abonnement Unibet Coolblue
pi_178438600
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 23:06 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb ook wel is gedacht, 'goh, zou ik daar niet een vriendschapsrelatie mee kunnen opbouwen'?

nee, uiteindelijk deed ik het alleen maar om je weet nu wel wat

(Neuken)
Nou well hello. Sommige mensen neuken alles wat los en vast zit, andere denken er toch nog net iets langer over na. ;)
pi_178438873
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 23:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nou well hello. Sommige mensen neuken alles wat los en vast zit, andere denken er toch nog net iets langer over na. ;)
dat dacht ik nou ook, met een randdebiel neuken en een kind krijgen, levert dit op
pi_178438947
Kan je wel vertellen hoe ik Tinder ervaar naar dan krijg ik weer een waarschuwing :{
pi_178440281
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een vraagje voor over hoe de mannen Tinder ervaren hier. Als het er dan over gaat wat ik zoek, dan is mijn antwoord dat ik het leuk vind om te daten en dat ik aanneem dat als het echt klikt dat er vanzelf wel iemand blijft plakken.

En heel vaak krijg ik dan zo’n “eindelijk iemand die wat serieuzer is” reactie. Maar is het dan ook vanuit de vrouwen uit zo erg op ONS gefocused? Of liken die gasten gewoon de verkeerde vrouwen? :?
Ik heb Tinder eraf gegooid juist omdat de meeste dames die ik tegenkwam en gedatet heb alleen maar iets vluchtigs zochten en ik dat wel ontgroeid ben.
pi_178442006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een vraagje voor over hoe de mannen Tinder ervaren hier. Als het er dan over gaat wat ik zoek, dan is mijn antwoord dat ik het leuk vind om te daten en dat ik aanneem dat als het echt klikt dat er vanzelf wel iemand blijft plakken.

En heel vaak krijg ik dan zo’n “eindelijk iemand die wat serieuzer is” reactie. Maar is het dan ook vanuit de vrouwen uit zo erg op ONS gefocused? Of liken die gasten gewoon de verkeerde vrouwen? :?
Het is gewoon een grote vleeskeuring, en er zijn er maar weinig die echt serieus zijn, als in écht iemand leren kennen.

Uiteraard zijn er veel vrouwen die gewoon puur sex willen, net als de mannen, alleen geven ze dat vaak niet toe.

Heb links en rechts er wel relaties uit zien ontstaan, dus het kan wel :).

Zelf gebruik ik Tinder gewoon om nieuwe mensen te leren kennen, beetje swipen en als er iets blijft plakken, op welke manier dan ook (vriendschap, date), dan is dat mooi meegenomen.

Als vrouw lijkt Tinder mij écht een drama, bij 8 van de 10 swipes een match.. Aandacht is leuk, maar je kan ook overdrijven ;).
  woensdag 11 april 2018 @ 09:20:32 #181
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178442696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 01:21 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ik heb Tinder eraf gegooid juist omdat de meeste dames die ik tegenkwam en gedatet heb alleen maar iets vluchtigs zochten en ik dat wel ontgroeid ben.
Ik heb juist de omgekeerde ervaring: Alle dames die open staan voor iets vluchtigs swipen mij gewoon naar links en alleen de 'serieuze' dames blijven over.

Waar ik op dit moment eigenlijk niet naar op zoek ben. Maar laten weten dat ik (op dit moment) iets oppervlakkigs zoek kan ik ook moeilijk onder woorden brengen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 11 april 2018 @ 09:22:48 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178442737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:20 schreef Stoney3K het volgende:
Maar laten weten dat ik (op dit moment) iets oppervlakkigs zoek kan ik ook moeilijk onder woorden brengen.
"niets serieus"
"enkel ONS"
"gewoon gezellig"

Genoeg beschrijvingen die je kan toevoegen om te laten weten dat je geen relatie zoekt.
  woensdag 11 april 2018 @ 09:24:05 #183
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178442760
quote:
6s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"niets serieus"
"enkel ONS"
"gewoon gezellig"

Genoeg beschrijvingen die je kan toevoegen om te laten weten dat je geen relatie zoekt.
En wordt daar dan een beetje positief op gereageerd? Ik heb altijd de indruk dat je dan helemaal geen matches meer krijgt omdat je (als man) dan letterlijk schreeuwt dat je een creep bent die met zijn eerste berichtje al over seks begint.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 11 april 2018 @ 09:25:10 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178442780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:24 schreef Stoney3K het volgende:
En wordt daar dan een beetje positief op gereageerd? Ik heb altijd de indruk dat je dan helemaal geen matches meer krijgt omdat je (als man) dan letterlijk schreeuwt dat je een creep bent die met zijn eerste berichtje al over seks begint.
Ligt er maar net aan hoe je het brengt en wat voor vrouwen je precies zoekt.
pi_178442945
doe in ieder geval niet 'op zoek naar iets spannends'
  woensdag 11 april 2018 @ 09:43:36 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178443059
Waarom zou je het neit gewoon uitproberen en zien wat je krijgt :+
pi_178443385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:24 schreef Stoney3K het volgende:

En wordt daar dan een beetje positief op gereageerd?
Ja, mijn ervaring is van wel.

quote:
Ik heb altijd de indruk dat je dan helemaal geen matches meer krijgt omdat je (als man) dan letterlijk schreeuwt dat je een creep bent die met zijn eerste berichtje al over seks begint.
Ja want als je geen relatie zoekt en alleen wat gezelligheid/seks dan begin je daar gelijk over in het eerste berichtje _O- Waar zijn je koetjes en kalfjes naar toe? :@

Zoals Cue_ zegt, het is maar net hoe je het weet te brengen. ''Ik ben niet op zoek naar vastigheid/ een relatie; gezellig een drankje doen en aanvoelen of er een klik is'' is voor veel vrouwen wel duidelijk hoor :')
Bedenk me nu ook dat ik bij geen enkele vrouw met wie ik op een 1e of een 2e date in bed ben beland, het eerder expliciet over intimiteit heb gehad. (maar daar heb ik het sowieso nooit over :') )

Mss moet je het idee van een creep zijn loslaten en niet zo schamen voor je seksuele verlangens; vrouwen willen net zo graag (goede) seks zonder gedoe. Ze zoeken vaak iemand die naast goede seks ze ook een fijn gevoel kan geven over zichzelf en het contact :)
Iemand met wie ze bevriend zouden kunnen zijn als er geen seks is, iemand die ze een tof persoon vinden. Iemand die haar vertrouwen waard is.
Mja... ik dwaal af, je snapt het wel gok ik zo :s)
pi_178443462
^^zou daten. :@
pi_178445019
Ik heb me opgegeven voor een alpaca speeddate wandeling 8-)

http://www.alpacavorstenbosch.nl/recreatie/alpaca-wandelingen

Als vrouw krijg je twee uur lang een alpaca toegewezen dus topdag, sowieso. :+
pi_178445060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een alpaca speeddate wandeling 8-)

http://www.alpacavorstenbosch.nl/recreatie/alpaca-wandelingen

Als vrouw krijg je twee uur lang een alpaca toegewezen dus topdag, sowieso. :+
Ik ben zo benieuwd hoe je het gaat vinden. _O_
  woensdag 11 april 2018 @ 11:39:48 #191
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178445075
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een alpaca speeddate wandeling 8-)

http://www.alpacavorstenbosch.nl/recreatie/alpaca-wandelingen

Als vrouw krijg je twee uur lang een alpaca toegewezen dus topdag, sowieso. :+
Oh wow! Dat klinkt wel heel leuk haha. Hou ons op de hoogte!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178445143
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2018 11:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh wow! Dat klinkt wel heel leuk haha. Hou ons op de hoogte!
ik hoop als eerste dat 't doorgaat haha want is even de vraag of er wel mannen zich in gaan schrijven. Maar we zullen zien :+
pi_178445330
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik hoop als eerste dat 't doorgaat haha want is even de vraag of er wel mannen zich in gaan schrijven. Maar we zullen zien :+
Kijk maar uit, dadelijk komen er opeens allemaal Fokmannen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 11:50:20 ]
pi_178445497
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 11:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kijk maar uit, dadelijk komen er opeens allemaal Fokmannen. ;)
boeiend, als het maar doorgaat! Ik krijg twee uur lang een alpaca toegewezen, kan voor mij weinig gebeuren dat m'n dag zal verpesten :o
  woensdag 11 april 2018 @ 12:01:17 #195
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178445532
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een vraagje voor over hoe de mannen Tinder ervaren hier. Als het er dan over gaat wat ik zoek, dan is mijn antwoord dat ik het leuk vind om te daten en dat ik aanneem dat als het echt klikt dat er vanzelf wel iemand blijft plakken.

En heel vaak krijg ik dan zo’n “eindelijk iemand die wat serieuzer is” reactie. Maar is het dan ook vanuit de vrouwen uit zo erg op ONS gefocused? Of liken die gasten gewoon de verkeerde vrouwen? :?
Dat zeggen ze om je in te pakken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_178445595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat zeggen ze om je in te pakken.
Precies, dit is klassiek naar de kut praten om een betrouwbare indruk te maken.
pi_178445659
Ben eerder verbaasd dat het nog werkt :@

Die alpaca's klinken wel heel gaaf! Leuke andere manier ook een keer
pi_178445667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Precies, dit is klassiek naar de kut praten om een betrouwbare indruk te maken.
Ben blij dat iemand het zegt :@
pi_178445705
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:08 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ben blij dat iemand het zegt :@
Durfde je zelf niet? ;(
  woensdag 11 april 2018 @ 12:13:04 #200
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178445759
Hoe ik Tinder verder ervaar na 2 maanden;

Het is leuk, gezellig. Af en toe komt er een serieus leuke match voorbij.
Nog vaker is het gesprek dood na een dag of twee en is er ook geen intentie om af te spreken.

Hier en daar krijg ik een sexueel verzoek daar ik blijkbaar dominantie uitstraal op m'n foto's.
Als je aangeeft daarvoor open te staan en af wil spreken ligt het allemaal wat gecompliceerder en lijkt het eerdere verzoek een opwelling en willen ze je toch leren kennen.

Het geeft mij wel leuk inzicht op welke vrouwen mij nou precies "leuk" vinden, zo vallen er een hele hoop vrouwen binnen eenzelfde leeftijdscategorie, levenswijze of afkomst.

Verder neem ik het niet heel serieus, ik sta overal voor open maar 9 van de 10 Tindervrouwen zitten er om alleen de aandacht te ontvangen of te een boek vol te lullen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')