abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178276589
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo (beoogd)
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Ronny Jackson???
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI), Herbert McMaster (National Security Adviser), David Shulkin (Secretary Veterans Affairs)
pi_178276603
Nooit eerder gereekst, gaat het zo goed?
pi_178276758
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

westwoodblvd wil het nog niet geloven, maar op gegeven moment zal die er ook van overtuigd worden dat er een mediaoorlog wordt uitgevochten met als eindresultaat een totale ineenstorting van de democratie in de VS.
:') .

:') :') :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 13:59:51 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178277303
Zou Trump wel eens cheaten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:08:49 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_178277493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:59 schreef Ulx het volgende:
Zou Trump wel eens cheaten?
de verhalen van zijn golf-buddies stemmen me pessimistisch
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:12:51 #6
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_178277598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:59 schreef Ulx het volgende:
Zou Trump wel eens cheaten?
Aangezien zijn omvang heeft hij vaak een cheat-day.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:13:42 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178277617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:12 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Aangezien zijn omvang heeft hij vaak een cheat-day.
Ik dacht dat ze dit in golftermen een handicap noemen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 14:24:25 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178277856
Vermoedelijke verklaring voor de tantrum van vandaag:

First sentence in Mueller probe expected to be handed down: report
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:25:18 #10
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178277874
quote:
Ik denk dat die krimping van de arctische poolkappen nu niet zoveel te maken heeft met de politiek van Trump, of de gevolgen hiervan. We hebben het hier over het effect van en globale opwarming. En die wordt door ons ALLEMAAL veroorzaakt. Als je nagaat dat er in China hele steden voor een groot deel bedekt zijn onder en dikke laag smog hoeft de vinger dit keer niet naar Trump te worden gericht. Hij zal het op gegeven moment verergeren, maar veroorzaken doet hij het niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 14:27:57 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178277929
Wat denken jullie? Is de afkomst van die Van der Zwaan een verklaring voor zijn criminele gedrag?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:29:03 #12
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178277959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:24 schreef Ulx het volgende:
Vermoedelijke verklaring voor de tantrum van vandaag:

First sentence in Mueller probe expected to be handed down: report
https://www.theguardian.c(...)ase-arbitration-jury

dit kan ook wel de reden zijn.
Ik ga er van uit dat Michael Avenatti en Daniels hier niet mee akkoord gaan.
Die willen de media er graag bij betrekken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178277966
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:25 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat die krimping van de arctische poolkappen nu niet zoveel te maken heeft met de politiek van Trump, of de gevolgen hiervan. We hebben het hier over het effect van en globale opwarming. En die wordt door ons ALLEMAAL veroorzaakt. Als je nagaat dat er in China hele steden voor een groot deel bedekt zijn onder en dikke laag smog hoeft de vinger dit keer niet naar Trump te worden gericht. Hij zal het op gegeven moment verergeren, maar veroorzaken doet hij het niet.
Dat bedoel ik dan ook niet. ;)
Maatregelen terugdraaien die uitstoot moeten terugdringen is een dodelijke combinatie met de opwarming van de aarde. Daarmee gaat Amerika de verkeerde richting uit en tegengesteld aan Parijsakkoord.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:30:16 #14
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178278003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef Ulx het volgende:
Wat denken jullie? Is de afkomst van die Van der Zwaan een verklaring voor zijn criminele gedrag?
voor de Amerikanen misschien wel, hier is hij een verwarde boze witte man. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 14:30:26 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178278008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

https://www.theguardian.c(...)ase-arbitration-jury

dit kan ook wel de reden zijn.
Ik ga er van uit dat Michael Avenatti en Daniels hier niet mee akkoord gaan.
Die willen de media er graag bij betrekken.
MichaelAvenatti twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 01:03:21 We will vigorously oppose the just-filed motion by DJT and MC to have this case decided in a private arbitration, in a private conf room, hidden from the American public. This is a democracy and this matter should be decided in an open court of law owned by the people. #sunlight reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 01:23:54 And the Declaration Mr. Cohen just filed is more interesting for what it DOES NOT state - it does not state that he never discussed the agreement with DJT, that DJT did not know about the agreement, or that DJT did not ultimately pay the $130k (all issues DJT is also silent on). reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:34:32 #16
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178278120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:29 schreef archito het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dan ook niet. ;)
Maatregelen terugdraaien die uitstoot moeten terugdringen is een dodelijke combinatie met de opwarming van de aarde. Daarmee gaat Amerika de verkeerde richting uit en tegengesteld aan Parijsakkoord.
Trump zou zelf beter moeten weten, zuid Florida baadt in het zonlicht. Tot mijn eigen verbazing zie ik er heel weinig daken met zonnepanelen, de airco's ronken er de hele dag en de bewoners klagen steen en been over de tarieven voor het stroom gebruik. 8)7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 14:57:40 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178278814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump zou zelf beter moeten weten, zuid Florida baadt in het zonlicht. Tot mijn eigen verbazing zie ik er heel weinig daken met zonnepanelen, de airco's ronken er de hele dag en de bewoners klagen steen en been over de tarieven voor het stroom gebruik. 8)7
Zelf opwekken van stroom word in een aantal staten actief ontmoedigd, overigens, ik weet even niet uit mijn hoofd of dat in Florida ook het geval is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 3 april 2018 @ 15:07:59 #18
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178279123
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zelf opwekken van stroom word in een aantal staten actief ontmoedigd, overigens, ik weet even niet uit mijn hoofd of dat in Florida ook het geval is.

Ik had bij mijn schoonmoeder even een foto gemaakt met de pan functie van mijn mobiel. en nee, je ziet geen zonnepanelen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178279147
Ik weet niet hoe je tweets post maar ik vond deze van Nate Silver (fivethirtyeight.com) wel een treffende:

quote:
When someone regularly cites outlier polls instead of the polling average it's an **extremely** reliable tell that they're a bullshitter.

https://twitter.com/NateSilver538/status/981146385281003520?s=19
Geldt zowel voor Trump als voor de andere welbekende randfiguren die hier zo nu en dan één poll komen dumpen.
pi_178279169
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 14:27 schreef Ulx het volgende:
Wat denken jullie? Is de afkomst van die Van der Zwaan een verklaring voor zijn criminele gedrag?
Hij ziet zichzelf als Rus volgens het artikel op NOS en als je daar al vrijwillig voor kiest dan spoor je niet helemaal
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 15:11:21 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178279215
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 15:14:18 #22
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178279299
quote:
Ik ga er van uit dat met die wetenschap er in de Red States straks in november vrouwen aan het ledikant worden geketend om toch maar niet te stemmen.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 15:25:24 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178279557
Mueller authorized by DOJ to investigate alleged Manafort collusion with Russian government

quote:
Deputy Attorney General Rod Rosenstein told special counsel Robert Mueller in a classified August 2, 2017, memo that he should investigate allegations that President Donald Trump's former campaign chairman Paul Manafort was "colluding with Russian government officials" to interfere in the 2016 presidential election, prosecutors in the Russia probe revealed late Monday night.

Mueller was also empowered by Rosenstein to investigate Manafort's payments from Ukrainian politicians, a cornerstone of the Trump adviser's decades-long lobbying career that has resulted in several financial criminal charges so f
So much for "Witch Hunt" en "Mueller gaat buiten zijn boekje!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 15:37:52 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_178279861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:25 schreef Ulx het volgende:
Mueller authorized by DOJ to investigate alleged Manafort collusion with Russian government

[..]

So much for "Witch Hunt" en "Mueller gaat buiten zijn boekje!"


Check ook hoeveel geredacteerd, dat zijn dus allemaal andere mensen en andere mogelijke aanklachten die nog op de plank liggen en Rosenstein goedgekeurd heeft.

Rosenstein zal vrijdag wel zonder baan zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 15:51:36 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280147
De reden van zijn tantrum was dus dit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280160
Ik moet zeggen dat met zijn handelsoorlog tegen China en nu Amazon Trump hard bezig is om belangrijke verkiezingsbeloftes in te lossen.
pi_178280184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:52 schreef DeParo het volgende:
Ik moet zeggen dat met zijn handelsoorlog tegen China en nu Amazon Trump hard bezig is om belangrijke verkiezingsbeloftes in te lossen.
Amazon lijkt gewoon een persoonlijke vete te zijn en zit Trump er nogal naast wat betreft de postal services, deze verdient namelijk nogal goed aan Amazon.

China aanpakken is inderdaad een belofte al lijkt het ook nog steeds of Trump niet wil begrijpen wat een handelstekort is en ik denk ook niet dat de VS gebaat is bij een handelsoorlog.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 15:54:55 ]
pi_178280202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:52 schreef DeParo het volgende:
Ik moet zeggen dat met zijn handelsoorlog tegen China en nu Amazon Trump hard bezig is om belangrijke verkiezingsbeloftes in te lossen.
Welke beloftes zijn dat?
pi_178280219
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Amazon lijkt gewoon een persoonlijke vete te zijn en zit Trump er nogal naast wat betreft de postal services, deze verdient namelijk nogal goed aan Amazon.
Misschien wel maar de macht van Amazon opbreken zou helemaal niet zo slecht hoeven zijn voor Amerika.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 15:56:03 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280235
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 15:55:37 I am right about Amazon costing the United States Post Office massive amounts of money for being their Delivery Boy. Amazon should pay these costs (plus) and not have them bourne by the American Taxpayer. Many billions of dollars. P.O. leaders don’t have a clue (or do they?)! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:54 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Welke beloftes zijn dat?
Veel uitspraken jegens China en de 'gewone' werkende Amerikaan een hart onder de riem te steken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 15:56:45 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280258
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Misschien wel maar de macht van Amazon opbreken zou helemaal niet zo slecht hoeven zijn voor Amerika.
Tenzij hij de wet aanpast zal er een ander bedrijf komen dat doet wat Amazon doet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 15:57:13 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Veel uitspraken jegens China en de 'gewone' werkende Amerikaan een hart onder de riem te steken.
En concreet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Misschien wel maar de macht van Amazon opbreken zou helemaal niet zo slecht hoeven zijn voor Amerika.
Welke macht en waarom dan niet Walmart bijvoorbeeld?

En als de redenen om Amazon aan te pakken al niet kloppen met de werkelijkheid waarom zou het dan goed kunnen zijn voor Amerika?
pi_178280335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Veel uitspraken jegens China en de 'gewone' werkende Amerikaan een hart onder de riem te steken.
Kan je concreet worden? Nog steeds doet zijn familie nog grote zaken met / in China en laten ze hun #maga en #trump souvenirs in China maken. Welke belofte bedoel je?
pi_178280357
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

En concreet?
Ja dat vraag ik mij ook af maar de eerste reactie van deParo bevat natuurlijk ook helemaal niks concreets.

Begin ook te denken met dit soort uitspraken dat Trump volgens zijn supporters blijkbaar nog steeds verkiezingsbeloftes doet
pi_178280364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke macht en waarom dan niet Walmart bijvoorbeeld?

En als de redenen om Amazon aan te pakken al niet kloppen met de werkelijkheid waarom zou het dan goed kunnen zijn voor Amerika?
Dat zou ook prima zijn natuurlijk, en zo kunnen we nog wel meer monopolies noemen, maar Walmart, hoe slecht ook, zorgt concreet gezien nog voor ten minste wat werk in die gemeenschappen. Amazon doet dat natuurlijk nauwelijks. Automatisering en modernisering houd je niet tegen. Dat staat als een paal boven water. Maar de snelheid waarmee dat is gegaan, door het gebrek aan regulatie en wetgeving wat een structureel probleem is in Amerika, heeft ervoor gezorgd dat die kleine middenstanders natuurlijk gewoon niet mee konden komen, ook niet van de mogelijkheid gebruik konden maken om zichzelf er op aan te passen, en dat je je ontwikkelt als economie is volstrekt normaal maar je moet er wel voor zorgen dat een groot deel van je samenleving er in mee kan komen zou ik zeggen.

Monopolies als Amazon creeeren heel weinig spill-over effect op hun lokale economieeen terwijl je dat bij automatisering wel zou willen zijn. Het opbreken van de macht van Amazon zorgt er misschien voor dat in veel van deze gemeenschappen kleine bedrijven lokale postorders kunnen doen. In theorie zou het dus een prima stap kunnen zijn.
pi_178280401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:59 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Kan je concreet worden? Nog steeds doet zijn familie nog grote zaken met / in China en laten ze hun #maga en #trump souvenirs in China maken. Welke belofte bedoel je?
Het zal allemaal best dat ze zaken in China doen maar Trump kan prima zeggen met een 'oorlog' tegen China, en bedrijven als Amazon, dat hij de belangen van de gewone Amerikaan inlost. Of het een terecht standpunt is dat mag je zelf beoordelen. Maar dit soort standpunten verstevigen zijn campagne voor een tweede termijn wel in ieder geval.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:02:14 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zou ook prima zijn natuurlijk, en zo kunnen we nog wel meer monopolies noemen, maar Walmart, hoe slecht ook, zorgt concreet gezien nog voor ten minste wat werk in die gemeenschappen. Amazon doet dat natuurlijk nauwelijks. Automatisering en modernisering houd je niet tegen. Dat staat als een paal boven water. Maar de snelheid waarmee dat is gegaan, door het gebrek aan regulatie en wetgeving wat een structureel probleem is in Amerika, heeft ervoor gezorgd dat die kleine middenstanders natuurlijk gewoon niet mee konden komen, ook niet van de mogelijkheid gebruik konden maken om zichzelf er op aan te passen, en dat je je ontwikkelt als economie is volstrekt normaal maar je moet er wel voor zorgen dat een groot deel van je samenleving er in mee kan komen zou ik zeggen.

Monopolies als Amazon creeeren heel weinig spill-over effect op hun lokale economieeen terwijl je dat bij automatisering wel zou willen zijn. Het opbreken van de macht van Amazon zorgt er misschien voor dat in veel van deze gemeenschappen kleine bedrijven lokale postorders kunnen doen. In theorie zou het dus een prima stap kunnen zijn.
Maar waarom raaskalt hij dan maar wat in plaats dat hij poogt Amazon op te splitsen of zoiets?

Dit schiet niet op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280438
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik mij ook af maar de eerste reactie van deParo bevat natuurlijk ook helemaal niks concreets.

Begin ook te denken met dit soort uitspraken dat Trump volgens zijn supporters blijkbaar nog steeds verkiezingsbeloftes doet
Ik kan het niet concreter maken maar het aanpakken van monopolies is precies wat je wilt zien van een President die zegt dat hij opkomt voor de gewone werkende Amerikaan en zijn oren niet laat hangen naar lobby's en meer van dat soort zaken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:05:02 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280476
Pakt hij een monopolie aan door te twitteren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280492
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zou ook prima zijn natuurlijk, en zo kunnen we nog wel meer monopolies noemen, maar Walmart, hoe slecht ook, zorgt concreet gezien nog voor ten minste wat werk in die gemeenschappen. Amazon doet dat natuurlijk nauwelijks. Automatisering en modernisering houd je niet tegen. Dat staat als een paal boven water. Maar de snelheid waarmee dat is gegaan, door het gebrek aan regulatie en wetgeving wat een structureel probleem is in Amerika, heeft ervoor gezorgd dat die kleine middenstanders natuurlijk gewoon niet mee konden komen, ook niet van de mogelijkheid gebruik konden maken om zichzelf er op aan te passen, en dat je je ontwikkelt als economie is volstrekt normaal maar je moet er wel voor zorgen dat een groot deel van je samenleving er in mee kan komen zou ik zeggen.

Monopolies als Amazon creeeren heel weinig spill-over effect op hun lokale economieeen terwijl je dat bij automatisering wel zou willen zijn. Het opbreken van de macht van Amazon zorgt er misschien voor dat in veel van deze gemeenschappen kleine bedrijven lokale postorders kunnen doen. In theorie zou het dus een prima stap kunnen zijn.
Gelukkig is Trump al meer een jaar zijn uiterste best aan het doen om zoveel mogelijk regels en wetgeving voor bedrijven terug te draaien. Dan gaan janken om Amazon is wel een beeeetje :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178280504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:05 schreef Ulx het volgende:
Pakt hij een monopolie aan door te twitteren?
Nee, door zoveel mogelijk regulatie en wetgeving terug te draaien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:06:08 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_178280510
Wellicht moet trump het internet afschaffen... oh nee dan kan hij niet meer twitteren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_178280525
Ok, ik geef het op met DeParo. Er komt niks concreets uit.
pi_178280573
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelukkig is Trump al meer een jaar zijn uiterste best aan het doen om zoveel mogelijk regels en wetgeving voor bedrijven terug te draaien. Dan gaan janken om Amazon is wel een beeeetje :')
Je kan Trump veel verwijten maar hij weet prima zoveel lawaai en bombarie rondom zijn eigen standpunten te creeeren dat zijn kiezer best in staat is te denken van "oh maar hij pakte inderdaad Amazon aan" al was het alleen op Twitter.
pi_178280593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:06 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ok, ik geef het op met DeParo. Er komt niks concreets uit.
Jij wilt van mij horen dat Trump iets heel concreets heeft gezegd en dat hij het hele concrete hier nu heel specifiek inlost maar dan begrijp je ook niet wat ik zeg en hoe een Twitter-standpunt een campagne vorm kan geven (in ieder geval voor Trump).
pi_178280598
En hoe heeft Amazon een monopolie?

Zelfs online hebben ze geen eens een monopolie, online 44% en in totaal 4% marktaandeel in de retail.

https://www.cnbc.com/2018(...)-2017-new-study.html
pi_178280601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je kan Trump veel verwijten maar hij weet prima zoveel lawaai en bombarie rondom zijn eigen standpunten te creeeren dat zijn kiezer best in staat is te denken van "oh maar hij pakte inderdaad Amazon aan" al was het alleen op Twitter.
Dus is hij goed in het besodemieteren van de kiezer? Is dat wat je bedoelt met beloftes inlossen?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 april 2018 @ 16:11:19 #50
426493 crew  PippenScottie
pi_178280610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zou ook prima zijn natuurlijk, en zo kunnen we nog wel meer monopolies noemen, maar Walmart, hoe slecht ook, zorgt concreet gezien nog voor ten minste wat werk in die gemeenschappen. Amazon doet dat natuurlijk nauwelijks. Automatisering en modernisering houd je niet tegen. Dat staat als een paal boven water. Maar de snelheid waarmee dat is gegaan, door het gebrek aan regulatie en wetgeving wat een structureel probleem is in Amerika, heeft ervoor gezorgd dat die kleine middenstanders natuurlijk gewoon niet mee konden komen, ook niet van de mogelijkheid gebruik konden maken om zichzelf er op aan te passen, en dat je je ontwikkelt als economie is volstrekt normaal maar je moet er wel voor zorgen dat een groot deel van je samenleving er in mee kan komen zou ik zeggen.

Monopolies als Amazon creeeren heel weinig spill-over effect op hun lokale economieeen terwijl je dat bij automatisering wel zou willen zijn. Het opbreken van de macht van Amazon zorgt er misschien voor dat in veel van deze gemeenschappen kleine bedrijven lokale postorders kunnen doen. In theorie zou het dus een prima stap kunnen zijn.
Of het zorgt ervoor dat Alibaba meer voet aan de grond krijgt in de VS. :Y
pi_178280614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:10 schreef Chewie het volgende:
En hoe heeft Amazon een monopolie?

Zelfs online hebben ze geen eens een monopolie, online 44% en in totaal 4% marktaandeel in de retail.

https://www.cnbc.com/2018(...)-2017-new-study.html
Je hebt een aardig marktaandeel als je 44% van de onlinehandel in handen hebt hoor haha.
pi_178280619
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelukkig is Trump al meer een jaar zijn uiterste best aan het doen om zoveel mogelijk regels en wetgeving voor bedrijven terug te draaien. Dan gaan janken om Amazon is wel een beeeetje :')
Het is dan ook gewoon weer een van zijn kinderachtige fitties meer niet.
pi_178280629
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij wilt van mij horen dat Trump iets heel concreets heeft gezegd en dat hij het hele concrete hier nu heel specifiek inlost maar dan begrijp je ook niet wat ik zeg en hoe een Twitter-standpunt een campagne vorm kan geven (in ieder geval voor Trump).
Kom op zo moeilijk is het niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:52 schreef DeParo het volgende:
Ik moet zeggen dat met zijn handelsoorlog tegen China en nu Amazon Trump hard bezig is om belangrijke verkiezingsbeloftes in te lossen.
Dit stel je. Hard bezig beloftes in te lossen. Dat kan je alleen maar stellen als je net zulke harde bewijzen of voorbeelden hebt.
pi_178280638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je hebt een aardig marktaandeel als je 44% van de onlinehandel in handen hebt hoor haha.
Ja maar geen monopolie en dat bepaal je aan de hand van alle retail cijfers en met 4% kan je zeker niet spreken van een monopolie.
pi_178280653
Ik vraag me af of het niet illegaal is wat Trump nu doet. Hij gebruikt zijn platform als president om ongefundeerd een bedrijf aan te vallen. Dat heeft ze al 60 miljard aan beurswaarde gekocht. En was Trump het niet die vond dat je verloren beurswaarde als gevolg van "fake news" moest kunnen verhalen?
pi_178280674
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Of het zorgt ervoor dat Alibaba meer voet aan de grond krijgt in de VS. :Y
Misschien maar twijfelachtig dat lukt ze al jaren niet om bedrijfstechnische redenen.
pi_178280678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Kom op zo moeilijk is het niet.

[..]

Dit stel je. Hard bezig beloftes in te lossen. Dat kan je alleen maar stellen als je net zulke harde bewijzen of voorbeelden hebt.
Ik dacht dat je het had opgegeven met DeParo. Die arme knul is zo incoherent in zijn formuleringen dat er geen zinnig woord mee te wisselen valt.
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:16:02 #58
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178280694
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178280696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:12 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Kom op zo moeilijk is het niet.

[..]

Dit stel je. Hard bezig beloftes in te lossen. Dat kan je alleen maar stellen als je net zulke harde bewijzen of voorbeelden hebt.
Ik heb je geantwoord maar je vond het niet concreet genoeg dan houdt het toch op? Ja sorry jij wilt gewoon iets horen wat ik je niet kan bieden maar ik heb je wel antwoord gegeven.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:16:17 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je kan Trump veel verwijten maar hij weet prima zoveel lawaai en bombarie rondom zijn eigen standpunten te creeeren dat zijn kiezer best in staat is te denken van "oh maar hij pakte inderdaad Amazon aan" al was het alleen op Twitter.
Je geeft dus toe dat het gewoon gebakken lucht is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280701
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het had opgegeven met DeParo. Die arme knul is zo incoherent in zijn formuleringen dat er geen zinnig woord mee te wisselen valt.
Ja, toch nog een poging gewaagd. Tegen beter weten in waarschijnlijk.
pi_178280706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar geen monopolie en dat bepaal je aan de hand van alle retail cijfers en met 4% kan je zeker niet spreken van een monopolie.
E-commerce verdient dan ook een andere sector dan retail vandaag de dag. Bovendien biedt Amazon ook een platform voor andere verkopers van producten. Dus ik weet niet precies hoe vertekend die 4% dan is misschien.
pi_178280708


[ Bericht 100% gewijzigd door Bernhard.von.Galen op 03-04-2018 16:16:53 ]
pi_178280735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:56 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 15:55:37 I am right about Amazon costing the United States Post Office massive amounts of money for being their Delivery Boy. Amazon should pay these costs (plus) and not have them bourne by the American Taxpayer. Many billions of dollars. P.O. leaders don’t have a clue (or do they?)! reageer retweet
Overigens, bourne? Jason Bourne? Wat? 8)7
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:18:21 #65
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178280743
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het had opgegeven met DeParo. Die arme knul is zo incoherent in zijn formuleringen dat er geen zinnig woord mee te wisselen valt.
taalproblemen? Алексф ормаорф ография... dacht het wel..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:22:53 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:13 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik vraag me af of het niet illegaal is wat Trump nu doet. Hij gebruikt zijn platform als president om ongefundeerd een bedrijf aan te vallen. Dat heeft ze al 60 miljard aan beurswaarde gekocht. En was Trump het niet die vond dat je verloren beurswaarde als gevolg van "fake news" moest kunnen verhalen?
realDonaldTrump twitterde op zondag 03-12-2017 om 14:15:21 People who lost money when the Stock Market went down 350 points based on the False and Dishonest reporting of Brian Ross of @ABC News (he has been suspended), should consider hiring a lawyer and suing ABC for the damages this bad reporting has caused - many millions of dollars! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

E-commerce verdient dan ook een andere sector dan retail vandaag de dag. Bovendien biedt Amazon ook een platform voor andere verkopers van producten. Dus ik weet niet precies hoe vertekend die 4% dan is misschien.
Dan zou het aandeel van Amazon nog lager zijn.

En waarom zou E-commerce een andere sector verdienen dan retail? Het is toch gewoon retail alleen dan zonder fysieke winkel of gebruik je nu alleen maar dit argument om je nietszeggende reactie over Trumps verkiezingsbeloftes te verdedigen?

Zou AH dan ook zijn online verkopen anders moeten boeken dan de omzet uit zijn winkels?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 16:24:05 ]
pi_178280886
En als een verkiezingsbelofte zo absurd is en deze belofte wordt toch nagekomen, wat zegt dat dan precies?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:25:49 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178280901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:23 schreef Chewie het volgende:

Het is toch gewoon retail alleen dan zonder fysieke winkel
Wel kut voor de vastgoedsector.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178280919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan zou het aandeel van Amazon nog lager zijn.

En waarom zou E-commerce anders verdienen dan retail? Het is toch gewoon retail alleen dan zonder fysieke winkel of gebruik je nu alleen maar dit argument om je nietszeggende reactie over Trumps verkiezingsbeloftes te verdedigen?

Zou AH dan ook zijn online verkopen anders moeten boeken dan de omzet uit zijn winkels?
Ja het kan retail zijn maar tegelijkertijd is het ook ICT en verbindt het andere bedrijven (van verschillende sectoren), met elkaar. AH verkoopt via haar webshop, neem ik aan, alleen eigen producten die het ook zelf voor de retail produceert. Bij E-commerce komt er toch snel wat meer kijken. Ik heb in Zuid-Oost Azie gewerkt en E-Commerce, wat daar natuurlijk enorm groot is met bedrijf als Alibaba en JD, wordt daar echt vaak als een aparte sector behandelt in deze.
pi_178280921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan zou het aandeel van Amazon nog lager zijn.

En waarom zou E-commerce een andere sector verdienen dan retail? Het is toch gewoon retail alleen dan zonder fysieke winkel of gebruik je nu alleen maar dit argument om je nietszeggende reactie over Trumps verkiezingsbeloftes te verdedigen?

Zou AH dan ook zijn online verkopen anders moeten boeken dan de omzet uit zijn winkels?
Amazon is met z'n AWS natuurlijk wel meer dan een pakjesschuiver.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_178280943
Amazon moet gewoon een deal sluiten met een ander bezorgingsbedrijf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178281037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja het kan retail zijn maar tegelijkertijd is het ook ICT en verbindt het andere bedrijven (van verschillende sectoren), met elkaar. AH verkoopt via haar webshop, neem ik aan, alleen eigen producten die het ook zelf voor de retail produceert. Bij E-commerce komt er toch snel wat meer kijken. Ik heb in Zuid-Oost Azie gewerkt en E-Commerce, wat daar natuurlijk enorm groot is met bedrijf als Alibaba en JD, wordt daar echt vaak als een aparte sector behandelt in deze.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

De producten die ze verkopen vallen onder retail, makkelijker kan ik het echt niet maken. Alleen het platform is anders en wil je nu echt met droge ogen beweren dat een fysieke winkel geen behoefte heeft aan ICT oplossingen?

Ja leuk schermen met je Zuidoost Azie en e-commerce maar wat wil je er mee, ook ik heb jarenlang in Zuidoost Azie gewerkt.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:33:35 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178281064
Wall Street to Trump: No trade wars. And lay off Amazon

Wall Street lijkt genoeg te krijgen van de Fucking-Moron-in-Chief.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178281075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef nostra het volgende:

[..]

Amazon is met z'n AWS natuurlijk wel meer dan een pakjesschuiver.
En AH is ook wel wat meer dan een supermarkt alleen.

Het punt is dat de argumentatie van deParo gewoon weer eens compleet belachelijk is.
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:36:27 #76
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178281104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

En AH is ook wel wat meer dan een supermarkt alleen.

Het punt is dat de argumentatie van deParo gewoon weer eens compleet belachelijk is.
Ga er gewoon niet al te diep op in..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178281117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

De producten die ze verkopen vallen onder retail, makkelijker kan ik het echt niet maken. Alleen het platform is anders en wil je nu echt met droge ogen beweren dat een fysieke winkel geen behoefte heeft aan ICT oplossingen?

Ja leuk schermen met je Zuidoost Azie en e-commerce maar wat wil je er mee, ook ik heb jarenlang in Zuidoost Azie gewerkt.
In ZOA is E-Commerce gewoon een overduidelijke eigen industrie (en ik neem aan in Amerika ook maar daar heb ik nog niet gewerkt). Amazon is een enorm platform voor verschillende consumenten, producenten, en leveranciers. Dat gaat wel een stapje verder dan slechts retail of een websitje bouwen als Albert Heijn ofzo.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:38:16 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178281142
Trump is going postal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178281182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

En AH is ook wel wat meer dan een supermarkt alleen.

Het punt is dat de argumentatie van deParo gewoon weer eens compleet belachelijk is.
Ik denk dat jij het concept retail gewoon niet helemaal begrijpt. Wanneer Amazon puur en uitsluitend alleen zelf de producten aanbiedt zou het puur en alleen een retailer zijn. Maar Amazon is vooral een platform voor het verkopen en aanbieden van diensten.
pi_178281187
En dan ook dat gezever dat Amazon te weinig belasting zou betalen :') Welke president heeft er laatst met een domme triomfantelijke grijns ook alweer de belastingen voor grote bedrijven verlaagd? Obama? Bush? Clinton?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178281188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

In ZOA is E-Commerce gewoon een overduidelijke eigen industrie (en ik neem aan in Amerika ook maar daar heb ik nog niet gewerkt). Amazon is een enorm platform voor verschillende consumenten, producenten, en leveranciers. Dat gaat wel een stapje verder dan slechts retail of een websitje bouwen als Albert Heijn ofzo.
Nooit gehoord van bol.com?

En dan nog, zien we het als aparte tak dan nog heeft Amazon geen monopolie en is je eerste reactie over de beloftes van Trump nog steeds inhoudsloos.
pi_178281217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het concept retail gewoon niet helemaal begrijpt. Wanneer Amazon puur en uitsluitend alleen zelf de producten aanbiedt zou het puur en alleen een retailer zijn. Maar Amazon is vooral een platform voor het verkopen en aanbieden van diensten.
Amazon verkoopt dan ook gewoon eigen producten, daar zijn ze groot mee geworden. In eerste instantie voornamelijk DVD's en boeken (retail toch?)maar ja deParo is zoals gewoonlijk weer eens niet op de hoogte.

bol.com van AH is eigenlijk gewoon een soort van kopie van Amazon.

Denk dat je een beetje in de war bent met Ebay, dat is namelijk wel in eerste instantie opgericht als platform voor andere verkopers.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 16:43:41 ]
pi_178281226
realDonaldTrump twitterde op woensdag 28-06-2017 om 15:06:14 The #AmazonWashingtonPost, sometimes referred to as the guardian of Amazon not paying internet taxes (which they should) is FAKE NEWS! reageer retweet
Even zoeken leert dat het zeuren over Amazon dus toch gewoon een excuus is, en dat het eigenlijk om de WaPo gaat :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178281252
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nooit gehoord van bol.com?

En dan nog, zien we het als aparte tak dan nog heeft Amazon geen monopolie en is je eerste reactie over de beloftes van Trump nog steeds inhoudsloos.
Het moment dat Trump gaat roepen dat zijn aanval op Amazon laat zien dat hij voor de gewone werkende Amerikaan opkomt dan heeft hij een prima wapen om mee te vechten.
pi_178281273
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:42 schreef xpompompomx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 28-06-2017 om 15:06:14 The #AmazonWashingtonPost, sometimes referred to as the guardian of Amazon not paying internet taxes (which they should) is FAKE NEWS! reageer retweet
Even zoeken leert dat het zeuren over Amazon dus toch gewoon een excuus is, en dat het eigenlijk om de WaPo gaat :')
Natuurlijk. Trump houdt niet van kritiek en WaPo levert kritiek. In Trump's binaire wereldbeeld betekent dat dat hij achter Bezos aan moet gaan. Stiekem zal hij ook wel jaloers zijn op zijn succes. Dit komt zo uit het boekje Erdogan/Putin.
pi_178281278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het moment dat Trump gaat roepen dat zijn aanval op Amazon laat zien dat hij voor de gewone werkende Amerikaan opkomt dan heeft hij een prima wapen om mee te vechten.
Omfg :')

En hoe laat dit roepen zien dat de idiot in chief opkomt voor de gewone Amerikaan of blijft het weer zoals gewoonlijk bij dit soort inhoudsloos deParo geblaat?
pi_178281282
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Amazon verkoopt dan ook gewoon eigen producten, daar zijn ze groot mee geworden. In eerste instantie voornamelijk DVD's en boeken (retail toch?)maar ja deParo is zoals gewoonlijk weer eens niet op de hoogte.

bol.com van AH is eigenlijk gewoon een soort van kopie van Amazon.

Denk dat je een beetje in de war bent met Ebay, dat is namelijk wel in eerste instantie opgericht als platform voor andere verkopers.
Het verkopen van eigen producten is 1 deel van Amazon's business arm en daarmee heeft het ook overlap met retail. Heb je wel eens van Amazon Business gehoord voor B2B-diensten? Dat is alweer een heel ander aspect. Nogmaals ik denk dat jij e-commerce en retail als concepten gewoon niet helemaal begrijpt.
pi_178281308
Guys, wat retail is en wat niet is een totaal irrelevante discussie voor dit topic.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:47:08 #89
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178281324
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het moment dat Trump gaat roepen dat zijn aanval op Amazon laat zien dat hij voor de gewone werkende Amerikaan opkomt dan heeft hij een prima wapen om mee te vechten.
Dus die hardwerkende mensen mogen niet bij Amazon kopen of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178281329
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Omfg :')

En hoe laat dit roepen zien dat de idiot in chief opkomt voor de gewone Amerikaan of blijft het weer zoals gewoonlijk bij dit soort inhoudsloos deParo geblaat?
Jij begrijpt het punt niet, het punt is niet dat hij daadwerkelijk gelijk heeft, het punt is dat hij kan zeggen dat hij een verkiezingsbelofte inlost, uiteindelijk gaat het om concrete maatregelen, maar je kan moeilijk beweren dat Amazon het perfecte bedrijf is voor werkgelegenheid in Amerika.
pi_178281349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het moment dat Trump gaat roepen dat zijn aanval op Amazon laat zien dat hij voor de gewone werkende Amerikaan opkomt dan heeft hij een prima wapen om mee te vechten.
De "hardwerkende" Amerikaan kan natuurlijk altijd nog postbode worden of op een andere manier met zijn tijd meegaan. Of stoppen met juichen als de belasting wordt verlaagd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178281359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het verkopen van eigen producten is 1 deel van Amazon's business arm en daarmee heeft het ook overlap met retail. Heb je wel eens van Amazon Business gehoord voor B2B-diensten? Dat is alweer een heel ander aspect.
:') en hoe heeft de us postal service last van die andere diensten die Amazon inmiddels aanbiedt?

Maar waar wil je nu heen met deze onzin, het begon met een inhoudsloze reactie van je over verkiezingsbeloften, vervolgens claim je dat Amazon een monopolie positie zou hebben wat ook aantoonbaar fout bleek te zijn en nu probeer e-commerce te scheiden van retail wat ook niet correct blijkt te zijn wat Amazon betreft.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:48:23 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178281360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:47 schreef DeParo het volgende:

[..]
het punt is dat hij kan zeggen dat hij een verkiezingsbelofte inlost,
Welke belofte dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178281378
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij begrijpt het punt niet, het punt is niet dat hij daadwerkelijk gelijk heeft, het punt is dat hij kan zeggen dat hij een verkiezingsbelofte inlost, uiteindelijk gaat het om concrete maatregelen, maar je kan moeilijk beweren dat Amazon het perfecte bedrijf is voor werkgelegenheid in Amerika.
Ah zeg dat dan gelijk dat je gewoon even een scheet moest laten
pi_178281458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') en hoe heeft de us postal service last van die andere diensten die Amazon inmiddels aanbiedt?

Maar waar wil je nu heen met deze onzin, het begon met een inhoudsloze reactie van je over verkiezingsbeloften, vervolgens claim je dat Amazon een monopolie positie zou hebben wat ook aantoonbaar fout bleek te zijn en nu probeer e-commerce te scheiden van retail wat ook niet correct blijkt te zijn wat Amazon betreft.
Als ik een enorm gebouw plaats met ruimtes voor winkels maar ook appartementen en kantoren ben ik dan uitsluitend een retailer? Nee wacht als ik een gebouw bouw wat ik vervolgens verhuur uitsluitend aan winkels ben ik dan een retailer? Hoe duidelijk wil je het nou precies hebben wat Amazon betreft?

Jij vindt de reactie misschien inhoudsloos maar Trump gaat zijn aanval op Amazon gewoon gebruiken tijdens de volgende verkiezingen als het een beetje uitkomt om te laten zien dat hij niet bang is om kritiek te leveren op grote Amerikaanse bedrijven en voor de gewone Amerikaan op te komen, of hij gelijk heeft mag je over discussieren, maar voor hem is het een wapen misschien.
pi_178281497
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah zeg dat dan gelijk dat je gewoon even een scheet moest laten
Ik zeg dat Trump hier tegemoet komt aan een belangrijk thema rondom zijn verkiezingen, of in ieder geval lijkt te komen, of het concreet ook zo is dat zal vervolgens liggen aan maatregelen die hij zal nemen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:57:04 #97
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178281538
quote:
Amazon Prime is a paid subscription service offered by Amazon.com that gives users access to free two-day delivery (one-day in select areas), streaming video/music and other benefits for a monthly or yearly fee. As of April 2017, Consumer Intelligence Research Partners estimates that Prime has more than 80 million paying users
Hoeveel daarvan stemden op Trump? 40 miljoen? Zullen die blij zijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 16:58:04 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178281556
20 miljoen meer Amazon leden dan Trumpstemmers.

*ouch*
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178282006
Trump zal ook niet echt blij zijn met alle negatieve berichtgeving over corrupte Pruitt.
Hij had hem immers op het oog als vervanging voor Sessions als AG?

REPS LIEU AND BEYER URGE IG INVESTIGATION INTO EPA ADMINISTRATOR SCOTT PRUITT

[ Bericht 44% gewijzigd door Kijkertje op 03-04-2018 17:28:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178282148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het moment dat Trump gaat roepen dat zijn aanval op Amazon laat zien dat hij voor de gewone werkende Amerikaan opkomt dan heeft hij een prima wapen om mee te vechten.
De doorsnee Amerikaan is zelf debet aan het succes van Amazon.

Je kunt niet enerzijds janken dat ouderwetse retailers naar de klote gaan en tegelijkertijd vrolijk online blijven shoppen bij bedrijven zoals Amazon.

Hekel je het succes van Amazon? Prima, laat die shit dan links liggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178282149
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:20 schreef Kijkertje het volgende:
Trump zal ook niet echt blij zijn met alle negatieve berichtgeving over corrupte Pruitt.
Hij had hem immers op het oog als vervanging voor Sessions als AG?
Dat maakt toch niet uit als hij hem gaat gebruiken om Mueller te ontslaan.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:34:26 #102
323401 Kijkertje
met filter
pi_178282292
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit als hij hem gaat gebruiken om Mueller te ontslaan.
Dat is waar. Lees net dat hij pas na een jaar 'confirmed' hoeft te worden als AG. Ik ging ervan uit dat dat gelijk moest.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:38:39 #103
323401 Kijkertje
met filter
pi_178282369
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De doorsnee Amerikaan is zelf debet aan het succes van Amazon.

Je kunt niet enerzijds janken dat ouderwetse retailers naar de klote gaan en tegelijkertijd vrolijk online blijven shoppen bij bedrijven zoals Amazon.

Hekel je het succes van Amazon? Prima, laat die shit dan links liggen.
Bovendien maakte de Trump-campagne zelf gebruik van Amazon :')

Trump Campaign Used Amazon to Buy Its Office Supplies
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178282511
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De doorsnee Amerikaan is zelf debet aan het succes van Amazon.

Je kunt niet enerzijds janken dat ouderwetse retailers naar de klote gaan en tegelijkertijd vrolijk online blijven shoppen bij bedrijven zoals Amazon.

Hekel je het succes van Amazon? Prima, laat die shit dan links liggen.
Wat een onzin. En dat van een zelfverklaarde linkse stemmer.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 17:49:02 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178282536
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is waar. Lees net dat hij pas na een jaar 'confirmed' hoeft te worden als AG. Ik ging ervan uit dat dat gelijk moest.
Het veroorzaakt nog steeds enorme problemen voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178282546
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat een onzin. En dat van een zelfverklaarde linkse stemmer.
Dat allerlei users roepen dat ik links ben omdat ik niet per definitie gekant ben tegen de opvang van vluchtelingen, betekent niet dat ik dat ook daadwerkelijk ben.

Pssst: ik ben op economisch vlak keihard rechts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178282550
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat een onzin. En dat van een zelfverklaarde linkse stemmer.
Maar wat is er zo onzinnig aan? Uiteindelijk is de consument er gewoon debet aan dat de omzet van brick and mortar stores afneemt ten faveure van online retailers.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 17:51:46 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178282584
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Hoezo? Amazon Prime heeft 80 miljoen leden. Allemaal linkse elite of zo? De hardwerkende belastingbetaler die dagelijks afdaalt de kolenmijn in gebruikt het niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178282620
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar wat is er zo onzinnig aan? Uiteindelijk is de consument er gewoon debet aan dat de omzet van brick and mortar stores afneemt ten faveure van online retailers.
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat enorme bedrijven als Amazon maar ook Wallmart etc optimaal gebruik maken van het gebrek aan marktcontrole. Dat kan je niet alleen de consument verwijten.
pi_178282631
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat allerlei users roepen dat ik links ben omdat ik niet per definitie gekant ben tegen de opvang van vluchtelingen, betekent niet dat ik dat ook daadwerkelijk ben.

Pssst: ik ben op economisch vlak keihard rechts.
Spijtig dan.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:54:45 #111
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_178282633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:00 schreef DeParo het volgende:

Monopolies als Amazon creeeren heel weinig spill-over effect op hun lokale economieeen terwijl je dat bij automatisering wel zou willen zijn. Het opbreken van de macht van Amazon zorgt er misschien voor dat in veel van deze gemeenschappen kleine bedrijven lokale postorders kunnen doen. In theorie zou het dus een prima stap kunnen zijn.
Die kleine gemeenschappen kunnen dat prima zelf regelen door gewoon geen aankopen te doen bij Amazon. Dan hoeft US Postal ook niet langs te komen met hun pakketjes. Probleem opgelost.
pi_178282639
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat enorme bedrijven als Amazon maar ook Wallmart etc optimaal gebruik maken van het gebrek aan marktcontrole. Dat kan je niet alleen de consument verwijten.
Niemand zegt dat ze alleen wat verweten wordt, maar als de consument Amazon gewoon links laat liggen dan draaien ze toch echt weinig omzet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178282691
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:54 schreef Zelva het volgende:

[..]

Die kleine gemeenschappen kunnen dat prima zelf regelen door gewoon geen aankopen te doen bij Amazon. Dan hoeft US Postal ook niet langs te komen met hun pakketjes. Probleem opgelost.
Ja ja. Als die fabriek er nog had gestaan om de lokale bevolking van werk te voorzien was dat misschien wel een mooie zinnige oplossing geweest om consumenten minder prijsgevoelig te willen maken.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:59:01 #114
323401 Kijkertje
met filter
pi_178282703
Sinclair Chairman Claims Entire Print Media Has ‘No Credibility’

quote:
David Smith, the executive chairman of Sinclair Broadcast Group, said he dislikes and fundamentally distrusts the print media, which he believes “serves no real purpose.” In emails to New York, Smith said that print — as in newspapers and magazines — is a reality-distorting tool of leftists. Print media, he said, has “no credibility” and no relevance.

“I must tell that in all the 45 plus years I have been in the media business I have never seen a single article about us that is reflective of reality especially in today’s world with the shameful political environment and generally complete lack of integrity. Facts and truth have been lost for a long time and likely to never return,” Smith said.

“The print media is so left wing as to be meaningless dribble which accounts for why the industry is and will fade away. Just no credibility.”
8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178282733
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niemand zegt dat ze alleen wat verweten wordt, maar als de consument Amazon gewoon links laat liggen dan draaien ze toch echt weinig omzet.
Ja dat is een open deur die je intrapt maar nogmaals niet iets dat je van de consument hoeft te verwachten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:02:09 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178282786
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja ja. Als die fabriek er nog had gestaan om de lokale bevolking van werk te voorzien was dat misschien wel een mooie zinnige oplossing geweest om consumenten minder prijsgevoelig te willen maken.
Dat deden ze zelf. Ze gingen massaal inkopen bij Walmart en keken vervolgens raar op dat lokale winkeliers kopje onder gingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:04:06 #117
323401 Kijkertje
met filter
pi_178282822
Beto O'Rourke says he raised staggering $6.7M in first quarter of 2018

quote:
U.S. Rep. Beto O'Rourke, D-El Paso, raised over $6.7 million for his U.S. Senate bid in the first quarter of 2018, according to his campaign, a staggering number that poses a new category of threat to Republican incumbent Ted Cruz.

The haul is easily O'Rourke's biggest fundraising quarter yet, more than double his next-closest total for a three-month period. It also is more than any Democratic Senate candidate nationwide took in last quarter, O'Rourke's campaign said.

Cruz has not released his first-quarter fundraising numbers yet, but O'Rourke's $6.7 million total is on a different level than his previous hauls, which ranged from $1.7 million to $2.4 million. Those alone were good enough to outraise Cruz for three of the last four reporting periods.

Furthermore, the $6.7 million total came from more than 141,000 contributions — another record-busting number for O'Rourke.

[..]
:9
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178282838
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat deden ze zelf. Ze gingen massaal inkopen bij Walmart en keken vervolgens raar op dat lokale winkeliers kopje onder gingen.
Omdat Wallmart werk bood en bewust ver onder de prijzen van lokale aanbieders ging zitten. Nogmaals dat is iets wat je van een overheid mag verwachten te reguleren. Niet van de consument.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:06:46 #119
323401 Kijkertje
met filter
pi_178282878
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat Wallmart werk bood en bewust ver onder de prijzen van lokale aanbieders ging zitten. Nogmaals dat is iets wat je van een overheid mag verwachten te reguleren. Niet van de consument.
Dat klinkt nogal eeehhh....links :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178282947
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat klinkt nogal eeehhh....links :?
Dat ben ik ook in economisch opzicht althans.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:12:40 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178282996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat ben ik ook in economisch opzicht althans.
Wat vind je dan van de deregulering onder Trump?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:14:14 #122
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283026
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat vind je dan van de deregulering onder Trump?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:16:41 #123
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283081
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 17:50:44 .@PeteWilliamsNBC just reported on MSNBC that Alexander van der Zwaan has just been sentenced to 30 days in jail and a $20,000 fine for lying to Mueller's investigators. van der Zwaan is the first person to be sentenced in the Mueller probe. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178283130
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik sta elke keer versteld dat er nog meer deregulatie mogelijk is in Amerika.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:21:22 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178283178
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik sta elke keer versteld dat er nog meer deregulatie mogelijk is in Amerika.
Maar wat is je mening over het deregulatiebeleid van Trump?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:22:35 #126
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283199
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik sta elke keer versteld dat er nog meer deregulatie mogelijk is in Amerika.
Maar dat was nou juist één van Trump's belangrijkste speerpunten in zijn campagne! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178283210
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar dat was nou juist één van Trump's belangrijkste speerpunten in zijn campagne! :')
Dat geldt wel vaker voor kandidaten van rechts-economische partijen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:24:22 #128
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178283219
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat geldt wel vaker voor kandidaten van rechts-economische partijen.
En vind je het goed dat Trump die belofte houdt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178283234
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja dat is een open deur die je intrapt maar nogmaals niet iets dat je van de consument hoeft te verwachten.
Ik hoef ook niet, maar enerzijds klagen en anderzijds de oorzaak zijn dat Amazon uberhaupt in deze positie zit is natuurlijk wat hypocriet. Vijftien jaar geleden was het een marginale speler.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:25:29 #130
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283238
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat geldt wel vaker voor kandidaten van rechts-economische partijen.
Ja duh! Maar daar ben je het dus totaal niet mee eens?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178283281
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet, maar enerzijds klagen en anderzijds de oorzaak zijn dat Amazon uberhaupt in deze positie zit is natuurlijk wat hypocriet. Vijftien jaar geleden was het een marginale speler.
Ho ho. De oorzaak zijn? Het feit dat niet kopen problemen oplevert voor Amazon betekent niet dat kopen de oorzaak is van het probleem rondom Amazon. Het probleem is beperkte regulatie en concurrentie in deze sectoren waardoor de ene dienst te snel de andere dienst heeft kunnen overnemen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:29:10 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178283300
En Trumpgod gaat verder dereguleren! MAGA
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178283323
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ho ho. De oorzaak zijn? Het feit dat niet kopen problemen oplevert voor Amazon betekent niet dat kopen de oorzaak is van het probleem rondom Amazon. Het probleem is beperkte regulatie en concurrentie in deze sectoren waardoor de ene dienst te snel de andere dienst heeft kunnen overnemen.
Volgens mij snap je niet helemaal dat Amazon niet al driehonderd jaar een dominante marktpartij is, maar die positie heeft verworven in de loop der jaren doordat steeds meer mensen er zijn gaan kopen. Dus ja, consumenten zijn wel degelijk de oorzaak. Het is net als klagen over het verdwijnen van allerlei leuke speciaalzaakjes als je zelf al je meuk bij de Action koopt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178283330
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja duh! Maar daar ben je het dus totaal niet mee eens?
Deregulatie? Amerika heeft juist meer regulatie nodig om de enorme kloof tussen arm en rijk te dichten. Dat lijkt me duidelijk zeg.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:30:59 #135
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178283331
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:16 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 17:50:44 .@PeteWilliamsNBC just reported on MSNBC that Alexander van der Zwaan has just been sentenced to 30 days in jail and a $20,000 fine for lying to Mueller's investigators. van der Zwaan is the first person to be sentenced in the Mueller probe. reageer retweet
Holland First!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:31:48 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178283349
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Deregulatie? Amerika heeft juist meer regulatie nodig om de enorme kloof tussen arm en rijk te dichten. Dat lijkt me duidelijk zeg.
Maar dat gaat Trump niet doen. Verkiezingsbelofte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:32:43 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178283360
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Holland First!
Nope. Hij is crimineel. Dus Rus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178283369
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Deregulatie? Amerika heeft juist meer regulatie nodig om de enorme kloof tussen arm en rijk te dichten. Dat lijkt me duidelijk zeg.
Waarom ben je naar eigen zeggen dan zo blij met Trump? Diens beleid vergroot die kloof alleen maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178283396
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet helemaal dat Amazon niet al driehonderd jaar een dominante marktpartij is, maar die positie heeft verworven in de loop der jaren doordat steeds meer mensen er zijn gaan kopen. Dus ja, consumenten zijn wel degelijk de oorzaak. Het is net als klagen over het verdwijnen van allerlei leuke speciaalzaakjes als je zelf al je meuk bij de Action koopt.
Als Amazon er 300 jaar over had gedaan om deze positie te verwerven was het waarschijnlijk juist geen probleem geweest. Betere regulatie had voor meer concurrentie en markspreiding van dezelfde dienst, en niet alleen Amazon dus, gezorgd. De consument is niet verantwoordelijk en heeft in een gedereguleerde context nauwelijks slagkracht om zich zodanig te organiseren. Dat is de verantwoordelijkheid en de rol van de overheid.
pi_178283400
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom ben je naar eigen zeggen dan zo blij met Trump? Diens beleid vergroot die kloof alleen maar.
Heb ik dat gezegd? Waar?
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 18:36:40 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178283422
Amusant gespartel van iemand die zichzelf klem heeft geluld is het geneuzel van DeParo wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:38:10 #142
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283450
A new study suggests fake news might have won Donald Trump the 2016 election

quote:
President Trump has said repeatedly that Russian interference didn't matter in the 2016 presidential campaign, and he has suggested — wrongly — that the intelligence and law enforcement communities have said the same. His overriding fear seems to be that Russian interference and the “fake news” it promoted would undermine the legitimacy of his election win.

Trump won't like this new study one bit.

The study from researchers at Ohio State University finds that fake news probably played a significant role in depressing Hillary Clinton's support on Election Day. The study, which has not been peer-reviewed but which may be the first look at how fake news affected voter choices, suggests that about 4 percent of President Barack Obama's 2012 supporters were dissuaded from voting for Clinton in 2016 by belief in fake news stories.

Richard Gunther, Paul A. Beck and Erik C. Nisbet, the study's authors, inserted three popular fake news stories from the 2016 campaign into a 281-question YouGov survey given to a sample that included 585 Obama supporters — 23 percent of whom didn't vote for Clinton, either by abstaining or picking another candidate (10 percent voted Trump, which is in line with other estimates).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:38:27 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178283458
Heerlijk dat jullie je zo opwinden over Amazon wat in NL eigenlijk nauwelijks actief is.
Hebben jullie ook zulk een opwinding over wallmart?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178283511
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk dat jullie je zo opwinden over Amazon wat in NL eigenlijk nauwelijks actief is.
Hebben jullie ook zulk een opwinding over wallmart?
Ik ben wel een aardige boekenafnemer van de Duitse Amazon, want geen verzendkosten :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178283512
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk dat jullie je zo opwinden over Amazon wat in NL eigenlijk nauwelijks actief is.
Hebben jullie ook zulk een opwinding over wallmart?
Wie windt zich precies op over Amazon?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178283533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie windt zich precies op over Amazon?
Ik neem aan dat je nog aan het zoeken bent?
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:41:44 #147
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283550
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk dat jullie je zo opwinden over Amazon wat in NL eigenlijk nauwelijks actief is.
Hebben jullie ook zulk een opwinding over wallmart?
Het is geen opwinding over Walmart, het is de hypocrisie van Trump.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178283567
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je nog aan het zoeken bent?
Ik dacht dat te hebben opgevangen, maar als jij Trump een waardeloze president vindt, dan heb ik daar ook vrede mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178283568
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het is geen opwinding over Walmart, het is de hypocrisie van Trump.
Uiteraard. Maar dat betekent niet dat hij mbt Amazon geen gelijk heeft of er voordeel uit kan halen.
pi_178283624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik dacht dat te hebben opgevangen, maar als jij Trump een waardeloze president vindt, dan heb ik daar ook vrede mee.
Het enige waarmee ik blij was na zijn verkiezingsoverwinning is dat ik Hoop dat zijn verkiezing de Democraten dwingt hun neoliberale en elitaire koers te laten varen voor een meer planmatig sociaal-economische visie en beter begrip van de realiteit waarin veel Amerikanen leven vandaag de dag.
pi_178283626
En uiteraard de buitenlandse politiek zo nu en dan ;).
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:47:58 #152
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283655
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:46 schreef DeParo het volgende:
En uiteraard de buitenlandse politiek zo nu en dan ;).
En zijn immigratiebeleid wellicht? :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178283704
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En zijn immigratiebeleid wellicht? :+
Hmmm, ik ben wel voor een strengere aanpak, maar vooralsnog mis ik het idee bij zijn visie. In ieder geval meer illegale immigranten terugsturen en meer tegenhouden lijkt me een onvermijdbare maatregel.
pi_178283752
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Holland First!
Er staat maximaal 5 jaar op. Komt 'ie goed mee weg, dus.

En dan te bedenken dat een vrouw laatst in Texas tot 5 jaar is veroordeeld omdat ze ging stemmen terwijl ze dat niet mocht. :')
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:54:40 #155
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178283770
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Er staat maximaal 5 jaar op. Komt 'ie goed mee weg, dus.
Mwah, de richtlijn in dit specifieke geval was 0 tot 6 maanden.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:56:43 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178283802
DavidNakamura twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:52:37 Trump is asking Baltic heads of state to praise his leadership on NATO in one of those cabinet room roundtables that are filmed by news cameras. reageer retweet
Wat een maffioos is het ook ...
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:57:13 #157
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283812
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Er staat maximaal 5 jaar op. Komt 'ie goed mee weg, dus.

En dan te bedenken dat een vrouw laatst in Texas tot 5 jaar is veroordeeld omdat ze ging stemmen terwijl ze dat niet mocht. :')
SethAbramson twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:09:15 2/ I well understand that to many this sentencing will seem like a slap on the wrist. I'm not taking any position on that. Zwaan lost his job (possibly career), could lose his immigration status, did ultimately assist prosecutors. All things the judge may have taken into account. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178283879
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

SethAbramson twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:09:15 2/ I well understand that to many this sentencing will seem like a slap on the wrist. I'm not taking any position on that. Zwaan lost his job (possibly career), could lose his immigration status, did ultimately assist prosecutors. All things the judge may have taken into account. reageer retweet
Die carrière was hoe dan ook wel over -- dat staat los van de straf. Las op Twitter dat hij, omdat het zo'n korte straf is, waarschijnlijk zijn tijd in een detentiecentrum moet doorbrengen. Waar dus ook je gemiddelde crackdealer wordt binnen gebracht. Lijkt me ook niet makkelijk voor zo'n preppy golden spoon type. En ik vraag me af of hij nog wel in Londen mag blijven wonen, met Brexit op komst. Misschien wel terug naar Nederland. Aan de andere kant is zijn schoonvader miljardair dus hij zal niet in een flatje drie hoog achter in Lelystad eindigen.
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:02:54 #159
323401 Kijkertje
met filter
pi_178283918
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die carrière was hoe dan ook wel over -- dat staat los van de straf. Las op Twitter dat hij, omdat het zo'n korte straf is, waarschijnlijk zijn tijd in een detentiecentrum moet doorbrengen. Waar dus ook je gemiddelde crackdealer wordt binnen gebracht. Lijkt me ook niet makkelijk voor zo'n preppy golden spoon type. En ik vraag me af of hij nog wel in Londen mag blijven wonen, met Brexit op komst. Misschien wel terug naar Nederland. Aan de andere kant is zijn schoonvader miljardair dus hij zal niet in een flatje drie hoog achter in Lelystad eindigen.
Misschien is Rusland iets voor hem :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:05:39 #160
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178283961
Acosta twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:55:47 Trump on Pruitt: "I hope he's going to be great." reageer retweet
Iemand enig idee wat dit te betekenen heeft?!
pi_178284003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Acosta twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:55:47 Trump on Pruitt: "I hope he's going to be great." reageer retweet
Iemand enig idee wat dit te betekenen heeft?!
Volgens mij is Trump in limbo -- aan de ene kant houdt hij niet van slechte publiciteit over zijn team, aan de andere kant wil hij Pruitt graag behouden.
pi_178284029
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:08 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Volgens mij is Trump in limbo -- aan de ene kant houdt hij niet van slechte publiciteit over zijn team, aan de andere kant wil hij Pruitt graag behouden.
Ja, dit lijkt me relatief goed nieuws voor Pruitt, hij is toch geen goede vriend van Pruitt, dat betekent dat hij voorlopig kan blijven.
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:10:35 #163
323401 Kijkertje
met filter
pi_178284042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Acosta twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:55:47 Trump on Pruitt: "I hope he's going to be great." reageer retweet
Iemand enig idee wat dit te betekenen heeft?!
Hij wil Pruitt nog niet afvallen iig, dat is duidelijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:13:11 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178284108
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:45 schreef DeParo het volgende:
Het enige waarmee ik blij was na zijn verkiezingsoverwinning is dat ik Hoop dat zijn verkiezing de Democraten dwingt hun neoliberale en elitaire koers te laten varen voor een meer planmatig sociaal-economische visie en beter begrip van de realiteit waarin veel Amerikanen leven vandaag de dag.
Daar moet ik je gelijk in geven.
De overwinning van Trump is een politiek infarct geweest. Je mag hopen dat zijn presidentschap aanleiding geeft tot een gezondere, meer duurzame manier van politiek bedrijven. Aan republikeinse kant is daar geen sprake van, die marchanderen zichzelf naar een zekere ondergang. Geen idee of aan Democratische kant nieuwe talenten met nieuwe inzichten de ruimte krijgen om zich te profileren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:16:26 #165
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178284175
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Er staat maximaal 5 jaar op. Komt 'ie goed mee weg, dus.

En dan te bedenken dat een vrouw laatst in Texas tot 5 jaar is veroordeeld omdat ze ging stemmen terwijl ze dat niet mocht. :')
Maar die was zwart en stemde hoogstwaarschijnlijk op de verkeerde partij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:17:33 #166
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178284194
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij wil Pruitt nog niet afvallen iig, dat is duidelijk.
Wie het weet mag het zeggen .. ik had beter een tweet kunnen pakken waar het vraagstuk in staat:

PeterAlexander twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:37:33 Asked Trump whether he still supports embattled EPA administrator Scott Pruitt: "I hope he's going to be great." reageer retweet
Dit is denk ik voor whatever uitleg vatbaar?
pi_178284307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie het weet mag het zeggen .. ik had beter een tweet kunnen pakken waar het vraagstuk in staat:

PeterAlexander twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 18:37:33 Asked Trump whether he still supports embattled EPA administrator Scott Pruitt: "I hope he's going to be great." reageer retweet
Dit is denk ik voor whatever uitleg vatbaar?
Niet echt. Het betekent dat hij voorlopig mag blijven.
Als hij zegt "I like Pruitt, he's a good friend", dan betekent dat het einde.
pi_178284330
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hmmm, ik ben wel voor een strengere aanpak, maar vooralsnog mis ik het idee bij zijn visie. In ieder geval meer illegale immigranten terugsturen en meer tegenhouden lijkt me een onvermijdbare maatregel.
Wat dacht je van werkgevers aanpakken die illegalen in dienst nemen? Misschien een ideetje voor oom 'spanky' Donald?
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:26:30 #169
56724 Wombcat
rent wiel
pi_178284409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:23 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Wat dacht je van werkgevers aanpakken die illegalen in dienst nemen? Misschien een ideetje voor oom 'spanky' Donald?
Liepen er op zijn resorts niet ook aardig wat illegalen rond?
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:54:10 #170
323401 Kijkertje
met filter
pi_178285067
New Trump White House aide has Cambridge Analytica ties

quote:
A newly appointed Trump national security council aide and longtime behavioral change analyst worked until recently for the parent of Cambridge Analytica, the controversial political data company whose role in Donald Trump’s presidential campaign is drawing scrutiny for its alleged improper use of private Facebook data.

Kirsten Fontenrose joined the Trump White House in March as the NSC senior director for Gulf Affairs. There is no indication that Fontenrose, who also has worked for the State Department and U.S. military, was involved in Cambridge’s election effort or any other activities that have come under scrutiny by investigators.

But her work for Cambridge’s parent company, SCL Group, underscores the firm’s influence in Trump’s Washington, even as critics say that its government contracts deserve additional scrutiny because of the company’s often-controversial work overseas.

It also sheds light on how SCL Group has quietly but aggressively exploited the U.S. government’s outsourcing of some intelligence, military and diplomatic efforts to private contractors, in part by hiring former national security officials like Fontenrose, and Lt. Gen. Michael Flynn, who went on to become Trump’s first national security adviser.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178285797
NBCNews twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 19:48:23 President Trump praises his efforts on pressuring NATO, and asks Lithuanian President Grybauskaitė about his efforts, and interjects during her response and further praises his efforts. https://t.co/TPKufIVqdw reageer retweet
^O^ _O-


ABC twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 20:13:14 Asked about his comments last week on U.S. troops leaving Syria soon, Pres. Trump says "we'll be making a decision very quickly, in coordination with others, as to what we'll do.""Sometimes it's time to come back home." https://t.co/NkJuIoh4fP https://t.co/45BoNgT24A reageer retweet
Over Syrie:
"If you want us to stay you have to pay" _O-


ABCPolitics twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 15:51:55 Dutch national Alex van der Zwaan expected to become first person sentenced in special counsel Robert Mueller's Russia investigation today. https://t.co/3IOCpY9Kym https://t.co/EMnIdMIaeo reageer retweet
Holland, Holland w/

[ Bericht 27% gewijzigd door Nintex op 03-04-2018 20:26:10 ]
pi_178286166
SCClemons twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 19:43:37 Fact check. During session with visiting Baltic leaders Prez Trump said US contributes 80% of NATO expenses. The number is actually 22% and Germany’s contribution is about 15%. Just wanted you to know. reageer retweet
CEHall13 twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 20:03:12 Ugh. He's so rude. But notice he only interrupts women. He's too much of a coward to interrupt men. Just like he's too much of a coward to fire someone in person, face to face. Classic bully. reageer retweet
taraelleclark twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 20:10:34 He talks of himself in the third person. That's all you need to know. reageer retweet
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 20:39:15 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178286506
https://www.nu.nl/buitenl(...)aken-militairen.html

Volgens mij zitten er wat haken en ogen aan. Ik ben nieuwsgierig of de miljtiatypes dit zullen goedkeuren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178286570
Vooral terugtrekken uit Syrië. Dan gaat in Moskou de vlag uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178286589
Het leger bewaakt de grens, totdat de muur gebouwd is.

Daarmee verzekerd Trump zich er van dat die muur er komt.

Slim gespeeld weer. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
Vooral terugtrekken uit Syrië. Dan gaat in Moskou de vlag uit.
Volgens mij is dit het begin van de good cop / bad cop routine die hij met John Bolton gaat doen. Tijdens de Bush era speelde Bolton ook altijd hard-ball om de concessies te krijgen die hij wilde van andere landen.
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 20:41:52 #176
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178286603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:52 schreef DeParo het volgende:
Ik moet zeggen dat met zijn handelsoorlog tegen China en nu Amazon Trump hard bezig is om belangrijke verkiezingsbeloftes in te lossen.
Wat heeft Amazon te maken met een handelsoorlog of een verkiezingsbelofte? En verder, kun je aantonen dat het America Great gaat maken als ze een handelsoorlog met China beginnen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 20:42:16 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178286621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef Nintex het volgende:

Over Syrie:
"If you want us to stay


Dan komt Iran gewoon helpen. Geen probleem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 20:42:34 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178286636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:41 schreef Nintex het volgende:
Het leger bewaakt de grens, totdat de muur gebouwd is.

Daarmee verzekerd Trump zich er van dat die muur er komt.

Slim gespeeld weer. ^O^
Trump is niet bekend met de Posse Comitatus Act dus? Zoek maar even na wat dat inhoud.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 20:49:16 #179
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178286894
Soldaten mogen wel patrouilleren. Alleen niemand aanhouden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178287025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump is niet bekend met de Posse Comitatus Act dus? Zoek maar even na wat dat inhoud.
Is dit een retorische vraag?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:15:44 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178287975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:39 schreef Ulx het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)aken-militairen.html

Volgens mij zitten er wat haken en ogen aan. Ik ben nieuwsgierig of de miljtiatypes dit zullen goedkeuren.
Heeft hij het echt over het leger of over de nationale garde? Voor wat betreft dat laatste hebben W. Bush (6000 man) en Obama (1500 man) hen al eerder wel eens wat laten helpen bij de grens.

Edit: Zie hier: Bron en correctie .. is 1540 (1200+340) voor Obama ipv 1500 klaarblijkelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtraWaskracht op 03-04-2018 21:22:07 ]
pi_178288671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heeft hij het echt over het leger of over de nationale garde? Voor wat betreft dat laatste hebben W. Bush (6000 man) en Obama (1500 man) hen al eerder wel eens wat laten helpen bij de grens.

Edit: Zie hier: Bron en correctie .. is 1540 (1200+340) voor Obama ipv 1500 klaarblijkelijk.
Het is Trump, dus het leger met low fly by's, tanks, jeeps, de hele reut. :7
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:35:27 #183
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178288791
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is Trump, dus het leger met low fly by's, tanks, jeeps, de hele reut. :7
Ja, of, het is Trump en hij snapt het onderscheid niet... wat treurig zou zijn als commander in chief, maar het zou me niet verbazen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 april 2018 @ 21:45:34 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178289152
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is Trump, dus het leger met low fly by's, tanks, jeeps, de hele reut. :7
En dan maar wachten tot right-wing conspiracy militia types beginnen te piepen dat de Federale regering het leger gebruikt om de vrijheidslievdnde 2nd Amendment People te onderdrukken.

Want dat krijg je dan gegarandeerd.


Paaaaartéééé
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178289305
Bush Talks Tough On Immigration During Lunch With Baltic Leaders
http://miami.cbslocal.com(...)with-baltic-leaders/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178289475
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef crystal_meth het volgende:
Bush Talks Tough On Immigration During Lunch With Baltic Leaders
http://miami.cbslocal.com(...)with-baltic-leaders/
Bush? :?
pi_178290584
Nog een stuk over de ontmoeting tussen Kim en Xi:
https://buff.ly/2pRZiYx
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 3 april 2018 @ 23:43:05 #188
323401 Kijkertje
met filter
pi_178292597
No, the Postal Service isn't losing a fortune on Amazon

quote:
[..]

Our ruling

Trump tweeted, "Only fools, or worse, are saying that our money losing Post Office makes money with Amazon. THEY LOSE A FORTUNE, and this will be changed."

Amazon isn’t causing the United States Postal Service to lose a fortune. In fact, it’s contributing to its biggest growth sector, package delivery. Deals like the one with Amazon brought in $7 billion in fiscal year 2017.

While we don’t know the deal USPS crafted with Amazon, we know it’s not losing money. A 2006 law codified profitability into law, and an independent regulatory commission that reviews their deals annually gave it a green light on March 29.

That said, it’s possible that the Postal Service could be charging Amazon more for package delivery and therefore get a better deal. That still doesn’t mean USPS is losing a fortune.

We rate this claim False.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178292603
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178292678
quote:
Daar leidt hij de aandacht van af.
  woensdag 4 april 2018 @ 00:05:37 #191
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_178292865
Bovendien gaat er geen cent belasting naar US Postal (behalve voor wat uitzonderlijke dingetjes zoals post voor gehandicapte stemmers), dus het is sowieso een non-discussie.
pi_178293078
Trump administration targets $50 billion in Chinese electronics, aerospace and machinery goods with tariffs

quote:
The Trump administration Tuesday unveiled its list of roughly $50 billion in Chinese electronics, aerospace and machinery products it plans to hit with steep tariffs, the latest move in a deepening U.S.-China trade conflict.

The 25-percent import taxes are designed to penalize China for discriminatory policies that the United States says puts its companies at a disadvantage in the Chinese market. President Trump has complained that the Chinese government forces U.S. companies to surrender their proprietary technology in return for access to local customers and steals other trade secrets via cyber theft.

Trump’s latest protectionist move threatens to upend global supply chains for corporations such as Apple and Dell, raise prices for American consumers who have grown accustomed to inexpensive electronics and aggravate tensions between the world’s two largest economies.

“The pain will be very visible and the potential gains will be very abstract. The administration hasn’t prepared the U.S. for the downsides of a trade war,” said Brad Setser, a former White House economist in the Obama administration.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178293487
ddale8 twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 22:20:27 Scott Pruitt tried to let only a Fox camera into the room for his announcement today on reducing fuel efficiency standards, CNN reports; Fox informed its competitors, and they created a pool. Pruitt also did not nivite most reporters who cover the EPA. https://t.co/DEOXO4nlbr reageer retweet
:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178293515
Mueller told Trump’s attorneys the president remains under investigation but is not currently a criminal target

quote:
Special counsel Robert S. Mueller III informed President Trump’s attorneys last month that he is continuing to investigate the president but does not consider him a criminal target at this point, according to three people familiar with the discussions.

In private negotiations in early March about a possible presidential interview, Mueller described Trump as a subject of his investigation into Russia’s interference in the 2016 election. Prosecutors view someone as a subject when that person has engaged in conduct that is under investigation but there is not sufficient evidence to bring charges.

The special counsel also told Trump’s lawyers that he is preparing a report about the president’s actions while in office and potential obstruction of justice, according to two people with knowledge of the conversations.

Mueller reiterated the need to interview Trump — both to understand whether he had any corrupt intent to thwart the Russia investigation and to complete this portion of his probe, the people said.

Mueller’s description of the president’s status has sparked friction within Trump’s inner circle as his advisers have debated his legal standing. The president and some of his allies seized on the special counsel’s words as an assurance that Trump’s risk of criminal jeopardy is low. Other advisers, however, noted that subjects of investigations can easily become indicted targets — and expressed concern that the special prosecutor was baiting Trump into an interview that could put the president in legal peril.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AshaRangappa_ twitterde op woensdag 04-04-2018 om 02:58:56 LINT (short thread). The most interesting part of this piece is the revelation that Mueller wants to write a report on this, "to answer the public's questions." Remember that under the Special Counsel regulations, Mueller doesn't have the authority to produce a public report. reageer retweet
Dat betekent dus dat Rosenstein zijn fiat hier voor gegeven heeft :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 04-04-2018 04:29:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178293524
Rosenstein taps longtime prosecutor as deputy

quote:
Deputy Attorney General Rod Rosenstein tapped a longtime prosecutor to assist him in overseeing the major federal probes currently underway.

Rosenstein chose Ed O'Callaghan to fill the role of acting principal associate deputy attorney general.

"His experiences in a variety of roles throughout the Department will be invaluable as we work to protect our national security, reduce violent crime, and promote the rule of law,” Rosenstein said in a statement.

O'Callaghan's new role will involve him advising Rosenstein on all major investigations, which will include the federal probe into Russia's election meddling led by special counsel Robert Mueller

He replaces Robert Hur, who confirmed as the U.S. attorney for the district of Maryland in March.

O'Callaghan most recently served as the acting head of the department's national security division.

The appointment comes a day after Rosenstein gave Mueller the authority to investigate alleged collusion between former Trump campaign chairman Paul Manafort and the Kremlin.

Manafort was indicted last year as a part of Mueller's probe on money laundering charges and other alleged financial crimes.

Mueller is in the process of probing Russia's election interference and possible ties between the Trump campaign and Moscow.

Trump has denied collusion between his presidential campaign and the Kremlin and has referred to Mueller's probe as a "hoax" and a "witchhunt."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178293562
Nou Kurt Eichenwald is done.
pi_178293640
Facebook’s Russia problem won’t go away. Hundreds more accounts purged on the social network

quote:
Facebook said Tuesday that it removed more than 200 Facebook pages and Instagram accounts controlled by the Russian organization that had meddled in the U.S. 2016 presidential election, most of which were in Russian, a sign that manipulation on Facebook continued months after a purge.

The majority-Russian-language pages and accounts, created by the Kremlin-linked Internet Research Agency, also called the IRA, mostly targeted Russians, Ukrainians and other former Soviet states, and had amassed roughly 1.5 million followers across Facebook and its Instagram unit.

Facebook said it removed the accounts and pages because the Internet Research Agency has lied about its identity in creating accounts, including some that purported to be American around the election. The content of the majority-Russian accounts was not problematic, Facebook’s chief security officer Alex Stamos wrote in a blog post.

“Security isn’t a problem you ever fully solve,” Facebook CEO Mark Zuckerberg wrote in a post on his personal Facebook page. “Organizations like the IRA are sophisticated adversaries who are constantly evolving, but we’ll keep improving our techniques to stay ahead — especially when it comes to protecting the integrity of elections.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 4 april 2018 @ 03:41:29 #198
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178293657
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178293662
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Daar moet ik je gelijk in geven.
De overwinning van Trump is een politiek infarct geweest. Je mag hopen dat zijn presidentschap aanleiding geeft tot een gezondere, meer duurzame manier van politiek bedrijven. Aan republikeinse kant is daar geen sprake van, die marchanderen zichzelf naar een zekere ondergang. Geen idee of aan Democratische kant nieuwe talenten met nieuwe inzichten de ruimte krijgen om zich te profileren.
Dat is inderdaad wat ik in ieder geval graag zou willen zien, Trump is geen Hitler maar wel een enorm 'slap in the face' voor de Democraten, als dit niet aanzet tot verandering dan kan het allemaal wel eens erg naar worden de komende jaren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:23 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Wat dacht je van werkgevers aanpakken die illegalen in dienst nemen? Misschien een ideetje voor oom 'spanky' Donald?
Ik weet niet waarom je hem zo noemt maar uiteraard gaat het om een structurele aanpak van illegale arbeid en immigratie. Je moet ook de 'incentives' wegnemen voor immigranten om naar Amerika te willen komen. Dat vergt niet alleen de stok maar ook de wortel wegnemen in deze.

quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 03:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Daar gaan we.... full on trade war...
Valt mee, retail blijft bespaard, en dit zijn vooral de producten waarvan China probeert het intelectueel eigendom te stelen dus op zich een prima zet.
  woensdag 4 april 2018 @ 03:55:41 #200
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178293671
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 03:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat ik in ieder geval graag zou willen zien, Trump is geen Hitler maar wel een enorm 'slap in the face' voor de Democraten, als dit niet aanzet tot verandering dan kan het allemaal wel eens erg naar worden de komende jaren.

[..]

Ik weet niet waarom je hem zo noemt maar uiteraard gaat het om een structurele aanpak van illegale arbeid en immigratie. Je moet ook de 'incentives' wegnemen voor immigranten om naar Amerika te willen komen. Dat vergt niet alleen de stok maar ook de wortel wegnemen in deze.

[..]

Valt mee, retail blijft bespaard, en dit zijn vooral de producten waarvan China probeert het intelectueel eigendom te stelen dus op zich een prima zet.
Ik bedoel meer dat de eerste lading tarieven dus niet eenmalig was zoals sommige verwachten, en China zich dus niet meer zo zal inhouden op tegen maatregelen. Het gaat nu echt een tweede fase in. China zal snel tegen maatregelen aankondigen. De vraag is dan hoever beide landen doorgaan. China had ook een investering klaar staan van 250 miljard voor Amerika (deal met Trump). Vraag me maar af of die door gaat. Oa voor energie en transport, wat toch al niet al te best is in de VS momenteel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178293675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 03:46 schreef DeParo het volgende:

Ik weet niet waarom je hem zo noemt maar uiteraard gaat het om een structurele aanpak van illegale arbeid en immigratie. Je moet ook de 'incentives' wegnemen voor immigranten om naar Amerika te willen komen. Dat vergt niet alleen de stok maar ook de wortel wegnemen in deze.


Trump wins visas to hire 70 foreign workers at Mar-a-Lago

quote:
The number of foreign workers hired by Mar-a-Lago is a slight increase from the 2016-2017 season, when the resort hired 64 foreign workers using H-2B visas. Trump defended the practice during a GOP primary debate in March of last year.

“It’s very, very hard to get people,” Trump said. “Other hotels do the exact same thing.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178293677
quote:
Wat voegt dit nou toe aan de discussie? Het gaat over illegale immigratie, ja mensen als Trump stimuleren het probleem net zo hard, neemt niet weg dat de federale overheid, of Trump of iemand anders daar nu aan de leiding staat, daar werk van moet maken.

quote:
[..]

Wat ze eigenlijk bedoelen is dat het 'very hard' is om zulke goedkope arbeid te vinden.
pi_178293685
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 03:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat de eerste lading tarieven dus niet eenmalig was zoals sommige verwachten, en China zich dus niet meer zo zal inhouden op tegen maatregelen. Het gaat nu echt een tweede fase in. China zal snel tegen maatregelen aankondigen. De vraag is dan hoever beide landen doorgaan. China had ook een investering klaar staan van 250 miljard voor Amerika (deal met Trump). Vraag me maar af of die door gaat. Oa voor energie en transport, wat toch al niet al te best is in de VS momenteel.
Wat betreft die deal van 250 Miljard moet je dat in perspectief zien. Trump had een positief verhaal nodig na zijn reis in China en veel van die deals waren uiteindelijk los zand. Weinig concreet. Bovendien zou Amerika op dit moment bezig zijn (was dit niet tegelijkertijd aangekondigd met de nieuwe tarieven) om een nieuwe beleid aan te nemen waarmee ze Chinese investeringen in Amerika kunnen tegenhouden. Soort vergelijkbare stap dat China al jaren neemt tegen buitenlandse investeringen in China zelf.

Maar je hebt gelijk. Nu gaat het interesserant worden. Gaat China verder door bijvoorbeeld Sojabonen aan te vallen? Probleem voor China is, en dat geldt voor alle landen met een handelsoverschot, is dat je veel gevoeliger bent voor tarieven dan vice versa. China kan een tarievenoorlog normaal gesproken niet winnen en is te export-afhankelijk op dit moment.

Wat ze wel kunnen is druk uitoefenen op Amerikaanse bedrijven met grote belangen in China. Die kunnen lobbyen in Washington. Ik las gisteren een artikel in de NYT dat veel bedrijven dat al doen, er werd niet echt de insinuatie gewerkt dat China de druk op hun heeft opgevoerd, maar het lag wel in de lijn der verwachtingen in ieder geval.
pi_178293853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 04:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat voegt dit nou toe aan de discussie?
Helemaal niets, maar ja Trump geeft zelf het verkeerde voorbeeld nietwaar? Dan krijg je dat, noemen mensen je wel eens 'spanky' Donald.
quote:
Het gaat over illegale immigratie, ja mensen als Trump stimuleren het probleem net zo hard, neemt niet weg dat de federale overheid, of Trump of iemand anders daar nu aan de leiding staat, daar werk van moet maken.
Yups Trump geeft alweer het verkeerde voorbeeld.

quote:
[..]

Wat ze eigenlijk bedoelen is dat het 'very hard' is om zulke goedkope arbeid te vinden.
Natuurlijk maar hij zou er toch voor zorgen dat hard working Americans weer aan de slag kwamen?

Damn alweer het verkeerde voorbeeld -O-

Een Goed voorbeeld doet Goed volgen zei mijn Goede vader altijd O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 04-04-2018 04:40:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178294590
AP_Politics twitterde op woensdag 04-04-2018 om 03:58:17 BREAKING: Liberal Rebecca Dallet defeats conservative Michael Screnock in Wisconsin Supreme Court race seen as midterm indicator. @AP race call at 8:57 p.m. CDT. #Election2018 @APracecall reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 04-04-2018 om 04:30:23 This is the first time in 23 years that a liberal candidate who wasn't an incumbent won a seat on the high court in Wisconsin. https://t.co/qs4AtRFLva reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 04-04-2018 om 05:00:01 Wisconsin is now tied with Oregon for the highest percentage of women on its court. Both states have five women, or 71%, on their seven-member courts. https://t.co/G2TPagokJt reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178294717
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 04:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Helemaal niets, maar ja Trump geeft zelf het verkeerde voorbeeld nietwaar? Dan krijg je dat, noemen mensen je wel eens 'spanky' Donald.
Ongetwijfeld geeft Trump het verkeerde voorbeeld in heel veel zaken maar wat is nogmaals de toegevoegde waarde om in een discussie over illegale immigratie A) niet alleen te zeggen dat Trump het zelf ook doet maar gewoon totaal niet op het probleem an sich in te gaan en B) hem 'spanky' Donald te noemen? Je hoeft hier bijna niemand te overtuigen van wat Trump allemaal verkeerd doet en heeft gedaan op persoonlijk vlak, dat weten we, het gaat om het politieke punt.

[..]

quote:
Yups Trump geeft alweer het verkeerde voorbeeld.
Ja. En toch heb je een miljardair in het Witte Huis die de 'werkende Amerikaan' vertegenwoordigt. Nogmaals. We weten dat Trump zelf in bijna alles wat hij zegt het verkeerde voorbeeld geeft. Maar toch zit hij daar en toch heeft hij het over exact die punten en moet je ze toch serieus nemen, waarom, omdat hij de President van Amerika is op dit moment.

quote:
[..]
Natuurlijk maar hij zou er toch voor zorgen dat hard working Americans weer aan de slag kwamen?

Damn alweer het verkeerde voorbeeld -O-

Een Goed voorbeeld doet Goed volgen zei mijn Goede vader altijd O+
Uiteraard heeft je vader gelijk in, maar het een sluit het ander niet uit, ik heb liever dat ondanks al zijn fouten hij toch nog steeds Amerikanen als President werk kan bezorgen.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 05:44:13 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178294826
Dan moet hij wel amerikanen aannemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178294851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 05:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ongetwijfeld geeft Trump het verkeerde voorbeeld in heel veel zaken maar wat is nogmaals de toegevoegde waarde om in een discussie over illegale immigratie A) niet alleen te zeggen dat Trump het zelf ook doet maar gewoon totaal niet op het probleem an sich in te gaan en B) hem 'spanky' Donald te noemen? Je hoeft hier bijna niemand te overtuigen van wat Trump allemaal verkeerd doet en heeft gedaan op persoonlijk vlak, dat weten we, het gaat om het politieke punt.

[..]

[..]

Ja. En toch heb je een miljardair in het Witte Huis die de 'werkende Amerikaan' vertegenwoordigt. Nogmaals. We weten dat Trump zelf in bijna alles wat hij zegt het verkeerde voorbeeld geeft. Maar toch zit hij daar en toch heeft hij het over exact die punten en moet je ze toch serieus nemen, waarom, omdat hij de President van Amerika is op dit moment.

[..]

Uiteraard heeft je vader gelijk in, maar het een sluit het ander niet uit, ik heb liever dat ondanks al zijn fouten hij toch nog steeds Amerikanen als President werk kan bezorgen.
Dat moet je eik aan grrrrg vragen, het was mijn post niet.

Maar persoonlijk denk ik:

A) dat het van haar kant een Goede tip voor POTUS was om illegale immigratie te ontmoedigen, verpakt in een sarcastisch jasje. Niks mis mee imo.

B) dat het de discussie niet ten Goede komt om over de vorm te beginnen. We ergeren ons allemaal wel eens ergens aan zoals bv het woord 'Goed' consequent met een hoofdletter schrijven waar dat niet nodig is en ook helemaal niks toevoegt.

C) dat er, serieus!, nog nooit een POTUS geweest is die zich zo Goed leent voor een grote dosis sarcasme



[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 04-04-2018 07:20:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178294885
Trump’s Top Infrastructure Aide Is Leaving White House

The announcement of DJ Gribbin’s departure comes after the president said an infrastructure program won’t happen before November's midterm elections

quote:
The Trump administration’s top infrastructure aide is leaving the White House, officials said Tuesday, days after the president acknowledged that his long-delayed public works program wouldn’t happen before the midterm elections this fall.

DJ Gribbin, the special assistant to the president for infrastructure, worked for the National Economic Council and was the chief architect of a plan to transform President Donald Trump’s promises to rebuild the nation’s roads and bridges into a legislative package that could pass in the Republican-led Congress.

The result was a plan to spend $200 billion over 10 years from federal coffers, primarily in incentive grants to cities and states to encourage them to raise funds for major projects.

While praised by some members of Congress, the package was treated as dead on arrival in Congress this spring, with Democrats firmly opposed and many in the Republican majority resistant to any effort to increase government spending after the administration’s 2017 tax-cut legislation.

A White House official said Mr. Gribbin would depart the White House for “new opportunities.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178294919
Trump, advisers offer mixed messages on Syria — just minutes apart

President Donald Trump said he's considering withdrawing U.S. forces; his advisers say ISIS hasn't been crushed.

quote:
President Donald Trump said Tuesday that he wanted to get out of Syria and bring U.S. troops back home — only moments after his top advisers said publicly that the fight against ISIS was not finished.

"I want to get back, I want to rebuild our nation," Trump said, reiterating comments about withdrawal that he made last week. "It's time. We were very successful against ISIS; we'll be successful against anybody militarily, but sometimes it's time to come back home. And we're thinking about that very seriously."

The president, speaking at a joint press conference at the White House with the leaders of the Baltic states, did not give a timeline for the U.S. departure but said a decision would be made soon. The U.S. has around 2,000 forces on the ground fighting the terrorist group.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178294945
Pentagon official resigns after CNN unearths old conspiracy theory posts

quote:
A Department of Defense staffer resigned Tuesday after a CNN review of his social media accounts found he shared conspiracy theories about former President Obama.

Todd Johnson, who joined the Pentagon in 2017 after serving as an aide for the Trump campaign, stepped down after CNN reached out to Defense officials for comment on his past posts.

In 2012, Johnson shared a video that spread the so-called birther theory that Obama was not born in the U.S., as well as a video that claimed Obama was the Antichrist.

In 2013, he agreed with friends who made anti-Muslim posts, including one that claimed Obama was himself a Muslim.
Since joining the administration as a Pentagon advance officer, Johnson has traveled overseas with Defense Secretary James Mattis and met with President Trump, CNN reported.

Johnson is the latest Trump administration employee who was found to have previously made inflammatory comments on social media or during radio appearances. Multiple other staffers have either resigned or been placed on leave as a result of their past comments.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 07:03:33 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178295150
Wat een kneus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 07:22:01 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178295243
Gouverneur Scott Walker van Wisconsin lijkt ook in paniek te raken. Hij vreest een blauwe tsunami.

http://thehill.com/homene(...)al-clinches-judicial
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178295502
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 05:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat moet je eik aan grrrrg vragen, het was mijn post niet.

Maar persoonlijk denk ik:

A) dat het van haar kant een Goede tip voor POTUS was om illegale immigratie te ontmoedigen, verpakt in een sarcastisch jasje. Niks mis mee imo.
Er wordt gewoon totaal niet op het thema 'illegale immigratie' ingegaan. Hoe denk je er zelf over?

quote:
B) dat het de discussie niet ten Goede komt om over de vorm te beginnen. We ergeren ons allemaal wel eens ergens aan zoals bv het woord 'Goed' consequent met een hoofdletter schrijven waar dat niet nodig is en ook helemaal niks toevoegt.
Het woord Goed wel of niet met hoofdletter schrijven is een stijlvorm waar je je aan kan ergeren maar onvergelijkbaar met Trump 'Spanky' te noemen terwijl je verder ook niet ingaat op de inhoud van een thema. Ik verwacht dat je zelf ook wel het verschil ziet. En zo niet dan ga ik nog altijd in op de inhoud in ieder geval.

quote:
C) dat er, serieus!, nog nooit een POTUS geweest is die zich zo Goed leent voor een grote dosis sarcasme


Ik heb niks tegen sarcasme, ik heb ook niks tegen Trump op zijn eigen fouten wijzen, verre van zelfs, dat horen media en het publiek ook enigszins te doen, maar als het alleen maar 'sarcasme' is, als het totaal niet meer gaat over de politiek relevante onderwerpen an sich, dan heb je ook geen gesprek met een toegevoegde waarde en dat is erg jammer.
  woensdag 4 april 2018 @ 08:53:46 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178295765
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 07:22 schreef Ulx het volgende:
Gouverneur Scott Walker van Wisconsin lijkt ook in paniek te raken. Hij vreest een blauwe tsunami.

http://thehill.com/homene(...)al-clinches-judicial
Nu is het wel weer een voordeel dat een aanzienlijk deel van het republikeinse electoraat al dat nieuws niet meekrijgt... die leven in een wereld met 50% favorability enzo.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 09:07:16 #216
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178295903
MichaelAvenatti twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 23:57:53 Here is the letter we sent to the Sec. of the Treasury requesting that he publicly release the Suspicious Activity Report (SAR) relating to the $130k hush payment. This report may show the money trail and disprove the claims of Mr. Cohen. #releasetheSARhttps://t.co/adUxfkRrJp reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 april 2018 @ 09:15:59 #217
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178295990
Mueller geeft aan dat Trump geen verdachte is in zijn onderzoek naar criminele activiteiten. _O-

Wat zielig, nu is alle hoop eigenlijk vervlogen voor de anti-Trump brigade.

http://www.foxnews.com/po(...)ion-report-says.html
pi_178296004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Mueller geeft aan dat Trump geen verdachte is in zijn onderzoek naar criminele activiteiten. _O-

Wat zielig, nu is alle hoop eigenlijk vervlogen voor de anti-Trump brigade.

http://www.foxnews.com/po(...)ion-report-says.html
Fox "news" _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 4 april 2018 @ 09:18:06 #219
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178296024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 07:22 schreef Ulx het volgende:
Gouverneur Scott Walker van Wisconsin lijkt ook in paniek te raken. Hij vreest een blauwe tsunami.

http://thehill.com/homene(...)al-clinches-judicial
Dit is natuurlijk ook onzin. Hij grijpt het verlies aan om Republikeinse kiezers te motiveren vooral te gaan stemmen in het najaar, en zich niet veilig te wanen. Het is wel de bedoeling dat ze komen stemmen.

Ik zie geen spoortje paniek bij die man.
  woensdag 4 april 2018 @ 09:18:41 #220
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178296040
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Fox "news" _O-
Zo beter, vriend? :D

https://edition.cnn.com/2(...)a-mueller/index.html
  woensdag 4 april 2018 @ 09:19:02 #221
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178296046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Mueller geeft aan dat Trump geen verdachte is in zijn onderzoek naar criminele activiteiten. _O-

Wat zielig, nu is alle hoop eigenlijk vervlogen voor de anti-Trump brigade.

http://www.foxnews.com/po(...)ion-report-says.html
Hoezo? Niet =/= nooit.

Er staan nogal een aantal qualifiers in die mededeling van Mueller, bijv. 'currently' en 'at this point'.

Dus ik zou nog maar even wachten met de slingers ophangen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178296066
quote:
De tekst wel gelezen aambei?

Maar als je alleen op de titel afgaat wellicht begrijp je deze

https://www.washingtonpos(...)m_term=.d34ea245cef4

quote:
Mueller told Trump’s attorneys the president remains under investigation but is not currently a criminal target
pi_178296075
quote:
Hij is nog steeds ''subject in het onderzoek hé. Het lijkt er vooral op dat ze zo Trump een beetje proberen te paaien en rustig te houden op deze manier. Verschil tussen 'subject' en 'target' is er natuurlijk niet zo veel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178296323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Mueller geeft aan dat Trump geen verdachte is in zijn onderzoek naar criminele activiteiten. _O-

Wat zielig, nu is alle hoop eigenlijk vervlogen voor de anti-Trump brigade.

http://www.foxnews.com/po(...)ion-report-says.html
Om eerlijk te zijn lijkt het me eerder slecht nieuws voor Trump. Mueller will dus blijkbaar een rapport uitbrengen met zijn bevindingen over het handelen van Trump. Zelfs als hij ontslagen wordt, kt de waarheid dus naar buiten. En strafbaarheid in een FBI onderzoek is niet hetzelfde als strafbaarheid in een impeachment trial. Maargoed, we zullen zien. Hoe dan ook bewaar ik deze post voor later. :')
  woensdag 4 april 2018 @ 09:43:02 #225
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178296426
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hij is nog steeds ''subject in het onderzoek hé. Het lijkt er vooral op dat ze zo Trump een beetje proberen te paaien en rustig te houden op deze manier. Verschil tussen 'subject' en 'target' is er natuurlijk niet zo veel.
Mueller heeft meer lijnen lopen dan dat we voorgeschoteld krijgen. Dat Trump op het moment niet direct in de vuurlinie staat hoeft niet te betekenen dat hij niets heeft gedaan. Mueller zal echt niet Trump zelf gaan onderzoeken alvorens hij de rest van het zooitje onder de pannen heeft. Trump blijft gewoon even zitten waar hij zit (hij gaat vooralsnog nergens naar toe) terwijl Mueller figuren als Manafort en Kushner boven een pitje roostert.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 09:46:59 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178296483
En daarbij kan Mueller rustig wachten tot Trump uit angst met witness tampering of obstruction of justice begint. En dan is het *BAM*.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178296531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:46 schreef Ulx het volgende:
En daarbij kan Mueller rustig wachten tot Trump uit angst met witness tampering of obstruction of justice begint. En dan is het *BAM*.
Complotgekkies die nog steeds geloven dat Trump samengespannen heeft met de Russen _O-
#TrumDerangementSyndrome
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 09:51:11 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178296557
Whatever.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 april 2018 @ 09:52:20 #229
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178296581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

De tekst wel gelezen aambei?

Maar als je alleen op de titel afgaat wellicht begrijp je deze

https://www.washingtonpos(...)m_term=.d34ea245cef4

[..]

Dat hij onder observatie blijft is doorgaans een veeg teken.
Wanneer er lijk wordt gevonden met een keukenmes tussen de ribben zal eerst de kok onder observatie wordt gehouden. Vaak is dan NIET de tuinman met de hark de dader of de butler met een stomp voorwerp.

verdomme, ik speel te vaak Cluedo met mijn vriendin.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178296589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:49 schreef geavanceerd het volgende:

#TrumDerangementSyndrome
En zelfs dat kunnen trumpanzees niet goed schrijven
  woensdag 4 april 2018 @ 09:53:37 #231
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178296604
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:49 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Complotgekkies die nog steeds geloven dat Trump samengespannen heeft met de Russen _O-
#TrumDerangementSyndrome
#TrumpProtectionSyndrome
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178296627
Ja hoor boys, it was ze Russians!
  woensdag 4 april 2018 @ 09:55:55 #233
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178296659
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:54 schreef geavanceerd het volgende:
Ja hoor boys, it was ze Russians!
But her emails.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178296671
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

But her emails.
MuhRussia
  woensdag 4 april 2018 @ 10:09:45 #235
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178296848
Wow, obvious troll is obvious.

Modje, cleanup on aisle 5, please.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 4 april 2018 @ 10:12:25 #236
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178296883
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 4 april 2018 @ 10:17:03 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178296944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:09 schreef DustPuppy het volgende:
Wow, obvious troll is obvious.

Modje, cleanup on aisle 5, please.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 april 2018 @ 10:33:08 #238
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178297137
Als Mueller had gezegd dat hij een target was, dan was hij al concreet bezig met een aanklacht ... naja, fijn dat we weten wat we gister al wisten, dat hij onderzocht wordt en niet vandaag al aangeklaagd...
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 10:34:36 #239
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178297155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:54 schreef geavanceerd het volgende:
Ja hoor boys, it was ze Russians!
Natuurlijk niet. Pizzabakkers uit Benghaaaaaaaaaziiiiiii zijn het geweest!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178297229
Volgens mij wordt Trump uit de tent gelokt, om zo een interview voor elkaar te krijgen. En Trump is dom genoeg om in zoiets te trappen.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 10:42:58 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178297270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:39 schreef westwoodblvd het volgende:
Volgens mij wordt Trump uit de tent gelokt, om zo een interview voor elkaar te krijgen. En Trump is dom genoeg om in zoiets te trappen.
Ik denk dat Mueller gewoon wacht tot Trump helemaal geen advocaat meer heeft. Wachten op Avenatti die Cohen uit het ambt jaagt dus.

En dàn zal er een gesprek plaatsvinden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 april 2018 @ 10:43:36 #242
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178297277
Help mij eens even mensen.

Het verhaal met China was altijd dat de Amerikanen er niet mee moesten fucken, omdat ze makkelijk al hun dollartegoeden konden dumpen, waarmee ze dollar konden crashen.

Was dit schromelijk overdreven, is er iets veranderd, beide?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 10:52:40 #243
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178297464
De Chinezen raken dan natuurlijk òòk geld kwijt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 april 2018 @ 10:53:19 #244
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178297474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:52 schreef Ulx het volgende:
De Chinezen raken dan natuurlijk òòk geld kwijt.
Scorched Earth, Motherfucker! })
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 4 april 2018 @ 10:55:31 #245
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178297518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat Mueller gewoon wacht tot Trump helemaal geen advocaat meer heeft. Wachten op Avenatti die Cohen uit het ambt jaagt dus.

En dàn zal er een gesprek plaatsvinden.
Ik denk dat Mueller nu al een makkie heeft met Trump en zijn meute civiele juristen die geen snars begrijpen waar ze mee bezig zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 april 2018 @ 10:58:43 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178297588
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:39 schreef westwoodblvd het volgende:
Volgens mij wordt Trump uit de tent gelokt, om zo een interview voor elkaar te krijgen. En Trump is dom genoeg om in zoiets te trappen.
Je bedoelt een perjury trap? Als Trump zo gek zal zijn om toe te happen, zal Mueller zichzelf drie keer knijpen, een rondedansje maken en alvast een cel vrijmaken voor Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 april 2018 @ 11:11:40 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_178297828
nou ja ik denk dat Mueller wel boven het dansje staat hoor, denk niet dat men hem nou moet gaan portretteren dat hij er op uit is om een crisis te bewerkstelligen

maar geen criminal suspect betekent idd niet zoveel, officieel heeft Trump nog niet gelogen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_178297848
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
Help mij eens even mensen.

Het verhaal met China was altijd dat de Amerikanen er niet mee moesten fucken, omdat ze makkelijk al hun dollartegoeden konden dumpen, waarmee ze dollar konden crashen.

Was dit schromelijk overdreven, is er iets veranderd, beide?
Als de dollar crasht en de Amerikanen niks meer kunnen kopen, als bedrijven instorten omdat hun dollar niks meer waard is, wat betekent dit dan vervolgens voor China die zo afhankelijk zijn van Amerikaanse bedrijven en export naar Amerika?
  woensdag 4 april 2018 @ 11:14:31 #249
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178297880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als de dollar crasht en de Amerikanen niks meer kunnen kopen, als bedrijven instorten omdat hun dollar niks meer waard is, wat betekent dit dan vervolgens voor China die zo afhankelijk zijn van Amerikaanse bedrijven en export naar Amerika?
China exporteert toch naar veel meer landen? Wat is dit weer voor gebazel?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178297909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als de dollar crasht en de Amerikanen niks meer kunnen kopen, als bedrijven instorten omdat hun dollar niks meer waard is, wat betekent dit dan vervolgens voor China die zo afhankelijk zijn van Amerikaanse bedrijven en export naar Amerika?
Daarnaast heeft Amerika een schuld bij China. Anders gezegd, Amerika heeft de goederen gehad, China het geld nog niet. Dus als de dollar zou klappen heeft Amerika nog steeds de goederen maar China niet het geld.
  woensdag 4 april 2018 @ 11:20:34 #251
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178297996
China hoeft op zich toch niks te dumpen ... minder staatsschuld opkopen zou moeten leiden tot hogere rente en een rem op de economie zetten?
  woensdag 4 april 2018 @ 11:21:06 #252
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178298011
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als de dollar crasht en de Amerikanen niks meer kunnen kopen, als bedrijven instorten omdat hun dollar niks meer waard is, wat betekent dit dan vervolgens voor China die zo afhankelijk zijn van Amerikaanse bedrijven en export naar Amerika?
Dat betekent dat China zijn export gaat intensiveren naar Europa. Amerikaanse bedrijven zijn echt niet de belangrijkste partners van China. Dat denken ze in de VS wel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178298019
China houdt minder dan 10% van de Amerikaanse staatsschuld, net boven Japan. De meeste Amerikaanse staatsschuld is paradoxaal genoeg in handen van de Amerikaanse overheid zelf, in de vorm van de Federal Reserve. Dan heb je nog een hoop dat in handen is van beleggers en pensioenfondsen, en dan pas komen vreemde mogendheden. Als China de dollar gaat dumpen, zal dat zeker een invloed hebben op de koers. Maar uiteindelijk snijden ze zich daarmee zelf in de vingers zonder het gewenste resultaat te bereiken.

Overigens voel ik me helaas wel verplicht om te zeggen dat staatsschuld en de export van goederen totaal ongerelateerd zijn aan elkaar. :')
  woensdag 4 april 2018 @ 11:24:50 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178298101
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:21 schreef westwoodblvd het volgende:
Overigens voel ik me helaas wel verplicht om te zeggen dat staatsschuld en de export van goederen totaal ongerelateerd zijn aan elkaar.
Wie koppelde dat dan aan elkaar?

Edit: Oh, geavanceerd.
pi_178298140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie koppelde dat dan aan elkaar?

Edit: Oh, geavanceerd.
Wie ontkoppelde het nou weer?
pi_178298152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie koppelde dat dan aan elkaar?
Zie de 'geavanceerde' post hierboven.

Overigens valt de Amerikaanse staatsschuld naar percentage van het BBP nog redelijk mee. Als je het IMF mag geloven zitten landen als België en Ierland met die maatstaf dieper in de schulden. Vergeleken met Japan al helemaal. Tegelijkertijd draaien de VS momenteel enorme tekorten terwijl de economie bijna op volle capaciteit draait.
pi_178298283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:43 schreef DustPuppy het volgende:
Help mij eens even mensen.

Het verhaal met China was altijd dat de Amerikanen er niet mee moesten fucken, omdat ze makkelijk al hun dollartegoeden konden dumpen, waarmee ze dollar konden crashen.

Was dit schromelijk overdreven, is er iets veranderd, beide?
Wat zou het nut zijn voor China, men verwijt China dat het zijn munt laag houdt, dan heeft het weinig zin voor China om de dollar omlaag te duwen.

Benieuwd hoeveel effect die 25% heffing op soybeans zal hebben. Wordt als varkensvoer gebruikt, ze kopen voor 14 miljard $ van de VS, prijs is momenteel $9.8325 per bushel, of 0.36$ per kg.
Dan komt 14 miljard $ overeen met 38 miljard ton, of zowat 25 kg per Chinees. Brazilië werd onlangs de grootste leverancier voor China, maar ze zullen deze extra hoeveelheid niet meteen kunnen leveren.

De VS export piekt in de winter, die van Brazilië in de zomer. Voor de tarieven van kracht worden is het mei, de Amerikaanse export zou pas in oktober of november weer op gang komen, er dus nog even tijd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178298355
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:14 schreef Falco het volgende:

[..]

China exporteert toch naar veel meer landen? Wat is dit weer voor gebazel?
De wereldeconomie is dan ook wel enigszins afhankelijk van de koers van de dollar en de stand van de Amerikaanse economie. China wellicht nog wel meer dan een heleboel andere landen. Je verplaatst export niet van de ene op de andere dag.
pi_178298401
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:21 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat betekent dat China zijn export gaat intensiveren naar Europa. Amerikaanse bedrijven zijn echt niet de belangrijkste partners van China. Dat denken ze in de VS wel.
Ten eerste kan China dat helemaal niet van de ene op de andere dag bewerkstelligen, bovendien zal Europa proberen te voorkomen dat China even wat producten op de Europese markten komt dumpen, ten tweede is de wereldeconomie voor een groot deel afhankelijk van en de stand van de dollar en Amerikaanse economische resultaten. Dus China zal als export-afhankelijk land wel gek zijn om de wereldeconomie in te laten storten.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 11:48:01 #260
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178298534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
China hoeft op zich toch niks te dumpen ... minder staatsschuld opkopen zou moeten leiden tot hogere rente en een rem op de economie zetten?
Schuld opkopen doen ze dan ook al een tijdje flink minder.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 12:37:14 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178299402
De beurzen vinden de handelsoorlog niet zo leuk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 april 2018 @ 12:39:24 #262
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178299433
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:37 schreef Ulx het volgende:
De beurzen vinden de handelsoorlog niet zo leuk.
Luister, alleen als de beurzen omhoog gaan ligt dat aan Trump.

Als ze omlaag ligt het aan Obama, Hillary, Deep State, Soros etc.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178299539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Luister, alleen als de beurzen omhoog gaan ligt dat aan Trump.

Als ze omlaag ligt het aan Obama, Hillary, Deep State, Soros etc.
Als het goed gaat ligt het aan Obama, als het slecht gaat is het Trump.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 12:45:07 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178299567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:43 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Als het goed gaat ligt het aan Obama, als het slecht gaat is het Trump.
Dat klopt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 april 2018 @ 12:49:44 #265
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178299657
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:43 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Als het goed gaat ligt het aan Obama, als het slecht gaat is het Trump.
Dat klopt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 april 2018 @ 12:53:05 #266
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178299737
Naja, denk dat de helft klopt. Zowel Obama als Trump zijn niet speciaal verantwoordelijk voor het goede economische klimaat van 2017. Trump is wel verantwoordelijk voor het gekwakkel van de beurs in 2018 nu hij wat meer de dingen doet op handelsgebied waar hij op campagne gevoerd heeft.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 12:59:09 #267
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178299842
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naja, denk dat de helft klopt. Zowel Obama als Trump zijn niet speciaal verantwoordelijk voor het goede economische klimaat van 2017. Trump is wel verantwoordelijk voor het gekwakkel van de beurs in 2018 nu hij wat meer de dingen doet op handelsgebied waar hij op campagne gevoerd heeft.
Dat klopt
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178300021
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:20 schreef xpompompomx het volgende:
Hij is nog steeds ''subject" in het onderzoek hé.
Er wordt inderdaad flink feestgevierd om niks. :P
quote:
CNN legal analyst Jeffrey Toobin warned the White House not to celebrate a report on Tuesday that President Donald Trump is not a criminal target in special counsel Robert Mueller’s investigation. Trump instead is a “subject” of the probe, according to The Washington Post, but Toobin said that’s a distinction that could change quickly.

Toobin said “targets” are often charged and “witnesses” are generally people needed for information.

“In between the two, there is something called the “subject.” That is someone who is under investigation but who may or may not be charged. Trump is a subject, and I don’t think that is particularly good news for him. It’s a big deal to be under criminal investigation by the FBI, particularly if you’re president of the United States.”

“This confirmation that the president is under criminal investigation, that is a pretty profound thing to think about,” he added.

Toobin also said that former campaign manager Paul Manafort, who has been indicted in the probe, is in “desperate legal trouble” and might be about to turn on the president.
pi_178300093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat klopt.
Oftwel Dustpuppy projecteerde het linkse waanbeeld op gezonde mensen.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 13:14:16 #270
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178300171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Oftwel Dustpuppy projecteerde het linkse waanbeeld op gezonde mensen.
Eh nee, je kreeg gewoon gelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178300328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Eh nee, je kreeg gewoon gelijk.
Ik snap dat dit confronterend is voor je. Dustpuppy projecteerde een karikatuur op de normale mens (de Trump stemmer) en nu blijkt deze opeens van toepassing te zijn op jezelf.
  woensdag 4 april 2018 @ 13:30:02 #272
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178300479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Ik snap dat dit confronterend is voor je. Dustpuppy projecteerde een karikatuur op de normale mens (de Trump stemmer) en nu blijkt deze opeens van toepassing te zijn op jezelf.
cynisme is aan jou niet besteed he? :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 13:30:53 #273
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178300499
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:21 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Ik snap dat dit confronterend is voor je. Dustpuppy projecteerde een karikatuur op de normale mens (de Trump stemmer) en nu blijkt deze opeens van toepassing te zijn op jezelf.
Nee hoor. Jij schreef het. Kijk maar.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:43 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Als het goed gaat ligt het aan Obama, als het slecht gaat is het Trump.
Ik reageerde niet op iemand anders.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 4 april 2018 @ 13:32:00 #274
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178300518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij schreef het. Kijk maar.

[..]

Ik reageerde niet op iemand anders.
en ik reageerde daar ook op.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178300816
Geen tradewar met China volgens de idiot in chief, want die is jaren geleden al verloren :')

realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-04-2018 om 13:22:03 We are not in a trade war with China, that war was lost many years ago by the foolish, or incompetent, people who represented the U.S. Now we have a Trade Deficit of $500 Billion a year, with Intellectual Property Theft of another $300 Billion. We cannot let this continue! reageer retweet
Hoe zat het ook alweer met de makkelijk te winnen handelsoorlogen?

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-03-2018 om 11:50:34 When a country (USA) is losing many billions of dollars on trade with virtually every country it does business with, trade wars are good, and easy to win. Example, when we are down $100 billion with a certain country and they get cute, don’t trade anymore-we win big. It’s easy! reageer retweet
  woensdag 4 april 2018 @ 13:49:41 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178300863
Ben trouwens wel benieuwd hoe de EU gaat handelen. Aan de ene kant hebben ook wij een issue met de manier waarop China aan prijsdumping doet en omgaat met patenten e.d. Aan de andere kant opent dit wel weer kansen voor ons bedrijfsleven om de handel met zowel de VS als China te vergroten.
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 13:55:27 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178301016
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe de EU gaat handelen. Aan de ene kant hebben ook wij een issue met de manier waarop China aan prijsdumping doet en omgaat met patenten e.d. Aan de andere kant opent dit wel weer kansen voor ons bedrijfsleven om de handel met zowel de VS als China te vergroten.
Gewoon via de WTO denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178301042
Het gaan nog interessante tijden worden qua benoemingen, zeker nu de marge in de senaat voor de GOP nog dunner is.

quote:
Trump’s chaotic Cabinet shuffle tries GOP patience
The White House is mobilizing ahead of a series of tough confirmation fights, as Senate Republicans grow weary of Trump’s mercurial management.

President Donald Trump may be relishing the chance to shake up his administration. But the Senate is threatening to upend his plans.

After using Twitter to abruptly oust his secretaries of state and veterans affairs and promote his CIA chief, the president is counting on the Senate GOP’s slim majority to confirm three new Cabinet members in the coming months — and potentially more, should his EPA administrator succumb to a torrent of withering headlines. Republicans aren’t pleased.

“It’s unusual. But it’s the president’s prerogative,” Sen. Mike Rounds (R-S.D.) said of the cascading nominations. “I think a lot of us would appreciate the stability of being able to continue to work with individuals [in the Cabinet] who have been here awhile.”

The White House expects a series of tough confirmation battles, according to senators, aides and White House officials who are tracking the nominations of Mike Pompeo to be secretary of state, Gina Haspel to be CIA director and Ronny Jackson to be VA secretary.

Marc Short, Trump’s congressional liaison, is spearheading the White House’s efforts on Capitol Hill and has begun mobilizing support for the president’s appointments. His office is working closely with conservative activists to drum up enthusiasm and is preparing to pressure red-state Democrats to stand with Trump.

If Democrats offer unanimous opposition to any of the Cabinet nominees, Republicans are looking at a heavy lift — or worse, a failed confirmation vote if some GOP senators also balk. That would throw the Trump administration only further into disarray.

But even GOP senators are getting impatient with the chaos coming from the White House, with clear, if quiet, dissatisfaction with Jackson’s nomination in particular. GOP senators viewed former VA Secretary David Shulkin as an ally — and they see Jackson’s nomination as an embodiment of Trump’s chaotic management style. Few have publicly committed to voting for Jackson.

“I could see a case where he’s not supported just as a proxy on the way Trump is so out of control with all that he’s doing with nominees. I could see it happening,” said a Republican senator who requested anonymity to frankly discuss the nomination. “It doesn't appear he’s got the most basic qualifications for the job. So I could see him not being confirmed.”

Senate Majority Leader Mitch McConnell (R-Ky.) is already threatening to keep the chamber in on nights and weekends to deal with a lingering backlog of lower-level nominees. And if Democrats continue to deploy procedural hurdles, Republicans may consider a change in Senate rules to expedite Trump’s nominees.

The White House could soon cause even more trouble for the GOP: EPA Administrator Scott Pruitt is facing daily news reports chronicling a sweetheart deal on Capitol Hill lodging, which follows scrutiny of his first-class travel arrangements. The White House has considered firing Pruitt, which would give the GOP yet another Cabinet-level seat to fill.

It's an unwelcome challenge for the White House and Republican lawmakers, who now face the prospect of multiple confirmation hearings in a matter of months. And unlike at the beginning of a new administration when a large transition team labors over each high-profile nomination, a spate of Cabinet-level confirmations this spring threatens to swamp an understaffed White House Office of Presidential Personnel.

“It is harder to do multiple confirmations at once,” said Phil Schiliro, who worked on President Barack Obama’s transition team and was later his director of legislative affairs.

It’s not what Republicans had in mind ahead of a brutal midterm campaign — especially after they jammed through Trump’s nominees last year in a series of ugly confirmation battles, highlighted by Vice President Mike Pence’s tie-breaking vote to confirm Betsy DeVos as education secretary.

“Mike will be confirmed before the recess” at month’s end, said a second Republican senator. “Sen. McConnell is not going to allow the Foreign Relations Democrats and Rand Paul to stop that nomination from going forward.”

Haspel’s nomination is shakier, with as many as a half-dozen Republican senators mulling whether to join Paul in opposition over her links to the CIA’s “enhanced interrogation” tactics — known as torture to CIA critics. Those Republicans, however, are reluctant to provide the deciding vote against her and are keeping their options open.

Many will look to McCain, who was tortured himself in Vietnam as a prisoner of war. How Haspel fares at her confirmation hearing may also make a difference.

“They will carefully listen to what Sen. McCain has to say. He has a huge amount of respect here as you would expect,” Rounds said, adding, “This is one of those decisions where you have to listen to [Haspel’s] testimony.”

Ultimately, Republicans believe they can get Haspel confirmed with help from some of the 10 Democrats up for reelection in states that Trump won in 2016. White House officials and allies on the Hill say they will hammer Democrats if they threaten to reject her.

“Are they all going to vote against the first woman nominated to be CIA director because she was so mean to terrorists?” the second Republican senator said.

One thing is certain: The Senate will be under a presidential microscope. Trump has repeatedly singled out the chamber as ineffective and slow, a consequence of its byzantine rules and Democratic resistance to the president’s agenda. Republicans are beginning to take heed.

McConnell sent his caucus a letter last week stating that the Senate would work Fridays, nights and weekends if necessary to confirm Trump’s nominees, according to GOP senators. Beginning next week Republicans will work to confirm three judges and nominees at the National Labor Relations Board, Labor Department and EPA.

Sick of the minority’s delays, Republicans also plan to make Democrats pay politically for what they say is obstruction of Trump’s nominees. Each confirmation will take the better part of a week on the Senate floor if Democrats drag them out — and Republicans want the public to know about it.

If Republicans get frustrated enough, they may also consider changing the Senate rules to allow for swifter votes on Trump’s nominees.

“Those three confirmations will just call more attention to how the Democrats have been dragging their feet on the confirmation process. And my guess is there will be some effort on our side to do something about that,” said Sen. Roy Blunt of Missouri, a member of GOP leadership.
Politico
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 4 april 2018 @ 14:01:01 #279
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178301167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Oftwel Dustpuppy projecteerde het linkse waanbeeld op gezonde mensen.
Het sarcasme droop er wel vanaf, ik had gehoopt dat dit duidelijk was.

En als ik al iets projecteerde was het de alt-rechtse beleving.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 4 april 2018 @ 14:04:04 #280
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178301260
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het sarcasme droop er wel vanaf, ik had gehoopt dat dit duidelijk was.

En als ik al iets projecteerde was het de alt-rechtse beleving.
dat was geavanceerd even ontgaan :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 april 2018 @ 14:06:27 #281
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178301337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dat was geavanceerd even ontgaan :')
Poe's Law is a bitch.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178301386
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:14 schreef Falco het volgende:

[..]

China exporteert toch naar veel meer landen? Wat is dit weer voor gebazel?
Bijna 20% van de Chinese export gaat naar de VS...dat is geen gebazel hoor. Dat is een serieuze financiele klap als dat gedeeltelijk wegvalt, zeker voor de sectoren wie het betreft.

In NL voelden tuinders ook massaal de 'straf' van de russen indertijd.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 4 april 2018 @ 14:09:17 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178301439
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:56 schreef Monolith het volgende:
Het gaan nog interessante tijden worden qua benoemingen, zeker nu de marge in de senaat voor de GOP nog dunner is.

[..]

Politico
De comments op dit artikel in politico zijn: :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 4 april 2018 @ 14:10:17 #284
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178301463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:06 schreef DustPuppy het volgende:
Poe's Law
je vergat dit: :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178301542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De comments op dit artikel in politico zijn: :')
Ik probeer comments op nieuwssites of FB doorgaans te mijden. Die dingen lezen levert een risico op permanente hersenschade op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 4 april 2018 @ 14:19:19 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178301681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik probeer comments op nieuwssites of FB doorgaans te mijden. Die dingen lezen levert een risico op permanente hersenschade op.
je moet ze gewoon onbevangen en met de nodige ironie tot je nemen.
Net als een aflevering van Zondag met Arjan Lubach
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178302211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:01 schreef DustPuppy het volgende:
Het sarcasme droop er wel vanaf, ik had gehoopt dat dit duidelijk was.
Ik zeg in zulke gevallen voor de zekerheid meestal iets als "Ik hoop dat het sarcasme in mijn reaktie correct overkomt, ik ben niet zo vreselijk goed in sarcasme" (Slartibartfast, vrij naar Douglas Adams) :D
  woensdag 4 april 2018 @ 14:51:17 #288
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178302454
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Ik zeg in zulke gevallen voor de zekerheid meestal iets als "Ik hoop dat het sarcasme in mijn reaktie correct overkomt, ik ben niet zo vreselijk goed in sarcasme" (Slartibartfast, vrij naar Douglas Adams) :D
Je bent in ieder geval iemand die weet waar zijn handdoek is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 4 april 2018 @ 15:15:21 #289
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178303045
https://www.politico.com/(...)ign-very-soon-347201

Altijd een opmaat voor succes, Donald Trump die je meehelpt bij je campagne.

Het probleem is wel dat hij campagne voor zichzelf voert, en niet voor zijn kandidaat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 15:44:05 #290
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178303667
The Moron gaat weer los.

realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-04-2018 om 15:20:31 When you’re already $500 Billion DOWN, you can’t lose! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178303716
Er waren serieus mensen die onmiddellijk dachten dat Trump definitief vrijgepleit was? Natuurlijk legt Mueller niet al zijn kaarten op tafel in dit stadium (het onderzoek is nog lang niet voltooid).

Rosenstein moet toestemming gegeven hebben voor publicatie van dit rapport en dat zal ongetwijfeld een reden hebben. Als in dat rapport bv. openbaar wordt gemaakt dat Trump onderzocht wordt voor 'obstruction of justice' kan hij moeilijk Mueller alsnog ontslaan.

Ben benieuwd! :P

Abramson-draadje:

SethAbramson twitterde op woensdag 04-04-2018 om 03:03:12 To be clear, there are no circumstances under which Mueller could have named Trump as a target right now; it'd be as good as saying Mueller thinks Trump committed a crime (and given the present menu of crimes, an impeachable one) months before he's ready. https://t.co/mQqvHsQxuX reageer retweet


[ Bericht 50% gewijzigd door Kijkertje op 04-04-2018 15:52:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178303781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:44 schreef Ulx het volgende:
The Moron gaat weer los.

realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-04-2018 om 15:20:31 When you’re already $500 Billion DOWN, you can’t lose! reageer retweet
Ja een uur geleden hadden ze al verloren volgens dezelfde moron
  woensdag 4 april 2018 @ 15:54:36 #293
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178303837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja een uur geleden hadden ze al verloren volgens dezelfde moron
Hoho, stable genius, he. :{w
pi_178304117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:51 schreef DustPuppy het volgende:
Je bent in ieder geval iemand die weet waar zijn handdoek is.
:D

Staat zelfs in mijn wilsbeschikking: berenhanddoek meegeven svp. :@ (ik denk niet dat er veel handdoeken zijn die zó veel vliegkilometers hebben gemaakt.)
  woensdag 4 april 2018 @ 16:13:13 #295
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178304156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe de EU gaat handelen. Aan de ene kant hebben ook wij een issue met de manier waarop China aan prijsdumping doet en omgaat met patenten e.d. Aan de andere kant opent dit wel weer kansen voor ons bedrijfsleven om de handel met zowel de VS als China te vergroten.
Laten we niet vergeten hoe Amerika aan bedrijfsspionage deed/doet in Europa. Ik kan me nog wat zaken herinneren met het afluisteren en gebruiken van details uit Airbus gesprekken. Iedereen lijkt intussen alweer vergeten wat de NSA allemaal deed (doet waarschijnlijk) in Europa.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178304376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe de EU gaat handelen. Aan de ene kant hebben ook wij een issue met de manier waarop China aan prijsdumping doet en omgaat met patenten e.d. Aan de andere kant opent dit wel weer kansen voor ons bedrijfsleven om de handel met zowel de VS als China te vergroten.
Waar er twee honden vechten om één been, gaat de derde er mee heen. Producten (geproduceerd) uit groepen waar nu wederzijds tarieven op komen te liggen, worden zowel in China als de VS duurder. De relatieve concurrentiekracht van Europese vergelijkbare producten zal daardoor verbeteren. Voor de rest gebruikt de EU gewoon de wettelijke kanalen van de WTO om misstanden in de wereldhandel aan de kaak te stellen. Van een handelsoorlog is namelijk nog nooit iemand beter gewonnen en ze zijn zeker niet "easy to win".
  woensdag 4 april 2018 @ 16:31:59 #297
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178304513
De Dow Jones krijgt ook een aardige tik zoals verwacht.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 4 april 2018 @ 16:33:16 #298
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178304541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

:D

Staat zelfs in mijn wilsbeschikking: berenhanddoek meegeven svp. :@ (ik denk niet dat er veel handdoeken zijn die zó veel vliegkilometers hebben gemaakt.)


ik zie wat je bedoeld.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 4 april 2018 @ 16:55:29 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178304986
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De Dow Jones krijgt ook een aardige tik zoals verwacht.
Wat doen de aandelen staalindustrie?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178305185
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')