abonnement Unibet Coolblue
pi_178332949
Hoi iedereen,

Ik zit met een probleem. Ik zit op de middelbare school, en ik vindt een meisje uit een andere klas leuk. Onze 2 klassen werken soort van 'samen' bijvoorbeeld bij o & o (onderzoek en ontwerpen) zijn de groepjes ge-mixed. Zij weet niet dat ik haar leuk vindt. Het kwam nadat ik met haar ik een groepje heb gezeten, na het project begon ik haar leuk te vinden. Maar het probleem is dus dat we na het project, wat heel grappig was en dus goede herinneringen bevat, we zowat geen contact hebben gehad. Heel soms vroeg ik haar via app nog iets over het project maar voor de rest nauwelijks contact. Wat me wel beviel is dat elke keer als ik haar tegenkwam zeiden we niks tegen elkaar maar zij moest altijd heel erg hard grijnzen waardoor ik ook moest lachen. ELKE keer dat we elkaar tegenkwamen. Maar daar bleef het dus bij, geen contact, ook niet via app. Na een tijdje was ze gestopt met het grijnzen, wat waarschijnlijk met het project te maken had waardoor ze dat grappig vondt. Nadat ze dus gestopt was leek het voor haar alsof ik niet bestond. Ze keek ook niet naar me als we elkaar tegenkwamen en we hadden geen contact. Tot ik besloot om haar te appen. Ik begon gewoon met hoi en met hoe gaat het en daarna wat doe je alleen zei antwoorde best kort en bot. Bijvoorbeeld vroeg ze waarom ik haar opeens appte en wat ik wou. Dit bleek dus voor mij dat ze geen interesse in mij had. Vond ik heel jammer ;( . Maar dus het was heel raar omdat ik dus eigenlijk niet zo'n persoon ben die zegt: hey en dan Hoe gaat het? en Wat doe je? En dus door haar antwoord was het best awkward omdat ik ook zei van toen ze vroeg waarom ik appte dat ik zei dat ik me verveelde en dus random mensen appte. Maar toen nadat ik 3 berichten had gestuurd, met wat doe je en ik verveel me sorry dat ik je app. Had ze het wel gelezen alleen ze had niet gereageerd. Dat kwam waarschijnlijk doordat ik best raar zonder reden haar appte.

Wat moet ik nu? En heeft het nog wel zin om door te gaan?

Alvast Bedankt iedereen!
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 21:39:35 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178333175
Ze vindt je niet interessant. Het heeft echt 0,0 zin om door te gaan. Ze zit er niet op te wachten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178333326
Ze vindt je niet leuk. Face it, en ga door. Er zijn nog miljoenen andere chickies.
pi_178333327
Dit is echt kansloos, misschien moet je voortaan eerder iets proberen en in 't echt.
pi_178333379
ok. bedankt :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_178333750
quote:
9s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:32 schreef Renzo4256 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik zit met een probleem. Ik zit op de middelbare school, en ik vindt een meisje uit een andere klas leuk. Onze 2 klassen werken soort van 'samen' bijvoorbeeld bij o & o (onderzoek en ontwerpen) zijn de groepjes ge-mixed. Zij weet niet dat ik haar leuk vindt. Het kwam nadat ik met haar ik een groepje heb gezeten, na het project begon ik haar leuk te vinden. Maar het probleem is dus dat we na het project, wat heel grappig was en dus goede herinneringen bevat, we zowat geen contact hebben gehad. Heel soms vroeg ik haar via app nog iets over het project maar voor de rest nauwelijks contact. Wat me wel beviel is dat elke keer als ik haar tegenkwam zeiden we niks tegen elkaar maar zij moest altijd heel erg hard grijnzen waardoor ik ook moest lachen. ELKE keer dat we elkaar tegenkwamen. Maar daar bleef het dus bij, geen contact, ook niet via app. Na een tijdje was ze gestopt met het grijnzen, wat waarschijnlijk met het project te maken had waardoor ze dat grappig vondt. Nadat ze dus gestopt was leek het voor haar alsof ik niet bestond.
Ten eerste is ik stam-t en verleden tijd ook geen t. Ik vind en vond dus ipv ik vindt en ik vondt.
Ten tweede heb je je niks ondernomen in de tijd dat je dus wel enig contact en response had om er meer van te maken. Je hebt de meest opportune periode dus gewoon voorbij laten gaan, maar fijn dat je intens genoten hebt van het naar elkaar glimlachen O+

quote:
Ze keek ook niet naar me als we elkaar tegenkwamen en we hadden geen contact. Tot ik besloot om haar te appen. Ik begon gewoon met hoi en met hoe gaat het en daarna wat doe je alleen zei antwoorde best kort en bot.
Bot en kort=zeg maar geen interesse

quote:
Bijvoorbeeld vroeg ze waarom ik haar opeens appte en wat ik wou. Dit bleek dus voor mij dat ze geen interesse in mij had. Vond ik heel jammer ;( . Maar dus het was heel raar omdat ik dus eigenlijk niet zo'n persoon ben die zegt: hey en dan Hoe gaat het? en Wat doe je? En dus door haar antwoord was het best awkward omdat ik ook zei van toen ze vroeg waarom ik appte dat ik zei dat ik me verveelde en dus random mensen appte. Maar toen nadat ik 3 berichten had gestuurd, met wat doe je en ik verveel me sorry dat ik je app. Had ze het wel gelezen alleen ze had niet gereageerd. Dat kwam waarschijnlijk doordat ik best raar zonder reden haar appte.
Het is voor een buitenstaander niet echt nieuws dat ze geen interesse in je had, nadat het enig overgebleven glimlachen ook stopte. Dan kun je achteraf wel aan komen kakken met je hey, hoe gaat het en wat ben je aan het doen, want waarom zou je nu ineens dat wel willen weten van d'r? Zij is alweer door met d'r leven en dan ga je ook nog zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in haar. Nee, je verveelt je en appt random mensen. Really? Ik heb totaal niks beters te doen, dus app ik jou maar popje! Wat? Heb jij wel betere dingen te doen? Nah, onbegrijpelijk..
Geen wonder dat ze dan niet meer ingaat op je random aandachtshoererij.

quote:
Wat moet ik nu? En heeft het nog wel zin om door te gaan?

Alvast Bedankt iedereen!
Doorgaan met haar no thanks te negeren en haar zogenaamd uit verveling te blijven appen? Als je wil dat ze je raar vindt, dan is dat de beste tactiek ja.

Beter toon je volgende keer interesse in het meisje van je voorkeur. Hey, hoe gaat het past niet bij je zeg je, maar dan zul je een andere manier moeten vinden om haar te laten weten dat je interesse hebt. Zeg maar het tegenovergestelde van ik verveel me..
pi_178334260
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_178334490
Vanaf het hard grijnzen ( als een boer met kiespijn ) had ik al door dat dit niets ging worden. Als een dame je leuk vind wil ze contact, als ze je niet moet zijn ze kort en bot

[ Bericht 0% gewijzigd door Fem_LittleLady op 06-04-2018 07:39:50 ]
pi_178335115
Ze speelt gewoon hard to get. Laat je niet zo simpel afpoeieren, TS.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178335455
Ik zou graag door willen gaan met haar proberen te versieren, iemand enig idee wat nu?
pi_178335707
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef Renzo4256 het volgende:
Ik zou graag door willen gaan met haar proberen te versieren, iemand enig idee wat nu?
Door willen gaan met iets waar je eigenlijk nog niet aan begonnen was ;( Ze wil denk ik niet versierd worden door een lamme tak die zegt haar random te appen, omdat ie zich verveeld. Dat klinkt nogal onaardig, dus je staat behoorlijk achter nadat je eerst ook weinig interesse in haar hebt getoond toen jullie nog projectmatig contact hadden.

Dus waarom zou ze je nu wel moeten geloven dat je echt in haar geïnteresseerd bent? Ben je nu ineens wel een aardige boy en niet weer aan het vervelen?
Wat weet je van haar eigenlijk? Is ze überhaupt wel single? Wat vindt ze leuk?
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 23:31:36 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178336362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef Renzo4256 het volgende:
Ik zou graag door willen gaan met haar proberen te versieren, iemand enig idee wat nu?
Ja, luisteren. Naar wat er gezegd wordt, nl dat het geen zin heeft. Dat is je al gezegd, maar je vraagt nu weer 'wat nu'. Met andere woorden, je wil niet onze oprechte mening horen, je wil horen dat je actie A of woordje B moet doen/zeggen om vooral maar niet op te hoeven geven.

Ze. Wil. Je. Niet. Dat je dat niet wil horen en niet wil opgeven verandert niets aan de realiteit dat ze niets van je wil.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178336580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, luisteren. Naar wat er gezegd wordt, nl dat het geen zin heeft. Dat is je al gezegd, maar je vraagt nu weer 'wat nu'. Met andere woorden, je wil niet onze oprechte mening horen, je wil horen dat je actie A of woordje B moet doen/zeggen om vooral maar niet op te hoeven geven.

Ze. Wil. Je. Niet. Dat je dat niet wil horen en niet wil opgeven verandert niets aan de realiteit dat ze niets van je wil.
Ken jij dit meid persoonlijk? Heb jij haar gevraagd wat ze van de TS vind?

De TS is gewoon lui geweest en komt daardoor ongeinteresseerd over. Als hij wat beter zijn best doet, maakt hij nog best een kans. Vrouwen willen dat je moeite voor ze doet. Dat is vaak veel belangrijker dan de eerste indruk.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178336586
...........
pi_178336591
ok dan maar niet...
pi_178336645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:41 schreef Renzo4256 het volgende:
ok dan maar niet...
Niet zo snel opgeven. Je hebt nog nauwelijks moeite gedaan. Als je niet wat meer de moeite neemt, kom je er nooit achter wat je fout doet. Beter 3 keer een blauwtje lopen, dan vrijgezel blijven!
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178336723
Je zou misschien ook je excuses aan kunnen bieden en met een zo normaal mogelijk gesprek kunnen beginnen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 5 april 2018 @ 23:48:55 #18
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_178336739
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vanaf het hard grijnzen ( als een boer met kiespijn ) had ik al door dat dit niets ging worden. Als een dame je leuk vind wil ze contact, als ze je niet moed zijn ze kort en bot
moed?
pi_178336873
Je moet haar achtervolgen (liefst in de trein) dat werkt gegarandeerd.

Nu ik er over nadenk, zit 9292 bij DJI? Heb die gast namelijk al erg lang niet meer gezien hier op Fok!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178337114
srs? Je moet haar achtervolgen?
pi_178337121
@oranjevogel1 dankje :)
pi_178337131
@Mr_Belvedere het probleem is dus dat ik zowat geen onderwerp heb om over te beginnen en als ik weer iets probeer kom ik heel raar over en negeert ze me weer en gaat ze me dus NOG raarder vinden.
pi_178337264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef Renzo4256 het volgende:
Ik zou graag door willen gaan met haar proberen te versieren, iemand enig idee wat nu?
Niet doen, ze wil je niet, sterker nog, volgens mij mag ze je niet eens.. :{
  vrijdag 6 april 2018 @ 00:42:16 #24
302233 KrentenbaardNL
Behave yourself please.
pi_178337406
Je hebt het verkeerd aangepakt. Je moet juist “cool” overkomen. Dit kan je bijvoorbeeld doen door als ze langs loopt in de hal een propje of stukjes brood tegen haar aan te gooien. Als zij hierop reageert kan je zoiets zeggen als: “Wat kijk je” of “kan je het zien”. Als ze niet reageert scheld je haar uit. Vrouwen houden ervan om gedomineerd te worden.
pi_178337477
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:14 schreef Renzo4256 het volgende:
srs? Je moet haar achtervolgen?
Beter lees je je eerst even in wat stalking is, zodat je beter het verschil weet tussen moeite doen en strafbaar zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:15 schreef Renzo4256 het volgende:
@Mr_Belvedere het probleem is dus dat ik zowat geen onderwerp heb om over te beginnen en als ik weer iets probeer kom ik heel raar over en negeert ze me weer en gaat ze me dus NOG raarder vinden.
Wat is er niet raar aan je tactiek dan? Beetje een gesprek proberen te forceren, terwijl je niet eens weet waarover je wil praten? Hoe moet zij dan weten dat je geïnteresseerd bent in haar en je je niet gewoon weer kapot zit te vervelen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')