton had moeten inhouden. Max lijkt hier Hamilton overdreven naar buiten te drukken, maar dat viel mee (al was het meer dan hij had gedaan als Alonso er niet had gezeten denk ik).

- Paar ronden later doet Hamilton echt precies maar dan ook precies hetzelfde. Hij neemt risico, remt laat en drukt Hulkenberg naar buiten. Verschil is dat Hulkenberg zijn verlies neemt en even van zijn gas gaat zodat Hamilton zonder iemand te raken naar buiten kan.

Gezeik van Hamilton op Max is onterecht, want hij doet echt precies hetzelfde een paar ronden later. Max heeft in mijn ogen gelijk dat Hamilton even van zijn gas had gemoeten zodat ze elkaar niet hadden geraakt (dit had ook einde race Hamilton kunnen betekenen, dus ook nog eens gewoon dom van hem).

Gisteren vond ik het onterecht, maar nu kan ik er wel meer me leven dat Hamilton geen straf heeft gekregen. Vooral omdat Alonso daar zo zat te slapen en Max daarom te ver naar buiten moest. Voordeel van de twijfel dan maar voor Hamlap.
  maandag 9 april 2018 @ 10:22:18 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178402350
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:09 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Klopt het waren ook geen fouten van hem! :P
Ik vind de reactie van Christan Horner over de kwalificatie alles zeggend:
"Max who was doing another lap in Q1 gathering information on engine settings unfortunately lost the rear, the reasons for which we will have to look at, but frustratingly it ended his Qualifying early."

150pk moet het team ook opvallen lijkt me. Gek genoeg hoor je hier niets over.
Daar hoor je wel wat over. Horner had het op Sky overduidelijk over een power surge.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 9 april 2018 @ 10:26:42 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178402424
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:21 schreef Knuppel1983 het volgende:
Max zit er echt alleen voor zichzelf.
Punten interesseren hem helemaal niets, hij wil alleen maar winnen. Hij vergeet hierbij, dat er een volledig team voor hem aan het werk is, met daarboven iemand die heel veel geld uitgeeft. Dat doet die persoon niet om na 2 ronden de tv uit te zetten.
Max deed niks raars of onverantwoords met die inhaalactie. Niks te gretig ook. Het was er een die velen op die manier uitvoeren. Sterker nog: HAM doet een paar rondjes later precies hetzelfde. Meestal gaat het goed, nu niet. En dat is m.i. meer te wijten aan HAM dan aan Max dit keer. Max was er voorbij (volgens de F1-regels), dus HAM dient in te binden. En dan heb ik het nog niet eens over die rare instuuractie van HAM.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 9 april 2018 @ 10:30:35 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178402490
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij? Of eigenlijk, doe Jan Lammers er ook maar bij.

Wat een kansloos commentaar. Hamilton en Bottas wisselen naar Medium, en iedereen ziet meteen ze proberen Vettel te dwingen door te rijden met z'n softs. Daarbij komen er over de boordradio allerlei meldingen, 'he is 2 sec. unsafe in pit window'. Maar Olav komt met het fantastische commentaar dat dit waarschijnlijk is om Gasly te coveren. Ja Olav, natuurlijk :X Daarnaast mogen we iedere race opnieuw naar 'F1-voor-dummies' luisteren, waarbij Olav steeds weer dezelfde feiten meldt. Wat DRS is, en hoe een Formule 1 auto last heeft van de luchtstroom van zijn voorganger. 'de al-oude Formule1-wet, er naar toe rijden is 1... blablabla' :r

Dan die vragen van Jack Plooij. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jack stelt alleen maar inkoppers, waarbij hij de geïnterviewde met zijn vraagstelling al een uitweg biedt.

En de god-like status van Max. Maakt veel fouten (logisch hij is nog jong), maar het ligt altijd aan een ander. Max maakt overduidelijk een fout, maar toegeven zal hij die nooit. Het is een heet-hoofd, en het wordt met de dag zieliger. Ik ben fan van Max, blij dat er eindelijk een NL-er in de F1 zit, maar allemachtig, hij maakt het zichzelf (en ons) wel moeilijk. In het buitenland is het allang niet meer hosanna rond hem. Zou prettig zijn als er vanuit NL wat kritischer wordt benaderd. Lees net nog op Nos.nl het commentaar van Jan Lammers op zijn uitvalbeurt: 'Dat is het mooie: ze hebben allebei gelijk. Ze zijn geen van beiden schuldig, want het was een race-ongeluk.' Jan zit er nog net niet met z'n MV shirt aan.

Ga voor de grap eens een race kijken bij Sky F1. Waar het commentaar functioneel is, en je ook echt nieuwe dingen worden verteld. Niet een ouwe neel en z'n tandarts die door alle boordradio's praten omdat ze zeker weten dat jij geen Engels kunt. |:(

Sorry, frustratie. :N
Nogal wat frustratie ja. En helaas een hoop onwaarheden. Max maakt helemaal niet veel fouten. Max is ook geen heethoofd. Verder wordt Max gewoon nog steeds gezien als toekomstig wereldkampioen internationaal gezien, dus geen idee waar je het over hebt. Tenslotte was het ook een race-incident. Het is net voor niets zo behandeld door de wedstrijdleiding.

Op Ziggo vs Sky ga ik niet in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-04-2018 10:44:57 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 9 april 2018 @ 10:37:31 #96
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178402585
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nogal wat frustratie ja. En helaas een hoop onwaarheden. Max maakt helemaal niet veel fouten. Max is ook geen heethoofd. Verder wordt Max gewoon nog steeds gezien als toekomstig wereldkampioen internationaal gezien, dus geen ide waar je het over hebt. Tenslotte was het ook een race-incident. Het is net voor niets zo behandeld door de wedstrijdleiding.

Op Ziggo vs Sky ga ik niet in.
Snap hem ook niet zo goed. Raceleiding, Horner en nota bene Toto Wolff zien het als een race-incident. Fans zoeken graag een zondebok en coureurs schuiven uiteraard ook graag naar elkaar maar ik vond het een prachtactie met helaas een jammerlijke afloop.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178402922
Het is ook omdat vorige race ook al kut was, nu de q en de race..

Ik snap alleen niet dat er zoveel Nederlanders elk foutje van Max aangrijpen om hem de grond in te boren.. blijft zeer merkwaardig (gebeurt bij iedere Nederlandse die goede prestaties leveren)

Je hoeft geen fan te zijn, maar dat gedrag begrijp ik niet.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 april 2018 @ 10:53:42 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178402938
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij?
Bijna per definitie niet. Er zijn op zeker bij elke commentator, overal ter wereld en in elke sport, mensen die het drie keer niks vinden :)

Ieder z'n favoriet he.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 9 april 2018 @ 11:00:17 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178403080
Straffen voor Perez en Hartley voor het gedoe in de opwarmronde: https://www.f1today.net/n(...)ley-terug-in-uitslag
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178403101
Gaat max’ moeder ook mee naar china? Schijnbaar gaat het vaak fout als ze er is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')