abonnement Unibet Coolblue
pi_178327099
quote:
AMSTERDAM - Woningcorporatie Ymere wil dat er zo snel mogelijk een einde wordt gemaakt aan het kraken van maar liefst 22 van hun woningen in Amsterdam Oost door uitgeprocedeerde asielzoekers. Reden is dat de situatie volledig is geëscaleerd: huurders én medewerkers van het bedrijf dat de woningen beheert zijn bedreigd en geïntimideerd

Volgens ooggetuigen is er inmiddels een woning opengebroken bij een vrouw die aan het douchen was..



„Het gaat nu verder dan alleen kraken”, zegt een woordvoerder van Ymere. „Ons personeel wordt bedreigd, bij bewoners wordt op de deur geklopt en er hangt een grimmige sfeer in de wijk. Dan is er wat ons betreft echt een grens overschreden. Wij willen dat de situatie beëindigd wordt en gaan in overleg met de gemeente, politie en OM om de panden te laten ontruimen.” Volgens de woordvoerder wil de woningcorporatie de panden slopen om vervolgens nieuwe sociale huurwoningen te bouwen. „De openbare orde en veiligheid is in gevaar. We hebben deze zorgen vanmiddag overgebracht aan het college van burgemeester en wethouders”, zegt regiomanager Chris Pettersson van Ymere. Ymere doet zo snel mogelijk aangifte.

Ymere stelt ’niet gelukkig te zijn met de kraakactie’. Kraken is illegaal en volgens de wet verboden. „Met het bedreigen en intimideren van medewerkers en huurders is een rode lijn overschreden. Bij gewone mensen is een raam ingegooid, er wordt ’s nachts op de deuren gebonkt, buurtbewoners geïntimideerd”, aldus Pettersson. „De collega’s van de beheerder worden letterlijk door krakers weggeduwd en overlopen als ze de woning klaar willen maken voor de tijdelijke verhuur. Daardoor kunnen wij ons werk niet meer doen. En kraken is illegaal. We willen dat die wet wordt gerespecteerd en onze huurders zich weer veilig voelen in hun huis en buurt.”

De woningen aan onder andere de Rudolf Dieselstraat worden gesloopt om plaats te maken voor circa 300 nieuwe sociale huurwoningen. Aan dit soort betaalbare woonruimte is grote behoefte in Amsterdam. Een van de huurders, een student, meldde aan De Telegraaf dat gisterenavond een groep mannen een woning open brak. De politie kwam, maar kon niet ingrijpen. De politie bevestigt gisteren aanwezig te zijn geweest.

Burgemeester Van Aartsen schreef afgelopen maand in een brief aan de Amsterdamse gemeenteraad dat hij eigenaren van gekraakte panden zal vragen het kraken te gedogen en te wachten met een ontruimingsverzoek totdat er een nieuw college is gevormd in Amsterdam. Aanleiding voor de brief was een motie van GroenLinks en D66 om ontruimingen tijdelijk op te schorten.
https://www.telegraaf.nl/(...)raakpanden-amsterdam

Leger inzetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 05-04-2018 17:43:59 ]
  donderdag 5 april 2018 @ 17:39:34 #2
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_178327175
Wir schaffen Yasser Klaver
RED ONS HENNIEGOD
pi_178327779
Eigen schuld dikke bult. In Amsterdam weten ze het toch zo goed? Wel triest dat de verkeerde mensen er weer de dupe van worden.
pi_178328383
Motie van D'66 en GL om de ontruiming op te schorten: Tsja, boontje komt om zijn loontje.
Per direct eruit knuppelen was beter geweest.
Uitgeprocedeerd betekend dus 'niet' illegaal in Nederland!
Duidelijk falend beleidt.
pi_178328591
Gelukkig komt dit allemaal goed met het nieuwe college van Groot Wassink

Oh wacht :')
  donderdag 5 april 2018 @ 18:54:49 #6
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_178328613
De politie kwam, maar kon niet ingrijpen..... hadden ze hun pistolen op kantoor achtergelaten of wat?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_178328676
Welcome to the jungle
pi_178328705
Onze overheid :')
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  donderdag 5 april 2018 @ 19:08:46 #9
22565 asco
Los in deze tent
pi_178328911
We leven echt in een compleet geschift land. Dit krijg je dus als je als maatschappij je echte mannen vervangt door halve wijven.
Ik wens jullie kinderen alle succes in de toekomst. 🙄
  donderdag 5 april 2018 @ 19:10:50 #10
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178328954
Wat een racistische tent dat Ymere :(
pi_178329320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 18:54 schreef nixxx het volgende:
De politie kwam, maar kon niet ingrijpen..... hadden ze hun pistolen op kantoor achtergelaten of wat?
Dat vindt die slappe drol die voor burgermeester door moet gaan vast niet leuk?
pi_178329529
Dus zij zijn uitgeprocedeerd (en moeten derhalve oprotten) én zij kraken (is verboden, dus strafbaar) én zij bedreigen mensen (is ook verboden, dus strafbaar), maar de politie kan niks doen...
Maar o wee als de buurtbewoners zichzelf dan maar gaan beschermen.
Wat een land |:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178329701
quote:
13s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dus zij zijn uitgeprocedeerd (en moeten derhalve oprotten) én zij kraken (is verboden, dus strafbaar) én zij bedreigen mensen (is ook verboden, dus strafbaar), maar de politie kan niks doen...
Maar o wee als de buurtbewoners zichzelf dan maar gaan beschermen.
Wat een land |:(
Dit dus
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  donderdag 5 april 2018 @ 19:46:02 #14
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178329823
Wat die meisjes op 0:45 zeggen dus.

pi_178329904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:46 schreef Woelwater het volgende:
Wat die meisjes op 0:45 zeggen dus.

Dit heeft niets met die vluchtelingen, asielzoekers te maken imo. Als ik hen was en de overheid doet niets (geeft me geen opvang, maar stuurt me ook niet weg) zou ik ook alles doen voor een dak boven m'n hoofd.
pi_178330473
Mensen bedreigen en dan op je spandoek "No Fear" :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178330638
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 18:44 schreef JannekeC5 het volgende:
Motie van D'66 en GL om de ontruiming op te schorten: Tsja, boontje komt om zijn loontje.
Per direct eruit knuppelen was beter geweest.
Uitgeprocedeerd betekend dus 'niet' illegaal in Nederland!
Duidelijk falend beleidt.
Is dit echt zo?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 5 april 2018 @ 20:22:50 #18
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178330829
quote:
Burgemeester Van Aartsen schreef afgelopen maand in een brief aan de Amsterdamse gemeenteraad dat hij eigenaren van gekraakte panden zal vragen het kraken te gedogen en te wachten met een ontruimingsverzoek totdat er een nieuw college is gevormd in Amsterdam. Aanleiding voor de brief was een motie van GroenLinks en D66 om ontruimingen tijdelijk op te schorten.
Waarom zou je daar in vredesnaam gehoor aan geven?
pi_178330962
quote:
13s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Dus zij zijn uitgeprocedeerd (en moeten derhalve oprotten) én zij kraken (is verboden, dus strafbaar) én zij bedreigen mensen (is ook verboden, dus strafbaar), maar de politie kan niks doen...
Maar o wee als de buurtbewoners zichzelf dan maar gaan beschermen.
Wat een land |:(
pi_178332583
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Is dit echt zo?
De Telegraaf;
quote:
Woede in raad na motie GroenLinks en D66
Amsterdam: laat krakende asielzoekers zitten


AMSTERDAM - Eigenaren van gekraakte panden waar uitgeprocedeerde asielzoekers in zitten worden door de gemeente Amsterdam gevraagd deze voorlopig niet te laten ontruimen. Dat heeft waarnemend burgemeester Jozias van Aartsen in een brief aan de gemeenteraad laten weten.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_178332625
quote:
Dus wie nog een woning zoekt in Amsterdam....
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 5 april 2018 @ 21:25:53 #22
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178332738
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:48 schreef skysherrif het volgende:
Als ik hen was en de overheid doet niets zou ik ook alles doen voor een dak boven m'n hoofd.
En als je ernaast zou wonen?
pi_178332763
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:25 schreef Kopiko het volgende:

[..]

En als je ernaast zou wonen?
Dan zou ik boos zijn op de gemeente die niet ingrijpt.
  donderdag 5 april 2018 @ 21:38:29 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_178333142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 18:44 schreef JannekeC5 het volgende:
Motie van D'66 en GL om de ontruiming op te schorten: Tsja, boontje komt om zijn loontje.
Per direct eruit knuppelen was beter geweest.
Uitgeprocedeerd betekend dus 'niet' illegaal in Nederland!
Duidelijk falend beleidt.
Ik zou die T ff weghalen ;)
Ik ben inmiddels overleden
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 5 april 2018 @ 21:41:58 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178333250
Hier hebben we toch vreemdelingendetentie voor? Serieuze vraag.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 5 april 2018 @ 21:50:17 #26
74056 crew  ToT
pi_178333500
_O- Gedogen! _O-
De hele buurt voelt zich bedreigd, 22 huizen van 1 corporatie die ze tijdelijk weer wil verhuren zijn gekraakt; enorme inkomstenderving omdat je ze niet kunt verhuren terwijl ze gekraakt zijn, waarschijnlijk fikse schade aan die huizen door die krakers die je weer voor de tijdelijke huur moet oplappen........maar jongens; wel gedogen tot er een nieuw college gevormd is he! _O-

Jungle 2.0 is zich aan het vormen, maar vooral niks er tegen doen he! :')
Als die parasieten merken dat ze vrij spel hebben, heb je daar straks echt een ENORME ghetto en krijg je ze nooit meer weg!
  donderdag 5 april 2018 @ 21:59:53 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178333794
LOL.

Mensen... dit gaat toch echt te ver... even serieus.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178333954
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 18:54 schreef nixxx het volgende:
De politie kwam, maar kon niet ingrijpen..... hadden ze hun pistolen op kantoor achtergelaten of wat?
Ik begreep er ook al geen moer van. Er wordt een woning (illegaal) open gebroken. Politie komt. Politie gaat weer want kan niks doen? Bijzonder eigenlijk. Ik heb altijd het idee dat als ik zoiets zou doen ik vervolgens op het bureau vast zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 april 2018 @ 22:23:06 #30
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178334530
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dan zou ik boos zijn op de gemeente die niet ingrijpt.
Niet op de mensen die overlast veroorzaken?
  donderdag 5 april 2018 @ 22:30:36 #31
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_178334704
Hilarisch. Dit wordt een topshow de komende 4 jaar :D


8)7
pi_178334766
zijn er echt nog mensen die zich hier over verbazen? Werkelijk?
  donderdag 5 april 2018 @ 22:42:30 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_178335000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:33 schreef stopnaald het volgende:
zijn er echt nog mensen die zich hier over verbazen? Werkelijk?
Niet echt. Alles mag in dit land. Behalve als je je verkeersboete van 30 euro te laat betaald, dan sturen ze wel iemand.

Probleem is dat we zo soft geworden zijn dat bestuurders niet meer beseffen dat je niet alles kunt oplossen met praten. Op een gegeven moment ben je dat punt voorbij en moet je gewoon kei- en keihard ingrijpen jegens bepaalde groepen. Een andere taal verstaan ze niet. Gek genoeg kan dit wel als het om voetbalhooligans gaat, dan staat er meteen een heel peloton ME klaar. Onbegrijpelijk dit soort taferelen.

[ Bericht 13% gewijzigd door WheeledWarrior op 05-04-2018 22:48:58 ]
pi_178335228
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Niet echt. Alles mag in dit land. Behalve als je je verkeersboete van 30 euro te laat betaald, dan sturen ze wel iemand.
Ho ho, als je zwanger bent of alleenstaande ouder met jong kind(eren) en je kunt die boete niet betalen, dan ga je zonder pardon de cel in. Je boete blijft overigens gewoon openstaan, dus kun je keer op keer in de bak belanden, je werk daardoor kwijtraken en een leuk strafblad opbouwen (wat werkgevers zo vertrouwenwekkend vinden) en zo compleet aan de grond raken.

Want hé, we hebben het hier over gewone burgers en die moeten maar gewoon slaafs gehoorzamen. Illegaal tyfustuig wat hier uitsluitend gekomen is om te parasiteren en terroriseren, zijn natuurlijk heel erg zielig en moeten geholpen worden.....jeweettoch.
pi_178335686
De politie kwam maar kon niet ingrijpen...deze moet me even uitgelegd worden, want hier begrijp ik even helemaal niks van.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 5 april 2018 @ 23:07:08 #36
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178335770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begreep er ook al geen moer van. Er wordt een woning (illegaal) open gebroken. Politie komt. Politie gaat weer want kan niks doen? Bijzonder eigenlijk. Ik heb altijd het idee dat als ik zoiets zou doen ik vervolgens op het bureau vast zit.
Als jij of ik dat zouden doen zouden we ook mee moeten naar het bureau.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178337789
Gaat nog wat worden met Groenlinks aan de macht in Amsterdam
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_178337854
Ok, seriously, wat kunnen 'we' (wij) hieraan doen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178338267
Groen Slinks :')
  vrijdag 6 april 2018 @ 03:10:57 #40
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178338343
Wat een grap. Vragen om het te gedogen tot er een nieuw college is.
Laten we overvallen, inbraken en alle andere vormen van verboden gedragen die strafbaar zijn gesteld ook gewoon gedogen.

Handhaven en uitzetten die hap!
pi_178338365
Ik snap oprecht niet 'dat de politie niets kon doen'.
Ik mag aannemen dat die woningboer Ymere aangifte heeft gedaan van het kraken. Dan kan de politie controleren wie er op het adres aanwezig is die er niet thuis hoort? Dan is het toch heel simpel: "Meneer u krijgt een kwartier om uw bezittingen te pakken en hem te smeren. Doet u dat niet, dan doen wij dat voor u".

Afgezien dat het illegalenbeleid belachelijk is. Uitgeprocedeerd (incl hoger beroep), is einde oefening. Op de vliegtuigtrap enkeltje land van herkomst betalen. Maak daar desnoods een pot voor. Dat is nog altijd weet-ik-hoeveel goedkoper dan wanneer men in de illegaliteit belandt. De voortvloeiende kosten lopen dan ver uit. Vaak zie je draaideurcriminaliteit zoals winkeldiefstallen, middelengebruik, publieke intoxinatie, urineren in het openbaar etc. Voortvloeiende kosten op 1 jaar illegaliteit is al meer geld dan een enkele reis Nieuw Zeeland.

Asielaanvraag mislukt en uitgeprocedeerd --> Vliegtuigtrap.

Dat geeft gelijk een signaal af. Er zijn mogelijkheden en kansen om hier te vestigen, en als alle rechtsmiddelen gebruikt zijn en je hebt een nee, dan houdt het verhaal op. Punt uit. Dan gaat u terug. Probeer het daarna ergens anders, prima. Maar hier niet meer.
Niet meer zeggen "Meneer u heeft 29 dagen om het land te verlaten, daarna bent u persona non grata". Kom op zeg. Wat is dat voor lafbekkerij. Kansen zat gehad. Opsakkederen.
pi_178359835
quote:
Graag even een ondertiteling in het Arabisch...dan kan de andere helft van Amsterdam het ook allemaal volgen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 7 april 2018 @ 07:21:35 #43
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_178359867
Dit komt er van als GroenLinks de verkiezingen wint: blanke Nederlanders worden verjaagd en illegale migranten mogen hun gang gaan. Ik heb het al meer gezegd: er zitten veel landverraders in de Nederlandse politiek.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_178359889
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2018 03:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap oprecht niet 'dat de politie niets kon doen'.
Ik mag aannemen dat die woningboer Ymere aangifte heeft gedaan van het kraken. Dan kan de politie controleren wie er op het adres aanwezig is die er niet thuis hoort? Dan is het toch heel simpel: "Meneer u krijgt een kwartier om uw bezittingen te pakken en hem te smeren. Doet u dat niet, dan doen wij dat voor u".

Afgezien dat het illegalenbeleid belachelijk is. Uitgeprocedeerd (incl hoger beroep), is einde oefening. Op de vliegtuigtrap enkeltje land van herkomst betalen. Maak daar desnoods een pot voor. Dat is nog altijd weet-ik-hoeveel goedkoper dan wanneer men in de illegaliteit belandt. De voortvloeiende kosten lopen dan ver uit. Vaak zie je draaideurcriminaliteit zoals winkeldiefstallen, middelengebruik, publieke intoxinatie, urineren in het openbaar etc. Voortvloeiende kosten op 1 jaar illegaliteit is al meer geld dan een enkele reis Nieuw Zeeland.

Asielaanvraag mislukt en uitgeprocedeerd --> Vliegtuigtrap.

Dat geeft gelijk een signaal af. Er zijn mogelijkheden en kansen om hier te vestigen, en als alle rechtsmiddelen gebruikt zijn en je hebt een nee, dan houdt het verhaal op. Punt uit. Dan gaat u terug. Probeer het daarna ergens anders, prima. Maar hier niet meer.
Niet meer zeggen "Meneer u heeft 29 dagen om het land te verlaten, daarna bent u persona non grata". Kom op zeg. Wat is dat voor lafbekkerij. Kansen zat gehad. Opsakkederen.
De politie zal waarschijnlijk niets hebben gedaan, omdat ze weten dat de lelijke mensen gewoon geen hoeren zijn. En dan dus vergeldingsacties moeten vrezen..
pi_178363516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 01:25 schreef Montagui het volgende:
Ok, seriously, wat kunnen 'we' (wij) hieraan doen?
Oproepen tot een grote demonstratie vlak voor die gebouwen te organiseren. De groep moet groot genoeg zijn zodat de politie er bang voor is. Ik denk aan een groep van 100 duizend mensen of meer.
Deur intrappen en deze mensen eruit schoppen.
Wat ook kan is voor de deur blijven staan met deze groep van 100 duizend man totdat de politie de wet handhaaft door ze eruit te zetten.

ALs je iedereen oproept die een huis zoekt dan heb je maar een fractie van die mensen nodig....

Als ze een onderdak willen, dan kunnen ze dat krijgen in hun eigen land... Niks staat ze in de weg om weer terug te gaan naar hun eigen land.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_178363562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 06:57 schreef cempexo het volgende:

[..]

Graag even een ondertiteling in het Arabisch...dan kan de andere helft van Amsterdam het ook allemaal volgen.
Het is geen rotterdam hoor....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_178363581
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het is geen rotterdam hoor....
Driekwart dan ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_178363591
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:19 schreef cempexo het volgende:

[..]

Driekwart dan ?
Dat komt meer in de buurt... _O-
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_178363603
Het is eigenlijk ook een beetje de eigen schuld van de amsterdammers.... op groenlinks stemmen... :X zelfs de sp is nog beter....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 7 april 2018 @ 13:27:12 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178363665
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 07:21 schreef Old_Pal het volgende:
Dit komt er van als GroenLinks de verkiezingen wint: blanke Nederlanders worden verjaagd en illegale migranten mogen hun gang gaan. Ik heb het al meer gezegd: er zitten veel landverraders in de Nederlandse politiek.
Vooral die rutger groot wassink en zn vriendjes. Linksfascistisch antifa tuig met een voorliefde voor illegale niets toevoegende wezens.

4 jaar macht, 20 jaar troep opruimen. Daar gaat het op neer komen in Amsterdam.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 7 april 2018 @ 13:27:31 #51
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178363670
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het is eigenlijk ook een beetje de eigen schuld van de amsterdammers.... op groenlinks stemmen... :X zelfs de sp is nog beter....
En dat is ook zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')