Echt hè! Ik had laatst een route die ik nog niet kende, maar wel al jaren geleden had gezet. Blijkt dat het dus 'nieuwbouw' is, athans, dat was het in 2014, en dat de straten nog niet in Google staan. Terwijl ik met de GPS alles aan het zoeken was, het lag allemaal kilometers uit elkaar. Maar gelukkig was er een kapsalon aan huis in een van de straten die al wel in google het adres had ingevuld, dus ik kon toch die richting op genavigeerd worden. Op de kaart was was de hele wijk een weiland.quote:Op woensdag 4 april 2018 16:17 schreef ComShepard het volgende:
Vandaag een nieuwbouw wijk gehad waarin er op sommige straten en huizen geen huisnummers zichtbaar zijn
Wat heb ik lopen vloeken vandaag zeg.
Ooh. Nog een leuke. Een straat die nog niet in Google maps is opgenomen
In werkelijkheid krijg je 2,95% erbij over de gehele looptijd van de CAO, die eenmalige uitkering van 1% niet meegeteld.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:18 schreef Thomas-sama het volgende:
Hoeveel verhoging is die 6% daadwerkelijk?
Ik zag toen dat iemand een tabel had gemaakt, maar kan het niet zo snel terugvinden
Echt wel. Ik ga morgen meteen naar de Maseratidealer.quote:
Komt zeker door die ongelijke tijdvakken waarin het verhoogd wordt? Laatste procent is bijv. maar 1 maandquote:Op donderdag 5 april 2018 16:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In werkelijkheid krijg je 2,95% erbij over de gehele looptijd van de CAO, die eenmalige uitkering van 1% niet meegeteld.
dat is zwaar kloten weerquote:Op donderdag 5 april 2018 11:56 schreef V__L_N het volgende:
Ook bij de FNV heeft 55% voor gestemd. Dat betekend dat we een cao krijgen zoals hij er nu is.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2018 18:18 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Komt zeker door die ongelijke tijdvakken waarin het verhoogd wordt? Laatste procent is bijv. maar 1 maand
the place to bequote:Op donderdag 5 april 2018 16:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ga morgen meteen naar de Maseratidealer.
De enige manier om daadwerkelijk op 5% meer loon uit te komen is als je gelijk in het begin de lonen 5% verhoogt, in plaats van stapsgewijs.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:18 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Komt zeker door die ongelijke tijdvakken waarin het verhoogd wordt? Laatste procent is bijv. maar 1 maand
Museum is wel tofquote:Op donderdag 5 april 2018 19:25 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
the place to be
http://www.louwmanexclusive.com/nl
Tegenwoordig gaat alles weer per postduifquote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Mishu het volgende:
Hallo allemaal, weten jullie iets van een storing bij PostNL? Al mijn brievenpost duurt 4 werkdagen om te ontvangen opeens. Echt irritant. Iemand die hier iets over weet?
We zullen de drone erop aanspreken.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Mishu het volgende:
Hallo allemaal, weten jullie iets van een storing bij PostNL? Al mijn brievenpost duurt 4 werkdagen om te ontvangen opeens. Echt irritant. Iemand die hier iets over weet?
Ik vraag het even na, kom er over 5 werkdagen op terugquote:Op donderdag 5 april 2018 23:48 schreef Mishu het volgende:
Hallo allemaal, weten jullie iets van een storing bij PostNL? Al mijn brievenpost duurt 4 werkdagen om te ontvangen opeens. Echt irritant. Iemand die hier iets over weet?
Het had mijn verhaal kunnen zijn, nu preciea twee jaar geleden.quote:
Beide verhalen zijn helaas heel herkenbaar.quote:
de werkomstandigheden in/rond een depot zijn natuurlijk niet al te best,koud,tocht,vocht, allemaalquote:Op zaterdag 7 april 2018 08:01 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Het had mijn verhaal kunnen zijn, nu preciea twee jaar geleden.
Ik moest de hele week doorlopen, totdat ik een fikse dubbele longontsteking bleek te hebben.
Zes weken uit de roulatie geweest en langzaam met daldagen weer op moeten bouwen.
Als ze mijn ziekmelding gepikt hadden, had dit voorkomen kunnen worden.
Aan de andere kant, had ik natuurlijk ook voet bij stuk kunnen houden en kunnen zeggen "sorry, ik kom echt niet. Ik ben ziek" Maar omdat ze krap zaten, toch maar blijven werken. En vanaf donderdag nacht, hoesten en puffen enz. Op maandag naar dokter en die constateerde een dubbele longontsteking. Meteen aan de antibiotica.
Ik heb een foto van de antibiotica maar even naar de tc gestuurd en toen geloofden ze mij wel.
P.s. ik herinner mij dat het in de periode was dat we met de collega's bij bosjes omvielen. Allemaal longontsteking. Zes tegelijk. We dachten dat er op het oude depot iets hing. Misschien.
We zijn een jaar geleden verhuisd en sindsdien heeft niemand meer een longontsteking opgelopen.
Zou er iets daar in de lucht gezeten kunnen hebben of zou het toeval zijn geweest.
Die dingen in zakjes (H&M, China pakjes) zijn ook gewoon kut. Zelfs als het qua formaat gewoon past zien mensen je soms staan kloten alsof je een matras door de brievenbus probeert te forceren ofzoquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:29 schreef Yreal het volgende:
Ging vandaag iemand moeilijk lopen doen dat ik te lang probeerde een pakje in de brievenbus te krijgen. Zo'n zak met rare vormen dat je denkt past makkelijk , oh nee toch niet.
Helemaal van waarom doe je dat nou?? Nou, omdat mijn baan is om dingen in je bus te stoppen trut
Puntje 2 is wel herkenbaar jaquote:
Goeie zet, denk ikquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:24 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)stbedrijf-in-de-maak
Alsof Sandd genoeg geld heeft om PostNL over te nemen.quote:We staat ook open voor consolidatie”, aldus Sandd-bestuurder Ronald van de Laar, die in het midden wil laten wie de overnemende partij zou zijn.
ik zal eens wat doordrukkenquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die dingen in zakjes (H&M, China pakjes) zijn ook gewoon kut. Zelfs als het qua formaat gewoon past zien mensen je soms staan kloten alsof je een matras door de brievenbus probeert te forceren ofzo
In Nijmegen is 1 depot helemaal afgestoten en wordt de post door Cycloon (Breed) weggebracht. Ik weet de details niet, maar dit zou wel een handig systeem zijn, maar dan moet het wel echt goed geregeld worden voor alle partijen.quote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef V__L_N het volgende:
Ik denk eerder dat er dan een andere manier krijgt. Bezorgers worden in een apart bedrijf ondergebracht. Beide partijen kopen daar dan bezorgtijd in. 1 Bezorger aan de deur die uit meerdere bundels post haalt.
Gebeurt in meer steden dat hele wijken uitbesteed worden aan concurrenten.quote:Op zondag 8 april 2018 20:01 schreef bmp80 het volgende:
[..]
In Nijmegen is 1 depot helemaal afgestoten en wordt de post door Cycloon (Breed) weggebracht. Ik weet de details niet, maar dit zou wel een handig systeem zijn, maar dan moet het wel echt goed geregeld worden voor alle partijen.
Zijn dat dan een soort experimenten om zoiets op grotere schaal te proberen?quote:Op zondag 8 april 2018 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gebeurt in meer steden dat hele wijken uitbesteed worden aan concurrenten.
Geen idee. Ik hoorde toevallig dat Cycloon in Groningen een werkgebied heeftquote:Op zondag 8 april 2018 21:42 schreef bmp80 het volgende:
[..]
Zijn dat dan een soort experimenten om zoiets op grotere schaal te proberen?
Bezorgen is nu ook al een soort van apart bedrijf. Ik denk dat uit nog meer bundels bezorgen geen succes is. In sommige gebieden lopen ze nu al met 2 of 3 bundels. Ik stel me dan eerder voor dat er meerdere partijen zijn die post inzamelen en evt. een eerste sorteerslag doen, en dat het dan uiteindelijk op een voorbereidingslocatie wordt samengevoegd. Hoe dan ook zullen er veel mensen ontslagen worden. Dat is ook het hele idee van consolidatie. Efficiënter kunnen werken zodat er minder arbeidskrachten nodig zijn en er flink op loonkosten bespaard kan worden.quote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef V__L_N het volgende:
Ik denk eerder dat er dan een andere manier krijgt. Bezorgers worden in een apart bedrijf ondergebracht. Beide partijen kopen daar dan bezorgtijd in. 1 Bezorger aan de deur die uit meerdere bundels post haalt.
Bij ons is ook jarenlang 1 depot compleet uitbesteed aan de sociale werkplaats. Dat was in een gebied waar PostNL moeilijk bezorgers kon krijgen. Maar na een paar jaar is de samenwerking toch gestaakt, want er kwamen te veel klachten. Hah dat niet bezorgd werd, mensen die dagenlang geen post kregen en dan ineens op zondag (!) een hele lading, dat soort werk.quote:Op zondag 8 april 2018 20:01 schreef bmp80 het volgende:
[..]
In Nijmegen is 1 depot helemaal afgestoten en wordt de post door Cycloon (Breed) weggebracht. Ik weet de details niet, maar dit zou wel een handig systeem zijn, maar dan moet het wel echt goed geregeld worden voor alle partijen.
Dit jaar sluiten er sowieso weer enkele voorbereidingslocaties en wordt het sorteren via de code verder uitgerold.quote:Op zondag 8 april 2018 23:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bezorgen is nu ook al een soort van apart bedrijf. Ik denk dat uit nog meer bundels bezorgen geen succes is. In sommige gebieden lopen ze nu al met 2 of 3 bundels. Ik stel me dan eerder voor dat er meerdere partijen zijn die post inzamelen en evt. een eerste sorteerslag doen, en dat het dan uiteindelijk op een voorbereidingslocatie wordt samengevoegd. Hoe dan ook zullen er veel mensen ontslagen worden. Dat is ook het hele idee van consolidatie. Efficiënter kunnen werken zodat er minder arbeidskrachten nodig zijn en er flink op loonkosten bespaard kan worden.
Ik dacht dat die codeerregel voorlopig niet verder ingevoerd zou worden, omdat er nog teveel mis ging? Bij ons is het in elk geval een puinhoop sinds de codeerregel is ingevoerd. Alle stratenkennis is weg bij voorbereiden, en omdat er alleen maar naar die code wordt gestaard en niet meer naar de adressen, en er ook nog eens 2 wijken naast elkaar op 1 kast zitten (met doorlopend genummerde vakken) gaat er enorm veel fout. Regelmatig heeft zo'n voorbereider dan niet door waar de ene wijk eindigt en de volgende begint, zodat er op wijk 2 ook labels van wijk 1 komen, en de wijk op het verkeerde depot belandt. Dit gaat ook vaak mis met de pakjestassen. En als er bij de vos een bundel in de verkeerde bak belandt, wordt dit door de voorbereider ook niet opgemerkt, want die kijkt alleen maar naar het laatste deel van de codeerregel. Dus dan zitten er weer hele stapels Libelles voor een andere wijk tussen jouw wijk. In theorie is het een goed idee, die codeerregel, maar in de praktijk werkt het niet. Want een fout in de codeerregel of een andere fout ergens in het sorteerproces wordt nu pas door de bezorger opgemerkt. Wat resulteert in veel meer fouten en vertraagde post.quote:Op zondag 8 april 2018 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit jaar sluiten er sowieso weer enkele voorbereidingslocaties en wordt het sorteren via de code verder uitgerold.
De uitrol is tijdelijk stilgelegd ja, maar ze zijn wel van plan om het dit jaar gewoon weer op te pakken. Op zich wel raar, want ik heb nog niet bepaald vooruitgang gemerkt tussen de invoering en nu. Vooral nog steeds een shitload aan spul zonder codeerregel, of dingen waar je de codeerregel gewoon niet kunt lezen.quote:Op maandag 9 april 2018 00:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik dacht dat die codeerregel voorlopig niet verder ingevoerd zou worden, omdat er nog teveel mis ging? Bij ons is het in elk geval een puinhoop sinds de codeerregel is ingevoerd. Alle stratenkennis is weg bij voorbereiden, en omdat er alleen maar naar die code wordt gestaard en niet meer naar de adressen, en er ook nog eens 2 wijken naast elkaar op 1 kast zitten (met doorlopend genummerde vakken) gaat er enorm veel fout. Regelmatig heeft zo'n voorbereider dan niet door waar de ene wijk eindigt en de volgende begint, zodat er op wijk 2 ook labels van wijk 1 komen, en de wijk op het verkeerde depot belandt. Dit gaat ook vaak mis met de pakjestassen. En als er bij de vos een bundel in de verkeerde bak belandt, wordt dit door de voorbereider ook niet opgemerkt, want die kijkt alleen maar naar het laatste deel van de codeerregel. Dus dan zitten er weer hele stapels Libelles voor een andere wijk tussen jouw wijk. In theorie is het een goed idee, die codeerregel, maar in de praktijk werkt het niet. Want een fout in de codeerregel of een andere fout ergens in het sorteerproces wordt nu pas door de bezorger opgemerkt. Wat resulteert in veel meer fouten en vertraagde post.
en dan vergeet je nog het merendeel van de zetters die niet zien dat die sticker er zit....... elke dag sta je tig van die dingen te herstellenquote:Op maandag 9 april 2018 09:00 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die verhuisservice is trouwens ook bloedirritant als het weer eens half buiten de sticker valt. Zeker als je niet elke dag dezelfde wijk loopt dan denk je vaak dat het gewoon de zoveelste fout in je wijk is
Tip voor het weten wanneer wijk 2 start is gewoon de labels van wijk 2 in het eerste vakje van de tweede wijk leggen.quote:Op maandag 9 april 2018 00:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik dacht dat die codeerregel voorlopig niet verder ingevoerd zou worden, omdat er nog teveel mis ging? Bij ons is het in elk geval een puinhoop sinds de codeerregel is ingevoerd. Alle stratenkennis is weg bij voorbereiden, en omdat er alleen maar naar die code wordt gestaard en niet meer naar de adressen, en er ook nog eens 2 wijken naast elkaar op 1 kast zitten (met doorlopend genummerde vakken) gaat er enorm veel fout. Regelmatig heeft zo'n voorbereider dan niet door waar de ene wijk eindigt en de volgende begint, zodat er op wijk 2 ook labels van wijk 1 komen, en de wijk op het verkeerde depot belandt. Dit gaat ook vaak mis met de pakjestassen. En als er bij de vos een bundel in de verkeerde bak belandt, wordt dit door de voorbereider ook niet opgemerkt, want die kijkt alleen maar naar het laatste deel van de codeerregel. Dus dan zitten er weer hele stapels Libelles voor een andere wijk tussen jouw wijk. In theorie is het een goed idee, die codeerregel, maar in de praktijk werkt het niet. Want een fout in de codeerregel of een andere fout ergens in het sorteerproces wordt nu pas door de bezorger opgemerkt. Wat resulteert in veel meer fouten en vertraagde post.
Ik woon in Groningen, dus dat wordt m nietquote:Op maandag 9 april 2018 10:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hé Peterselieman. Hier een vacature voor je! https://www.nationalevaca(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Ach, kunnen vanaf daar ook wel een busje regelenquote:Op maandag 9 april 2018 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, dus dat wordt m niet
Grappig en triest tegelijk. Ik betwijfel of je die reiskosten volledig vergoed krijgt, krijg je nu al niet helemaal.quote:Op maandag 9 april 2018 10:55 schreef liedetector het volgende:
tering mag wat kosten...leeuwarden > haarlem/amsterdam om fucking post te bezorgen...... uurloon wat omhoog en ik denk dat je je bezorgers lokaal prima kan vinden!
staat in de vacature toch echt, "Gedurende deze reis kan je gezellig met je collega’s bijkletsen of lekker ontbijten. De reistijd die je kwijt bent wordt vergoed!quote:Op maandag 9 april 2018 10:59 schreef ripe72 het volgende:
[..]
Grappig en triest tegelijk. Ik betwijfel of je die reiskosten volledig vergoed krijgt, krijg je nu al niet helemaal.
viel me ook op...... filevermijdend gedrag? wind mee? en hoe weten ze ook dat iedereen weer op tijd is om om die tijd te vertrekken? ook knap....quote:Op maandag 9 april 2018 11:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Opvallend dat de heenreis 2 uur duurt en de terugreis maar 1,5...........
je zou eerder andersom verwachten, omdat je midden in de avondspits terugreist en het op het eerste deel altijd druk is.quote:Op maandag 9 april 2018 11:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Opvallend dat de heenreis 2 uur duurt en de terugreis maar 1,5...........
zij laten die bus toch rijden of denk jij dat je dan moet betalen om in te stappen?quote:Op maandag 9 april 2018 11:32 schreef V__L_N het volgende:
De reistijd krijg je wel vergoed... Maar de reiskosten ook?
[..]quote:Op maandag 9 april 2018 11:38 schreef V__L_N het volgende:
Leeuwarden - Haarlem is heen en terug 2 uur en 33 minuten. (En kost voltarief 50,60)
DAT is een verdomd groot deel van je dag wat je aan reizen kwijt bent.quote:Op maandag 9 april 2018 12:34 schreef Claire68 het volgende:
[..]
De reis gaat niet met de trein maar met een gecharterde bus. Over de afsluitdijk.
Ik probeer mij nu voor te stellen hoe het zal zijn om 10 maanden lang per werkdag 4 uur in de bus te zitten. Met meestal dezelfde collega's. Wel een intensief groepsgebeuren is dat...
Okee, dat pikte ik er niet uit.quote:Op maandag 9 april 2018 12:34 schreef Claire68 het volgende:
[..]
De reis gaat niet met de trein maar met een gecharterde bus. Over de afsluitdijk.
Ik probeer mij nu voor te stellen hoe het zal zijn om 10 maanden lang per werkdag 4 uur in de bus te zitten. Met meestal dezelfde collega's. Wel een intensief groepsgebeuren is dat...
dat laatste half uur moet je zelf fietsenquote:Op maandag 9 april 2018 11:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Opvallend dat de heenreis 2 uur duurt en de terugreis maar 1,5...........
5 keer 3,5uur keer 13/3= 75,8 uur pm keer 9,55 = bijna 724eu(brt) alleen al aan reistijdquote:Op maandag 9 april 2018 14:24 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, als je graag veel uren wilt maken lijkt het me nog niet zo verkeerd, betaald krijgen voor in een busje zitten. Dan is het toch best makkelijk verdiend.
ja, nou, toch makkelijk verdiend dan. Beetje lezen, beetje ouwehoeren met collega's, er zijn vervelendere manieren om je geld te verdienen.quote:Op maandag 9 april 2018 18:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
5 keer 3,5uur keer 13/3= 75,8 uur pm keer 9,55 = bijna 724eu(brt) alleen al aan reistijd
zou het doen....ware het niet dat ik eerst 3 uur kwijt ben of in f-ing leeuwarden te komen......quote:Op maandag 9 april 2018 18:53 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ja, nou, toch makkelijk verdiend dan. Beetje lezen, beetje ouwehoeren met collega's, er zijn vervelendere manieren om je geld te verdienen.
Hahaha Ik dacht ook al van.. dan moet ik eerst van Arnhem naar Leeuwarden. Kan ik net zo goed meteen naar Amsterdam of Haarlem gaan. Maar dan krijg ik die reiskosten niet.quote:Op maandag 9 april 2018 18:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
zou het doen....ware het niet dat ik eerst 3 uur kwijt ben of in f-ing leeuwarden te komen......
klopt toch geen reet van, maak gewoon postbode als vak aantrekkelijker (betere vergoeding en niet gekloot met wijken ed) en niet voor mensen uit apekutterveen die geen baantje kunnen vinden... ik weet echt niet wat ik lees gewoonquote:Op maandag 9 april 2018 19:11 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Hahaha Ik dacht ook al van.. dan moet ik eerst van Arnhem naar Leeuwarden. Kan ik net zo goed .eteen naar Amsterdam of Haarlem gaan. Maar dan krijg ik die reiskosten niet.
Ze schotelen het wel mooi voor he? ..Een tas post..
Weet je, het is voor mij een te groot risico om mijn leven ineens zo om te gooien. Ik ben daar niet de persoon voor om ineens zo'n totaal ander leven te gaan leiden. Ik kan niet voorzien of ik er doorheen kom, het wennen daaraan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 schreef Randstad het volgende:
(Vacature Postbezorger Randstad dd 6 april)
Vind je het heerlijk om in de buitenlucht te zijn? Houd je ervan om actief bezig te zijn overdag? Dan zoeken wij jou voor de functie als Postbezorger. Voor één van de grootste organisaties binnen de postbezorging zijn we in grote aantallen op zoek naar Postbezorgers, maar dan voor de regio Amsterdam/Haarlem.
Hoe ziet je werkdag eruit?
Je werkdag begint ongeveer om 9 uur en dan vertrek je vanaf een centraal punt in Leeuwarden richting Amsterdam of Haarlem. Gedurende deze reis kan je gezellig met je collega's bijkletsen of lekker ontbijten. De reistijd die je kwijt bent wordt vergoed!
Om 11.00 uur ben je lekker wakker en krijg je een tas met post uitgedeeld bij het depot in Amsterdam of Haarlem. Vervolgens kan je lopend of per fiets de post gaan bezorgen in verschillende delen van Amsterdam of Haarlem.
Rond 16.00 uur ben je klaar met je werkzaamheden en zal je weer terug richting Leeuwarden gaan. Je rust lekker uit in de bus en je dag kan je nabespreken met je collega's. Je komt dan ongeveer om 17.30 uur aan in Leeuwarden om vervolgens terug naar huis te keren.
Praktische informatie:
- Start: begin tot ieder geval eind maart
- 32 tot 40 uur per week werken (inclusief reistijd).
- Beschikbaarheid bij voorkeur wekelijks dinsdag tot en met zaterdag;
Salaris:
22 jaar e.o.: ¤ 9,55
dat is bij heel veel mensen bij de post,je moet ook een keer een stap zetten om wat anders te gaan doen in/met je leven,levenslang voor amper 8eu p/u werken geeft geen enkele progressie in je toekomst.quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:45 schreef Claire68 het volgende:
[..]
Weet je, het is voor mij een te groot risico om mijn leven ineens zo om te gooien. Ik ben daar niet de persoon voor om ineens zo'n totaal ander leven te gaan leiden. Ik kan niet voorzien of ik er doorheen kom, het wennen daaraan.
Maar stel dat er nu iets gebeurde waardoor ik me toch al aan zou moeten passen aan een ander leven, bijvoorbeeld mijn flat brandt af of mijn geliefde verongelukt, ja, dan zou ik het doen. Dan zou ik er houvast in vinden.
Je hebt gelijk, maar ik ben als de dood voor verandering. Toen we met die smartphone moesten gaan werken was dat voor mij al aanleiding voor menig slapeloze nacht. En dat is nog peanuts vergeleken met de drastische verandering van een carrièreswitch. Je wil niet weten hoe vaak ik me al heb voorgenomen om terug naar school te gaan of om toch nog eens een keer te gaan proberen m'n rijbewijs te halen, maar ik blijf het op de lange baan schuiven.quote:Op dinsdag 10 april 2018 18:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is bij heel veel mensen bij de post,je moet ook een keer een stap zetten om wat anders te gaan doen in/met je leven,levenslang voor amper 8eu p/u werken geeft geen enkele progressie in je toekomst.
Want dichterbij Amsterdam is niks te vinden?quote:Op maandag 9 april 2018 10:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hé Peterselieman. Hier een vacature voor je! https://www.nationalevaca(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Zat er nog post in? Aangezien je nog wel eens laat klaar bent met bezorgenquote:
nee ik laat ze er altijd op. Wel handig voor mijn tas. Zitten bovendien praktisch vastgerot aan mijn fiets...quote:Op donderdag 12 april 2018 04:04 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Bij je thuis? Balen maar fijn dat je fiets er nog stond!
nu verdenk ik mijn tl...quote:Op donderdag 12 april 2018 05:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zat er nog post in? Aangezien je nog wel eens laat klaar bent met bezorgen
Nou ja dat bedoel ik: was de fiets bij jou thuis?quote:Op donderdag 12 april 2018 08:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee ik laat ze er altijd op. Wel handig voor mijn tas. Zitten bovendien praktisch vastgerot aan mijn fiets...
nein. Bij de tramquote:Op donderdag 12 april 2018 09:17 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik: was de fiets bij jou thuis?
Dacht al... als ze niks waardevollers kunnen vinden dan die verrotte fietstassen....quote:
zo maar eens bietsen.quote:Op donderdag 12 april 2018 10:52 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Dacht al... als ze niks waardevollers kunnen vinden dan die verrotte fietstassen....
Krijg je nou mooie schone nieuwe? (Eerst naar krachttraining om die dingen een beetje in model te krijgen.)
Ja, kan. De volgende stap is dan dat de tassen los gesneden of geknipt worden. Zijn ze wel even mee bezig als ze niet toevallig een heel snelle tool bij zich hebben. Maar ja wie toch al met een betonschaar rond loopt kan net zo goed de hele fiets stelen.quote:Op donderdag 12 april 2018 15:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
(...), had ik in die tijd mijn tassen maar met een kettingslot aan mijn fiets vastgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |