abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 11:51:40 #1
163650 Greys
pi_178298593


Met dank aan Just Games hebben we een leuke winactie voor jullie, de Eurovisiefans!

Test je Eurovisiekennis, stel je eigen optreden samen en sleep die felbegeerde douze points binnen met het Eurovision Song Contest bordspel!

Vanaf 13 april verkrijgbaar.

‘And our twelve points go to…’
In mei kunnen we weer genieten van de bijzondere en uiteenlopende acts op het Eurovisie Songfestival en ontdekken welke landen elkaar de meeste punten gunnen.

Fans kunnen vanaf 13 april het hele jaar door genieten van het muzikale spektakel met het gloednieuwe Eurovision Song Contest bordspel. Test je kennis, creëer je eigen optreden en sleep die felbegeerde 12 punten binnen!

Het Eurovisie Songfestival is al jaren enorm populair. Vorig jaar zagen ruim 4 miljoen Nederlanders hoe Og3ne Nederland naar een elfde plek zong en dit jaar wordt Nederland vertegenwoordigd door zanger Waylon met het nummer Outlaw In 'Em.

Alle Songfestivalfans kunnen vanaf 13 april hun hart ophalen en de strijd met elkaar aangaan in het Eurovision Song Contest bordspel. In dit kennisspel beantwoord je vragen over de muzikale wedstrijd om kaarten te verzamelen waarmee je je eigen optreden samenstelt. Verzamel kaarten in de categorieën kleding, nummer, podium en instrumenten en zorg dat deze perfect op elkaar afgestemd zijn als je het podium betreedt. Sleep die 12 punten binnen en word de winnaar van het Eurovison Song Contest bordspel!

Spelers: 2 – 6
Release: 13 april
Consumentenadviesprijs: ¤ 24,99
Tijdsduur: 45 minuten
Leeftijd:12+


Het officiële Eurovision Song Contest bordspel is ontwikkeld en wordt uitgegeven door Just Games, in samenwerking met de EBU (European Broadcasting Union).

http://justgames.nl/ en http://www.eurovision.net/



w/ WINNEN! w/

Om kans te maken op één van de drie spellen die we mogen verloten onder de deelnemers doe je het volgende:

- Laat in dit topic weten wat jouw favoriete Eurovisielied ooit is.
- Zet daarbij een kleine motivatie.
- Plaats de YouTube-link erbij.

Als je deze drie dingen in één post noemt (titel, motivatie en link) ding je automatisch mee!

Deelnemen kan tot en met 18 april.

Crew is uitgesloten van deelname.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 04-04-2018 20:34:31 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 11:57:34 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178298702
Crew is uitgesloten van deelname.

Wat is deze!

Als ik zou mogen meedoen zou het wel Lordi zijn _O_


Motivatie: Gewoon een keer wat anders. Ondanks dat het best een stevig nummer is en eigenlijk vooral heeft gewonnen doordat het een gimmick is is het echt een geniaal nummer. Iedere keer als ik het weer luister denk ik "damn, dit is echt goed" . Alles klopt gewoon aan dit nummer _O_

[ Bericht 43% gewijzigd door Evenstar op 04-04-2018 12:08:46 ]
  PR en moderator woensdag 4 april 2018 @ 12:00:23 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178298747
Leukleuk *O* Ik mag ook niet mee doen, maar voor mij zou het Måns Zelmerlöw met Heroes zijn :9~

Heerlijke man, heerlijk gezongen, heerlijke act en heerlijk nummertje _O_



[ Bericht 28% gewijzigd door Moira op 04-04-2018 12:13:27 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 12:05:51 #4
163650 Greys
pi_178298859
Ik doe uiteraard zelf niet mee met het loten maar mijn favoriete inzending ooit blijft toch The Olsen Brothers. Puur doordat het liedje me nog steeds kippenvel geeft na al die jaren, het aanstekelijke refrein, het lachje hardop ergens in het midden en omdat ik de heren zo sympathiek vind overkomen en het aantoont dat je niet jong en strak hoeft te zijn om te winnen.



[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 04-04-2018 15:28:56 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178298946
Frida Boccara - Un Jour, Un Enfant

Zo'n 7 jaren voor ik geboren ben, dus niet heel actueel. M'n ouders hadden de LP (die vol stond met dit soort chansons) en die is aardig grijsgedraaid door de jaren heen. Bij ESF denk ik daardoor toch altijd aan dit nummer. Nostalgie.
1969 was sowieso een bijzonder jaar met 4 winnaars.

pi_178298980
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Greys het volgende:
Ik doe uiteraard zelf niet mee met het loten maar mijn favoriete inzending ooit blijft toch The Olsen Brothers. Puur doordat het liedje me nog steeds kippenvel geeft na al die jaren, ik de heren zo sympathiek vind overkomen en het aantoont dat je niet jong en strak hoeft te zijn om te winnen.

Doet me altijd een beetje denken aan het duo Paul Harrington & Charlie McGettigan dat in '94 won :)

Als offtopic geblaat niet mag dan pas je de bordenwissermethode maar toe ;)
pi_178299017
Ik doe zeker mee, geweldig evenement elk jaar weer!

Mijn favoriete songfestival nummer is Loreen met Euphoria.
Waarom? Omdat het een heerlijk positief nummer is wat makkelijk mee wordt gezongen en veel mensen de voetjes van de vloer laat gaan. Gezongen door een meer dan prima zangeres. De terechte winnaar van 2012 wat mij betreft.

  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 12:15:58 #8
163650 Greys
pi_178299074
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Doet me altijd een beetje denken aan het duo Paul Harrington & Charlie McGettigan dat in '94 won :)

Als offtopic geblaat niet mag dan pas je de bordenwissermethode maar toe ;)
Dat is m'n tweede favoriet ;) Kon bijna niet kiezen. Waren ook de twee die ik nomineerde onlangs.

En idd nu weer ontopic. Sorry :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2018 @ 12:19:49 #9
368283 ato
pi_178299131

Dit is nostalgie, bij dit liedje denk ik weer aan mijzelf in de was teil in een koud huis.
Mijn moeder neuriënd dit liedje van Severine. Ik was net 6 jaar jong en mijn moeder vertelde waar het liedje bekend van was.

Zo heb ik later het ESF ontdekt en dat was in 1976, want ik werd nu wel heel nieuwsgierig dat Nederland gewonnen had in 1975 en het ESF in eigen land werd gehouden.
Goh ik heb Severine vaak gedraaid en ik doe het nog steeds. Prachtig liedje, prachtige tekst.
Het doet mij denken an mijn fijne jeugd ( ja klinkt sentimenteel, maar was wel zo).
Life can be a bitch, so like it..
pi_178299550
Leuk hoor zo'n bordspelletje


Even terug in de tijd, toen Wuwwa nog een klein Wuwwatje was. Als Telekids-kijker werd je in de lente altijd een paar weken doodgegooid door Carlo en Irene met Songfestivalnieuws. Teruggravend waren Franklin Brown en Maxine de eerste herinnering aan het ESF, gevolgd door 'Love shine a Light'. Vanaf die tijd zat het hele gezin met een bak wokkels en glaasje fris voor de buis, waarbij ik altijd even mocht opblijven om de spannende uitslag te zien, een uren durende parade waarin toen nog ieder puntje werd gemeld en met applaus werd onthaald.

Die herinnering bereikte een hoogtepunt in 1998, waarin NL lang meedeed om de eindwinst, en Edsilia zelfs nog even eerste heeft gestaan, diep in de puntenuitreiking. Helaas stortte dat op het einde in, maar met een 4e plaats was dit het beste resultaat tussen Teach-In (1975) en de Common Linnets (2014).

En we zouden deze uitslag vandaag de dag BESTOLEN, ROBBED! hebben genoemd. Want Hemel en Aarde is een tijdloos nummer, foutloos gebracht door een hele goede vocaliste. Hoor ook maar eens de HYPE in het publiek tijdens het intro. En het is een laatste saluut naar live muziek tijdens het festival; een jaar later is dit niet meer toegestaan en moet alles vooraf worden opgenomen. Een einde van een mooi ESFtijdperk, met het beste arrangement van dat jaar voor Hemel en Aarde (met dank aan jaren '90 goden Fluitsma en Van Tijn).
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2018 @ 12:47:29 #11
368283 ato
pi_178299619
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:44 schreef Wuwwa het volgende:
Leuk hoor zo'n bordspelletje


Even terug in de tijd, toen Wuwwa nog een klein Wuwwatje was. Als Telekids-kijker werd je in de lente altijd een paar weken doodgegooid door Carlo en Irene met Songfestivalnieuws. Teruggravend waren Franklin Brown en Maxine de eerste herinnering aan het ESF, gevolgd door 'Love shine a Light'. Vanaf die tijd zat het hele gezin met een bak wokkels en glaasje fris voor de buis, waarbij ik altijd even mocht opblijven om de spannende uitslag te zien, een uren durende parade waarin toen nog ieder puntje werd gemeld en met applaus werd onthaald.

Die herinnering bereikte een hoogtepunt in 1998, waarin NL lang meedeed om de eindwinst, en Edsilia zelfs nog even eerste heeft gestaan, diep in de puntenuitreiking. Helaas stortte dat op het einde in, maar met een 4e plaats was dit het beste resultaat tussen Teach-In (1975) en de Common Linnets (2014).

En we zouden deze uitslag vandaag de dag BESTOLEN, ROBBED! hebben genoemd. Want Hemel en Aarde is een tijdloos nummer, foutloos gebracht door een hele goede vocaliste. Hoor ook maar eens de HYPE in het publiek tijdens het intro. En het is een laatste saluut naar live muziek tijdens het festival; een jaar later is dit niet meer toegestaan en moet alles vooraf worden opgenomen. Een einde van een mooi ESFtijdperk, met het beste arrangement van dat jaar voor Hemel en Aarde (met dank aan jaren '90 goden Fluitsma en Van Tijn).
Wel mooi verwoord. Ik was trouwens aanwezig bij de nationale finale en wat bracht zij dit goed voor een net 20 jarig en verlegen meisje.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178299821
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:47 schreef ato het volgende:

[..]

Wel mooi verwoord. Ik was trouwens aanwezig bij de nationale finale en wat bracht zij dit goed voor een net 20 jarig en verlegen meisje.
Het was ook het jaar met de spannendste puntentelling, met 2 landen gelijk op 1 met nog 1 stemmend land te gaan (een saaie Macedonische) (42:00)
Maar dat terzijde.
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2018 @ 13:07:49 #13
368283 ato
pi_178300026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:57 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Het was ook het jaar met de spannendste puntentelling, met 2 landen gelijk op 1 met nog 1 stemmend land te gaan (een saaie Macedonische) (42:00)
Maar dat terzijde.
Ik vond het een heerlijke puntentelling, ik had in het begin nog verwacht dat Nederland zou winnen.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 4 april 2018 @ 13:11:12 #14
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_178300096
Alcohol is free. In vertaling is het lied nog beter (gaat over een dronken autobestuurder die zich inbeeldt dat hij op een schip vaart). Bovendien mooie instrumenten, goede zang en een oude man in plaats van schaarsgeklede vrouwen.
Helemaal super.
pi_178300218

Abba - Waterloo. ^O^
Het ultieme songfestival liedje, lekker meeblerren!! En die kleding.... _O-
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 13:55:11 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178301009

gewoon omdat ik dat ging zingen met mijn moeder in de auto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_178301351
paul harrington & charlie mcgettigan - rock 'n' roll kids

Heb altijd liever rustige nummers zonder al teveel show. Gewoon een goed nummer dit.

  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 14:22:17 #18
163650 Greys
pi_178301735
Leuk dat jullie meedoen! *G*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 april 2018 @ 14:52:17 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_178302484
Secret Garden met Nocturne

Prachtig lied, instrumentale gedeelte is heerlijk luisteren. En een verrassend liedje ook nog eens, niet standaard songfestival
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_178303565
Ilinca ft. Alex Florea - Yodel It!

Omdat in 2018 dit nummer nog steeds in mijn hoofd rond Yodelt!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 15:40:49 #21
163650 Greys
pi_178303594
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:39 schreef zomoetdat.nl het volgende:
Ilinca ft. Alex Florea - Yodel It!

Omdat in 2018 dit nummer nog steeds in mijn hoofd rond Yodelt!
Zie de openingspost, even een youtube link erbij plakken om mee te dingen :) (van het linkje maakt FOK automatisch een video)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 april 2018 @ 15:46:38 #22
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_178303711
Natuurlijk kies ik voor mijn eigen lied, Shangri-laaaaaa. Blijft toch een topper whoehoeeeee _O_

Mijn motivatie is dat dit mooie kansspel toch de pijn van de gemiste uithaal enigszins zal verzachten. Want wat als ik hem wel gehaald had? w/ Ik zou dit spel graag met Goor willen spelen o|O . Hartstikke leuk, echt zo'n zin in. Om te gieren whoehoeeee _O-

Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_178303736
OMGGGG WAT EEN LEUKE WINACTIE!!! *O* *O* *O* *O*

Mijn favoriet Eurovisielied ever is Qele Qele uit 2008:


Dit is echt de ultieme zomerhit voor mij en ik word nooit moe van het luisteren hiernaar. Het is fun, het heeft geweldige ethnische invloeden en ik kan er op dansen tot ik er bij neerval _O_

EN IK WIL DIT SPEL WINNEN WANT IK HOU VAN EUROVISIE EN DUH I LOVE GAMES?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178304106
Mijn lievelings:

Sandra Kim - "J'aime la vie"


Als 6-jarige mijn eerste Eurovisie. En tot nu toe eigenlijk mijn lievelings allertijden. Wat wel leuk is, want ik heb tamelijk een hekel aan de Franse taal :+
Jarenlang het liedje staan playbacken voor onze grote spiegel in de woonkamer, met mijn zelf opgenomen cassette in mijn My First Sony :D Inclusief dans en verticale vinger van Sandra :')
En sinds dat jaar zijn we thuis lekker gaan jureren, met een potlood en papiertje. O+
Zodra ik het hoor voel ik me weer zo klein.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178304732
Ik ga ook voor Euphoria!

Heerlijk dancenummer dat blijft hangen en jaren na dato nog mensen in beweging krijgt.
dag
  woensdag 4 april 2018 @ 16:56:58 #26
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_178305022
Oh wat leuk O+ Even nadenken...
pi_178305049
France Gall - Poupée de cire, poupée de son

Simpel melodietje dat je lekker kan mee neuriën :)

pi_178308535
Mia Martini - Rapsodia

Prachtig nummer dat steeds beter wordt als je er vaker naar luistert. Je moet wennen aan haar schorre stem (Italianen zijn daar trouwens gek op), maar de emotie die er in zit... pfew. Met live-orkest!
Helaas is zij veel te vroeg overleden. Dit prachtige nummer had moeten winnen. Oordeel zelf.

pi_178308559
Mijn favoriet is natuurlijk Ne Partez Pas Sans Moi van Celine Dion. Een aangenaam nummer dat op een geweldige manier werd vertolkt door een fantastische zangeres. En dat de puntentelling 1 van de spannendste ooit was, maakt de overwinning namens Zwitserland alleen maar mooier.

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178308831
Bij het woordje Eurovisie Song Festival denk ik gelijk aan


het wordt toch eens hoog tijd dat ze een opvolger krijgen w/ w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 4 april 2018 @ 20:46:52 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178310154

Omdat het voor mij geschreven leek in die periode. Daarnaast gewoon een prachtig nummer welke had moeten winnen. Die tweede plek voelde als de verloren WK finale tegen Spanje.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 21:50:18 #32
163650 Greys
pi_178312076
Wat een toffe bijdrages al!
Leuk! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178312884

Honderd keer gehoord, maar het blijft zo'n prachtig lied. O+
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 4 april 2018 @ 22:46:58 #34
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178313662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Secret Garden met Nocturne

Prachtig lied, instrumentale gedeelte is heerlijk luisteren. En een verrassend liedje ook nog eens, niet standaard songfestival
Wauw, ik ken dit lied uit een héél andere setting _O-
Prachtig!
With the stars as her umbrella
  woensdag 4 april 2018 @ 22:47:21 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178313672
ja, dan ga ik toch voor Eres Tu van Mocedades


Omdat haar stem zo betoverend is en dat maakt het nummer zo meeslepend. Het gaat me nooit vervelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 4 april 2018 @ 22:56:52 #36
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178313865
Ah, geen kans op de hoofdprijs maar ik heb mijn favoriet nog niet voorbij zien komen dus...

Mijn ultieme Songfestivallied is 'Diggiloo Diggiley' van Herreys.

Het was mijn eerste songfestival én ik mocht tot laat opblijven. Waarschijnlijk viel ik om 9 uur al in slaap en heb ik 90% van de acts gemist, maar deze is me bijgebleven O+ Vrolijk, catchy, blozende knapen in matching outfits, die ongetwijfeld de basis hebben gelegd voor mijn liefde voor boybands :') echt hoor :@


[ Bericht 0% gewijzigd door -Miauw- op 04-04-2018 23:03:54 ]
With the stars as her umbrella
  donderdag 5 april 2018 @ 01:11:00 #37
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_178315955
Dit is mijn favoriete Eurovisie Songfestival nummer.


Tijdens 't nationale songfestival van 1969 spande 't er al erg om wie ging winnen. Lenny Kuhr met dit prachtige lied of 't catchy nummer 'De toeteraar' van Conny Vink die 't jaar ervoor al 2e werd in de nationale finale. Beide nummers stonden aan kop na een internationale jury die per land een stem mochten geven. Echter bleek al snel dat de meneer uit Engeland niet de Toeteraar had genoteerd, maar 't nummer dat Patricia Paay (ja, dezelfde!) had gezongen. Daarom kreeg de Toeteraar 1 stem minder en won de Troubadour.

Al snel in Madrid aangekomen, bleek niet alles vlekkeloos te gaan. Zo wilde de vaste dirigent, Dolf van der Linden, niet naar Spanje afreizen uit protest voor 't Franco-regime. Het orkestschema was tot de dag van 't Songfestival zelf ook nog eens zoek, wat betekende dat Lenny Kuhr als enige akoestisch moest oefenen! En dan ook nog eens dat rampzalige puntentellinkje! 4 landen boven aan op 't einde, maar ook Nederland die tenminste de top 5 sinds de zege van Teddy Scholten in 1959 eindelijk heeft kunnen halen.

Het Eurovisie Songfestival 1968, het jaar ervoor dus, werd door Spanje gewonnen met enkel een stem voorsprong! De presentatrice van 1969, Laura Valenzuela, vroeg ook aan de toezichthouden, mr. Brown, wat er gedaan moest worden bij gelijk spel. Zijn antwoord was heel simpel 'Er is altijd een winnaar!' Mooi niet dus! :P

Goed.. terug naar 't nummer! Het nummer is heerlijk aanstekelijk, de tekst is pure glorie en hoe een meisje van 19 al zo goed weet te componeren. Haar stem is een stem die enkel een echte troubadour kan luiden. In verschillende landen zijn er allerlei tijdschriften, kranten en radioprogramma's geweest waarin dan ook vooral onze Nederlandse bijdrage de hemel in prezen werd. Wij hebben met een totaal onbekende taal kunnen winnen met een meisje van 19 dat 't nummer zelf componeerde en mee bespeelde.

De Franse chanson van Frida Boccara was dan ook een hemelse bijdrage, en persoonlijk snap ik dat de temperamentvolle bijdrage uit Spanje en 't leuke popnummer uit 't Verenigd Koninkrijk ook behoorlijk veel punten kreeg. Maar beter dan deze Nederlandse bijdrage is er niet geweest op elk ander Eurovisie Songfestival dan ook. Daarnaast mocht Nederland het jaar erop 't Eurovisie Songfestival organiseren waar ook Lenny zelf de prijs overhandigde. Nederland was in mijn ogen de échte winnaar en dit nummer blijft ook mijn persoonlijke favoriet. En ik ken dan ook echt álle nummers die op 't songfestival zijn geweest sinds 1956. ;)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 5 april 2018 @ 01:13:58 #38
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_178315977
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 19:48 schreef DavidTwente het volgende:
Mia Martini - Rapsodia

Prachtig nummer dat steeds beter wordt als je er vaker naar luistert. Je moet wennen aan haar schorre stem (Italianen zijn daar trouwens gek op), maar de emotie die er in zit... pfew. Met live-orkest!
Helaas is zij veel te vroeg overleden. Dit prachtige nummer had moeten winnen. Oordeel zelf.

Dit nummer had moeten winnen. Samen met Cyprus en Ierland dat jaar de sterkere bijdragen, maar deze steekt haar kop ver boven de rest. Rust in vrede!

Er is op 't San Remo festival ook een kritiek award naar vernoemd. :Y
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 5 april 2018 @ 08:54:53 #39
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178318094

Deze; Rhythm Inside - Loic Nottet: Ontzettend goed nummer, uitgevoerd door een getalenteerde zanger met een uniek stemgeluid en die ook nog eens een erg goede danser is. Deze perfomance is een van de beste ooit op het ESF. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178318945
Johnny Logan met Hold me Now. Ik won hiermee een weddenschap zonder het liedje gehoord te hebben en sowieso de enige artiest (voor zover ik weet) die drie keer gewonnen heeft (waarvan een keer als schrijver).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 april 2018 @ 10:24:43 #41
163650 Greys
pi_178319287
Omdat ik toch niet mee mag loten doe ik er lekker nog eentje. Omdat deze erbij moet. Omdat de tranen me in de ogen schieten (echt :@ ) vooral bij het stukje op 1.55 als ze de robe uit doet en het publiek klapt en het refrein zo mooi komt. Dit had moeten winnen O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 april 2018 @ 10:27:28 #42
163650 Greys
pi_178319342
Als jullie er ook nog eentje willen plaatsen omdat je niet kon kiezen mag dat gerust! Iedereen die meedoet loot aan het einde gewoon 1x mee met zijn/haar naam om het eerlijk te houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 april 2018 @ 10:29:42 #43
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178319401
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
Als jullie er ook nog eentje willen plaatsen omdat je niet kon kiezen mag dat gerust! Iedereen die meedoet loot aan het einde gewoon 1x mee met zijn/haar naam om het eerlijk te houden.
Of na de tweede nóg eentje? :@
With the stars as her umbrella
  donderdag 5 april 2018 @ 10:41:24 #44
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178319643
Ik heb een zwak voor vrolijke én Scandinavische deuntjes dus Rollo & King waren voor mij dé winnaars in 2001 *O*

With the stars as her umbrella
pi_178320463
Leuk leuk!


Voor mij is het absoluut deze klapper uit 1984 om de volgende redenen:

* Dit had moeten winnen
* Dit is voor de verandering een Italiaans nummer dat je níet daarna nog 20 jaar in elke pizzeria hoort
* De rapeface van Franco als hij achter haar gaat staan is echt nightmare fuel. Dat gaat niet meer uit je hoofd
* En natuurlijk die niet te versmaden soepjurken van de achtergrondzangeressen. Wat een genot
pi_178320754
Er zijn erg veel goede Eurovisie-liedjes. Van de beginjaren vind ik vooral Waterloo (1974) en De Troubadour (1969) echte klassiekers. Die zijn al genoemd, voor de variatie kies ik daarom voor een ander, 'recenter' lied: Daniel Diges - Algo Pequeñito uit 2010.

De melodie vind ik betoverend en angstaanjagend tegelijk. Er zit een mooie opbouw in het lied van heel klein naar een enorm hoogtepunt. Het lied is memorabel door Jimmy Jump die tijdens het optreden het podium betrad. Ontzettend knap hoe de zanger en zijn team professioneel in hun rol bleven. Wat mij betreft verdiende dit meer dan een 15e plaats.

  † In Memoriam † donderdag 5 april 2018 @ 13:20:35 #47
368283 ato
pi_178322212
Wat een heerlijke liedjes ook allemaal.
Met orkest was het zo prachtig. Let's game jij weet veel, volgde je ook ESF vanaf 1969?

En Frida Bocarra was zo goed, naast Severine vind ik haar 1 van de beste zangeressen ooit op het ESF.
En ook Vicky Leandros

En inderdaad knap van Lenny dat zij al zo jong een liedje schreef, ook al ben ik niet zo weg van het liedje.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2018 @ 13:23:41 #48
368283 ato
pi_178322266
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:46 schreef Gerard-Joling het volgende:
Natuurlijk kies ik voor mijn eigen lied, Shangri-laaaaaa. Blijft toch een topper whoehoeeeee _O_

Mijn motivatie is dat dit mooie kansspel toch de pijn van de gemiste uithaal enigszins zal verzachten. Want wat als ik hem wel gehaald had? w/ Ik zou dit spel graag met Goor willen spelen o|O . Hartstikke leuk, echt zo'n zin in. Om te gieren whoehoeeee _O-

Ja om die uithaal was je plots 1 van de favorieten, maar toen haalde je het niet eens loser.
Omdat je veel werk had naast ESF , je ging tijdens de repetitie weken naar Nederland -O-
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 13:26:46 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_178322330

Heel wat jaren geleden was ik op bezoek bij een vriendinnetje en haar familie. Dit nummer kwam op tv en de hele familie ging meezingen :') :D toentertijd vond ik het supergenant (denk dat ik een jaar of 17 was? ) maar achteraf gezien was het best wel schattig. Als ik het nu hoor kan ik het nog steeds helemaal meezingen :')

Destijds was het ook nog altijd Nederland: Israel douze points. Israel: Nederland douze points.

Oh en ik doe voor spek en bonen mee :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_178323106
Anti Social Media - The Way You Are (Denemarken)

Snap niet dat deze nooit de finale heeft gehaald. Lekker vrolijk nummertje toch? Wat wil je nog meer. :7

pi_178323518
Hoe wordt de winnaar getrokken? Door middel van een onafhankelijke notaris?

Ik vraag dit omdat ik niet bijster populair ben op FOK! en mij dus afvraag of ik een kans heb om te winnen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 april 2018 @ 15:06:49 #52
163650 Greys
pi_178324165
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:
Hoe wordt de winnaar getrokken? Door middel van een onafhankelijke notaris?

Ik vraag dit omdat ik niet bijster populair ben op FOK! en mij dus afvraag of ik een kans heb om te winnen.
Een loting die door meerdere mensen is in te zien/controleren. Je populariteit heeft daar niks mee te maken, maar dat weet je volgens mij zelf ook wel. Eventuele verdere op- of aanmerkingen hierover graag in ESF FB. ^O^

Gewoon meedoen dus, iedereen heeft evenveel kans! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 april 2018 @ 15:23:36 #53
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178324537
Tenzij crew :P Maar dat geeft niet, ik gooi er nog wel een nummer bovenop.

Een Nederlandse lieveling van mij, die ik ook graag zing in karaokebars :')

Twas as de eerste keer *O*
With the stars as her umbrella
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 april 2018 @ 15:28:59 #54
163650 Greys
pi_178324657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
Tenzij crew :P Maar dat geeft niet, ik gooi er nog wel een nummer bovenop.

Een Nederlandse lieveling van mij, die ik ook graag zing in karaokebars :')

Twas as de eerste keer *O*
Zij komen samen dit lied zingen als gastoptreden bij Eurovision in Concert in Amsterdam volgende week *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 april 2018 @ 15:30:31 #55
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178324692
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Zij komen samen dit lied zingen als gastoptreden bij Eurovision in Concert in Amsterdam volgende week *O*
Oh wat vet _O_
Ik vind het nog steeds zo'n leuk nummer. Ik mis dit soort deuntjes wel eigenlijk.
With the stars as her umbrella
  donderdag 5 april 2018 @ 16:28:41 #56
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178325725
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 08:54 schreef ijs_beer het volgende:

Deze; Rhythm Inside - Loic Nottet: Ontzettend goed nummer, uitgevoerd door een getalenteerde zanger met een uniek stemgeluid en die ook nog eens een erg goede danser is. Deze perfomance is een van de beste ooit op het ESF. *O*
Ja, dat zou wel mijn tweede keus geweest zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178327967
Heerlijke meezinger waar je ook nog eens vrolijk van wordt.

  ESF Reporter donderdag 5 april 2018 @ 21:12:22 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_178332282
Ik leerde het ESF kennen in de jaren '80, toen ik lang genoeg op mocht blijven om Céline Dion te zien winnen. Liedjes uit dat decennium brengen bij mij het grootste gevoel van nostalgie naar boven. Het bracht ons talloze typische Eurovision-kneiters, zoals de dubbele Johnny Logan-winst, bovengenoemde Ne Partez Pas Sans Moi, Gerard Joooooooling, en laten we vooral Papa Pinguin (Luxemburg, 1980) niet vergeten.

Absolute favoriet uit die tijd, en uit alle ESF nummers voor mij, persoonlijk is dit debiel vrolijke chanson:


Ik presenteer u, Diggyloo diggyley van The Herreys. Zweden. 1984.
Wellicht niet het mooiste nummer aller tijden, maar wel het nummer dat voor mij alles omvat wat het Eurovisie Songfestival inhoudt: vrolijkheid, verrassing, wat vleugjes bizar en aanstekelijke nummers. The Herreys waren anno '84 drie Zweedse broers van in de twintig en je kan op zo'n leeftijd denken 'joh ik ga lekker met de trein naar Kopenhagen en stoer op de kade van Nyhavn goedkoop Deens bier zuipen en chicks hosselen om indruk te maken' maar niet de gebroeders Herrey. Geen schuimkragen maar rechtopstaande kraagjes van hun gekleurde blousjes. Ze trokken totaal niet bijpassende gouden laarzen aan, studeerden een fantastisch strak dansje in, deden nog een coin-toss over welke van de drie niet-bepaald-met-geweldige-zangstem-bedeelde-broer de lead vocals tot zich ging nemen. En gingen op dat internationale podium staan en ons in een geweldig vrolijk liedje dat je na 3 minuten al stevig in de kop hebt hangen, vertellen dat je alles kan doen en zijn, en al je dromen waar worden als je maar deze gouden laarzen aantrekt.
Volstrekte larie natuurlijk maar iedere keer dat ik dit nummer hoor (want you bet your ass dat dit op mijn vaste playlist staat) geloof ik daar 3 minuten in.

Dus, daarom, The Herreys.
pi_178341759
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:29 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Of na de tweede nóg eentje? :@
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 april 2018 @ 10:27:33 #60
163650 Greys
pi_178341825
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2018 10:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:D!
Tis zo moeilijk om het bij eentje te houden _O- Ik doe er nog eentje

Omdat ik dit lied na al die jaren nog steeds heel vaak luister. Gewoon echt vaak. Omdat ik het een heerlijk lied vind, niet alleen als ESF lied.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178341993
Dan doe ik OPA nog een keertje.

Eerste keer dat ik als volwassene ben gaan stemmen :D


Het liedje, eigen taal, de dansers, de kralenketting van de zanger :+ , de grote "trommel" ( :@ ) bij het optreden. En het enthousiasme van de zanger.

Everybody say OPA *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178342028
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 10:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis zo moeilijk om het bij eentje te houden _O- Ik doe er nog eentje

Omdat ik dit lied na al die jaren nog steeds heel vaak luister. Gewoon echt vaak. Omdat ik het een heerlijk lied vind, niet alleen als ESF lied.

Als ik zoveel oude liedjes voorbij zie komen, besef ik me weer hoeveel soorten er in al die jaren zijn geweest. Echt leuk! En elk jaar komen er meer genres bij. *O* Ook wij doen dit jaar een goeie duit in het zakje :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 6 april 2018 @ 18:06:18 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178351063
Olsen Brothers - Fly on the wings of Love

Gewoon omdat *; O+ ik er zo vrolijk van word
FLY ON THE WINGS OF LOVE
FLY BABY FLY
REACHING THE STARS ABOVE O+

  vrijdag 6 april 2018 @ 18:11:59 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178351186
maar ook deze
die had ik achteraf heel graag op mijn Spaans -Nederlandse bruiloft willen horen

pi_178351527
Zwitserland: Vanilla Ninja - Cool Vibes (2005)


Werd gewoon volledig gegrepen door het totaalpakket. Mooie meiden met een stoere uitstraling en een sterk nummer wat me raakt. Nu, 13 jaar later, nog steeds.

Heb destijds naar aanleiding van dit optreden ook al de cd's van de band Vanilla Ninja aangeschaft.
Wel beetje lame dat ze uit Estland komen maar deel mochten nemen namens Zwitserland.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2018 @ 19:36:34 #66
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_178353135

Mijn dochters (10 en bijna 12) die ik heb besmet met het ESF virus zullen het niet met mijn keuze eens zijn. Tenzij ik het spel win natuurlijk. Maar deze is het voor mij. Ouder dan ikzelf ben, en dat geeft niet. Ik word er altijd vrolijk van, en dat is wat mij betreft het echte Songfestival gevoel. De mooie jurk van Grethe, de warme stem, de dansende gitaar, het charmante liedje. Na een paar keer horen kun je het meeneuriën. Liedje van zijn tijd, en dat is ook wat het ESF is voor mij, een stalenboek van populaure muziek door de jaren heen. Denmark douze points dus. Met een extra voor de lach van Grethe.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_178353311
Kristian Kostov - Beautiful mess


De nummer 2 van vorig jaar. Vind ik toch ook wel 1 van de betere nummers. Heb hem nog steeds als ringtone.

Eigenlijk zijn er best veel goede esf nummers die ik nog geregeld luister.
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2018 @ 20:34:40 #68
368283 ato
pi_178354144
Ik had al gekozen maar eerlijk jongens hier wordt je toch vrolijk van:

En de IJslandse versie is nog beter:

Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 6 april 2018 @ 20:50:15 #69
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_178354467
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 10:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis zo moeilijk om het bij eentje te houden _O- Ik doe er nog eentje

Omdat ik dit lied na al die jaren nog steeds heel vaak naar luister. Gewoon echt vaak. Omdat ik het een heerlijk lied vind, niet alleen als ESF lied.

Ooh gaaf, een bordspel! Die wil ik toevoegen aan m'n verzameling bordspellen.

Ik had eigenlijk ook 'In a moment like this', puur omdat ik er vanaf het eerste moment kippenvel van kreeg en nu nog steeds erg vaak luister. Live mooi uitgevoerd met die wand, muur of spiegel, net wat het was tussen beiden in. Maar omdat deze genoemd is kies ik mijn nummer 2 en dat is een speciale:


Il Volo - Grande Amore (Italië 2015)

Waarom speciaal? Vanaf het eerste moment tot aan het ESF stond dit liedje helemaal onderaan m'n lijst. Ik vond hem verschrikkelijk. Maar vanaf de finale enorm gaan waarderen, geweldig als afsluiter in de finale destijds en nu luister ik hem nog vaak (jawel, ook onder douche en hoe slecht mijn Italiaans ook is, ik blèr hem mee. Althans dat probeer ik) :+
En daarnaast gun ik Italië na vele goede jaren toch echt een keer de overwinning. Hopelijk kan ik die met m'n eigen bordspel wel voor Italië binnenslepen. Succes met de loting!
pi_178354757
Vooruit dan, een tweede.

Gente di Mare van Umberto Tozzi en Raf. Uit hetzelfde jaar als mijn eerste keus.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:09:05 #71
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178355989
Pollapönk - No Prejudice (Iceland) 2014

Lordi - Hard Rock Hallelujah (Finland) 2006

Waarom? Dat hele ESF moeten we niet zo serieus nemen. Net zoals deze deelnemers. :D
So we just called him Fred
  PR en moderator vrijdag 6 april 2018 @ 22:32:59 #72
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178356463
quote:
Ooooh my goodness, ik had deze moeten noemen ja _O_
Was echt mijn favo nummer dat jaar, heb 'm nog steeds op iTunes :D

Ik had hen na de finale een berichtje op Facebook gestuurd, dat ze zo geweldig waren en me blij maakten en ik ze een hogere plek had gegund. Hadden ze nog een bedankje op teruggestuurd, zo lief O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 06-04-2018 22:38:20 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 7 april 2018 @ 15:56:37 #73
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178365977
greys O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 april 2018 @ 17:06:59 #74
163650 Greys
pi_178367293
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:56 schreef Jimbo het volgende:
greys O+
jimbabe O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178368460
Dit is mijn favoriet!

Waarom? Dit is in mijn herinnering het eerste jaar waarin ik echt het Songfestival keek. Dit was mijn favoriet dat jaar en Paula O+ !
  zondag 8 april 2018 @ 02:31:35 #76
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_178379583
Love, Love, Peace, Peace


Het bevat het beste van Eurovisie, waaronder Eurovisiewinnaars Alexander Rybak, Lordi en Mans Zelmerlow. Dit is ook een Eurovisieliedje toch? :P

[ Bericht 2% gewijzigd door BaasBanaan op 08-04-2018 02:39:01 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  PR en moderator zondag 8 april 2018 @ 03:02:37 #77
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178379705
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 02:31 schreef BaasBanaan het volgende:
Love, Love, Peace, Peace


Het bevat het beste van Eurovisie, waaronder Eurovisiewinnaars Alexander Rybak, Lordi en Mans Zelmerlow. Dit is ook een Eurovisieliedje toch? :P
Bohh, eigenlijk is deze het allerbeste ooit, ja _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 8 april 2018 @ 08:06:05 #78
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178380230
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 02:31 schreef BaasBanaan het volgende:
Love, Love, Peace, Peace


Het bevat het beste van Eurovisie, waaronder Eurovisiewinnaars Alexander Rybak, Lordi en Mans Zelmerlow. Dit is ook een Eurovisieliedje toch? :P
Het blijft goed ja :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 8 april 2018 @ 08:50:40 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178380462
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 02:31 schreef BaasBanaan het volgende:
Love, Love, Peace, Peace


Het bevat het beste van Eurovisie, waaronder Eurovisiewinnaars Alexander Rybak, Lordi en Mans Zelmerlow. Dit is ook een Eurovisieliedje toch? :P
True true
  zondag 8 april 2018 @ 11:04:10 #80
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178382118
Ik snapte de initiële kritieken niet want ik was meteen wég van dit nummer. Sprookjesachtig, mysterieus, meeslepend en wat stond ze er charmant bij O+

With the stars as her umbrella
pi_178393941

Het is geen briljant nummer dat fantastische gezongen wordt, toch krijg ik nog steeds kippenvel als ik het hoor.
Ik zat in 1998 nog op de basisschool en deze editie hebben we thuis helemaal gekeken. Ik kan me de controverse over Dana nog herinneren en onze eigen inzending van Edsilia.
Dit nummer vertegenwoordigt voor mij het songfestivalgevoel van met een groepje mensen zo'n hele uitzending afkijken en alles becommentariëren, de controverse, de link naar de lhbt-gemeenschap. En voor dat laatste zal ik toch altijd een zwak hebben en is wrs een deel van de charme van het songfestival voor me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 8 april 2018 @ 20:54:50 #82
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_178394919
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef ato het volgende:

[..]

Ja om die uithaal was je plots 1 van de favorieten, maar toen haalde je het niet eens loser.
Omdat je veel werk had naast ESF , je ging tijdens de repetitie weken naar Nederland -O-
Schelden is toch niet nodig? *;
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  zondag 8 april 2018 @ 20:56:58 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178394984
Leuk topic om te lezen, en leuke actie.
Bijna alle nummers die mij nog bijstaan, zijn al genoemd. Even nadenken..
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 21:33:43 #84
163650 Greys
pi_178396018
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk topic om te lezen, en leuke actie.
Bijna alle nummers die mij nog bijstaan, zijn al genoemd. Even nadenken..
Doe gerust je eigen lievelings hoor als je wilt, ook als een ander hem ook had. Geen probleem :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 8 april 2018 @ 21:56:49 #85
368283 ato
pi_178396497
quote:
17s.gif Op zondag 8 april 2018 20:54 schreef Gerard-Joling het volgende:

[..]

Schelden is toch niet nodig? *;
Nee bedoelde het niet zo *;
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 9 april 2018 @ 21:56:14 #86
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178416217
Ik wilde deze ook nog wel noemen.


Niet omdat ik het het beste ESF-nummer vond, maar omdat ik het jaar dat zij won me voorafgaand aan het ESF al helemaal had verdiept in alle nummers en al favorieten had. Ik weet niet meer waarom ik me juist dat jaar zo helemaal op het ESF had gestort, maar het maakte het wel leuker om te kijken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178438870
Het is lastig om één nummer als favoriet te noemen, want dat verandert met de dag.

Maxine & Franklin Brown - De Eerste Keer


Dit is toch één van mijn favorieten en dat is niet alleen omdat het een geweldig nummer is. Als klein jochie maakte ik dit lied bewust mee, ik weet nog wel dat het verschillende keren op de radio kwam toen ik met familie naar een bungalowpark ging.
  woensdag 11 april 2018 @ 18:26:13 #88
425374 TinyTim
Knee deep in flowers
pi_178453036
Omdat mijn nummer één aller tijden al genoemd is (Mia Martini, Rapsodia, Italië 1992) ga ik voor mijn nummer twee aller tijden:

Maria Guinot
"Silêncio E Tanta Gente"
Portugal 1984


Destijds totaal ondergewaardeerd en inmiddels vergeten.
Maar ik hou van dat melancholieke

Zo heb ik ze even uit de vergetelheid gehaald!
pi_178461732
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik wilde deze ook nog wel noemen.


Niet omdat ik het het beste ESF-nummer vond, maar omdat ik het jaar dat zij won me voorafgaand aan het ESF al helemaal had verdiept in alle nummers en al favorieten had. Ik weet niet meer waarom ik me juist dat jaar zo helemaal op het ESF had gestort, maar het maakte het wel leuker om te kijken.
_O_

Dit. Dit. En nog eens dit inderdaad.
pi_178491599
Edit: oeps
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2018 @ 15:59:20 #91
368283 ato
pi_178491941
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:26 schreef TinyTim het volgende:
Omdat mijn nummer één aller tijden al genoemd is (Mia Martini, Rapsodia, Italië 1992) ga ik voor mijn nummer twee aller tijden:

Maria Guinot
"Silêncio E Tanta Gente"
Portugal 1984


Destijds totaal ondergewaardeerd en inmiddels vergeten.
Maar ik hou van dat melancholieke

Zo heb ik ze even uit de vergetelheid gehaald!
Vind ik ook zo mooi.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 13 april 2018 @ 17:18:08 #92
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_178493165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:26 schreef TinyTim het volgende:
Omdat mijn nummer één aller tijden al genoemd is (Mia Martini, Rapsodia, Italië 1992) ga ik voor mijn nummer twee aller tijden:

Maria Guinot
"Silêncio E Tanta Gente"
Portugal 1984


Destijds totaal ondergewaardeerd en inmiddels vergeten.
Maar ik hou van dat melancholieke

Zo heb ik ze even uit de vergetelheid gehaald!
Italië in 1984 was anders ook niet verkeerd O+
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_178553897
Hier de mijne. Ik was nooit zo'n songfestivalvolger, maar toen Anouk besloot mee te doen in 2013, ben ik het weer gaan kijken.

Heel eerlijk, ik vond het songfestival altijd behoorlijk circusy aandoen, tot dat jaar. :@
Toen meneer Malta voorbijkwam was ik om. Het is gewoon zo'n leuk, vrolijk en plezierig nummer. Als ik me niet vergis is dat toen samen met Anouk best hoog geëindigd,
en dat deed me echt beseffen dat ook dit soort nummers veel punten kunnen scoren en dat dat helemaal niet misstaat. :)

(Ik hoop trouwens dat ik dat goed doe zo met die video),

  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 14:48:02 #94
163650 Greys
pi_178554133
Je doet het prima. Een youtube linkje wordt hier automatisch omgezet naar een video. :)
En ik snap je keuze, was zo'n sympathiek lied en deelnemer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator maandag 16 april 2018 @ 14:54:02 #95
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178554320
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:39 schreef Mandy040986 het volgende:
Hier de mijne. Ik was nooit zo'n songfestivalvolger, maar toen Anouk besloot mee te doen in 2013, ben ik het weer gaan kijken.
Ik ben ook sinds 2013 pas weer echt gaan volgen :D
Vroeger wel met het gezin en een lijstje erbij op de bank, maar da's zo lang geleden dat ik al die deelnemers niet meer weet :@

In 2013 ben ik toen (mede door Greys en het ESF forum hier) gelokt om mee te gaan om de halve finale in de kroeg te kijken met FOK!kers O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178554549
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben ook sinds 2013 pas weer echt gaan volgen :D
Vroeger wel met het gezin en een lijstje erbij op de bank, maar da's zo lang geleden dat ik al die deelnemers niet meer weet :@

In 2013 ben ik toen (mede door Greys en het ESF forum hier) gelokt om mee te gaan om de halve finale in de kroeg te kijken met FOK!kers O+
Henktijden mooie tijden O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  PR en moderator maandag 16 april 2018 @ 15:23:08 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178555170
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 15:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Henktijden mooie tijden O+
Dit O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † maandag 16 april 2018 @ 17:21:54 #98
368283 ato
pi_178557684
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 14:48 schreef Greys het volgende:
Je doet het prima. Een youtube linkje wordt hier automatisch omgezet naar een video. :)
En ik snap je keuze, was zo'n sympathiek lied en deelnemer!
En hij was ook super aardig.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178581887
Tijd voor een beetje originele keuze: Pas de Deux – Rendez Vous. Denk aan de woorden “Rendez vous, maar de maat is vol en mijn kop is toe” herhaal dat tig keer en je hebt België 1983 te pakken. Ongehoord en een grof schandaal in die tijd, nu hoor ik de vooruitstrevendheid. En eigenlijk nu in 2018 ben ik nog steeds groot liefhebber van alles wat niet de norm is.

  dinsdag 17 april 2018 @ 17:39:32 #100
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178582260
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:16 schreef wsk10 het volgende:
Tijd voor een beetje originele keuze: Pas de Deux – Rendez Vous. Denk aan de woorden “Rendez vous, maar de maat is vol en mijn kop is toe” herhaal dat tig keer en je hebt België 1983 te pakken. Ongehoord en een grof schandaal in die tijd, nu hoor ik de vooruitstrevendheid. En eigenlijk nu in 2018 ben ik nog steeds groot liefhebber van alles wat niet de norm is.

Ik kende het niet, maar heb het inmiddels 2x geluisterd en het blijft aardig in je hoofd zitten, ja. Ook nog een stukje teruggevonden van de woede bij de pre-selectie :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_178593146
Veel van m’n favoriete liedjes zijn al genoemd (Lordi *O* , Mans O+), dus ik kies voor een wat minder bekend liedje, namelijk deze:


Het liedje Unsubstantial Blues (Hongarije, 2007) is mij heel erg bij gebleven, omdat blues een genre is wat ik tot dan toe nog niet gehoord had op het ESF. En omdat ze het lied zo goed en met zo veel bezieling zong, en de act heel dicht bij zichzelf hield, maakte het heel veel indruk op me.

Het nummer bewijst voor mij dat als je goed zingt, en dicht bij je zelf blijft, je zelfs met een onbekender genre (of het nu blues is of country of wat dan ook) makkelijk in de top 10 moet kunnen komen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 april 2018 @ 09:36:58 #102
163650 Greys
pi_178594046
Laatste dag om mee te doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 april 2018 @ 00:06:43 #103
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_178613159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:16 schreef wsk10 het volgende:
Tijd voor een beetje originele keuze: Pas de Deux – Rendez Vous. Denk aan de woorden “Rendez vous, maar de maat is vol en mijn kop is toe” herhaal dat tig keer en je hebt België 1983 te pakken. Ongehoord en een grof schandaal in die tijd, nu hoor ik de vooruitstrevendheid. En eigenlijk nu in 2018 ben ik nog steeds groot liefhebber van alles wat niet de norm is.

Ja, tijdens de Belgische finale was de hele zaal aan het boo'en maar aan het einde van de dag wel het modernste nummer van het hele Eurovisie dat jaar. :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 00:10:59 #104
163650 Greys
pi_178613213
Inzenden is niet meer mogelijk.
Bedankt voor het meedoen. Uiterlijk vrijdag zullen de gelote winnaars bekend worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 april 2018 @ 00:16:27 #105
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178613248
Yay! w/
With the stars as her umbrella
  PR en moderator donderdag 19 april 2018 @ 00:21:44 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178613282
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 00:10 schreef Greys het volgende:
Inzenden is niet meer mogelijk.
Bedankt voor het meedoen. Uiterlijk vrijdag zullen de gelote winnaars bekend worden!
Sterkte O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 00:43:30 #107
163650 Greys
pi_178613444
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2018 00:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sterkte O+
Jij mag helpen/toezichthouder zijn met loten. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 19 april 2018 @ 12:42:01 #108
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178619346
*** tromgeroffel ***

Greys heeft mij een lijstje namen van de deelnemers in dit topic toegespeeld, waaruit ik met een random loot-tooltje op internet 3 willekeurige winnaars heb geloot...

*** tromgeroffel ***

*O* De 3 winnaars zijn: Wuwwa, libranl & Cee! *O*

Gefeliciteerd! w/

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:44 schreef Wuwwa het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:59 schreef libranl het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:12 schreef Cee het volgende:
Jullie mogen je NAW-gegevens rechtstreeks naar mij DM'en. Via mij komt het dan direct in de mailbox van JustGames terecht die het bordspel dan z.s.m. naar jullie op zullen sturen!

Gefeliciteerd winnaars, en bedankt alle deelnemers, bedankt JustGames en bedankt Greys! O+ *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 12:45:14 #109
163650 Greys
pi_178619405
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen, superleuke posts allemaal! ^O^

En GEFELICITEERD WINNAARS! *O*

Als jullie je adresgegevens aan Moira. dm-en let dan even op de punt achter haar naam ajb.

Moira. heel erg bedankt voor het aanvragen van deze prijzen en JustGames bedankt voor het beschikbaar stellen ervan! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178619474
Jaaa, ik heb nog nooit wat gewonnen en nu dit!!! ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 12:51:55 #111
163650 Greys
pi_178619517
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 12:49 schreef Wuwwa het volgende:
Jaaa, ik heb nog nooit wat gewonnen en nu dit!!! ^O^
Oh dat is extra leuk :D

Gefeliciteerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 april 2018 @ 12:52:53 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178619528
Gefeliciteerd winnaars!
  donderdag 19 april 2018 @ 13:29:47 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178620197
Gefeliciteerd :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_178621382
Geen idee met wie ik het zou kunnen spelen, maar komt goed.
pi_178621437
Fantastisch *O* Dank voor de felicitaties iedereen. :D

Bedankt voor het organiseren Moira. en Greys. :)
  donderdag 19 april 2018 @ 14:41:32 #116
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_178621545
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee! :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 19 april 2018 @ 14:46:32 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178621637
Van harte!
  ESF Reporter donderdag 19 april 2018 @ 15:12:57 #118
87554 Cee
Welluk?
pi_178622104
Ik lees dit net op m’n werk en moet me inhouden niet te gillen :o *O*
  donderdag 19 april 2018 @ 15:21:47 #119
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_178622245
Gewoon doen Cee! En dan meteen je collega's uitdagen voor een potje. Gefeliciteerd winnaars
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 19 april 2018 @ 15:28:36 #120
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178622322
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:12 schreef Cee het volgende:
Ik lees dit net op m’n werk en moet me inhouden niet te gillen :o *O*
_O- Doe!

Veel plezier winnaars *O*
With the stars as her umbrella
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 15:30:31 #121
163650 Greys
pi_178622350
Blije winnaars :D Leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178623267
Gefeliciteerd winnaars, en super leuke actie!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 14:31 schreef Wuwwa het volgende:
Geen idee met wie ik het zou kunnen spelen, maar komt goed.
Gewoon een aantal Fokkers uitnodigen, dan komt dat helemaal goed ;)
pi_178623405
Is dat spel eigenlijk ook ergens te kopen? :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 17:12:35 #124
163650 Greys
pi_178623983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 16:43 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Is dat spel eigenlijk ook ergens te kopen? :D
Sowieso in de Eurovision merchandise shop:

https://www.escxtra.com/2(...)rovision-board-game/

Maar zal even navragen of het ook gewoon in Nederlandse winkels komt. Lijkt me wel :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178624002
tof! *O*
dag
  PR en moderator donderdag 19 april 2018 @ 18:49:55 #126
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178625809
Gemaild *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 april 2018 @ 18:58:55 #127
163650 Greys
pi_178626012
We horen het graag als jullie je prijs ontvangen hebben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 19 april 2018 @ 19:03:26 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_178626097
Ik ga in m'n slaapzak voor de brievenbus liggen *O*
Bedankt Moira, Greys en JustGames! *O*
pi_178626195
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 19:03 schreef Cee het volgende:
Ik ga in m'n slaapzak voor de brievenbus liggen *O*
Krijg je de deur dan nog wel open voor het aannemen van het pakje? :@
quote:
Bedankt Moira, Greys en JustGames! *O*
*O*
dag
  ESF Reporter donderdag 19 april 2018 @ 19:26:12 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_178626428
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 19:10 schreef Peter het volgende:

[..]

Krijg je de deur dan nog wel open voor het aannemen van het pakje? :@

[..]

*O*
Ik woon in een flat dus alle brievenbussen zijn beneden in de hal, no worries *O*
pi_178628241
Gefeliciteerd allemaal, het was een superleuke actie! Jammer dat er nu geen filmpjes meer gepost worden hier!
  donderdag 19 april 2018 @ 22:58:22 #132
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178631747
Gefeliciteerd aan de winnaars! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 19 april 2018 @ 23:06:44 #133
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178631934
Gefeliciteerd winnaars!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178632309
Gefeliciteerd winnaars :B veel plezier en neem het eens mee naar een meet zou ik zeggen :P
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 10:39:44 #135
368283 ato
pi_178652810
Gefeliciteerd winnaars *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 10:40:12 #136
368283 ato
pi_178652814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:25 schreef grazz het volgende:
Gefeliciteerd winnaars :B veel plezier en neem het eens mee naar een meet zou ik zeggen :P
Ja dat is een goed w/
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 23 april 2018 @ 14:22:40 #137
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_178692561
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Sowieso in de Eurovision merchandise shop:

https://www.escxtra.com/2(...)rovision-board-game/

Maar zal even navragen of het ook gewoon in Nederlandse winkels komt. Lijkt me wel :)
Thanks!
  PR en moderator maandag 23 april 2018 @ 15:53:09 #138
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178694076
De bordspellen worden vandaag verstuurd *O*

Laten jullie het weten als 'ie binnen is? Misschien ook wel leuk om hier een paar foto's te delen :D

JustGames gaf door dat het spel bij Bol.com gekocht kan worden. Met de partnerlink van FOK! help je ons daar ook nog eens mee :9

[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 23-04-2018 16:07:41 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2018 @ 16:02:29 #139
163650 Greys
pi_178694209
*O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178717822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:25 schreef grazz het volgende:
Gefeliciteerd winnaars :B veel plezier en neem het eens mee naar een meet zou ik zeggen :P
Ja, dat is best een goed idee eigenlijk. :P Dank nog allemaal voor de felicitaties.

quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 18:58 schreef Greys het volgende:
We horen het graag als jullie je prijs ontvangen hebben!
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:53 schreef Moira. het volgende:
De bordspellen worden vandaag verstuurd *O*

Laten jullie het weten als 'ie binnen is? Misschien ook wel leuk om hier een paar foto's te delen :D

JustGames gaf door dat het spel bij Bol.com gekocht kan worden. Met de partnerlink van FOK! help je ons daar ook nog eens mee :9

Het spel is binnen hoor. :s) *O* Er zat ook een leuk felicitatie-kaartje bij van JustGames. Bedankt JustGames voor deze toffe actie en het opsturen van het spel!! _O_

En Moira. en Greys natuurlijk ook voor de organisatie. ^O^

  ESF Reporter dinsdag 24 april 2018 @ 18:34:59 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_178718027
Wauw wat snel! Hij is hier ook binnen! *O*
Zo'n zin om er mee te spelen, hopelijk kan ik dit weekend wat mensen ronselen om van te winnen en dan laat ik weten hoe het was!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 april 2018 @ 19:10:20 #142
163650 Greys
pi_178718740
Leuk! Heel veel plezier ermee en bedankt aan Just Games voor het snelle verzenden *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator dinsdag 24 april 2018 @ 19:12:14 #143
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178718779
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:27 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, dat is best een goed idee eigenlijk. :P Dank nog allemaal voor de felicitaties.

[..]

[..]

Het spel is binnen hoor. :s) *O* Er zat ook een leuk felicitatie-kaartje bij van JustGames. Bedankt JustGames voor deze toffe actie en het opsturen van het spel!! _O_

En Moira. en Greys natuurlijk ook voor de organisatie. ^O^

[ afbeelding ]
Wat lief, dat kaartje O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178719007
En de derde is ook binnengekomen.
Hopelijk kan ik wat vrienden porren om het pré-semi2 te spelen
Dank aan JustGames en natuurlijk de ESFFOK!Mods! voor het regelen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 april 2018 @ 19:27:37 #145
163650 Greys
pi_178719030
Leuk dat jullie het alledrie zo snel komen melden, dankjewel _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator dinsdag 24 april 2018 @ 19:43:41 #146
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178719333
*O* O+

Nu wachten op jullie reviews :9~ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178719594
Even de spelregels doorgenomen, maar alleen dat is al vrij pittig. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')