abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178377636
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:45 schreef john2406 het volgende:
Alsof die verstrengeling alleen bestaat bij een dubbele nationaliteit, pot als deksel.
Zeker niet. Maar die dubbele nationaliteit biedt wel bescherming en mogelijkheden tot manipulatie, waardoor mensen veel eerder tot die verstrengeling overgaan.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:54:02 #127
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_178377663
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:51 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar die dubbele nationaliteit biedt wel bescherming en mogelijkheden tot manipulatie, waardoor mensen veel eerder tot die verstrengeling overgaan.
Ik en nogmaals ik zou het tweede burgerschap gewoon in de parkeer stand zetten, zou men het terug willen moet of zou het moeten kunnen, echter niet verwachten dat ik een flipperkast ben, dat men aan het wisselen kan blijven.
pi_178377807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:51 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Goed idee in principe, alleen niet uitvoerbaar door Turkse en Marokkaanse wetgeving...
Even los van wat je van dit idee vindt, is het natuurlijk te gek voor woorden als je je tegen zou laten door enkel en alleen de Turkse en/of de Marokkaanse wetgeving.
  zondag 8 april 2018 @ 00:07:36 #129
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_178377855
100% eens als dan voor iedere nationaliteit zo gek als men ze maar kan bedenken of zijn.
pi_178381334
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:10 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

_O-

Dus als 90% van de allochtonen IS sympathien heeft is er volgens jou geen probleem met integratie want ze zijn 3e generatie?

Goed verhaal weer. Hoe zou je dat probleem dan noemen?
WAT HEEFT integratie te maken met sympathie voor iS te maken

sympathieŽn hebben voor partijen als de pvv en fvd is nog vele malen gestoorder

90 procent sympathieŽn voor IS ....laat je nakijken gek!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178381361
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:51 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

alsof mensen heel de dag bezigzijn met ik ben turk ...ik ben nederlander

alleen die gestoorder gekkies van de pvv zijn heel de dag bezig met hun nationaliteit...dat is alleen maar iets voor extreem rechts gekkies
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_178381682
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

alsof mensen heel de dag bezigzijn met ik ben turk ...ik ben nederlander
Het is natuurlijk ook de eerste regel van ons Volkslied.

Wilhelmus van Nassouwe,
Ben ick van duytschen Bloet

En die was ook de Koning van Hispanien getrouwe ...
Der der den Wind der Veršnderung spŁrt, sollte keinen Windschutz sondern eine WindmŁhle bauen.
pi_178383490
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Meneer weet niet wat als betekent.

Maar goed wat versta jij in hemelsnaam onder integratie?

Oke vanwege vervolging in de VS zijn hier indianen naartoe gekomen. 80% van die indianen gaan in hutjes op de oostvaarderse plassen zitten en gaan daar bizons jagen. Inmiddels is dat al de 5e generatie indianen na diegenen die hierheen zijn gekomen die dat doet? Zijn ze dan goed geintegreerd?

Het enige antwoord is nee. Het antwoord niet geven geefft aan dat je jezelf ook niet gelooft; anders hoor ik het wel.
pi_178383569
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lol wut, sympathie voor PVV is erger dan voor IS? :').

Het is algemeen bekend dat er niet veel zinnigs uit jou komt, maar ik zou deze stelling toch nog even 100 keer doorlezen en bedenken of het niet eens tijd is om uit te loggen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
pi_178383669
Ah, Wilders bekende balletje dat hij elke paar maanden wel weer eens een keertje opgooit. Goede tactiek om in de schijnwerpers te blijven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178383681
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat er niet veel zinnigs uit jou komt, maar ik zou deze stelling toch nog even 100 keer doorlezen en bedenken of het niet eens tijd is om uit te loggen.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
pi_178383851
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 12:14 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Oke vanwege vervolging in de VS zijn hier indianen naartoe gekomen. 80% van die indianen gaan in hutjes op de oostvaarderse plassen zitten en gaan daar bizons jagen. Inmiddels is dat al de 5e generatie indianen na diegenen die hierheen zijn gekomen die dat doet? Zijn ze dan goed geintegreerd?

Het enige antwoord is nee. Het antwoord niet geven geefft aan dat je jezelf ook niet gelooft; anders hoor ik het wel.
En als je hun tweede paspoorten afpakt, dan verruilen ze de Oostvaardersplassen voor de stad en laten ze onze bizons met rust? Of wat is je punt precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178384058
..

[ Bericht 67% gewijzigd door RM-rf op 08-04-2018 12:50:30 (? Mobiel doet raar) ]
Der der den Wind der Veršnderung spŁrt, sollte keinen Windschutz sondern eine WindmŁhle bauen.
pi_178384381
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En als je hun tweede paspoorten afpakt, dan verruilen ze de Oostvaardersplassen voor de stad en laten ze onze bizons met rust? Of wat is je punt precies?
Voor de terugkoppeling naar het topic, moeten we terug naar de vraag waar ik geen antwoord op krijg (goh): wat zijn de gevolgen voor de integratie nu er een partij is die voorstaat juist vast te houden aan de eigen cultuur; dat het aan de autochtonen is om te integreren.

Dat is relevant, aangezien zij gebruik maken van hun passief kiesrecht terwijl ze een dubbele nationaliteit hebben. Het is dan ook een van de motieven van Wilders om hiermee aan te komen; en daarom dient dit aspect ook afgewogen te worden.

Het geheel is dus ontopic, ook al gaat het in dit theoretisch voorbeeld om Indianen. Het liefst heb ik natuurlijk gewoon dat bovenstaande vraag wordt beantwoord, zodat dit soort uitstapjes niet nodig zijn, maar sommige mensen hebben daar zoveel moeite mee dat je ze als blinden moet helpen de straat over te steken om eindelijk een antwoord te krijgen. Misschien dat jij het wel aandurft?
pi_178384535
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 13:05 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Voor de terugkoppeling naar het topic, moeten we terug naar de vraag waar ik geen antwoord op krijg (goh): wat zijn de gevolgen voor de integratie nu er een partij is die voorstaat juist vast te houden aan de eigen cultuur; dat het aan de autochtonen is om te integreren.

Dat is relevant, aangezien zij gebruik maken van hun passief kiesrecht terwijl ze een dubbele nationaliteit hebben. Het is dan ook een van de motieven van Wilders om hiermee aan te komen; en daarom dient dit aspect ook afgewogen te worden.

Het geheel is dus ontopic, ook al gaat het in dit theoretisch voorbeeld om Indianen. Het liefst heb ik natuurlijk gewoon dat bovenstaande vraag wordt beantwoord, zodat dit soort uitstapjes niet nodig zijn, maar sommige mensen hebben daar zoveel moeite mee dat je ze als blinden moet helpen de straat over te steken om eindelijk een antwoord te krijgen. Misschien dat jij het wel aandurft?
Misschien is je verhaal gewoon niet te volgen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178384591
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2018 13:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Misschien is je verhaal gewoon niet te volgen?
Misschien dat je bewust doet alsof je het niet snapt. Het alternatief is dat je oliedom bent. Zo vaag is het allemaal niet namelijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:52 schreef Mr.Major het volgende:
Wat zijn de consequenties voor de integratie nu er in de politiek partijen actief zijn die zich sterk maken voor het behouden van de Islamitische cultuur en het aanpassen van de autochtone bevolking aan immigranten?
pi_178384806
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 12:14 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je moet wilders alleen nog een leger geven dan ruimt hij heel nederland met geweld op......
pi_178384814
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Je moet wilders alleen nog een leger geven dan ruimt hij heel nederland met geweld op......
Echt, stop hiermee. Het slaat echt nergens op.
pi_178384827
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Echt, stop hiermee. Het slaat echt nergens op.
Wilders is de meeste gestoorde gek van de westerse wereld.....

STOP JIJ ERMEE!
pi_178384846
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wilders is de meeste gestoorde gek van de westerse wereld.....

STOP JIJ ERMEE!
Want Wilders heeft al, hoeveel mensen vermoord precies?
pi_178384871
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want Wilders heeft al, hoeveel mensen vermoord precies?
iK acht hem er in staat het te doen....

compleet gestoord die man en dan druk ik me nog zachtjes uit...
pi_178384905
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

iK acht hem er in staat het te doen....

compleet gestoord die man en dan druk ik me nog zachtjes uit...
En jezelf niet als je zo te keer gaat?

Dit is echt pot ketel hoor.
pi_178384960
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En jezelf niet als je zo te keer gaat?

Dit is echt pot ketel hoor.
Je heb gelijk

ik zou alle nazies uitroeien als ik de macht en de wapens zou hebben....
pi_178385002
Oke, ik was even vergeten dat ook totaalmalloten toegang hebben tot fok. Negeer mijn vraag maar (deed je al maar ik vind het ook oke nu), je bent toch niet wilsbekwaam.

Goddomme _O-
pi_178385044
Maar goed, van de rest verwacht ik nog wel een inhoudelijk antwoord. Zal wel weer tevergeefs zijn.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')