abonnement Unibet Coolblue
pi_178334876
Sommigen van jullie geloven in mediums en anderen totaal niet. Maar ik denk dat iedereen van jullie het er wel over eens is dat er een hoop bedriegers zijn die misbruik maken van de goedgelovigheid van andere mensen.

Denken jullie weleens wat je zou doen om zo'n 'medium' die beweert contact te hebben met geesten zoals jouw overleden opa in de maling te nemen? Zou je weleens de reactie willen zien als er écht een geest verschijnt?


In deze uitzending van Rambam nemen ze iemand in de maling die voor Astro TV regelmatig op TV verscheen. Prachtig initiatief, maar het is wel heel overdone. Als je het op die manier aanpakt, heeft het medium het snel in de gaten dat ze/hij geprankt wordt.

Hoe zou jij het aanpakken dat het medium gaat denken "Oooooh neeeee!!!! Ik dacht dat geesten niet bestonden en ik deed het alleen maar om geld te verdienen door in te spelen op de goedgelovigheid van sukkels. Maar nu heb ik blijkbaar écht een boze geest of demoon opgeroepen en ik zit diep in de shit!"


Hier moet je o.a. een goede kostbare drone voor hebben, maar dit is wel epic
_O_
pi_178335062
Je moet daar je tijd niet aan verdoen. Mediums zijn net als trollen, je blijft ze houden zolang ze aandacht krijgen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 6 april 2018 @ 05:37:04 #3
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178339139
Ik heb er geen behoefte aan die mensen in de maling te nemen.

Je hebt de echte oplichters, maar die hebben doorgaans geen skills anders hoefden ze je niet op te lichten. Die geloven ook niet in hun skills, die hebben ze niet. Je kunt ze dus ook niet pranken.

Je hebt daarnaast de integere groep die al dan niet skills hebben. Die mensen zijn doorgaans goed bezig met het helpen van mensen, zelfs als hun "channelen" nep is. Het gaat er immers niet om of ze in contact staan met geesten, maar of ze mensen die er om hulp komen vragen effectieve hulp kunnen geven (troost, inzicht, steun, etc).
Waarom zou je zulke hulpverleners willen pranken? Daarbij is hun skill heel vaak het "goed kunnen lezen van mensen", dus je valt er zo door de mand als prankster, iemand die niet komt om geholpen te worden.
  vrijdag 27 april 2018 @ 07:02:18 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178766874
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178770127
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 05:37 schreef Lunatiek het volgende:
Ik heb er geen behoefte aan die mensen in de maling te nemen.

Je hebt de echte oplichters, maar die hebben doorgaans geen skills anders hoefden ze je niet op te lichten. Die geloven ook niet in hun skills, die hebben ze niet. Je kunt ze dus ook niet pranken.

Je hebt daarnaast de integere groep die al dan niet skills hebben. Die mensen zijn doorgaans goed bezig met het helpen van mensen, zelfs als hun "channelen" nep is. Het gaat er immers niet om of ze in contact staan met geesten, maar of ze mensen die er om hulp komen vragen effectieve hulp kunnen geven (troost, inzicht, steun, etc).
Waarom zou je zulke hulpverleners willen pranken? Daarbij is hun skill heel vaak het "goed kunnen lezen van mensen", dus je valt er zo door de mand als prankster, iemand die niet komt om geholpen te worden.
Omdat het geen hulpverleners zijn maar gewoon geldwolven.
Conscience do cost.
  vrijdag 27 april 2018 @ 12:51:14 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178773136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat het geen hulpverleners zijn maar gewoon geldwolven.
Oh heerlijk, onder je post zie ik een reclame voor een spiritueel 0900 nummer, 90ct per minuut
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178776629
Like taking candy from a baby. Zou leuker zijn als er iets meer uitdaging in zat.-
pi_178779860

Hier gaat Derek Ogilvie wel van schrikken
pi_178806111
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 05:37 schreef Lunatiek het volgende:
Ik heb er geen behoefte aan die mensen in de maling te nemen.

Je hebt de echte oplichters, maar die hebben doorgaans geen skills anders hoefden ze je niet op te lichten. Die geloven ook niet in hun skills, die hebben ze niet. Je kunt ze dus ook niet pranken.

Je hebt daarnaast de integere groep die al dan niet skills hebben. Die mensen zijn doorgaans goed bezig met het helpen van mensen, zelfs als hun "channelen" nep is. Het gaat er immers niet om of ze in contact staan met geesten, maar of ze mensen die er om hulp komen vragen effectieve hulp kunnen geven (troost, inzicht, steun, etc).
Waarom zou je zulke hulpverleners willen pranken? Daarbij is hun skill heel vaak het "goed kunnen lezen van mensen", dus je valt er zo door de mand als prankster, iemand die niet komt om geholpen te worden.
Een vinger op de juiste plaats als ik er in lees wat je bedoelt.

Buiten de oplichters die zogezegd communiceren met overledenen, geesten zien en de toekomst denken te kunnen voorspellen zijn er ook fijngevoelige mensen die veel mensenkennis in zich meedragen en deze inzetten om anderen te helpen.
Die mensen zullen dan echter geen praktijk hebben noch consulteren voor geld.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178821882
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 05:37 schreef Lunatiek het volgende:
Ik heb er geen behoefte aan die mensen in de maling te nemen.

Je hebt de echte oplichters, maar die hebben doorgaans geen skills anders hoefden ze je niet op te lichten. Die geloven ook niet in hun skills, die hebben ze niet. Je kunt ze dus ook niet pranken.

Je hebt daarnaast de integere groep die al dan niet skills hebben. Die mensen zijn doorgaans goed bezig met het helpen van mensen, zelfs als hun "channelen" nep is. Het gaat er immers niet om of ze in contact staan met geesten, maar of ze mensen die er om hulp komen vragen effectieve hulp kunnen geven (troost, inzicht, steun, etc).
Waarom zou je zulke hulpverleners willen pranken? Daarbij is hun skill heel vaak het "goed kunnen lezen van mensen", dus je valt er zo door de mand als prankster, iemand die niet komt om geholpen te worden.
Ik ben het helemaal met je eens. :D
Voor het eerst geloof ik. :)
pi_178821936
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2018 11:48 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Een vinger op de juiste plaats als ik er in lees wat je bedoelt.

Buiten de oplichters die zogezegd communiceren met overledenen, geesten zien en de toekomst denken te kunnen voorspellen zijn er ook fijngevoelige mensen die veel mensenkennis in zich meedragen en deze inzetten om anderen te helpen.
Die mensen zullen dan echter geen praktijk hebben noch consulteren voor geld.
Maar wat als deze mensen daar zo goed in zijn, en heel veel anderen kunnen helpen, en door "mond tot mond" reclame steeds meer verzoeken om hulp krijgen.
Is het dan verkeerd om toch een praktijk te starten, en dat tot je werk te maken? En er mee verdienen?
pi_178822949
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:45 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Maar wat als deze mensen daar zo goed in zijn, en heel veel anderen kunnen helpen, en door "mond tot mond" reclame steeds meer verzoeken om hulp krijgen.
Is het dan verkeerd om toch een praktijk te starten, en dat tot je werk te maken? En er mee verdienen?
Niet natuurlijk, ze zullen dan echter niet claimen met overledenen te communiceren en of geesten te zien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178858273
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:45 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Maar wat als deze mensen daar zo goed in zijn, en heel veel anderen kunnen helpen, en door "mond tot mond" reclame steeds meer verzoeken om hulp krijgen.
Is het dan verkeerd om toch een praktijk te starten, en dat tot je werk te maken? En er mee verdienen?
Je bedoeld de fijngevoelige mensen?
Ik ken zo een iemand die op deze manier een praktijk is begonnen.
Ze gebruikt kernwoorden op haar website als 'Bewustwordingscoach / Raadgever / Spreker / Motivator / Psychisch Medium'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')