abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 13 mei 2018 @ 01:03:16 #76
450148 PrisTheShiz
Niks mis met visch
pi_179124278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:13 schreef Aiciu het volgende:
Ik merk de laatste tijd ook dat ik met bril veel sjans heb, terwijl ik dat bij mezelf echt fucking lelijk vind staan. :')
Ik dacht alleen dat je fucking dom was, maar je bent nog scheel ook.
:')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_179127060
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja. Mits nerdy n sociaal vaardig.
Het hoeft ook niet of-of te betekenen. We hebben allemaal (ok, de n meer dan de ander) verschillende aspecten in ons karakter.
Ik zelf kan de ene dag zeer outgoing zijn en de andere dag totaal op mezelf.

Ik hecht natuurlijk niet echt super powers aan die bril ;) maar denk wel dat A) mensen je erg op je uiterlijk beoordelen; en B) kleren / outfit / kapsel (etc) ook je eigen gedrag benvloeden.
Als ik een leren broek en laarzen draag gedraag ik me anders dan wanneer ik een pak of loszittende zomerkleren draag... dat is niet zo zeer een pose die ik aanneem, maar een aspect van mezelf dat getriggerd wordt door de outfit. Ik zeg niet dat je er niet mee kan spelen en er niet deels performance in zit; ook werkt het natuurlijk andersom- je trekt alleen die kleren aan waar je die dag zin in hebt.
(Sommige mensen zien er elke dag hetzelfde uit, anderen zijn meer divers daarin (we zijn allemaal anders))
Kapsel heeft ook een enorme weerslag op hoe mensen je benaderen. Heb lang haar gehad en ultra kort (kaal) en je bent ervan gegarandeerd dat mensen je anders benaderen. Psychologisch heel interessant.
Zo zie ik die bril ook deels als onderdeel van een spel. Spelen met je uiterlijk. Ik weet dat veel vrouwen dat doen, maar mannen kunnen dat ook doen.
pi_179132506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 09:48 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit schot voor open doel kon ik niet laten liggen...
You're funny 8)7
pi_179133073
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:58 schreef RM-rf het volgende:
Ja er zijn dames die ook soms op een nerd vallen, soms zelfs bepaalde typische nerd-eigenschappen erg aantrekkelijk vinden (niet alle; gebrekkige lichaamshygiene is bij vrijwel alle vrouwen een afknapper)

Maar dat betekent niet dt een vrouw die soms ook op een nerd kan vaalen ook automatisch dat op iedere nerd doet...

Zelfs onder de nerds zijn er de 'haves' en de 'have-nots'
Nou, inderdaad dus dat.

Ik denk dat de aantrekkingskracht of het missen daarvan niets te maken heeft met het'label nerd'.
Maar meer met wat jezelf zoekt in de ander.

:*
  Moderator zondag 13 mei 2018 @ 17:57:02 #80
434472 crew  Flogging
En toen was er koffie!
pi_179137130
Ik denk dat je uiteindelijk op een persoonlijkheid valt en niet op een uiterlijk. Nerds zijn in trouwens.
pi_179137351
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 17:57 schreef Flogging het volgende:
Ik denk dat je uiteindelijk op een persoonlijkheid valt en niet op een uiterlijk.
Daar ben ik het helemaal met je mee eens lieve flogging... :*
pi_179369337
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 17:57 schreef Flogging het volgende:
Ik denk dat je uiteindelijk op een persoonlijkheid valt en niet op een uiterlijk. Nerds zijn in trouwens.
Een Chad (fotomodel) met bril een nerd moemen :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')