abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 april 2018 @ 23:30:45 #1
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178268535
Heb binance met 2fa met een google authenticator, veilig staan. Nu wil ik graag een backup maken. ( of iets in die trent voor als mijn iphone ooit weg is/ kapot gaat.. iemand enig idee hoe?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178269256
Je kunt geen backups maken van authenticator. Soms krijg je recovery codes erbij maar dat is lang niet bij iedere dienst het geval.
pi_178271956
De backup code had je moeten opslaan toen je de 2fa aanmaakte.

Die had je in Authy kunnen invoeren en had je nooit meer een backup hoeven maken. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178280655
Authy schijnt het wel te kunnen, maarja dan meot je alles gaan disablen op 2FA en weer enablen ofzo? Iemand hier ervaring mee?
Lambo of Rekt
pi_178280688
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:14 schreef EggsTC het volgende:
Authy schijnt het wel te kunnen, maarja dan meot je alles gaan disablen op 2FA en weer enablen ofzo? Iemand hier ervaring mee?
Dat inderdaad.

Nieuwe 2FA codes fixen..
pi_178280705
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:15 schreef TwztId het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Nieuwe 2FA codes fixen..
Ja, maar hoe werkt dat met de validated accounts, blijven ze validated? Sommige exchanges hebben 2FA nodig voor validation... dus als ik nu, laten we zeggen bij BINANCE, 2FA disable, en dan weer enable met authy, blijft mn validation (met ID en alles) wel in tact?
Lambo of Rekt
pi_178280762
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar hoe werkt dat met de validated accounts, blijven ze validated? Sommige exchanges hebben 2FA nodig voor validation... dus als ik nu, laten we zeggen bij BINANCE, 2FA disable, en dan weer enable met authy, blijft mn validation (met ID en alles) wel in tact?
Ok nee sorry geen ervaring mee, maar ik neem aan van wel toch.. je hoeft alleen je ID weer te valideren als je je 2FA kwijt bent ofzo..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')