abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178311296
Mijn vriendin werkt tijdelijk in Korea(en is Chinees-Nederlands overigens) en heeft Nutrilon voor een Chineze vriendin nodig gehad, die dat zo graag wou. Chinezen ontlopen problemen helaas normaal gesproken niet, waar veel NL-ers (ik niet obviously) al snel denken van regel dat zelf lekker. Wat wel een probleempje is, het is door ons fantastische PostNL, internationaal of niet, slecht verwerkt. Ik heb bonnetjes nodig van tenminste twee pakken babypoeder, anders krijgen we ons geld niet terug :'((((. Ik heb de pakken enorm goed ingepakt, binnen met bescherming en van buiten met tape. Ben dus beetje te pakken genomen door pakketvervoerders, wellicht door interne Chineze markt. Hebben jullie een bon voor 15 maart van Nutrilon zuigelingenvoeding 1? Ik heb er tenminste twee nodig, Helaas ben ik slordig geweest en heb ze weggegooid. Echt hartstikke bedankt, mocht dit lukken, zou er super blij mee zijn!!!!!!! Zoja, scan ze en gooi ze in mijn mail. Ik zal uitgebreide dank en contact onderhouden :o.

P.S. bewaar flauwe grappen voor na de serieuze reacties, dank je wel xd

Groeten, Ryan uit Den Haag
pi_178311358
_O-
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_178311448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:25 schreef Najieto het volgende:
Speciaal hiervoor geregistreerd :N. Ik help je iig niet.
Ik had al een FOK account, maar wachtwoord kwijt. Dank je wel voor de eerste flauwe grap die ik al had verwacht.
pi_178311536
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:29 schreef SugoiRyan het volgende:

[..]

Ik had al een FOK account, maar wachtwoord kwijt. Dank je wel voor de eerste flauwe grap die ik al had verwacht.
Dat zeggen ze allemaal. Dan vraag je een nieuw ww aan. Ow nee je kunt toevallig ook niet meer in die inbox komen.
pi_178311562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:32 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal. Dan vraag je een nieuw ww aan. Ow nee je kunt toevallig ook niet meer in die inbox komen.
Meeste mensen hebben niet 10 email adressen nee. Zeg je kan net zogoed naar GeenStijl gaan, als je zo bezig bent en niet op dit subforum zijn. Ik reageer verder niet :/.
pi_178311600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:33 schreef SugoiRyan het volgende:

[..]

Meeste mensen hebben niet 10 email adressen nee. Zeg je kan net zogoed naar GeenStijl gaan, als je zo bezig bent en niet op dit subforum zijn. Ik reageer verder niet :/.
:W
pi_178311621
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:35 schreef Najieto het volgende:

[..]

:W
Dahaag Sinterklaasje
pi_178311680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:36 schreef Najieto het volgende:

[..]

Je zou toch niet meer reageren?
Jij zou toch als je een normaal mens bent, andere mensen niet nodeloos een hak willen zetten? Oh wacht.. (Vul het zelf maar in :D)
pi_178312034
Meewerken aan profiteurs die het melk voor onze baby's exporteren. :r
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178312224
Niet gewoon je babyvoeding via de site van postnl bestellen maar zelf kutten met je grijze export :')
https://www.postnl.nl/en/campaigns/originalbabybrands/

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2018 21:54:58 ]
pi_178312352
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef CrashO het volgende:
Niet gewoon je babyvoeding via de site van postnl bestellen maar zelf kutten met je grijze export :')
https://www.postnl.nl/en/campaigns/originalbabybrands/
I had no idea, thanks for the tip though
pi_178312400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:49 schreef oranjevogel1 het volgende:
Meewerken aan profiteurs die het melk voor onze baby's exporteren. :r
Haha 4 pakken- en oh ja lees de artikelen erop na- het ligt aan de fabrikanten. Ik heb nog nooit in mijn leven ooit wat verzonden buiten dit. Daar moet je naar mijn weten ook denk ik wat Chinees voor praten (i know none)
pi_178312466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:59 schreef SugoiRyan het volgende:

[..]

Haha 4 pakken
In de oorlog had je lieden die 4 Joden verraden en er mee weg kwamen. Reken maar niet dat ik daar respect voor had. Net zoals voor jou met je 4 pakken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178312510
Haha nou zeg, neem maar niet aan dat ik voor platte NL-ers zoals jij respect heb. Met je oranjevogel. Gelukkig ben ik het maar half :). Als je lekker in jouw wereld wilt leven, verhuis dan naar Geert Wilders achterkamer, tot ziens.
pi_178312564
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:54 schreef CrashO het volgende:
Niet gewoon je babyvoeding via de site van postnl bestellen maar zelf kutten met je grijze export :')
https://www.postnl.nl/en/campaigns/originalbabybrands/
Also, gangnam style!? Duidelijk wel Asian things liking, maar niet bothering
pi_178312598
Trots zijn dat je half Nederlander bent. Dan zal je wel een identiteitscrisis te pakken hebben.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178312702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef oranjevogel1 het volgende:
Trots zijn dat je half Nederlander bent. Dan zal je wel een identiteitscrisis te pakken hebben.
Halve Nederlander? Dit is gewoon een Chinees met google Translate man :')
pi_178312706
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:04 schreef oranjevogel1 het volgende:
Trots zijn dat je half Nederlander bent. Dan zal je wel een identiteitscrisis te pakken hebben.
Wat is er mis met jou? Wat wil jij in jouw leven? Gewoon kutten of wat? Of wil je in een 1x1 meter cel zitten? Want dat ben jij waard getuigen je imbeciele reacties.
pi_178312722
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:08 schreef CrashO het volgende:

[..]

Halve Nederlander? Dit is gewoon een Chinees met google Translate man :')
Hahaha, je hebt niet eens Psy-Gangnam Style gezien? En je maakt dat je profile picture? Wtf!?? Dus je maakt dit een profile picture met google translate?? Dom??
pi_178312752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:09 schreef SugoiRyan het volgende:

[..]

Hahaha, je hebt niet eens Psy-Gangnam Style gezien? En je maakt dat je profile picture? Wtf!?? Dus je maakt dit een profile picture met google translate?? Dom??
Denken dat ik een video met slechts 3 miljard views gezien heb :')
pi_178312771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:08 schreef SugoiRyan het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou? Wat wil jij in jouw leven? Gewoon kutten of wat? Of wil je in een 1x1 meter cel zitten? Want dat ben jij waard getuigen je imbeciele reacties.
Met mij niets. Maar fijn dat je mij een cel in wenst van 1x1 meter. Dan zijn je intenties gelijk bekent. Vind het eigenlijk nog best humaan dat je mij niet gelijk op transport richting de gaskamer zet. Je zal wel dwangarbeiders nodig hebben om er voor te zorgen dat die melkpoeder in China geraakt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178313128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:11 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Met mij niets. Maar fijn dat je mij een cel in wenst van 1x1 meter. Dan zijn je intenties gelijk bekent. Vind het eigenlijk nog best humaan dat je mij niet gelijk op transport richting de gaskamer zet. Je zal wel dwangarbeiders nodig hebben om er voor te zorgen dat die melkpoeder in China geraakt.
Hoe oud ben jij, kleuter? Je beticht mij van een zware reactie maar ondertussen worden jouw reacties extremer by the minute. Hoe haal jij het in godsnaam in je hoofd om de Tweede Wereldoorlog bij zo iets simpels te betrekken? Ik zal je vertellen, China is geen Japan, China is slachtoffer geweest heavily.. Maar dat weet jij waarschijnlijk niet want jij hebt nog geen millimiter van enig geschiedenisboek uitgepluist. Je beledigt miljarden mensen een geschiedenis lang, met jouw misplaatse woorden. Denk daar maar eens over na.
pi_178313289
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:11 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Met mij niets. Maar fijn dat je mij een cel in wenst van 1x1 meter. Dan zijn je intenties gelijk bekent. Vind het eigenlijk nog best humaan dat je mij niet gelijk op transport richting de gaskamer zet. Je zal wel dwangarbeiders nodig hebben om er voor te zorgen dat die melkpoeder in China geraakt.
Ik zal je het nog fijner vertellen. Ik ben een fucking homo en ik regel voor mijn Chineze vriendje dat hij zijn melkpoeder voor een collega krijgt, die hij enorm hekelt. Maar jij weet niks van chinese cultuur en komt met kutgezeik aanzetten om mensen alleen maar een hak te zetten, net zoals andere mensen die reageren op dit bericht. Ik schaam me voor jullie. Fcking belachelijk. Ik avoid enig judge mentality en ik wordt nog door iedereen beoordeeld terwijl ik dit met alle kracht uit de weg ga. Rot op met je oranjevogel. Als er een iemand een jihad of moffenmentaliteit hebt, is de enige die dat heeft, jij.
pi_178313301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:24 schreef SugoiRyan het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij, kleuter?
Oud genoeg om gevouvoyeerd te worden en me niet te laten aanspreken met dergelijk taalgebruik.
quote:
Je beticht mij van een zware reactie maar ondertussen worden jouw reacties extremer by the minute.
Ik beticht jouw niet van een zware reactie, maar van associaal gedrag.
quote:
Hoe haal jij het in godsnaam in je hoofd om de Tweede Wereldoorlog bij zo iets simpels te betrekken?
Omdat de NSB'ers zich toen net zo gedraagden als jij nu. En achteraf maar doen alsof het meeviel en ze van niets wisten.
quote:
Ik zal je vertellen, China is geen Japan,
Bedankt voor de geschiedenisles, ik zou zonder Japan en China bijna door elkaar halen. Maar ik snap niet waarom dat relevant is. Of je nou aan China of Japan levert, dat praat jouw associale gedrag niet goed. Mijn achterkleinkinderen zitten dadelijk zonder melk omdat jij dat lekker loopt door te verkopen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178313323
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:23 schreef SugoiRyan het volgende:
Mijn vriendin werkt tijdelijk in Korea
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef SugoiRyan het volgende:
Ik ben een fucking homo
Weet je vriendin dit al :?
pi_178313361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Oud genoeg om gevouvoyeerd te worden en me niet te laten aanspreken met dergelijk taalgebruik.

[..]

Ik beticht jouw niet van een zware reactie, maar van associaal gedrag.

[..]

Omdat de NSB'ers zich toen net zo gedraagden als jij nu. En achteraf maar doen alsof het meeviel en ze van niets wisten.

[..]

Bedankt voor de geschiedenisles, ik zou zonder Japan en China bijna door elkaar halen. Maar ik snap niet waarom dat relevant is. Of je nou aan China of Japan levert, dat praat jouw associale gedrag niet goed. Mijn kleinkinderen zitten dadelijk zonder melk omdat jij dat lekker loopt door te verkopen.
Zie hoe idioot jij bent. Gebruik jij google of heb je daar niet van gehoord? Pluis maar na wat er van waar is wat jij zegt. NUL KOMMA NUL. Producenten kiezen ervoor hun producten in buitenland vooral te verkopen en besteden minder aan in binnenland. De NL vraag zorgt ervoor dat de schappen leeg zijn, niet buitenlandse vraag. Ga lekker Wilders schoenen likken, dank je wel. Dag.
pi_178313481
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:10 schreef CrashO het volgende:

[..]

Denken dat ik een video met slechts 3 miljard views gezien heb :')
Ja je hebt zeker ook andere KPop videos gezien met andere dansende Koreanen
pi_178313538
quote:
99s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:32 schreef CrashO het volgende:

[..]

[..]

Weet je vriendin dit al :?
Vervang vriendin, met wie praat ik?
pi_178313629
Well, that escalated quickly.
pi_178313637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:34 schreef SugoiRyan het volgende:

[..]

Zie hoe idioot jij bent.
Misschien moet je eens in de spiegel kijken.
quote:
Gebruik jij google of heb je daar niet van gehoord?
Google vind ik niet zo een betrouwbare bron. Ik ga altijd liever naar de bibliotheek.
quote:
Pluis maar na wat er van waar is wat jij zegt. NUL KOMMA NUL.
Die harde cijfers heb je vast in een rapport gevonden, waar je niet meer aan kunt verwijzen?
quote:
Producenten kiezen ervoor hun producten in buitenland vooral te verkopen en besteden minder aan in binnenland. De NL vraag zorgt ervoor dat de schappen leeg zijn, niet buitenlandse vraag.
De buitenlandsevraag zorgt daar wel degelijk voor. Daar het een strategisch goed betreft is het belangrijk de export goed te reguleren en te controleren. Mensen die onofficieel voor de Nederlanse markt bestemde melk exporteren ondermijnen dat,
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178313652
Dank je wel vrij Nederland, ik zal weldra enig Fok account snel verwijderen. Enige volwassenheid en normaalheid is namelijk ver te zoeken. Noch hulpvaardigheid. Alleen maar rennen naar onbeschoftheid, ziekelijkheid en om maar zoveel mogelijk te beledigen.
pi_178313667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens in de spiegel kijken.

[..]

Google vind ik niet zo een betrouwbare bron. Ik ga altijd liever naar de bibliotheek.

[..]

Die harde cijfers heb je vast in een rapport gevonden, waar je niet meer aan kunt verwijzen?

[..]

De buitenlandsevraag zorgt daar wel degelijk voor. Daar het een strategisch goed betreft is het belangrijk de export goed te reguleren en te controleren. Mensen die onofficieel voor de Nederlanse markt bestemde melk exporteren ondermijnen dat,
Jij hoort ook niks he, nog even je intelligentie opvorderen en meer opzoeken dan te zieken.
pi_178313679
😂😂😂
  woensdag 4 april 2018 @ 22:47:46 #36
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178313688
Volgens mij gaat dit topic je geen bonnetjes opleveren :N
pi_178313691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens in de spiegel kijken.

[..]

Google vind ik niet zo een betrouwbare bron. Ik ga altijd liever naar de bibliotheek.

[..]

Die harde cijfers heb je vast in een rapport gevonden, waar je niet meer aan kunt verwijzen?

[..]

De buitenlandsevraag zorgt daar wel degelijk voor. Daar het een strategisch goed betreft is het belangrijk de export goed te reguleren en te controleren. Mensen die onofficieel voor de Nederlanse markt bestemde melk exporteren ondermijnen dat,
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:45 schreef Embraer89 het volgende:
Well, that escalated quickly.
Yup
pi_178313819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:47 schreef Woelwater het volgende:
Volgens mij gaat dit topic je geen bonnetjes opleveren :N
Fine with me. Komt alleen maar stank op een normale vraag en basic welwillendheid. Toch zijn er mensen die op het bot wilen beledigen en ja dat komt op mij persoonlijk over omdat het op de man gespeeld word. En dat ligt mij zwaar, waar ik normaal om niks geef en enigerwijs laat passeren, me niet bezig houd met enige wijze van provoceren, wordt ik tot op het bot geprovoceerd. En dan ook nog het land China afgemaakt, wat niet kan. Ik heb zelf vooroordelen vast zoals ieder mens, maar niet dit. Als ik ook maar een minieme mogelijkheid zie om iemand te helpen, dan doe ik dat. Dat is mijn natuur. En niet iemand af zitten te maken omdat hij in die persoon een soort van profiteur of handelsfiguur ziet, terwijl die dat niet is.
pi_178313886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:47 schreef Embraer89 het volgende:
😂😂😂
Ja PostNL is vast met Embraer gegaan, alhoewel het een geavanceerd merk is, toch Braziliaans. Nee dit bedoel ik niet als een serieus vooroordeel, integendeel. Bedankt allemaal voor niks.
  woensdag 4 april 2018 @ 23:02:46 #40
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178313979
Maar waarom geeft die vriendin niet gewoon borstvoeding dan?
pi_178324701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 23:02 schreef Woelwater het volgende:
Maar waarom geeft die vriendin niet gewoon borstvoeding dan?
Veel Chinezen uit de wat gegoede klasse om het maar zo te zeggen, voelen zich elitair. Wellicht vormen willen behouden. Precieze reden kan ik gehoord van mijn vriend hebben, maar heb ik in elk geval niet opgeslagen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')