abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178412969
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:24 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

ik ben het met je eens dat wij als supporters te makkelijk achter joop aanliepen, er was ook niets waardoor leek dat joop niet te vertrouwen was. knvb deelde ons telkens in cat 3 in. sportief was er geen reden tot klagen ( tussen 2003-2011) en alles leek ook gewoon goed te zijn. behalve dan dat er "gezeurd" werd door mousso en ten voorde ( die eigenlijk gewoon de waarheid spraken ). en ja misschien was een kritische noot beter geweest ,echter als alle instanties zeggen dat alles in orde is wat valt er dan voor een "leek" op het beleid aan te merken.

nogmaals ben het met je eens als het gaat om het feit dat wij achter joop aanliepen en alles hossana was, en dat er een wens was om het kleine oosten mee te laten lopen met het "grote" westen. vind het alleen raar dat mensen zonder bestuurlijke invloed hierop aan te wijzen als zijnde schuldigen. joop geeft in die docu van dijsktra ook toe dat het zijn fout was ... alleen hier hebben jij en ik nu niets meer aan. vind het alleen irreëel om het twente wat nu probeert om orde op zaken te stellen ( jvh daargelaten) zo te bejegenen zoals de "meeste" mensen doen.
Ik begrijp je punt, maar je kunt niet ontkennen dat voor de meeste voetbalsupporters in Nederland een gevoel van onrechtvaardigheid heerst omtrent hoe Twente destijds heeft gehandeld, en dat dat gevoel nog steeds sterk aanwezig is. Dan kun je stellen dat Twente als club te groot is voor degradatie, en daar twijfelt denk ik niemand aan, maar de huidige stand van zaken is voor veel mensen sportieve rechtvaardigheid.

Dezelfde supporters die destijds en masse figuren als Sjoerd Mossou aanvielen omdat hij kritisch op Munsterman durfde te zijn. Zie deze post en de reacties:

http://fctwente.blog.nl/f(...)ossou-haat-fc-twente
pi_178413021
Leon ten Voorde god
pi_178413085
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:24 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

ik ben het met je eens dat wij als supporters te makkelijk achter joop aanliepen, er was ook niets waardoor leek dat joop niet te vertrouwen was. knvb deelde ons telkens in cat 3 in. sportief was er geen reden tot klagen ( tussen 2003-2011) en alles leek ook gewoon goed te zijn. behalve dan dat er "gezeurd" werd door mousso en ten voorde ( die eigenlijk gewoon de waarheid spraken ). en ja misschien was een kritische noot beter geweest ,echter als alle instanties zeggen dat alles in orde is wat valt er dan voor een "leek" op het beleid aan te merken.

nogmaals ben het met je eens als het gaat om het feit dat wij achter joop aanliepen en alles hossana was, en dat er een wens was om het kleine oosten mee te laten lopen met het "grote" westen. vind het alleen raar dat mensen zonder bestuurlijke invloed hierop aan te wijzen als zijnde schuldigen. joop geeft in die docu van dijsktra ook toe dat het zijn fout was ... alleen hier hebben jij en ik nu niets meer aan. vind het alleen irreëel om het twente wat nu probeert om orde op zaken te stellen ( jvh daargelaten) zo te bejegenen zoals de "meeste" mensen doen.
Praat voor jezelf i.p.v. de ‘wij-vorm’, al jaren voor de echte malaise was het voor mij duidelijk dat Joop een dictator was met dubbele pet. Eigenlijk al vanaf het moment dat hij op moest rotten bij Wegener.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 9 april 2018 @ 19:43:07 #254
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178413132
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 19:32 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt, maar je kunt niet ontkennen dat voor de meeste voetbalsupporters in Nederland een gevoel van onrechtvaardigheid heerst omtrent hoe Twente destijds heeft gehandeld, en dat dat gevoel nog steeds sterk aanwezig is. Dan kun je stellen dat Twente als club te groot is voor degradatie, en daar twijfelt denk ik niemand aan, maar de huidige stand van zaken is voor veel mensen sportieve rechtvaardigheid.

Dezelfde supporters die destijds en masse figuren als Sjoerd Mossou aanvielen omdat hij kritisch op Munsterman durfde te zijn. Zie deze post en de reacties:

http://fctwente.blog.nl/f(...)ossou-haat-fc-twente
ik moet eerlijk zeggen , als ik dit een half jaar geleden had gelezen dan was ik helemaal in de verdediging geschoten. ik kan nu eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik het gevoel begrijp. ik vind twente niet te groot om te degraderen, elke club die op deze manier "voetbal" tentoon stelt hoort ook te degraderen. mij zul je ook nooit horen zeggen dat ik het gevoel niet erken, ik snap het onrechtvaardige gevoel wel.
they have money for war but can't feed the poor.
  maandag 9 april 2018 @ 19:45:11 #255
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178413172
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 19:40 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Praat voor jezelf i.p.v. de ‘wij-vorm’, al jaren voor de echte malaise was het voor mij duidelijk dat Joop een dictator was met dubbele pet. Eigenlijk al vanaf het moment dat hij op moest rotten bij Wegener.
ik zal het voor je aan passen naar "de meeste " supporters want het grootste deel zag joop als de grote verlosser. als de man die twente wel op de kaart zou zetten. ik heb geen idee wat er allemaal bij wegener is gebeurt, ken alleen joop als voorzitter bij A.T.C 65 en FCT.
they have money for war but can't feed the poor.
  maandag 9 april 2018 @ 19:46:19 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178413186
Voor mij persoonlijk speelt dat hele GERECHTIGHEID gevoel helemaal niet zo

Eigenlijk alleen puur leedvermaak
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 april 2018 @ 19:46:21 #257
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178413187
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 19:24 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

ik ben het met je eens dat de "meeste" supporters te makkelijk achter joop aanliepen, er was ook niets waardoor leek dat joop niet te vertrouwen was. knvb deelde ons telkens in cat 3 in. sportief was er geen reden tot klagen ( tussen 2003-2011) en alles leek ook gewoon goed te zijn. behalve dan dat er "gezeurd" werd door mousso en ten voorde ( die eigenlijk gewoon de waarheid spraken ). en ja misschien was een kritische noot beter geweest ,echter als alle instanties zeggen dat alles in orde is wat valt er dan voor een "leek" op het beleid aan te merken.

nogmaals ben het met je eens als het gaat om het feit dat de "meeste" achter joop aanliepen en alles hossana was, en dat er een wens was om het kleine oosten mee te laten lopen met het "grote" westen. vind het alleen raar dat mensen zonder bestuurlijke invloed hierop aan te wijzen als zijnde schuldigen. joop geeft in die docu van dijsktra ook toe dat het zijn fout was ... alleen hier hebben jij en ik nu niets meer aan. vind het alleen irreëel om het twente wat nu probeert om orde op zaken te stellen ( jvh daargelaten) zo te bejegenen zoals de "meeste" mensen doen.
they have money for war but can't feed the poor.
  maandag 9 april 2018 @ 19:49:48 #258
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178413243
dat gevoel van leedvermaak kan ik me goed voorstellen, heb ik ook gehad toen er andere clubs degradeerden.
they have money for war but can't feed the poor.
pi_178413298
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 19:46 schreef Caland het volgende:
Voor mij persoonlijk speelt dat hele GERECHTIGHEID gevoel helemaal niet zo

Eigenlijk alleen puur leedvermaak
Omdat ze ooit de spot met jouw cluppie dreven toen het slecht ging en Feyenoord bijna failliet was. ;)
  maandag 9 april 2018 @ 19:56:11 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178413362
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Omdat ze ooit de spot met jouw cluppie dreven toen het slecht ging en Feyenoord bijna failliet was. ;)
Exact.


VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 april 2018 @ 19:57:37 #261
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178413393
vond dat doekje van zondag wel goed gevonden :D misschien ook wel omdat het iets origineels was. niet zoals dat stukje van calimero... met hun gejatte degradatie spook :')
they have money for war but can't feed the poor.
pi_178416178
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 19:46 schreef Caland het volgende:
Voor mij persoonlijk speelt dat hele GERECHTIGHEID gevoel helemaal niet zo

Eigenlijk alleen puur leedvermaak
Waarvan akte
pi_178418336
Jaartje juup kan best wel eens leuk worden! Lekker halve liters klappen bij Emmen uit voor 3¤ per stuk met een invasie van 3000 tukkers :) alleen een leunhekkie wat de supporters gescheiden houdt van het veld...spelers kunnen knuffelen/slok bier geven bij een doelpunt :') krijg er zowaar zin an! Oldschool voetbal 😎
We moeten toch een team op de been kunnen brengen dat mee kan doen om het kampioenschap.. Fredje rutten aan het roer... We will arise!
pi_178418405
Die Van der Gaag zou een goeie voor Twente zijn.
blablablabla
pi_178418409
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:46 schreef Stefanovich het volgende:
Jaartje juup kan best wel eens leuk worden! Lekker halve liters klappen bij Emmen uit voor 3¤ per stuk met een invasie van 3000 tukkers :) alleen een leunhekkie wat de supporters gescheiden houdt van het veld...spelers kunnen knuffelen/slok bier geven bij een doelpunt :') krijg er zowaar zin an! Oldschool voetbal 😎
We moeten toch een team op de been kunnen brengen dat mee kan doen om het kampioenschap.. Fredje rutten aan het roer... We will arise!
Een jaartje is nog te doen, tot dat je er zo lang in zit dat je, net als Den Haag, een combi in een taxi kan afdoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 10-04-2018 00:00:29 ]
#12 is not for sale!
pi_178418525
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:53 schreef Elan het volgende:
Die Van der Gaag zou een goeie voor Twente zijn.
Ik dacht dat die naar het buitenland wilde
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 00:42:26 #267
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178418690
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 00:12 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik dacht dat die naar het buitenland wilde
Zijn we toch ook?

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 10 april 2018 @ 10:35:07 #268
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_178422273
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:46 schreef Stefanovich het volgende:
Jaartje juup kan best wel eens leuk worden! Lekker halve liters klappen bij Emmen uit voor 3¤ per stuk met een invasie van 3000 tukkers :) alleen een leunhekkie wat de supporters gescheiden houdt van het veld...spelers kunnen knuffelen/slok bier geven bij een doelpunt :') krijg er zowaar zin an! Oldschool voetbal 😎
We moeten toch een team op de been kunnen brengen dat mee kan doen om het kampioenschap.. Fredje rutten aan het roer... We will arise!
Kan niet wachten man. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_178422560
Is er al wat meer bekend over de prijs van de seizoenskaarten in de JL?
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 11:10:19 #270
8781 crew  Frutsel
pi_178422841
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 10:53 schreef blistah het volgende:
Is er al wat meer bekend over de prijs van de seizoenskaarten in de JL?
Die bleven net zo hoog als in de eredivisie :)
Zeiden ze op een supportersavond. Morgen misschien meer duidelijkheid op een nieuwe bijeenkomst.
pi_178422943
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Die bleven net zo hoog als in de eredivisie :)
Zeiden ze op een supportersavond. Morgen misschien meer duidelijkheid op een nieuwe bijeenkomst.
Ajoh? Ik wil graag verlengen maar dat zou echt een streek zijn. Die maandagavond wedstrijden kan ik bijvoorbeeld al niet eens heen.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  Moderator dinsdag 10 april 2018 @ 11:18:52 #272
8781 crew  Frutsel
pi_178422992
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:16 schreef blistah het volgende:

[..]

Ajoh? Ik wil graag verlengen maar dat zou echt een streek zijn. Die maandagavond wedstrijden kan ik bijvoorbeeld al niet eens heen.
Daar was ook nogal wat onvrede over dus morgen maar eens afwachten of daar weer wat over gezegd wordt of misschien pas als de degradatie daadwerkelijk een feit is.
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:31:14 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178423182
Huren van businessplaatsen wordt altijd een stuk goedkoper in de juup, er is namelijk geen bedrijf dat haar relaties graag meeneemt naar g-voetbal. Zou wat zijn als ze de prijzen voor de supporters dan wel handhaven _O-

Hoe jaag je iedereen weg
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:34:30 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178423235
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:16 schreef blistah het volgende:

[..]

Ajoh? Ik wil graag verlengen maar dat zou echt een streek zijn. Die maandagavond wedstrijden kan ik bijvoorbeeld al niet eens heen.
pi_178423268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')