abonnement Unibet Coolblue
pi_178299193
Morgen kan ik tekenen voor een antikraakwoning van Camelot. Het ziet ernaar uit dat ik het ga doen, maar ik heb wel een paar vragen die zowel Camelot als Woningnet niet wil beantwoorden. Dus ik dacht, iks stel ze hier. Wat maakt het uit.

- Als je verhuist naar een antikraak woning, raak je dan je inschrijftijd van woningnet kwijt?
- En als je verhuist buiten je regio? Blijft dan je inschrijftijd van woningnet ook staan? Ik sta bij meerdere regio's ingeschreven.

Thank you.
pi_178299320
Vreemd dat ze die vragen niet willen beantwoorden :? Misschien weet de gemeente daar meer van.
Moeten zij weten
pi_178299734
quote:
5s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:24 schreef Sisiorange94 het volgende:
- Als je verhuist naar een antikraak woning, raak je dan je inschrijftijd van woningnet kwijt?

Daar heb je wel kans van, maar dat zullen zij toch zelf wel weten? Wat doen ze moeilijk :')
Somebody that I used to know
pi_178303568
Je zal die vragen moeten stellen aan woningnet, of het antwoord bij hen in de voorwaarden moeten zoeken. Wat het antwoord precies is, zal verschillen per regio en kan dus niet hier gegeven worden zonder nadere info.
pi_178357143
quote:
5s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:24 schreef Sisiorange94 het volgende:
Morgen kan ik tekenen voor een antikraakwoning van Camelot. Het ziet ernaar uit dat ik het ga doen, maar ik heb wel een paar vragen die zowel Camelot als Woningnet niet wil beantwoorden. Dus ik dacht, iks stel ze hier. Wat maakt het uit.

- Als je verhuist naar een antikraak woning, raak je dan je inschrijftijd van woningnet kwijt?
- En als je verhuist buiten je regio? Blijft dan je inschrijftijd van woningnet ook staan? Ik sta bij meerdere regio's ingeschreven.

Thank you.
Ik heb een tijd via Gapph in een antikraakwoning gezeten en ik heb nog al mijn inschrijvingsjaren! Ik ben wel binnen mijn Gemeente gebleven dus je andere vraag kan ik niet beantwoorden. Wel moet je altijd enige binding hebben met de Gemeente om voorrang te krijgen.
pi_178357398
Dat ligt aan de huisvestingsverordeningen van de betreffende gemeenten en de voorwaarden van de woningnet-regio's en vergelijkbare woningtoewijzingssystemen. Kan verschillen.
Bij woonnet-haaglanden is het bijvoorbeeld zo dat tijdelijke woonruimte/contracten* niet meetellen, maar alleen als je als 'starter' staat ingeschreven. Als 'doorstromer' verlies je bij elke verhuizing je jaren.

*tijdelijk als in onzelfstandige ruimte en verhuringen onder de leegstandswet, beheerovereenkomsten en overeenkomsten met een vastgestelde maximumtermijn.
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')