Dat soort elektronische hulpjes zijn verboden.quote:
nah, waarom? Hij is mede verantwoordelijk voor de breuk tussen McLaren en Hondaquote:
Waar komt dit beeld toch vanaf? Hij maakt juist bijna geen fouten. En vandaag dus ook weer niet, zo blijkt achteraf. Maarja, dan hebben we wel weer ff geroepen dat ie altijd heel veel fouten maakt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
Vind het maar een vaag verhaal en we hebben Max genoeg fouten zien maken puur op gretigheid.
Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar komt dit beeld toch vanaf? Hij maakt juist bijna geen fouten. En vandaag dus ook weer niet, zo blijkt achteraf. Maarja, dan hebben we wel weer ff geroepen dat ie altijd heel veel fouten maakt.
Ik snap het serieus niet. Max is met afstand de meest succesvolle Nederlandse F1 coureur ooit. Wees er gewoon eens trots op, op dat ons kleine kikkerlandje mee kan doen in de grote wereld van de F1 en dan ook nog eens niet voor spek en bonen, maar voor de overwinningen.
Hij hoeft niet elke race te winnen en misschien wordt ie wel nooit wereldkampioen, maar dan ligt dat vooral aan het materiaal. Zie een Alonso. Door kenners nog altijd als een van de allerbeste in het huidige veld beschouwd. Die staat al meer dan 10 jaar droog.
En buiten dat is het niet erg als Max dan wél een keer een fout maakt. Dan is het niet ineens een grote blaaskaak en een prutser en een faalhaas en weet ik wat al dies meer zij. Dan is het gewoon een F1 coureur net als elke andere, want fouten maken ze allemaal.
Als je er geen kut van begrijpt, dat is allemaal prima en alles, maar pretendeer dat dan ook niet en probeer niet op zijn Gijp's popie jopie te doen, want dat raakt kant nog wal.
PS: niet per se persoonlijk tegen jou dit bericht, meer tegen alle mensen die om de haverklap roepen dat hij er niks van bakt. Laten we wel wezen; dat kereltje is 20 en kan nu al gewoon met pensioen als hij zou willen. Die heeft op zn jonge leeftijd al tig miljoen bij elkaar geraced. Dat lukt je niet als je er niks van bakt.
dat ene foutje had iets met een windvlaag te maken. Er was teveel wind op die ene dag. En precies in die ene bocht kreeg ie de wind vol van de zijkant, waardoor ie ging spinnen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
Is Renault ook bezig met een quali-modus?quote:
Deployment fuck-up misschien.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is Renault ook bezig met een quali-modus?
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze bij Ziggo met veel pijn en moeite op 1 fout per seizoen. Heel netjes voor een jonge onervaren F1 coureur wat hij toen nog was.
Check. Maar als je dit kunt met je software, moet het niet zo moeilijk zijn om een quali-modus te realiseren.quote:
Dat ongevraagd de pits binnenkomen was best wel een faal en die noemde ze niet eens.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel weinig vind. Het is maar net wat je als fout telt denk ik.
De kwali mode van Mercedes is iets anders dan de kwali trim van Renault, de MGU-H en K worden ook door Renault optimaal benut voor maximale performance.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Check. Maar als je dit kunt met je software, moet het niet zo moeilijk zijn om een quali-modus te realiseren.
Even wat anders: heb ik het goed begrepen, dat de motor pas in een bepaalde versnelling maximum vermogen levert? Of zelfs op een bepaald deel van de track? En hoort dat normaliter driver-controlled te zijn, maar dat was nu ff niet zo?
quote:Een piek aan 150 pk extra en weg was de controle over de auto, precies op het verkeerde moment. De reden van de crash van Max Verstappen tijdens de kwalificatie in Bahrein was een bijzonder technische. Of hem zelf iets te verwijten viel? ,,Ik was helemaal niet bezig met een snelle ronde."
Heldere uitleg. Dank.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De kwali mode van Mercedes is iets anders dan de kwali trim van Renault, de MGU-H en K worden ook door Renault optimaal benut voor maximale performance.
Maar wat ik laatst uit het Mercedes verhaal begreep is dat de cilinder compressie kunnen verhogen tijdelijk (variabele cilinder compressie) om extra vermogen te creëren... dit is schadelijk voor de cilinder kop (ivm. extra hitte) en kan dus inderdaad maar tijdelijk worden toegepast.
Op je 2e dingetje;
Ja de deployment hangt af van GPS positie, gaspedaal positie, misschien zelfs stuurhoek positie. Dit is niet hetzelfde als tractie control, omdat je bij TC gewoon vol gas kan geven en de computer regelt het maximale vermogen zelf. De motoren leveren standaard al zoveel vermogen dat je met dit systeem nooit kan regelen dat hij niet gaat slippen daarvoor dient het getrapte gaspedaal. Ze optimaliseren de ERS deployment zodat je de accu in/output optimaal regelt.
Ik begrijp uit geruchten dat ze bezig waren met die deployment aan het optimaliseren... maar goed lees zoveel geruchten overal.
Die gaan heel goed, ergens jammer dat ze al voor Alonso staan want het zou mooi zijn als hij door die 'gp2 engine' ingehaald werd.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:35 schreef wawowiewa het volgende:
Honda gaat lekker zul je zien dat die straks beter is dan renault, en dan lepelen ze hem in de RBR
Dat zei Horner ook, dat Max helemaal niet bezig was met een snellere tijd neerzetten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:30 schreef bedachtzaam het volgende:
'Push ik te veel? Kom… Ik had al een tijd staan!'
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |