abonnement Unibet Coolblue
pi_178273691
Ik wil in mijn tuin een vlonder van 400x400cm maken. Hierop wil ik dan in de zomer een zwembad van 3x2,5m plaatsen.
De vlonder maak ik met piketpalen om de 40 cm in de lengte richting en om de 100 cm in de breedte lrichting.
De onderbouw worden balken van 45x70mm.
Is dit stevig genoeg voor een zwembad?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_178273889
Ligt aan de hoogte van het zwembad.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178274356
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:07 schreef Jordy-B het volgende:
Ligt aan de hoogte van het zwembad.
de juiste maat van het zwembad is 260x160x65
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_178274693
uitgaande van een waterhoogte van 50cm, heb je het over 500 kilo per vierkante meter wat de vlonder moet kunnen dragen.

Ik denk dat je de overspanning in de breedterichting moet halveren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178275393
ik kan je geen antwoord geven op je oorspronkelijke vraag.
Wellicht heb je hier zelf ook al aan gedacht, maar ik vraag me wel af of het zwembad een harde bodem heeft, of dat je in de zomer een harde ondergrond onder het zwembad plaatst.

Indien niet, dan zakt de zachte (pvc) bodem door de waterdruk fijn tussen je vlonderplanken en dat lijkt me niet al te best voor het zwembad.
pi_178276199
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 12:36 schreef SummerBreeze het volgende:
ik kan je geen antwoord geven op je oorspronkelijke vraag.
Wellicht heb je hier zelf ook al aan gedacht, maar ik vraag me wel af of het zwembad een harde bodem heeft, of dat je in de zomer een harde ondergrond onder het zwembad plaatst.

Indien niet, dan zakt de zachte (pvc) bodem door de waterdruk fijn tussen je vlonderplanken en dat lijkt me niet al te best voor het zwembad.
Ik heb van die speciale schuimrubber maten onder het zwembad. Dit zou toch voldoende moeten zijn.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')