abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2018 @ 17:14:35 #152
368283 ato
pi_178281888
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Plus tel hierbij de countryfans, en de gitaarfans op (okee die zitten ook bij Hongarije, maar ook daar is het extreem). Die goulashvreters zijn geen partij voor ons.
Oh ik geloof zeker dat Waylon het wint van Hongarije.
Waylon gaat ons verrassen met een mooi liveperfomance en Hongarije niet.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178281904
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:14 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ik geloof zeker dat Waylon het wint van Hongarije.
Waylon gaat ons verrassen met een mooi liveperfomance en Hongarije niet.
Als ie het maar subtiel stoer houdt, die metalband doet 3 minuten aan overacting.
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 17:16:18 #154
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178281924
quote:
Wat een azijnzeiker is het toch.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2018 @ 17:17:57 #155
368283 ato
pi_178281949
En ik heb het idee dat ik een beetje verliefd ga worden op zijn liveperfomance op 14 april in A'dam.
Waylon gaat zeker weten knallen op 14 april.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178281954
quote:
Eindzege Waylon blijft uit zicht na loting halve finale
SONGFESTIVAL

Ze lijken op politieke verkiezingscampagnes. De weken voor de eerste repetities van het Eurovisie Songfestival bieden een nerveuze stilte voor de storm waarin elke snipper nieuws de peilingsthermometer laat uitslaan. Nu de startvolgorde van de twee halve finales bekend is, weten we weer iets meer over de kansen van Waylon, die op 10 mei als achtste aantreedt.

Eerst het slechte nieuws: de gehoopte plek in de opening van de tweede halve finale ging aan de Oranje inzending voorbij. De organisatie koos, enigszins voorspelbaar, voor oud-winnaar Alexander Rybak als eerste act op het podium. Daarentegen ontliep Waylon gelukkig de zeer nadelige – want snel weer vergeten - startplekken 3 t/m 5. Verder is er weinig om over te juichen. Optreden na de vrij anonieme bijdrage uit Moldavië – dat zich overigens wel bijna altijd kwalificeert – is zeker niet ongunstig, de plek precies voor het favoriete Australië is dat wel.

De afgelopen weken is Waylon met zijn countryrocker Outlaw in ’Em wat weggezakt bij de bookmakers. Hij piekte op plek 6, maar staat inmiddels op 11. Vooral België stoof omhoog en is ons land ruim voorbij.

Volgende week zaterdag zullen de wedkantoren met interesse het in de Amsterdamse Afas Live gehouden Eurovision in Concert volgen. De live-mogelijkheden van de deelnemerartiesten én de reactie van de fans zijn daar voor het eerst open en bloot zichtbaar. Mogelijk kan Waylon daar zijn positie verbeteren.

Uiteraard: het eerste punt op de agenda voor de Nederlandse inzending is kwalificatie voor de eindstrijd. ,,Een formaliteitje’', kondigde Waylon bij zijn aanstelling met charmante bravoure aan. Ondanks de relatief sterke bezetting van de tweede halve finale moet Outlaw in ‘Em inderdaad sterk genoeg zijn voor plaatsing bij de eerste tien. Maar daarna? Voor Waylon telt maar één plek: de bovenste. En die is voorlopig nog uit zicht.
https://www.ad.nl/home/ei(...)lve-finale~a56c43b4/

Haha niet als eerste moeten is slecht nieuws? De boel moeten openen is over het algemeen gewoon een kutplek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wuwwa op 03-04-2018 17:42:47 ]
pi_178281999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:12 schreef Zen90 het volgende:
Zat me vandaag af te vragen hoe het ook alweer in zn werk gaat bij de beoordeling door de juries. Die hebben een lijst met aspecten die zij mee moeten nemen bij hun beoordeling? En welke onderdelen zijn dat?

Live zang, performance, kwaliteit van het lied?
Dat eigenlijk, in de praktijk aangevuld met eigen smaak, buren en diaspora-liefde, toevallig iemand kennen uit een andere delegatie, de zekerheid dat Malta een willekeurig land jou ook punten geeft, de politieke druk om op Mother Russia een bevriende natie te stemmen, en verder gewone televoting-zaken als vroeg of laat in de show en of de uitvoerende een lekker ding is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178282023
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:12 schreef ato het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij snel komt met zijn nieuwe video.
Ik las iets anders _O- Iets met een lange wekdag :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178282024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 12:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ziek, dus beter is het goed nieuws, want voel me al slecht. ;(
Beterschap!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:42 schreef Wuwwa het volgende:
Ik heb niet het idee dat Hongarije en Nederland uit hetzelfde vijvertje met stemmers moeten gaan vissen.
Mee eens. De een is volwassen country-rock en de ander is een soort Linkin Park. Zeker niet slecht, maar ik verwacht dat de meeste Waylon-stemmers een stuk ouder zijn dan de stemmers voor Hongarije.

Australië start op plek 9? :') Zelfs als ze dit soort stront insturen, beloont Europa het nog. Naja, misschien ziet het er live beter uit.
Plek 8 voor Waylon is perfect, al hoop ik voor Moldavië (plek 7) niet dat ze last krijgen van het Trijntje effect, zij was ook meteen vergeten toen de rockact na haar drie noten gespeeld had.
pi_178282046
quote:
Is dit die lul die op Twitter zo liep te mauwen toen Het Lied net gekozen was? Of ander krantschrijvend mannetje?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178282069
quote:
Oh oh oh wat wil hij toch graag dat Waylon faalt.
pi_178282081
Ik denk overigens dat Hongarije veel meer last van Nederland heeft dan andersom. Onderschat niet dat ESF-fans vooral een brede smaak hebben, meer dan dat er specifieke liefhebbers van een bepaald genre kijken. Waylon is de betere uitvoerende en het liedje ligt als, voorzichtig geïnspireerd door Paradise City, ook wat makkelijker in het gehoor voor die brede groep.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:25:05 #163
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178282092
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dit die lul die op Twitter zo liep te mauwen toen Het Lied net gekozen was? Of ander krantschrijvend mannetje?
Zure journalistiek bedrijft hij in ieder geval. Maakte Outlaw in 'Em helemaal af in de desbetreffende week.
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2018 @ 17:25:26 #164
368283 ato
pi_178282097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:15 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Als ie het maar subtiel stoer houdt, die metalband doet 3 minuten aan overacting.
Dat bedoel ik ook, Waylon gaat het mooi subtiel en stoer brengen en bewerkt de camera's.
De jongens van Hongarije gaan recht toe, recht aan rock brengen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178282099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:21 schreef BillDauterive het volgende:

Plek 8 voor Waylon is perfect, al hoop ik voor Moldavië (plek 7) niet dat ze last krijgen van het Trijntje effect, zij was ook meteen vergeten toen de rockact na haar drie noten gespeeld had.
Moldavië moet gewoon voor altijd EpicSaxGuy-achtige optredens doen. In een tijdperk waarin elk land zichzelf zo serieus mogelijk neemt kunnen zij dat uitstapje maken richting de belabberde ESF 00's, waar nog altijd veel fans van zijn (ik niet, maar als het er drie per jaar zijn is het wel een leuke afwisseling).
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:28:01 #166
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178282142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:21 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Beterschap!!

Bedankt!
Koel en donker bewaren
pi_178282145
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:25 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Zure journalistiek bedrijft hij in ieder geval. Maakte Outlaw in 'Em helemaal af in de desbetreffende week.
Ik denk dat hij geschrokken was toen bekend werd dat Nederland top 10 in de odds ging staan op het moment dat het lied gekozen was en hij het al meteen had afgekraakt. Nu het een beetje aan het zakken is qua aandacht heeft ie weer wat meer vertrouwen om het terug aan te pakken ('zie je wel dat ik gelijk had').
Hij geeft al aan dat het een relatief zware tweede semi is, wat weer aangeeft dat hij geen enkel verstand heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wuwwa op 03-04-2018 17:37:05 ]
pi_178282229
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat eigenlijk, in de praktijk aangevuld met eigen smaak, buren en diaspora-liefde, toevallig iemand kennen uit een andere delegatie, de zekerheid dat Malta een willekeurig land jou ook punten geeft, de politieke druk om op Mother Russia een bevriende natie te stemmen, en verder gewone televoting-zaken als vroeg of laat in de show en of de uitvoerende een lekker ding is.
Haha. :9
Dan was die 5e plaats voor O’g3ne zo slecht nog niet. :')
pi_178282233
quote:
Eerst het slechte nieuws: de gehoopte plek in de opening van de tweede halve finale ging aan de Oranje inzending voorbij.
quote:
Verder is er weinig om over te juichen. Optreden na de vrij anonieme bijdrage uit Moldavië – dat zich overigens wel bijna altijd kwalificeert – is zeker niet ongunstig, de plek precies voor het favoriete Australië is dat wel.
quote:
Ondanks de relatief sterke bezetting van de tweede halve finale moet Outlaw in ‘Em inderdaad sterk genoeg zijn voor plaatsing bij de eerste tien.
Bron quotes: https://www.ad.nl/home/ei(...)lve-finale~a56c43b4/

Waar heeft die Stefan het over. Gehoopte openingsplek? Moldavië dat zich bijna altijd kwalificeert? Moldavië heeft zich volgens mij de laatste jaren nauwelijks gekwalificeerd (1x in de laatste 4 jaar). En een relatief sterke bezetting van de 2e halve finale? :? Die Stefan snapt er echt niets van. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door libranl op 03-04-2018 19:45:20 ]
pi_178282285
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:32 schreef libranl het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waar heeft die Stefan het over. Gehoopte openingsplek? Moldavië dat zich bijna altijd kwalificeert? Moldavië heeft zich volgens mij de laatste jaren nauwelijks gekwalificeerd (1x in de laatste 4 jaar). En een relatief sterke bezetting van de 2e halve finale? :? Die Stefan snapt er echt niets van. :')
Ik snap bij hem ook niet waar hij zijn info steeds vandaan haalt? Hij zegt steeds dingen die echt niemand denkt/zegt, heel bijzonder. _O-
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:36:17 #171
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178282327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ik denk dat hij geschrokken was toen bekend werd dat Nederland top 10 in de odds ging staan op het moment dat het lied gekozen was en hij het al meteen had afgekraakt. Nu het een beetje aan het zakken is qua aandacht heeft ie weer wat meer vertrouwen om het terug aan te pakken ('zie je wel dat ik gelijk had').
Hij geeft al aan dat het een relatief zware tweede semi is, dat geeft al aan dat hij geen enkel verstand heeft.
Helemaal waar.. Het erge is dat hij mee zal gaan waarschijnlijk naar Lissabon en dat hij op deze manier Waylon moet gaan interviewen. Blijf lekker thuis en laat het AD iemand sturen die iets objectiever verslag kan doen aub!
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:36:27 #172
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178282333
Hij is echt zo’n faalpaal he _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2018 @ 17:39:17 #173
368283 ato
pi_178282382
Eigenlijk moeten wij gaan als ESF interviewers, wij hebben goede vragen.
Laten wij deze stellen door een goede interviewer bv Greys of WuWwa.

En wij weten best veel van ESF.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178282386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:32 schreef libranl het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waar heeft die Stefan het over. Gehoopte openingsplek? Moldavië dat zich bijna altijd kwalificeert? Moldavië heeft zich volgens mij de laatste jaren nauwelijks gekwalificeerd (1x in de laatste 4 jaar). En een relatief sterke bezetting van de 2e halve finale? :? Die Stefan snapt er echt niets van. :')
Voor kwalificatie van Nederland krijg je nu 1,13x je inleg. Dat is volgens mij nog minder dan wat je krijgt bij Feyenoord-Sparta of Ajax-NAC bij een zege van de thuisclub. Zó onzeker is het dus :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 april 2018 @ 17:40:10 #175
163650 Greys
pi_178282393
"gehoopte openingsplek"?

Is die kerel wel goed bij z'n hoofd? Echt NIEMAND hoopte dat ie moest openen.

God wat druipt het eraf dat ie wil dat ie faalt met z'n door hem verklaarde "zelfmoord op het podium". Vreselijk sneu dit soort types. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 03-04-2018 18:28:32 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')