abonnement Unibet Coolblue
pi_178331237
quote:
Jan Smit, ex voorzitter Heracles en recent benoemd tot voorzitter van de KNVB, heeft zich behoorlijk laten kennen als onafhankelijk persoon.

Na de laatst gespeelde interlands heeft Smit Koeman ontboden en hemgevraagd waarom hij wel spelers van Ajax selecteert en nauwelijks iemand van PSV.
Koeman antwoordde - volkomen terecht - dat dit zijn zaak niet was en hij zich niet moest bemoeien met zijn selectiebeleid.
Het antwoord daarop van Smit was bepaald onthullend. Hij zei letterlijk dat hij dus in dat geval hoopte dat de "broeders" uit Amsterdam kampioen zouden worden.

Dit Smit-Koeman gesprekje is inmiddels ook bij Gerbrands terecht gekomen.

Smit vergalloppeert zich in korte tijd voor de tweede keer.
Eerst in verband met Twente die hij graag ziet degraderen en nu weer met PSV.
De KNVB is ook wel een meester in het aanstellen van ongeschikte personen op cruciale posities.
.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 april 2018 @ 20:46:08 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178331395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

.
De Speld?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178331440
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De Speld?
https://psvnetwerk.forum2(...)17-2018-t140-75.html

1 van de laatste reacties
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 april 2018 @ 20:48:02 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178331452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

https://psvnetwerk.forum2(...)17-2018-t140-75.html

1 van de laatste reacties
ah, psv netwerk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178331550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

.
quote:
Na de laatst gespeelde interlands heeft Smit Koeman ontboden en hemgevraagd waarom hij wel spelers van Ajax selecteert en nauwelijks iemand van PSV.
Vond het niet zo heel raar. Alleen Kluivert voor Bergwijn was wel vreemd.
Van Ginkel had klachten, Luuk heeft betere spelers voor zich en onze andere goede spelers (Arias, Pereiro en Lozano) spelen niet voor Oranje.
Of wil je Hendrix en Ramselaar in Oranje?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 april 2018 @ 20:53:08 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178331627
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

Vond het niet zo heel raar. Alleen Kluivert voor Bergwijn was wel vreemd.
Van Ginkel had klachten, Luuk heeft betere spelers voor zich en onze andere goede spelers (Arias, Pereiro en Lozano) spelen niet voor Oranje.
Of wil je Hendrix en Ramselaar in Oranje?
En Ramselaar speelde gewoon die dagen. dus het is niet dat hij rust kreeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178332047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

Vond het niet zo heel raar. Alleen Kluivert voor Bergwijn was wel vreemd.
Van Ginkel had klachten, Luuk heeft betere spelers voor zich en onze andere goede spelers (Arias, Pereiro en Lozano) spelen niet voor Oranje.
Of wil je Hendrix en Ramselaar in Oranje?
Idd behalve zoet verdiende niemand een plek (behalve marco dan idd), zeker gezien de recente vorm.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178332646
Vind nou persoonlijk niet dat van Ginkel een plek in Oranje verdient, het enige wat ie goed doet is penalties erin knallen
  donderdag 5 april 2018 @ 21:28:07 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178332820
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:23 schreef TehRocks het volgende:
Vind nou persoonlijk niet dat van Ginkel een plek in Oranje verdient, het enige wat ie goed doet is penalties erin knallen
Dat kan erg belangrijk zijn, we hebben daar nogal eens een wedstrijd mee verloren met oranje...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178332925
Van ginkel is na zijn blessure een stuk minder, Zijn goals compeseren wel veel
  donderdag 5 april 2018 @ 21:32:07 #186
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178332928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:23 schreef TehRocks het volgende:
Vind nou persoonlijk niet dat van Ginkel een plek in Oranje verdient, het enige wat ie goed doet is penalties erin knallen
Compleet mee eens. Buiten Zoet kan ik er weinig bedenken die er bij hadden moeten zijn. Misschien Bergwijn ipv Kluivert.

En eigenlijk mag Hendrix ook wel eens beloond worden voor zijn uitstekende vorm.
  donderdag 5 april 2018 @ 21:32:43 #187
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_178332945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

.
Dus omdat Koeman wel Ajacieden selecteert voor Oranje en geen PSV-spelers, en Koeman vervolgens zegt dat Smit zich daar niet mee moet bemoeien, hoopt Smit dat Ajax kampioen wordt? Ik snap werkelijk waar niets van dit bericht. 8)7
  donderdag 5 april 2018 @ 21:36:07 #188
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178333069
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:32 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dus omdat Koeman wel Ajacieden selecteert voor Oranje en geen PSV-spelers, en Koeman vervolgens zegt dat Smit zich daar niet mee moet bemoeien, hoopt Smit dat Ajax kampioen wordt? Ik snap werkelijk waar niets van dit bericht. 8)7
Dit. Ik wilde er niet over beginnen, maar het hele verhaal slaat echt als een piemel op een bassdrum.
pi_178333286
Aan zelfvertrouwen geen gebrek meer bij Jürgen Locadia. Zelfbewust kijkt de voormalige PSV'er vooruit naar alles wat Brighton & Hove Albion, de Premier League en het Nederlands elftal hem nog gaan brengen. Maar nog niet eens zo heel lang geleden was er bij de 24-jarige aanvaller sprake van twijfels en bescheidenheid.

In een groot interview in VI kijkt Locadia achterom naar zijn achterliggende jaren in Nederland. Hij is zelfkritisch. 'Er had veel meer ingezeten. Zowel bij PSV als bij het Nederlands elftal. Ik heb mijn potentie in Nederland niet volledig benut.'

'Ik kwam er te laat achter dat ik het wel kan. Dat ik wél goed kan voetballen en goed kan schieten', legt Locadia uit. 'Ik heb het te lang niet durven laten zien. Ik heb steeds te veel getwijfeld of ik een actie moest maken of dat ik wel of niet zou schieten. Ik ben alle jaren bij PSV veel te bescheiden geweest in mijn spel. Liever passen dan schieten. Pas het laatste half jaar is dat veranderd, nu doe ik het gewoon.'


Ook over de reden voor die te grote bescheidenheid heeft Locadia nagedacht. 'Misschien
omdat ik bij PSV nooit tot de allergrootste talenten behoorde. Memmy (Memphis Depay, red.), Zakaria Labyad en Anthony van den Hurk waren dat in mijn tijd. Over hen werd gesproken. En terecht ook, want zij lieten het ook zien. Ik was niet constant. Ik was echt te bescheiden in het veld. Dat is er eigenlijk altijd in gebleven in de afgelopen jaren.'

Dit seizoen vormt de ommekeer, zowel in de eerste seizoenshelft bij PSV als nu in de Premier League. 'De angst en de twijfels zijn weg. Gelukkig heb ik dat in de minuten die ik heb gespeeld ook al kunnen laten zien. Ik voel me zeker als ik op het veld sta. Zoals ik tegen United speelde, vol lef en zelfvertrouwen, zo voel ik me ook. Ik weet dat ik het kan. Misschien had ik dit ook wel nodig. Een grote stap vooruit in een nieuwe omgeving. Ik ben eerlijk dat ik als klein jongetje niet over Brighton & Hove Albion droomde, maar wel over de Premier League. Dit is de eerste stap, nu kijken hoeveel ik er nog kan gaan zetten.'


Heb gevoel dat dat voor elke speler onder Cocu is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 5 april 2018 @ 22:00:37 #190
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178333813
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:43 schreef RipCity het volgende:
Aan zelfvertrouwen geen gebrek meer bij Jürgen Locadia. Zelfbewust kijkt de voormalige PSV'er vooruit naar alles wat Brighton & Hove Albion, de Premier League en het Nederlands elftal hem nog gaan brengen. Maar nog niet eens zo heel lang geleden was er bij de 24-jarige aanvaller sprake van twijfels en bescheidenheid.

In een groot interview in VI kijkt Locadia achterom naar zijn achterliggende jaren in Nederland. Hij is zelfkritisch. 'Er had veel meer ingezeten. Zowel bij PSV als bij het Nederlands elftal. Ik heb mijn potentie in Nederland niet volledig benut.'

'Ik kwam er te laat achter dat ik het wel kan. Dat ik wél goed kan voetballen en goed kan schieten', legt Locadia uit. 'Ik heb het te lang niet durven laten zien. Ik heb steeds te veel getwijfeld of ik een actie moest maken of dat ik wel of niet zou schieten. Ik ben alle jaren bij PSV veel te bescheiden geweest in mijn spel. Liever passen dan schieten. Pas het laatste half jaar is dat veranderd, nu doe ik het gewoon.'


Ook over de reden voor die te grote bescheidenheid heeft Locadia nagedacht. 'Misschien
omdat ik bij PSV nooit tot de allergrootste talenten behoorde. Memmy (Memphis Depay, red.), Zakaria Labyad en Anthony van den Hurk waren dat in mijn tijd. Over hen werd gesproken. En terecht ook, want zij lieten het ook zien. Ik was niet constant. Ik was echt te bescheiden in het veld. Dat is er eigenlijk altijd in gebleven in de afgelopen jaren.'

Dit seizoen vormt de ommekeer, zowel in de eerste seizoenshelft bij PSV als nu in de Premier League. 'De angst en de twijfels zijn weg. Gelukkig heb ik dat in de minuten die ik heb gespeeld ook al kunnen laten zien. Ik voel me zeker als ik op het veld sta. Zoals ik tegen United speelde, vol lef en zelfvertrouwen, zo voel ik me ook. Ik weet dat ik het kan. Misschien had ik dit ook wel nodig. Een grote stap vooruit in een nieuwe omgeving. Ik ben eerlijk dat ik als klein jongetje niet over Brighton & Hove Albion droomde, maar wel over de Premier League. Dit is de eerste stap, nu kijken hoeveel ik er nog kan gaan zetten.'


Heb gevoel dat dat voor elke speler onder Cocu is.
Als je van jezelf vindt dat je terecht in de schaduw van fucking Anthony van den Hurk staat, dan is er serieus iets mis met je zelfvertrouwen.

Verder lekker boeiend allemaal. Dag Locadia :W
pi_178333947
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:43 schreef RipCity het volgende:
Aan zelfvertrouwen geen gebrek meer bij Jürgen Locadia. Zelfbewust kijkt de voormalige PSV'er vooruit naar alles wat Brighton & Hove Albion, de Premier League en het Nederlands elftal hem nog gaan brengen. Maar nog niet eens zo heel lang geleden was er bij de 24-jarige aanvaller sprake van twijfels en bescheidenheid.

In een groot interview in VI kijkt Locadia achterom naar zijn achterliggende jaren in Nederland. Hij is zelfkritisch. 'Er had veel meer ingezeten. Zowel bij PSV als bij het Nederlands elftal. Ik heb mijn potentie in Nederland niet volledig benut.'

'Ik kwam er te laat achter dat ik het wel kan. Dat ik wél goed kan voetballen en goed kan schieten', legt Locadia uit. 'Ik heb het te lang niet durven laten zien. Ik heb steeds te veel getwijfeld of ik een actie moest maken of dat ik wel of niet zou schieten. Ik ben alle jaren bij PSV veel te bescheiden geweest in mijn spel. Liever passen dan schieten. Pas het laatste half jaar is dat veranderd, nu doe ik het gewoon.'


Ook over de reden voor die te grote bescheidenheid heeft Locadia nagedacht. 'Misschien
omdat ik bij PSV nooit tot de allergrootste talenten behoorde. Memmy (Memphis Depay, red.), Zakaria Labyad en Anthony van den Hurk waren dat in mijn tijd. Over hen werd gesproken. En terecht ook, want zij lieten het ook zien. Ik was niet constant. Ik was echt te bescheiden in het veld. Dat is er eigenlijk altijd in gebleven in de afgelopen jaren.'

Dit seizoen vormt de ommekeer, zowel in de eerste seizoenshelft bij PSV als nu in de Premier League. 'De angst en de twijfels zijn weg. Gelukkig heb ik dat in de minuten die ik heb gespeeld ook al kunnen laten zien. Ik voel me zeker als ik op het veld sta. Zoals ik tegen United speelde, vol lef en zelfvertrouwen, zo voel ik me ook. Ik weet dat ik het kan. Misschien had ik dit ook wel nodig. Een grote stap vooruit in een nieuwe omgeving. Ik ben eerlijk dat ik als klein jongetje niet over Brighton & Hove Albion droomde, maar wel over de Premier League. Dit is de eerste stap, nu kijken hoeveel ik er nog kan gaan zetten.'

Heb gevoel dat dat voor elke speler onder Cocu is.
Alsof ie zo goed speelde dit seizoen, ik heb die gast zo extreem veel foute keuzes zien maken; absurd.
  donderdag 5 april 2018 @ 22:19:35 #192
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_178334419
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 18:38 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Vanaf alinea 3 heb ik hardop zitten lachen, dank daarvoor.
Ik bij de eerste zin...

Heeft alleen al een zware kruisbandblessure gehad in 2015-2016 :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_178334423
Locadia: 'nu doe ik het gewoon'

  donderdag 5 april 2018 @ 22:30:01 #194
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178334691
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ik bij de eerste zin...

Heeft alleen al een zware kruisbandblessure gehad in 2015-2016 :')
Ach, details. :D
pi_178334720
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit. Ik wilde er niet over beginnen, maar het hele verhaal slaat echt als een piemel op een bassdrum.
Echt he _O- Had precies hetzelfde. 'Ik zeg maar niks' :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178335086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 20:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

.
Ik heb het verhaal 3x gelezen en ik snap er niks van.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 april 2018 @ 22:53:50 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178335330
ik vind het nog steeds jammer dat de reacties bij het nieuws bij PSVnetwerk uitgeschakeld staan, was altijd vermakelijk om zoveel domme reacties te lezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178335410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:53 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het nog steeds jammer dat de reacties bij het nieuws bij PSVnetwerk uitgeschakeld staan, was altijd vermakelijk om zoveel domme reacties te lezen
Ik deed dat altijd na puntverlies Ajax. Reacties op Ajax netwerk lezen. Ben overgestapt op Ajax Showtime en dat is ook vaak genieten.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178335488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef TehRocks het volgende:
Locadia: 'nu doe ik het gewoon'

maar 2 wedstrijden verloren vorig seizoen ,was Luuk in vorm geweest was je nu voor de 4e keer op rij kampioen geworden :N
  donderdag 5 april 2018 @ 22:58:26 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178335490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:53 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het nog steeds jammer dat de reacties bij het nieuws bij PSVnetwerk uitgeschakeld staan, was altijd vermakelijk om zoveel domme reacties te lezen
Ja, dan besef je je ineens hoe gelukkig we ons hier mogen prijzen met het feit dat Scarface en PSVvEL hier de onderkant van het spectrum zijn.

Het kan echt NOG erger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')