abonnement Unibet Coolblue
pi_178379776
Ik kom al jaren naar Fok! en heb op andere accounts vaker gepost (niet op dit account). Dit account is helaas wel bekend bij mensen die ik langere tijd ken, maar de meeste komen hier niet.

De laatste 2 jaar is heel erg lastig voor me. Ik heb nooit een makkelijk leven gehad. Mijn tante is vermoord door haar man die daarna zelfmoord pleegde, Ik was toen 9 jaar oud. Mijn vader was opgelicht door een business partner en we waren daardoor heel arm toen ik opgroeide. Hij werd na zijn zus' dood heel erg depri.

Ik groeide op in een buurt waar ik niet "normaal" was. Ik heb een vorm van autisme. Vroeger nog bekend als Asperger's syndroom. Ik werd altijd gepest en lelijk genoemd. Hierdoor durfde ik nooit op meiden af te stappen.
Mijn vader heeft me toen ik een jaar of 19 was bijna vermoord. Hij sloeg me, duwde me tegen de trap en drukte mijn keel dicht. Het is dat ik hem van me afsloeg maar mijn zicht werd toen al zwarter.
Mijn ex in een langdurige relatie heeft me helemaal kapot gemaakt nadat we na de breakup nog 2 jaar lang bij elkaar in de buurt bleven.

Dit is een kleine samenvatting van grote dingen die in mijn leven gebeurd zijn. Dingen die ik heb overkomen. Ik heb nu een belangrijke functie. In deze functie heb ik meerdere mensen onder me (meer dan 10) en kunnen mijn beslissingen internationaal grote gevolgen hebben soms.
Autisme is nauwelijks meer bij me te merken. Ik heb geen paniek aanvallen meer. Ik ben helemaal om geslagen van het "probleem jeugd" zijn naar een functional member of society.

Elke dag is normaal al een strijd voor me omdat ik mijn natuur moet bevechten en de laatste 2 jaar is het alleen maar erger geworden vanwege alles. De volgende dingen zijn de laatste 2 jaar gebeurd:

- Ik had een groep tegen depressie vanuit Reddit met 4 anderen gemaakt. Deze 4 hebben alle 4 over de laatste 2 jaar zelfmoord gepleegd. De laatste was 15 Feb na Valentijn, omdat hij uit de kast gekomen was en dit werd in zijn land/dorp niet getrokken. Hierna heeft hij zelfmoord gepleegd. Hij werd gevonden door zijn moeder. Ik heb het gevoel dat ik alle 4 gefaald heb in het leven. Ik weet dat dit fout is, no need to say it. Maar als je de rest leest, ga je wel snappen waarom ik in deze "waan" zit.

- Ik heb een jaar geleden contact gezocht met een meid waar ik ooit gevoelens voor had. Dit omdat ik de vriendschap toen verbroken had zonder een woord. Na een half jaar heb ik weer gevoelens voor haar ontwikkeld. Dit heb ik eerlijk aangegeven toen ze ging klagen en advies zocht over een jongen die stalkerish ging doen. Zij wilde hem daten in 1e instantie maar was bang. Ik wilde eerlijk zijn. Hier heb ik achteraf spijt van. Ze wees me af. Ik vond het afwijzen prima. Deed een beetje pijn maar ik kon haar eerlijkheid waarderen. De spijt heb ik omdat ze het soms tegen me ging gebruiken in discussies.

Vanwege mijn autisme heb ik soms ruimte nodig als ik boos ben en dit pakte zij heel persoonlijk op. Ze dacht dat ik haar irritant vond. Dit was niet het geval. Ze ging me op 14feb taggen in een Valentijn's post en ik was even hopeful. Ik had ook wat voor haar gedaan voor Valentijn. Dit werd de dood van onze vriendschap. Ik kreeg mixed signals. Zij had slechte ervaringen met Valentijn en andere mannen in het verleden. Ik probeerde een maand later de vriendschap te verbreken, maar ik heb zelf last gehad van stalkers dus ik heb haar nummer niet geblokkeerd. Hierdoor bleef ze me spammen op whatsapp. 3 dagen lang. Uiteindelijk heb ik ingegeven en zijn we verder gegaan, maar dingen waren niet hetzelfde.
De laatste 2 weken deed het heel erg pijn omdat een nieuwe gast in haar leven kwam waar ze veel tijd aan spendeerde. Dat maakte me een beetje jaloers.
Ik was er klaar mee... vooral omdat hij constant probeerde te achterhalen wat ik en die meid samen hadden. Ik heb eerlijk tegen hem gezegd dat we alleen maar vrienden waren. Maar na deze situatie kwam ik erachter dat ik door mijn werk stress had, maar dan ook nog eens zodra ik met deze situatie te maken had. Ja, merendeels van dit was online. Ik kon nergens meer bijkomen. Ik besloot dus om het te be-eindigen. Slimme keuze, toch?

Vervolgens heb ik contact gehad met een goede vriend van haar omdat hij het begon. Hij vroeg me hoe ik was e.d. en ik hem hem eerlijk geantwoord. Alles verteld wat er speelde .en hoe ik me voelde. Hij was shocked en vertelde me een heleboel over die nieuwe gast. Dit zag ik als absolute waarheid omdat het bevestigde wat ik dacht. Ik heb toen vervolgens uit de goedheid uit mijn hart mijn analytische vermogen gebruikt en alles aan hem verteld. Hij heeft dit 1 op 1 doorverteld maar in een manier waarop ik stalkerish over kwam. Als "red flags" en dat ik een bad guy ben. Dat ik mensen tegen haar op probeerde te zetten. Het is waar dat ik wat veel over haar gezegd heb en veel dingen heb opgemerkt, maar ik zou NOOIT stalken. Ik weet precies waar ze woont (dit heeft ze zelf gegeven) en ik ben NOOIT unannounced bij haar geweest. Ook heb ik haar goede vriend verteld van mijn plannen om weg te gaan. Een stalker zou nooit zelf afscheid nemen. Gelukkig heb ik doei kunnen zeggen en haar overal verwijderen. De actie en keuze lag nog steeds bij mij! Yay! Nu voel ik alleen of ik nooit echt van haar gehouden hebt maar meer the thought of... want ik ben 31 en eenzaam. Ik heb het gevoel dat ik haar als een vriend gefaald heb.

- Ik heb meerdere natuurlijke doden gehad in de laatste 2 jaar. Een gamervriend van me had een hartaanval tijdens het gamen. Bij de tijd de ambulance er was en mensen bij hem binnen kwamen was het te laat.
Een oom heeft een hartaanval gehad. Hierna kwamen we erachter dat hij duizende euros aan schuld had bij Russiche cammodels. Hij deed ook geen was of vuilnis. ZIjn hele huis stond vol met vuilniszakken, verpakkingen en oude kleding die hij weg gooide zodra het te smerig werd.
Een collega van me had prostaat kanker. Dit was iemand waar ik 5+ jaar mee samen werkte.

- Ik sta altijd voor iedereen klaar. The term "Fair and just" wordt regelmatig met me gebruikt. Ook help ik mensen met prive dingen en verhuizingen en dat soort dingen. Op het werk is dit ook algemeen bekend maar dankzij mijn werk moet ik soms dingen doen die niet getrokken worden. Helaas is 1 man zo zielig geweest om een keer een gerucht te verzinnen dat ik een vrouwelijk collega had aangerand. Dit gerucht is in Maart op mijn bord gekomen met een onderzoek. Ik ben zelf slachtoffer geweest van aanranding op de basisschool door een meid. Ik zou nooit iemand aanranden. Gelukkig is de meid waar het over ging eerlijk en heeft aangegeven dat ik zoiets nooit zou doen. Zij is altijd degene geweest die met mij fysiek contact zocht. Knuffels, aanrakingen, kussen op de wang met een verjaardag. Dit heeft er wel voor gezorgd dat ik nu mensen in het algemeen ontwijk en ik het gevoel heb dat ik de meid in kwestie gefaald heb omdat zij nu ook een slachtoffer is.

- Iedereen is gewend om op mij te bouwen. Ik kan nu niemand meer helpen. Ik slaap heel veel en doe heel weinig op het werk. Terwijl ik normaal altijd veel meer deed dan dat ik moest. Ik heb ook hierin het constante gevoel te falen.

- Alcohol gebruik is op het moment de enige manier waarop ik de autisme kant van me kan uitzetten en het stoppen met teveel nadenken over dingen en maakt het makkelijker om dingen los te laten. Hierdoor is mijn alcohol gebruik de laatste tijd behoorlijk toegenomen en moet ik opletten dat ik het niet nodig ga hebben om te dealen.

- Mijn beste vriend heeft het contact met me verbroken omdat het te lastig was om in mijn buurt te zijn. Dit kwam o.a. door mijn depressie. Ook is hij zelf niet eerlijk geweest en heeft me tegen een gamervriend gezet die later dood ging door een hartaanval. Hierdoor had ik op dat moment geen contact met de vriend in kwestie omdat ik die vriendschap verbroken had met het idee dat hij een hekel aan me had en bullshit over me aan het verspreiden was. Dit bleek dus achteraf niet eens zo te zijn! Dus die vriend heb ik gefaald door mijn beste vriend toen te vertrouwen.

- Ik ben bijna 32 jaar oud. Ik ben single. Ik heb niet veel vrienden in real life. Hier door voel ik me ook een failure. Ik ben lonely en zit teveel op het internet waardoor ik soms perspective verlies. Mensen om me heen trouwen, krijgen kinderen, kopen huizen samen en ik... ik speel spelletjes. Ik heb nu gelukkig 1 vriend die regelmatig dingen met me doet en volgende zaterdag ga ik ook met hem uit. Maar ugh... soms...

Ik moest dit ergens van me afschrijven. Sorry voor de wall of text. Ik voel me een massive failure met alle goede acties die ik probeer te doen die constant fout gaan. Soms wil ik ook gewoon teveel helpen en zoals Life is Strange probeerde te zeggen is dat je niet iedereen kan redden...

Als mensen hun mening willen geven heb je de volledige toestemming om brutally honest te zijn en te zeggen wat je denkt.
Ik probeer zelf al om hulp te zoeken. Ik ga al mijn huis uit zoveel dat ik kan maar soms wil/kan ik niet vanwege depressie. Ik doe al dingen buiten mijn comfort zone om nieuwe dingen te ervaren.

Als je het tot zover hebt gered, bedankt voor het lezen!
  zondag 8 april 2018 @ 04:51:22 #2
476709 Ik2
Gradueel
pi_178379832
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 03:38 schreef soloshift het volgende:
Ik kom al jaren naar Fok! en heb op andere accounts vaker gepost (niet op dit account). Dit account is helaas wel bekend bij mensen die ik langere tijd ken, maar de meeste komen hier niet.

De laatste 2 jaar is heel erg lastig voor me. Ik heb nooit een makkelijk leven gehad. Mijn tante is vermoord door haar man die daarna zelfmoord pleegde, Ik was toen 9 jaar oud. Mijn vader was opgelicht door een business partner en we waren daardoor heel arm toen ik opgroeide. Hij werd na zijn zus' dood heel erg depri.

Ik groeide op in een buurt waar ik niet "normaal" was. Ik heb een vorm van autisme. Vroeger nog bekend als Asperger's syndroom. Ik werd altijd gepest en lelijk genoemd. Hierdoor durfde ik nooit op meiden af te stappen.
Mijn vader heeft me toen ik een jaar of 19 was bijna vermoord. Hij sloeg me, duwde me tegen de trap en drukte mijn keel dicht. Het is dat ik hem van me afsloeg maar mijn zicht werd toen al zwarter.
Mijn ex in een langdurige relatie heeft me helemaal kapot gemaakt nadat we na de breakup nog 2 jaar lang bij elkaar in de buurt bleven.

Dit is een kleine samenvatting van grote dingen die in mijn leven gebeurd zijn. Dingen die ik heb overkomen. Ik heb nu een belangrijke functie. In deze functie heb ik meerdere mensen onder me (meer dan 10) en kunnen mijn beslissingen internationaal grote gevolgen hebben soms.
Autisme is nauwelijks meer bij me te merken. Ik heb geen paniek aanvallen meer. Ik ben helemaal om geslagen van het "probleem jeugd" zijn naar een functional member of society.

Elke dag is normaal al een strijd voor me omdat ik mijn natuur moet bevechten en de laatste 2 jaar is het alleen maar erger geworden vanwege alles. De volgende dingen zijn de laatste 2 jaar gebeurd:

- Ik had een groep tegen depressie vanuit Reddit met 4 anderen gemaakt. Deze 4 hebben alle 4 over de laatste 2 jaar zelfmoord gepleegd. De laatste was 15 Feb na Valentijn, omdat hij uit de kast gekomen was en dit werd in zijn land/dorp niet getrokken. Hierna heeft hij zelfmoord gepleegd. Hij werd gevonden door zijn moeder. Ik heb het gevoel dat ik alle 4 gefaald heb in het leven. Ik weet dat dit fout is, no need to say it. Maar als je de rest leest, ga je wel snappen waarom ik in deze "waan" zit.

- Ik heb een jaar geleden contact gezocht met een meid waar ik ooit gevoelens voor had. Dit omdat ik de vriendschap toen verbroken had zonder een woord. Na een half jaar heb ik weer gevoelens voor haar ontwikkeld. Dit heb ik eerlijk aangegeven toen ze ging klagen en advies zocht over een jongen die stalkerish ging doen. Zij wilde hem daten in 1e instantie maar was bang. Ik wilde eerlijk zijn. Hier heb ik achteraf spijt van. Ze wees me af. Ik vond het afwijzen prima. Deed een beetje pijn maar ik kon haar eerlijkheid waarderen. De spijt heb ik omdat ze het soms tegen me ging gebruiken in discussies.

Vanwege mijn autisme heb ik soms ruimte nodig als ik boos ben en dit pakte zij heel persoonlijk op. Ze dacht dat ik haar irritant vond. Dit was niet het geval. Ze ging me op 14feb taggen in een Valentijn's post en ik was even hopeful. Ik had ook wat voor haar gedaan voor Valentijn. Dit werd de dood van onze vriendschap. Ik kreeg mixed signals. Zij had slechte ervaringen met Valentijn en andere mannen in het verleden. Ik probeerde een maand later de vriendschap te verbreken, maar ik heb zelf last gehad van stalkers dus ik heb haar nummer niet geblokkeerd. Hierdoor bleef ze me spammen op whatsapp. 3 dagen lang. Uiteindelijk heb ik ingegeven en zijn we verder gegaan, maar dingen waren niet hetzelfde.
De laatste 2 weken deed het heel erg pijn omdat een nieuwe gast in haar leven kwam waar ze veel tijd aan spendeerde. Dat maakte me een beetje jaloers.
Ik was er klaar mee... vooral omdat hij constant probeerde te achterhalen wat ik en die meid samen hadden. Ik heb eerlijk tegen hem gezegd dat we alleen maar vrienden waren. Maar na deze situatie kwam ik erachter dat ik door mijn werk stress had, maar dan ook nog eens zodra ik met deze situatie te maken had. Ja, merendeels van dit was online. Ik kon nergens meer bijkomen. Ik besloot dus om het te be-eindigen. Slimme keuze, toch?

Vervolgens heb ik contact gehad met een goede vriend van haar omdat hij het begon. Hij vroeg me hoe ik was e.d. en ik hem hem eerlijk geantwoord. Alles verteld wat er speelde .en hoe ik me voelde. Hij was shocked en vertelde me een heleboel over die nieuwe gast. Dit zag ik als absolute waarheid omdat het bevestigde wat ik dacht. Ik heb toen vervolgens uit de goedheid uit mijn hart mijn analytische vermogen gebruikt en alles aan hem verteld. Hij heeft dit 1 op 1 doorverteld maar in een manier waarop ik stalkerish over kwam. Als "red flags" en dat ik een bad guy ben. Dat ik mensen tegen haar op probeerde te zetten. Het is waar dat ik wat veel over haar gezegd heb en veel dingen heb opgemerkt, maar ik zou NOOIT stalken. Ik weet precies waar ze woont (dit heeft ze zelf gegeven) en ik ben NOOIT unannounced bij haar geweest. Ook heb ik haar goede vriend verteld van mijn plannen om weg te gaan. Een stalker zou nooit zelf afscheid nemen. Gelukkig heb ik doei kunnen zeggen en haar overal verwijderen. De actie en keuze lag nog steeds bij mij! Yay! Nu voel ik alleen of ik nooit echt van haar gehouden hebt maar meer the thought of... want ik ben 31 en eenzaam. Ik heb het gevoel dat ik haar als een vriend gefaald heb.

- Ik heb meerdere natuurlijke doden gehad in de laatste 2 jaar. Een gamervriend van me had een hartaanval tijdens het gamen. Bij de tijd de ambulance er was en mensen bij hem binnen kwamen was het te laat.
Een oom heeft een hartaanval gehad. Hierna kwamen we erachter dat hij duizende euros aan schuld had bij Russiche cammodels. Hij deed ook geen was of vuilnis. ZIjn hele huis stond vol met vuilniszakken, verpakkingen en oude kleding die hij weg gooide zodra het te smerig werd.
Een collega van me had prostaat kanker. Dit was iemand waar ik 5+ jaar mee samen werkte.

- Ik sta altijd voor iedereen klaar. The term "Fair and just" wordt regelmatig met me gebruikt. Ook help ik mensen met prive dingen en verhuizingen en dat soort dingen. Op het werk is dit ook algemeen bekend maar dankzij mijn werk moet ik soms dingen doen die niet getrokken worden. Helaas is 1 man zo zielig geweest om een keer een gerucht te verzinnen dat ik een vrouwelijk collega had aangerand. Dit gerucht is in Maart op mijn bord gekomen met een onderzoek. Ik ben zelf slachtoffer geweest van aanranding op de basisschool door een meid. Ik zou nooit iemand aanranden. Gelukkig is de meid waar het over ging eerlijk en heeft aangegeven dat ik zoiets nooit zou doen. Zij is altijd degene geweest die met mij fysiek contact zocht. Knuffels, aanrakingen, kussen op de wang met een verjaardag. Dit heeft er wel voor gezorgd dat ik nu mensen in het algemeen ontwijk en ik het gevoel heb dat ik de meid in kwestie gefaald heb omdat zij nu ook een slachtoffer is.

- Iedereen is gewend om op mij te bouwen. Ik kan nu niemand meer helpen. Ik slaap heel veel en doe heel weinig op het werk. Terwijl ik normaal altijd veel meer deed dan dat ik moest. Ik heb ook hierin het constante gevoel te falen.

- Alcohol gebruik is op het moment de enige manier waarop ik de autisme kant van me kan uitzetten en het stoppen met teveel nadenken over dingen en maakt het makkelijker om dingen los te laten. Hierdoor is mijn alcohol gebruik de laatste tijd behoorlijk toegenomen en moet ik opletten dat ik het niet nodig ga hebben om te dealen.

- Mijn beste vriend heeft het contact met me verbroken omdat het te lastig was om in mijn buurt te zijn. Dit kwam o.a. door mijn depressie. Ook is hij zelf niet eerlijk geweest en heeft me tegen een gamervriend gezet die later dood ging door een hartaanval. Hierdoor had ik op dat moment geen contact met de vriend in kwestie omdat ik die vriendschap verbroken had met het idee dat hij een hekel aan me had en bullshit over me aan het verspreiden was. Dit bleek dus achteraf niet eens zo te zijn! Dus die vriend heb ik gefaald door mijn beste vriend toen te vertrouwen.

- Ik ben bijna 32 jaar oud. Ik ben single. Ik heb niet veel vrienden in real life. Hier door voel ik me ook een failure. Ik ben lonely en zit teveel op het internet waardoor ik soms perspective verlies. Mensen om me heen trouwen, krijgen kinderen, kopen huizen samen en ik... ik speel spelletjes. Ik heb nu gelukkig 1 vriend die regelmatig dingen met me doet en volgende zaterdag ga ik ook met hem uit. Maar ugh... soms...

Ik moest dit ergens van me afschrijven. Sorry voor de wall of text. Ik voel me een massive failure met alle goede acties die ik probeer te doen die constant fout gaan. Soms wil ik ook gewoon teveel helpen en zoals Life is Strange probeerde te zeggen is dat je niet iedereen kan redden...

Als mensen hun mening willen geven heb je de volledige toestemming om brutally honest te zijn en te zeggen wat je denkt.
Ik probeer zelf al om hulp te zoeken. Ik ga al mijn huis uit zoveel dat ik kan maar soms wil/kan ik niet vanwege depressie. Ik doe al dingen buiten mijn comfort zone om nieuwe dingen te ervaren.

Als je het tot zover hebt gered, bedankt voor het lezen!
Eerder dan halverwege was ik er helemaal klaar mee, zoek een hobby.
Ik bedoel, ga wat leuks doen.
Ik zeg niets meer, dat was het.
  zondag 8 april 2018 @ 07:05:41 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178380022
Jesus christ, wat ben jij een slachtoffer zeg.

Je kan ook gewoon stoppen met janken
Laffe huichelaar
pi_178380044
All men suffer, but not all men pity themselves. All men die, but not all men die whining.
pi_178380079
Ga eens een onderscheid maken tussen zaken waar je wel controle over hebt en waarover je geen controle over hebt.

Dan kom je al snel tot de conclusie dat depri zijn over oncontroleerbare dingen waanzin is. Omdat je er geen controle over hebt is het totaal "out of your hands" dus lekker overlaten aan de natuur.

Dan kom je ook tot de conclusie dat het enige waar je controle over hebt jezelf is. Jou intenties. Jou acties. Jou gedrag. Gezien jij degene bent die die dingen controleert moet je bij jezelf zijn on die dingen aan te pakken. Dus daar depri over zijn heeft ook geen zin omdat jij daar verantwoordelijk over bent.

Dus stop maar met zeuren , er zijn geen excuses.
pi_178380203
Stop met janken (en die Engelse termen :') )en ga leven *O*

Als je op de basisschool door een kleutermeisje wordt aangerand 'ben je wel echt gefaald' om jouw termen te gebruiken :D

De terin ey _O-

Als je irl ook zo zeurt is het nogal wiedes dat niemand je vriend wilt zijn. Niemand die wel normaal functioneert gaat naast zo'n zak hooi zitten in z'n vrije tijd.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2018 08:06:05 ]
pi_178380218
Vind het heel vervelend om te lezen wat je allemaal hebt meegemaakt. Maar ook om te zien hoe je onnodig veel Engelse woorden in je tekst gebruikt, stop daar alsjeblieft mee.

Als je met je zelfmedelijden blijft zitten en je gedachten bij het verleden houdt kom je ook niet verder.
Richt je op de toekomst en maak je niet zo druk over dingen die jij niet kunt veranderen.
Als iedereen alle vreselijke dingen in hun leven op gaat sommen gaat dat de positieve dingen doen vergeten.
pi_178380280
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 07:05 schreef timmmmm het volgende:
Jesus christ, wat ben jij een slachtoffer zeg.

Je kan ook gewoon stoppen met janken
Of je sluit hem of je zegt niets!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_178380362
Allemachtig, je kan jezelf ook bij iedere gebeurtenis in de slachtofferrol duwen. Op die manier is praktisch alles in je leven een stap op die road to hell (ook al zo lekker dramatisch).

En tjah, als ik een Reddit open voor mensen met uitgezaaide darmkanker zijn er na twee jaar waarschijnlijk ook een hoop dood, sommige dingen mag je wel een béétje in perspectief zien
pi_178380414
Allemachtig, je maakt van alles een reden om geen succes van je leven te maken.
Ik zou zeggen, schrijf alles op in een schrift, pak het in en stop
het weg en begin met een schone lei.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 09:12:52 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178380590
Godskolere zeg. Jij geeft de term 'slachtofferrol' een volkomen nieuwe invulling.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178380627
Iedereen maakt slecht nieuws mee in het leven. Hoe ouder je wordt, hoe meer ooms, tantes en collega’s doodgaan. Bij mij ook, het is even heel rottig, maar het heeft me nooit tegen gehouden verder te gaan met mijn leven en verder te bouwen.
En als je aan de liefde begint kun je er donder op zeggen dat je meerdere keren wordt afgewezen. En daar wordt niemand minder van, dat gebeurt. Natuurlijk is het kloten, maar ja, als je het niet wil is er maar een oplossing: stug vrijgezel blijven.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178380714
Jouw probleem is dat je overdramatiseert. Kijk wat luchtiger tegen zaken en zie jezelf niet als slachtoffer. Sommige dingen van jaren geleden houden je nu nog bezig. Laat het los man, zo ben je ook niet gezellig voor mensen en willen mensen ook niet met je omgaan.

Vrienden zijn er om je te steunen maar ook om plezier mee te beleven. Jij bent het type vriend dat je altijd moet steunen maar waar je nooit plezier mee hebt. Dat houden mensen maar beperkte tijd vol, daarna haken ze af. Ze willen een vriendschap, geen aanstelling als mantelzorger.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178381375
Nu is de grote vraag, wat ga je ermee doen?
  zondag 8 april 2018 @ 10:21:21 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178381396
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 03:38 schreef soloshift het volgende:
Een oom heeft een hartaanval gehad. Hierna kwamen we erachter dat hij duizende euros aan schuld had bij Russiche cammodels.
Kan je die achteraf betalen dan? :')
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 10:25:01 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178381472
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:21 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Kan je die achteraf betalen dan? :')
En why the flying fuck is dat het probleem van TS :')

Man man man wat wil deze TS graag het slachtoffer zijn zeg :r
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 10:26:33 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178381493
Ts is heeft hier wel nog geloerd, maar ik denk niet dat ie nog gaat reageren :')
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 8 april 2018 @ 10:26:43 #18
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178381495
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En why the flying fuck is dat het probleem van TS :')

Man man man wat wil deze TS graag het slachtoffer zijn zeg :r
Ook dat ja.
Ik ben er nog niet over uit van wie deze kloon is
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 10:29:41 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178381547
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ook dat ja.
Ik ben er nog niet over uit van wie deze kloon is
Ik ook niet. Ken je een andere user die 'op de basisschool is aangerand door een meid'? Dat lees ik nu net pas. Dit kan niet serieus zijn, dit is een troll.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 8 april 2018 @ 10:48:18 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178381843
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 08:22 schreef halfway het volgende:

[..]

Of je sluit hem of je zegt niets!
Waarom zouden mensen die net iets teveel medelijden met zichzelf hebben geen R&P-topics mogen openen? Waarom zou ik dat nirt mogen zeggen?
Laffe huichelaar
pi_178381981
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:21 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Kan je die achteraf betalen dan? :')
Gaat via de telefoonrekening. kost tussen de 48 en 72 euro per uur, dus als je een maandje flink met zo'n modelletje gaat cammen loopt het heel snel op.
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 11:01:17 #22
441859 crew  Lenny77
pi_178382061
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Gaat via de telefoonrekening. kost tussen de 48 en 72 euro per uur, dus als je een maandje flink met zo'n modelletje gaat cammen loopt het heel snel op.
En kunnen anderen het betalen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178382162
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 11:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En kunnen anderen het betalen.
Nou dat hangt er vanaf hoe je erft, je kan een erfenis weigeren.
pi_178382547
Volgens mij ben je wel een goeie gast, en ben
jij niet het probleem maar de mensen om je heen en mensen in het algemeen (= meer idioten dan fijne mensen op aarde).

Wordt meer je eigen vriend en focus meer op jezelf en minder op die anderen, wat dat inhoudt?, ga doen wat je leuk vindt zoals leuke film kijken, je werkt dus koop eens iets leuks voor jezelf, maak eens echt lekker eten voor jezelf, en laat winden door het hele huis en snuif trots op en wees blij dat je geen vrouw hebt die daarover gaat zeuren haha.

Voor de depressie wel even naar de psych.

Wees je eigen beste vriend en maak leven leuk(er) voor jezelf en laat al die andere mensen lekker rotten, maak feestje voor jezelf!
pi_178382690
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 07:05 schreef timmmmm het volgende:
Jesus christ, wat ben jij een slachtoffer zeg.

Je kan ook gewoon stoppen met janken
En dit mag zichzelf dan moderator noemen. :')
pi_178382996
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 11:31 schreef aeque het volgende:

[..]

En dit mag zichzelf dan moderator noemen. :')
Het is toch zo!
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
pi_178383367
Niet verwacht dat hier zoveel negatieve reacties op zouden komen. Ja, het makkelijke advies "stel je niet zo aan en ga leuke dingen doen" is hier op een forumpje altijd makkelijk gegooid.

Maar ik vind de OP nogal wat. Ik lurk al vele jaren hier R&P en het is natuurlijk geen wedstrijdje wie er het slechtste aan toe is, maar jeetje: de OP staat bol van de mensen die in het leven van TS waren en er zijn er wel heel veel overleden aan zelfmoord en hartaanvallen... daarbij nog depressie, autisme en een matige jeugd... laten we TS z'n geschiedenis copy pasten en op ieder van ons loslaten, kijken wie er het langste overeind blijft staan: misschien de TS wel....

Ik denk dat het tijd is om je boek "verleden" dicht te klappen, een relax-moment te nemen, demonen uit je verleden te tackelen met professionele hulp, en dan eens gaan kijken wat jij uit het leven wilt halen om happy te zijn. Zou mijn huis tuin keuken psychologie zijn.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_178384046
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 12:07 schreef 2spooky4u het volgende:
Niet verwacht dat hier zoveel negatieve reacties op zouden komen. Ja, het makkelijke advies "stel je niet zo aan en ga leuke dingen doen" is hier op een forumpje altijd makkelijk gegooid.

Maar ik vind de OP nogal wat. Ik lurk al vele jaren hier R&P en het is natuurlijk geen wedstrijdje wie er het slechtste aan toe is, maar jeetje: de OP staat bol van de mensen die in het leven van TS waren en er zijn er wel heel veel overleden aan zelfmoord en hartaanvallen... daarbij nog depressie, autisme en een matige jeugd... laten we TS z'n geschiedenis copy pasten en op ieder van ons loslaten, kijken wie er het langste overeind blijft staan: misschien de TS wel....

Ik denk dat het tijd is om je boek "verleden" dicht te klappen, een relax-moment te nemen, demonen uit je verleden te tackelen met professionele hulp, en dan eens gaan kijken wat jij uit het leven wilt halen om happy te zijn. Zou mijn huis tuin keuken psychologie zijn.
Dit inderdaad. Mensen lijken het vooral fijn te vinden om een ander terecht te wijzen. Zogenaamd om iemand te helpen, maar ik denk niet dat TS daar mee geholpen is.
pi_178384556
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 12:47 schreef Crystal86 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Mensen lijken het vooral fijn te vinden om een ander terecht te wijzen. Zogenaamd om iemand te helpen, maar ik denk niet dat TS daar mee geholpen is.
TS is zeker geholpen als hij uit z'n slachtofferrol zou kruipen.
pi_178385257
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 13:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

TS is zeker geholpen als hij uit z'n slachtofferrol zou kruipen.
De beste schippers staan weer aan wal hier.

Ik mag hopen dat je nooit tegen de gedachtegang aanloopt dat je een mislukking bent. Kijken of je dan nog zo hard van de daken afschreeuwt dat je zelf maar uit de slachtofferrol moet kruipen.

Leuk hoor dat jij je leven en psyche op orde hebt, TS blijkbaar niet en daar is helemaal niks mis mee. Mensen zoals jij die dat veroordelen, daar is pas wat mis mee.
pi_178385516
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:46 schreef aeque het volgende:

[..]

De beste schippers staan weer aan wal hier.

Ik mag hopen dat je nooit tegen de gedachtegang aanloopt dat je een mislukking bent. Kijken of je dan nog zo hard van de daken afschreeuwt dat je zelf maar uit de slachtofferrol moet kruipen.

Leuk hoor dat jij je leven en psyche op orde hebt, TS blijkbaar niet en daar is helemaal niks mis mee. Mensen zoals jij die dat veroordelen, daar is pas wat mis mee.
Veroordelen? Mwah.
Tips geven? Ja

Het zal mij inderdaad niks boeien of TS in de goot eindigt of op een privé eiland. Als ik me alle ellende moet aantrekken die je op internet leest ;(

Maar in zelfmedelij hangen heeft nog nooit iemand baat bij gehad.
pi_178388577
Je hebt een hoop kloten ervaringen gehad, ongetwijfeld. Probeer een manier te vinden om dit te verwerken, zonder dat daar alcohol of drugs bij komt kijken. Desnoods met professionele hulp. Van meditatie tot sporten, van gesprekken tot aan muziek of een ontspannende/actieve hobby. Probeer te denken in oplossingen en niet in problemen (uit het verleden).
pi_178388615
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 11:31 schreef aeque het volgende:

[..]

En dit mag zichzelf dan moderator noemen. :')
Ik heb bans mogen ontvangen voor minder harde opmerkingen of berichten die totaal uit hun context waren gerukt. Alles behalve consequent, de mods hier.
pi_178388818
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik heb bans mogen ontvangen voor minder harde opmerkingen of berichten die totaal uit hun context waren gerukt. Alles behalve consequent, de mods hier.
Toch blijven we komen..
pi_178389049
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Toch blijven we komen..
SEX is verderop :{w
  zondag 8 april 2018 @ 16:47:18 #36
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178389206
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 12:07 schreef 2spooky4u het volgende:
Niet verwacht dat hier zoveel negatieve reacties op zouden komen. Ja, het makkelijke advies "stel je niet zo aan en ga leuke dingen doen" is hier op een forumpje altijd makkelijk gegooid.

Maar ik vind de OP nogal wat. Ik lurk al vele jaren hier R&P en het is natuurlijk geen wedstrijdje wie er het slechtste aan toe is, maar jeetje: de OP staat bol van de mensen die in het leven van TS waren en er zijn er wel heel veel overleden aan zelfmoord en hartaanvallen... daarbij nog depressie, autisme en een matige jeugd... laten we TS z'n geschiedenis copy pasten en op ieder van ons loslaten, kijken wie er het langste overeind blijft staan: misschien de TS wel....

Ik denk dat het tijd is om je boek "verleden" dicht te klappen, een relax-moment te nemen, demonen uit je verleden te tackelen met professionele hulp, en dan eens gaan kijken wat jij uit het leven wilt halen om happy te zijn. Zou mijn huis tuin keuken psychologie zijn.
Goed gezegd, kan er niks aan toevoegen.

Sowieso mensen die vallen over zijn Engelse termen. Doen zoveel mensen hier. Alsof dat een probleem is :')
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_178391118
Hey mensen, bedankt voor de reacties. Zoals ik al aangaf wil ik gewoon dat mensen zeggen wat ze denken, dus ook bedankt voor de negatieve reacties.

Sorry voor de Engelse termen. Ik ben Nederlands/Australisch. Misschien dat dit wat uitleg geeft!

Ik moest sommige van de opmerkingen die als negatief werden gezien in dit topic ook gewoon horen. Het is wel makkelijk om te zeggen dat ik een hobby moet vinden, maar in al mijn hobbies heb ik nu geen interesse meer en ik kan niets meer starten. Vandaar dat ik ook opzoek ben naar professionele hulp.

Maar bedankt voor de reacties mensen!
pi_178391143
TS blijft er wel heel erg in hangen, iedereen maakt rot momenten of periodes mee, maar daar kun je je overheen zetten of blijven rollen in hoe erg het wel niet was.
Leven gaat door, probeer dingen los te laten, ze gaan zoals ze gaan.
Ons hele leven hebben we tegenslagen, ellende en dingen waarvan we denken waarom nou. Dan kun je twee dingen doen, zeggen ik leer ervan en pak het beter aan of in een hoekje blijven rollen van zelfmedelijden. Kijk naar wat wel allemaal goed is gegaan, wat je wel hebt weten te bereiken.
  zondag 8 april 2018 @ 18:06:07 #39
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178391285
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:57 schreef soloshift het volgende:

Sorry voor de Engelse termen. Ik ben Nederlands/Australisch. Misschien dat dit wat uitleg geeft!

Geen excuus maken hiervoor, mensen moeten zich niet aanstellen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
TS blijft er wel heel erg in hangen, iedereen maakt rot momenten of periodes mee, maar daar kun je je overheen zetten of blijven rollen in hoe erg het wel niet was.
Leven gaat door, probeer dingen los te laten, ze gaan zoals ze gaan.
Ons hele leven hebben we tegenslagen, ellende en dingen waarvan we denken waarom nou. Dan kun je twee dingen doen, zeggen ik leer ervan en pak het beter aan of in een hoekje blijven rollen van zelfmedelijden. Kijk naar wat wel allemaal goed is gegaan, wat je wel hebt weten te bereiken.
Eens dat je niet in je ellende moet blijven hangen, maar niet iedereen maakt hetzelfde mee. Over het algemeen willen mensen geen wedstrijdjes maken van hun problemen, maar het is wel zo dat de een gewoon heel wat meer shit mee maakt dan de ander. Voor de een is gescheiden ouders en wat verbroken relaties al ellende, terwijl iemand anders verkracht is, een moord heeft meegemaakt, oid. Allemaal erg, maar ik kan me voorstellen dat het voor persoon een net wat makkelijker is om het gewoon even los te laten. Praat niet goed dat je altijd maar in je slachtofferrol moet blijven hangen als je echt heel veel hebt meegemaakt, maar soms is meer advies, naast een ''stel je niet aan'' net even wat nuttiger imo. Als wij in zijn situatie hadden gezeten...je weet echt niet hoe makkelijk het dan zou zijn om naar het advies te luisteren wat hier gegeven wordt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_178391331
Het leven is soms gewoon lastig. Ik heb zelf ook een enorm kut leven gehad, nou ja vooral tot een jaar of 20, maar pas vanaf het moment dat ik me geen slachtoffer meer voelde, begon het te veranderen.

Nu heb ik het enorm naar mijn zin en heb ik het meeste achter me gelaten. Natuurlijk baal ik wel eens, maar als er nu iets gebeurt, dan denk ik in ieder geval niet meer: zie je, het overkomt mij altijd, ik ben de enige die het zo slecht heeft.
pi_178391434
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:57 schreef soloshift het volgende:

Maar in al mijn hobbies heb ik nu geen interesse meer en ik kan niets meer starten.
Nu doe je het weer.

Goed dat je hulp gaat zoeken.
pi_178391666
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 18:08 schreef Miss-X het volgende:

Nu heb ik het enorm naar mijn zin en heb ik het meeste achter me gelaten. Natuurlijk baal ik wel eens, maar als er nu iets gebeurt, dan denk ik in ieder geval niet meer: zie je, het overkomt mij altijd, ik ben de enige die het zo slecht heeft.
Kijk, en dit is dus mijn probleem. Ik heb alles overkomen in het verleden, maar het heeft me wel getekend. Het was niet genoemd hier om te laten zien van "kijk eens hoe zielig ik ben", maar meer een achtergrond info en waar ik over heen ben geklommen. Om te laten zien dat ik nu vast loop.
Ik heb geen tijd gehad de laatste 2 jaar om dingen te verwerken of af te handelen. Dit is grotendeels natuurlijk mijn eigen schuld.

En vandaar dat ik ook wel een beetje blij ben met de mensen die roepen dat ik verder moet gaan. Het is niet het meest positieve om te horen of heel erg constructief, maar ik hoop dat het me de schop geeft om verder te gaan en niet te blijven hangen.

Ik moet zeggen dat de laatste 2 dagen sinds ik het contact heb verbroken met de meid die ik hierboven noemde, dat het stukken beter gaat nu ik niet constant conflicten heb.
Waar ik dan alleen weer boos om ben is dat ik er zo lang over gedaan heb uit angst. Maar het is in ieder geval een stap vooruit. Het voelt nu even kut aan maar dat wordt hopelijk beter.
pi_178391859
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 18:22 schreef soloshift het volgende:

[..]

Kijk, en dit is dus mijn probleem. Ik heb alles overkomen in het verleden, maar het heeft me wel getekend. Het was niet genoemd hier om te laten zien van "kijk eens hoe zielig ik ben", maar meer een achtergrond info en waar ik over heen ben geklommen. Om te laten zien dat ik nu vast loop.
Ik heb geen tijd gehad de laatste 2 jaar om dingen te verwerken of af te handelen. Dit is grotendeels natuurlijk mijn eigen schuld.

En vandaar dat ik ook wel een beetje blij ben met de mensen die roepen dat ik verder moet gaan. Het is niet het meest positieve om te horen of heel erg constructief, maar ik hoop dat het me de schop geeft om verder te gaan en niet te blijven hangen.

Ik moet zeggen dat de laatste 2 dagen sinds ik het contact heb verbroken met de meid die ik hierboven noemde, dat het stukken beter gaat nu ik niet constant conflicten heb.
Waar ik dan alleen weer boos om ben is dat ik er zo lang over gedaan heb uit angst. Maar het is in ieder geval een stap vooruit. Het voelt nu even kut aan maar dat wordt hopelijk beter.
Ik snap zeker dat het je getekend heeft, mijn verleden heeft mij ook veranderd, maar loslaten is echt het enige wat helpt. Vooral bedenken dat iedereen shit mee maakt, leer er van, leg het naast je neer en raap jezelf bij elkaar.

Die meid, tja dat gevoel gaat wel weer weg, dat soort ervaringen horen ook gewoon bij het leven. En zal nog wel vaker gebeuren ;)
pi_178393486
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 18:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

Eens dat je niet in je ellende moet blijven hangen, maar niet iedereen maakt hetzelfde mee. Over het algemeen willen mensen geen wedstrijdjes maken van hun problemen, maar het is wel zo dat de een gewoon heel wat meer shit mee maakt dan de ander. Voor de een is gescheiden ouders en wat verbroken relaties al ellende, terwijl iemand anders verkracht is, een moord heeft meegemaakt, oid. Allemaal erg, maar ik kan me voorstellen dat het voor persoon een net wat makkelijker is om het gewoon even los te laten. Praat niet goed dat je altijd maar in je slachtofferrol moet blijven hangen als je echt heel veel hebt meegemaakt, maar soms is meer advies, naast een ''stel je niet aan'' net even wat nuttiger imo. Als wij in zijn situatie hadden gezeten...je weet echt niet hoe makkelijk het dan zou zijn om naar het advies te luisteren wat hier gegeven wordt.
Klopt, maar uiteindelijk is er niets aan te veranderen, leren loslaten is heel moeilijk, maar als je niet loslaat kun je het voor jezelf nog moeilijker maken.

Dan krijg je dus dat je aan alles gewichten gaat hangen en uiteindelijk zelf een zwaar leven hebt
pi_178395584
Wat altijd helpt is om te realiseren dat alles op dit moment klopt. Alles wat is gebeurd heeft tot dit moment geleid. In die zin is alles perfect en kan het niet anders zijn en zou het niet anders moeten zijn. Wanneer je dit eerst realiseert kun je vervolgens een subjectieve mening aan hangen, ik vind dit wel of niet prettig. En dan gaan kijken hoe je je situatie verbeterd en dan die stappen doen.
Succes
pi_178395862
Mijn God. Deze jongen is bijna vermoord door zijn eigen vader, en dan nog is het eerste wat hij krijgt deze nietszeggende Spartaanse oneliners over dat hij zich teveel aanstelt? Echt serieus, dit forum.. Met medelijden koop je niets, maar wat moet iemand posten om dit soort bekende cliche's bespaard te blijven, enige uitzondering hierop die ik heb gelezen is overlijden familielid, maar dat is ook het enige waarbij men massaal reageert met sterkte.. Oh ja en bij ChildoftheStars, verder bij niemand

[ Bericht 21% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-04-2018 22:00:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178395909
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 21:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mijn God. Deze jongen is bijna vermoord door zijn eigen vader, en dan nog is het eerste wat hij krijgt deze nietszeggende Spartaanse oneliners over dat hij zich teveel aanstelt?
Dus, er worden dagelijks mensen vermoord, die kunnen het niet navertellen.
Je kunt het ook van de positieve kant zien natuurlijk
  zondag 8 april 2018 @ 21:30:25 #48
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178395918
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 12:07 schreef 2spooky4u het volgende:
Niet verwacht dat hier zoveel negatieve reacties op zouden komen. Ja, het makkelijke advies "stel je niet zo aan en ga leuke dingen doen" is hier op een forumpje altijd makkelijk gegooid.

Maar ik vind de OP nogal wat. Ik lurk al vele jaren hier R&P en het is natuurlijk geen wedstrijdje wie er het slechtste aan toe is, maar jeetje: de OP staat bol van de mensen die in het leven van TS waren en er zijn er wel heel veel overleden aan zelfmoord en hartaanvallen... daarbij nog depressie, autisme en een matige jeugd... laten we TS z'n geschiedenis copy pasten en op ieder van ons loslaten, kijken wie er het langste overeind blijft staan: misschien de TS wel....

Ik denk dat het tijd is om je boek "verleden" dicht te klappen, een relax-moment te nemen, demonen uit je verleden te tackelen met professionele hulp, en dan eens gaan kijken wat jij uit het leven wilt halen om happy te zijn. Zou mijn huis tuin keuken psychologie zijn.
dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178396535
TS, ja je haalt er heel overbodige issues bij die niet echt heel pittig zijn, maar je zal misschien wel even de rem van je gedachten losgelaten hebben en er een half dagboek van gemaakt hebben om het even van je af te schrijven.

Maar als je even de onbelangerijke zaken gaat wegstrepen heb jij portie ellende wel flink gehad.
Ik zelf heb maar 10% van jouw problemen meegemaakt ofzo en dat zorgde voor een pittig alcoholprobleem, hopelijk sla je daar niet in door (evt. vervangen door medicatie een optie).

Verder probeer niet teveel naar het verleden te kijken, verwerk de zware issues, negeer de kleinere issues van vroeger en kijk vooruit.
En zoek professionele hulp.

ps. gooi je liefdesverdriet niet onder het kopje psychische problemen, ben je knettergek of keigezond, die zaken blijven heel vervelend :P

succes :)
Hell To The Liars
pi_178396730
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef wawowiewa het volgende:

Dus, er worden dagelijks mensen vermoord, die kunnen het niet navertellen.
Je kunt het ook van de positieve kant zien natuurlijk
Natuurlijk, maar ik denk dat als de ts wist dat zijn post als grap werd gezien en manier om het eigen relativeringsvermogen en gehardheid tentoon te stellen onder een verdek laag van humor hij het misschien niet had gepost. Of hij wist het heel goed, getuigen van zijn dankbaarheid jegens negatieve posts. Hmm. Hoort bij het leven misschien. Dan is leven een synoniem voor afgezeikt worden door anderen. Heb ook niet veel persoonlijke posts gezien van de mensen die vaak reageren. Toeval? Of misschien heb ik ze gewoon nooit gelezen. Als het echt gewoon als grap bedoeld was dan snap ik er gewoon helemaal niets van. Want ja het leven is geen wedstrijd wie is het sterkst mentaal, en het relativeringsvermogen van mensen hier in de situatie van de ts kan niet gecontroleerd worden en daar leveren ze zelf geen bewijs voor, en ja misschien beseffen ze dat zelf ook en is het daarom niet serieus, maar iemand die negatief denkt kan dit ook heel serieus opvatten. Dat de ts het niet slecht opvat geeft al aan dat hij helemaal niet alles zo zwaar opvat als mensen al gelijk het vooroordeel hebben dat hij doet. Vooroordelen zijn gewoon irritant, maar ook dat heeft wel weer voordelen, onderschat worden is beter dan overschat worden, ja zo kun je iedere negatieve reactie inderdaad wel wegrelativeren, ok ja ik snap het deze reacties zijn dus gewoon een oefening daarin. Laat maar het is laat ik ben boos dat ik mijn tijd verspild heb met het typen hiervan, echt boos.

[ Bericht 13% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-04-2018 22:29:08 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178402693
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 18:22 schreef soloshift het volgende:

[..]

Kijk, en dit is dus mijn probleem. Ik heb alles overkomen in het verleden, maar het heeft me wel getekend. Het was niet genoemd hier om te laten zien van "kijk eens hoe zielig ik ben", maar meer een achtergrond info en waar ik over heen ben geklommen. Om te laten zien dat ik nu vast loop.
Ik heb geen tijd gehad de laatste 2 jaar om dingen te verwerken of af te handelen. Dit is grotendeels natuurlijk mijn eigen schuld.

En vandaar dat ik ook wel een beetje blij ben met de mensen die roepen dat ik verder moet gaan. Het is niet het meest positieve om te horen of heel erg constructief, maar ik hoop dat het me de schop geeft om verder te gaan en niet te blijven hangen.

Ik moet zeggen dat de laatste 2 dagen sinds ik het contact heb verbroken met de meid die ik hierboven noemde, dat het stukken beter gaat nu ik niet constant conflicten heb.
Waar ik dan alleen weer boos om ben is dat ik er zo lang over gedaan heb uit angst. Maar het is in ieder geval een stap vooruit. Het voelt nu even kut aan maar dat wordt hopelijk beter.
Het probleem is denk ik dat je het weg hebt gedrukt, niet hebt verwerkt. Daarom komt het nu tig keer zo hard op je dak vallen. Tevens is dat de reden dat je erin blijft hangen. Verwerking is meestal een kwestie van confronteren en ondergaan. Onderga die emoties, herleef de ervaringen in gesprek, relativeer ze en geef ze een plaats. Vervolgens komt het accepteren, dat resulteert in het loslaten.
pi_178402729
Ben je zo iemand die tegen iedereen het soort verhalen als in je op gaat zitten ophangen meteen in het begin? Want het is allemaal heel erg voor je, maar ik kende iemand met een soortgelijk verleden en die praatte nergens anders over. Werkt niet echt bij het maken van vrienden enzo.
  maandag 9 april 2018 @ 11:40:19 #53
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_178403752
Wat een harde reacties. Wat TS meegemaakt heeft is geen kattenpis. TS, ik denk toch dat je het beste gebaat bent bij psychologische hulp. Je zit er overduidelijk mee en ik vind dat je best aardiger naar jezelf toe mag zijn. Je hebt met veel zeer giftige mensen te maken, dus ik zou niet te veel de schuld bij je zelf zoeken. Het enige wat je uit het contact met deze giftige mensen kunt leren is dat je in het vervolg er eerder de stekker moet uittrekken (dan bedoel ik vooral het stukje met betrekking tot die zogenaamde vriendin). Als gevoelens of amicaliteit niet wederzijds zijn, investeer er dan niet meer in.
pi_178403862
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 03:38 schreef soloshift het volgende:
Ik kom al jaren naar Fok! en heb op andere accounts vaker gepost (niet op dit account). Dit account is helaas wel bekend bij mensen die ik langere tijd ken, maar de meeste komen hier niet.

De laatste 2 jaar is heel erg lastig voor me. Ik heb nooit een makkelijk leven gehad. Mijn tante is vermoord door haar man die daarna zelfmoord pleegde, Ik was toen 9 jaar oud. Mijn vader was opgelicht door een business partner en we waren daardoor heel arm toen ik opgroeide. Hij werd na zijn zus' dood heel erg depri.

Ik groeide op in een buurt waar ik niet "normaal" was. Ik heb een vorm van autisme. Vroeger nog bekend als Asperger's syndroom. Ik werd altijd gepest en lelijk genoemd. Hierdoor durfde ik nooit op meiden af te stappen.
Mijn vader heeft me toen ik een jaar of 19 was bijna vermoord. Hij sloeg me, duwde me tegen de trap en drukte mijn keel dicht. Het is dat ik hem van me afsloeg maar mijn zicht werd toen al zwarter.
Mijn ex in een langdurige relatie heeft me helemaal kapot gemaakt nadat we na de breakup nog 2 jaar lang bij elkaar in de buurt bleven.

Dit is een kleine samenvatting van grote dingen die in mijn leven gebeurd zijn. Dingen die ik heb overkomen. Ik heb nu een belangrijke functie. In deze functie heb ik meerdere mensen onder me (meer dan 10) en kunnen mijn beslissingen internationaal grote gevolgen hebben soms.
Autisme is nauwelijks meer bij me te merken. Ik heb geen paniek aanvallen meer. Ik ben helemaal om geslagen van het "probleem jeugd" zijn naar een functional member of society.

Elke dag is normaal al een strijd voor me omdat ik mijn natuur moet bevechten en de laatste 2 jaar is het alleen maar erger geworden vanwege alles. De volgende dingen zijn de laatste 2 jaar gebeurd:

- Ik had een groep tegen depressie vanuit Reddit met 4 anderen gemaakt. Deze 4 hebben alle 4 over de laatste 2 jaar zelfmoord gepleegd. De laatste was 15 Feb na Valentijn, omdat hij uit de kast gekomen was en dit werd in zijn land/dorp niet getrokken. Hierna heeft hij zelfmoord gepleegd. Hij werd gevonden door zijn moeder. Ik heb het gevoel dat ik alle 4 gefaald heb in het leven. Ik weet dat dit fout is, no need to say it. Maar als je de rest leest, ga je wel snappen waarom ik in deze "waan" zit.

- Ik heb een jaar geleden contact gezocht met een meid waar ik ooit gevoelens voor had. Dit omdat ik de vriendschap toen verbroken had zonder een woord. Na een half jaar heb ik weer gevoelens voor haar ontwikkeld. Dit heb ik eerlijk aangegeven toen ze ging klagen en advies zocht over een jongen die stalkerish ging doen. Zij wilde hem daten in 1e instantie maar was bang. Ik wilde eerlijk zijn. Hier heb ik achteraf spijt van. Ze wees me af. Ik vond het afwijzen prima. Deed een beetje pijn maar ik kon haar eerlijkheid waarderen. De spijt heb ik omdat ze het soms tegen me ging gebruiken in discussies.

Vanwege mijn autisme heb ik soms ruimte nodig als ik boos ben en dit pakte zij heel persoonlijk op. Ze dacht dat ik haar irritant vond. Dit was niet het geval. Ze ging me op 14feb taggen in een Valentijn's post en ik was even hopeful. Ik had ook wat voor haar gedaan voor Valentijn. Dit werd de dood van onze vriendschap. Ik kreeg mixed signals. Zij had slechte ervaringen met Valentijn en andere mannen in het verleden. Ik probeerde een maand later de vriendschap te verbreken, maar ik heb zelf last gehad van stalkers dus ik heb haar nummer niet geblokkeerd. Hierdoor bleef ze me spammen op whatsapp. 3 dagen lang. Uiteindelijk heb ik ingegeven en zijn we verder gegaan, maar dingen waren niet hetzelfde.
De laatste 2 weken deed het heel erg pijn omdat een nieuwe gast in haar leven kwam waar ze veel tijd aan spendeerde. Dat maakte me een beetje jaloers.
Ik was er klaar mee... vooral omdat hij constant probeerde te achterhalen wat ik en die meid samen hadden. Ik heb eerlijk tegen hem gezegd dat we alleen maar vrienden waren. Maar na deze situatie kwam ik erachter dat ik door mijn werk stress had, maar dan ook nog eens zodra ik met deze situatie te maken had. Ja, merendeels van dit was online. Ik kon nergens meer bijkomen. Ik besloot dus om het te be-eindigen. Slimme keuze, toch?

Vervolgens heb ik contact gehad met een goede vriend van haar omdat hij het begon. Hij vroeg me hoe ik was e.d. en ik hem hem eerlijk geantwoord. Alles verteld wat er speelde .en hoe ik me voelde. Hij was shocked en vertelde me een heleboel over die nieuwe gast. Dit zag ik als absolute waarheid omdat het bevestigde wat ik dacht. Ik heb toen vervolgens uit de goedheid uit mijn hart mijn analytische vermogen gebruikt en alles aan hem verteld. Hij heeft dit 1 op 1 doorverteld maar in een manier waarop ik stalkerish over kwam. Als "red flags" en dat ik een bad guy ben. Dat ik mensen tegen haar op probeerde te zetten. Het is waar dat ik wat veel over haar gezegd heb en veel dingen heb opgemerkt, maar ik zou NOOIT stalken. Ik weet precies waar ze woont (dit heeft ze zelf gegeven) en ik ben NOOIT unannounced bij haar geweest. Ook heb ik haar goede vriend verteld van mijn plannen om weg te gaan. Een stalker zou nooit zelf afscheid nemen. Gelukkig heb ik doei kunnen zeggen en haar overal verwijderen. De actie en keuze lag nog steeds bij mij! Yay! Nu voel ik alleen of ik nooit echt van haar gehouden hebt maar meer the thought of... want ik ben 31 en eenzaam. Ik heb het gevoel dat ik haar als een vriend gefaald heb.

- Ik heb meerdere natuurlijke doden gehad in de laatste 2 jaar. Een gamervriend van me had een hartaanval tijdens het gamen. Bij de tijd de ambulance er was en mensen bij hem binnen kwamen was het te laat.
Een oom heeft een hartaanval gehad. Hierna kwamen we erachter dat hij duizende euros aan schuld had bij Russiche cammodels. Hij deed ook geen was of vuilnis. ZIjn hele huis stond vol met vuilniszakken, verpakkingen en oude kleding die hij weg gooide zodra het te smerig werd.
Een collega van me had prostaat kanker. Dit was iemand waar ik 5+ jaar mee samen werkte.

- Ik sta altijd voor iedereen klaar. The term "Fair and just" wordt regelmatig met me gebruikt. Ook help ik mensen met prive dingen en verhuizingen en dat soort dingen. Op het werk is dit ook algemeen bekend maar dankzij mijn werk moet ik soms dingen doen die niet getrokken worden. Helaas is 1 man zo zielig geweest om een keer een gerucht te verzinnen dat ik een vrouwelijk collega had aangerand. Dit gerucht is in Maart op mijn bord gekomen met een onderzoek. Ik ben zelf slachtoffer geweest van aanranding op de basisschool door een meid. Ik zou nooit iemand aanranden. Gelukkig is de meid waar het over ging eerlijk en heeft aangegeven dat ik zoiets nooit zou doen. Zij is altijd degene geweest die met mij fysiek contact zocht. Knuffels, aanrakingen, kussen op de wang met een verjaardag. Dit heeft er wel voor gezorgd dat ik nu mensen in het algemeen ontwijk en ik het gevoel heb dat ik de meid in kwestie gefaald heb omdat zij nu ook een slachtoffer is.

- Iedereen is gewend om op mij te bouwen. Ik kan nu niemand meer helpen. Ik slaap heel veel en doe heel weinig op het werk. Terwijl ik normaal altijd veel meer deed dan dat ik moest. Ik heb ook hierin het constante gevoel te falen.

- Alcohol gebruik is op het moment de enige manier waarop ik de autisme kant van me kan uitzetten en het stoppen met teveel nadenken over dingen en maakt het makkelijker om dingen los te laten. Hierdoor is mijn alcohol gebruik de laatste tijd behoorlijk toegenomen en moet ik opletten dat ik het niet nodig ga hebben om te dealen.

- Mijn beste vriend heeft het contact met me verbroken omdat het te lastig was om in mijn buurt te zijn. Dit kwam o.a. door mijn depressie. Ook is hij zelf niet eerlijk geweest en heeft me tegen een gamervriend gezet die later dood ging door een hartaanval. Hierdoor had ik op dat moment geen contact met de vriend in kwestie omdat ik die vriendschap verbroken had met het idee dat hij een hekel aan me had en bullshit over me aan het verspreiden was. Dit bleek dus achteraf niet eens zo te zijn! Dus die vriend heb ik gefaald door mijn beste vriend toen te vertrouwen.

- Ik ben bijna 32 jaar oud. Ik ben single. Ik heb niet veel vrienden in real life. Hier door voel ik me ook een failure. Ik ben lonely en zit teveel op het internet waardoor ik soms perspective verlies. Mensen om me heen trouwen, krijgen kinderen, kopen huizen samen en ik... ik speel spelletjes. Ik heb nu gelukkig 1 vriend die regelmatig dingen met me doet en volgende zaterdag ga ik ook met hem uit. Maar ugh... soms...

Ik moest dit ergens van me afschrijven. Sorry voor de wall of text. Ik voel me een massive failure met alle goede acties die ik probeer te doen die constant fout gaan. Soms wil ik ook gewoon teveel helpen en zoals Life is Strange probeerde te zeggen is dat je niet iedereen kan redden...

Als mensen hun mening willen geven heb je de volledige toestemming om brutally honest te zijn en te zeggen wat je denkt.
Ik probeer zelf al om hulp te zoeken. Ik ga al mijn huis uit zoveel dat ik kan maar soms wil/kan ik niet vanwege depressie. Ik doe al dingen buiten mijn comfort zone om nieuwe dingen te ervaren.

Als je het tot zover hebt gered, bedankt voor het lezen!
Okay, je voelt je kut. Je hebt het recht om te klagen. Nu heb je alles weergegeven wat misgaat in je leven. Draai het nu aub om en maak een lijstje van alle positieve punten in je leven, ook al zijn het slechts ' kleine dingen en zet dat lijstje hier neer. Ik ben benieuwd wat dat met je gevoelens gaat doen
pi_178403910
Overigens lees je tekst eens terug. Alle positieve punten die je benoemt worden gevolgd door 'maar'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')