abonnement Unibet Coolblue
pi_178368086
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Beter luister ik daar dan maar niet naar :+
Precies!! Vlucht nu het nog kan.
TEAM BAKSTEEN
  Intelligentste user 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 18:31:57 #52
222817 Recce
pi_178369515
Lekker foutje van Max. :X Hij heeft natuurlijk minder goed kunnen opbouwen door de gemist FP1, maar dit moet je niet te vaak doen.

Hier was het trouwens een dagrecord met 23,1 °C. Morgen staat het dagrecord op 22,4 °C voor Twente, dat is misschien ook wel haalbaar.

Aanslag in Münster, lees ik. Het komt wel dichtbij nu, dat is maar 60 km verderop! :{
pi_178369645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:31 schreef Recce het volgende:
Lekker foutje van Max. :X Hij heeft natuurlijk minder goed kunnen opbouwen door de gemist FP1, maar dit moet je niet te vaak doen.
Voor je het weet zetten ze Gasly in de RB :+
quote:
Hier was het trouwens een dagrecord met 23,1 °C. Morgen staat het dagrecord op 22,4 °C voor Twente, dat is misschien ook wel haalbaar.
Zo warm was het hier niet, hoewel het wel prettig was dat het waaide. Anders was het toch vrij benauwd geweest.
quote:
Aanslag in Münster, lees ik. Het komt wel dichtbij nu, dat is maar 60 km verderop! :{
Nog veel onduidelijkheid. Dader die zelfmoord pleegt na z'n daad is niet echt IS-scenario.
  Intelligentste user 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 18:47:14 #54
222817 Recce
pi_178369742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor je het weet zetten ze Gasly in de RB :+
De vorige race heeft Verstappen natuurlijk ook deels zelf verprutst. Het kan hard gaan in de Formule 1. :D Nah, wel zonde, er zat een podium in. Op nu.nl staat nog deze kop: 'Typisch Nederlands om te denken dat Verstappen nu wereldkampioen wordt' _O-

quote:
Zo warm was het hier niet, hoewel het wel prettig was dat het waaide. Anders was het toch vrij benauwd geweest.
Ik had er totaal geen last van dat het warm was, waarschijnlijk inderdaad door de wind. Morgen ga ik hardlopen, dat zal wel even vervelend worden.

quote:
Nog veel onduidelijkheid. Dader die zelfmoord pleegt na z'n daad is niet echt IS-scenario.
Nee, dat lijkt me inderdaad niet zo waarschijnlijk.
pi_178369944
quote:
Ik durf dat ook niet aan te klikken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Intelligentste user 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 19:00:36 #56
222817 Recce
pi_178370071
Oh, zo te lezen kreeg Max opeens 150 pk meer van de motor, konden ze in de telemetrie zien. Dan is het niet raar dat je je verrijdt.
pi_178370140
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:55 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik durf dat ook niet aan te klikken
Heel wijs, begin er niet aan. Ik heb al dagen een jodel-country deuntje in mn kop.
TEAM BAKSTEEN
pi_178370177
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:02 schreef TillyB het volgende:

[..]

Heel wijs, begin er niet aan. Ik heb al dagen een jodel-country deuntje in mn kop.
:D Presis, ik ben daar ook gevoelig voor.

Ik vrees dat dat ding nog wel eens onverwachts en onverhoeds langs gaat komen maar ik ben nu gewaarschuwd
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_178370203
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:47 schreef Recce het volgende:

[..]

De vorige race heeft Verstappen natuurlijk ook deels zelf verprutst. Het kan hard gaan in de Formule 1. :D Nah, wel zonde, er zat een podium in. Op nu.nl staat nog deze kop: 'Typisch Nederlands om te denken dat Verstappen nu wereldkampioen wordt' _O-
Het is in de top wel boeiender dan vorig jaar. Ik zou RB voor dit seizoen ook niet onderschatten. Ferrari heeft gek genoeg dit jaar een auto die langzamer is in de bochten dan vorig jaar maar veel sneller op de rechte stukken, daardoor zou het kunnen zijn dat die vooral op Mercedes-circuits in de aanval kunnen en RB minder tegenstand krijgen op de circuits die hen traditioneel goed liggen.

Middenveld op grote afstand van de eerste drie teams maar onderling nog weer dichter bij elkaar met Williams als een hele treurige hekkensluiter. Ben benieuwd of ze daar blij zijn met al hun geld.
quote:
[..]

Ik had er totaal geen last van dat het warm was, waarschijnlijk inderdaad door de wind. Morgen ga ik hardlopen, dat zal wel even vervelend worden.
Hardlopen? What happened? :o
quote:
[..]

Nee, dat lijkt me inderdaad niet zo waarschijnlijk.
Ik wacht maar even af. :{
pi_178370220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:04 schreef pullup het volgende:

[..]

:D Presis, ik ben daar ook gevoelig voor.

Ik vrees dat dat ding nog wel eens onverwachts en onverhoeds langs gaat komen maar ik ben nu gewaarschuwd
Word jij ook vaak wakker met een nummer in je hoofd?
Boogie Wonderland was het vandaag. :r
pi_178370340
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Word jij ook vaak wakker met een nummer in je hoofd?
Boogie Wonderland was het vandaag. :r
Die komt in mijn hoofd ook wel eens langduriger dan nodig langs ja.

Cjhic met le Freak is ook zoiets.

maar ook lullige kinderliedjes zoals 'dikkertje dap zit op de trap' komen nog wel eens lang s'ochtends
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_178370368
En de Trolololol song niet te vergeten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Intelligentste user 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 19:14:12 #63
222817 Recce
pi_178370456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is in de top wel boeiender dan vorig jaar. Ik zou RB voor dit seizoen ook niet onderschatten. Ferrari heeft gek genoeg dit jaar een auto die langzamer is in de bochten dan vorig jaar maar veel sneller op de rechte stukken, daardoor zou het kunnen zijn dat die vooral op Mercedes-circuits in de aanval kunnen en RB minder tegenstand krijgen op de circuits die hen traditioneel goed liggen.

Middenveld op grote afstand van de eerste drie teams maar onderling nog weer dichter bij elkaar met Williams als een hele treurige hekkensluiter. Ben benieuwd of ze daar blij zijn met al hun geld.
Deze kwalificatie zat het ook lekker dicht op elkaar. Morgen kan RIC zomaar een podium pakken.

Gasly heeft goed gereden. Magnussen ook, terwijl Crashjean er een potje van heeft gemaakt. Williams is echt treurig inderdaad. Achter Sauber terechtkomen is niet best.

quote:
Hardlopen? What happened? :o
Eng hè? Hardlopen schijnt goed te zijn voor de geestelijke gesteldheid. }:|
pi_178370478
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Die komt in mijn hoofd ook wel eens langduriger dan nodig langs ja.

Cjhic met le Freak is ook zoiets.
Die bassriff in het midden :9~
quote:
maar ook lullige kinderliedjes zoals 'dikkertje dap zit op de trap' komen nog wel eens lang s'ochtends
Ik heb dat deuntje van de Yogo Yogo reclame van vroeger vaak in m'n hoofd, daar kun je allerlei teksten op kwijt. "Ik sla je keihard op je bek, breek daarmee meteen je nek! Yogo Yogo *O* "
pi_178370556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:14 schreef Recce het volgende:

[..]

Deze kwalificatie zat het ook lekker dicht op elkaar. Morgen kan RIC zomaar een podium pakken.

Gasly heeft goed gereden. Magnussen ook, terwijl Crashjean er een potje van heeft gemaakt. Williams is echt treurig inderdaad. Achter Sauber terechtkomen is niet best.
Als Leclerc niet gespind was hadden de Williamsen 19 en 20 gestaan. Technisch circuit en Stroll maakt er weer niks van.
quote:
[..]

Eng hè? Hardlopen schijnt goed te zijn voor de geestelijke gesteldheid. }:|
Voor Forest Gump werkte het :+
pi_178370558
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Die bassriff in het midden :9~

[..]

Ik heb dat deuntje van de Yogo Yogo reclame van vroeger vaak in m'n hoofd, daar kun je allerlei teksten op kwijt. "Ik sla je keihard op je bek, breek daarmee meteen je nek! Yogo Yogo *O* "
:D Ook een goede.
Reclame deuntjes.
"Liever Kips leverworst dan gewonde leverworst papapa pa pa pa papapaaa"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_178370661
Gewonde leverworst? :o

Omo maakt door en door schoon, niet duur!
pi_178370662
Ik ga nog maar even naar buiten. Was aan het eind van de middag in het Oosterpark, daar waren zo tussen de 3 en 4 duizend mensen. Eindelijk konden we dan weer eens naar buiten. :D

Later :W
  Intelligentste user 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 19:26:42 #69
222817 Recce
pi_178370795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Leclerc niet gespind was hadden de Williamsen 19 en 20 gestaan. Technisch circuit en Stroll maakt er weer niks van.
Dat ligt inderdaad grotendeels aan de rijders, vermoed ik. Die krijgen de auto gewoon niet juist afgesteld en kunnen er daarna ook niet fatsoenlijk mee rijden.

quote:
Voor Forest Gump werkte het :+
_O-

quote:
Ik ga nog maar even naar buiten. Was aan het eind van de middag in het Oosterpark, daar waren zo tussen de 3 en 4 duizend mensen. Eindelijk konden we dan weer eens naar buiten. :D
Ik hoop voor je dat het nu iets rustiger is. :o
pi_178373330
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:26 schreef Recce het volgende:

[..]

Dat ligt inderdaad grotendeels aan de rijders, vermoed ik. Die krijgen de auto gewoon niet juist afgesteld en kunnen er daarna ook niet fatsoenlijk mee rijden.
Onze Max claimt nu dat hij plotseling 150 pk meer had toen hij spinde.
quote:
[..]

_O-

[..]

Ik hoop voor je dat het nu iets rustiger is. :o
Was wat rustiger maar het was vanmiddag ook een gezellige drukte, het is echt een buurtpark geworden. Alles krioelt gemoedelijk door elkaar heen en het is een goede plek om mensen kijken.
  Intelligentste user 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 20:59:18 #71
222817 Recce
pi_178373499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Onze Max claimt nu dat hij plotseling 150 pk meer had toen hij spinde.
Dat postte ik eerder ook al. :+ Horner zei op Sky wel dat het een fout was van Max. Zal wel een combinatie van factoren zijn.

quote:
Was wat rustiger maar het was vanmiddag ook een gezellige drukte, het is echt een buurtpark geworden. Alles krioelt gemoedelijk door elkaar heen en het is een goede plek om mensen kijken.
Kunnen de bomen wel tegen de drukte? :o
pi_178373687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 20:59 schreef Recce het volgende:

[..]

Dat postte ik eerder ook al. :+ Horner zei op Sky wel dat het een fout was van Max. Zal wel een combinatie van factoren zijn.
Oeps, overheen gelezen. :@

Nou ja, hopelijk kan hij morgen laten zien dat-ie het racen nog verleerd is.
quote:
[..]

Kunnen de bomen wel tegen de drukte? :o
Ik denk het niet, ze zijn allemaal nog helemaal kaal. :o
  Intelligentste user 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 21:11:37 #73
222817 Recce
pi_178373851
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, hopelijk kan hij morgen laten zien dat-ie het racen nog verleerd is.
Het zit er natuurlijk dik in dat-ie een fout maakt omdat hij dat wil laten zien. :{ Maar goed, als je als 15e start, mag je best wat risico nemen.

quote:
Ik denk het niet, ze zijn allemaal nog helemaal kaal. :o
Dat klinkt niet best! :o Bij temperaturen als vandaag zitten de bomen meestal in het blad, dus ik denk dat er iets mis is met het waterpeil. :+
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2018 @ 21:13:15 #74
137949 Disana
pi_178373890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:11 schreef Recce het volgende:

[..]

Het zit er natuurlijk dik in dat-ie een fout maakt omdat hij dat wil laten zien. :{ Maar goed, als je als 15e start, mag je best wat risico nemen.

[..]

Dat klinkt niet best! :o Bij temperaturen als vandaag zitten de bomen meestal in het blad, dus ik denk dat er iets mis is met het waterpeil. :+
De bomen hier in Groningen hadden vandaag ook nog niets groens. Is dat niet gewoon omdat ze langer in de warmte moeten staan?
pi_178373934
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:11 schreef Recce het volgende:

[..]

Het zit er natuurlijk dik in dat-ie een fout maakt omdat hij dat wil laten zien. :{ Maar goed, als je als 15e start, mag je best wat risico nemen.
Hij staat naast Grosjean :o
quote:
[..]

Dat klinkt niet best! :o Bij temperaturen als vandaag zitten de bomen meestal in het blad, dus ik denk dat er iets mis is met het waterpeil. :+
Maakt niet uit. Mijn vriend is een bos, lees: een braakliggend terrein, in Purmerend aan het redden. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')