abonnement Unibet Coolblue
pi_178358365


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

  zaterdag 7 april 2018 @ 00:09:52 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178358392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je alleen naar nu kjkt heb je gelijk. Echter heb ik vertrouwen in crypto en BTC en verwacht ik dat BTC vroeg of laat een nieuwe ATH gaat aantikken, dus ja satoshis zijn belangrijk of zelfs belangrijker voor mij persoonlijk.
Duidelijk. Maar waarom niet al je coins in BTC stoppen dan als je daar het meeste vertrouwen in hebt?
pi_178358447
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar waarom niet al je coins in BTC stoppen dan als je daar het meeste vertrouwen in hebt?
Te makkelijk😅
Vakman pur sang
pi_178358700
quote:
Als ie maar niet het zelfde doet als met de Pond destijds. :{
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178358768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:30 schreef ITrade het volgende:

[..]

Als ie maar niet het zelfde doet als met de Pond destijds. :{
owja
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178358778
vet stabiel die btc, stilte voor de storm?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 00:40:03 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178358819
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar waarom niet al je coins in BTC stoppen dan als je daar het meeste vertrouwen in hebt?
Dat zeg ik niet toch?

1) Ik heb vertrouwen in BTC en verwacht dat BTC ooit weer een ATH gaat aantikken en dus boven de $20.000 gaat komen.

2) Ik heb vertrouwen in crypto en verwacht dat market cap flink gaat groeien de komende jaren. Relatief gezien is de crypto markt nog nieuw (jong) en klein, dus nog veel groeipotentie.

3) Alle alt coins zijn gepaired met BTC en of je het nou leuk vindt of niet als BTC niet stijgt (in $ en ¤) dan stijgen je alt coins ook niet (natuurlijk zijn er uitzonderingen). BTC bepaalt de markt.

Als je gelooft in 1 en 2 dan moet je doel uiteindelijk zijn om zoveel mogelijk satoshi bijelkaar te krijgen. Kijken naar $ of ¤ is dan op dit moment nutteloos en pas handig als je wil cashen.

Ik kan nou wel alles verkopen en in BTC gaan zitten, maar daar krijg ik niet meer satoshi van. Alts kopen, satoshi waarde laten stijgen, verkopen, deel in BTC houden en in deel weer in een andere alt gooien. Dat is hoe ik het doe (wil doen) in ieder geval.
pi_178358865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar waarom niet al je coins in BTC stoppen dan als je daar het meeste vertrouwen in hebt?
Ik heb ook het meeste vertrouwen in BTC, maar de kans dat die ineens 10 of 20x gaat is best wel klein, dus ja. High risk/reward weerhoud me van alles in btc stoppen.
Lambo of Rekt
pi_178358911
Welke zouden jullie kopen?

https://hoefnagels.nu/aanbod/
pi_178358926
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:46 schreef BadVlad het volgende:
Welke zouden jullie kopen?

https://hoefnagels.nu/aanbod/
Ferarri 812 zodra die voor 1 Bitcoin weggaat. Nog een aantal jaar sparen wachten.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178358949
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:46 schreef BadVlad het volgende:
Welke zouden jullie kopen?

https://hoefnagels.nu/aanbod/
Lambo of rekt toch :7
Lambo of Rekt
pi_178358959
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:46 schreef BadVlad het volgende:
Welke zouden jullie kopen?

https://hoefnagels.nu/aanbod/
Een ordinaire Porsche 911 de meest betrouwbare rijders auto in die klasse.
Vakman pur sang
pi_178359044
Ik ga voor de Ferrari 488. Alleen niet zo handig voor dagelijks gebruik ben ik bang.
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2018 @ 00:59:20 #14
230491 Zith
pls tip
pi_178359065
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:46 schreef BadVlad het volgende:
Welke zouden jullie kopen?

https://hoefnagels.nu/aanbod/
De Volkswagen Beetle
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 7 april 2018 @ 01:00:07 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178359075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:40 schreef Kyran het volgende:
post
Zou je blij zijn als je cryptostack zou verdubbelen in satoshi's maar nog 10% waard zou zijn in euro's?
pi_178359078
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:59 schreef Zith het volgende:

[..]

De Volkswagen Beetle
Zorg je dan wel voor een testament? Zitten geen gordels in. :P
  zaterdag 7 april 2018 @ 01:03:39 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178359107
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:46 schreef BadVlad het volgende:
Welke zouden jullie kopen?

https://hoefnagels.nu/aanbod/
Die de 911 maar. 85k voor een busje lappen _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 01:03:58 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178359110
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:46 schreef BadVlad het volgende:
Welke zouden jullie kopen?

https://hoefnagels.nu/aanbod/
Ferrari 488 _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 01:06:38 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178359142
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zou je blij zijn als je cryptostack zou verdubbelen in satoshi's maar nog 10% waard zou zijn in euro's?
Ja, zou ik geen problemen mee hebben. Zeg niet dat ik het leuk zou vinden, want je blijft toch altijd met een schuin oog naar ¤/$ waarde kijken. Aangezien ik vertrouwen heb in BTC zou ik nu best wel een satoshi verdubbelaar willen :P
  zaterdag 7 april 2018 @ 01:19:23 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178359259
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, zou ik geen problemen mee hebben. Zeg niet dat ik het leuk zou vinden, want je blijft toch altijd met een schuin oog naar ¤/$ waarde kijken. Aangezien ik vertrouwen heb in BTC zou ik nu best wel een satoshi verdubbelaar willen :P
Ok fair enough. Ik sta er iets anders in :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 01:21:47 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178359277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ok fair enough. Ik sta er iets anders in :)
Niks mis mee ^O^ Iedereen moet vooral doen waar hij/zij zichzelf het beste bij voelt. Denk ook niet dat het ene of andere beter is. Als je maar iets bewust kiest en er naar weet te handelen is er niks aan het handje!

Ben benieuwd wat BTC gaat doen dit weekend. Morgen naar concert dus hele dag geen koersen checken en hopen dat het weer tegen $7000 staat als ik terug ben :P
pi_178359283
Ik heb soms het idee dat sommigen van jullie nog niet half doorhebben hoe deze markt nu echt werkt (of niet).
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 01:24:19 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178359301
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb soms het idee dat sommigen van jullie nog niet half doorhebben hoe deze markt nu echt werkt (of niet).
Jij wel schijnbaar, dus leg uit. Waar zitten wij verkeerd of wat weten wij niet volgens jou? Vrij nutteloze opmerking als je het niet weet te onderbouwen.
pi_178359329
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zou je blij zijn als je cryptostack zou verdubbelen in satoshi's maar nog 10% waard zou zijn in euro's?
Dit.
Dan heb je het echt niet begrepen. Sorry.
Vakman pur sang
pi_178359332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb soms het idee dat sommigen van jullie nog niet half doorhebben hoe deze markt nu echt werkt (of niet).
Ik heb geen kaas gegeten van hoe markten functioneren, derhalve zie ik graag een informatieve uiteenzetting tegemoet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178359374
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:27 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik heb geen kaas gegeten van hoe markten functioneren, derhalve zie ik graag een informatieve uiteenzetting tegemoet.
Ok dat geldt lang niet voor iedereen. Jij bent vast heel gedreven.

Maar als ik soms discussies lees over satoshi en btc en eur/USD dan denk ik soms: pffff.
Dat je die lijn niet gelijk ziet vind ik gewoon vreemd, sorry.


(Misschien kan ik dit beter voor me houden maar heb nu 20 bier op😋)
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 01:36:02 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178359396
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ok dat geldt lang niet voor iedereen. Jij bent vast heel gedreven.

Maar als ik soms discussies lees over satoshi en btc en eur/USD dan denk ik soms: pffff.

(Misschien kan ik dit beter voor me houden Nasr heb nu 20 bier op😋)
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat jij er nou van vindt.

Reken jij in satoshi of in $/¤? Waarom?
pi_178359412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is mij nog steeds niet duidelijk wat jij er nou van vindt.

Reken jij in satoshi of in $/¤? Waarom?
Het maakt niet uit hoe iemand rekend.
Het is zoals het is.

Hoe leg ik dit uit?
Stel een bakker heeft een aantal kilo bloem, daarmee maakt hij x kilo brood, en daarmee krijgt hij betaald in euro of dollar (hij accepteerd ook dollar).
Dit is hetzelfde.

Bloem= altcoin
Brood= bitcoin
Euro= euro

Dus hij kan heelveel brood bakken. maar niemand wil het kopen, dan heeft hij geen euro’s. Een dag later is de brood op en betaald de klant 2 keer zoveel voor zijn brood.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lospedrosa op 07-04-2018 01:46:05 ]
Vakman pur sang
pi_178359418
Whaaas verge vertrekt weer! Whatsup?
Vakman pur sang
pi_178359518
Rentberry _O-
pi_178359542
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe iemand rekend.
Het is zoals het is.

Hoe leg ik dit uit?
Stel een bakker heeft een aantal kilo bloem, daarmee maakt hij x kilo brood, en daarmee krijgt hij betaald in euro of dollar (hij accepteerd ook dollar).
Dit is hetzelfde.

Bloem= altcoin
Brood= bitcoin
Euro= euro

Dus hij kan heelveel brood bakken. maar niemand wil het kopen, dan heeft hij geen euro’s. Een dag later is de brood op en betaald de klant 2 keer zoveel voor zijn brood.

Maar met een beetje schuiven kan die bakker wellicht zijn bloemvoorraad verdubbelen, zodat tegen de tijd dat het brood weer meer waard is nog veel meer euro's kan vangen...
pi_178359571
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 02:06 schreef Montana_ir het volgende:
Rentberry _O-
Pijnlijk. Gelukkig niet veel ingestopt.
pi_178359654
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 02:34 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Pijnlijk. Gelukkig niet veel ingestopt.
pi_178359842
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe iemand rekend.
Het is zoals het is.

Hoe leg ik dit uit?
Stel een bakker heeft een aantal kilo bloem, daarmee maakt hij x kilo brood, en daarmee krijgt hij betaald in euro of dollar (hij accepteerd ook dollar).
Dit is hetzelfde.

Bloem= altcoin
Brood= bitcoin
Euro= euro

Dus hij kan heelveel brood bakken. maar niemand wil het kopen, dan heeft hij geen euro’s. Een dag later is de brood op en betaald de klant 2 keer zoveel voor zijn brood.

Sorry maar dit slaat echt helemaal nergens op. Zal wel aan die 20 bier liggen :')
pi_178359929
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe iemand rekend.
Het is zoals het is.

Bloem= altcoin
Brood= bitcoin
Euro= euro

Bloom is inderdaad een altcoin, je kan er geen brood van kopen. Wel kan je er Bread mee kopen.
Die tweede vergelijking gaat volgens mij niet op.





Eet smakelijk


[ Bericht 6% gewijzigd door Jed1Gam op 07-04-2018 07:50:56 ]
pi_178359956
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 02:06 schreef Montana_ir het volgende:
Rentberry _O-
Wat is er precies mee gebeurt ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 7 april 2018 @ 08:23:11 #38
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_178360042
https://www.reddit.com/r/(...)JFOXZCQT&sh=af0a6714

Lisk Core is bijna klaar voor launch! Aanstaande maandag dus. Ben benieuwd of dit nieuws al 'in de prijs zit'.
  zaterdag 7 april 2018 @ 08:36:51 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178360123
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe iemand rekend.
Het is zoals het is.

Hoe leg ik dit uit?
Stel een bakker heeft een aantal kilo bloem, daarmee maakt hij x kilo brood, en daarmee krijgt hij betaald in euro of dollar (hij accepteerd ook dollar).
Dit is hetzelfde.

Bloem= altcoin
Brood= bitcoin
Euro= euro

Dus hij kan heelveel brood bakken. maar niemand wil het kopen, dan heeft hij geen euro’s. Een dag later is de brood op en betaald de klant 2 keer zoveel voor zijn brood.

Not bad, Bread.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 7 april 2018 @ 08:46:10 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178360172
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit.
Dan heb je het echt niet begrepen. Sorry.
Dat vind ik dus ook. Maar als een ander lekker satoshi's wil sparen, even goede vrienden.
  zaterdag 7 april 2018 @ 08:47:51 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178360177
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe iemand rekend.
Het is zoals het is.

Hoe leg ik dit uit?
Stel een bakker heeft een aantal kilo bloem, daarmee maakt hij x kilo brood, en daarmee krijgt hij betaald in euro of dollar (hij accepteerd ook dollar).
Dit is hetzelfde.

Bloem= altcoin
Brood= bitcoin
Euro= euro

Dus hij kan heelveel brood bakken. maar niemand wil het kopen, dan heeft hij geen euro’s. Een dag later is de brood op en betaald de klant 2 keer zoveel voor zijn brood.

wat :')
  zaterdag 7 april 2018 @ 08:48:23 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178360182
quote:
Die gaat lekker ja. Topcoin
pi_178360274
Aeternity blijft ook behoorlijk stabiel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178360293
Verge :') wat een triest gedoe is dat toch
pi_178360313
Ontology!
pi_178360317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:05 schreef kthxbye het volgende:
Verge :') wat een triest gedoe is dat toch
Die commits van die dev waren wel genot :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 7 april 2018 @ 09:07:12 #47
131603 Afwazig
Serious business
pi_178360321
Ik hou er over op hoor. Mensen moeten het maar zelf weten als ze gescammed willen worden.
pi_178360343
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:07 schreef Afwazig het volgende:
Ik hou er over op hoor. Mensen moeten het maar zelf weten als ze gescammed willen worden.
Wanneer komt die dump denken jullie? 2 dagen ervoor ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 7 april 2018 @ 09:18:16 #49
131603 Afwazig
Serious business
pi_178360442
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wanneer komt die dump denken jullie? 2 dagen ervoor ?
Geen idee. Weet alleen dat het gaat gebeuren.

Weet iemand een exchange waar je XVG kan shorten?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 10:01:26 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178360972
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe iemand rekend.
Het is zoals het is.

Hoe leg ik dit uit?
Stel een bakker heeft een aantal kilo bloem, daarmee maakt hij x kilo brood, en daarmee krijgt hij betaald in euro of dollar (hij accepteerd ook dollar).
Dit is hetzelfde.

Bloem= altcoin
Brood= bitcoin
Euro= euro

Dus hij kan heelveel brood bakken. maar niemand wil het kopen, dan heeft hij geen euro’s. Een dag later is de brood op en betaald de klant 2 keer zoveel voor zijn brood.

En wat nou als ik er voor kan zorgen dat ik ondertussen mijn meel voorraad weet aan te vullen, zodat ik meer brood kan maken/verkopen als er weer meer vraag naar is?
pi_178361132
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 07:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat is er precies mee gebeurt ?
@Rentberry_ now trading live on @hitbtc 10x below ICO price.
pi_178361589
Lekker rustig hier.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 11:11:25 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178361679
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:57 schreef EggsTC het volgende:
Lekker rustig hier.
Heerlijk :D
pi_178361686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heerlijk :D
erg fijn ja O+
pi_178361788
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:57 schreef EggsTC het volgende:
Lekker rustig hier.
Je zou zeggen dat de zon schijnt en mensen naar buiten gaan, maar dat gaat niet op voor de honinglikkers hier :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 11:25:53 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178361810
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:23 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat de zon schijnt en mensen naar buiten gaan, maar dat gaat niet op voor de honinglikkers hier :D
Honinglikkers _O-

Ik ga zo ook de enge wereld in :{w

Concert vanavond _O_ en eerst even een heerlijke burger op mijn chest leggen bij Five Guys in Eindhoven _O_
pi_178361821
Je mag er zijn Kyran, je komt over als een verantwoordelijke volwassen man.
pi_178361833
Ik ga vandaag ook naar buiten met een voluptueuze jongedame :@
pi_178361858
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

En wat nou als ik er voor kan zorgen dat ik ondertussen mijn meel voorraad weet aan te vullen, zodat ik meer brood kan maken/verkopen als er weer meer vraag naar is?
Ja precies, je snapt het!
Vakman pur sang
pi_178361861
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 09:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wanneer komt die dump denken jullie? 2 dagen ervoor ?
De announcement is dinsdag de 17e, dus ik ga denk inderdaad zondag 15e die zooi dumpen mits de exit scam niet al eerder gebeurd... :')
pi_178361871
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:23 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat de zon schijnt en mensen naar buiten gaan, maar dat gaat niet op voor de honinglikkers hier :D
ik ga sporten ltrs :W
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 11:30:48 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178361877
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik ga sporten ltrs :W
Sporten :')

Je hebt al een vrouw, waarom moet je sporten :P Sport is om naar te kijken, niet zelf te doen.
pi_178361884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Honinglikkers _O-

Ik ga zo ook de enge wereld in :{w

Concert vanavond _O_ en eerst even een heerlijke burger op mijn chest leggen bij Five Guys in Eindhoven _O_
Five Guys :9~

Ze komen alst goed is ook in Rotterdam maar duurt zo lang :(
pi_178361885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik ga sporten ltrs :W
jaja. vet lurken zeker.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178361889
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sporten :')

Je hebt al een vrouw, waarom moet je sporten :P Sport is om naar te kijken, niet zelf te doen.
Obesi-mod gespot :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 11:32:38 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178361903
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:31 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Obesi-mod gespot :')
_O-

Iemand je al vertelt dat je niet alles serieus moet nemen online? :P

Al sport ik wel te weinig :(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 11:34:05 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178361927
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:31 schreef TwztId het volgende:

[..]

Five Guys :9~

Ze komen alst goed is ook in Rotterdam maar duurt zo lang :(
Nu nog een paar Chipotles in Nederland en ze kunnen alle MD en BK opdoeken.
pi_178362283
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Iemand je al vertelt dat je niet alles serieus moet nemen online? :P

Al sport ik wel te weinig :(
Zolang je geen smileys gebruikt neem ik alles serieus :D
pi_178362359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sporten :')

Je hebt al een vrouw, waarom moet je sporten :P Sport is om naar te kijken, niet zelf te doen.
ik moet juist sporten om al dat tillen van mijn vrouw vol te houden 😂
pi_178362400
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:31 schreef TwztId het volgende:

[..]

Five Guys :9~

Ze komen alst goed is ook in Rotterdam maar duurt zo lang :(
paar maandjes geleden nog...zowel five guys
shake shack
5 napkin burger

en nog een burger van een lokaal tentje, binnen een paar dagen 🤗😍waarom denk je dat ik sport?

anders was ik dicht gegroeid 😂
  zaterdag 7 april 2018 @ 12:06:49 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_178362439
ONT blijft ook maar gaan zeg
  zaterdag 7 april 2018 @ 12:07:21 #72
62913 Blik
The one and Only!
pi_178362444
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:03 schreef Predator38 het volgende:

[..]

paar maandjes geleden nog...zowel five guys
shake shack
5 napkin burger

en nog een burger van een lokaal tentje, binnen een paar dagen 🤗😍waarom denk je dat ik sport?

anders was ik dicht gegroeid 😂
Burgers an sich zijn helemaal niet zo enorm ongezond.
pi_178362474
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Burgers an sich zijn helemaal niet zo enorm ongezond.
alleen die kaas en bacon zijn niet heel best.
een dubbele cheeseburger met bacon is toch al heel snel 700+ cals.

en dan neem ik er niet eens friet of milkshake/cola bij.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 april 2018 @ 12:12:06 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178362500
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:56 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Zolang je geen smileys gebruikt neem ik alles serieus :D
Sport zelf echt te weinig. Wel heel veel gedaan, maar altijd nek- en knieklachten gehad, dus American Football is niet echt iets wat ik kon blijven doen en rest boeit mij niet zo, dan is motiveren meteen een stuk moeilijker.

Zwemmen en zaalvoetbal is wat er overblijft :P

Iets meer on-topic: Hoe the fuck kan een coin waarvan nu al meer dan 100 miljoen coins illegaal "gemined" zijn nog steeds in waarde stijgen. Dit kan toch niet en is toch op geen enkele manier uit te leggen?

Leuk al die Verge fanboys, wil ik ook best in hun waarde laten, maar kom op zeg. Je bent toch echt niet slim bezig als je nu nog lang in Verge blijft zitten. Dit gaat gewoon fout en als je er niet op tijd bij bent ben je alles kwijt.
pi_178362539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sport zelf echt te weinig. Wel heel veel gedaan, maar altijd nek- en knieklachten gehad, dus American Football is niet echt iets wat ik kon blijven doen en rest boeit mij niet zo, dan is motiveren meteen een stuk moeilijker.

Zwemmen en zaalvoetbal is wat er overblijft :P

Iets meer on-topic: Hoe the fuck kan een coin waarvan nu al meer dan 100 miljoen coins illegaal "gemined" zijn nog steeds in waarde stijgen. Dit kan toch niet en is toch op geen enkele manier uit te leggen?

Leuk al die Verge fanboys, wil ik ook best in hun waarde laten, maar kom op zeg. Je bent toch echt niet slim bezig als je nu nog lang in Verge blijft zitten. Dit gaat gewoon fout en als je er niet op tijd bij bent ben je alles kwijt.
volgens mij kan er nu alleen Verge gekocht worden en niet verkocht....
jammer dat het niet geshort kan worden anders had ik dat op zeker gedaan.
pi_178362730
Hmm sporten/tuinwerk/ naar uitverkoop fietsenzaak voor nieuwe helm.
Wat te doen?
Vakman pur sang
pi_178362762
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm sporten/tuinwerk/ naar uitverkoop fietsenzaak voor nieuwe helm.
Wat te doen?
vandaag sporten/nieuwe helm
morgen tuinwerk 😎
pi_178362829
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:30 schreef Predator38 het volgende:

[..]

vandaag sporten/nieuwe helm
morgen tuinwerk 😎
Goed plan.
Morgen gaan we mtb’en in Duitsland.
Tuinwerk kan wel wachten Haha
Vakman pur sang
  zaterdag 7 april 2018 @ 12:36:40 #79
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_178362875
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm sporten/tuinwerk/ naar uitverkoop fietsenzaak voor nieuwe helm.
Wat te doen?
Even POCcie halen.
pi_178363125
Tijd voor de BBQ !

#teamBBQ
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178363127
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:14 schreef Predator38 het volgende:

[..]

volgens mij kan er nu alleen Verge gekocht worden en niet verkocht....
jammer dat het niet geshort kan worden anders had ik dat op zeker gedaan.
ik zie gewoon sell order hoor op binance :?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178363382
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd voor de BBQ !

#teamBBQ
woensdag al naar een bbq restaurant geweest ( brisket!)

en eergister bij familie flank steak en tournado van de bbq


van de week zelf maar eens low and slow ribs maken.

wat gaat er bij jou op?

#teambbq
  zaterdag 7 april 2018 @ 13:11:18 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178363470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Honinglikkers _O-

Ik ga zo ook de enge wereld in :{w

Concert vanavond _O_ en eerst even een heerlijke burger op mijn chest leggen bij Five Guys in Eindhoven _O_
Die mega tent waar altijd 3 man binnen zit :')
pi_178363534
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die mega tent waar altijd 3 man binnen zit :')
Ik hoorde laatst dat ie ook nog eens tyfusduur is?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178363601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd voor de BBQ !

#teamBBQ
Mooi plan
  zaterdag 7 april 2018 @ 13:21:16 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178363607
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst dat ie ook nog eens tyfusduur is?
Geen idee. Als blanke solliciteren is overigens kansloos.
pi_178363616
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen idee. Als blanke solliciteren is overigens kansloos.
Oh, zo'n tent. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178363969
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst dat ie ook nog eens tyfusduur is?
duur in vergelijking met de mac en burger king met die schijven karton tussen een goor broodje ja.

maar ik betaal liever 11 euro voor een goede dubbele cheese/bacon burger.

[ Bericht 1% gewijzigd door Predator38 op 07-04-2018 14:12:35 ]
pi_178364264
Wie komen er hier uit Eindhoven?
pi_178364266
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:05 schreef Predator38 het volgende:

[..]

woensdag al naar een bbq restaurant geweest ( brisket!)

en eergister bij familie flank steak en tournado van de bbq


van de week zelf maar eens low and slow ribs maken.

wat gaat er bij jou op?

#teambbq
Ribeye uit Argentinië met chimichurri, wat spiff burgers en kipdijsate van tante Miho. En wat bijgerechten
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178364268
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:52 schreef Predator38 het volgende:

[..]


maar ik betaal liever 12 euro voor een goede dubbele burger.
EOY?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178364313
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

voor een goede dubbele burger.
EOY?
[/quote]

het is 11 euro en EOY in Rotterdam op zeker 😂😎🤗
pi_178364468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:13 schreef KappenBakken het volgende:
Wie komen er hier uit Eindhoven?
Vlakbij
Maar mij zal je niet snel in een burgerzaak vinden...
pi_178364480
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:24 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Vlakbij
Maar mij zal je niet snel in een burgerzaak vinden...
liever een vega saladebar? 😊
pi_178364481
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

voor een goede dubbele burger.
EOY?
[/quote]

pi_178364496
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

liever een vega saladebar? 😊
Je zou het zeggen,maar nee dat nou ook weer niet
pi_178364526
Zarzo staat nog op het lijstje...dat wordt waarschijnlijk de 13e, als ik verge ga cashen....

Happy italy om te hunkeren...
pi_178365612
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ribeye uit Argentinië met chimichurri, wat spiff burgers en kipdijsate van tante Miho. En wat bijgerechten
Klinkt goed.
Waar haal jeje vlees?
Vakman pur sang
pi_178365853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:29 schreef Missgroen het volgende:
Zarzo staat nog op het lijstje...dat wordt waarschijnlijk de 13e, als ik verge ga cashen....

Happy italy om te hunkeren...
Ik hoop voor je dat er nog cash tegenover staat dan.

Hoe gaat het eigenlijk met de verge mining zijn die nog steeds lekker bezig ofniet?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178365863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:50 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat er nog cash tegenover staat dan.

Hoe gaat het eigenlijk met de verge mining zijn die nog steeds lekker bezig ofniet?
Haha die exploit wordt nog steeds gebruikt:

https://verge-blockchain.info/

Al een paar dagen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_178365890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Haha die exploit wordt nog steeds gebruikt:

https://verge-blockchain.info/

Al een paar dagen
Haha oké dan lekker veel verge om te kopen dus! Maar hadden die "devs" niet gezegd dat het allang gefixed was?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178366758
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:52 schreef ITrade het volgende:

[..]

Haha oké dan lekker veel verge om te kopen dus! Maar hadden die "devs" niet gezegd dat het allang gefixed was?
Volgens mij wilden ze dit fixen met een wallet update die vandaag zou uitkomen, alleen vraag ik me af, iemand die zo'n exploit gebruikt en niet update kan misschien wel gewoon doorgaan. Wel vreemd dat de prijs er niet eens op reageert lijkt het

[ Bericht 2% gewijzigd door metallicelmo op 07-04-2018 17:10:12 ]
pi_178367707


Raqqa 2018.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178368678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:41 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij wilden ze dit fixen met een wallet update die vandaag zou uitkomen, alleen vraag ik me af, iemand die zo'n exploit gebruikt en niet update kan misschien wel gewoon doorgaan. Wel vreemd dat de prijs er niet eens op reageert lijkt het
Ik heb het idee dat er bij Verge eigenlijk gewoon géén mensen in de community zitten die daadwerkelijk code kunnen lezen. :+

Waar een bitcoin community bij wijze van spreken binnen een halfuur er achter zou komen als er iets niet klopt, zijn de 'fans' van Verge afhankelijk van de communicatie vanuit het dev team.
pi_178369059
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 07:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat is er precies mee gebeurt ?
Opende 90% lager dan de ICO-prijs. Wel een extreem laag volume en uiteraard past het zich meteen aan aan de markt. Dus niet geheel onverwacht.
pi_178369072
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er bij Verge eigenlijk gewoon géén mensen in de community zitten die daadwerkelijk code kunnen lezen. :+

Waar een bitcoin community bij wijze van spreken binnen een halfuur er achter zou komen als er iets niet klopt, zijn de 'fans' van Verge afhankelijk van de communicatie vanuit het dev team.
Niet alleen de community maar ook de devs kunnen geen code lezen.
  zaterdag 7 april 2018 @ 18:19:22 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178369236
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:13 schreef KappenBakken het volgende:
Wie komen er hier uit Eindhoven?
Paar km er vandaan
pi_178369255
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:13 schreef KappenBakken het volgende:
Wie komen er hier uit Eindhoven?
woon nu in tilburg
telt dat?
pi_178370408
Vakman pur sang
pi_178375315
India heeft niet crypto banned

Goed nieuws
pi_178375514
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klinkt goed.
Waar haal jeje vlees?
Mijn zwager werkt voor een vleesgroothandel en anders beefensteak/bbquality/aalvink/sligro/makro
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178375718
Vraag me af of de belastingaangiftes in de USA nog invloed gaan hebben.

https://twitter.com/carterthomas/status/982688621953077248
pi_178376229
Net als die wallstreetbonussen, Chinees nieuwjaar, etc.
pi_178376285
Ik gooi er denkik maar eens wat Ontology uit. In een bear market als deze...
pi_178376301
Google Trends is mijn leidraad.
We gaan nog niet omhoog.
pi_178376367
Buy markets percentage gaat wel weer omhoog.

https://www.turtlebc.com/tools/buy_percentage?period=3years
pi_178376551
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:21 schreef BadVlad het volgende:
Vraag me af of de belastingaangiftes in de USA nog invloed gaan hebben.

https://twitter.com/carterthomas/status/982688621953077248
Nee joh
Vakman pur sang
pi_178376638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Google Trends is mijn leidraad.
We gaan nog niet omhoog.
Short term, bullish.
Long term, still bearish.
pi_178377011
WHEN MOON?!

LAMBO?!
pi_178377280
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mijn zwager werkt voor een vleesgroothandel en anders beefensteak/bbquality/aalvink/sligro/makro
ik heb beef exclusief op 15 minuutjes rijden, vooral hun dikke spare ribs zijn uitstekend, veel beter dan beef en steak.
pi_178377357
Wij bestellen meestal hier, zeer goed vlees en de bezorger neemt het zo mee want woont vlakbij.
https://www.meerdanvlees.nl/shop/bbq

(Of mag dat hier niet die link?)
Vakman pur sang
pi_178377410
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij bestellen meestal hier, zeer goed vlees en de bezorger neemt het zo mee want woont vlakbij.
https://www.meerdanvlees.nl/shop/bbq

(Of mag dat hier niet die link?)
tuurlijk wel, thnx!
pi_178377545
Die "rescue fork" tegen NANO/XRB in die rechtszaak _O-
pi_178377701
En ze zijn weer wakker hoor!
pi_178377906
Maar hopen dat Verge de fix goed heeft uitgevoerd, anders hebben we straks 2 Verge blockchains :P

Verge Classic dan maar? Lekker vlot te minen iig.
pi_178377915
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 00:11 schreef MaGNeT het volgende:
Maar hopen dat Verge de fix goed heeft uitgevoerd, anders hebben we straks 2 Verge blockchains :P

Verge Classic dan maar? Lekker vlot te minen iig.
wanneer is die fork?
https://t.me/XVGvergeNL

deze telegramgroep voor popcorn als het mis gaat
pi_178377943
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Google Trends is mijn leidraad.
We gaan nog niet omhoog.
werkt ook andersom... het moet eerst omhoog voordat het weer hoger komt in google trends 😎
pi_178377949
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

wanneer is die fork?
https://t.me/XVGvergeNL

deze telegramgroep voor popcorn als het mis gaat
Ik heb er nu al spijt van, hoe verwijder ik zo'n groep weer? :p
pi_178378003
Pardon, verkeerde topic.
pi_178378082
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 00:14 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb er nu al spijt van, hoe verwijder ik zo'n groep weer? :p
gewoon zeggen dat de verge coders niet de beste zijn is al genoeg voor een ban, wat een kneuzenbende daar
pi_178378115
Ik moet wel veel moeite doen om uit te vinden wat er nou eigenlijk gaat gebeuren met Verge, ik hoor iets over een wallet update en een hardfork bij een bepaald block
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 00:31:48 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178378243
Zo weer terug :D Hoe is het leven hier? Zijn wel al dood? Bodem bereikt? Veel groen in Delta voor mij in ieder geval _O_

VEN _O_
WAN _O_ _O_ _O_
NCASH _O_
pi_178378363
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 00:31 schreef Kyran het volgende:
Hoe is het leven hier?

Zit te wachten tot alles weer inkakt zodat ik met mn trade muntjes weer kan instappen :7 Vandaag met Ncash een mooie winst geboekt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_178378404
iemand hier die in WanChain zit? is het wat qua prijs/ total supply? Als de circulating supply goed wordt gezet dan zou deze nu op 25 komen te staan op coinmarketcap. Geen idee alleen of deze coin duur is of niet. $3,70 momenteel met 210 miljoen max supply

[ Bericht 58% gewijzigd door metallicelmo op 08-04-2018 00:48:24 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 00:50:42 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178378543
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 00:40 schreef metallicelmo het volgende:
iemand hier die in WanChain zit? is het wat qua prijs/ total supply?
Zit in alle drie coins van Blockchain Interoperability Alliance (ICX WAN AION). Verwacht van alle drie veel groei in ieder geval en vind ze ook redelijk "safe". Mooie projecten met prima teams en weinig gekkigheid / FUD. Enige minpunt die ik kan verzinnen is hun communicatie, want die is soms wat gebrekkig.
pi_178378709
Weer een positief plaatje voor jullie gevonden.

  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 01:07:18 #137
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178378738
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 01:04 schreef BadVlad het volgende:
Weer een positief plaatje voor jullie gevonden.

[ afbeelding ]
2e hypotheek genomen, all-in, bedankt Hans.

_O_
pi_178379509
acityinohio twitterde op zondag 08-04-2018 om 01:43:09 Weird, Tron claims Ethereum does not have any "coin burn" and yet: https://t.co/k9sTH7zVQ9 reageer retweet
_O- _O-
pi_178379737
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 02:17 schreef KappenBakken het volgende:
acityinohio twitterde op zondag 08-04-2018 om 01:43:09 Weird, Tron claims Ethereum does not have any "coin burn" and yet: https://t.co/k9sTH7zVQ9 reageer retweet
_O- _O-
Geweldige reacties daar.
  zondag 8 april 2018 @ 08:04:02 #140
61320 TwztId
ja toch..
pi_178380221
pi_178380353
Loik hoor
pi_178381152
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 08:04 schreef TwztId het volgende:
[ afbeelding ]
:')
niveautje hoor
pi_178381252
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 10:04 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')
niveautje hoor
Als ik in het najaar weer augurken ga inmaken dan vraag ik jou ff, zoveel zuur.
pi_178381461
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als ik in het najaar weer augurken ga inmaken dan vraag ik jou ff, zoveel zuur.
Is goed, ouwe rattenvanger!

:')14.gif
  † In Memoriam † zondag 8 april 2018 @ 12:39:10 #145
230491 Zith
pls tip
pi_178383878
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178384968
quote:
Zeg het maar hoor, wat denk je...
Vakman pur sang
pi_178385016
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zeg het maar hoor, wat denk je...
Nou het is gewoon een harde manipulatie, maar dat is in principe ook gunstig voor ons, degenen die dit soort FUD sponsoren, gaan zelf kopen.
Lambo of Rekt
pi_178385110
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 13:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou het is gewoon een harde manipulatie, maar dat is in principe ook gunstig voor ons, degenen die dit soort FUD sponsoren, gaan zelf kopen.
Dat denk ik vaak ook.
Maar de public blockchain zou toch de oplossing zijn tegen overheid bemoeing, banken en jawel manipulatie.
Als blijkt dat op grote schaal gemanipuleerd wordt is het snel afgelopen met de handel in coins (al slaat dat sowieso nergens op) 🤓
Vakman pur sang
pi_178385145
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat denk ik vaak ook.
Maar de public blockchain zou toch de oplossing zijn tegen overheid bemoeing, banken en jawel manipulatie.
Als blijkt dat op grote schaal gemanipuleerd wordt is het snel afgelopen met de handel in coins (al slaat dat sowieso nergens op) 🤓
Nouja we zagen het eerder met Morgan toch... eerst fudden, dan zelf kopen... tja.
Lambo of Rekt
pi_178385549
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 01:04 schreef BadVlad het volgende:
Weer een positief plaatje voor jullie gevonden.

[ afbeelding ]
cock and handle
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178385719
Ah net 120 km racen in Duitsland erop zitten. Wat een geniaal weer!
Heb vanmiddag zin in BBQ, bier en buiten tv kijken (F1)😝
Vakman pur sang
pi_178385739
Sellwall van 6700 BTC op Bitfinex @ $7090



...and it's gone
pi_178385935
Ik vind BTC lekker gaan vandaag!
Vakman pur sang
pi_178385960
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind BTC lekker gaan vandaag!
Het werd dan ook godverdomme eens een keer tijd dat die kut coin wat van zijn waarde terug ging krijgen.

Zal je zien morgen weer lekker naar beneden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178386090
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het werd dan ook godverdomme eens een keer tijd dat die kut coin wat van zijn waarde terug ging krijgen.

Zal je zien morgen weer lekker naar beneden.
bitcoin een kut coin noemen :')
gaat heen
pi_178386095
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het werd dan ook godverdomme eens een keer tijd dat die kut coin wat van zijn waarde terug ging krijgen.

Zal je zien morgen weer lekker naar beneden.
Sinds wanneer doe jij zo negatief?
Just HODL toch😛
Vakman pur sang
pi_178386113
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Sinds wanneer doe jij zo negatief?
Just HODL toch😛
Ik ben de bearmarket zat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178386155
Mwoah ik ben er ook wel een keer klaar mee.
Verwacht zelf veel in mei juni.
Bedenk me wel dat het eens klaar kan zijn, just HODL gaat denk ik niet persee meer op.
Vakman pur sang
pi_178386178
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwoah ik ben er ook wel een keer klaar mee.
Verwacht zelf veel in mei juni.
Bedenk me wel dat het eens klaar kan zijn, just HODL gaat denk ik niet persee meer op.
Ik zit in drie trajecten met een horizon langer dan 1 jaar, de rest kan ik wel vanaf als we wat groens gaan zien.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178386187
Lekker dagje voor een biermarket wel
pi_178386457
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 14:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

bitcoin een kut coin noemen :')
gaat heen
Wat vind jij de 3 slechtste dingen/nadelen/zwaktes aan BTC?
pi_178387033
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwoah ik ben er ook wel een keer klaar mee.
Verwacht zelf veel in mei juni.
Bedenk me wel dat het eens klaar kan zijn, just HODL gaat denk ik niet persee meer op.
vakantiegeld in mei. dat zal de prijs tot grote hoogte stuwen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178387176
Vrouwen bloot, handel dood toch :P
pi_178387246
Verge heeft OMG ingehaald :') :')

Ultieme droevigheid
pi_178387516
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 15:07 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

vakantiegeld in mei. dat zal de prijs tot grote hoogte stuwen.
:')
not sure if trollin
  zondag 8 april 2018 @ 15:34:22 #166
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_178387580
Cryptolente, mooi hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 15:55:52 #167
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178388041
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Cryptolente, mooi hoor
Iets met een zwaluw en lente.

Eerst even echt een tijdje omhoog, dan geloof ik het pas :P
pi_178389101
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 15:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Iets met een zwaluw en lente.

Eerst even echt een tijdje omhoog, dan geloof ik het pas :P
1 zwaluw maakt nog geen 0,1 bitcoin.
Vakman pur sang
pi_178389176
Door een blessure,been gebroken,in de rabbithole crypto terecht gekomen. Je moet toch wat als je met je been omhoog zit.
Anders had ik nu in deze hitte de marathon van Rotterdam gelopen.

Had ik wel een mooie gouden elkaar op mijn chest gehad
pi_178389213
Klote autocorrect...
Elkaar is dukaat offcourse
pi_178389287
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:45 schreef Missgroen het volgende:
Door een blessure,been gebroken,in de rabbithole crypto terecht gekomen. Je moet toch wat als je met je been omhoog zit.
Anders had ik nu in deze hitte de marathon van Rotterdam gelopen.

Had ik wel een mooie gouden elkaar op mijn chest gehad
Klote zeg. Als sporter weet ik hoe kut het is als he anderen een mooie wedstrijd ziet afmaken.
Sterkte
Vakman pur sang
pi_178389849
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klote zeg. Als sporter weet ik hoe kut het is als he anderen een mooie wedstrijd ziet afmaken.
Sterkte
Ja ben ook niet gaan kijken. Ben al hersteld hoor. Maar nog niet op mijn oude niveau.
Was begin december, dus net voor de bull. Geïnvesteerd in flink wat shitcoins. Veel harde lessen geleerd.
Maar alles is met een reden, dus volgend jaar loop ik gewoon New York met mijn cryptocentjes!
pi_178389991
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:14 schreef Missgroen het volgende:
Geïnvesteerd in flink wat shitcoins.
Waar zit je in?
pi_178390308
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waar zit je in?
36%VEN
25%verge ja sorry,begin december ingestapt dus deze is nog steeds groen
10% enjin
En dan de echte shitcoins...
Linda, paccoin, FunFair, noble, bcpt, reddcoin, xmy,
Mint had ik ook, maar die heeft gelukkig een sell Order aangetikt in een pump dus daar geen verlies op.
pi_178390341
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:25 schreef Missgroen het volgende:

[..]

36%VEN
25%verge ja sorry,begin december ingestapt dus deze is nog steeds groen
10% enjin
En dan de echte shitcoins...
Linda, paccoin, FunFair, noble, bcpt, reddcoin, xmy,
Mint had ik ook, maar die heeft gelukkig een sell Order aangetikt in een pump dus daar geen verlies op.
pro-tip: bitcoin
misschien heb je er wel eens van gehoord :)
pi_178390626
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:25 schreef Missgroen het volgende:

[..]

36%VEN
25%verge ja sorry,begin december ingestapt dus deze is nog steeds groen
10% enjin
En dan de echte shitcoins...
Linda, paccoin, FunFair, noble, bcpt, reddcoin, xmy,
Mint had ik ook, maar die heeft gelukkig een sell Order aangetikt in een pump dus daar geen verlies op.
Haha nooit verontschuldigen voor je aankopen joh :P Ieder zijn eigen ding.

Maar ik vind het wel een beetje een rommeltje :@ Neemt niet weg dat als het weer omhoog gaat je zo de rest hier kan outperformen hoor.
pi_178390681
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 17:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

pro-tip: bitcoin
misschien heb je er wel eens van gehoord :)
Wat flauw, maar bedankt.
Heb ik ook een beetje van.
Maar ik ben een noob ik weet het.
pi_178390741
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:35 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Haha nooit verontschuldigen voor je aankopen joh :P Ieder zijn eigen ding.

Maar ik vind het wel een beetje een rommeltje :@ Neemt niet weg dat als het weer omhoog gaat je zo de rest hier kan outperformen hoor.
Heb je zeker gelijk in! Heb op de meeste sell Order geplaatst op aankoop bedrag in de hoop op een pump, net als bij de mint.
Ik dacht ik spreid mijn kansen, maar ik denk dat ik het net als Greys ga doen.
pi_178390820
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:40 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Heb je zeker gelijk in! Heb op de meeste sell Order geplaatst op aankoop bedrag in de hoop op een pump, net als bij de mint.
Ik dacht ik spreid mijn kansen, maar ik denk dat ik het net als Greys ga doen.
En wat is Greys tactiek?
Vakman pur sang
pi_178390980
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 17:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

pro-tip: bitcoin
misschien heb je er wel eens van gehoord :)
Mijn theorie is dat door het steeds groter wordende aantal coins de onderlinge hiërarchie tussen coins steeds belangrijker wordt. Bij een neergaande markt verdwijnt de liquiditeit als eerste bij de onderkant (shitcoins) en gaat het zich concentreren aan de bovenkant (de kerneenheden), bij een opwaartse trend van de markt stijgen eerst de kerneenheden en daarna volgen pas de shitcoins. De positie in de hiërarchie wordt bepaald door het aantal trading pairs (des te meer trading pairs des te hoger) en naar welke coins men vlucht als het slecht gaat. Kortom, geen shitcoins gaan bagholden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178391033
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef chroestjov het volgende:
Kortom, geen shitcoins gaan bagholden.
No shit sherlock :P het probleem is dat iedereen een andere definitie van shitcoin heeft.
pi_178391086
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:53 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

No shit sherlock :P het probleem is dat iedereen een andere definitie van shitcoin heeft.
Mijn punt is dat mijn definitie van 'shitcoin' een 'lage' positie is in de onderlinge hiërarchie en dat is daardoor mijn conclusie.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178391962
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:56 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mijn punt is dat mijn definitie van 'shitcoin' een 'lage' positie is in de onderlinge hiërarchie en dat is daardoor mijn conclusie.
Ik neem aan dat je met die hiërarchie dan de market cap bedoeld?

Gevolg van het volgen van die definitie is dat er een moment was dat Bitconnect een 'betere' coin was dan [random project].

Of een voorbeeld dat meer bij in het heden plaats vindt, nu is Verge minder een shitcoin dan bijvoorbeeld BAT (of zoek een eigen project naar keuze uit dat lager dan Verge staat). Market cap is totaal niet representatief voor de kwaliteit van een coin/token naar mijn mening.
pi_178392199
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 18:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je met die hiërarchie dan de market cap bedoeld?

Gevolg van het volgen van die definitie is dat er een moment was dat Bitconnect een 'betere' coin was dan [random project].

Of een voorbeeld dat meer bij in het heden plaats vindt, nu is Verge minder een shitcoin dan bijvoorbeeld BAT (of zoek een eigen project naar keuze uit dat lager dan Verge staat). Market cap is totaal niet representatief voor de kwaliteit van een coin/token naar mijn mening.
Neen:

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat door het steeds groter wordende aantal coins de onderlinge hiërarchie tussen coins steeds belangrijker wordt. Bij een neergaande markt verdwijnt de liquiditeit als eerste bij de onderkant (shitcoins) en gaat het zich concentreren aan de bovenkant (de kerneenheden), bij een opwaartse trend van de markt stijgen eerst de kerneenheden en daarna volgen pas de shitcoins. De positie in de hiërarchie wordt bepaald door het aantal trading pairs (des te meer trading pairs des te hoger) en naar welke coins men vlucht als het slecht gaat. Kortom, geen shitcoins gaan bagholden.
Men vlucht niet naar Verge en Bitconnect.
Je moet het als een soort ecosysteem zien, Waves staat bijvoorbeeld binnen het ecosysteem van Waves hoger in de hiërarchie dan in het totale ecosysteem van crypto. Als het binnen het ecosysteem van Waves slecht gaat met een bepaalde token, vlucht men als één van de eerste naar Waves en binnen het ecosysteem van Waves bestaat er voor elke token wel een trading pair met Waves.
Market cap als enige indicator zou ik niet aanbevelen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178392278
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

En wat is Greys tactiek?
Traden om bitcoin te sparen. Maar dat doen er meer
pi_178392288
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 18:43 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Neen:

[..]

Men vlucht niet naar Verge en Bitconnect.
Je moet het als een soort ecosysteem zien, Waves staat bijvoorbeeld binnen het ecosysteem van Waves hoger in de hiërarchie dan in het totale ecosysteem van crypto. Als het binnen het ecosysteem van Waves slecht gaat met een bepaalde token, vlucht men als één van de eerste naar Waves en binnen het ecosysteem van Waves bestaat er voor elke token wel een trading pair met Waves.
Market cap als enige indicator zou ik niet aanbevelen.
Ah overheen gelezen :)

Nu snap ik je post beter.
pi_178393224
Dat vluchten naar bitcoin zie ik de afgelopen 4 maanden weinig gebeuren.
Of alles gaat naar beneden of alles gaat naar boven, als je coins in de top 10-15 hebt, maakt het allemaal vrij weinig uit.
pi_178393240
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 19:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Dat vluchten naar bitcoin zie ik de afgelopen 4 maanden weinig gebeuren. >:)
Of alles gaat naar beneden of alles gaat naar boven, als je coins in de top 10-15 hebt, maakt het allemaal vrij weinig uit.
Moet je beter kijken. https://coinmarketcap.com/charts/#dominance-percentage
pi_178393392
quote:
Zie vrij weinig gebeuren, btc dominance neemt wat toe, maar ook niets schrikbarends.
Misschien dat al die losercoins afsterven.

Complete marketcap daling is wel mooi te zien in dat onderste grafiek, meeste vluchten naar de usd(t)s
pi_178393494
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 19:36 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zie vrij weinig gebeuren, btc dominance neemt wat toe, maar ook niets schrikbarends.
Misschien dat al die losercoins afsterven.

Complete marketcap daling is wel mooi te zien in dat onderste grafiek, meeste vluchten naar de usd(t)s
>10% vind ik toch vrij veel. En je ziet de market dominance van Ethereum bijvoorbeeld ook vrij hard dalen. Neemt niet weg dat de periode dat >80% de norm was wel voorbij is imo.
pi_178393794
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 18:46 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Traden om bitcoin te sparen. Maar dat doen er meer
Maar zoals ik zie heb je geen % in BTC? Dus hoe zie je dit dan precies voor je?

Ik acht namelijk de kans groter dat je met minder aan BTC overblijft. Ook greys schijnt dit wel meegemaakt te hebben.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178393975
Beste consensus protocol is toch wel proof of steak.

Prima BBQ gehad.
pi_178394010
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 20:10 schreef KappenBakken het volgende:
Beste consensus protocol is toch wel proof of steak.

Prima BBQ gehad.
Ribeye
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178394057
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 20:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ribeye
Ja maar proof of ribeye klonk wat minder :P
pi_178394377
pi_178394458
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 20:31 schreef BadVlad het volgende:
[url=https://goo.gl/images/7hq83K[/url]
Gvrr waarom werkt foto upload niet met iPhone?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lospedrosa op 09-04-2018 10:05:26 ]
Vakman pur sang
pi_178394712
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gvrr waarom werkt foto upload niet met iPhone?
apple troep, moet je waarschijnlijk update voor kopen hahaha
  zondag 8 april 2018 @ 20:52:52 #198
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178394861
Heb zelf nog x aantal BTC en ETH vast staan en dit is mijn Fun geld..

BTC 1,63%
ETH 16,15%
Xrp 8,96%
LTC 2,24%
ADA 0,74%
XLM 1,29%
Iota 0,77%
Tron 0,2%... ( iets met fomo... )
VEN 28,64% ( geloof er nog steeds heilig in! )
XVG 14,65% ( gokje en gaat buiten spelen rond de 15e )
Lisk 13,67% ( gaat me ooit big eens blij maken?!?)
Waves 2,76% ( fomo hierzo...)
STN 0,34% was goedkoop dus gokje..
Iost 0,2% was goedkoop dus gokje..
FUN 2,7% veel Ste duur ingekocht maar nog wel toekomst idee in..
Storm 0,17% ( was goedkoop dus gokje )
Ncash 0,14% ( goedkoop dus gokje )
RDD 1,14% ( was ooit me eerste altcoins gekocht na BTC/LTC )
CND 1,4% ( gokje op stijging... )
WPR 0,16% ( achterliggende gedachten beviel me wel..)
NGC 1,39% (ooit net de ICO nee gedaan..)
BCPT 0,02 ( geen flauw idee had ik ineens... 😂)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178395069
quote:
RIP NANO.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178395093
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 20:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

RIP NANO.
Sowieso al niet veel meer van over.
pi_178395262
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 19:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maar zoals ik zie heb je geen % in BTC? Dus hoe zie je dit dan precies voor je?

Ik acht namelijk de kans groter dat je met minder aan BTC overblijft. Ook greys schijnt dit wel meegemaakt te hebben.
Klopt is ook een minimaal percentage.
Ik heb nog wat geld klaarliggen om in te steken. Dat wordt mijn (stiekem) speelgeld...
Ik heb hier een Henk thuis die vind dat we alles moeten holden. Zelfs tot het doorbloed. Ik wilde Verge de 13e verkopen, maar Henk niet. Die noble is ook nog maar 8 euro waard,dus tja. Die verkopen hoeft ook niet meer he.
pi_178395396
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef Missgroen het volgende:

[..]

Klopt is ook een minimaal percentage.
Ik heb nog wat geld klaarliggen om in te steken. Dat wordt mijn (stiekem) speelgeld...
Ik heb hier een Henk thuis die vind dat we alles moeten holden. Zelfs tot het doorbloed. Ik wilde Verge de 13e verkopen, maar Henk niet. Die noble is ook nog maar 8 euro waard,dus tja. Die verkopen hoeft ook niet meer he.
Arme Henk, hij is niet slim en wordt ook nog eens bedrogen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178395422
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:00 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Sowieso al niet veel meer van over.
Max 12USD eoy.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178395443
quote:
6s.gif Op zondag 8 april 2018 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Max 12USD eoy.
Behalve VEN.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 21:15:43 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178395520


Dit is nu mijn portfolio :P (en nog wat BTC)
pi_178395522
quote:
Major Class Action Lawsuit Filed Against NANO

“Silver Miller has commenced a new class action lawsuit on behalf of investors in NANO f/k/a RaiBlocks (XRB), alleging that NANO and key members of its core team violated federal securities laws and that, in their push to introduce XRB to a wide market of investors, recklessly directed investors to open accounts and place their assets with a little known, and severely troubled, Italian cryptocurrency exchange called BitGrail, where $170 million of the investors’ XRB alleged ‘disappeared’ in February 2018.”

https://cryptoslate.com/nano-lawsuit/
pi_178395553
100% WAVES HIER.
pi_178395563
ik had ooit een NEO gekocht :') ik check net weer even de prijs _O- :o

Voel me gelijk een stuk minder volwassen :D
pi_178395721
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:15 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is nu mijn portfolio :P (en nog wat BTC)
Jezus, WAN, AION en ICON _O-

Je dacht ik koop gewoon de hele interoperability alliance ? :P
Wel een sector waar je vertrouwen in hebt zo te zien.
pi_178395824
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jezus, WAN, AION en ICON _O-

Je dacht ik koop gewoon de hele interoperability alliance ? :P
Wel een sector waar je vertrouwen in hebt zo te zien.
ICON en WAN zijn prima tbh.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178395886
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 21:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ICON en WAN zijn prima tbh.
Oh vind ze alle drie vrij prima projecten, viel me gewoon op.
  zondag 8 april 2018 @ 21:29:26 #213
131603 Afwazig
Serious business
pi_178395892
quote:
6s.gif Op zondag 8 april 2018 21:16 schreef BadVlad het volgende:
100% WAVES HIER.
Waves _O_
  zondag 8 april 2018 @ 21:33:52 #214
22565 asco
Los in deze tent
pi_178396025
ECC +53% 😎
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 21:58:34 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178396528
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jezus, WAN, AION en ICON _O-

Je dacht ik koop gewoon de hele interoperability alliance ? :P
Wel een sector waar je vertrouwen in hebt zo te zien.
WAN en ICON veel vertrouwen in ja. AION net een niveautje lager misschien, maar nog steeds prima project :D

Dacht als ik dan voor WAN en ICON ga moet AION ook wel :P
pi_178396675
Morgenochtend mooi 7200

Dash gaat moonen met DAP
pi_178396720
Ven sellwal van 94000 op binance :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_178396745
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 22:08 schreef m.k het volgende:
Ven sellwal van 94000 op binance :o
Dat is niks vergeleken met pakweg 2 maanden geleden. Accumulatie fase
pi_178396820
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:33 schreef asco het volgende:
ECC +53% 😎
Heb eeen flink aantal in bezit, dit gaat lekker
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 22:15:05 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178396835


Pallet van besteld _O_
pi_178396867
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 22:15 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Pallet van besteld _O_
brand goed in de vuurton
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 22:18:30 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178396881
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:17 schreef Predator38 het volgende:

[..]

brand goed in de vuurton
Verkopen aan fanboys *O* en winst investeren in fatsoenlijke coins.
pi_178397099
Ik heb deze gekocht:

pi_178397184
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

WAN en ICON veel vertrouwen in ja. AION net een niveautje lager misschien, maar nog steeds prima project :D

Dacht als ik dan voor WAN en ICON ga moet AION ook wel :P
Eens, dan moet je het trio ook compleet maken ook :)
pi_178397384
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gvrr waarom werkt foto upload niet met iPhone?
https.
Lambo of Rekt
pi_178397435
quote:
6s.gif Op zondag 8 april 2018 22:30 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb deze gekocht:

[ afbeelding ]
Ik ook verplicht... kan ze niet eens verkopen.. eikels
pi_178397623
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:51 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Ik ook verplicht... kan ze niet eens verkopen.. eikels
verplicht? uh?
pi_178397627
Kan het zijn dat Bittrex mijn Funfair heeft laten verdwijnen omdat die markt gesloten is?
Had nog zo'n 38.000 stuks Funfair dacht ik, maar na inloggen niet meer.

Als ik het Excell document download staat er dat ze verkocht zijn. Dit kan ik mij niet herinneren.
pi_178397683
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:02 schreef tgev het volgende:
Als ik het Excell document download staat er dat ze verkocht zijn.
Heb je de opbrengst van die verkoop wel?
pi_178397743
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Heb je de opbrengst van die verkoop wel?
Heb het even bekeken maar nee. 08/02/2018 verkocht voor zo te zien 0.257 btc.
Daarna heb ik nog 2 trades gedaan. 6 dash verkocht voor 141 Lisk. beide evenveel aan waarde en btc (0.43xx)

Die 0.25 btc zijn er niet..

Edit. Sorry, is wel een witdraw uitgevoerd op die datum. Zal wel de slechte boekhouding van mij zijn.
pi_178397777
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:02 schreef tgev het volgende:
Kan het zijn dat Bittrex mijn Funfair heeft laten verdwijnen omdat die markt gesloten is?
Had nog zo'n 38.000 stuks Funfair dacht ik, maar na inloggen niet meer.

Als ik het Excell document download staat er dat ze verkocht zijn. Dit kan ik mij niet herinneren.
klopt!
pi_178397780
Dan zou ik ff een support ticket maken, kijken wat ze zeggen
pi_178397787
quote:
15s.gif Op zondag 8 april 2018 23:10 schreef tgev het volgende:

[..]

Heb het even bekeken maar nee. 08/02/2018 verkocht voor zo te zien 0.257 btc.
Daarna heb ik nog 2 trades gedaan. 6 dash verkocht voor 141 Lisk. beide evenveel aan waarde en btc (0.43xx)

Die 0.25 btc zijn er niet..

Edit. Sorry, is wel een witdraw uitgevoerd op die datum. Zal wel de slechte boekhouding van mij zijn.
Ah oke. Valt mee dan, is alsnog apart/kut dat ze het zo doen, maar toch.
pi_178397820
Normaal gesproken hou ik alles goed bij in Blockfolio en Excell, maar deze trade kan ik niet terugvinden. Jullie geven aan dat het toch een actie van Bittrex geweest kan zijn?

Heeft een ticket dan nog zin?
pi_178397860
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ah oke. Valt mee dan, is alsnog apart/kut dat ze het zo doen, maar toch.
er zijn meerdere crypto delisted op Bittrex om te voldoen aan bepaalde eisen, is wel uitgebreid besproken en gemeld.
pi_178397864
Pareto Network lijkt iets te gaan doen. Is iemand het volume opgevallen? Lijkt ook een nieuw market team op gezet te zijn.
pi_178397918
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:15 schreef tgev het volgende:
Jullie geven aan dat het toch een actie van Bittrex geweest kan zijn?
Dit is een beetje een aparte vraag.

Jij post dat jij het niet hebt gedaan dus dan zal mijn conclusie zijn dat Bittrex het heeft gedaan (of iemand heeft toegang tot je account verkregen). Maar als je niet zeker weet dat jij het niet hebt gedaan, dan is er niet echt iets zinnigs over te zeggen.

Heb je de BTC naar een adres overgezet waarvan je de private key hebt?
  zondag 8 april 2018 @ 23:24:02 #238
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_178397947
Zo, net wat pasteitjes naar binnen geduwd.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_178397976
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:15 schreef tgev het volgende:
Normaal gesproken hou ik alles goed bij in Blockfolio en Excell, maar deze trade kan ik niet terugvinden. Jullie geven aan dat het toch een actie van Bittrex geweest kan zijn?

Heeft een ticket dan nog zin?
het is een actie van Bittrex, FUN is daar gedelist
pi_178398004
Banshee is terug. SELL SELL SELL. :D :D :D
pi_178398020
Zo ben ik volgens mijn administratie 0,5 LTC kwijt. :{
pi_178398030
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:28 schreef BadVlad het volgende:
Banshee is terug. SELL SELL SELL. :D :D :D
melding is al gemaakt, het was net zo relaxed hier.....
pi_178398045
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 23:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

melding is al gemaakt, het was net zo relaxed hier.....
hij was toch alles verloren en van een brug gesprongen zeiden jullie in de groepsapp?
pi_178398077
Wie zien we daar, staan we weer op 10k+ ofzo?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 8 april 2018 @ 23:32:17 #245
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_178398092
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 23:30 schreef Weissmania het volgende:

[..]

hij was toch alles verloren en van een brug gesprongen zeiden jullie in de groepsapp?
Ik heb serieus een hoop verloren. Maar ik heb geduld, als ik in december miljonair ben is het ok. Ik hoddle als een wederzijdse deugniet.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_178398094
Stel dat je een coin hebt die vrij goedkoop is waar je wel vertrouwen in hebt, zou je het aandurven om te investeren en dan 0,5% van alle coins te bezitten? in geval van moon = hell yeah?
pi_178398103
Groepsapp? Heb ik iets gemist.
pi_178398126
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je een coin hebt die vrij goedkoop is waar je wel vertrouwen in hebt, zou je het aandurven om te investeren en dan 0,5% van alle coins te bezitten? in geval van moon = hell yeah?
Onze Magnet heeft volgens mij 1% van een bepaalde coin.
pi_178398132
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je een coin hebt die vrij goedkoop is waar je wel vertrouwen in hebt, zou je het aandurven om te investeren en dan 0,5% van alle coins te bezitten? in geval van moon = hell yeah?
net zoals magnet en unniversasaaa?
pi_178398149
quote:
15s.gif Op zondag 8 april 2018 23:33 schreef BadVlad het volgende:
Groepsapp? Heb ik iets gemist.
ja daar kletsen we verder als banshee en MzS hier de boel onderschijten
pi_178398169
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je een coin hebt die vrij goedkoop is waar je wel vertrouwen in hebt, zou je het aandurven om te investeren en dan 0,5% van alle coins te bezitten? in geval van moon = hell yeah?
ligt eraan hoeveel ik moet investeren en of ik het jaren kan. missen.
pi_178398171
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 23:34 schreef Weissmania het volgende:

[..]

net zoals magnet en unniversasaaa?
Nou het is meer dat je soms terug kijkt en denkt, had ik maar meer gekocht :P Nu we een flinke verkoopgolf hebben gehad is het misschien de gok waard om dan maar eens flink in te slaan
pi_178398178
alleen met geld dat je kan missen :)
pi_178398184
quote:
14s.gif Op zondag 8 april 2018 23:37 schreef Weissmania het volgende:
alleen met geld dat je kan missen :)
uiteraard
pi_178398197
Ik heb 0.01% van een coin.
pi_178398205
wat hebben ze met de lay out van BNR gedaan :') de tering
pi_178398216
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 23:39 schreef Weissmania het volgende:
wat hebben ze met de lay out van BNR gedaan :') de tering
Waar kan je die kopen? Rebranding doet het altijd goed.
pi_178398242
ik bedoel de nieuwssite :')
pi_178398249
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 23:41 schreef Weissmania het volgende:
ik bedoel de nieuwssite :')
#M
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 april 2018 @ 23:47:03 #260
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178398340
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 23:41 schreef Weissmania het volgende:
ik bedoel de nieuwssite :')
_O-
pi_178398428
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 23:41 schreef Weissmania het volgende:
ik bedoel de nieuwssite :')
Ik kan hem niet vinden op CMC? :{
pi_178398569
quote:
15s.gif Op zondag 8 april 2018 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, net wat pasteitjes naar binnen geduwd.

:{²
Je mag bij mij wel een groter eitje naar binnen duwen hoor

:')14.gif
pi_178398581
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:52 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik kan hem niet vinden op CMC? :{
:')
pi_178398698
Lekker behulpzaam zijn jullie weer.
pi_178398703
Pumpje weer.
pi_178398972
Ik weet helft vd tijd niet of mensen nou aan het trollen zijn of niet... zal wel aan mij liggen :')
pi_178398975
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 00:50 schreef kthxbye het volgende:
Ik weet helft vd tijd niet of mensen nou aan het trollen zijn of niet... zal wel aan mij liggen :')
Aan het trollen ja. ;)
pi_178398996
carterthomas twitterde op maandag 09-04-2018 om 00:18:05 1. CME Futures start trading on Sundays at 5pm CT (15 mins ago)2. There is a 10 min delay in the data feed unless you pay3. Opening vol is pretty strong4. BTCJ18 price pumped well above spot price, declining now $7k going to be an interesting level imo reageer retweet
pi_178399014
Ik ben altijd serieus want ik gebruik nooit smileys
pi_178399101
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 00:50 schreef kthxbye het volgende:
Ik weet helft vd tijd niet of mensen nou aan het trollen zijn of niet... zal wel aan mij liggen :')
Ik ben altijd aan het trollen.
pi_178399183
Is dit wat? https://coinmarketcap.com/currencies/friends/#charts

ICO-prijs was $0.067. Nu slechts $0.016.
pi_178400170
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 22:06 schreef Dwaalboy het volgende:
Morgenochtend mooi 7200

Dash gaat moonen met DAP
Bijna goed...

Maar dash gaat wel lekker
pi_178400369
Neo moon *O*
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 06:37:55 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178400375
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 00:58 schreef Weissmania het volgende:
Ik ben altijd serieus want ik gebruik nooit smileys
Een smiley zegt geen fuck. Een PI des te meer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 9 april 2018 @ 07:24:10 #275
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178400544
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 23:02 schreef tgev het volgende:
Kan het zijn dat Bittrex mijn Funfair heeft laten verdwijnen omdat die markt gesloten is?
Had nog zo'n 38.000 stuks Funfair dacht ik, maar na inloggen niet meer.

Als ik het Excell document download staat er dat ze verkocht zijn. Dit kan ik mij niet herinneren.
Funfair is delisted van bittrex
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178400648
Goedemorgen! Weekendje lang niet naar Delta gekeken, maar dat heeft goed uitgepakt zie ik! En zijn de problemen bij Verge al opgelost?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178400651
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 07:44 schreef dimmak het volgende:
Goedemorgen! Weekendje lang niet naar Delta gekeken, maar dat heeft goed uitgepakt zie ik! En zijn de problemen bij Verge al opgelost?
Er zijn geen problemen bij Verge om op te lossen!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178400683
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 23:35 schreef Weissmania het volgende:

[..]

ja daar kletsen we verder als banshee en MzS hier de boel onderschijten
Mooi initiatief.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178400686
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 07:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Er zijn geen problemen bij Verge om op te lossen!
Ik heb er immers geld aan verdiend dus is alles perfect.
pi_178400691
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 07:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb er immers geld aan verdiend dus is alles perfect.
“Het beste product wint”
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178400823
quote:
8s.gif Op maandag 9 april 2018 07:24 schreef genakt het volgende:

[..]

Funfair is delisted van bittrex
Waarom dat?
pi_178400842
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 00:50 schreef kthxbye het volgende:
Ik weet helft vd tijd niet of mensen nou aan het trollen zijn of niet... zal wel aan mij liggen :')
Kan een teken van autisme zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 april 2018 @ 08:26:15 #283
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178400899
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 08:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarom dat?
Geen idee zal wel iets met SEC en fiat te maken hebben
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178400905
quote:
4s.gif Op maandag 9 april 2018 06:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een smiley zegt geen fuck. Een PI des te meer.
De grap en MzS verwijzing niet snappen :')
pi_178400931
Nou, dus als je coins op hodl hebt en je kijkt er een paar jaar niet naar, dan kan je ze zo ineens kwijt zijn omdat ze delist zijn ergens?
  maandag 9 april 2018 @ 08:33:05 #286
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178400951
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:31 schreef woxxel het volgende:
Nou, dus als je coins op hodl hebt en je kijkt er een paar jaar niet naar, dan kan je ze zo ineens kwijt zijn omdat ze delist zijn ergens?
Nee want je hoort ze in je eigen wallet te hebben en niet op de exchange.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 08:51:22 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178401081
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 08:26 schreef Weissmania het volgende:

[..]

De grap en MzS verwijzing niet snappen :')
Autisten doen niet aan grappen :{w
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178402075
quote:
15s.gif Op maandag 9 april 2018 08:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Autisten doen niet aan grappen :{w
Nou er zijn autisten die grappen maken en jou daarna vertellen dat ze een grap maakten omdat je het niet door had
pi_178402206
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:06 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou er zijn autisten die grappen maken en jou daarna vertellen dat ze een grap maakten omdat je het niet door had
Was dit er zo 1?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 april 2018 @ 10:20:22 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178402311
mogguh
pi_178402522
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:20 schreef Kyran het volgende:
mogguh
Hoi. Hoe bevalt het modden?
pi_178402534
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:32 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hoi. Hoe bevalt het modden?
Hoeft pas om 10 uur te beginnen, komt ook nog eens 20 minuten te laat :') wat een prachtbaan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2018 10:33:59 ]
pi_178402544
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 10:33 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Hoeft pas om 10 uur te beginnen, komt ook nog eens 20 minuten te laat :') wat een prachtbaan
Echt? Valt me tegen van hem dan. En ik had nog wel zo'n goed woordje voor hem gedaan bij Danny en Yvonne.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178402549
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 10:34 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Echt? Valt me tegen van hem dan. En ik had nog wel zo'n goed woordje voor hem gedaan bij Danny en Yvonne.
danny :')
yvonne _O_
pi_178402557
Dit plaatje klopt wel.

pi_178402582
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:35 schreef BadVlad het volgende:
Dit plaatje klopt wel.

[ afbeelding ]
word tijd voor een bounce zo te zien
pi_178402854
Ik heb wel 0,0034 Bitcoin gevonden op een exchange waar ik al twee jaar niet heb gekeken *O*
pi_178402941
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wordt tijd voor een bounce zo te zien
Niet van jou zo te zien :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 april 2018 @ 10:59:44 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178403067
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:32 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hoi. Hoe bevalt het modden?
Rustig, zonder bepaalde mensen c_/

quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 10:33 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Hoeft pas om 10 uur te beginnen, komt ook nog eens 20 minuten te laat :') wat een prachtbaan
o|O

Lekker toch _O_ net mijn echte baan.

Dagje thuis, beetje cryptonieuws lezen, foto's van concert editen en chillen met muziek _O_
pi_178403225
Iemand hier die op HitBTC actief is? Ik probeer ff wat losse zooi te verkopen, kleine stukjes Bitcoin Cash, Bitcoin Gold etc. Het is alleen zo weinig dat ik er denk ik niets mee kan. Klopt het dat je daar alleen Bitcoin Gold kan verkopen met 2 cijfers achter de komma? De mini bedragen lijken dus onverkoopbaar
pi_178403270
Crypto summer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')