abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 april 2018 @ 15:05:19 #1
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178365202
Ik ben momenteel een beetje om me heen aan het kijken naar een huis. Ruim 9 jaar geleden heb ik me ingeschreven bij de woningbouw hier in de regio (Woonnet Rijnmond), dus eindelijk begin ik een beetje in de top 5 te eindigen en ook daadwerkelijk kans te maken op de huizen :D

Nou onderscheidt men op Woonnet Rijnmond een aantal inkomensgroepen. Kort gezegd, een inkomensgroep die recht heeft op huurtoeslag, een inkomensgroep die geen recht meer heeft op huurtoeslag maar nog wel op een sociale huurwoning en een inkomensgroep die te veel verdient voor een sociale huurwoning.

Ik heb de laatste jaren in die eerste inkomensgroep gezeten (die tot ongeveer 22k loopt). Over 2017 heb ik bijvoorbeeld 13k verdiend. Recent ben ik echter fulltime gaan werken. In 2018 zal ik rond de 36k gaan uitkomen. Dat is dus de tweede inkomensgroep geworden (tot 37k heb je recht op een sociale huurwoningen). Het liefst wil ik in Vlaardingen blijven wonen, daar ben ik geboren en getogen en mijn sociale kring is hier ook. Echter voor vrijwel alle huurhuizen in Vlaardingen moet je in die eerste inkomensgroep vallen. Daar verdien ik dus te veel voor op dit moment.

Nou vragen ze overal en altijd om een IBRI als je naar een bezichtiging gaat. Ik heb dus gezocht in de Veelgestelde Vragen op de site van Woonnet Rijnmond en daar vond ik dit:

quote:
Is uw inkomen in de loop van het jaar veranderd en staat dit nog niet op uw inkomensverklaring? U leest hier wanneer u een geschat inkomen mag opgeven.

Lager inkomen
Wanneer uw inkomen in bijvoorbeeld 2015 veel lager is dan in het jaar 2014, dan kunt u een geschat inkomen opgeven over het jaar 2015. Wanneer u een aanbieding van een woning krijgt, moet u het gewijzigde inkomen kunnen aantonen door middel van de laatste drie loonstroken en een recente inkomensverklaring van de Belastingdienst.

Hoger inkomen
Wanneer uw inkomen in bijvoorbeeld 2015 hoger is dan in het jaar 2014, dan kunt u geen geschat inkomen opgeven over het jaar 2015. U moet dan het inkomen van uw inkomensverklaring overnemen. En op basis daarvan een geschikte woning zoeken.
Dit jaar ga ik meer verdienen, dus ik concludeerde dat ik op de site gewoon het inkomen van mijn meest recente IBRI (die van 2016, aangezien ik van 2017 nog niet beschikbaar is) moet invullen. Ik vulde dus in dat ik in inkomensgroep 1 val (waar overigens ook bij hoort dat de huur niet hoger mag zijn dan 597 euro) en ben gaan zoeken.

Nou heb ik een paar reacties geplaatst en ben ik uitgenodigd voor bezichtigingen door 2 verschillende coöperaties. Daar vragen ze ook om naast de IBRI de 2 meest recente loonstroken mee te nemen. Ik mailde dus de coöperaties op basis waarvan ze nou eigenlijk de woning toewijzen: het huidige inkomen of de IBRI.

Het antwoord dat ik van de ene kreeg kwam neer op: het huidige inkomen, dus als ik u was zou ik uw inkomensgroep veranderen en de bezichtiging afzeggen, want dit huis gaat hem niet worden.
Het antwoord van de andere: in principe op basis van het huidige inkomen, maar u kunt gewoon komen kijken.
Ook heb ik Woonnet Rijnmond gemaild met de vraag wat ik nou eigenlijk voor inkomensgroep in moet vullen, maar daar heb ik nog geen antwoord op.

Kortom, ik zie nu eigenlijk door de bomen het bos eigenlijk even niet meer. Mag ik nou sociaal huren met mijn inkomen of niet? En wat moet ik nou in godsnaam voor inkomen invullen op de site van Woonnet Rijnmond?

En uit interesse: waar komt die eis vandaan dat je recht moet hebben op huurtoeslag? In de woningwet kon ik dat zo snel niet terugvinden, daar kon ik eigenlijk alleen vinden dat 80% van de sociale huurwoningen moet worden toegewezen aan mensen die minder dan 37k verdienen (zoals ik dus). Overigens ook dat mensen die een lager inkomen hebben kunnen worden afgewezen voor huizen met een wat hogere huur, dus wellicht proberen ze dat zo te splitsen?
pi_178365721
Eigenlijk ben je de boel dus aan het beflikkeren, met 38k heb je geen recht op een sociale huurwoning dat weet je zelf ook wel
  zaterdag 7 april 2018 @ 15:49:06 #3
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178365827
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:40 schreef CarltonBanks het volgende:
Eigenlijk ben je de boel dus aan het beflikkeren, met 38k heb je geen recht op een sociale huurwoning dat weet je zelf ook wel
-Ik verdien 36k, dan heb je er wel recht op
-Woonnet Rijnmond geeft op de site zelf aan dat je op basis van het inkomen op je IBRI moet zoeken
pi_178366739
Klopt. IB60 van het voorgaande jaar. Niet beschikbaar? Dan inderdaad van het jaar ervoor.
Loonstroken worden doorgaans gevraagd om te controleren of je op dit moment voldoende inkomsten hebt om de huur te kunnen betalen.

Het gaat niet zo punctueel als zou moeten; bijvoorbeeld loonstroken laatste 3 maanden en dan x12 etc. Dat wordt niet gedaan.

Ik heb weleens meegemaakt dat ik een IB60 voor ogen had gekregen die vervalst was. Het was niet zo professioneel gedaan. Toen heb ik de kandidaat maar gevraagd het voor mijn neus te downloaden. Dat wilde hij niet. Zodoende afgewezen. Verder nooit meer wat vernomen.
  zaterdag 7 april 2018 @ 17:14:34 #5
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178367497
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:40 schreef Santello het volgende:
Klopt. IB60 van het voorgaande jaar. Niet beschikbaar? Dan inderdaad van het jaar ervoor.
Loonstroken worden doorgaans gevraagd om te controleren of je op dit moment voldoende inkomsten hebt om de huur te kunnen betalen.

Het gaat niet zo punctueel als zou moeten; bijvoorbeeld loonstroken laatste 3 maanden en dan x12 etc. Dat wordt niet gedaan.

Ik heb weleens meegemaakt dat ik een IB60 voor ogen had gekregen die vervalst was. Het was niet zo professioneel gedaan. Toen heb ik de kandidaat maar gevraagd het voor mijn neus te downloaden. Dat wilde hij niet. Zodoende afgewezen. Verder nooit meer wat vernomen.
Mja, de coöperaties die me uitgenodigd hebben zeggen dus dat ze wel omrekenen. Maar misschien is het inderdaad minder strikt, aangezien ik wel onder de 37k grens val..
Ik ga gewoon naar de bezichtigingen, zeker diegene die heeft dat ik gewoon welkom ben aangezien ik daar hoog op de lijst sta, maar het zou natuurlijk zonde van de tijd zijn als blijkt dat ik er niet mag gaan wonen natuurlijk..

IBRI is sinds kort de naam geworden voor de inkomstenverklaring ipv IB60.
pi_178367897
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mja, de coöperaties die me uitgenodigd hebben zeggen dus dat ze wel omrekenen. Maar misschien is het inderdaad minder strikt, aangezien ik wel onder de 37k grens val..
Ik ga gewoon naar de bezichtigingen, zeker diegene die heeft dat ik gewoon welkom ben aangezien ik daar hoog op de lijst sta, maar het zou natuurlijk zonde van de tijd zijn als blijkt dat ik er niet mag gaan wonen natuurlijk..

IBRI is sinds kort de naam geworden voor de inkomstenverklaring ipv IB60.
Waarom is dat zonde? Nee heb je en ja kun je krijgen.

Aha. IBRI dus.
  zaterdag 7 april 2018 @ 18:11:03 #7
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178369017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:29 schreef Santello het volgende:

[..]

Waarom is dat zonde? Nee heb je en ja kun je krijgen.

Aha. IBRI dus.
Ik moet er bijvoorbeeld een vrije dag voor opnemen. Dan hoor ik liever van te voren dat het toch niks gaat worden, zodat ik die vrije dag in m'n zak hou.
pi_178369522
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik moet er bijvoorbeeld een vrije dag voor opnemen. Dan hoor ik liever van te voren dat het toch niks gaat worden, zodat ik die vrije dag in m'n zak hou.
Dat is begrijpelijk. Daar hoef je ook geen afspraak voor te maken. Je mag best op voorhand aangeven dat je liever hebt dat alle documenten gecontroleerd worden.
pi_178375405
De praktijk leert dat elke corporatie de regels op een eigen manier interpreteert, mail dus ff naar de verschillende corporaties en vraag hoe ze het berekenen. Dan zit je safe.
dag
pi_178376667
De Europese regelgeving schrijft voor dat sociale huurwoningen niet aan mensen boven de inkomensgrens verhuurd mogen worden.

Op welke manier daarop gecontroleerd wordt, is in principe een vrije keuze van de corporaties. Zolang het maar aantoonbaar en betrouwbaar gebeurt. Het IBRI wordt hierin het meest betrouwbaar geachte, omdat de gegevens dan van een onafhankelijke instantie komen die er redelijk goede controle op kan uitvoeren. Maar wanneer de meest actuele gegevens sterk afwijken van de meest recente IBRI opgave mag de corporatie ook andere gegevens hanteren ter controle van het inkomen.
  zondag 8 april 2018 @ 16:28:34 #11
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_178388757
Ik denk dat je bij die tweede verhuurder gewoon op gesprek kunt komen en een reële kans hebt om de woning te krijgen. Mij lijkt dat die vrije dag wel waard. Hou er wel rekening mee dat in de komende jaren de verhuurder een inkomensafhankelijke huurverhoging kan doorberekenen als blijkt dat je inkomen hoger gaat worden dan de 37-41k.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_178390796
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat je bij die tweede verhuurder gewoon op gesprek kunt komen en een reële kans hebt om de woning te krijgen. Mij lijkt dat die vrije dag wel waard. Hou er wel rekening mee dat in de komende jaren de verhuurder een inkomensafhankelijke huurverhoging kan doorberekenen als blijkt dat je inkomen hoger gaat worden dan de 37-41k.
Die inkomensafhankelijke huurverhoging kan dit jaar toch juist voor het laatst?
dag
  zondag 8 april 2018 @ 18:01:40 #13
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_178391179
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:42 schreef Peter het volgende:

[..]

Die inkomensafhankelijke huurverhoging kan dit jaar toch juist voor het laatst?
Dat is mij niet bekend. Volgens mij kan het ook gewoon in 2019 en 2020.
Heb geen artikel of wat dan ook gelezen dat het de komende jaren niet meer kan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 11 april 2018 @ 11:04:04 #14
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178444512
Even een update, aangezien ik nu ook antwoord heb van Woonnet Rijnmond. Ik stuurde dit:

quote:
Goedemorgen,

Het is voor mij onduidelijk onder welke inkomensgroep ik val. Ik heb gezocht in de veel gestelde vragen en onder de vraag "Mijn inkomen is veranderd. Kan ik een geschat inkomen opgeven?" vond ik het antwoord dat bij een gestegen inkomen ik op basis van het inkomen op mijn IBRI een huis moeten zoeken. Het inkomen op mijn meest recente IBRI valt onder inkomensgroep 1, dus dit is wat ik ingevuld heb bij mijn gegevens.

Ik heb nu op een huis gereageerd en ben uitgenodigd voor een bezichtiging. Hier moet ik ook mijn 3 meest recente loonstroken mee naar toe nemen. Na contact met de coöperatie blijkt echter dat zij toewijzen op basis van het inkomen op de loonstrook. Daar ik recent fulltime ben gaan werken, val ik met het loon op de loonstrook onder inkomensgroep 7 en verdien ik dus eigenlijk te veel voor de huizen waar ik op reageer.

Het is voor mij nu onduidelijk welke inkomensgroep ik moet opgeven, daar ik verschillende antwoorden krijg. Kunt u mij vertellen wat ik moet invullen?

Met vriendelijke groet,

Irritatie100
Vervolgens krijg ik dit antwoord, waar ik nog steeds niet veel mee kan eerlijk gezegd :') (zie mijn opmerkingen in bold)

quote:
Beste Irritatie100,

Bedankt voor uw e-mail.

Ik begrijp dat het nogal onduidelijk is welk inkomen u dient op te geven. In deze e-mail geef ik u hier informatie over.

Om in aanmerking te komen voor een woning heeft u uw meest recente inkomensverklaring nodig. Zolang de inkomensverklaring van 2017 niet beschikbaar is kunt u de inkomensverklaring van 2016 gebruiken. Dit document blijft een vereiste, ook als er wijzigingen hebben plaatsgevonden in het inkomen.

Duidelijk, dat is zo'n 13k

Als uw inkomen gestegen of gedaald is vergeleken met de meest recente inkomensverklaring van de Belastingdienst mag u het nieuwe verzamelinkomen berekenen. U gebruikt hiervoor dan bijvoorbeeld een recente loonstrook/ jaaropgaaf of een specificatie van een uitkering/pensioen en voert dit in bij het verzamelinkomen. Zo komt u in aanmerking voor de woningen die bij uw huidige inkomen passen.

Hier zeggen ze mijns inziens dat ik mijn inkomen moet updaten naar 36k, ook al spreken ze daarmee hun eigen FAQ tegen die ik in de OP postte

Wij houden geen rekening met toekomstige scenario’s, omdat deze nog niet vastgelegd zijn (in een loonstrook, jaaropgaaf of inkomensverklaring) en daar op het moment nog geen sprake van is. Woningcorporaties kijken naar de meest recente inkomensverklaring en naar de laatste 3 loonstroken.

Hier zeggen ze mijns inziens dan weer "misschien word je morgen wel ontslagen en vind je de rest van het jaar geen baan meer, gewoon 13k opgeven".

Kortom, woningcorporaties gebruiken inderdaad het inkomen dat op de loonstroken wordt weergegeven. U kunt dat geschatte inkomen dan ook opgeven bij het verzamelinkomen. U dient daarnaast alsnog over de meest recente inkomensverklaring te beschikken, ook als het inkomen dat daarop staat niet meer overeenkomt met uw huidige situatie.

En hier zeggen ze dan weer bij wijzen van eindconclusie "36k opgeven" terwijl dat zoals ik hierboven ergens zei in gaat tegen de FAQ en imo ook tegen de vorige alinea..

Met vriendelijke groet,

Namens de samenwerkende corporaties in WoonnetRijnmond,

mevrouw XXX
Kortom, iemand die hier iets van kan maken? :D
"Gelukkig" is dit van een no-reply gekomen, dus ik kan ook niet antwoorden :') Heb inmiddels ook weer het contactformulier op de site ingevuld, dus ik hou jullie op de hoogte :P

quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 16:28 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk dat je bij die tweede verhuurder gewoon op gesprek kunt komen en een reële kans hebt om de woning te krijgen. Mij lijkt dat die vrije dag wel waard. Hou er wel rekening mee dat in de komende jaren de verhuurder een inkomensafhankelijke huurverhoging kan doorberekenen als blijkt dat je inkomen hoger gaat worden dan de 37-41k.
Daar ga ik inderdaad gewoon naar de groepsbezichtiging en dan zie ik het daar wel. Ik sta volgens hun brief 4e op de wachtlijst, dus eerst even 3 anderen afwachten en dan fingers crossed :D
pi_178461246
Kan je niet beter kopen? als je 9 jaar vanaf je 18e ingeschreven stond, heb je al een flinke spaarpot opgebouwd, dan is kopen aantrekkelijker, zeker nu.
Interessant he ?
pi_178461944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:49 schreef Zwolsboy het volgende:
Kan je niet beter kopen? als je 9 jaar vanaf je 18e ingeschreven stond, heb je al een flinke spaarpot opgebouwd, dan is kopen aantrekkelijker, zeker nu.
TS zegt in de OP dat hij de afgelopen jaren TOT 22K heeft verdiend. Ik weet niet hoe jij daar een ‘flinke spaarpot’ uit haalt.
  donderdag 12 april 2018 @ 02:12:27 #17
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178461950
Je kunt gewoon je IBRI van 2017 al downloaden hoor. Het is nog steeds een voorlopige, maar het bedrag op dat formulier zal vrijwel niet veranderen.
pi_178463971
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 02:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Je kunt gewoon je IBRI van 2017 al downloaden hoor. Het is nog steeds een voorlopige, maar het bedrag op dat formulier zal vrijwel niet veranderen.
als het goed is, accepteren ze die niet
dag
pi_178466817
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 02:06 schreef Tja... het volgende:

[..]

TS zegt in de OP dat hij de afgelopen jaren TOT 22K heeft verdiend. Ik weet niet hoe jij daar een ‘flinke spaarpot’ uit haalt.
Zelfs bij 10K pj verdienen en bij ouderlijk huis wonen bouw je al een flink vermogen, geen huur/hypotheek kosten.
Interessant he ?
  donderdag 12 april 2018 @ 13:31:06 #20
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178468236
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:18 schreef Peter het volgende:

[..]

als het goed is, accepteren ze die niet
Pfff, ambtenaren. :')
  donderdag 12 april 2018 @ 16:02:35 #21
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_178470747
Vlaardingen O+ O+ Maarreh. Mijn ervaring met WW is dat ze inderdaad naar het vorige jaar kijken. Was bij mij toen ook (5 jaar terug, dat wel). Heel veel succes! Hoop dat er wat leuks tussen zit.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_178470816
Ik heb in een andere gemeente de ervaring dat ze naar het jaar ervoor kijken.

Toch ook wel een beetje zuur.. sta je zo lang op de wachtlijst. :{
pi_178472910
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2018 13:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Pfff, ambtenaren. :')
Hoezo? Je kan invullen wat je wil bij de belastingdienst bij ene voorlopige aanslag. Dan hoeft zo'n voorlopige IBRI niet te kloppen..
dag
  donderdag 12 april 2018 @ 18:28:19 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178473175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:11 schreef Peter het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan invullen wat je wil bij de belastingdienst bij ene voorlopige aanslag. Dan hoeft zo'n voorlopige IBRI niet te kloppen..
Oh ja, maar ik ga ervan uit dat men eerlijk is bij zo'n aangifte. :@ :') Ik bedoel, waarom zou je niet eerlijk zijn als ze het toch gaan controleren?
  donderdag 12 april 2018 @ 18:41:58 #25
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178473444
Ik heb zitten denken aan kopen, maar daar heb ik te weinig eigen geld voor vrees ik.. Wellicht dat ik het red als ik geen vloeren, muren en inboedel koop maar ja _O-

quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:02 schreef Yesse het volgende:
Vlaardingen O+ O+ Maarreh. Mijn ervaring met WW is dat ze inderdaad naar het vorige jaar kijken. Was bij mij toen ook (5 jaar terug, dat wel). Heel veel succes! Hoop dat er wat leuks tussen zit.
Die coöperatie die zei dat ik mocht komen was inderdaad WW :P bij SW zal het hem dus sowieso niet gaan worden gok ik.
Maar er zit genoeg leuks bij! Heb inmiddels wel de wens om op loopafstand van mijn favoriete kroeg te gaan wonen laten varen :P al skip ik de wijk achter de Van Hogendorplaan in het oude gedeelte wel ten alle tijden :@
  donderdag 12 april 2018 @ 20:41:12 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178476262
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb zitten denken aan kopen, maar daar heb ik te weinig eigen geld voor vrees ik.. Wellicht dat ik het red als ik geen vloeren, muren en inboedel koop maar ja _O-

[..]

Die coöperatie die zei dat ik mocht komen was inderdaad WW :P bij SW zal het hem dus sowieso niet gaan worden gok ik.
Maar er zit genoeg leuks bij! Heb inmiddels wel de wens om op loopafstand van mijn favoriete kroeg te gaan wonen laten varen :P al skip ik de wijk achter de Van Hogendorplaan in het oude gedeelte wel ten alle tijden :@
Tegenwoordig mag je ook maar een hypotheek tot maximaal de waarde van het huis krijgen. :') Dus eventuele verbouwingen, inboedel inderdaad en de administratieve kosten moeten uit je eigen zak komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 12-04-2018 22:24:35 ]
  vrijdag 13 april 2018 @ 22:34:11 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178498834
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:40 schreef Santello het volgende:
Klopt. IB60 van het voorgaande jaar. Niet beschikbaar? Dan inderdaad van het jaar ervoor.
Loonstroken worden doorgaans gevraagd om te controleren of je op dit moment voldoende inkomsten hebt om de huur te kunnen betalen.
Dit.
2000 light years from home
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:36:30 #28
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178711578
Even een update: ik ben vanmorgen naar de bezichtiging van het tweede huis geweest. Ik zag de wanhoop in de ogen van de verhuurconsulent toen ik de IBRI van 2016 en 2017 gaf en daarna mijn salarisstrook _O-

Nadat ze een lang telefoongesprek met het hoofdkantoor heeft gehad, heb ik het huis alsnog aangeboden gekregen :D
pi_178711960
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een update: ik ben vanmorgen naar de bezichtiging van het tweede huis geweest. Ik zag de wanhoop in de ogen van de verhuurconsulent toen ik de IBRI van 2016 en 2017 gaf en daarna mijn salarisstrook _O-

Nadat ze een lang telefoongesprek met het hoofdkantoor heeft gehad, heb ik het huis alsnog aangeboden gekregen :D
gefeliciteerd!
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:52:14 #30
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_178712628
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een update: ik ben vanmorgen naar de bezichtiging van het tweede huis geweest. Ik zag de wanhoop in de ogen van de verhuurconsulent toen ik de IBRI van 2016 en 2017 gaf en daarna mijn salarisstrook _O-

Nadat ze een lang telefoongesprek met het hoofdkantoor heeft gehad, heb ik het huis alsnog aangeboden gekregen :D
Gefeliciteerd!!!! *O* Nog wel op fietsafstand van de favoriete kroeg? (kan ook bijna niet anders natuurlijk ;) )
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:59:37 #31
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178712758
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
Bedankt!

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:52 schreef Yesse het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!! *O* Nog wel op fietsafstand van de favoriete kroeg? (kan ook bijna niet anders natuurlijk ;) )
Bedankt! Sowieso op fietsafstand, dat kan idd bijna niet anders binnen Vlaardingen :D
Het is in de Kruidenbuurt in Holy-noord.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:02:10 #32
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_178712807
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bedankt!

[..]

Bedankt! Sowieso op fietsafstand, dat kan idd bijna niet anders binnen Vlaardingen :D
Het is in de Kruidenbuurt in Holy-noord.
Nice!! Mooi dicht bij de Loper. Woon je straks niet ver meer weg (gaan bij de nieuwbouw van Holy Zuid wonen over +/- een jaar ;) )
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:56:04 #33
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178713722
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:02 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nice!! Mooi dicht bij de Loper. Woon je straks niet ver meer weg (gaan bij de nieuwbouw van Holy Zuid wonen over +/- een jaar ;) )
Yep, het is om de hoek van het huis waar ik vanaf mijn geboorte tot mijn vijfde heb gewoond dus ik ben bekend in de buurt :D en ook op een minuut of 8 lopen van waar ik nu woon (vlakbij de Begraafplaats op de Olmendreef).

Ben vooral blij dat ik in mijn geliefde stadje blijf :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')