Echt hè?quote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
Grrr, typisch weer, er zith buiten een nattekat, een beetje een greys beestje, leek wel een nattebever zo. Had de kappenbakken net verschoond en de deur op een kyran dus nu zware insomnia. Mss met wat vannillekwark, rozevla en wat guusgeluk dat ik de kat weer binnen kan lokken al maak ik me geen illusions. Of zal het wel lospedrosa? En dan die kattenbelasting, ik betaal steeds mortaxx.
#zoslecht
Echt he? Ik vind het ook wel weer leuk hierquote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Het is eigenlijk best weer een prima SC geworden zo
Mss verleng ik m'n abo wel.
Toch mis ik banshee...quote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Er komen er weer een hele hoop nieuwe bij kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Echt he? Ik vind het ook wel weer leuk hier
Hopelijk blijven de idioten de volgende bullrun weg.
Is die Kyran toch nog een goede mod.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Je bent er weer! Ik hoorde dat je nu vooral afgegleden bent naar ONZ?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is die Kyran toch nog een goede mod.
quote:Op donderdag 5 april 2018 00:04 schreef BadVlad het volgende:
Leuk dat crypto mainstream is geworden.
[ afbeelding ]
ja die kthnxbye mag ik ook niet zo.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:58 schreef BadVlad het volgende:
Jammer alleen dat kthnxbye hier nog steeds is.
Shirt met de kaart van texas jaquote:Op donderdag 5 april 2018 00:07 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zuidplein.
Nee, ergens in de USA. Ik gok Texas.
Wat doe je ?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:14 schreef Typisch het volgende:
pfff
heb weer genoeg opdrachten binnen om veel te werken
voorlopig geen penthouse in rotterdam met deze prijzen
#werkentotje80e
kutleven
Die kutmods ook allemaalquote:Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2018 00:11 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ja die kthnxbye mag ik ook niet zo.
kthxbyeGod daarentegen
Daarom gewoon fiat/btc calcenquote:Op donderdag 5 april 2018 00:14 schreef Typisch het volgende:
pfff
heb weer genoeg opdrachten binnen om veel te werken
voorlopig geen penthouse in rotterdam met deze prijzen
#werkentotje80e
kutleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |