abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178488464
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:14 schreef djh77 het volgende:
Aquapark vlietlanden op ccf staat online en gaat redelijk vlot vollopen. Nu al op 2/3
https://www.collincrowdfund.nl/aquapretpark-vlietlanden/
Ik vind een prijs van 7,50 per uur behoorlijk hoog, en de voorgestelde verhoging van een euro maakt het helemaal duur. Als je met 2 kinderen daar een middagje naar toe gaat dan ben je snel heel wat geld kwijt.
pi_178488499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:37 schreef djh77 het volgende:
Heeft er iemand nog een baantje voor Pim?
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die goed is in het nakomen van beloftes en het uitwinnen van zekerheden, helaas beschikt hij niet over deze vaardigheden (of heeft die iig niet ingezet voor KoM).
pi_178488507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:51 schreef Mynheer007 het volgende:

[..]

Ik vind een prijs van 7,50 per uur behoorlijk hoog, en de voorgestelde verhoging van een euro maakt het helemaal duur. Als je met 2 kinderen daar een middagje naar toe gaat dan ben je snel heel wat geld kwijt.
Zeker duur. Al wordt gezegd dat kinderen het niet langer dan een uur volhouden. Ongeveer net zo duur als een dagticket voor een indoor speeltuin zoals Ballorig
Een + voor: De rotonde, Monkey town, Silverline, Da Xin, Cafetaria Iijsselstein, fysiotherapie Ter Apel, AquaPretPark, Tropisch Fruit&Paddenstoelen, Brookhuis Applied Technologies, Tapa Tap, Expertboek, KonaCom, Daily Facility Services, ByBillMedia
pi_178488565
De top 10 van week 15:
3rp3okz3th6.png
Vind het toch knap van crowdestate dat ze zoveel geld ophalen met hun projecten als je dit vergelijkt met andere vastgoedprojecten op andere platforms.
Een + voor: De rotonde, Monkey town, Silverline, Da Xin, Cafetaria Iijsselstein, fysiotherapie Ter Apel, AquaPretPark, Tropisch Fruit&Paddenstoelen, Brookhuis Applied Technologies, Tapa Tap, Expertboek, KonaCom, Daily Facility Services, ByBillMedia
pi_178489576
Lening van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is volledig afgelost, zonder enkele problemen of vertraging *O* .
pi_178491057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:13 schreef djh77 het volgende:

[..]

De laatste 7 projecten van SiG zijn allemaal door (relaties van) SiG voorgegooid toen de funding vanuit de investeerders stokte
En project nummer 8 die wordt vol gegooid (iets met fundingzekerheid >:) ):
https://investeren.sameni(...)erplaats-te-roermond
pi_178491092
Fair Green creatives (CC)ook snel vol
https://www.capitalcircle(...)r-green-creatives-ii
pi_178491293
Binnenkort op FNC
https://www.fundingcircle.com/nl/investor/loans/35597

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178491710
Ik zit nog te twijfellen over de nieuwe van SiG (javastraat). Gaan er meer mensen deze meenemen?

Persoonlijk vind ik die huidige waardes absurd. Maar ik denk dat die 170k toch wel terug moet kunnen komen als het fout gaat?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178491773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:48 schreef ITrade het volgende:
r de nieuwe van SiG (javastraat). Gaan er meer mensen deze meenemen?

Persoonlijk vind ik die huidige waardes absurd. Maar ik denk dat die 170k toch wel terug moet kunnen komen als het fout gaat?
Ik sta er hetzelfde in, twijfel aan de waardering, maar acht desalniettemin de kans zeer groot dat het geld netjes terugkomt. Derhalve pak ik deze voor mijn gebruikelijke inleg mee.
pi_178491794
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:48 schreef ITrade het volgende:
Ik zit nog te twijfellen over de nieuwe van SiG (javastraat). Gaan er meer mensen deze meenemen?

Dat denk ik ook wel, de huizenprijzen blijven voorlopig nog verder stijgen.
pi_178491965
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:52 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel, de huizenprijzen blijven voorlopig nog verder stijgen.
De NVM denkt daar anders over...
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:03:16 #213
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178491988
Schiet niet echt op met
SPOILER
pi_178492029
Net bericht gehad van GVE dat de rubber(tjes)fabrikant nog eens 6 maanden wordt vrijgesteld van maandelijkse aflossing. Krijgen voorlopig dus alleen maar rente (uitbetaald per 3 maanden). En dan maar afwachten. Je kunt rubber niet eeuwig uitrekken. Op een gegeven moment zal het knappen.
pi_178492138
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:05 schreef gve74 het volgende:
Net bericht gehad van GVE dat de rubber(tjes)fabrikant nog eens 6 maanden wordt vrijgesteld van maandelijkse aflossing. Krijgen voorlopig dus alleen maar rente (uitbetaald per 3 maanden). En dan maar afwachten. Je kunt rubber niet eeuwig uitrekken. Op een gegeven moment zal het knappen.
Eens, een mailtje op vrijdag middag half 4 zegt meestal wel genoeg.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_178493105
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:12 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Eens, een mailtje op vrijdag middag half 4 zegt meestal wel genoeg.
Terwijl ik eigenlijk zat te wachten op een mailtje over die reisorganisatie die te laat is met betalen (ook GVE). Aangezien het vrijdag de 13e is zal er dus nog wel meer slecht nieuws volgen.
pi_178494471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:01 schreef paardendokter het volgende:

[..]

De NVM denkt daar anders over...
Dan heb je het artikel niet goed gelezen. Er zijn minder dure woningen verkocht, maar de prijzen zijn niet omlaag gegaan. "De prijs per vierkante meter nam gewoon toe, met 2 procent"

https://www.parool.nl/ams(...)t-gestegen~a4591992/
pi_178494477
Zit iemand in een project met fundingzekerheid bij SIG? En blijkt uit de documentatie ook dat er inderdaad onder andere voorwaarden geinvesteerd wordt (uit de documentatie / hypotheek)? Ik vermoed van niet.

Heeft iemand de investeerders nummers eens vergeleken bij projecten die nu ineens volgegooid worden met de projecten met fundingzekerheid en is daar een trend in te vinden?
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:42:56 #219
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_178494517
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:13 schreef gve74 het volgende:

[..]

Terwijl ik eigenlijk zat te wachten op een mailtje over die reisorganisatie die te laat is met betalen (ook GVE). Aangezien het vrijdag de 13e is zal er dus nog wel meer slecht nieuws volgen.
Die is niet meer gekomen toch?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_178494625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:05 schreef gve74 het volgende:
Ja dit is al de zoveelste keer dat het opgerekt wordt. Ik had de vorige keren al mijn vraagtekens erbij. Nu willen ze zelfs nieuwe investeerders aantrekken. Dat zal in de categorie "het ene gat met het andere gat vullen" vallen. Dit gaat net zo lang gerekt worden totdat de tent failliet is.
pi_178495339
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:40 schreef jsuijker het volgende:
Zit iemand in een project met fundingzekerheid bij SIG? En blijkt uit de documentatie ook dat er inderdaad onder andere voorwaarden geinvesteerd wordt (uit de documentatie / hypotheek)? Ik vermoed van niet.

Heeft iemand de investeerders nummers eens vergeleken bij projecten die nu ineens volgegooid worden met de projecten met fundingzekerheid en is daar een trend in te vinden?
Waar SiG officieel in de pitch fundingzekerheid aanbiedt krijgt deze investeerder 1% extra.

Nu lijkt SiG officieus pitches vol te laten gooien door investeerders uit hun netwerk. Deze krijgen volgens SiG geen extratjes.
pi_178495461
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die is niet meer gekomen toch?
Klopt! Geen bericht daarover ontvangen.
pi_178496327
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:24 schreef djh77 het volgende:

[..]

Waar SiG officieel in de pitch fundingzekerheid aanbiedt krijgt deze investeerder 1% extra.

Nu lijkt SiG officieus pitches vol te laten gooien door investeerders uit hun netwerk. Deze krijgen volgens SiG geen extratjes.
Ik weet hoe het met fundingzekerheid zat maar ik weet niet of dat in documenten terug kwam (dus niet in de pits maar de overige document die je krijgt na investering)

Ik ben benieuwd of t dezelfde investeerders zijn dus zoek iem die de mogelijkheid heeft om dit te checken.

Ik heb overigens ook de vraag bij SIG gesteld om welke investeerdersnummers het gaat (voorheen met fundingszekerheid en nu zonder (officiele))

Ik vraag me namelijk af hoe dit op de achtergrond geregeld is
pi_178496634
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:13 schreef gve74 het volgende:

[..]

Maastrichts reisbedrijfje dwingt machtige Booking.com op knien

https://www.ad.nl/economi(...)-op-knieen~a065e1d1/
pi_178496696
Update FNC:

De onderstaande projecten hebben een betalingsachterstand.

Bruidsmodeketen (C) - Openstaand : 59.41%
quote:
Wij hebben afgelopen maand contact gehad met de kredietnemer en hebben een definitieve oplossing bereikt voor de achterstand. De kredietnemer blijft maandelijks de betalingen voldoen zodat de achterstand niet groter wordt. Hij heeft een groot bedrag tegoed van de belastingdienst naar aanleiding van het afgelopen boekjaar. Dit is ook door de belastingdienst bevestigd. De betaling vindt echter plaats tussen nu en uiterlijk juni. De kredietnemer heeft toegezegd dat de achterstand in zijn geheel wordt ingelost na ontvangst van de gelden van de belastingdienst. Het bedrijf zelf loopt naar eigen zeggen goed, waardoor de teruggave niet daarvoor gebruikt hoeft te worden.
Groothandel (D) - Openstaand : 92.54%
quote:
Afgelopen maand hebben wij onze Deurwaarder bij ons op kantoor gehad en hebben wij het dossier besproken. Zij hebben het dossier momenteel in behandeling. Zodra zij een nadere update kunnen geven, zullen wij deze van hen ontvangen. Uiteraard zullen wij dit aan u communiceren.
Eetcaf & Frituur (E) - Openstaand : 62.13%
quote:
De incasso is deze maand niet geslaagd. Wij hebben reeds contact gehad met de kredietnemer en hebben een betaalafspraak. De kredietnemer heeft aangegeven dat de achterstand nog voor de volgende incasso wordt betaald. Wij zien er nauwgezet op toe dat de afspraken nauwgezet worden nageleefd.
Behang & Schilderbedrijf (D) - Openstaand : 69.25%
quote:
De incasso is deze maand niet geslaagd. Wij hebben contact gehad met de kredietnemer en hebben een betaalafspraak. De kredietnemer heeft beloofd om de achterstand te betalen voor de volgende incasso. Wij zien er nauwgezet op toe dat de afspraken worden nageleefd.
Kinderopvang (C) - Openstaand : 85.55%
quote:
Inmiddels heeft u enkele betalingen al mogen ontvangen van de kredietnemer. Dit liep wat onregelmatig, dus achtten wij het netjes om hier toch een update over te geven. Tot op heden zijn er wat problemen met de bank en het soepel laten verlopen van de incasso's. Het probleem is technisch van aard en komt niet voort uit betalingsonwil van de kredietnemer. De kredietnemer heeft het derhalve netjes geacht om de achterstand te voldoen en tevens alvast de termijn voor april te voldoen. Hij zal dit blijven doen tot het bankrpobleem is opgelost, zodat het project niet meer in de achterstand komt.
Stucadoors (C) - Openstaand : 55.14%
quote:
Deze maand heeft de kredietnemer wederom de eerder betaald termijn gestorneerd. Wij zullen derhalve niet meer trachten tot een minnelijke oplossing te komen, maar zullen het dossier gaan overdragen aan onze Deurwaarder. Wij hebben afgelopen maand een afspraak met de Deurwaarder bij ons op kantoor gehad en het dossier voorbesproken. Zij gaan dit nu oppakken en zullen zo spoedig mogelijk met een update komen. Wij betreuren het dat wij er niet op een minnelijke manier zijn uitgekomen, maar achtten het niet langer verantwoord om op de minnelijke weg door te gaan.
Timmerwerken & onderhoud (E) - Openstaand : 53.20%
quote:
Wij hebben afgelopen maand een gesprek gehad met de Deurwaarder op ons kantoor. Zij zijn momenteel met het dossier bezig en zullen zo spoedig mogelijk een update hiervan sturen. Wij zullen dit dan uiteraard aan u communiceren.
uitzendprojecten (A) - Openstaand : 35.05%
quote:
Het dossier met stukken is overgedragen aan de advocaat, welke momenteel het dossier in behandeling heeft. Wij zullen een laatste waarschuwingsbrief middels een Deurwaardersexploot uitbrengen. Indien dit niet het gewenste resultaat oplevert, zullen wij over gaan tot dagvaarding.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')