abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 april 2018 @ 23:03:35 #251
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178499385
Serieus jellymad hier over de bekerfinale :{ te lang geleden alweer. En de laatste keer was ook niet een doorslaand succes.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_178499569
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ondanks dat ik nu volledig ben uitgeloot vind ik wel dat ze dit een keertje wel goed geregeld hadden, ook erg transparant geprobeerd te communiceren, echt on-Feyenoords ^O^
Persoonlijk vind ik zo’n loting toch waardeloos, doe liever wat moeite voor kaarten. Al zijn er natuurlijk beste zinnige argumenten voor te verzinnen.

Ik wens iedereen veel plezier volgende week, komende week is m’n vrouw uitgerekend. Dus hopelijk kan het nieuwe kameraadje meteen voor de tv zien hoe we de beker pakken 8-)
#12 is not for sale!
pi_178499790
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ondanks dat ik nu volledig ben uitgeloot vind ik wel dat ze dit een keertje wel goed geregeld hadden, ook erg transparant geprobeerd te communiceren, echt on-Feyenoords ^O^
Het was wel falen om te zeggen dat er niets mogelijk was qua koppelen bekerwedstrijden bezocht.

Daar hadden ze gewoon een weging bij mee moeten geven. Niet sk houders gaan sowieso minder wedstrijden (als in bij voorbaat vastleggen dat je bij de wedstrijden bent)

Binnen de sk houders had je prima een weging meekunnen geven per wedstrijd (kaart is toch gekoppeld aan sk)

Dat vind ik wel een gemiste kans en weer in onmogelijkheden denken bij feyenoord. De uitleg waarom op de site bij deze vraag is dan ook bullshit.


Daarnaast stond aan het begin dat elke groep evenveel kaarten kregen EN gelijke kansen zouden zijn (onmogelijk doordat groepen niet even groot zijn) en moesten ze er weer op gewezen worden dat dit niet klopte en dat de verdeling naar rato moest zijn.
Je vraagt je dan toch af wie die teksten goedkeuren...
pi_178502041
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 13 april 2018 23:09 schreef Haringkop
Ik wens iedereen veel plezier volgende week, komende week is m’n vrouw uitgerekend. Dus hopelijk kan het nieuwe kameraadje meteen voor de tv zien hoe we de beker pakken 8-)
Of een TV aan het voeteneinde, terwijl je vrouw ligt te puffen zit jij de wedstrijd te kijken.Naam is makkelijk als het een jongen wordt, degene die de winnende maakt, wat zal het worden.... Jean Paul, hoop voor jou dan geen Bilal.
pi_178503726
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:20 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Het was wel falen om te zeggen dat er niets mogelijk was qua koppelen bekerwedstrijden bezocht.

Daar hadden ze gewoon een weging bij mee moeten geven. Niet sk houders gaan sowieso minder wedstrijden (als in bij voorbaat vastleggen dat je bij de wedstrijden bent)

Binnen de sk houders had je prima een weging meekunnen geven per wedstrijd (kaart is toch gekoppeld aan sk)

Dat vind ik wel een gemiste kans en weer in onmogelijkheden denken bij feyenoord. De uitleg waarom op de site bij deze vraag is dan ook bullshit.


Daarnaast stond aan het begin dat elke groep evenveel kaarten kregen EN gelijke kansen zouden zijn (onmogelijk doordat groepen niet even groot zijn) en moesten ze er weer op gewezen worden dat dit niet klopte en dat de verdeling naar rato moest zijn.
Je vraagt je dan toch af wie die teksten goedkeuren...
Die weging hadden ze kunnen doen, had voor mij ook beter uitgepakt, maar kan me ook voorstellen dat ze bv sz-kaarthouders van verder weg (voor wie een midweek gewoon heel veel onpraktischer is) niet willen achterstelling. Is gewoon een keuze. Er zijn voor ieder systeem wel pro's en con's te bedenken natuurlijk ik vond dit wel aardig werken.

Ik was alleen wel best blij te lezen hoe ze duidelijk probeerden uiteen te zetten welke kaarten waarheen gingen, al faalden ze inderdaad wel met die uitleg van de kaartverdeling, omdat ze volgens mij de term 'naar rato' wilden vermijden ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 14 april 2018 @ 08:17:07 #256
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_178503850
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn voornamelijk kaarten van de KNVB en AZ die terugkomen
Hoe schatten jullie de kansen in om die beker mee te pakken? 50/50?
pi_178504639
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 01:17 schreef Luni het volgende:

[..]

Of een TV aan het voeteneinde, terwijl je vrouw ligt te puffen zit jij de wedstrijd te kijken.Naam is makkelijk als het een jongen wordt, degene die de winnende maakt, wat zal het worden.... Jean Paul, hoop voor jou dan geen Bilal.
_O-

Het wordt een meisje dus heel veel meer keus dan Robin hebben we eigenlijk niet :7
#12 is not for sale!
pi_178504696
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 08:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die weging hadden ze kunnen doen, had voor mij ook beter uitgepakt, maar kan me ook voorstellen dat ze bv sz-kaarthouders van verder weg (voor wie een midweek gewoon heel veel onpraktischer is) niet willen achterstelling. Is gewoon een keuze. Er zijn voor ieder systeem wel pro's en con's te bedenken natuurlijk ik vond dit wel aardig werken.

Ik was alleen wel best blij te lezen hoe ze duidelijk probeerden uiteen te zetten welke kaarten waarheen gingen, al faalden ze inderdaad wel met die uitleg van de kaartverdeling, omdat ze volgens mij de term 'naar rato' wilden vermijden ;(
Je had deze groep dan nog steeds een kans gegeven en er zouden dus nog genoeg van een kaart krijgen. Ik had dat een goed systeem gevonden (ben zelf niet bij de wedstrijd tegen swift geweest dus zou dan ook geen volledige weging gehad hebben) maar je kan daar de discussie over aangaan. Zo kan je namelijk ook zeggen dat er mensen zijn die een wedstrijd of 7 competitie meepakken en de bekerwedstrijden gegaan zijn. Puur omdat ze onregelmatig werken en niet weten hoevaak zij in een seizoen kunnen gaan (ik ben sowieso v mening dat sk houders voorrang moeten hebben). Feyenoord communiceerde echter dat dit niet mogelijk was (is onzin terugkopen plek gaat via sk en geen sk's zouden sowieso minder (vantevoren) vastgelegde wedstrijden hebben (competitie).

Dat is wel weer des Feyenoords.. zoals ik eerder zei erop gewezen moeten worden dat de uitleg qua kaartverdeling niet klopte en uitleg waarom andere mogelijkheden niet ingevoerd werden gewoonweg niet kloppen
pi_178504721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 08:17 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Hoe schatten jullie de kansen in om die beker mee te pakken? 50/50?
70/30
blablablabla
  zaterdag 14 april 2018 @ 09:38:46 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178504750
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:34 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Je had deze groep dan nog steeds een kans gegeven en er zouden dus nog genoeg van een kaart krijgen. Ik had dat een goed systeem gevonden (ben zelf niet bij de wedstrijd tegen swift geweest dus zou dan ook geen volledige weging gehad hebben) maar je kan daar de discussie over aangaan. Zo kan je namelijk ook zeggen dat er mensen zijn die een wedstrijd of 7 competitie meepakken en de bekerwedstrijden gegaan zijn. Puur omdat ze onregelmatig werken en niet weten hoevaak zij in een seizoen kunnen gaan (ik ben sowieso v mening dat sk houders voorrang moeten hebben). Feyenoord communiceerde echter dat dit niet mogelijk was (is onzin terugkopen plek gaat via sk en geen sk's zouden sowieso minder (vantevoren) vastgelegde wedstrijden hebben (competitie).

Dat is wel weer des Feyenoords.. zoals ik eerder zei erop gewezen moeten worden dat de uitleg qua kaartverdeling niet klopte en uitleg waarom andere mogelijkheden niet ingevoerd werden gewoonweg niet kloppen
Alleen seizoenskaarthouders hebben het recht gekregen om een kaartje te kopen, dus snap je verhaal niet helemaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178504799
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:34 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Je had deze groep dan nog steeds een kans gegeven en er zouden dus nog genoeg van een kaart krijgen. Ik had dat een goed systeem gevonden (ben zelf niet bij de wedstrijd tegen swift geweest dus zou dan ook geen volledige weging gehad hebben) maar je kan daar de discussie over aangaan. Zo kan je namelijk ook zeggen dat er mensen zijn die een wedstrijd of 7 competitie meepakken en de bekerwedstrijden gegaan zijn. Puur omdat ze onregelmatig werken en niet weten hoevaak zij in een seizoen kunnen gaan (ik ben sowieso v mening dat sk houders voorrang moeten hebben). Feyenoord communiceerde echter dat dit niet mogelijk was (is onzin terugkopen plek gaat via sk en geen sk's zouden sowieso minder (vantevoren) vastgelegde wedstrijden hebben (competitie).

Dat is wel weer des Feyenoords.. zoals ik eerder zei erop gewezen moeten worden dat de uitleg qua kaartverdeling niet klopte en uitleg waarom andere mogelijkheden niet ingevoerd werden gewoonweg niet kloppen
Het systeem met loting en dat je ook als groep kan inschrijven is gewoon goed. Want welk systeem je ook kiest er is altijd wel wat op aan te merken. En dat meewegen van wedstrijden bezocht is ook niet alles. Stel dat je 70+ bent en die wedstrijd tegen willem2 heb laten schieten wegens de enorme kou (-17) moet je dan minder kans maken? Of überhaupt dat je wegens omstandigheden een wedstrijd hebt gemist maar normaal wel alles gaat (ziekte bv).

Sowieso maken alles seizoenskaart houders een kans, en die gaan toch bijna altijd alle wedstrijden. Dus de loting zoals nu is prima, en ja je ontkomt er nooit aan mensen teleur te stellen bij welk systeem dan ook. Maar laten we nu niet doen of er kaarten naar “dagjesmensen” gaan voor die finale
pi_178504813
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen seizoenskaarthouders hebben het recht gekregen om een kaartje te kopen, dus snap je verhaal niet helemaal.
Kijk ook het bericht ervoor.
Een systeem met weging per bekerwedstrijd (inderdaad alleen voor de sk houders zoals ik net al zei).
Feyenoord communiceerde dat het niet te straceren valt wat onzin is (plek terugkopen was 1:1 en argumentatie v 2 kaarten gekocht op 1 sk slaat voor een groot gedeelte op niet sk houders (als 2e kaart) en deze hebben sowieso (zoals ik al een paar x zei) geen mogelijkheid om te kopen (wat ik zoals ik al zei ook logisch vind)
  zaterdag 14 april 2018 @ 09:46:27 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178504841
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:43 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Kijk ook het bericht ervoor.
Een systeem met weging per bekerwedstrijd (inderdaad alleen voor de sk houders zoals ik net al zei).
Feyenoord communiceerde dat het niet te straceren valt wat onzin is (plek terugkopen was 1:1 en argumentatie v 2 kaarten gekocht op 1 sk slaat voor een groot gedeelte op niet sk houders (als 2e kaart) en deze hebben sowieso (zoals ik al een paar x zei) geen mogelijkheid om te kopen (wat ik zoals ik al zei ook logisch vind)
Ja ach, geen enkel systeem is waterdicht. Zo zijn er mensen die letterlijk alles gaan uit en thuis maar doordeweeks niet kunnen.

Wat mij betreft gooien ze alle kaarten weer in de verkoop bij de loketten van de Kuip of de primera op een vast tijdstip. Maar ook dan stel je ouderen of mensen die slecht ter been zijn teleur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178504924
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:42 schreef alopio het volgende:

[..]

Het systeem met loting en dat je ook als groep kan inschrijven is gewoon goed. Want welk systeem je ook kiest er is altijd wel wat op aan te merken. En dat meewegen van wedstrijden bezocht is ook niet alles. Stel dat je 70+ bent en die wedstrijd tegen willem2 heb laten schieten wegens de enorme kou (-17) moet je dan minder kans maken? Of überhaupt dat je wegens omstandigheden een wedstrijd hebt gemist maar normaal wel alles gaat (ziekte bv).

Sowieso maken alles seizoenskaart houders een kans, en die gaan toch bijna altijd alle wedstrijden. Dus de loting zoals nu is prima, en ja je ontkomt er nooit aan mensen teleur te stellen bij welk systeem dan ook. Maar laten we nu niet doen of er kaarten naar “dagjesmensen” gaan voor die finale
Lees nog een keer ik heb het continu over sk houders dus waar je dagjesmensen vandaan haalt?
Je maakt nog steeds kans maar dan inderdaad minder. Zo werkt het ook bij de uitkaarten. Ga je het vaakst dan heb je gegarandeerd een kaart. Zo niet dan heb je minder kans.

Maar als je mijn bericht leest (en ook de overige die ik hierover gemaakt heb) dan geef ik aan dat ik deze opmerkingen maakt naar aanleiding van iem die zegt dat de communicatie goed was. Daarover geef ik nu 2 punten aan die niet kloppen (kaart naar rato en niet kunnen traceren waarheen de kaarten gingen).

In jouw voorbeeld zouden de 70 jarige en de zieke wel een kaart hebben gehad (want last minute beslissing) en dus de intentie hebben gehad om gewoon te gaan zonder dat er op voorhand duidelijk was dat dit evt weging zou beinvloeden (maar dit is weer discussie (wat ik eerder zei dat je altijd zal hebben over of voor of nadelen)

Nogmaals mijn bericht ging om de niet kloppende communicatie van Feyenoord hierin (ze willen de discussie ontlopen door iets wat niet klopt als reden te geven waarom die mogelijkheid niet voldeed)
pi_178504961
Als algemeen bericht het gaat me in mijn bericht om de foute communicatie (zou niet mogelijk zijn).

Niet om welk systeem het beste is.
  zaterdag 14 april 2018 @ 09:56:27 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178504975
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:54 schreef jsuijker het volgende:
Als algemeen bericht het gaat me in mijn bericht om de foute communicatie (zou niet mogelijk zijn).

Niet om welk systeem het beste is.
Ze hebben nooit aangegeven dat het niet mogelijk is, slechts dat ze er niet voor kiezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178505079
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze hebben nooit aangegeven dat het niet mogelijk is, slechts dat ze er niet voor kiezen.
Voorrang voor supporters die dit seizoen alle bekerwedstrijden hebben bezocht

Het is onmogelijk om op persoonsniveau te achterhalen welke supporters precies aanwezig zijn geweest bij de eerdere bekerduels van dit seizoen. Voorbeeld: supporter 1 heeft dit seizoen telkens twee kaarten gekocht en gaat met supporter 2 naar de bekerwedstrijden. Dan heeft supporter 1 een kaartkoophistorie in tegenstelling tot supporter 2, die daardoor ondanks aanwezigheid bij alle bekerwedstrijden ten onrechte geen recht heeft op het kopen van een kaart voor de finale.


Www.feyenoord.nl/bekerfinale

Zoals ik al zei je plek terugkopen was gewoon 1:1 en zou dus voor het gros vd sk houders gelden
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:06:51 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178505123
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:04 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Voorrang voor supporters die dit seizoen alle bekerwedstrijden hebben bezocht

Het is onmogelijk om op persoonsniveau te achterhalen welke supporters precies aanwezig zijn geweest bij de eerdere bekerduels van dit seizoen. Voorbeeld: supporter 1 heeft dit seizoen telkens twee kaarten gekocht en gaat met supporter 2 naar de bekerwedstrijden. Dan heeft supporter 1 een kaartkoophistorie in tegenstelling tot supporter 2, die daardoor ondanks aanwezigheid bij alle bekerwedstrijden ten onrechte geen recht heeft op het kopen van een kaart voor de finale.


Www.feyenoord.nl/bekerfinale

Zoals ik al zei je plek terugkopen was gewoon 1:1 en zou dus voor het gros vd sk houders gelden
Tegen Swift bijvoorbeeld al niet dus daar ga je al
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178505162
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Tegen Swift bijvoorbeeld al niet dus daar ga je al
Neemt niet weg dat je een weging kan doen per wedstrijd en er dus nog gewoon in 3vd4 wedstrijden mogelijk -> foute communicatie
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:10:54 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178505201
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:09 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat je een weging kan doen per wedstrijd en er dus nog gewoon in 3vd4 wedstrijden mogelijk -> foute communicatie
Nee dat kan dus niet aangezien er tegen Swift geen terugkopen eigen plek was. Precies zoals het in die tekst staat dus. Dus van een volledig eerlijke weging is geen sprake.

Wellicht dat ze dat in de toekomst wel zo kunnen toepassen. Ook nog eens win-win omdat er dan meer mensen naar bekerpotjes tegen de mindere goden gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178505223
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee dat kan dus niet aangezien er tegen Swift geen terugkopen eigen plek was. Precies zoals het in die tekst staat dus.
Voorrang voor supporters die dit seizoen alle bekerwedstrijden hebben bezocht

Het is onmogelijk om op persoonsniveau te achterhalen welke supporters precies aanwezig zijn geweest bij de eerdere bekerduels van dit seizoen. Voorbeeld: supporter 1 heeft dit seizoen telkens twee kaarten gekocht en gaat met supporter 2 naar de bekerwedstrijden. Dan heeft supporter 1 een kaartkoophistorie in tegenstelling tot supporter 2, die daardoor ondanks aanwezigheid bij alle bekerwedstrijden ten onrechte geen recht heeft op het kopen van een kaart voor de finale.


Het staat er inderdaad precies😂😂😂

Ik zie meervoud, telkens en alle...
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:13:30 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178505235
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:12 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Voorrang voor supporters die dit seizoen alle bekerwedstrijden hebben bezocht

Het is onmogelijk om op persoonsniveau te achterhalen welke supporters precies aanwezig zijn geweest bij de eerdere bekerduels van dit seizoen. Voorbeeld: supporter 1 heeft dit seizoen telkens twee kaarten gekocht en gaat met supporter 2 naar de bekerwedstrijden. Dan heeft supporter 1 een kaartkoophistorie in tegenstelling tot supporter 2, die daardoor ondanks aanwezigheid bij alle bekerwedstrijden ten onrechte geen recht heeft op het kopen van een kaart voor de finale.


Het staat er inderdaad precies😂😂😂
Klopt inderdaad precies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178505250
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt inderdaad precies.
Hou op hoor😂
pi_178505332
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 08:17 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Hoe schatten jullie de kansen in om die beker mee te pakken? 50/50?
60-40

Ik ben niet bijgelovig maar Feyenoord speelt in het uittenue en de laatste keer liep dat niet goed af (Utrecht 2003). Net als nu spelen we tegen een club die een jaar eerder de finale verloor dus die gaan een stapje extra zetten. Dat zie ik bij Feyenoord niet gebeuren, daarvoor voelt het teveel als een troostprijs.
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:22:23 #275
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178505406
God Jezus Christus, wees een man en accepteer je verlies. Ik ben bij geen enkele bekerpot geweest maar heb nu wel een kaart, kom maar met je tranen. ~O>
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')