abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 april 2018 @ 14:23:12 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178406893
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 14:19 schreef wimderon het volgende:
Blake dankt God voor een mislukte start, matige race en teleurstellende derde plaats.
Blake is echt geen kut meer aan sinds hij van The Beast om is geslagen naar koorknaapje ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178406908
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Blake is echt geen kut meer aan sinds hij van The Beast om is geslagen naar koorknaapje ;(
God is het daar blijkbaar mee eens, want Simbine bedankte hem nog voor het talent dat hij van hem had meegekregen.
pi_178410456
De sjook van Cate is ook nog niet vermeld. Bij dezen dus.
pi_178418890
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:23 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Matig, slecht van Walsh ook. Wint met 21.41
Zit je klaar voor de werken van Hamish, Charlie, Harry en co.?
pi_178418939
Alleraardigst klimmetje nog in de slotfase, Charlie staat bijna stil.
pi_178420814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 02:00 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zit je klaar voor de werken van Hamish, Charlie, Harry en co.?
Dat heb ik niet gered. Ik zie dus wel dat Cam Meyer z'n brommer dus blijkbaar toch nog heeft laten overvliegen uit Apeldoorn.
pi_178425215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 08:36 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gered. Ik zie dus wel dat Cam Meyer z'n brommer dus blijkbaar toch nog heeft laten overvliegen uit Apeldoorn.
Net als Harry :Y

Ondertussen faalt Warner met de polsstok, terwijl hij ruim 200 punten voorsprong had en sjookt Pozzi weer eens. Inmiddels ook stortregen trouwens.
pi_178425302
Hier trouwens terug te kijken als je even Brits wordt: https://www.bbc.co.uk/programmes/p062rd6w
pi_178426134
Caster op de brommer.
pi_178430050
quote:
Je bent nooit te oud om aan (top)sport te doen. Dat bewijst de Canadees Robert Pitcairn. Drie maanden voor hij 80 kaarsjes mag uitblazen, debuteerde de kranige atleet dinsdag op de Commonwealth Games in het Australische Gold Coast.

Pitcairn nam met partner Nicole Rossignol deel aan een duocompetitie in het schieten. De twee eindigden als achtste op zestien koppels.

“Ik beschouw het als een eer dat ik een leeftijdsrecord neerzet en ik ben dankbaar dat mijn gezondheid het nog toelaat competitief te zijn op deze Spelen”, vertelde hij. “In mijn internationale schietcarrière heb ik vele successen gekend. Deze deelname aan de Commonwealth Games beschouw ik als het orgelpunt.”

Pitcairn is een voormalig piloot met meer dan 24.000 vlieguren op de teller. Hij is, naast zijn sportieve prestaties, ook bekend omdat hij ooit een kaping kon beëindigen. Een man had op een vlucht tussen Winnipeg en Edmonton, waarvan Pitcairn piloot was, een airhostess met een mes gegijzeld en eiste dat het vliegtuig, met 120 mensen aan boord, koers naar Cyprus zou zetten. “Het was een Turkse Cyprioot die in de oorlog zijn twee broers had verloren en terug wilde keren naar Cyprus om er de dood van zijn broers te wreken”, legt Pitcairn uit. “Uiteindelijk kon ik hem overtuigen naar Saskatoon te vliegen. Tegen de tijd dat we landden, was hij al wat gekalmeerd en kon ik hem de kaping uit het hoofd praten.”
pi_178440423
Blijkbaar is powerlifting voor para-atleten een dingetje in Nigeria, want ze zwiepen alle gouden medaljes.
pi_178447139
Chespol geklopt op de steeple en dan nog door een Jamaicaanse of all places.

Bij het speerwerpen Mitchell met de verste worp sinds 2013.
pi_178461998
Wat een parcours voor de mountainbike :D

De dame uit Lesotho moet je eigenlijk tegen zichzelf in bescherming nemen. Dit kan niet :')
pi_178466510
Eerste goud en zelfs de eerste medalje ooit voor de Britse Maagdeneilanden dankzij McMaster. Bett ging een tikje overmoedig van start en stierf compleet in de laatste 100 meter, heywoodu vindt dit leuk.
pi_178475183
quote:
In Gold Coast, Australië, vinden momenteel de Commonwealth Games plaats. Traditioneel maken Afrikaanse atleten van de gelegenheid gebruik om spoorloos te verdwijnen, na de Spelen opnieuw op te duiken, en asiel aan te vragen.

Acht. Reeds zoveel Kameroense atleten hebben sinds 4 april, de start van de Commonwealth Games, voor het hazenpad gekozen. De Kameroense officials zitten met de handen in het haar, want 2 van hen lieten voor hun wedstrijd verstek gaan.

Agbo Nso, de Kameroense delegatieleider, ziet de verdwijning met lede ogen aan. "De atleten maakten deel uit van een team dat voor de Commonwealth Games nog een trainingskamp inlaste. Maar slechts 6 van hen kwamen uiteindelijk opdagen voor hun respectievelijke competities."

Ook David Grevemberg, de CEO van de Commonwealth Games, vond het teleurstellend dat de atleten niets van zich lieten horen. "Maar ze zijn hier als gast, en zolang hun visum geldig is, zijn ze vrij om te reizen."
Australische organisatie kan er niet om lachen
De Kameroeners zijn niet de enige verdwenen atleten op deze Spelen. Ook een squashduo uit Sierra Leone, 1 Rwandese en 2 Oegandese atleten zijn onvindbaar.

Dat atleten (en officials) in het kader van een sportevenement onderduiken met de bedoeling later asiel aan te vragen, is niet nieuw. Ook op de Commonwealth Games van 2006 was dat het geval. Toen kreeg de Australische overheid maar liefst 26 aanvragen.

Peter Beattie, de voerman van het organiserend comité, liet verstaan dat het zo ver niet zou komen. "Ik kan hier niet om lachen. Er is een systeem om dit af te handelen en daar zullen we dan ook gebruik van maken."
pi_178487008
Net vrouwenrugby gekeken
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178487272
Kenia 1-2-3 bij de 3000 meter SC. Al zat er bijna een Canadees tussen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178489192
Julius plaatst zich niet eens voor de finale :')
pi_178489398
Aan het genieten van het polstokhoogspringen bij de dames. Wat een lichamen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178495122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:40 schreef Nielsch het volgende:
Aan het genieten van het polstokhoogspringen bij de dames. Wat een lichamen!
Prima winnares ook.
pi_178496346
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:12 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Prima winnares ook.
Ik was een beetje verliefd...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 april 2018 @ 20:18:47 #122
194695 franklop
Fran knock
pi_178496405
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik was een beetje verliefd...
NewmanGodin
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178498503
Ik wacht tot heywoodu zich meldt voor de 4x100 meter morgen, met de altijd sympathieke Richard Kilty.

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:23 schreef heywoodu het volgende:

pi_178522571
Callum Hawkins lag op kop in de marathon, met nog iets meer dan 2 kilometer te gaan. Toen stortte hij in. Wanneer de nummer 2 hem passeert ligt hij er nog steeds (video in tweet).



mhardysport twitterde op zondag 15-04-2018 om 02:37:11 Absolutely ruthless in the marathon...leader Callum Hawkins collapses in real trouble and Mike Shelley waltzes past without a second glance... https://t.co/TuDwLCYOwv reageer retweet
pi_178524921
New Zealand wint zowel bij de dames als heren het rugbygoud.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 15-04-2018 12:25:07 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')