abonnement Unibet Coolblue
pi_178279054


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

pi_178279181
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
4-5 Mio aan als je een beetje chill wil rentenieren
Dat is 100k per jaar voor de volgende 50 jaar. Er vanuitgaande dat je genoeg kan "rentenieren" om in ieder geval de inflatie en belastingen bij te houden.

Ik zou met minder rondkomen/stoppen/tevreden zijn :)
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2018 @ 15:10:34 #3
230491 Zith
pls tip
pi_178279194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:50 schreef Kyran het volgende:
Als ik genoeg geld had was ik zo vertrokken. Ergens in Noorwegen, mooi groot huis aan zee, noorderlicht boven je kop, walvissen voor je voordeur, puur natuur om je heen _O_
Boh boh bohhhh zit al een tijdje (paar maanden) mij te verlekkeren op hemnet.se... Vrijstaande huizen in the middle of nowhere

55k EUR

50k EUR

55k EUR

Lijkt me heerlijk in de zomer or winter..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178279283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Boh boh bohhhh zit al een tijdje (paar maanden) mij te verlekkeren op hemnet.se... Vrijstaande huizen in the middle of nowhere

55k EUR

50k EUR

55k EUR

Lijkt me heerlijk in de zomer or winter..
Ja, nu moet alles nog ff moon voordat we daar zitten.
Lambo of Rekt
pi_178279286
Ik ben toch meer van in de stad wonen, zolang het maar niet Amsterdam is.
pi_178279323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Boh boh bohhhh zit al een tijdje (paar maanden) mij te verlekkeren op hemnet.se... Vrijstaande huizen in the middle of nowhere

55k EUR

50k EUR

55k EUR
Een Scandinavische crypto dorp waarvan we de naam niet eens kunnen uitspreken. _O_ *O*
I'm in.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178279325
Ik wil wel ergens heen waar de zon altijd schijnt. :P Ik ben die regen helemaal zat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178279351
Zijn we al op bottomed out niveau?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 april 2018 @ 15:17:22 #9
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178279376
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Boh boh bohhhh zit al een tijdje (paar maanden) mij te verlekkeren op hemnet.se... Vrijstaande huizen in the middle of nowhere

55k EUR

50k EUR

55k EUR

Lijkt me heerlijk in de zomer or winter..
Dit inderdaad ja. Finn.no heeft ook geweldige woningen waar ik soms echt verlekkerd naar kan kijken _O_
pi_178279378
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Apekoek het volgende:
Zijn we al op bottomed out niveau?
Ripple is lekker aan het pompen, denk dat dat de nieuwe bitcoin wordt.
pi_178279401
vergeeeeeeeeeeeee lekker hoor
pi_178279436
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:16 schreef Apekoek het volgende:
Zijn we al op bottomed out niveau?
Het lijkt me wel... maarja, dat heb ik een paar keer eerder gedacht. Laten we het hopen. Nu 1 grote m00n tot aan 3T marketcap.
Lambo of Rekt
  dinsdag 3 april 2018 @ 15:21:57 #13
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178279479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ripple is lekker aan het pompen, denk dat dat de nieuwe bitcoin wordt.
Cardano wordt al de nieuwe Bitcoin.
pi_178279499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Cardano wordt al de nieuwe Bitcoin.
UNI.......... ?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 april 2018 @ 15:24:13 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178279525
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNI.......... ?
Nee man ROC
pi_178279553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Boh boh bohhhh zit al een tijdje (paar maanden) mij te verlekkeren op hemnet.se... Vrijstaande huizen in the middle of nowhere

55k EUR

50k EUR

55k EUR

Lijkt me heerlijk in de zomer or winter..
Op naar Lillyhammer!!
pi_178279555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee man ROC
Niveau 2 ftw!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178279617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee man ROC
:D
Lambo of Rekt
pi_178279627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Cardano wordt al de nieuwe Bitcoin.
Cardano wordt de nieuwe Ethereum. Net zoals EOS, NEO, Universa, LISK, QTUM... en al die andere applicatie platform meuk.
pi_178279677
Cardano :') papercoin
pi_178279805
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 12:36 schreef Mand het volgende:

[..]

Hopelijk zet de stijging door. Walmart is tenslotte geen kleine jongen.
Walmart? Ik heb namelijk alles verkocht en weer een lage buy order gezet.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178280121
Cardano, klinkt als een foute versie van Ricardo, nee men moet wel even werken aan de namen van sommige coins hoor, net als Groestlcoin, wie de F verzint die naam man..
manmanman
pi_178280181
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef metallicelmo het volgende:
Cardano, klinkt als een foute versie van Ricardo, nee men moet wel even werken aan de namen van sommige coins hoor, net als Groestlcoin, wie de F verzint die naam man..
manmanman
Ik vind Groestlcoin wel een goede naam.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 3 april 2018 @ 15:54:15 #24
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178280192
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:50 schreef metallicelmo het volgende:
Cardano, klinkt als een foute versie van Ricardo, nee men moet wel even werken aan de namen van sommige coins hoor, net als Groestlcoin, wie de F verzint die naam man..
manmanman
Die naam is niet verzonnen maar refereert naar een wiskundige formule.
pi_178280195
Met een kutnaam kan je wel altijd nog een rebrand doen om nog eens extra te hypen. Altijd je coin beginnen met een kutnaam dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178280244
Goede tactiek wel
pi_178280313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met een kutnaam kan je wel altijd nog een rebrand doen om nog eens extra te hypen. Altijd je coin beginnen met een kutnaam dus.
Het enige punt waarin Banshee wel gelijk had, als je een rebrand nodig hebt heb je het aan het begin gewoon fout gedaan :P
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2018 @ 16:00:16 #28
230491 Zith
pls tip
pi_178280354
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef KappenBakken het volgende:
Met een kutnaam kan je wel altijd nog een rebrand doen om nog eens extra te hypen. Altijd je coin beginnen met een kutnaam dus.

Hij had ook gelijk dat Je er mag zijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178280361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het enige punt waarin Banshee wel gelijk had, als je een rebrand nodig hebt heb je het aan het begin gewoon fout gedaan :P
Hij had wel vaker een punt, ik vond dat altijd heel verontrustend, als je de topictroll gelijk moest gaan geven. :X

Over trolls gesproken, de usual suspects heb ik al even niet gezien. O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178280463
Verge blijft maar pompen, moet je nagaan wat er gaat gebeuren als ze eindelijk Playstation en Xbox als partnership aankondigen.
pi_178280522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:04 schreef KappenBakken het volgende:
Verge blijft maar pompen, moet je nagaan wat er gaat gebeuren als ze eindelijk Playstation en Xbox als partnership aankondigen.
Ja, zou toch leuk zijn. Maar stel dat de "deal" niet doorgaat dan houden ze dus die 75 miljoen Verge die ze hebben opgehaald. Vette actie wel haha
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:07:52 #32
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_178280552
Zijn deze pumps het teken dat men weer vertrouwen krijgt?
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:10:44 #33
61320 TwztId
ja toch..
pi_178280599
Ja hallo nu wil ik ook miljonair worden :(
pi_178280800
Ik hoor verhalen over een 51% attack op Electroneum? hmmm
pi_178280926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:21 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoor verhalen over een 51% attack op Electroneum? hmmm
Klopt, bevestigt weer eens dat het een shitcoin is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178281195
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:04 schreef KappenBakken het volgende:
Verge blijft maar pompen, moet je nagaan wat er gaat gebeuren als ze eindelijk Playstation en Xbox als partnership aankondigen.
Dan kan Maikuul een eigen stad in Thailand kopen.

Moet wel via een omweg, want in Thailand mag je als niet-burger volgens mij geen vastgoed bezitten. :+

Maar natuurlijk gaat een Sony of Microsoft niet met een Verge in zee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 16:41:30 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:43:15 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178281244
Lijkt me wel iets voor Feyenoord om in zee te gaan met Verge.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178281295
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan kan Maikuul een eigen stad in Thailand kopen.

Moet wel via een omweg, want in Thailand mag je als niet-burger volgens mij geen vastgoed bezitten. :+

Maar natuurlijk gaat een Sony of Microsoft niet met een Verge in zee.
Dafuq?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:46:07 #39
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178281301
Ok ook beetje fomo gegaan op verge gisteren...
2 ETH omgezet 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178281362
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dafuq?
Dat dacht ik. :+
pi_178281390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het enige punt waarin Banshee wel gelijk had, als je een rebrand nodig hebt heb je het aan het begin gewoon fout gedaan :P
Nu je het zegt, wat is er met jouw nickname aan de hand? Rebrand?

P.S. Maikuuul heeft maar 50 euro geïnvesteerd in Verge, wat hij ook besluit om te doen met zijn resterende munten, it's all good.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:56:43 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178281527
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat dacht ik. :+
Op de Fillipijnen idem dito.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178281593
Horen jullie vandaag de FOMO ook een beetje op de deur kloppen hier en daar?
pi_178281663
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:49 schreef alilami het volgende:

[..]

Nu je het zegt, wat is er met jouw nickname aan de hand? Rebrand?

P.S. Maikuuul heeft maar 50 euro geïnvesteerd in Verge, wat hij ook besluit om te doen met zijn resterende munten, it's all good.
Hij wil vast beginnen met een schone lei en zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:07:10 #45
61320 TwztId
ja toch..
pi_178281746
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:00 schreef metallicelmo het volgende:
Horen jullie vandaag de FOMO ook een beetje op de deur kloppen hier en daar?
Kom wel weer veel Bullish TA's tegen.. en ook al is dat niet 100% betrouwbaar het zit vaak wel in de buurt..

Maar ik had gehoopt dat BTC nog onder de 6000 dollar zou zakken.. als dat niet meer gebeurd heb ik mooi de dip gemist :(
pi_178282096
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:07 schreef TwztId het volgende:

[..]

Kom wel weer veel Bullish TA's tegen.. en ook al is dat niet 100% betrouwbaar het zit vaak wel in de buurt..

Maar ik had gehoopt dat BTC nog onder de 6000 dollar zou zakken.. als dat niet meer gebeurd heb ik mooi de dip gemist :(
Je hebt de bodem gemist, we zitten nu nog volop in de dip hoor :P
pi_178282101
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef fathank het volgende:
Lijkt me wel iets voor Feyenoord om in zee te gaan met Verge.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178282346
quote:
Wat een gedrocht die auto zeg :')
Wel geil geluid.
pi_178282388
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan kan Maikuul een eigen stad in Thailand kopen.

Moet wel via een omweg, want in Thailand mag je als niet-burger volgens mij geen vastgoed bezitten. :+

Maar natuurlijk gaat een Sony of Microsoft niet met een Verge in zee.
Thais vrouwtje trouwen en dan opgelicht worden door dr.
pi_178282413
Waarom gaat iedereen in verge? :D
Lambo of Rekt
pi_178282455
Vorig jaar rond deze tijd was het allemaal Ethereum, Waves, Stratis hier op fok en het begin van de ico hype veel veranderd in een jaartje :Y
pi_178282490
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:41 schreef EggsTC het volgende:
Waarom gaat iedereen in verge? :D
Snap ook niet waarom je mee zou willen werken aan dat gedrocht meer waard te laten worden. Maar goed, sommige willen gewoon cashen een paar dagen voor de bekendmaking exit scam denk ik.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:48:45 #54
131603 Afwazig
Serious business
pi_178282526
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:41 schreef EggsTC het volgende:
Waarom gaat iedereen in verge? :D
Alleen retards gaan in verge. Bitconnect all over again.

Hey hey heeeeey.
pi_178282531
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:44 schreef fukforce het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was het allemaal Ethereum, Waves, Stratis hier op fok en het begin van de ico hype veel veranderd in een jaartje :Y
Jep, en dit jaar gaat lisk een ethtje doen :7

En zo niet, dan hebben we altijd UNIVERSAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_178282548
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, en dit jaar gaat lisk een ethtje doen :7

En zo niet, dan hebben we altijd UNIVERSAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA
Laat Lisk dan maar eens opschieten met iets te gaan ontwikkelen
pi_178282559
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:49 schreef fukforce het volgende:

[..]

Laat Lisk dan maar eens opschieten met iets te gaan ontwikkelen
Jep, ze moeten tempo maken, anders gaat UNIVERSAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA JAAAAAAAAAA er met het geld vandoor.
Lambo of Rekt
pi_178282574
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, ze moeten tempo maken, anders gaat UNIVERSAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAA JAAAAAAAAAA er met het geld vandoor.
23% in de plus al, lekker toch pik ^O^
pi_178282673
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Thais vrouwtje trouwen en dan opgelicht worden door dr.
of ineens random worden omgelegd
pi_178282717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Thais vrouwtje trouwen en dan opgelicht worden door dr.
Of hem :P
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:13:50 #61
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178283017
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of hem :P
Het
Hmz...
pi_178283314
Ik begin een beetje de neiging te krijgen om mijn (buy the scam) XVG weer te verkopen.
Wanneer zou de scam (of rumor) de crash veroorzaken?
Vakman pur sang
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:37:01 #63
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178283427
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik begin een beetje de neiging te krijgen om mijn (buy the scam) XVG weer te verkopen.
Wanneer zou de scam (of rumor) de crash veroorzaken?
1 dag voor de “big” event verkoop ik alles weer.. :P
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:39:23 #64
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_178283484
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:37 schreef revpolen het volgende:

[..]

1 dag voor de “big” event verkoop ik alles weer.. :P
21e?
pi_178283513
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:37 schreef revpolen het volgende:

[..]

1 dag voor de “big” event verkoop ik alles weer.. :P
Ik zou het wat eerder doen, gezien een groot aandeel van de kopers dat waarschijnlijk van plan is.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178283524
Ik zou het trouwens überhaupt niet kopen, maar dat geheel terzijde.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:41:16 #67
61320 TwztId
ja toch..
pi_178283537
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

21e?
16e
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:41:17 #68
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_178283539
Waaruit blijkt dat het alleen maar scam zou zijn?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 april 2018 @ 18:42:30 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178283561
Ik zou het 3-4 dagen van te voren verkopen of nog beter gewoon helemaal niet kopen :P
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:43:26 #70
61320 TwztId
ja toch..
pi_178283584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:40 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik zou het wat eerder doen, gezien een groot deel van de kopers dat waarschijnlijk van plan is.
Ik ga zowiezo een deel eerder cashen.. en dan kijken wat de prijs verder doet.

Maarja voor hetzelfde geld worden wij allemaal ge-exit scammed omdst meneer Verge zelf al verkoopt een week vantevoren ofzo :')
pi_178283634
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:43 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik ga zowiezo een deel eerder cashen.. en dan kijken wat de prijs verder doet.

Maarja voor hetzelfde geld worden wij allemaal ge-exit scammed omdst meneer Verge zelf al verkoopt een week vantevoren ofzo :')
Ik sluit het niet uit, of de partnership lekt van tevoren en blijkt niets te zijn en zo zijn er nog wel meer mogelijkheden, wat mij betreft, komt er wel erg veel risico bij kijken voor dat beetje winst.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178283645
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:43 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik ga zowiezo een deel eerder cashen.. en dan kijken wat de prijs verder doet.

Maarja voor hetzelfde geld worden wij allemaal ge-exit scammed omdst meneer Verge zelf al verkoopt een week vantevoren ofzo :')
Dus we weten het niet, blijft gokken.
Kan zijn dat ik vanavond weer verkoop >30% is prima.

Iemand nog enig idee voor een nieuwe “buy the scam” token?
(Behalve universa😂)
Vakman pur sang
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:51:41 #73
61320 TwztId
ja toch..
pi_178283710
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus we weten het niet, blijft gokken.
Kan zijn dat ik vanavond weer verkoop >30% is prima.
Afhankelijk van je inleg kan 30% zeker lekker zijn..
pi_178283724
Super vaag houden bij een aankondiging. Beste partner ooit in crypto, fameus etc. Geen sector noemen, 0 aanknopingspunten, veel vage termen gebruiken, mooie berichten op (schijt)websites als medium, etc.

Daarna veel uitstellen en maximaal pompen.

Mooi dat Verge, maar goed ze zijn zeker niet de enige.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jed1Gam op 03-04-2018 19:00:17 ]
pi_178283730
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus we weten het niet, blijft gokken.
Kan zijn dat ik vanavond weer verkoop >30% is prima.

Iemand nog enig idee voor een nieuwe “buy the scam” token?
(Behalve universa😂)

Centra, hele goede coin! Mayweather en Khaled zeggen het beide!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178283780
Ik hoorde hier laatst over ICX met een of ander announcement gepland.

80% in een stabiele portfolio en met een deel van scam naar scam is ook een leuke theorie!

Is hier al een naam voor:
- scamjumping
- peakseaking
- buy the pump, lose the shit
- kungfu trading (everybody is kungfu trading)
...
Vakman pur sang
pi_178283920
Carlos Matoshi, de broer van.
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:19:12 #78
61320 TwztId
ja toch..
pi_178284241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde hier laatst over ICX met een of ander announcement gepland.

80% in een stabiele portfolio en met een deel van scam naar scam is ook een leuke theorie!

Is hier al een naam voor:
- scamjumping
- peakseaking
- buy the pump, lose the shit
- kungfu trading (everybody is kungfu trading)
...
Shitcoin-trading

Alleen uitkijken dat je niet ge-carlosmatost word. :N
pi_178284382
Een platform vraagt voor KYC / AML om documenten. Heeft iemand dit wel eens gehad en welk document had je toen opgestuurd?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178284416
Shit for coin, buy the scam
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:27:40 #81
131603 Afwazig
Serious business
pi_178284442
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:25 schreef ITrade het volgende:
Een platform vraagt voor KYC / AML om documenten. Heeft iemand dit wel eens gehad en welk document had je toen opgestuurd?
Wat voor platform?
pi_178284525
gezeik van jullie dat Verge een shitcoin is.. lekker onderbouwd, het heeft al meer dan sommige andere coins maar achja dit is fok he..
pi_178284543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:30 schreef noobcrypto het volgende:
het heeft al meer dan sommige andere coins
Nee dit is lekker onderbouwd. :') Zoals wat?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178284607
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:19 schreef TwztId het volgende:

[..]

Shitcoin-trading

Alleen uitkijken dat je niet ge-carlosmatost word. :N
Living on the edge je weet toch
Vakman pur sang
pi_178284721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee dit is lekker onderbouwd. :') Zoals wat?
Ik beweer ook nergens dat het een mega super deluxe geweldige coin is of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het triest vind dat mensen allemaal zo snel shitcoin roepen zonder enige nuance of onderbouwing.

En dan kan jij wel weer komen met zoals wat, maar daar ging het niet over of wel dan?

:')
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:38:23 #86
131603 Afwazig
Serious business
pi_178284723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:30 schreef noobcrypto het volgende:
gezeik van jullie dat Verge een shitcoin is.. lekker onderbouwd, het heeft al meer dan sommige andere coins maar achja dit is fok he..
Het is vaak zat onderbouwd. Als je het niet wil zien is dat prima. Succes met je bitconnect 2.0.
pi_178284769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:38 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik beweer ook nergens dat het een mega super deluxe geweldige coin is of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het triest vind dat mensen allemaal zo snel shitcoin roepen zonder enige nuance of onderbouwing.

En dan kan jij wel weer komen met zoals wat, maar daar ging het niet over of wel dan?

:')
Daar heb jij het toch over tjappie? :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het is vaak zat onderbouwd. Als je het niet wil zien is dat prima. Succes met je bitconnect 2.0.
Verder wat hij zegt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178284792
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het is vaak zat onderbouwd. Als je het niet wil zien is dat prima. Succes met je bitconnect 2.0.
Oh ik wist niet dat je met verge ook geld kon inleggen een dan maandelijks weer geld terug krijgt?

Verge is geen bitconnect. Het lijkt er niet eens op. Maar laat ook maar. Succes met het vissen achter het net en met de broodkruimeltjes.
pi_178284798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:38 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik beweer ook nergens dat het een mega super deluxe geweldige coin is of wel dan? Ik zeg alleen dat ik het triest vind dat mensen allemaal zo snel shitcoin roepen zonder enige nuance of onderbouwing.

En dan kan jij wel weer komen met zoals wat, maar daar ging het niet over of wel dan?

:')
Misschien moeite nemen om het vorige topic door te lezen? Daar staan genoeg aanwijzingen en onderbouwing in, denk dat je dat even gemist hebt.

Maar je kunt het ook omdraaien. Welk bewijs/onderbouwing is er dat Verge een echte nieuwe cliënt heeft die “groundbreaking”is
Vakman pur sang
pi_178284819
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:39 schreef dimmak het volgende:

[..]

Daar heb jij het toch over tjappie? :')

[..]

Verder wat hij zegt.
Tjappie?

pfff, ga terug naar je vmbo vriendjes en ga daar lekker stoer praten. Tjappie?

Man man..:')
pi_178284845
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Misschien moeite nemen om het vorige topic door te lezen? Daar staan genoeg aanwijzingen en onderbouwing in, denk dat je dat even gemist hebt.

Maar je kunt het ook omdraaien. Welk bewijs/onderbouwing is er dat Verge een echte nieuwe cliënt heeft die “groundbreaking”is
Er is geen verschil tussen een Top coin en een shitcoin? Dus of het is een shitcoin? of het is de nieuwe bitcoin? En als het niet de nieuwe bitcoin is, is het meteen weer een shitcoin?

Oke. als dat het niveau is..
pi_178284951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:43 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Er is geen verschil tussen een Top coin en een shitcoin? Dus of het is een shitcoin? of het is de nieuwe bitcoin? En als het niet de nieuwe bitcoin is, is het meteen weer een shitcoin?

Oke. als dat het niveau is..
Geef toe dat het nog redelijk uniek s dat een partnership announcement eerst gekocht moet worden? En dat de ceo van een miljoenenbedrijf een petje draagt?
Vakman pur sang
pi_178285023
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Geef toe dat het nog redelijk uniek s dat een partnership announcement eerst gekocht moet worden? En dat de ceo van een miljoenenbedrijf een petje draagt?
Klopt, ik blijf ook sceptisch, maar een om het een shitcoin te noemen ala bitconect..
Maar goed ik zit hier op fok in een SC topic.. Had het ook kunnen weten. Ik blijf wel weer weg :)
pi_178285041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:51 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Klopt, ik blijf ook sceptisch, maar een om het een shitcoin te noemen ala bitconect..
Maar goed ik zit hier op fok in een SC topic.. Had het ook kunnen weten. Ik blijf wel weer weg :)
Leg dan uit wat er zo uniek/goed aan is.
pi_178285054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Leg dan uit wat er zo uniek/goed aan is.
WAAR ZEG IK DAT HET EEN UNIEKE COIN IS?!!!

LEZEN! maar laat maar. De toedels.

Praat wel met sommige van jullie verder op tweakers :)
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:53:07 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178285056
Lol wedstrijdje afplassen weer begonnen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:54:22 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178285076
Lijkt wel een Indiase trein die ontsporen ook vaker dan de mensen lief is
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178285077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:53 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

WAAR ZEG IK DAT HET EEN UNIEKE COIN IS?!!!

LEZEN! maar laat maar. De toedels.

Praat wel met sommige van jullie verder op tweakers :)
De toedels _O- _O-

Kom zelf gewoon met inhoudelijke argumenten als een project wordt afgebrand, dat helpt vaak wel :P
pi_178285111
Volgens mij zeg je zelf steeds shitcoin Noobcrypto. Niemand zei dat direct.
Wel dat t een scam is. Maar een respectvolle scam dat wel.
Vakman pur sang
pi_178285113
Walgelijk dat zo'n shitcoin als Verge moon aan het gaan is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 19:56:03 ]
pi_178285114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:53 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

WAAR ZEG IK DAT HET EEN UNIEKE COIN IS?!!!

LEZEN! maar laat maar. De toedels.

Praat wel met sommige van jullie verder op tweakers :)
waarom is t geen shitcoin dan?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:57:26 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178285152
Omdat privacy, verge creditcard, tokenpay, merchandise en een cool logo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178285252
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:57 schreef fathank het volgende:
Omdat privacy, verge creditcard, tokenpay, merchandise en een cool logo.
i'm in
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178285269
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:57 schreef fathank het volgende:
Omdat privacy, verge creditcard, tokenpay, merchandise en een cool logo.
En die ceo met dat petje zei het zelf he? Op de vraag “is dit een scam” zei hij “nee”.
Vakman pur sang
pi_178285369
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

En die ceo met dat petje zei het zelf he? Op de vraag “is dit een scam” zei hij “nee”.
BITTTTTCONNEEEEEEEEEEEEEEEEECCCCCCCCCCTTTTTTTTTTTTTTTT
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:07:33 #106
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178285452
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

En die ceo met dat petje zei het zelf he? Op de vraag “is dit een scam” zei hij “nee”.
This is NOT a scam! HEYHEYHEEEEY :7
pi_178285460
Im making a $100 nono mean one thousand and fourteen hundred dollar on a every day bases! And my wife stil doesnt belive me!
Vakman pur sang
pi_178285467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:41 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Tjappie?

pfff, ga terug naar je vmbo vriendjes en ga daar lekker stoer praten. Tjappie?

Man man..:')
Goed verhaal weer. Verder doe je je naam eer aan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178285906
Maakt mij echt niets uit of iets een shitcoin is of niet.
Ik kijk alleen naar de 40% winst die ik opstrijk, zoals vandaag met verge.:)
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:28:18 #110
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178286148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Im making a $100 nono mean one thousand and fourteen hundred dollar on a every day bases! And my wife stil doesnt belive me!
Wait till I put $10000 on the table! Is that a scam?
pi_178286257
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef woxxel het volgende:
Maakt mij echt niets uit of iets een shitcoin is of niet.
Ik kijk alleen naar de 40% winst die ik opstrijk, zoals vandaag met verge.:)
Dat vind ik helemaal prima en moet je lekker zelf weten. Zelf investeer ik liever in projecten waar ik research in heb gedaan en ik geloof. Ieder zo zijn ding toch?

Ik kan alleen niks met shillers van shitcoins. Leuk dat je een bag met tering dure Verge hebt door McAffee, maar kom niet hier vertellen dat Verge een top project is.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178286318
Litecoin en dash... de coins van de week!

Zeker dash met hun berichten! Hoppa

Shitcoin of niet... Dash here we go
pi_178286683
Ik probeer per segment te bepalen welke coins de onderlinge concurrentiestrijd zullen winnen en over enkele jaren de marktleiders van dat segment zullen zijn, wat betreft het segment voor privacy heb ik gekozen voor Monero en NAV.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178286806
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef woxxel het volgende:
Maakt mij echt niets uit of iets een shitcoin is of niet.
Ik kijk alleen naar de 40% winst die ik opstrijk, zoals vandaag met verge.:)
je hebt ook echt verkocht ? :)
pi_178287029
Moet zeggen dat de slowchat in dit soort tijden wel weer leesbaar is :)

trolls zijn geloof ik ook geband dus dat ruimt op :P
pi_178287402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:43 schreef chroestjov het volgende:
Ik probeer per segment te bepalen welke coins de onderlinge concurrentiestrijd zullen winnen en over enkele jaren de marktleiders van dat segment zullen zijn, wat betreft het segment voor privacy heb ik gekozen voor Monero en NAV.
Dit. En dan ook nog sectoren kiezen die in mijn optiek potentie hebben.
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:02:53 #117
131603 Afwazig
Serious business
pi_178287456
Prima dat je shitcoins of scams koopt maar doe inderdaad niet alsof het geen scam is. Je benadeeld andere mensen hiermee.
pi_178287600
Heb mijn verge nu verkocht na 2 dagen met +40%, lekkere zekere winst. Ga nu vast balen dat ie nog ff wat hoger gaat.
Mocht het echt een top project worden lach ik me de ballen uit de broek 😋

Maar ws gaat verge de naam van crypto wat verder “opleuken”.
Vakman pur sang
pi_178287678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef Dwaalboy het volgende:
Litecoin en dash... de coins van de week!

Zeker dash met hun berichten! Hoppa

Shitcoin of niet... Dash here we go
Vertel eens meer over dash. Je bent vaak nogal kort van stof.
Vakman pur sang
pi_178287891
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je hebt ook echt verkocht ? :)
Ja, alles.
Te snel er uitgegaan.
Maar 40% is ook leuk.
Vooral omdat ik eigenlijk trades maak van 2% tot 3% winst
pi_178287919
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vertel eens meer over dash. Je bent vaak nogal kort van stof.
Dash is in mijn ogen ook een van de betere coins in mijn portfolio. Dash evolution zou echt een verandering kunnen gaan brengen in de integratie van crypto in de huidige maatschappij. Ze zijn druk bezig om er een simpel betaalmiddel van te maken voor de 'gewone' burger.
Zo kan je vanaf deze maand gewoon Dash kopen bij de benzinestations van onze oosterburen.
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:14:51 #122
61320 TwztId
ja toch..
pi_178287931
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb mijn verge nu verkocht na 2 dagen met +40%, lekkere zekere winst. Ga nu vast balen dat ie nog ff wat hoger gaat.
Mocht het echt een top project worden lach ik me de ballen uit de broek 😋

Maar ws gaat verge de naam van crypto wat verder “opleuken”.
Niet genoeg winst gemaakt om er een klein beetje in te laten zitten ?

Voor het geval dat...
pi_178287999
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:14 schreef woxxel het volgende:

[..]

Ja, alles.
Te snel er uitgegaan.
Maar 40% is ook leuk.
Vooral omdat ik eigenlijk trades maak van 2% tot 3% winst
top dan !
goed gedaan
pi_178288011
Btc gaat echt nog wel een keer een flinke dip krijgen.
Kansen genoeg om weer goedkoop te shoppen.
pi_178288094
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:14 schreef TwztId het volgende:

[..]

Niet genoeg winst gemaakt om er een klein beetje in te laten zitten ?

Voor het geval dat...
Genoeg voor mij, ik gun de ceo met het petje er geen cent van 😂

Fok, het stijgt nu wel lekker door hoor 😝
Vakman pur sang
pi_178288337
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Genoeg voor mij, ik gun de ceo met het petje er geen cent van 😂

Fok, het stijgt nu wel lekker door hoor 😝
Ik kijk er gewoon niet meer naar. 😂
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:24:04 #127
61320 TwztId
ja toch..
pi_178288342
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Genoeg voor mij, ik gun de ceo met het petje er geen cent van 😂

Fok, het stijgt nu wel lekker door hoor 😝
Haha ok.

Ik heb vanmorgen pas gekocht en staat nu toch al +17%..

Als het nog 2 weken door blijft stijgen kan het nog leuk gaan worden.. })
pi_178288401
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:24 schreef TwztId het volgende:

[..]

Haha ok.

Ik heb vanmorgen pas gekocht en staat nu toch al +17%..

Als het nog 2 weken door blijft stijgen kan het nog leuk gaan worden.. })
Nevergonna happen 👋
Vakman pur sang
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:26:56 #129
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178288464
Hey Hey Hey!!! Toch al leuke winst net verge meegepakt! Ooit gekocht op 0,005 verkocht op 0,21
Nu weer gekocht op 0,035 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178288565
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:26 schreef revpolen het volgende:
Hey Hey Hey!!! Toch al leuke winst net verge meegepakt! Ooit gekocht op 0,005 verkocht op 0,21
Nu weer gekocht op 0,035 🙈
Lekker ^O^
pi_178288677
Volledig ingekocht weer laatste dagen want ik denk dat de bodem zondag bereikt was :)
Maakt opzich niet uit in welke shitcoin je nu stapt, ik denk oprecht dat aan het eind van de maand alles dik in de plus staat
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:32:48 #132
61320 TwztId
ja toch..
pi_178288693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:26 schreef revpolen het volgende:
Hey Hey Hey!!! Toch al leuke winst net verge meegepakt! Ooit gekocht op 0,005 verkocht op 0,21
Nu weer gekocht op 0,035 🙈
x40 ? _O_
pi_178289012
Waarom alles zo ineens in het groen? Watsekeburt?
pi_178289086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:32 schreef brombeer_ het volgende:
Volledig ingekocht weer laatste dagen want ik denk dat de bodem zondag bereikt was :)
Maakt opzich niet uit in welke shitcoin je nu stapt, ik denk oprecht dat aan het eind van de maand alles dik in de plus staat
Ik hoop eerst op een mooie bullrun van BTC. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178289116
Verge, Ripple, iedereen noemt het shitcoins maar tot nu toe doen die het prima als je er op tijd in bent gestapt
pi_178289118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik hoop eerst op een mooie bullrun van BTC. :)
Hij komt een beetje moeilijk over de 7500 heen.
pi_178289146
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:44 schreef metallicelmo het volgende:
Verge, Ripple, iedereen noemt het shitcoins maar tot nu toe doen die het prima als je er op tijd in bent gestapt
Mjah, mijn ex-vriendin was ook leuk voor degenen die er op tijd in waren gestapt.
pi_178289147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik hoop eerst op een mooie bullrun van BTC. :)
Gaat wel komen. Eind 2018 boven de 100k
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 april 2018 @ 21:46:34 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178289186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:44 schreef metallicelmo het volgende:
Verge, Ripple, iedereen noemt het shitcoins maar tot nu toe doen die het prima als je er op tijd in bent gestapt
Dat je er winst mee kan pakken wil niet zeggen dat het geen shit coins zijn he. Als mensen hier shit coin roepen dan is het meestal omdat er iets fundamenteels niet klopt met een coin, niet omdat je er geen winst mee kan pakken.
pi_178289322
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat je er winst mee kan pakken wil niet zeggen dat het geen shit coins zijn he. Als mensen hier shit coin roepen dan is het meestal omdat er iets fundamenteels niet klopt met een coin, niet omdat je er geen winst mee kan pakken.
Ja. Heel gek dat je dat elke keer moet uitleggen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178289398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:45 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Gaat wel komen. Eind 2018 boven de 100k
Tis godverdulle of geklaag of een stipje groen en men praat alweer over lambos en 100K.
Wat the fuck is er mis net jullie 😂
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 april 2018 @ 21:52:35 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178289411
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tis godverdulle of geklaag of een stipje groen en men praat alweer over lambos en 100K.
Wat the fuck is er mis net jullie 😂
_O-
pi_178289464
Daar gaat ie.

Verge crashed als een poliopatient tijdens een superslalom!
Vakman pur sang
pi_178289582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar gaat ie.

Verge crashed als een poliopatient tijdens een superslalom!
Juist stabiel nu, toch?
pi_178289730
Het duurt nog wel even voordat ik weer over Lambo's ga praten. Eerst maar eens die of we de 12K halen. :)
pi_178289801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef xaban06 het volgende:
Waarom alles zo ineens in het groen? Watsekeburt?
rsi was laag, moet weer ff normaal worden om verder te dalen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178289823
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
Het duurt nog wel even voordat ik weer over Lambo's ga praten. Eerst maar eens die of we de 12K halen. :)
Dat is sowieso bevestiging ^O^
pi_178289937
Nieuwe hype coin die ik nu aanschaf is ICON.

Grote kans op samenwerkingsnieuws met Samsung.

https://techcrunch.com/2018/01/31/samsung-confirms-asic-chips/
Vakman pur sang
pi_178289964
Pantos nog maar 25% opgehaald in de ICO. Dat is opzich positief omdat ik dan meer tokens krijg. O+
pi_178290025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe hype coin die ik nu aanschaf is ICON.

Grote kans op samenwerkingsnieuws met Samsung.

https://techcrunch.com/2018/01/31/samsung-confirms-asic-chips/
Weet je het zeker? Hoog volume heeft ICON... :P
pi_178290070
hebben jullie ook nog coins die nog helemaal niet gelist zijn op coinmarketcap?
pi_178290127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:08 schreef metallicelmo het volgende:
hebben jullie ook nog coins die nog helemaal niet gelist zijn op coinmarketcap?
Ik heb nog een agecoin voor de sigarettenautomaat.
pi_178290179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:08 schreef metallicelmo het volgende:
hebben jullie ook nog coins die nog helemaal niet gelist zijn op coinmarketcap?
Deze. Van de presale. http://www.fimart.io/

En een paar Waves-tokens

Liquid
Simdaq
pi_178290191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:56 schreef juiced01 het volgende:

[..]

Juist stabiel nu, toch?
Nee joh stijging ging veel te snel, veel sellorders op 0,0000100 btc. Dit was een voorlopige piek, maar misschien morgen weer.

Er is maar iemand die een bewijs van oplichting meld en pats het is gedaan.
Vakman pur sang
pi_178290238
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:08 schreef metallicelmo het volgende:
hebben jullie ook nog coins die nog helemaal niet gelist zijn op coinmarketcap?
Cointreau in de drankkast.
Vakman pur sang
pi_178290633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:06 schreef BadVlad het volgende:
Pantos nog maar 25% opgehaald in de ICO. Dat is opzich positief omdat ik dan meer tokens krijg. O+
Waarom zit je daarin?
pi_178290852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:07 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Hoog volume heeft ICON... :P
Deze Koreaan praat op 19min28 over Samsung en icon.
Het is Peter sadington die wel bewezen grote contacten heeft in de Koreaanse industrie waaronder een interview met de ceo van Samsung
https://www.reddit.com/r/(...)ership_announcement/

Maar uiteraard is dat niet zeker, echter wel toevallig gezien het nieuws bij Samsung van die mining chips in de slimme telefoon.

Bovendien is deze maand de ico van het mainnet van ICX. Dus kan niet missen met de investering in deze Koreaanse reus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lospedrosa op 03-04-2018 22:43:36 ]
Vakman pur sang
pi_178291500
Verge.

Bwahahahahahahahahahaa :')
  dinsdag 3 april 2018 @ 23:06:09 #159
62913 Blik
The one and Only!
pi_178291820
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Deze Koreaan praat op 19min28 over Samsung en icon.
Het is Peter sadington die wel bewezen grote contacten heeft in de Koreaanse industrie waaronder een interview met de ceo van Samsung
https://www.reddit.com/r/(...)ership_announcement/

Maar uiteraard is dat niet zeker, echter wel toevallig gezien het nieuws bij Samsung van die mining chips in de slimme telefoon.

Bovendien is deze maand de ico van het mainnet van ICX. Dus kan niet missen met de investering in deze Koreaanse reus.
Ico van mainnet van ICX?
pi_178292087
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Ico van mainnet van ICX?
Foutje ze noemen het IISS platform voor Ico’s.
Totaal nutteloos natuurlijk maar sell the news.
Mainnet was er al.
Vakman pur sang
pi_178292836
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tis godverdulle of geklaag of een stipje groen en men praat alweer over lambos en 100K.
Wat the fuck is er mis net jullie 😂
_O-
pi_178292869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waarom zit je daarin?
Het is een mooi project, gebacked door onder andere Waves en Lisk.
pi_178292916
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Het is een mooi project, gebacked door onder andere Waves en Lisk.
En Komodo :P

Maar ik zie geen value in de token. Waarom zou je die token willen hebben?
Daarnaast moet de research paper nog uitkomen en tot die tijd is het gewoon een token via Bitpanda traden.
pi_178292970
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Het is een mooi project, gebacked door onder andere Waves en Lisk.
Ik snap oprecht de meerwaarde nog niet.

Atomic swaps maken dit soort tokens toch in één klap nutteloos?
pi_178292978
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik snap oprecht de meerwaarde nog niet.

Atomic swaps maken dit soort tokens toch in één klap nutteloos?
Het is een verbetering van Atomic swaps.
Of ja ook niet echt :P Het is gewoon echt heel anders.
pi_178293056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het is een verbetering van Atomic swaps.
Of ja ook niet echt :P Het is gewoon echt heel anders.
Wat doet het beter dan?

Laat mij graag verrassen hoor, maar dit lijkt mij een oplossing die zoekt naar een probleem ipv een probleem dat opzoek is naar een oplossing. :+
pi_178293076
Goed team ook hoop ik?
pi_178293100
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat doet het beter dan?

Laat mij graag verrassen hoor, maar dit lijkt mij een oplossing die zoekt naar een probleem ipv een probleem dat opzoek is naar een oplossing. :+
Atomic Swap is ETH-BTC ruilen. Pantos is Universa token op zowel de BTC, ETH, Komodo, Waves, LINK etc chain.

Dat is zoals ik het begreep. Maar corrigeer me als ik ernaast zit :P
pi_178293105
pi_178293165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Atomic Swap is ETH-BTC ruilen. Pantos is Universa token op zowel de BTC, ETH, Komodo, Waves, LINK etc chain.

Dat is zoals ik het begreep. Maar corrigeer me als ik ernaast zit :P
Atomic Swaps kunnen ook BTC-Waves zijn, bijvoorbeeld.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 00:43:05 #172
163650 Greys
pi_178293173
quote:
MOOOOOONJAAAAAAAAA
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 april 2018 @ 00:44:11 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178293184
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:43 schreef Greys het volgende:

[..]

MOOOOOONJAAAAAAAAA
Hoe ist met je hele bitcoin avontuur?
pi_178293195
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Atomic Swaps kunnen ook BTC-Waves zijn, bijvoorbeeld.
Ja dat snap ik, maar dan is het dus een andere coin/token. Hier gaat het om eenzelfde token. Dat is het verschil en daarom is het ook niet vergelijkbaar.
pi_178293203
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:43 schreef Greys het volgende:

[..]

MOOOOOONJAAAAAAAAA
Kan mijn plaatje in de OP? :@
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 00:48:27 #176
163650 Greys
pi_178293204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoe ist met je hele bitcoin avontuur?
Ik had hem. Screenshot van Blockfolio gepost en al. Maar toen kon ik geen afscheid nemen van het deel dat nog in Waves en NEO zat en die erhm.. Nou ja nu heb ik hem dus niet meer :') :@ Dus nu heb ik nog/weer 0.16 te gaan.

Ach ja. Houd me van de straat..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293206
Oh..
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2018 @ 00:49:00 #178
230491 Zith
pls tip
pi_178293210
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:48 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Kan mijn plaatje in de OP? :@
nee
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178293213
Nou sorry hoor :@
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 00:50:48 #180
163650 Greys
pi_178293217
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:49 schreef Zith het volgende:

[..]

[warning] nee [/warning]
Oh, ik was al onderweg :@

Streng heur ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293222
Had nog wat dingen op Kraken staan, even kijken wat dat doet
  woensdag 4 april 2018 @ 00:51:15 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178293224
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had hem. Screenshot van Blockfolio gepost en al. Maar toen kon ik geen afscheid nemen van het deel dat nog in Waves en NEO zat en die erhm.. Nou ja nu heb ik hem dus niet meer :') :@ Dus nu heb ik nog/weer 0.16 te gaan.

Ach ja. Houd me van de straat..
Aha, duidelijk. En nog actief aan het traden nu?
pi_178293226
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had hem. Screenshot van Blockfolio gepost en al. Maar toen kon ik geen afscheid nemen van het deel dat nog in Waves en NEO zat en die erhm.. Nou ja nu heb ik hem dus niet meer :') :@ Dus nu heb ik nog/weer 0.16 te gaan.

Ach ja. Houd me van de straat..
hmmmm
mompelt iets van I told you so
pi_178293233
Bij twijfel: terug naar BTC.

BTC = King. Jaaaaaaaaaaaaa
pi_178293239
0% BTC hier.
pi_178293240
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:52 schreef BadVlad het volgende:
0% BTC hier.
:{
pi_178293245
Een goede usecase voor de Pantos tech zou bijvoorbeeld zijn als de Ethereum blockchain vastloopt door Cryptokitties, maar je toch de BAT browser wil gebruiken je via de BTC blockchain toch BAT tokens kunt verplaatsen.

Maar nogmaals, ze doen een ICO waarbij in de "visionpaper" ( :') :') :') )staat dat de research paper waarop dit gebaseerd gaat zijn nog moet komen.... dat an sich is al reden om over te slaan imo. Tot die tijd is het niks meer dan een exchange die extra volume aanmaakt.
pi_178293247
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:52 schreef BadVlad het volgende:
0% BTC hier.
Waar betaal jij je honing en verse zalm van?
pi_178293249
70% BTC.
Daar is niets mis mee.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 00:53:57 #190
163650 Greys
pi_178293251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Aha, duidelijk. En nog actief aan het traden nu?
Nee dat durfde ik de laatste tijd niet meer zo. Maar het kriebelt weerdat soort dingen moet je hier niet zeggen Greys Maar ik ga er vanaf morgen weer eens voor zitten. Die hele moet er komen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 00:54:39 #191
163650 Greys
pi_178293255
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

hmmmm
mompelt iets van I told you so
Ja :') :@

Al doende leert men.
Zelfs ik.
Ooit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293256
Ik zit nu denk ik op zo'n 6 à 7% BTC, maar dat wil ik nog wel gaan verhogen naar minimaal 10%.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 4 april 2018 @ 00:55:17 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178293258
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee dat durfde ik de laatste tijd niet meer zo. Maar het kriebelt weerdat soort dingen moet je hier niet zeggen Greys Maar ik ga er vanaf morgen weer eens voor zitten. Die hele moet er komen. *O*
Gewoon alles in VEN dan komt het goed :P
pi_178293261
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:53 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Waar betaal jij je honing en verse zalm van?
Nou, op dit moment alleen maar instant noodles. Wel met kiparoma.

Arbitrage gaat ook niet echt lekker door deze markt.
pi_178293263
Ik heb zo'n 10-15% BCH, de enige echte Bitcoin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 00:56:28 #196
163650 Greys
pi_178293264
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:53 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Waar betaal jij je honing en verse zalm van?
Waar is onze culigod eigenlijk? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293268
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :') :@

Al doende leert men.
Zelfs ik.
Ooit!
Wat ga je doen als je een hele Bitcoin hebt?
pi_178293270


bitcoin holders bij de volgende bullrun
pi_178293277
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar is onze culigod eigenlijk? :o
Overleden in zijn queeste naar goddelijke honing ;(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 00:58:11 #200
163650 Greys
pi_178293278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wat ga je doen als je een hele Bitcoin hebt?
Iets eroverheen, de hele apart zetten en verder gaan met het beetje :P Op naar de twee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293284
Zeg Greys val je op behaarde mannen? Ik vraag dit niet voor een vriend
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 01:01:08 #202
163650 Greys
pi_178293291
Van ongelukken met glibberige chesten naar behaarde mannen. Ik kan hier toch helemaal niet mee omgaan mensen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293323
Lisk :')
pi_178293368
Flinke pump Dragonchain opeens.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 01:34:27 #205
163650 Greys
pi_178293375
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 01:30 schreef BadVlad het volgende:
Flinke pump Dragonchain opeens.
Is dat niet door die tweet die je net postte maar toen weghaalde? Zag hem nog net dat het over Dragon ging volgens mij :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293379
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 01:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dat niet door die tweet die je net postte maar toen weghaalde? Zag hem nog net dat het over Dragon ging volgens mij :P
Ja! Alleen die Tweet was al een paar dagen oud, dus niet meer heel erg relevant.
pi_178293383
Crypto_Ed_NL twitterde op woensdag 04-04-2018 om 01:33:48 Ah well....it's already flying: I was talking about $DRGN. Bottomed, accumulated and broke out. Now getting pumped for Upbit listing, fundamentals looking great also. Teammember @I_am_Bart_ already shared his chart earlier todayhttps://t.co/djk4WGfWmK reageer retweet
Edje zat er ook bovenop.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 01:37:32 #208
163650 Greys
pi_178293385
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2018 01:35 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja! Alleen die Tweet was al een paar dagen oud, dus niet meer heel erg relevant.
Oh hmm..
Maar wel toevallig dan. Hoewel het in de tweet ging over 'de komende dagen/tijd' oid dus misschien verwachten ze iets groots.

Edit: ah. Dat dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178293387
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 01:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hmm..
Maar wel toevallig dan. Hoewel het in de tweet ging over 'de komende dagen/tijd' oid dus misschien verwachten ze iets groots.

Edit: ah. Dat dus.
Blijkbaar een listing op een exchange...
pi_178293402
MatthewKeysLive twitterde op woensdag 04-04-2018 om 01:43:15 BREAKING: Google CEO releases statement, confirms four injuries at YouTube HQ https://t.co/t6BfAuRn1Y reageer retweet


Iemand zijn ICO advertentie werd denk ik geweigerd door Google.

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2018 01:45:51 ]
pi_178293486
Crypto_Ed_NL twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 11:05:44 If you follow and support an attention whore who keeps attacking me with false accusations instead of reacting on my arguments, stop being a hypocritical pussy and unfollow me pls. Show some character. You don't need me, I don't need you. Just my 2 sats. reageer retweet
Drama_Ed_NL.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178295097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 02:15 schreef chroestjov het volgende:
Drama_SMS_303
GVD KIESPIJN! :'(

Geen BTC in bezit, ook geen plannen om ooit voor BTC te gaan.... :N
Imo heeft BTC te veel red flags om door de massa/overheden geaccepteerd en echt mainstream te worden...

[ Bericht 7% gewijzigd door SMS303 op 04-04-2018 07:07:22 ]
pi_178295297
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 06:50 schreef SMS303 het volgende:

[..]

GVD KIESPIJN! :'(

Geen BTC in bezit, ook geen plannen om ooit voor BTC te gaan.... :N
Imo heeft BTC te veel red flags om door de massa/overheden geaccepteerd en echt mainstream te worden...
Zo'n 30% BTC hier :)

Net ook weer even wat EOS en QRL op m'n blinkende dijen laten kletteren

:')14.gif
pi_178295336
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 07:27 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Zo'n 30% BTC hier :)

Net ook weer even wat EOS en QRL op m'n blinkende dijen laten kletteren

:')[ afbeelding ]
Als Greys dit zou zeggen, zou dit een fijne erotische lading hebben.
Nu niet..
Vakman pur sang
pi_178295402
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als Greys dit zou zeggen, zou dit een fijne erotische lading hebben.
Nu niet..
nohomo
pi_178295418
Geloven jullie nog in crypto of kunnen we beter stoppen met elkaar?
Love is in the air!
pi_178295424
Glibberige groene coins
pi_178295477
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178295504
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 06:50 schreef SMS303 het volgende:

[..]

GVD KIESPIJN! :'(

Geen BTC in bezit, ook geen plannen om ooit voor BTC te gaan.... :N
Imo heeft BTC te veel red flags om door de massa/overheden geaccepteerd en echt mainstream te worden...
wat
pi_178295543
Btc, bejaarde coin.

[vuur modus aan]
Soort laserdisc. Duur, voor de liefhebbers(nerds), populairder in Azië, duidt een nieuwe richting, maar niet de capaciteit om echt groots te worden.
[vuur modus uit]
pi_178295568
Waarom? Bitcoin is al een store of value en daarbij hebben we nu second layer transactions (snel en goedkoop) dmv lightning network. Imo heeft Bitcoin nu alles om de grootste te blijven.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 08:32:23 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178295596
Mogguh mafkezen. When lambo?
pi_178295697
When moon sir?
Vakman pur sang
pi_178295732
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 08:23 schreef Jed1Gam het volgende:
Btc, bejaarde coin.

[vuur modus aan]
Soort laserdisc. Duur, voor de liefhebbers(nerds), populairder in Azië, duidt een nieuwe richting, maar niet de capaciteit om echt groots te worden.
[vuur modus uit]
_O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 08:49:25 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178295738

Hoef geen Lambo, deze is goed genoeg _O_
pi_178295752
https://medium.com/@ianed(...)opments-f7af59b6d122

Lees anders, om te beginnen, even dit artikeltje over wat er aan zit te komen dit jaar voor Bitcoin.
pi_178295774
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 08:51 schreef Typisch het volgende:
https://medium.com/@ianed(...)opments-f7af59b6d122

Lees anders, om te beginnen, even dit artikeltje over wat er aan zit te komen dit jaar voor Bitcoin.
Thnx maat! Deze was ik nog niet tegen gekomen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178295795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 08:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Thnx maat! Deze was ik nog niet tegen gekomen.
No problem.

Mensen die Bitcoin verouderd noemen diskwalificeren zichzelf echt. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2018 08:57:57 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 09:43:42 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178296439
quote:
Mooi :) Die despair zit er wel goed in bij velen nu. Denk dat wij niet heel ver meer van bodem afzitten of er zelfs al zijn. Ik maak mij verder ook niet druk, komt vanzelf weer goed, genoeg potentie in de markt nog steeds.
pi_178296513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooi :) Die despair zit er wel goed in bij velen nu. Denk dat wij niet heel ver meer van bodem afzitten of er zelfs al zijn. Ik maak mij verder ook niet druk, komt vanzelf weer goed, genoeg potentie in de markt nog steeds.
Ik hoop dat we deze maand hier nog een beetje blijven hangen. Eind van deze maand kan ik wat factuurtjes opsturen, die euro's kan ik dan weer deels in crypto stoppen. :)
pi_178296597
quote:
Goeie buddha metafoor, zulke mensen neem ik al sneller serieus.
Lambo of Rekt
pi_178296780
https://www.businessinsid(...)de-top-10-pump-dump/

Ze noemen de listing van Upbit geen enkele keer. :') Die hadden ook meteen het top volume gister. Voor de rest terecht hoor. Prima project.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178296832
Lambo is besteld.
Lambo of Rekt
pi_178296867
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik hoop dat we deze maand hier nog een beetje blijven hangen. Eind van deze maand kan ik wat factuurtjes opsturen, die euro's kan ik dan weer deels in crypto stoppen. :)
helaas moet ik nog 2 maanden voordat het project klaar is en het geld binnen van de facturen :(
pi_178296875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:11 schreef Predator38 het volgende:

[..]

helaas moet ik nog 2 maanden voordat het project klaar is en het geld binnen van de facturen :(
hard knock life van een zzp'er
pi_178296886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:11 schreef Predator38 het volgende:

[..]

helaas moet ik nog 2 maanden voordat het project klaar is en het geld binnen van de facturen :(
Die crypto job?
Lambo of Rekt
pi_178297020
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die crypto job?
nee, dat loopt nog.....die gasten zijn een beeeetje erg druk :X
ander project, van een klant die ik al 10 jaar heb alles naar de cloud migreren ;)
pi_178297071
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 08:51 schreef Typisch het volgende:
https://medium.com/@ianed(...)opments-f7af59b6d122

Lees anders, om te beginnen, even dit artikeltje over wat er aan zit te komen dit jaar voor Bitcoin.
Vooral Bulletproof lijkt me een mooie ontwikkeling :)
Maar er wordt genoeg aan bitcoin gewerkt in ieder geval, zal alleen nog jaren duren voordat alles geïmplementeerd is maar dat is niet erg want goed werk kost nou eenmaal tijd 8-)
pi_178297078
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:27 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Vooral Bulletproof lijkt me een mooie ontwikkeling :)
Maar er wordt genoeg aan bitcoin gewerkt in ieder geval, zal alleen nog jaren duren voordat alles geïmplementeerd is maar dat is niet erg want goed werk kost nou eenmaal tijd 8-)
Slow and steady wins the race.
pi_178297183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:+
Haha ja mooi hé, hoe tijden kunnen veranderen :P
Zelf toen ook nog wel wat namecoin en peercoin gehad :')
pi_178297192
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:+
Feathercoin is niet veel opgeschoten. :P

Kreeg ik vorige week trouwens veel spam over.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178297213
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Goeie buddha metafoor, zulke mensen neem ik al sneller serieus.
Vooral lekker door blijven stressen dan :')
pi_178297237
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:38 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Vooral lekker door blijven stressen dan :')
Ja, want ik stress m extreem om alles hier, voor t eerst in een week op blockfolio gekeken gister.
Lambo of Rekt
pi_178297247
Wel grappig, DJI volgt op dit moment een 1 op 1 kopie van de bitcoin chart. Van alle kanten hoor je nu ook weer dat de Amerikaanse stockmarket gaat crashen maar waarschijnlijk staan ook de aandelenmarkten over een paar maanden weer op een ATH.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 10:41:14 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178297250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:+
_O- Mooi lijstje
pi_178297382
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, want ik stress m extreem om alles hier, voor t eerst in een week op blockfolio gekeken gister.
doe je broer(tje?) de groeten
pi_178297427
het is nu mogelijk om Tether te shorten :D _O-
pi_178297431
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

doe je broer(tje?) de groeten
Hoezo, heeft hij ban? heb m al ff niet gezien hier.
Lambo of Rekt
pi_178297481
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoezo, heeft hij ban? heb m al ff niet gezien hier.
:Y

Liep zich weer eens als een totaalmongool te gedragen :)
pi_178297611
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 08:51 schreef Typisch het volgende:
https://medium.com/@ianed(...)opments-f7af59b6d122

Lees anders, om te beginnen, even dit artikeltje over wat er aan zit te komen dit jaar voor Bitcoin.
Niet allemaal dit jaar. Alleen MAST dit jaar nog. Schnorr, CT en Bulletproofs wordt pas 2019 en verder.

Sidechains (waar RSK en Mimblewimble onder vallen) en Drivechains (een ander type sidechain) is meer een work in progress zoals Lightning dat is... niet iets wat er ineens is en klaar.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_178297642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Niet allemaal dit jaar. Alleen MAST dit jaar nog. Schnorr, CT en Bulletproofs wordt pas 2019 en verder.

Sidechains (waar RSK en Mimblewimble onder vallen) en Drivechains (een ander type sidechain) is meer een work in progress zoals Lightning dat is... niet iets wat er ineens is en klaar.
Je hebt gelijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 11:16:01 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178297910
GRS nu ook op Binace, pump pump
pi_178298049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:16 schreef Kyran het volgende:
GRS nu ook op Binace, pump pump
Vind nu kut dat ik na die grote update van de 22e niks heb bijgekocht. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178298126
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, want ik stress m extreem om alles hier, voor t eerst in een week op blockfolio gekeken gister.
stalen zenuwen, deze Lisk bagholder
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 11:27:12 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178298151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vind nu kut dat ik na die grote update van de 22e niks heb bijgekocht. ;(
Geen idee wat het eigenlijk is of doet, nooit in verdiept. Zag het toevallig voorbijkomen op mijn imeline net :P
  woensdag 4 april 2018 @ 11:38:09 #259
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_178298373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:16 schreef Kyran het volgende:
GRS nu ook op Binace, pump pump
GPRS? Ik ben al over op 4G man <O)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 4 april 2018 @ 11:48:03 #260
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_178298536
Net 100 bitcoin gekocht
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_178298562
ik net 120 btc gekocht. buy de dip
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178298595
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:48 schreef Rozevla het volgende:
Net 100 bitcoin gekocht
:')

niet 1000 btc kopen
pi_178298620
En weer downnnnnnnnnnnn

Triestig
pi_178298641
Spam is niet gewenst.

(gastmoderatie)

[ Bericht 72% gewijzigd door Greys op 04-04-2018 11:56:20 ]
pi_178298662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef DanielleList het volgende:

ga eens weg
pi_178298681
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:26 schreef kthxbye het volgende:

[..]

stalen zenuwen, deze Lisk bagholder
Ach, sta nog steeds zeker 3x met LISK, dus no sweat :)
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 11:56:11 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178298686
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ach, sta nog steeds zeker 3x met LISK, dus no sweat :)
Je had mij gouden bergen beloofd :(
pi_178298696
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je had mij gouden bergen beloofd :(
Next bull run, lisk 3 honderd duizend miljoen K.
Lambo of Rekt
pi_178298715
HODL tot de dood ons schijt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 11:58:40 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178298718
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Next bull run, lisk 3 honderd duizend miljoen K.
_O_
pi_178298834
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Vind nu kut dat ik na die grote update van de 22e niks heb bijgekocht. ;(
Ik zat er eergisteren nog aan te denken :'(
pi_178299071
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ach, sta nog steeds zeker 3x met LISK, dus no sweat :)
Ik sta nog 100x met Lisk :+
pi_178299414
WE GAAN OMLAAG OMLAAG OMLAAG

Ik blijf erbij dat de market cap nog wel onder de 200 miljard gaat komen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 12:40:17 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178299450
Iedere keer als hier iemand roep WE GAAN OMLAAG kijk ik even naar BTC prijs, maar het valt toch wel mee? Nauwelijks $200 lager?
pi_178299488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:40 schreef Kyran het volgende:
Iedere keer als hier iemand roep WE GAAN OMLAAG kijk ik even naar BTC prijs, maar het valt toch wel mee? Nauwelijks $200 lager?
Dan heeft ie toch gelijk dat we omlaag gaan... :+
pi_178299492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:40 schreef Kyran het volgende:
Iedere keer als hier iemand roep WE GAAN OMLAAG kijk ik even naar BTC prijs, maar het valt toch wel mee? Nauwelijks $200 lager?
Is 200 eraf niet omlaag dan?! :P
pi_178299497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dan heeft ie toch gelijk dat we omlaag gaan... :+
Je was me voor :(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 12:42:52 #278
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178299516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dan heeft ie toch gelijk dat we omlaag gaan... :+
Smartypants :D

Maar het klinkt zo dramatisch altijd. $7300 > $7100 vind ik niet echt omlaag of noemenswaardig. Gewoon een schommeling.
pi_178299517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je was me voor :(
Sorry :s)
pi_178299544
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Smartypants :D

Maar het klinkt zo dramatisch altijd. $7300 > $7100 vind ik niet echt omlaag of noemenswaardig. Gewoon een schommeling.
Ja precies, maar ik dacht dat we de afdaling van de rollercoaster wel hadden gehad en we nu weer omhoog zouden gaan voor de looping. Maar schijnbaar nog even een hobbeltje voor de looping...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 12:44:53 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178299561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:44 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ja precies, maar ik dacht dat we de afdaling van de rollercoaster wel hadden gehad en we nu weer omhoog zouden gaan voor de looping. Maar schijnbaar nog even een hobbeltje voor de looping...
Nou ja, als het bij een schommeling van $200 blijft wil ik er best voor tekenen hoor. $6400 > $7300 > $7100 > $8000

:)

$200 stelt echt heel weinig voor in een markt waar wij al gezien hebben dat het binnen een dag een paar uur ruim $1000 kan schelen.
pi_178299569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:44 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ja precies, maar ik dacht dat we de afdaling van de rollercoaster wel hadden gehad en we nu weer omhoog zouden gaan voor de looping. Maar schijnbaar nog even een hobbeltje voor de looping...
:') Want een 200 dollar dip bevestigt volgens jou een hobbeltje?
Is nog geen 3% ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2018 12:45:35 ]
pi_178299582
Sowieso prijs :')

Irrelevante metric. Maar ik vind het wel leuk om erover te shitposten _O_
pi_178299656
Inderdaad. Alsof we voor het geld in crypto zitten. :') :') :')
  woensdag 4 april 2018 @ 12:50:31 #285
131603 Afwazig
Serious business
pi_178299682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:49 schreef BadVlad het volgende:
Inderdaad. Alsof we voor het geld in crypto zitten. :') :') :')
ik zit er voor de techniek en de fun in. geld is niet belangrijk.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_178299690
Niet je boodschappen in crypto afrekenen :')

Lekker 10 minuten wachten op genoeg confirmations ja toch, omdat mensen cryptokitties willen spelen.
pi_178299725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:51 schreef KappenBakken het volgende:
Niet je boodschappen in crypto afrekenen :')

Lekker 10 minuten wachten op genoeg confirmations ja toch, omdat mensen cryptokitties willen spelen.
Daarom reken in bij AH altijd af met Waves. *)
pi_178299735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:52 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Daarom reken in bij AH altijd af met Waves. *)
Dus WAVES maand is een soort hamsterweken 2.0?!
pi_178299746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik sta nog 100x met Lisk :+
Ik ook wel meer, 3x was minimaal genomen, één van mn laatste lisks heb ik gekocht op 2,50usd ofzo. Ook nog een paar op 5usd , maar erg weinig. Het gros pre 1usd.

Maar ik heb er lang niet zoveel als jij denk ik. :P
Lambo of Rekt
pi_178299756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dus WAVES maand is een soort hamsterweken 2.0?!
Het is nu wavesmaand :7
Lambo of Rekt
pi_178299812
Veel mensen kunnen niet inloggen bij Binance, waaronder ik. }:|
pi_178299877
Dat gelul over de btc dagkoers ook altijd. Zo oninteressant 😂

Maareh mijn gok op ICX pakt goed uit. Stijging begint nu pas, nog meer in deze trein gestapt?
Vakman pur sang
pi_178299895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat gelul over de btc dagkoers ook altijd. Zo oninteressant 😂

Maareh mijn gok op ICX pakt goed uit. Stijging begint nu pas, nog meer in deze trein gestapt?
Ik heb ook wat ICX, laatst ook nog wat bijgekocht in de dip ^O^

Zijn die tokens nou al tradeable tegen mainnnet? Ik volg het niet zo, heel crypto eigenlijk niet zo, de laatste tijd.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 13:02:51 #295
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178299925
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ook wat ICX, laatst ook nog wat bijgekocht in de dip ^O^

Zijn die tokens nou al tradeable tegen mainnnet? Ik volg het niet zo, heel crypto eigenlijk niet zo, de laatste tijd.
Nee, maar wel net een bericht dat het niet heel lang meer gaat duren.

https://medium.com/helloi(...)-update-9a41c8448006
pi_178299990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, maar wel net een bericht dat het niet heel lang meer gaat duren.

https://medium.com/helloi(...)-update-9a41c8448006
Nice thx.

Of naja, eigenlijk niet nice, moet ik weer aparte wallets gaan hanteren en alles, maargoed, het moet maar. :+
Lambo of Rekt
pi_178300112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat gelul over de btc dagkoers ook altijd. Zo oninteressant 😂
Dit denk ik al weken :')
pi_178300276
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dit denk ik al weken :')
he pikkebaas, al massive ICX ingeslagen?
Lambo of Rekt
pi_178300441
Update Fortnite 10 GB. :')
pi_178300588
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:27 schreef BadVlad het volgende:
Update Fortnite 10 GB. :')
Waar te traden?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178300592
dicht
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')