Ja he? Was echt een leuke racequote:
Die bewaar ik voor Hamilton. Klapmongool.quote:Op zondag 8 april 2018 20:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen flesje bier door je tv gegooid na de eerste 45 sec?
M.I. deed Max get toch echt zelf hoor... net ff te gretig... mijn voorspelling: dit gaat een rampjaar voor hem worden... te gretig, te veel risico's, te veel vertrouwen.. en weinig zelfreflectie... en dan vlgend jaar gaat die ervoor,..quote:Op zondag 8 april 2018 20:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen flesje bier door je tv gegooid na de eerste 45 sec?
Dan kan je alsnog een flesje bier door je tv gooien toch?quote:Op zondag 8 april 2018 20:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
M.I. deed Max get toch echt zelf hoor...
Zonde van het bierquote:Op zondag 8 april 2018 20:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog een flesje bier door je tv gooien toch?
... en m'n TV maar ik had wel de urge. En daarna kotste m'n kat de hele kamer onder...quote:
Mijns inziens debiteer jij hier baarlijke nonsens. Hij is niet te gretig (ook niet in Q1, dat was een motorkalibratierondje en er was een power surge van 150 pk) en hij nam ook niet te veel risico bij het inhalen van HAM. HAM had precies hetzelfde gedaan (en een hoop anderen ook); sterker HAM deed dat een paar rondjes later ook. Meestal gaan dat soort inhaalacties dan ook gewoon goed. Soms niet.quote:Op zondag 8 april 2018 20:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
M.I. deed Max get toch echt zelf hoor... net ff te gretig... mijn voorspelling: dit gaat een rampjaar voor hem worden... te gretig, te veel risico's, te veel vertrouwen.. en weinig zelfreflectie... en dan vlgend jaar gaat die ervoor,..
quote:"The attacker takes an inside line, gets alongside the defender in the braking zone, and beats the defender to the apex. If the attacker is ahead at the apex, there is no dispute over ownership of the racing line. The defender must yield, it is generally accepted that the attacker must be at least halfway alongside the defender when they reach the apex to have a reasonable claim to this piece of track."
Vooral die laatste lijkt me duidelijk: Hamilton had van het gas moeten gaan.quote:"If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision."
Ik zie het net ook ja... man man dat zet het toch in een ander perspectiefquote:Op zondag 8 april 2018 20:44 schreef zoem het volgende:
Wel apart dat Ham op 52sec zo forst instuurt op het moment dat Max hem al bijna gepasseerd is. Zonder die stuuractie was het wellicht anders afgelopen. Enfin, achteraf praten natuurlijk, maar Hamilton is lang niet zo onschuldig als hij zelf denkt te zijn.
We waren bijna klaar met deze bespreking...quote:Op zondag 8 april 2018 20:44 schreef zoem het volgende:
Wel apart dat Ham op 52sec zo forst instuurt op het moment dat Max hem al bijna gepasseerd is. Zonder die stuuractie was het wellicht anders afgelopen. Enfin, achteraf praten natuurlijk, maar Hamilton is lang niet zo onschuldig als hij zelf denkt te zijn.
It's all about the evidence, my dear watsonquote:Op zondag 8 april 2018 20:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We waren bijna klaar met deze bespreking...
Die Honda monteur is echt blijquote:Op zondag 8 april 2018 20:40 schreef SnowOokami het volgende:
Hier nog 1... met Alonso verkleed als monteur
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op zondag 8 april 2018 20:55 schreef koningkerel het volgende:
"this video is not available". Kan iemand een gifje maken van 'het bewijs' van wat HAM doet? Mijn dank zal groot zijn!
Volgens mij heeft ook zijn auto een rem. Volgens de regels moest hij die inderdaad gebruiken, of de baan uit sturen ja.quote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef wawowiewa het volgende:
Wat moet HAM doen dan ? De baan verlaten omdat zijne hoogheid VES er langs moet ?
Soms moet een coureur liften.quote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef wawowiewa het volgende:
Wat moet HAM doen dan ? De baan verlaten omdat zijne hoogheid VES er langs moet ?
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?quote:Op zondag 8 april 2018 21:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook zijn auto een rem. Volgens de regels moest hij die inderdaad gebruiken, of de baan uit sturen ja.
Ik heb ook van Max 0 van die zaken gezien...quote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
Iedereen is gelijk, maar sommigen worden iets gelijker bestraft als anderenquote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
En andersom: koninklijke hoogheid wel een drive through, penalty points, lijfstraffen en een openbare schuldbekentenis? Jij dat wel ff gezien ?quote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
Gewoon een race incident, geen penals. Risico van het vak voor beiden.quote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
Onzin.quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Filmpje paar posts terug gezien?quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Preciesquote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gewoon een race incident, geen penals. Risico van het vak voor beiden.
Maar dat veranderd niet dat Ham gewoon even zijn voetje had moeten lichten, net als de andere coureurs deden toen Ham enkele ronden later precies hetzelfde deed als Verstappen.
Sorry hoor, maar o.b.v. de regels en de beelden lijkt het me een uitgemaakte zaak. Verstappen lag er voor en Hamilton had van het gas af gemoeten. Het gifje van een paar postings terug lijkt me wel heel duidelijk: Hamilton lag achter, kon makkelijk van het gas maar koos ervoor om Max nog even aan te tikken. Hij heeft eigenlijk wel heel veel geluk gehad dat ie geen straf heeft gehad. Da's dan het voorrecht van de wereldkampioen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Dat is wat vrijwel alle coureurs doen, zorgt er namelijk voor dat je niet gelijk een aanval om je oren krijgt. Hamilton doet een paar ronden verder exact hetzelfde bij zijn inhaal acties.quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.quote:Op zondag 8 april 2018 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Filmpje paar posts terug gezien?
En je weet wat de regels zijn als een coureur de ander voorbij is (voorbij volgens de regels vd F1)?
Je zit in de verkeerde bocht.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
Uhm nee ? Alleen niet helemaal de goede fotos gepost, de apex ontbreekt zal zo even aanpassen.quote:
Het contact is veel later. Dan raakt Hamilton met rechtsvoor linksachter.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
Ja duidelijk, als er iemand to blame is, dan is het Lewis. Maar ik kan prima leven met raceincident.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
En als Magnussen net zo debiel was als hamilton had hij er samen met Grosjean afgelegen. Maar ook die was verstandiger. Maar ja, Hamilton en verstand zijn geen vrienden van elkaar.quote:Op zondag 8 april 2018 21:33 schreef CrashO het volgende:
De tripple inhaal van Ham vs de bumper met max
[ afbeelding ]
VER/HAM - HAM/HUl/OCO
Gewoon dezelfde move, simpel. Alleen deed hulk netjes zijn voet los en deed Ham koppig. Prima, mag beiden. Maar dan moet Ham dus niet achteraf zeiken.
quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Geralt het volgende:
Lewis heeft gewoon weer even laten zien dat hij wereldkampioen is en niet aan de kant gaat. Gewoon ff je ballen uit je broek hangen zodat iedereen ze kan zien.
Max zn ballen waren groter. Tevens had hij de lijn. Lewis had moeten yielden en deed dat niet vanwege eerder genoemde black salty balls die uit zn overall hingen.
En zoals ik al eerder zei, als 2 haantjes allebei de genitaliën uit de broek hebben hangen dan wordt het meestal nogal nasty
De 2 laatste foto’s zijn hetzelfde.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
VER.quote:Op zondag 8 april 2018 21:38 schreef wawowiewa het volgende:
Lewis weet gewoon niet hoe die moet sturen.
Dat is die verleerd ook dusja
Maar dit weet VES ook dus kan je daar toch rekening mee houden, dat is anticipatievermogen.
Nee, daar rijden ze nu al mee. Zelfde compounds als waar ze mee getest hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er pas met de nwe compounds geraced kan worden va Monaco of Barcelona oid
Klopt was niet helemaal goed gegaan. Staat nu goed.quote:Op zondag 8 april 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
De 2 laatste foto’s zijn hetzelfde.
Ze hebben zelfs dezelfde bestandsnaam.
Die laatste foto is het eerste contact.quote:Op zondag 8 april 2018 21:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het contact is veel later. Dan raakt Hamilton met rechtsvoor linksachter.
Zo werkt het niet. Hamilton zijn voor as zit voor die van Verstappen en dus zat die er voor tot de 1 na laatste foto.quote:En Verstappen ligt er eigenlijk al eerder ‘voor’ want ze willen naar rechts. Klote voor Hamilton want hij wil wel maar er zit iemand rechts van hem.
https://www.gpupdate.net/(...)cident-met-hamilton/quote:Horner over opgave Verstappen: "Race-incident met Hamilton"
Hamilton was nadien niet mals voor Verstappen, maar Horner neemt zijn rijder in bescherming. "Da's een racing incident. Zo is racen nu eenmaal", legt Horner uit. "Om Lewis in te halen heb je altijd een gewaagde zet nodig. De stewards maakten de juiste beslissing. Mensen zetten hun TV aan om rijders wiel aan wiel te zien vechten. Je kan beide standpunten argumenteren. Max zal zeggen dat Lewis de positie had moeten opgeven, Lewis zal vanuit zijn standpunt zeggen dat Max hem geen ruimte gaf. Het zijn twee competitieve rijders die voor hetzelfde stukje asfalt vechten. Lewis had geluk dat hij geen schade had."
Ted zat thuis deze race ivm geboorte dochter vorige week. Hij is er vanaf China weer bij.quote:
Ah oke!quote:Op zondag 8 april 2018 22:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ted zat thuis deze race ivm geboorte dochter vorige week. Hij is er vanaf China weer bij.
quote:Hamilton, however, responded: "We were racing alongside each other but I realised I had to back out and I did back out.
"But he continued to come across and that didn't leave me any room and we ended up touching."
Eens, maar ik ben heel benieuwd naar het oordeel van de heren stewards als het andersom was geweest.quote:Op zondag 8 april 2018 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)cident-met-hamilton/
Ditquote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Geralt het volgende:
Lewis heeft gewoon weer even laten zien dat hij wereldkampioen is en niet aan de kant gaat. Gewoon ff je ballen uit je broek hangen zodat iedereen ze kan zien.
Max zn ballen waren groter. Tevens had hij de lijn. Lewis had moeten yielden en deed dat niet vanwege eerder genoemde black salty balls die uit zn overall hingen.
En zoals ik al eerder zei, als 2 haantjes allebei de genitaliën uit de broek hebben hangen dan wordt het meestal nogal nasty
Van al die teams op Mercedes na wel de enige met 2 wagens in de punten.quote:Op maandag 9 april 2018 06:43 schreef opreis het volgende:
Had Alonso nog issues deze race of zijn ze op pure pace verslagen door:
-Mercedes
-Ferrari
-Torro Rosso
-Haas
-Renault
En dan hebben ze nog mazzel dat beide renaults uitvielen, anders hadden ze dus het 7de team geweest.
En wel wonderbaarlijk hoe desondanks Alonso 4de staat in de WDC
Beide Red Bulls bedoel je?quote:Op maandag 9 april 2018 06:43 schreef opreis het volgende:
Had Alonso nog issues deze race of zijn ze op pure pace verslagen door:
-Mercedes
-Ferrari
-Torro Rosso
-Haas
-Renault
En dan hebben ze nog mazzel dat beide renaults uitvielen, anders hadden ze dus het 7de team geweest.
En wel wonderbaarlijk hoe desondanks Alonso 4de staat in de WDC
Inderdaad, enige goede antwoord eigenlijk ook.quote:
Hamilton heeft natuurlijk gewoon gelijk, laat RBR/Max eerst maar wat wedstrijden finishen. Deze onverantwoorde acties gaan er voor zorgen dat zijn carrière binnen een paar jaar klaar is, want de talentenststus is gauw voorbij als het niet waargemaakt wordt.quote:Op maandag 9 april 2018 07:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Inderdaad, enige goede antwoord eigenlijk ook.
Lewis had het daar ook bij moeten laten, ipv nog iets meer modder gooien. Komt zo kinderachtig over.
Dit punt blijft onderbelicht vind ik. We hebben het over wie is de schuldige, de reactie van de pers, hoe groot zijn de ballen van.... maar zou Verstappen misschien ook eens kunnen denken. Ik zit in een kampioenschap dat een jaar duurt. Wellicht is het handig om een race niet te verknallen voordat hij echt begonnen is en desnoods 5e te worden, maar wel wat fokking punten binnen te halen.quote:Op zondag 8 april 2018 23:14 schreef wawowiewa het volgende:
Zelfde probleem als met Massa, ze gaan niet toegeven, snappen de regels niet.
Dus als VER zijnde kan je beter eieren voor je geld kiezen en ff wat tactischer in gaan halen
Het tegenovergestelde is waar.quote:
Klopt het waren ook geen fouten van hem!quote:
Ok.quote:Op maandag 9 april 2018 09:09 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Klopt het waren ook geen fouten van hem!
Ik vind de reactie van Christan Horner over de kwalificatie alles zeggend:
"Max who was doing another lap in Q1 gathering information on engine settings unfortunately lost the rear, the reasons for which we will have to look at, but frustratingly it ended his Qualifying early."
150pk moet het team ook opvallen lijkt me. Gek genoeg hoor je hier niets over.
Klopt. Dat moet hij leren.quote:Op maandag 9 april 2018 09:21 schreef Knuppel1983 het volgende:
Max zit er echt alleen voor zichzelf.
Punten interesseren hem helemaal niets, hij wil alleen maar winnen. Hij vergeet hierbij, dat er een volledig team voor hem aan het werk is, met daarboven iemand die heel veel geld uitgeeft. Dat doet die persoon niet om na 2 ronden de tv uit te zetten.
Precies. Maar ja, afzeiken is altijd makkelijk.quote:Op maandag 9 april 2018 09:42 schreef BroesWillems het volgende:
Daarnaast nam hij in Mexico vorig jaar natuurlijk net zo veel risico, daar was Max de held en Hamilton (die ook veel risico nam) degene die aan het kortste eind trok.
Dit is toch racen? Dat is ook wat ik wil zien van Max, risico nemen en hopelijk winnen.
het is een soort embedded media, dus erg streng aan regels gebonden of je hoeft niet meer te komen.quote:Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij? Of eigenlijk, doe Jan Lammers er ook maar bij.
Wat een kansloos commentaar. Hamilton en Bottas wisselen naar Medium, en iedereen ziet meteen ze proberen Vettel te dwingen door te rijden met z'n softs. Daarbij komen er over de boordradio allerlei meldingen, 'he is 2 sec. unsafe in pit window'. Maar Olav komt met het fantastische commentaar dat dit waarschijnlijk is om Gasly te coveren. Ja Olav, natuurlijk Daarnaast mogen we iedere race opnieuw naar 'F1-voor-dummies' luisteren, waarbij Olav steeds weer dezelfde feiten meldt. Wat DRS is, en hoe een Formule 1 auto last heeft van de luchtstroom van zijn voorganger. 'de al-oude Formule1-wet, er naar toe rijden is 1... blablabla'
Dan die vragen van Jack Plooij. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jack stelt alleen maar inkoppers, waarbij hij de geïnterviewde met zijn vraagstelling al een uitweg biedt.
En de god-like status van Max. Maakt veel fouten (logisch hij is nog jong), maar het ligt altijd aan een ander. Max maakt overduidelijk een fout, maar toegeven zal hij die nooit. Het is een heet-hoofd, en het wordt met de dag zieliger. Ik ben fan van Max, blij dat er eindelijk een NL-er in de F1 zit, maar allemachtig, hij maakt het zichzelf (en ons) wel moeilijk. In het buitenland is het allang niet meer hosanna rond hem. Zou prettig zijn als er vanuit NL wat kritischer wordt benaderd. Lees net nog op Nos.nl het commentaar van Jan Lammers op zijn uitvalbeurt: 'Dat is het mooie: ze hebben allebei gelijk. Ze zijn geen van beiden schuldig, want het was een race-ongeluk.' Jan zit er nog net niet met z'n MV shirt aan.
Ga voor de grap eens een race kijken bij Sky F1. Waar het commentaar functioneel is, en je ook echt nieuwe dingen worden verteld. Niet een ouwe neel en z'n tandarts die door alle boordradio's praten omdat ze zeker weten dat jij geen Engels kunt.
Sorry, frustratie.
we kunnen het beter over RIC hebben waarom ie uitviel, dat baart mij meer zorgen.quote:Op maandag 9 april 2018 09:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Maar ja, afzeiken is altijd makkelijk.
idd, op dezelfde manier als Max vorig jaar in Canada. Zou slecht zijn als het dezelfde oorzaak heeft.quote:Op maandag 9 april 2018 09:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we kunnen het beter over RIC hebben waarom ie uitviel, dat baart mij meer zorgen.
Sky is wel een slecht voorbeeld want daar is Hamilton heilig verklaard.quote:Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij? Of eigenlijk, doe Jan Lammers er ook maar bij.
Wat een kansloos commentaar. Hamilton en Bottas wisselen naar Medium, en iedereen ziet meteen ze proberen Vettel te dwingen door te rijden met z'n softs. Daarbij komen er over de boordradio allerlei meldingen, 'he is 2 sec. unsafe in pit window'. Maar Olav komt met het fantastische commentaar dat dit waarschijnlijk is om Gasly te coveren. Ja Olav, natuurlijk Daarnaast mogen we iedere race opnieuw naar 'F1-voor-dummies' luisteren, waarbij Olav steeds weer dezelfde feiten meldt. Wat DRS is, en hoe een Formule 1 auto last heeft van de luchtstroom van zijn voorganger. 'de al-oude Formule1-wet, er naar toe rijden is 1... blablabla'
Dan die vragen van Jack Plooij. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jack stelt alleen maar inkoppers, waarbij hij de geïnterviewde met zijn vraagstelling al een uitweg biedt.
En de god-like status van Max. Maakt veel fouten (logisch hij is nog jong), maar het ligt altijd aan een ander. Max maakt overduidelijk een fout, maar toegeven zal hij die nooit. Het is een heet-hoofd, en het wordt met de dag zieliger. Ik ben fan van Max, blij dat er eindelijk een NL-er in de F1 zit, maar allemachtig, hij maakt het zichzelf (en ons) wel moeilijk. In het buitenland is het allang niet meer hosanna rond hem. Zou prettig zijn als er vanuit NL wat kritischer wordt benaderd. Lees net nog op Nos.nl het commentaar van Jan Lammers op zijn uitvalbeurt: 'Dat is het mooie: ze hebben allebei gelijk. Ze zijn geen van beiden schuldig, want het was een race-ongeluk.' Jan zit er nog net niet met z'n MV shirt aan.
Ga voor de grap eens een race kijken bij Sky F1. Waar het commentaar functioneel is, en je ook echt nieuwe dingen worden verteld. Niet een ouwe neel en z'n tandarts die door alle boordradio's praten omdat ze zeker weten dat jij geen Engels kunt.
Sorry, frustratie.
Daar hoor je wel wat over. Horner had het op Sky overduidelijk over een power surge.quote:Op maandag 9 april 2018 09:09 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Klopt het waren ook geen fouten van hem!
Ik vind de reactie van Christan Horner over de kwalificatie alles zeggend:
"Max who was doing another lap in Q1 gathering information on engine settings unfortunately lost the rear, the reasons for which we will have to look at, but frustratingly it ended his Qualifying early."
150pk moet het team ook opvallen lijkt me. Gek genoeg hoor je hier niets over.
Max deed niks raars of onverantwoords met die inhaalactie. Niks te gretig ook. Het was er een die velen op die manier uitvoeren. Sterker nog: HAM doet een paar rondjes later precies hetzelfde. Meestal gaat het goed, nu niet. En dat is m.i. meer te wijten aan HAM dan aan Max dit keer. Max was er voorbij (volgens de F1-regels), dus HAM dient in te binden. En dan heb ik het nog niet eens over die rare instuuractie van HAM.quote:Op maandag 9 april 2018 09:21 schreef Knuppel1983 het volgende:
Max zit er echt alleen voor zichzelf.
Punten interesseren hem helemaal niets, hij wil alleen maar winnen. Hij vergeet hierbij, dat er een volledig team voor hem aan het werk is, met daarboven iemand die heel veel geld uitgeeft. Dat doet die persoon niet om na 2 ronden de tv uit te zetten.
Nogal wat frustratie ja. En helaas een hoop onwaarheden. Max maakt helemaal niet veel fouten. Max is ook geen heethoofd. Verder wordt Max gewoon nog steeds gezien als toekomstig wereldkampioen internationaal gezien, dus geen idee waar je het over hebt. Tenslotte was het ook een race-incident. Het is net voor niets zo behandeld door de wedstrijdleiding.quote:Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij? Of eigenlijk, doe Jan Lammers er ook maar bij.
Wat een kansloos commentaar. Hamilton en Bottas wisselen naar Medium, en iedereen ziet meteen ze proberen Vettel te dwingen door te rijden met z'n softs. Daarbij komen er over de boordradio allerlei meldingen, 'he is 2 sec. unsafe in pit window'. Maar Olav komt met het fantastische commentaar dat dit waarschijnlijk is om Gasly te coveren. Ja Olav, natuurlijk Daarnaast mogen we iedere race opnieuw naar 'F1-voor-dummies' luisteren, waarbij Olav steeds weer dezelfde feiten meldt. Wat DRS is, en hoe een Formule 1 auto last heeft van de luchtstroom van zijn voorganger. 'de al-oude Formule1-wet, er naar toe rijden is 1... blablabla'
Dan die vragen van Jack Plooij. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jack stelt alleen maar inkoppers, waarbij hij de geïnterviewde met zijn vraagstelling al een uitweg biedt.
En de god-like status van Max. Maakt veel fouten (logisch hij is nog jong), maar het ligt altijd aan een ander. Max maakt overduidelijk een fout, maar toegeven zal hij die nooit. Het is een heet-hoofd, en het wordt met de dag zieliger. Ik ben fan van Max, blij dat er eindelijk een NL-er in de F1 zit, maar allemachtig, hij maakt het zichzelf (en ons) wel moeilijk. In het buitenland is het allang niet meer hosanna rond hem. Zou prettig zijn als er vanuit NL wat kritischer wordt benaderd. Lees net nog op Nos.nl het commentaar van Jan Lammers op zijn uitvalbeurt: 'Dat is het mooie: ze hebben allebei gelijk. Ze zijn geen van beiden schuldig, want het was een race-ongeluk.' Jan zit er nog net niet met z'n MV shirt aan.
Ga voor de grap eens een race kijken bij Sky F1. Waar het commentaar functioneel is, en je ook echt nieuwe dingen worden verteld. Niet een ouwe neel en z'n tandarts die door alle boordradio's praten omdat ze zeker weten dat jij geen Engels kunt.
Sorry, frustratie.
Snap hem ook niet zo goed. Raceleiding, Horner en nota bene Toto Wolff zien het als een race-incident. Fans zoeken graag een zondebok en coureurs schuiven uiteraard ook graag naar elkaar maar ik vond het een prachtactie met helaas een jammerlijke afloop.quote:Op maandag 9 april 2018 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogal wat frustratie ja. En helaas een hoop onwaarheden. Max maakt helemaal niet veel fouten. Max is ook geen heethoofd. Verder wordt Max gewoon nog steeds gezien als toekomstig wereldkampioen internationaal gezien, dus geen ide waar je het over hebt. Tenslotte was het ook een race-incident. Het is net voor niets zo behandeld door de wedstrijdleiding.
Op Ziggo vs Sky ga ik niet in.
Bijna per definitie niet. Er zijn op zeker bij elke commentator, overal ter wereld en in elke sport, mensen die het drie keer niks vindenquote:Op maandag 9 april 2018 08:55 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ben ik de enige die zich dood irriteert aan het duo Olav Mol / Jack Plooij?
Ik denk dat je gelijk hebt dat Max geen heethoofd is, maar hij is wel iemand die alleen aan zichzelf denkt in het heetst van de strijd. Dat zie je in veel acties op de baan, hij knokt voor elke centimeter en houdt weinig rekening met zijn tegenstanders.quote:Op maandag 9 april 2018 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogal wat frustratie ja. En helaas een hoop onwaarheden. Max maakt helemaal niet veel fouten. Max is ook geen heethoofd. Verder wordt Max gewoon nog steeds gezien als toekomstig wereldkampioen internationaal gezien, dus geen ide waar je het over hebt. Tenslotte was het ook een race-incident. Het is net voor niets zo behandeld door de wedstrijdleiding.
Leuk lijstje. Maak eens een lijstje van iedere andere topper en zijn incidenten dan krijg je dezelfde resultaten.quote:Op maandag 9 april 2018 11:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt dat Max geen heethoofd is, maar hij is wel iemand die alleen aan zichzelf denkt in het heetst van de strijd. Dat zie je in veel acties op de baan, hij knokt voor elke centimeter en houdt weinig rekening met zijn tegenstanders.
Natuurlijk zit hij voor Hamilton, maar hij kan de bocht ook op 90% afmaken ipv 100% zijn eigen lijn te willen nemen. Hij neemt misschien wel bewust een risico. Hij weet dat Hamilton er zit, hij dwingt Hamilton zijn lijn op zonder een beetje ruimte over te laten. Hij pakt volledig wat hij denkt dat hem toekomt (daarom dat Ricciardo in 2017 net zo reageerde als Hamilton gisteren?)
Paar voorbeelden:
• Verstappen die er volledig voor gaat tegen Ricciardo in de Hongaarse GP. Had ook gewoon zijn verlies, door zichzelf veroorzaakt, kunnen nemen in plaats van alleen aan zichzelf te denken en iets af te dwingen bij Ricciardo.
• GP Mexico 2017, ook daar weet Max waar Vettel zit en daar neemt hij een enorm risico want voor hetzelfde geld loopt hij daar een lekke band op en is zijn race over.
• Max haalt Massa in, GP Italie 2017. Max probeert Massa direct weg te duwen in plaats iets meer geduld te hebben.
• Max verdedigt met hand en tand tegen Raikonnen bij de GP Belgie 2016 (zijn eigenlijk wel meer voorbeelden van)
• Max die in de GP Mexico 2016 Vettel niet laat passeren nadat hij de bocht afgesneden heeft. Hoewel het nog onduidelijk was of hij dat wel moest doen, vraag ik mij af welke coureurs hetzelfde gedaan zouden hebben
• Max die Vettel naar buiten duwt in de GP Brazilie 2016. Klopt, Max zijn bocht, maar hier hebben vast veel mensen gedacht "ha lekker voor je jankbal-Vettel, ik hoop dat Max jou expres (bijna) buiten de baan duwde". Dwong Max daar Vettel niet tot liften/remmen?
Paar voorbeeldjes die arbitrair zijn als je ze op zichzelf bekijkt, maar ik denk dat ze in zijn geheel tekenen hoe Max over de baan rijdt. Pakt volledig zijn gewenste lijn en is bezig met die bocht of de bocht er na, niet met race daarna
Nou ik zie die lijstjes graag tegemoet, Hamilton zal wel lukken, maar de rest? (waarbij Verstappen pas drie jaar rondrijdt)quote:Op maandag 9 april 2018 11:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Leuk lijstje. Maak eens een lijstje van iedere andere topper en zijn incidenten dan krijg je dezelfde resultaten.
Het probleem is dat bijvoorbeeld een Hamilton al een aantal keren een wk gewonnen heeft en daardoor zich veel meer kan permitteren en zou hij die actie maken dan staat die hele media helemaal niet op zijn kop. Dan is het een race incident en dat is het dan ook.
De enige echter blunder was in Monaco en de race in Hongarije met Ricciardo.
Echt idioot hoge straffen, geef ze eerst een reprimande ofzoquote:Op maandag 9 april 2018 11:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Straffen voor Perez en Hartley voor het gedoe in de opwarmronde: https://www.f1today.net/n(...)ley-terug-in-uitslag
Komen vast van HAAS af (volgens mij maakt HAAS die wel zelf namelijk...)quote:Op maandag 9 april 2018 11:28 schreef ondeugend het volgende:
Weet iemand waarom het wiel rechtsachter van Kimi achter bleef / er niet af kwam eigenlijk?
Weer een wheel gun probleem?
Lijkt er toch wel op dat Hamilton gewoon ruimte genoeg had... iets met ego waarschijnlijktwitter:ZiggoSportF1 twitterde op maandag 09-04-2018 om 10:00:35 Head to Head: Lewis Hamilton vs Max Verstappen 💥#Hamilton #Verstappen #BahrainGP https://t.co/LT5zVsg55C reageer retweet
Laten we eens even J Villeneuve bekijken die wel een persoon is die ontzettend veel kritiek op Max levert. Villeneuve was mijn favoriet juist door zijn rijden.quote:Op maandag 9 april 2018 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik zie die lijstjes graag tegemoet, Hamilton zal wel lukken, maar de rest? (waarbij Verstappen pas drie jaar rondrijdt)
Dit is an sich wel een mooie, Hamilton en Maldonado
Villeneuve, Vettel, Schumacher, Hamilton, Senna, Prost etc. etc.quote:Op maandag 9 april 2018 11:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laten we eens even J Villeneuve bekijken die wel een persoon is die ontzettend veel kritiek op Max levert. Villeneuve was mijn favoriet juist door zijn rijden.
Die heeft wel een lijstje waar Max een puntje aan kan zuigen als het om incidenten gaat.
Nou ja in de VT2 volgens mij, ging het ook al mis bij Kimi.quote:Op maandag 9 april 2018 11:48 schreef SnowOokami het volgende:
Komen vast van HAAS af (volgens mij maakt HAAS die wel zelf namelijk...)
Nou, als je de niet-Nederlandse nieuwssites en fora leest, dan zie je pas gezeik op Verstappenquote:Op maandag 9 april 2018 12:02 schreef Kyran het volgende:
Dat constante gezeik op Verstappen is echt iets Nederlands hoor. Laten wij even met z'n allen over een talent zeiken, want stel je voor ....
Engelse fora vol met Hamilton-fans toevallig?quote:Op maandag 9 april 2018 12:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, als je de niet-Nederlandse nieuwssites en fora leest, dan zie je pas gezeik op Verstappen
De Engelse fans die ik ken (en dat zijn er behoorlijk wat) zijn allemaal vol lof over Verstappen.quote:Op maandag 9 april 2018 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engelse fora vol met Hamilton-fans toevallig?
Dat geldt alleen als het prinses op de erwt Lil' Lewis betreftquote:Op maandag 9 april 2018 12:14 schreef bedachtzaam het volgende:
Misschien moet Max maar gewoon nooit meer inhalen en opzij gaan als iemand hem voorbij wil?
Ik las op motorsport.com (buiten de scheldpartijen om) ook veel normale reacties van buitenlandse fans (ook van niet fans overigens) dus zo erg als de media het laten zien is het allemaal niet.quote:Op maandag 9 april 2018 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engelse fora vol met Hamilton-fans toevallig?
Irritante is dat hij gewoon nooit een straf krijgt als hij fouten maakt, dus dan blijft het ook zo'n eikel.quote:Op maandag 9 april 2018 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als het prinses op de erwt Lil' Lewis betreft
Denk ik ook. Dat Hamiltonfans moord en brand schreeuwen is wel redelijk voorspelbaar, en helaas schreeuwen zij het hardst.quote:Op maandag 9 april 2018 12:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik las op motorsport.com (buiten de scheldpartijen om) ook veel normale reacties van buitenlandse fans (ook van niet fans overigens) dus zo erg als de media het laten zien is het allemaal niet.
Hier nog een, ik had het begrijpelijk gevonden ook.quote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Irritante is dat hij gewoon nooit een straf krijgt als hij fouten maakt, dus dan blijft het ook zo'n eikel.
Als hier de rollen waren omgedraaid had Max echt een straf gekregen, ben ik zeker van.
Hoe kun je hier iemand een straf voor geven? Dit is een typisch race incident. Hamilton mazzelde en Verstappen had pech.quote:Op maandag 9 april 2018 12:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Irritante is dat hij gewoon nooit een straf krijgt als hij fouten maakt, dus dan blijft het ook zo'n eikel.
Als hier de rollen waren omgedraaid had Max echt een straf gekregen, ben ik zeker van.
Troost je, mocht Max wereldkampioen worden zijn 50% van die klagers ineens fan van Max.quote:Op maandag 9 april 2018 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik ook. Dat Hamiltonfans moord en brand schreeuwen is wel redelijk voorspelbaar, en helaas schreeuwen zij het hardst.
Dat doet die ook. Of Ham had vol in de rem moeten gaan of hij had hem buiten de kerbs moeten zetten om Max te ontwijken, ik weet niet of je dat kan verwachten.quote:Op maandag 9 april 2018 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
Op seconde 9 lijkt Hamilton toch wel een beetje contact te mijden en snelheid te minderen
Ik ben nog steeds fan van Max, ik vind alleen dat hij dit handiger had kunnen doen.quote:Op maandag 9 april 2018 12:35 schreef daNpy het volgende:
Troost je, mocht Max wereldkampioen worden zijn 50% van die klagers ineens fan van Max.
Echt? ;oquote:Op maandag 9 april 2018 12:45 schreef opgebaarde het volgende:
Reed Sirotkin nu binnen negen ronden een achterstand van vijftien seconden op Stroll dicht en mocht hij er in de laatste zes ronden niet voorbij?
Ja. Dat had hij moeten verwachten. Alleen al omdat hij dat zelf ook altijd zonder uitzondering doet.quote:Op maandag 9 april 2018 13:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat doet die ook. Of Ham had vol in de rem moeten gaan of hij had hem buiten de kerbs moeten zetten om Max te ontwijken, ik weet niet of je dat kan verwachten.
Ok, dat zou kunnen. Ik vind het zelf nogal onredelijk overkomen maar ik ben leek genoeg om te zeggen dat ik niet weet of hij dat mag verwachten.quote:Op maandag 9 april 2018 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ja. Dat had hij moeten verwachten. Alleen al omdat hij dat zelf ook altijd zonder uitzondering doet.
Tactisch nogal dom van Max om nog zoveel ruimte over te laten.
mja, als Max dat gedaan had had Max fout gezeten omdat hij dan Hamilton niet genoeg raceroom had gelaten.quote:Op maandag 9 april 2018 13:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Dat had hij moeten verwachten. Alleen al omdat hij dat zelf ook altijd zonder uitzondering doet.
Tactisch nogal dom van Max om nog zoveel ruimte over te laten.
Dat begrip bestaat niet.quote:Op maandag 9 april 2018 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als Max dat gedaan had had Max fout gezeten omdat hij dan Hamilton niet genoeg raceroom had gelaten.
Raceroom. Zo noem ik het toilet als ik weer eens te zwaar Mexicaans heb getafeld.quote:Op maandag 9 april 2018 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als Max dat gedaan had had Max fout gezeten omdat hij dan Hamilton niet genoeg raceroom had gelaten.
Zie werkelijk waar niet wat er "te gretig" aan is.quote:Op maandag 9 april 2018 14:42 schreef Fer het volgende:
Beetje te gretig van Max, maar het is ongeveer dr standaard manier van inhalen die Lewis zelf hanteert. In de bocht uit de ander het gras op dringen.
hammie moet niet zeiken, vroeger was hij zelfs een crash test dummyquote:Op maandag 9 april 2018 15:34 schreef SnowOokami het volgende:
Hamilton loopt nog even modder te gooien:
https://www.motorsport.co(...)e-decisions-1024180/
Volgens mij zegt HAM dat zelfs nog in zijn interview.quote:Op maandag 9 april 2018 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hammie moet niet zeiken, vroeger was hij zelfs een crash test dummy
Niet alleen dat, maar een paar rondjes na het zgn onvolwassen inhalen van Max echt precies hetzelfde kunstje flikken.. Zo ongelofelijk hypocriet... En dat "onvolwassen"-gezeik ben ik ook spuugzat, zeker als je kijkt wat de zgn volwassen coureurs en zelfs wereldkampioenen geflikt hebben de afgelopen seizoenen..quote:Op maandag 9 april 2018 16:51 schreef Kyran het volgende:
Iemand "immature" noemen en dan zelf "dickhead" roepen op live tv. Nee, jij bent een fijne
Echt zo'n hekel aan die gast. Alles is nep aan die vent.
Als je naar de grootste coureurs kijkt (Senna, Schumacher om de twee grootste te noemen) zie je dit vaak genoeg. Hoort er gewoon bij. Hamilton is weinig gewend. Rijdt of vooraan of iedereen gaat aan de kant. Als die echt moet racen verliest hij het.quote:Op maandag 9 april 2018 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar een paar rondjes na het zgn onvolwassen inhalen van Max echt precies hetzelfde kunstje flikken.. Zo ongelofelijk hypocriet... En dat "onvolwassen"-gezeik ben ik ook spuugzat, zeker als je kijkt wat de zgn volwassen coureurs en zelfs wereldkampioenen geflikt hebben de afgelopen seizoenen..
Ik had het niet opgepakt als ‘Verstappen is immature’ en volgens mij bedoelt hij dat ook niet, aangezien hij daarna zegt “But as youngsters we don’t always make the right decisions.” En hij heeft het ook over kampioenschap en de hele race als context.quote:Op maandag 9 april 2018 16:51 schreef Kyran het volgende:
Iemand "immature" noemen en dan zelf "dickhead" roepen op live tv. Nee, jij bent een fijne
Hamilton kan echt wel een potje racen en kan zich ook prima door het veld naar voren werken. Maar hier is hij bijzonder hypocriet. En hij laat bewust zijn eigen zeer onvolwassen insturen op Max weg, waar hij deze keer overigens goed mee weg komt aangezien het alleen schade bij Max oplevert. En zijn onvolwassen gescheld laat hij idd ook weg. En natrappen is ook weinig volwassen. Conclusie: degene die zich hier onvolwassen gedraagt is hij (Hamilton) toch echt zelf.quote:Op maandag 9 april 2018 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je naar de grootste coureurs kijkt (Senna, Schumacher om de twee grootste te noemen) zie je dit vaak genoeg. Hoort er gewoon bij. Hamilton is weinig gewend. Rijdt of vooraan of iedereen gaat aan de kant. Als die echt moet racen verliest hij het.
Het verschil alleen dat Hulkenberg al verslagen was op de apex en daarom lift. Hamilton zat nog voor Max op de apex. Zolang je er voor zit heb je recht op ruimte op de exit. In dat opzicht is het niet vreemd dat Hamilton daar blijft plakken aan de buiten kant zolang hij nog voor ligt. De enige reden dat Max er weer voor kwam was omdat zoals hij zelf zei nog even gas bij gaf.quote:Op maandag 9 april 2018 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar een paar rondjes na het zgn onvolwassen inhalen van Max echt precies hetzelfde kunstje flikken.. Zo ongelofelijk hypocriet... En dat "onvolwassen"-gezeik ben ik ook spuugzat, zeker als je kijkt wat de zgn volwassen coureurs en zelfs wereldkampioenen geflikt hebben de afgelopen seizoenen..
Dat bedoelt hij duidelijk wel. En er staat "als we jong zijn nemen we niet altijd de juiste beslissingen". Je denkt toch niet werkelijk dat hij daarmee op zichzelf (op dit moment) doelt he? Hij noemt Max onvolwassen, bedoelt dat absoluut zo en probeert hem te kleineren en psychologische spelletjes met hem te spelen. Maar daar rekent hij buiten Max, want dit soort uitspraken doen Max helemaal niks. En terecht niet.quote:Op maandag 9 april 2018 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik had het niet opgepakt als ‘Verstappen is immature’ en volgens mij bedoelt hij dat ook niet, aangezien hij daarna zegt “But as youngsters we don’t always make the right decisions.” En hij heeft het ook over kampioenschap en de hele race als context.
Ik ga deze discussie niet weer met je aan. Jij vind dat Max er niet voor zat, ik vind van wel. Let's agree to disagree, want we gaan elkaar echt niet overtuigen in deze.quote:Op maandag 9 april 2018 17:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het verschil alleen dat Hulkenberg al verslagen was op de apex en daarom lift. Hamilton zat nog voor Max op de apex. Zolang je er voor zit heb je recht op ruimte op de exit. In dat opzicht is het niet vreemd dat Hamilton daar blijft plakken aan de buiten kant zolang hij nog voor ligt. De enige reden dat Max er weer voor kwam was omdat zoals hij zelf zei nog even gas bij gaf.
De discussie over wie er fout zat is ook helemaal niet zo boeiend. De meeste mensen met verstand ervan zeggen dat geen van beiden er schuld aan hebben en het een race-incident was.quote:Op maandag 9 april 2018 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer met je aan. Jij vind dat Max er niet voor zat, ik vind van wel. Let's agree to disagree, want we gaan elkaar echt niet overtuigen in deze.
Prima maar ik heb de foto's in dit topic gepost waar duidelijk te zien is dat Hamilton 90% van de bocht voor lag op Max. Alleen dat laatste stukje vlak voor contact schuift Max er nog net voor omdat hij nog gas bij gaf wat hij zelf ook zegt.quote:Op maandag 9 april 2018 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer met je aan. Jij vind dat Max er niet voorzat, ik vind van wel. Let's agree to disagree, want we gaan elkaar ect niet overtuigen in deze.
Wat te zien?quote:Op maandag 9 april 2018 17:40 schreef YokiKater het volgende:
Op welke zender is dit allemaal te zien?
Dat is het hem ook. Zeker in Nederland vreet iedere journalist uit de zelfde Max-ruif maar vandaag op het werk bij de koffieautomaat noemde iedereen Max met zijn inhaalactie een volslagen idioot. Ondanks alle media-indoctrinatie die de hype proberen in stand te houden.quote:Op maandag 9 april 2018 09:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een soort embedded media, dus erg streng aan regels gebonden of je hoeft niet meer te komen.
Geen idee? Dit is het live topic en superactief, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:
Ik kan 100% garanderen dat Sjemmert net even een beetje boel meer verstand van racen heeft dan jij.quote:Op maandag 9 april 2018 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer met je aan. Jij vind dat Max er niet voor zat, ik vind van wel. Let's agree to disagree, want we gaan elkaar echt niet overtuigen in deze.
ik zit hier ook maar tegen m'n wil in... die nattepoes wilde perse 2 draadjes.quote:Op maandag 9 april 2018 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee? Dit is het live topic en superactief, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Dat is ook mijn punt kerel, ik snap die splitsing wel. En zelfs het modden in dit topic tijdens een race/kwali/VT. Ik snap alleen niet waarom die hele discussies die er nu gaande zijn juist in dit topic moeten plaatsvinden want dat doet die hele splitsing gewoon teniet.quote:Op maandag 9 april 2018 18:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ik zit hier ook maar tegen m'n wil in... die nattepoes wilde perse 2 draadjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |