abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178423330
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:22 schreef GeorgeM het volgende:
Ach ja, dat van 'een formaliteitje' was toch ook op een bepaalde manier grappig bedoeld.
Ik vond het van Ogene ook niet zo'n punt vorig jaar. Maar dat zal idd wel bij mij liggen. Niet iedereen denk er zo over.
Ik vind dat hij heel respectvol met vrouwen omgaat/over vrouwen praat. Dat vind ik echt helemaal geweldig! :Y
O`G3NE heeft vorig jaar toch niet geroepen dat de finale halen slechts een formaliteit is? Heel eerlijk, als O`G3NE vorig jaar dat had geroepen dan had ik ze zeker arrogant gevonden. En ik vermoed dat er wel meer hier dat arrogant zouden hebben gevonden.

Op mij kwam die uitspraak in ieder geval wel arrogant (en tegelijk ook vol zelfvertrouwen) over. Het was niet grappig bedoeld, hij was serieus. Ik begreep de context wel alleen je gaat jezelf toch nog niet rijk rekenen zonder de concurrentie te kennen? Je moet uitkijken dat je niet de concurrentie gaat onderschatten. Heel fijn dat het zo'n eerlijke jongen is, dan kun je even zo goed zeggen dat je bloedfanatiek bent en er vertrouwen in hebt dat je de finale gaat bereiken. :) Zonder gelijk te doen alsof de halve finale niets voorstelt. Hij verdient verder wat mij betreft wel meer credits (en dus recht van spreken) na zijn prestatie in 2014 met de Common Linnets.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 11:50:45 #52
163650 Greys
pi_178423498
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:40 schreef libranl het volgende:

[..]

O`G3NE heeft vorig jaar toch niet geroepen dat de finale halen slechts een formaliteit is? Heel eerlijk, als O`G3NE vorig jaar dat had geroepen dan had ik ze zeker arrogant gevonden. En ik vermoed dat er wel meer hier dat arrogant zouden hebben gevonden.
Die gingen volgens eigen zeggen "zeker, zeer zeker de top 5 halen in de finale" :+

https://www.telegraaf.nl/(...)en-absoluut-de-top-5

En in het AD:

quote:
Zenuwachtig zijn de Volletjes niet voor de naderende repetities en de finale. Hun ballade Lights and Shadows zingen is 'inmiddels een eitje'. Shelley: ,,Dan kijken we elkaar aan met een blik van 'we gaan 'm weer nailen'.
Gewoon ook heel zelfverzekerd dus.

Alleen is Waylon al een arrogante lul volgens sommigen als ie zegt dat ie de finale haalt en kan Og3ne rustig zeggen dat ze zeker top vijf in de finale halen. Verschilletje :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 10-04-2018 12:06:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2018 @ 12:11:47 #53
368283 ato
pi_178423824
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:49 schreef Greys het volgende:
Ik zat bij dit stuk dus echt hardop JAAAAAAAAAAA te roepen. Vooral I het begin over de Js. Degene die dit schreef is m'n long lost twin. Roep al jaren hetzelfde tot en met Herman van Veen achtig aan toe :D

Leuk stuk wel.

http://www.eurostory.nl/j(...)-stuurden-eurostory/
1976 was ook een goede nationale finale, met Lucifer, Spooky and Sue, Bolland and Bolland.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178423860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O_

Vooral dat stukje over de 3JS. Later had Jan Dulles nog toegegeven in een interview dat Weelderig Waardeloos eigenlijk hun persoonlijke favoriet was, en dat ze twee jaar later met Birds zoiets hadden van 'wij hadden ons er eigenlijk ook niets van aan moeten trekken'.
Dat is niet helemaal waar, favoriet van hen was 'Toen ik Jou Vergat'.
https://www.npo.nl/3js-op(...)01-2011/TROS_1261865 (vanaf 23:45)
pi_178423913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:14 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, favoriet van hen was 'Toen ik Jou Vergat'.
https://www.npo.nl/3js-op(...)01-2011/TROS_1261865 (vanaf 23:45)
Oh wat gek :o Kan me echt goed herinneren dat ze het later een keer over Weelderig Waardeloos hadden. Misschien toch verkeerd herinnerd dan; kan het fragment ook niet meer vinden.

Toen ik Jou Vergat had ik overigens ook een betere keuze gevonden dan Never Alone.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178423927
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh wat gek :o Kan me echt goed herinneren dat ze het later een keer over Weelderig Waardeloos hadden. Misschien toch verkeerd herinnerd dan; kan het fragment ook niet meer vinden.

Toen ik Jou Vergat had ik overigens ook een betere keuze gevonden dan Never Alone.
In ieder geval ook iets wat nog nooit gedaan was/is, zo'n John Mayer-achtige bluessong.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 12:26:29 #57
163650 Greys
pi_178424021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh wat gek :o Kan me echt goed herinneren dat ze het later een keer over Weelderig Waardeloos hadden. Misschien toch verkeerd herinnerd dan; kan het fragment ook niet meer vinden.

Toen ik Jou Vergat had ik overigens ook een betere keuze gevonden dan Never Alone.
Ik heb Dulles ook absoluut een keer Weelderig Waardeloos horen zeggen :Y Misschien was dat z'n persoonlijke favoriet en kwamen ze als groep uit op die andere ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178424272
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:50 schreef Greys het volgende:
Die gingen volgens eigen zeggen "zeker, zeer zeker de top 5 halen in de finale"

https://www.telegraaf.nl/(...)en-absoluut-de-top-5
Oké, die uitspraak heb ik nooit gezien en vind ik ook vrij arrogant.

Het moment waarop het wordt gezegd is wel anders. O`G3NE zegt dat op het moment dat ze de finale al hebben bereikt én de concurrentie al hebben gehoord. Dus hebben ze wel eerst de halve finales even afgewacht of ze überhaupt in de finale terecht zouden komen. Dus geen grootspraak vooraf (tenzij er nog andere quotes van de zusjes zijn?). Daarna blijkbaar overtuigd dat Top 5 moet kunnen. Waylon roept in november voor de halve finales en nog zonder de concurrentie te kennen dat de finale halen slechts een formaliteit is. Beiden vind ik niet subtiel.

quote:
quote:
Zenuwachtig zijn de Volletjes niet voor de naderende repetities en de finale. Hun ballade Lights and Shadows zingen is 'inmiddels een eitje'. Shelley: ,,Dan kijken we elkaar aan met een blik van 'we gaan 'm weer nailen'.
Gewoon ook heel zelfverzekerd dus.

Alleen is Waylon al een arrogante lul volgens sommigen als ie zegt dat ie de finale haalt en kan Og3ne rustig zeggen dat ze zeker top vijf in de finale halen. Verschilletje
Die quote vind ik persoonlijk niet zo raar, ook als Waylon dat zou zeggen niet. Ik vind Waylon geen arrogante lul (weet dat je dat niet zegt, voel me alleen wel aangesproken te reageren), zeg alleen dat zijn uitspraak arrogant op me overkwam en dat als O`G3NE zo'n opmerking van 'formaliteit' had gemaakt, ik dat ook arrogant had gevonden. En waarschijnlijk wel meer hier. Ik hoef het hier verder niet voor O`G3NE op te nemen, want daar heb ik helemaal niets mee.
pi_178424487
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Die gingen volgens eigen zeggen "zeker, zeer zeker de top 5 halen in de finale" :+

https://www.telegraaf.nl/(...)en-absoluut-de-top-5

En in het AD:

[..]

Gewoon ook heel zelfverzekerd dus.

Alleen is Waylon al een arrogante lul volgens sommigen als ie zegt dat ie de finale haalt en kan Og3ne rustig zeggen dat ze zeker top vijf in de finale halen. Verschilletje :D
Dit bedoel ik idd.

Ik zie die uitspraak van Waylon ook als een beetje cynisch, maar hij zal wel serieus zijn geweest. Ik hou er wel van *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 12:58:22 #61
163650 Greys
pi_178424593
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:51 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dit bedoel ik idd.

Ik zie die uitspraak van Waylon ook als een beetje cynisch, maar hij zal wel serieus zijn geweest. Ik hou er wel van *O*
Nee ik denk dat ie het bloedserieus meende hoor. En zelf vind ik het niet arrogant maar kan me wel voorstellen dat anderen dat wel kunnen vinden. :)

En daarbij zou ik het zelf als artiest nooit durven roepen, want als Europa dan straks een andere smaak blijkt te hebben krijg je die uitspraak uiteraard om je oren. :P

Tis een beetje als Hans van Breukelen vroeger met die penalty. Dat ie naar de voetballer gebaarde dat ie hem ging houden. En het nog deed ook. Maar dat had ook heel naar uit kunnen pakken :D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178424609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:40 schreef libranl het volgende:

[..]

Oké, die uitspraak heb ik nooit gezien en vind ik ook vrij arrogant.

Het moment waarop het wordt gezegd is wel anders. O`G3NE zegt dat op het moment dat ze de finale al hebben bereikt én de concurrentie al hebben gehoord. Dus hebben ze wel eerst de halve finales even afgewacht of ze überhaupt in de finale terecht zouden komen. Dus geen grootspraak vooraf (tenzij er nog andere quotes van de zusjes zijn?). Daarna blijkbaar overtuigd dat Top 5 moet kunnen. Waylon roept in november voor de halve finales en nog zonder de concurrentie te kennen dat de finale halen slechts een formaliteit is. Beiden vind ik niet subtiel.

[..]

Die quote vind ik persoonlijk niet zo raar, ook als Waylon dat zou zeggen niet. Ik vind Waylon geen arrogante lul (weet dat je dat niet zegt, voel me alleen wel aangesproken te reageren), zeg alleen dat zijn uitspraak arrogant op me overkwam en dat als O`G3NE zo'n opmerking van 'formaliteit' had gemaakt, ik dat ook arrogant had gevonden. En waarschijnlijk wel meer hier. Ik hoef het hier verder niet voor O`G3NE op te nemen, want daar heb ik helemaal niets mee.
Ik kan me nog wel herinneren dat Ogene lacherig deed over de 11e plek van Douwe en dat ze beter zouden presteren. Maar ik weet niet meer wanneer dat was en hoe dat precies werd gezegd.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 13:04:21 #63
163650 Greys
pi_178424690
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel herinneren dat Ogene lacherig deed over de 11e plek van Douwe en dat ze beter zouden presteren. Maar ik weet niet meer wanneer dat was en hoe dat precies werd gezegd.
Volgens mij in een interview op de persdag van EIC.

Maar dat maakt ook allemaal niet zo veel uit. Voor mij blijft staan dat een artiest beter heel zelfverzekerd kan zijn dan te verlegen en te nerveus. :Y Geldt wmb voor iedereen, of je nou Og3ne of Anouk of Waylon of Douwe bent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178424715
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij in een interview op de persdag van EIC.

Maar dat maakt ook allemaal niet zo veel uit. Voor mij blijft staan dat een artiest beter heel zelfverzekerd kan zijn dan te verlegen en te nerveus. :Y Geldt wmb voor iedereen.
Helemaal mee eens!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178424792
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel herinneren dat Ogene lacherig deed over de 11e plek van Douwe en dat ze beter zouden presteren. Maar ik weet niet meer wanneer dat was en hoe dat precies werd gezegd.
Ja, oke? En nu? Daar gaat mijn opmerking toch helemaal niet over. Ik heb zelf meerdere malen aangegeven dat ik O`G3NE nep, overdreven en arrogant vind overkomen en ook wat betreft liedkeuze etc. kritiek gehad.

Punt ging over die 'formaliteit' uitspraak. Dat ik die arrogant vind ongeacht wie die uitspraak doet. Alleen blijkbaar moet ik nu commentaar geven op allerlei uitspraken van O`G3NE.... 8)7 _O-

Overigens houd ik er wel van als artiesten een beetje vertrouwen hebben in eigen kunnen. Zoals vol voor de winst gaan en geloven de finale te halen etc. Prima, de manier waarop kan wat mij betreft subtieler. Blijkbaar ben ik de enige, geen probleem.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2018 @ 13:13:26 #66
368283 ato
pi_178424839
Goh en toevallig hoor ik nu Waylon op 2.
Ik vind Outlaw nog steeds lekker klinken. Nog steeds heb ik het idee dat hij gaat verrassen tijdens de punten telling.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 13:15:08 #67
163650 Greys
pi_178424864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:09 schreef libranl het volgende:

Punt ging over die 'formaliteit' uitspraak. Dat ik die arrogant vind ongeacht wie die uitspraak doet. Alleen blijkbaar moet ik nu commentaar geven op allerlei uitspraken van O`G3NE.... 8)7 _O-

Overigens houd ik er wel van als artiesten een beetje vertrouwen hebben in eigen kunnen. Zoals vol voor de winst gaan en geloven de finale te halen etc. Prima, de manier waarop kan wat mij betreft subtieler. Blijkbaar ben ik de enige, geen probleem.
Nee je bent niet de enige. Volgens mij bedoelen we ongeveer hetzelfde:

quote:
14s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:31 schreef Greys het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk, hij maakt het zichzelf soms wel een beetje onnodig lastig op dat vlak. Maanden geleden zei hij bij DWDD bijvoorbeeld dat het halen van de finale slechts een formaliteitje was. Terwijl er nog geen ander nummer bekend was. Dat kán vrij arrogant op mensen overkomen. Zo van "wat zij ook sturen, ik ben toch beter".
Hij bedoelde vast "als de jury op kwaliteit let kan het niet anders als dat ik naar de finale ga" (en daar heeft ie gewoon gelijk in) maar dan ga je er dus een beetje vanuit dat de anderen niet met kwaliteit komen. En dat was toen nog niet bekend

Inmiddels zegt ie overal dat hij hiermee kan winnen maar ook laatste kan worden, dat had ie achteraf gewoon beter meteen kunnen zeggen ipv dat andere.

En bij Pauw zei hij dat hij z'n teksten uiteraard niet vergeet. Om vanmorgen z'n tekst te vergeten. Het is allemaal totaal geen ramp, maar het geeft mensen wel weer stokken om te slaan.

Ik denk oprecht dat het een heel goed en warm en soms zelfs beetje onzeker mens is (en dat ie een mega goede artiest is staat als een paaltje boven water) maar hij maakt het zichzelf af en toe gewoon wat onnodig moeilijk met bepaalde uitspraken. Zoals ie laatst in dat krantenbericht ook zei 'Ik wil zo veel zeggen maar af en toe komt het er wat ongelukkig uit'.

Heb hem de laatste weken niet meer kunnen betrappen op een onhandige uitspraak, dus dat komt vast goed, maar je legt jezelf zo onnodig veel druk op door te zeggen dat de semi slechts een formaliteitje is. ;) Denk dat ie daar achteraf zelf ook niet echt heel blij mee is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178424903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:09 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, oke? En nu? Daar gaat mijn opmerking toch helemaal niet over. Ik heb zelf meerdere malen aangegeven dat ik O`G3NE nep, overdreven en arrogant vind overkomen en ook wat betreft liedkeuze etc. kritiek gehad.

Punt ging over die 'formaliteit' uitspraak. Dat ik die arrogant vind ongeacht wie die uitspraak doet. Alleen blijkbaar moet ik nu commentaar geven op allerlei uitspraken van O`G3NE.... 8)7 _O-

Overigens houd ik er wel van als artiesten een beetje vertrouwen hebben in eigen kunnen. Zoals vol voor de winst gaan en geloven de finale te halen etc. Prima, de manier waarop kan wat mij betreft subtieler. Blijkbaar ben ik de enige, geen probleem.
Oh gut...ik schrik ervan..
Ik bedoelde er niks mee, dacht er opeens aan.
Je hoeft er van mij ook niet op te reageren.
Don't shoot the messenger :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178425068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:16 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh gut...ik schrik ervan..
Ik bedoelde er niks mee, dacht er opeens aan.
Je hoeft er van mij ook niet op te reageren.
Don't shoot the messenger :@
Sorry het was niet persoonlijk bedoeld. No hard feelings :)

En je hebt met die uitspraak ook wel gelijk dat O`G3NE in aanloop naar de halve finales dus blijkbaar ook wel heeft aangegeven dat ze het beter gaan doen dan Douwe Bob. Dus indirect dat ze ook wel zeker de finale zouden halen. Dus ook daar had je zeker wel een punt. En die uitspraak is ook arrogant. Waar ik eigenlijk op doelde, O`G3NE is hier wel eens hard aangepakt om bepaalde 'arrogante' uitspraken. En meestal begreep ik dat ook wel. Alleen als Waylon nu zo'n ongelukkige opmerking doet, vind ik dat even zo goed arrogant overkomen. Zonder alle uitspraken van O`G3NE weer te moeten goedpraten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door libranl op 10-04-2018 13:31:23 ]
pi_178425131
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:25 schreef libranl het volgende:

[..]

Sorry het was niet persoonlijk bedoeld. No hard feelings :)

En je hebt met die uitspraak ook wel gelijk dat O`G3NE in aanloop naar de halve finales dus blijkbaar ook wel hebben aangegeven dat ze het beter gaan doen dan Douwe Bob. Dus indirect dat ze ook wel zeker de finale zouden halen. Dus ook daar had je zeker wel een punt. En die uitspraak is ook arrogant. Waar ik eigenlijk op doelde, O`G3NE is hier wel eens hard aangepakt om bepaalde 'arrogante' uitspraken. En meestal begreep ik dat ook wel. Aleen als Waylon nu zo'n ongelukkige opmerking doet, vind ik dat even zo goed arrogant overkomen. Zonder alle uitspraken van O`G3NE weer te moeten goedpraten :)
Ah okee, nu ben ik weer rustig ;)
We gaan ons weer op het 'NU' concentreren.
Zonet was hij weer op radio 2 *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178425134
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee je bent niet de enige. Volgens mij bedoelen we ongeveer hetzelfde:

[..]

Ja, klopt. Ik had het gelezen en ben het daar ook grotendeels mee eens. :)
pi_178425280
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:28 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ah okee, nu ben ik weer rustig ;)
We gaan ons weer op het 'NU' concentreren.
Zonet was hij weer op radio 2 *O*
Ik raak ook gewoon weer geïrriteerd hoor als ik al die domme quotes van O`G3NE weer onder ogen krijg. _O-

Vind Waylon verder ook best wel sympathiek overkomen hoor en goed dat hij zelfverzekerd is. Op NU richten lijkt me idd het beste ^O^ :Y
pi_178425365
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:36 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik raak ook gewoon weer geïrriteerd hoor als ik al die domme quotes van O`G3NE weer onder ogen krijg. _O-

Vind Waylon verder ook best wel sympathiek overkomen hoor en goed dat hij zelfverzekerd is. Op NU richten lijkt me idd het beste ^O^ :Y
Ik ga nog even wat quotes van de dames ergens speciaal voor jou opdiepen ~O>
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178426022
Lekker al die uithalen *O* hij zingt het daar ook best met gemak. En beter dat hij nu een keer de tekst kwijt is dan tijdens de halve finale :+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')