abonnement Unibet Coolblue
pi_178362166
Hoi, voor mijn bacheloronderzoek binnen sociale psychologie aan de universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar attitudes over wetenschap. Hiervoor heb ik nog respondenten nodig.

het invullen duurt ongeveer 10 minuutjes. Veel dank!

https://uvacommscience.eu(...)ocialSource=facebook

einddatum is 12 april
  zaterdag 7 april 2018 @ 12:11:09 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178362484
Ik vind het maar een wazige enquête.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_178364326
quote:
Bovenaan de ladder zijn de mensen die het beste af zijn– zij die het meeste geld hebben, het meeste onderwijs en de meest gerespecteerde banen. Onderaan staan de mensen die het het slechtst af zijn – zij die het minste geld hebben, het minste onderwijs en de minst gerespecteerde banen of geen baan.
Ik vind dat gelukkige mensen het beste af zijn; en geluk is onafhankelijk van geld, onderwijs of baan. Ik kan niet verder door die vraag niet te beantwoorden, dus enquete weggeklikt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178403339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik vind dat gelukkige mensen het beste af zijn; en geluk is onafhankelijk van geld, onderwijs of baan. Ik kan niet verder door die vraag niet te beantwoorden, dus enquete weggeklikt.
Thx voor de feedback, goed punt
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 april 2018 @ 19:47:02 #5
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_178606063
TS is reeds een week niet online
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')