abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 april 2018 @ 20:40:01 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178496816
Oh jongens, ons oppasmeisje heeft haar primeur vanavond :o O+ Met zijn tweetjes naar de kroeg, it’s been a while.
  vrijdag 13 april 2018 @ 22:45:01 #162
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178499012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:40 schreef Quoi het volgende:
Oh jongens, ons oppasmeisje heeft haar primeur vanavond :o O+ Met zijn tweetjes naar de kroeg, it’s been a while.
Is max niet wat jong om naar de kroeg te gaan?


:+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 13 april 2018 @ 23:12:23 #163
73386 Fazz
onderweg
pi_178499623
veel plezier Q B:)B
  vrijdag 13 april 2018 @ 23:20:09 #164
73386 Fazz
onderweg
pi_178499781
Zeg, even klagen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 april 2018 @ 07:31:11 #165
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_178503609
Herkenbaar fazz. Onze oudste is elke dag vrolijk en blij en de jongste elke dag boos en driftig. Ik vind het zelf erg vermoeiend maar ook voor haar lijkt het me niet leuk om je zo vaak zo boos te voelen.
Ze kan gelukkig al veel praten en dus duidelijk maken wat ze wil (al lijdt dat ook vaak tot driftbuien omdat het dan niet kan/mag)
Geen tips verder want wij weten het ook niet behalve hopen dat het over gaat/minder word.
pi_178506978
Wat lijkt mij dat vervelend fazz.

Hier heeft de ziekenboeg zijn intrede gedaan. Zo ongeveer niet geslapen vannacht omdat ik 's nachts geen zetpillen durf te geven ivm koortsstuipen. L heeft wel geslapen in ons bed, wat al aangeeft hoe ziek hij was. Vanochtend niet beter, net kon hij nog wel zingen en opzich gaat eten en drinken ook niet verkeerd. Niet op z'n L's maar gewoon prima. Nu slaapt hij. En voor vanavond heb ik homeopathische zetpillen gehaald wat de nare bijwerkingen van de koorts wel weg haalt maar de koorts niet laat zakken dus wat dat betreft geen verhoogde kans op koortsstuipen. Viburcol heten ze. Collega's zijn er fan van dus ik ben benieuwd hoe de nacht gaat.
pi_178508131
Koortsstuip en paracetamol zijn toch geen link? Snap wel waarom je dat denkt, maar volgens mijn huisarts heeft het niets met elkaar te maken.
M. kreeg gisteren ook een zetpil omdat ze veel last van doorkomende tanden en kiezen heeft. Eerder dan 22 uur kregen we haar ook niet op bed en om 22.15 kotste ze heel mijn vriend onder. Eindelijk eens gerechtigheid :Y)
  zaterdag 14 april 2018 @ 13:19:41 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178508294
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:12 schreef Mies_poes het volgende:
Koortsstuip en paracetamol zijn toch geen link? Snap wel waarom je dat denkt, maar volgens mijn huisarts heeft het niets met elkaar te maken.
Oh? Ik begreep juist dat een kind een koortsstuip kan krijgen als de PCM is uitgewerkt en de temperatuur ineens weer snel stijgt. Zal er eens extra naar googlen.

Beterschap Nazil! En jij ook Mies ;).

@Fazz, heeft ze reden om te 'klagen'? Tandjes, kramp, (groei)pijn, verveling, sprongetje, onbegrip...? Wel lastig en vermoeiend inderdaad... :*.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 april 2018 @ 13:59:42 #169
269689 crew  Viv
pi_178508943
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:19 schreef Burdie het volgende:
Oh? Ik begreep juist dat een kind een koortsstuip kan krijgen als de PCM is uitgewerkt en de temperatuur ineens weer snel stijgt. Zal er eens extra naar googlen.
quote:
Vroeger dacht men dat het toedienen van koortswerende middelen als paracetamol aan zieke kinderen, een koortsstuip kon voorkomen. Uit onderzoeken is echter gebleken dat dit niet helpt. Wel kan paracetamol ervoor zorgen dat uw kind zich minder ziek voelt. Als u paracetamol geeft, is het beter dit om de vier tot zes uur te geven (zetpillen om de acht uur) totdat de koorts over is. Als paracetamol niet volgens dit schema wordt gegeven, kan de temperatuur gaan schommelen waardoor juist koortsstuipen kunnen worden uitgelokt.
https://www.jeroenboschzi(...)19%20koortsstuip.pdf

Hier een uitgebreidere uitleg: https://www.ouders.nl/vra(...)n-koortsstuip-20-mnd

Als ZZ koorts heeft probeer ik het juist zo uit te mikken dat ze 's avonds nog een zetpil (met paracetamol) mag, en we hebben dan meestal best een goede nacht. :Y)
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:24:55 #170
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178509278
Fazz en Snoenk, wat lijkt het me lastig om je kind zo mee te maken. Sja, en redenen voor ongelukkig zijn zullen jullie al hebben uitgesloten, lijkt me.... Misschien wel een fase :') Succes.

Nazil, jammer dat de verwachte ziekenboeg niet is uitgebleven. Hopelijk knapt L snel op zodat jullie van een vrij weekje kunnen gaan genieten. Ik geef zelf wel een pcm zetpil als er pijn is. En als er ook geen sprake is van hele hoge koorts, zal het schommelen van de temperatuur wel meevallen. Maar je moet natuurlijk ook gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Beterschap!

Wij hadden een heerlijk avondje weg. Max is blijven slapen, dus het oppasmeisje heeft een 'chill' avondje gehad. En over pcm gesproken, ik neem er 2, want man man man, ik kan het niet meer zo goed hebben, een biertje (of wat).

Vanmorgen overigens even de stad in gesjeesd zonder wagen oid. Even naar de bieb, maar ook nog een even een kado kopen voor mijn vriend/papa. Zo'n loslopende halve-peuter (!! we hebben alles doorgemaakt: op de grond liggen met een driftbui, heel hard dingen wegsmijten en heel hard de andere kant op rennen :{ :D ) houd je bezig, al winkelend. Gelukkig was hij ook heel lief en heeft hij een prachtige kleurplaat ingekleurd voor zijn vader.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:26:57 #171
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178509300
En je houdt van boeken of niet :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 april 2018 @ 14:51:51 #172
269689 crew  Viv
pi_178509647
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:24 schreef Quoi het volgende:
En over pcm gesproken, ik neem er 2, want man man man, ik kan het niet meer zo goed hebben, een biertje (of wat).
Ja joh, geef je lever nog een trap na ;) wel fijn van jullie avondje weg!
pi_178510693
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]


[..]

https://www.jeroenboschzi(...)19%20koortsstuip.pdf

Hier een uitgebreidere uitleg: https://www.ouders.nl/vra(...)n-koortsstuip-20-mnd

Als ZZ koorts heeft probeer ik het juist zo uit te mikken dat ze 's avonds nog een zetpil (met paracetamol) mag, en we hebben dan meestal best een goede nacht. :Y)
Het gaat mij dan idd om het uitwerken van de pcm midden in de nacht, waardoor ik er geen zicht op heb. Overdag ben ik makkelijker. Ik weet dat de kans sowieso klein is maar na het drama (in mijn kinderogen) met mijn broertje ben ik liever safe than sorry.

Quoi ibuprofen is beter bij een kater ;)
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:31:49 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178513284
Nou, een pcm’etje werkt uitstekend bij een beetje hoofdpijn bij mij hoor. En dat is ook alles.

Lekker weer is het mensen! 8-)
pi_178515029
Het was ook niet dat die pcm niet voldoende zou werken maar pcm werkt op de lever en ibuprofen op de maag. En aangezien alcohol ook op de lever werkt, is ibuprofen beter. Maar goed, vakidioot.

Idd lekker weer! L wilde ondanks de koorts vanmiddag op de schommel, fietsen, wandelen en in de zandbak. Kind kon niet lopen zo wankel stond hij op z'n benen maar dit moest. Ok dan 8)7
Het begint de goede kant op te gaan. Pcm is uitgewerkt en ik had de viburcol (autocorrect probeert er vibrator van te maken :+) gegeven en volgens mij deed dat wel wat. Hij kreeg weer praatjes, moest lachen om wat er op tv gebeurde en was minder huilerig. Ik ben benieuwd naar vannacht.

Guikje = druifje en gakje = jasje. Met Engelse g beide. Note to self voordat ik denk dat hij wat anders bedoelt :')
pi_178516647
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:50 schreef Nazil het volgende:
Het was ook niet dat die pcm niet voldoende zou werken maar pcm werkt op de lever en ibuprofen op de maag. En aangezien alcohol ook op de lever werkt, is ibuprofen beter. Maar goed, vakidioot.

Wat is je vak dan?
:)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 april 2018 @ 21:20:45 #177
269689 crew  Viv
pi_178516711
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:16 schreef mignonne het volgende:
Wat is je vak dan?
Nazil is drogist, Quoi is arts, dus die redt zich wel hoor. :)
pi_178516776
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:20 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nazil is drogist, Quoi is arts, dus die redt zich wel hoor. :)
De quote die mignonne aanhaalt, klopt inderdaad niet :)
pi_178516790
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:20 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nazil is drogist, Quoi is arts, dus die redt zich wel hoor. :)
Dat van Quoi wist ik wel hoor!

Ik verbaasde me over de uitspraak icm vakidioot en dan bijna in 1 adem kiezen voor viburcol.

Een voordeel, viburcol werkt iig noch op de lever, noch op de maag. Enkel op de portemonnee.
:)
pi_178516867
Fazz :* lastig is dat he. Ik herken het wel, gelukkig in fases, maar die kunnen rustig een paar weken duren ja }:|. Heeft F weinig last gehad van tandjes? Wie weet komen er wel kiezen aan voor O, die zijn voor sommige kinderen ook gewoon nasty. En niet willen eten?.. nouja het zou kunnen. En het gaat over!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 april 2018 @ 21:32:37 #181
269689 crew  Viv
pi_178516903
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:24 schreef WupWup het volgende:
De quote die mignonne aanhaalt, klopt inderdaad niet :)
Nazil bedoelde waarschijnlijk paracetamol werkt kan bijwerkingen geven op de lever en ibuprofen werkt kan bijwerkingen geven op de maag, dan klopt het wel. :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:26 schreef mignonne het volgende:
Ik verbaasde me over de uitspraak icm vakidioot en dan bijna in 1 adem kiezen voor viburcol.

Een voordeel, viburcol werkt iig noch op de lever, noch op de maag. Enkel op de portemonnee.
O+
pi_178516960
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:32 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nazil bedoelde waarschijnlijk paracetamol werkt kan bijwerkingen geven op de lever en ibuprofen werkt kan bijwerkingen geven op de maag, dan klopt het wel. :)

[..]

O+
Kan, dat ze dat bedoelde, maar ook paracetamol kan bijwerkingen geven op de maag. Bij nsaid's komt dat natuurlijk vaker voor, maar ook die medicatie wordt natuurlijk gewoon door de lever verwerkt. Dus nee, ik ga er niet in mee ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 14 april 2018 @ 21:40:34 #183
269689 crew  Viv
pi_178517034
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:36 schreef WupWup het volgende:
Kan, dat ze dat bedoelde, maar ook paracetamol kan bijwerkingen geven op de maag. Bij nsaid's komt dat natuurlijk vaker voor, maar ook die medicatie wordt natuurlijk gewoon door de lever verwerkt. Dus nee, ik ga er niet in mee ;)
Ik weet het, maar ik kan me voorstellen dat dit de kort-door-de-bocht-versie is die ze in de drogist tegen haar klanten vertelt.

Maar goed, iemand nog iets over dreumesen? :)
  zondag 15 april 2018 @ 02:33:59 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178522396
Yes, ik heb nog eventjes een dreumes, die op een soort rood puntige krentenbol lijkt, maar zich er kranig doorheen slaat! Trots op die kleine zeg O+

Door de waterpokken wel koorts af en toe, hangerig en vrijwel niets eten. Ze dronk wel prima, maar had al vier dagen niet gepoept....
En dat kwam er vanmorgen aan alle kanten uit bluppen, zo had ik het nog nooit meegemaakt op de dementerenden-afdeling in het verpleeghuis na :')

En gelukkig ook zaken als meedansen met Frozen doet ze nu ook steeds, eigen brood smeren en meer van dat soort dingen :o
Kletst de oren van onze kop, heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 15-04-2018 14:33:07 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178530181
Eigen brood smeren :D
Dat had ik nog niet eens bedacht.

Leuk dat mee dansen. Hier zingt ze steeds meer stukjes van liedjes mee. Zo schattig.
Vandaag was de vierjarige dochter van een vriendin hier en ze kunnen echt leuk samenspelen nu. De deur naar de tuin open gezet en ze hadden lol met bloemetjes plukken en achter elkaar aan fietsen etc.

Emmy wil de laatste tijd vaak opgetild worden en probeert dit af te dwingen en soms mag papa van haar iets niet doen, maar wil zij dat ik dat doe. Dat is wel nieuw. Kleine dictator
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 15 april 2018 @ 18:13:20 #186
269689 crew  Viv
pi_178535857
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 02:33 schreef Molo het volgende:
Yes, ik heb nog eventjes een dreumes, die op een soort rood puntige krentenbol lijkt, maar zich er kranig doorheen slaat! Trots op die kleine zeg O+
Beterschap nog!
quote:
eigen brood smeren
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:39 schreef Arja het volgende:
Eigen brood smeren :D
Dat had ik nog niet eens bedacht.
Zelf brood smeren was hier laatst aanleiding voor een klein drama. :') Ik liet het ZZ proberen en ze snapt het concept wel, alleen na een paar keer smeren likte ze het mes af en wilde ze dat opnieuw in het bakje roomkaas steken, maar dat mocht dus niet van mij. Huilen joh! :X
  zondag 15 april 2018 @ 20:59:37 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178540191
@Vivi: Over je post over werk. Ja, weer loonslaaf worden is best een stap! De vrijheid is erg fijn geweest zo in de afgelopen tijd, maar de pieken (en dalen) in werklast en me continu moeten bekommeren om (toch niet zo flexibele) opvang zal ik niet missen. Ik snak ernaar om mijn week te kunnen organiseren en werk en privé te scheiden. En ik hoop komende week goed nieuws te hebben op dat vlak :)

Ik dacht dat het wel leuk was om naar de 'koeiendans' te gaan vandaag. Dat dacht de rest van de stad ook, want mèn wat druk! Toch was het mooi om te zien, die uitzinnige beesten. Hoogtepunt voor Max waren toch de tractoren die er stonden. En hij aaide een koe, die zijn (haar?) hoofd omdraaide en Max daardoor op de grond maaide :D Zo'n koeienkop is dan best groot.

Max liep dit weekend trouwens voor het eerst met zo'n miniboodschappenwagentje in de supermarkt. Leve de stang erboven waarmee ik 'm kon sturen, anders zou hij levensgevaarlijk worden, maar verder heel leuk eigenlijk.

Hebben die van jullie weleens een middaghumeur na het middagdutje? Hier wordt meneertje af en toe zo verschrikkelijk sacho wakker.
pi_178540536
Q ja hier ook wel eens.

Ik moest vandaag zo lachen. We liepen op straat en zagen een poesje. Dus emmy erachteraan POES!

Maar die poes ging er natuurlijk vandoor.

Emmy stopt, gooit haar armpjes in de lucht en zegt POTDIKKIE!
pi_178540541
Hier ook regelmatig een slecht humeur na het wakker worden. Soms is hij wakker en wil hij dat ik naar boven kom maar blijft dan nog gewoon een kwartier opgerold in z'n bed liggen. :')

Vandaag een hele boze dreumes want hij werd na 30 minuten van zijn middagdutje ineens gillend wakker.
Boos want hij kon niet meer slapen, boos want wel moe.

Snel boterham er in geharkt en stuk gaan fietsen in de bakfiets. Viel hij na 15 minuten in slaap dus heb ik maar doorgefietst tot hij wakker werd omdat ik het anders zo zielig voor hem vond.
Nondeju zeg, ruim 2 uur met een niet-elektrische bakfiets rond gefietst..

[ Bericht 0% gewijzigd door ReginaFalange op 15-04-2018 21:46:30 ]
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_178540622
Phoebe ware moederliefde dat O+
pi_178540733
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:15 schreef Arja het volgende:

Emmy stopt, gooit haar armpjes in de lucht en zegt POTDIKKIE!
:D :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zondag 15 april 2018 @ 21:31:46 #192
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178540960
RF, goede inspanning :D Gelukkig was het heerlijk fietsweer.

Arja, wat een bak. Hier liggen we ook zo vaak dubbel. Hij begint ook echt grapjes uit te halen. Heeft hij vanavond helemaal de slappe lach omdat hij erachter kwam dat hij door de penne (pasta) ook kon blazen.

Wij zitten overigens in een ijzeren regime. Zodra iets op is heeft Max het meteen gezien ("isse op") en moet het meteen worden opgeruimd ("isse opruimen"). Dan pakt hij het op en brengt het naar de keuken, zet het op het aanrecht. Dat gaat niet altijd goed, want vanmiddag sneuvelde er een schaaltje, maar vaker wel en dan is het best handig.
pi_178541361
Opruim dreumes!

Ik heb een poets dreumes die de hele dag met een doekje alles poetst em geobsedeerd is door de stofzuiger.

Misschien kunnen ze samen een start upje beginnen?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_178541425
Oh dan kan mijn tuttebel ook meedoen met haar smetvrees!
Alles wat ze tegenkomt en geen speelgoed of etenswaar is wordt met een luid BAH naar me toe gebracht.
Al kruipend overigens want bijna 16 mnd en nogsteeds weigert mevrouw te lopen :')
pi_178541537
Toch gek he, dat het al zo vroeg in ons zit om je eigen huis schoon en netjes te houden.

De reclamefolders werden hier vandaag door de brievenbus geduwt. M roept heel hard DAAA(r), ging de post halen en smeet de hele handel meteen in de vuilnisbak. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_178541678
Ik kijk voor ik iets in de prullenbak gooi eerst of er niet speelgoed in ligt :D
Dat ding is kennelijk magisch
pi_178542006
James sleept bij voorkeur de prullenbak door het huis ;') En heel boos dat het niet lukt als hij vol zit.
S. 2014
J. 2016
pi_178542614
Achter miniwinkelwagen lopen was hier een hit, ze is niet zo groot dus kwam er amper bovenuit maar volgt me gewoon O+. Alleen wilde ze wel graag de wcpapierhond en kattenvoerkat aaien en meenemen :D O+.

quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:15 schreef Arja het volgende:

Emmy stopt, gooit haar armpjes in de lucht en zegt POTDIKKIE!
_O- :D

Lekker fietsweer voor RF.

Prullenbakken ftw. Dingen er in opdracht in doen wordt helaas al minder interessant. Iets vies noemen resulteert wel eens in een verplaatsing naar de prullenbak :D.

[ Bericht 6% gewijzigd door Unihipili op 15-04-2018 23:06:55 ]
  zondag 15 april 2018 @ 23:11:08 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178542752
Mooie verhalen allemaal man :D

Larf was vandaag voor het eerst verlegen! goeie vriend van me uit het buitenland was op bezoek en duurde echt lang voor ze hem (tikkie uitbundig iemand :+ ) durfde aan te kijken en hij "goed volk" was :+

Dat opruimen heeft Larf niet van Koos of mij, ik wijt het maar aan de ordenings- en sorteringsdrang die dreumesjes hebben. Soort van de blokkenstoof maar dan de "wijde wereld" versie

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 15-04-2018 23:49:51 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 15 april 2018 @ 23:43:46 #200
269689 crew  Viv
pi_178543126
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:59 schreef Quoi het volgende:
En ik hoop komende week goed nieuws te hebben op dat vlak :)
Ik ga voor je duimen! *O*
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 22:05 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kijk voor ik iets in de prullenbak gooi eerst of er niet speelgoed in ligt :D
Dat ding is kennelijk magisch
ZZ stopt vaak haar houten speelgoed keukengerei in de oud papier-mand, of puzzelstukjes. :D
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 23:01 schreef Unihipili het volgende:
Alleen wilde ze wel graag de wcpapierhond en kattenvoerkat aaien en meenemen :D O+.
Nohhh wat schattig zeg! O+
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 23:11 schreef Molo het volgende:
ik wijt het maar aan de ordenings- en sorteringsdrang die dreumesjes hebben. Soort van de blokkenstof maar dan de "wijde wereld" versie
Gisteren lagen er ineens 2 spenen op een plek waar er eerder maar eentje lag, had ZZ dus een andere gevonden en ze bij elkaar gelegd. :D Aan tafel ook, geef haar een stukje sla of zo en dan legt ze het op haar bord precies bij een ander stukje sla. :Y) Leuke dingen zijn dat om te observeren.
  maandag 16 april 2018 @ 00:50:14 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178543949
Word ik net "geroepen" door Larf, ligt ze heel zielig in haar bedje.
Dus ik vraag of ze eten wilde, "NEE", of ze wilde drinken, "NEE".
Wat ze dan wilde? "BED BED!!!" (dekbed), dus ik haar flink toegestopt en toen ging ze echt direct weer tukken :D

Het is ook geheel niet duidelijk dat we een peuterdictator en meisjesmiepje in huis hebben hier hoor _O- _O- _O-

(ze kan prima dekbed over zich heen trekken namelijk, muts _O- )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178553539
Maar het is toch veel fijner als mama dat doet O+.
pi_178554049
Haha die Larf

Emmy's stopwoordje is "oh nee!".
En ze zegt dat op zeer dramatische toon als er een stukje brood, kaas, worst op de grond valt, als haar handjes vies zijn, als ze zich stoot, als een programma is afgelopen, als ze vast zit met haar fietsje etc.

Gister ging mijn man het grasveld maaien, maar die grasmaaier had zijn beste tijd gehad. De hele tuin stond blauw. Emmy komt naar het raam gerend, aanschouwt de boel: Oooh nee!
  maandag 16 april 2018 @ 14:54:28 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178554335
Hehehehe, prachtig dat ja, die kleine dramaqueens :D

Hallo wordt hier ook op geloof ik twintig verschillende manieren uitgesproken, allemaal net weer anders bij andere situaties.
Mooi man

Ik ben godzijdank vrij vandaag, mevrouw heeft namelijk niet meer geslapen na een uur of 1... Gewoon niet. Viel om 9 uur in slaap op de bank, dus toen ben ik haar slapende weg gaan leggen en er zelf ook maar ingekropen.
Gedoe :+

Ze jat trouwens ook steeds mijn make up en kan o.a. het woord 'eyeliner' beter uitspreken dan de naam van papa _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 april 2018 @ 14:55:14 #205
73386 Fazz
onderweg
pi_178554360
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 21:30 schreef Crumpette het volgende:
Fazz :* lastig is dat he. Ik herken het wel, gelukkig in fases, maar die kunnen rustig een paar weken duren ja }:|. Heeft F weinig last gehad van tandjes? Wie weet komen er wel kiezen aan voor O, die zijn voor sommige kinderen ook gewoon nasty. En niet willen eten?.. nouja het zou kunnen. En het gaat over!
Ik kan echt niets bedenken waarom ze zo piept :) Tanden heb ik wel aan gedacht maar niets te zien, de vorige 4 waren er ook opeens.
Misschien zijn het nog de naweeën van het ziek zijn, ze heeft wel echt moeten aansterken.

Afgelopen weekend heeft ze veel geslapen, weer 3 slaapjes overdag en 2 nachten doorgeslapen ( *O* ) Misschien dat die slaap haar humeur ook goed zal doen :9
pi_178561247
Heerlijk al die dreumes verhalen en praatjes O+

Fazz zou ze misschien gefrustreerd zijn omdat ze meer wil dan kan?
Ik snap dat het voor jou heel vermoeiend is om de hele dagen met een jengelend kind te zitten. Helemaal omdat je biet weet wat je voor haar kan doen. Hopelijk slaat het snel om.
Maar heey een door slaap kind _O_ heerlijk hoor

Molo :o gelukkig dat je vrij was idd. Je zult nu wel veel make up nodig hebben om je wallen te verbergen ;) ellendige waterpokken.

Quoi hoe staat het met de sollicitaties?

Mijn dreumes is ook al zo leuk O+ wat een heerlijk mannetje is het toch.
Zijn jullie kindjes ook zo graag buiten? S wil het liefst helemaal niet meer naar binnen en rent de hele dag rond in de tuin of we gaan een rondje wandelen waarbij hij uitbundig naar elke auto of fietser zwaait. Zelfs de meest chagrijnige mensen moeten om hem lachen en zwaaien dan terug. Zo mooi om te zien O+
pi_178562375
L. vindt het buiten ook heerlijk Ikke! Ze komt nu ook echt mee in de speeltuin, en in onze eigen tuin is het speelhuisje met werkende deurbel grote favoriet. Een beetje jammer dat wij knettergek worden van dat continue gedingdong, maar ach, zij heeft dikke pret. :D

Wat groeien ze toch dit jaar! Ik ben zaterdag teruggekomen van een week buitenland, doet ze ineens een koe, bij, hond, beer, leeuw, tijger (oké, die laatste drie zijn allemaal hetzelfde :+ ) na en lijkt ze ineens alles wat we aan simpele dingen tegen haar zeggen te snappen. :o
pi_178562618
Hahaha eyeliner zeggen.

Sel ja dat gaat ineens zo snel dan he!

Emmy is ook hele dagen buiten en we kunnen nu ook in de tuin werken als ze wakker is. Ze ging op de nieuwe grasmaaier zitten en liet zich rondrijden. En onkruid in de kliko gooien en regenwormpjes ontdekken en met een takje krassen in de aarde O+

Maar wat is ze tegenwoordig vaak vies op een dag :D . Ik geloof dat we maar wat oude buitenspeelkleding moeten aantrekken als we naar buiten gaan.
pi_178563999
Mijn tip voor rondkruipende dreumes/peuter; een overal!
Broer had er een en daar hebben we zoveel plezier van gehad dat zij nu haar eigen heeft met naam achterop.
Geen kleren die kapot worden gekropen en viesworden ga je gang!

Nah ploatje bie t proatje werkt niet :')

[ Bericht 7% gewijzigd door BlueEyes op 16-04-2018 21:41:28 ]
  maandag 16 april 2018 @ 22:20:53 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178565960
Jammer dat het plaatje niet werkt. Ik vind het een goed idee! Zodra het hier ook kan, gaat de deur open. Heerlijk, zo'n mannetje dat een beetje in en uit huis banjert.

Vandaag hebben mijn ouders weer opgepast. Vanaf morgen is de gastouder weer beschikbaar (en de week erna weer niet :{ ), dus zijn we nu weer even uit de brand.

Ik kijk voor de 2e keer De Opvoeders op NPO1. Vermakelijk wel. Al is het alleen maar de 3-jarige drieling die onze issues met slechts 1 eigenwijze dreumes in het niet doet vallen. Hoog EO-gehalte, maar ik vind het leuk om te zien hoe elke ouder het weer anders aanpakt: grenzen stellen en loslaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 16-04-2018 22:38:34 ]
  maandag 16 april 2018 @ 22:30:39 #211
73386 Fazz
onderweg
pi_178566184
Grappig programma hè Quoi, hier staat het ook aan.

Zijn de waterpokken weer op z’n retour Molo?

En buitenspelen O+ Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn met O. Ze stopt nog veel in haar mond dus ik zal flink moeten blijven vegen rond de blauwe regen vrees ik :X
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:51:28 #212
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178573872
Oeps, ik vrees dat hier het rompertijdperk snel tot een eind komt :o Nu het kortemouwenseizoen weer is begonnen heb ik eigenlijk wat kortemouwenspul nodig, maar hema 98/104 en zeeman 86/92 (grootste maten) zijn echt te klein/smal aan het worden. En misschien is een hemdje en broekje wel handiger ook? Geen idee eigenlijk. Ik ga het maar eens proberen. Mijlpaaltje.
pi_178574052
Blauwe regen moet idd niet in de mond belanden. Lijkt me niet heel relaxt buiten spelen als je weet dat alles in de mond gaat. Maar ja binnen zitten met dit weer is ook niet te doen. Het is wel een prachtige plant.

Quoi hoe doet je go dat dan als ze op vakantie gaat? Moet je dan zelf vervanging regelen?
Lastig allemaal zeg. Hoe staat het met de optie kdv?

Blue lukt het al met de foto? O-)
Waar heb jij die overalletjes vandaan?

S eet liever geen brood. Nou heb ik gisteren beschuit gehaald en dat gaat er heel goed in. Had ik eerder moeten bedenken :D en ook fruit smoothies vindt hij helemaal de bom. Zo gaat er nog eens anders fruit in dan alleen maar appel en banaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er nog mensen die een tip hebben voor een vakantie bestemming naar de zon? Iemand al wat geboekt of pas weg geweest?
pi_178574230
Q, voor beren met brede schouders kun je beter de mouwloze hemas pakken!
  dinsdag 17 april 2018 @ 12:08:54 #215
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178574331
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 12:05 schreef Crumpette het volgende:
Q, voor beren met brede schouders kun je beter de mouwloze hemas pakken!
Die optie was nog niet in me opgekomen. 98/104 gaat namelijk nog wel, maar die armen krijg ik er no way doorheen! :D Dank voor je beer-met-brede-schouders ervaring ^O^

Ikke, wat is hij groot! Ik ga ook eens beschuit proberen. Max is ook in boterham-staking en eet momenteel alleen maar krentenbollen met boter. Prima wel, maar niet heel gevarieerd. Het zal vast een fase zijn, maar misschien lukt beschuit.

Tot nu toe was ik 'flexibel genoeg' (ofwel: ik werkte en zorgde) tijdens de 4 weken vakantie in de zomer. Als alles goed loopt werk ik alleen weer vaste dagen vanaf juni en zal er of een andere afspraak moeten worden gemaakt met de gastouder/ouders moeten bijspringen of we gaan naar een kdv. Ik ben al wat kdv's aan het vergelijken. Max heeft daar alleen zo'n fijne groep kindjes en is gek op de gastouder O+ ;(

Wij gaan naar midden Frankrijk. Geen zongarantie, maar ook zonder zon redden we ons wel prima, wij hele/halve gingers ;-)
pi_178575984
W droeg als baby exclusief mouwloze rompers om die reden :') maar als ze eenmaal de hele dag lopen blijven ze langer in 1 maat zitten hoor, aan het eind van 86/92 kon hij de korte mouwen ook aan (maar hij liep iets eerder denk ik). Zolang ze rompers accepteren laat ik het zo, want wel stukken handiger met luiers op de plaats houden :P. W wou het op een goed moment niet meer aan maar dat was wel na 2,5 geloof ik.
pi_178577198
Ikke wat is hij groot! En leuk O+
Ik stel het boeken van de vakantie uit, want weet gewoon niet wat ik wil. We willen begin juni dus hebben niet zoveel tijd meer. We hebben nu een paar opties; campings met zwembaden waar M. lekker in kan spelen terwijl wij toekijken en campings zonder zwembad, maar wel met veel dieren en daar is ze dol op. Op die campings kunnen we een badje bij de tent zetten maar dan zit je ernaast ipv lekker op een ligbed. En de campings met zwembad zijn grootschalig terwijl ik beter functioneer op iets kleinschaligs maar daar heb je bijv ook geen restaurant of iets. Dus nou ja, durf geen knoop door te hakken, bang voor verveling als we voor kleinschalig gaan. Meh.

Quoi, met recht een beer die van jou zeg :D

Fazz, 3 slaapjes? :o dat is lang geleden. Doet ze dat vaker?

Ik vind dit toch zo’n heerlijke leeftijd! Iedere dag ondernemen we wel iets, vandaag naar de kinderboerderij gefietst en M. vindt het allemaal even prachtig. Onderweg wijst ze van alles aan en herhaalt ze wat ik zeg dat het is en ze zwaait naar iedereen en iedereen krijgt kusjes (zelfs vrachtwagens en graafmachines zonder mensen erin :') ) ze is zo ondernemen en stapt de wijde wereld in om alles te ontdekken, genieten! O+
Ze heeft wel een nieuw trucje en dat is slaan, hoort erbij maar hopelijk leert ze het snel af.
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:06:59 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178578634
Wow, 3 slaapjes. Hier zijn de overdagslaapjes verleden tijd, helaas ;(. Maar jongens wat is dit toch een leuke leeftijd, ik geniet me suf O+.
KuikenGuppy
pi_178580356
Pfff nou die van mij weigert ook steeds vaker om te slapen in de middag }:| zoals vandaag... daar gaat mijn middag rust

Mies dilemma's hè
Wij gaan met hemelvaart op vakantie maar nog geen idee waarheen. Misschien wel gewoon Texel als het daar mooi weer is. Ik vind het in het buitenland wel moeilijk om wat te vinden wat geschikt is voor 2 kleine kinderen.

Frankrijk is wel mijn favoriet O+
Misschien dat we kort voor de vakantie pas boeken en dan toch ergens in Frankrijk eindigen.

Bij onze oudste ben ik rond 2.5 jaar over gegaan op boxer en hemdje. Hij zat toen in maat 92/98.
Ik vind juist dat een boxer de luier beter op zijn plek houdt dan een romper dat doet. Onderbroeken heb ik geen ervaring mee
pi_178580990
Fotootjes van overal, krijg het niet anders voor elkaar :')

<weg>

En zijn te koop bij stoerensterk.nl of chick-a-dees.nl

[ Bericht 31% gewijzigd door BlueEyes op 18-04-2018 13:14:22 ]
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:48:33 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178586555
Wat een leuke websites en overalls O+
  woensdag 18 april 2018 @ 09:59:20 #222
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178594509
Omg! Ze sliep vannacht de hele nacht in d'r eigen bedje! *O*

Ook als het de komende nachten niet meer lukt.. Het kan dus wel! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 18 april 2018 @ 10:01:45 #223
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178594543
Oh, en ik wilde nog zeggen: leuke overall, maar vooral de mooie dreumes erin is tof! O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178597954
Wij hebben gisteren schoentjes gekocht voor M.
En hij is er zo blij mee, loopt de hele dag door het huis te stampen. O+
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:12:53 #225
73386 Fazz
onderweg
pi_178598076
Wat schattig Blue O+ F had toch ook zo'n overall als dreumes?

Hoera voor slapen in haar eigen bed Sylver *O*

Helemaal geen slaapjes meer Burd :o 3 is wel een uitzondering hoor, meestal zijn het er 2. Ik hoop dat ze het nog lang volhoud zodat als peuter straks naar school is ik weer eens wat O+ tijd voor mezelf O+ zal hebben!

Foto van de schoenen RF :s)
pi_178598231
Oh wat fijn sylver!

Wij hadden een heerlijke ochtend in de dierentuin. Echt de perfecte leeftijd nu. Lekker zelf rondlopen en zich overal over verbazen. De olifanten waren favoriet O+

En samen een broodje knakworst en een fristi genomen gewoon op een bankje zonder kinderstoel. Heerlijk!

Niet quoten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Arja op 18-04-2018 21:00:24 ]
pi_178598642
Jee wat een meisje al Arja! O+ En wat een heerlijk weer voor de dierentuin!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 18 april 2018 @ 13:46:40 #228
269689 crew  Viv
pi_178598784
Ik moet nog fatsoenlijk bijlezen hoor, maar even tussendoor: is hier nog animo voor de OUD draagmeet van aanstaande zondag in Utrecht? De dreumesen zijn sterk ondervertegenwoordigd! Zie OUD / Draagmeeting: zondag 22 april!
  woensdag 18 april 2018 @ 14:20:58 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178599705
Aangezien mijn eigen lichaam dragen al een uitdaging blijkt, heb ik weinig met dragen meer te doen :+ En heb dan een opleidingsdag. Leuke meet hoor!

Arja, wat genieten hè? Ik ga ook echt met mijn kleine vriendje op stap, zo noem ik het. Zonder kinderstoel, lekker naast je zitten, rondbanjeren (en erachteraan rennen). Ik vind Emmy om op te vreten op de foto. Die staartjes O+

Wij zaten om 8 uur al bij het inloopspreekuur vd huisarts. Ik moest toch ff, dus even naar Max' uitslag laten kijken. Is het eczeem :{ Nu dus aan het smeren geslagen. Na bijna 20 mnd de allereerste keer huisarts, bedacht ik me. Goede score.

Erna koffie drinken met vriendin en mede-dreumes, inclusief speeltuin bij het terras. Daar zijn we nu net pas van terug. Hoera, ik heb 'm geleerd van de glijbaan te gaan en er via het trappetje weer in te gaan ipv via de glijbaan weer omhoog. En dan nu 'even' slapen - ofwel in zijn bed liggen praten.
pi_178600225
Dit weer met een dreumes O+ ! Ze ligt nu even te slapen, maar we zijn al zin beetje de hele dag buiten geweest. In de tuin, naar de kinderboerderij + speeltuin, lekker picknicken in de tuin. O+

Vanochtend even nieuwe schoenen gekocht. Beide meisjes waren een maat gegroeid, godzijdank hadden we nog nauwelijks gedragen sandalen in maat 21 van peuter, zodat ik uiteindelijk maar drie paar (gympies voor L., gympies + sandalen voor peuter) af hoefde te tikken. :') :'(
  woensdag 18 april 2018 @ 16:56:56 #231
73386 Fazz
onderweg
pi_178602940
Dure grap altijd die schoenen Selv :+

Eindelijk zie ik Emmy ook eens O+ Wat een meisje al zeg :)

En inderdaad wat een top weer vandaag *O* Wij waren even naar het strand, super druk natuurlijk maar gelukkig snel een parkeerplekje gevonden. O's humeur gaat er erg op vooruit nu ze zoveel beter slaapt. Al 4 nachten doorslaap *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178606024
Blue O+ ook al zn leuk stel. En super tof zn overal.

Fazz lang leve het doorslapen en een goed gehumeurd kind *O*
Wat lijkt ze op haar broer O+
Wat heerlijk dat jullie naar het strand zijn geweest ik ben jaloers!

Quoi tof is dat hè als ze zelf al zo veel kunnen. Dat maakt het op het terrasje zitten ook een stuk relaxter c_/

Emmy O+ wat heeft ze al lange haartjes zeg. Zo leuk die staartje.
Dierentuin is ook wel een goed idee om eens met S naar toe te gaan. Volgens mij kijkt hij zijn ogen daar uit.

Duur grapje even 3 paar schoenen kopen :o
Ik heb dit jaar voor het eerst goedkopere sandalen voor onze kleuter gekocht. Van de scapino voor ¤20 en gelijk zijn dit de eerste sandalen die hij aan wil houden en geen pijn doen aan zijn voeten.

S heeft een allergische reactie op de zonnebrandcrème (denken we). Arm kind kwam vanmorgen als een tomaat uit bed terwijl er gisteren nog niks te zien was. Vuur rood in het gezicht en dikke ogen en oren :7
Op het kdv hebben ze andere zonnebrandcrème gebruikt omdat ze toch naar buiten wilde gaan en nu is het zo goed als weg. Alleen de wangen zijn nog wat rood.
Hij lijkt er zelf geen last van te hebben maar het zag er zo zielig uit.
pi_178607843
Dankjulliewel ik vind haar ook om op te vreten O+

Fazz wat een plaatje O+

Ikke ja dierentuin doen! Wij hebben een midweek abbo. Kost geen drol en dan ga je ook gewoon voor 2 uurtjes.
Wij hebben vandaag weleda zonnebrand gekocht. Zit volgens mij geen troep in en nu bij etos 1+1 gratis.

Q ja samen op stap met mijn beste kleine vriendinnetje, zo voelt dat inderdaad.

Wij hebben vandaag ook schoenen gekocht toevallig. Adidas sneakers van 60 euro :o
En goedkope ballerina's voor de compensatie.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 18 april 2018 @ 22:33:36 #234
269689 crew  Viv
pi_178611183
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:20 schreef Quoi het volgende:
Wij zaten om 8 uur al bij het inloopspreekuur vd huisarts. Ik moest toch ff, dus even naar Max' uitslag laten kijken. Is het eczeem :{ Nu dus aan het smeren geslagen. Na bijna 20 mnd de allereerste keer huisarts, bedacht ik me. Goede score.
ZZ heeft sinds kort ook eczeem. }:| Is deze winter op komen zetten, eerst een tijd vet gehouden (3x per dag smeren met vaseline-achtig spul) maar dat hielp geen drol. Verder deden we alles vanaf het begin al zo eczeem-proof mogelijk dus daar was geen winst meer te behalen (1-2 keer per week badderen, troepvrije verzorgingsproducten). Inmiddels dus hormoonzalf, en ze heeft er nu een antibioticumzalf bij voor een plekje dat maar niet wil helen.

Oh, en ze is al tig keer eerder bij de huisarts geweest: vanwege haar tongriempje, dubbele oorontsteking, x aantal dagen koorts (bleek later waterpokken), benauwdheid (verneveld op SEH), vaccinatie Men ACWY, dubbele longontsteking (2 nachten opgenomen). :')
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Dure grap altijd die schoenen Selv :+
Dat is wel hét voordeel van een dreumes die nog lang niet loopt, wij slaan zo een paar maten over. :Y)

Wat een ondeugende koppie heeft O. O+ Wij noemen die van ons vaak ransbak trouwens. :D
  woensdag 18 april 2018 @ 22:41:02 #235
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_178611490
En helpt het Vivi? Wij kregen meteen de hormoonbende mee. We smeren ons ook al weken suf met vaseline-achtige smeersels, tevergeefs dus.

Hier ook weinig zeep en zulks, alleen heb ik 2 mnd terug eens een Zwitsal mousse gekocht voor onder de douche. Die gaan we eens boycotten. Wie weet.

Abonnementje voor ZZ! De bingokaart lijkt me nu wel vol ;)
pi_178611604
Ik heb vandaag ook nieuwe schoentjes gekocht O+ nog wat te groot maar dan heb ik ze alvast. Nu overweeg ik er ook nog sandalen bij.
Ik bouw rustig op. Eerste paar was 20 euro, daarna dubbele, daarna 60... En dan nog wat voor de sandalen. :D
En ik heb zelf ook nog zomerschoeisel nodig.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 19 april 2018 @ 23:37:13 #237
269689 crew  Viv
pi_178632515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 22:41 schreef Quoi het volgende:
En helpt het Vivi? Wij kregen meteen de hormoonbende mee. We smeren ons ook al weken suf met vaseline-achtige smeersels, tevergeefs dus.
Ja en nee. De meeste plekken reageren wel duidelijk op de hormoonzalf en trekken dan in een aantal dagen weg, maar ik heb nog geen goed ritme kunnen vinden van wel/niet smeren. Als je het continu gebruikt gaat (zoals je weet) de werkzaamheid achteruit, maar als we een paar dagen niet smeren is het al snel terug bij af.
-O- Ik hoor graag jouw ervaringen te zijner tijd!
quote:
Abonnementje voor ZZ! De bingokaart lijkt me nu wel vol ;)
Ohh dat vind ik zo'n jeukterm. :D En sowieso niet aan de orde hoor, bij een paar van die huisartsbezoekjes was ze niet ziek (tongriempje, vaccinatie) en tussen haar ziekteperioden zitten ook maanden waarin ze kerngezond is. Ook maanden waarin ze het ene na het andere griepje mee naar huis brengt, maar dat heeft iedereen wel met kinderen op het kdv. :')
  vrijdag 20 april 2018 @ 00:25:41 #238
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_178633073
Meh hier ook bij de huisarts geweest en het ziekenhuis en daar wat uren doorgebracht

F. Heeft een vergrote lymfeklier in zijn hals. Hij heeft ook al echo's en bloed onderzoek gehad. We zoeken nu vanaf woensdag met het ziekenhuis naar de verklaring. Maar die is nog niet gevonden.


Ik vind de onzekerheid echt killing. :(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 00:40:54 #239
269689 crew  Viv
pi_178633209
Buda wat naar zeg, hopelijk is het niets bijzonders en zijn jullie daar snel achter. :*
  vrijdag 20 april 2018 @ 01:29:07 #240
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178633627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:37 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja en nee. De meeste plekken reageren wel duidelijk op de hormoonzalf en trekken dan in een aantal dagen weg, maar ik heb nog geen goed ritme kunnen vinden van wel/niet smeren. Als je het continu gebruikt gaat (zoals je weet) de werkzaamheid achteruit, maar als we een paar dagen niet smeren is het al snel terug bij af.
-O- Ik hoor graag jouw ervaringen te zijner tijd!
Herkenbaar van mijn oudste. Stoppen met smeren zorgde altijd weer voor een uitbraak, maar je kunt moeilijk eeuwig blijven smeren.
Hier bleek het ook heel belangrijk dat het badwater niet warmer was dan 35 graden.
En tussendoor goed blijven smeren met een vaseline(cetomacrogol)crème.
Ik vond (vind) het best en lastig probleem :{

Oh Buda, wat rot zeg. De onzekerheid lijkt me idd echt killing.
Ik ben zelf als kind op van alles getest vanwege een vergrote halsklier en ik weet nog hoe spannend mijn ouders dat vooral vonden.
Bij mij hebben ze niks gevonden, hopelijk valt het bij jullie ook mee :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')