Dit dus.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Laten we een stad in het oosten pakken met een treinstation.
Bijv nijmegen en er is een doordeweekse wedstrijd (beker of europa of doordeweekse ronde) en de wedstrijd is om kwart voor 9. Laten we zeggen dat er geen verlenging nodig is en de wedstrijd dus +/- half 11 klaar is. Met niet te veel blessuretijd en vrijwel meteen een tram zal de trein van 23.05 v rdam centraal naar nijmegen (wel tussenstap op utrecht cs) en je komt om 00.49 aan in nijmegen. Succes als je van daar nog afhankelijk zou zijn v OV.
Mis je die dan heb je om 0.05 nog een mogelijkheid maar moet je uiteindelijk wel met een snelbus en ben je 02.11 in nijmegen.
Die goede verbindingen vallen dan dus best tegen aangezien je vaak genoeg die v 23.05 zou missen
Niemand verplicht je om met de trein te komen. Daarom worden er ook meerdere P&R's opgericht. Dan rijd je bijvoorbeeld naar Beverwaard en sta je daar met +/- 20 minuten bij de Kuip. In vergelijking met de files die je na de wedstrijd hebt is dit zelfs een verkorting van je reistijd. Dat dit een hele cultuuromslag is begrijp ik ook wel, maar er moet gewoon begrepen worden dat het naast de deur parkeren gewoon niet meer kan, en al helemaal niet met ReddeKuip.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Laten we een stad in het oosten pakken met een treinstation.
Bijv nijmegen en er is een doordeweekse wedstrijd (beker of europa of doordeweekse ronde) en de wedstrijd is om kwart voor 9. Laten we zeggen dat er geen verlenging nodig is en de wedstrijd dus +/- half 11 klaar is. Met niet te veel blessuretijd en vrijwel meteen een tram zal de trein van 23.05 v rdam centraal naar nijmegen (wel tussenstap op utrecht cs) en je komt om 00.49 aan in nijmegen. Succes als je van daar nog afhankelijk zou zijn v OV.
Mis je die dan heb je om 0.05 nog een mogelijkheid maar moet je uiteindelijk wel met een snelbus en ben je 02.11 in nijmegen.
Die goede verbindingen vallen dan dus best tegen aangezien je vaak genoeg die v 23.05 zou missen
Als je met voorbeelden als Nijmegen komt heb je het hoogstens over een handjevol supporters. Als die met de auto blijven komen so be it. Sowieso ben je pas erg laat thuis als je vanuit daar naar zo'n late avondwedstrijd gaat, kan me goed voorstellen dat het publiek gemiddeld van minder ver komt voor dat soort wedstrijden.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Laten we een stad in het oosten pakken met een treinstation.
Bijv nijmegen en er is een doordeweekse wedstrijd (beker of europa of doordeweekse ronde) en de wedstrijd is om kwart voor 9. Laten we zeggen dat er geen verlenging nodig is en de wedstrijd dus +/- half 11 klaar is. Met niet te veel blessuretijd en vrijwel meteen een tram zal de trein van 23.05 v rdam centraal naar nijmegen (wel tussenstap op utrecht cs) en je komt om 00.49 aan in nijmegen. Succes als je van daar nog afhankelijk zou zijn v OV.
Mis je die dan heb je om 0.05 nog een mogelijkheid maar moet je uiteindelijk wel met een snelbus en ben je 02.11 in nijmegen.
Die goede verbindingen vallen dan dus best tegen aangezien je vaak genoeg die v 23.05 zou missen
Ja, sta altijd in Sportdorp, kan je hem zonder problemen neerzetten zonder dat ik een pas heb.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die woonwijken zetten ze toch ook af met stewards en paaltjes? Ik parkeer altijd op kwartiertje lopen en dat bevalt perfect.
Waar nog nauwelijks gebruik van word gemaakt ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:57 schreef Elan het volgende:
Er is een P+R in Beverwaard capaciteit 500 plekken (lol)
Heb al zo'n 28 jaar een seizoenskaart en heb ook zelden problemen met weg komen en altijd redelijk dichtbij geparkeerd gestaan op verschillende plaatsen. Sta tegenwoordig in Sportdorp en daar ben je ook zo weg, moet alleen soms wachten op de uitsupporters en dan kan het even duren, maar dat is misschien 1x per seizoen.quote:Op donderdag 5 april 2018 09:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso vind ik het allemaal redelijk overdreven. Ik heb nu iets van 17 jaar een seizoenskaart en in die tijd heb ik op zoveel verschillende plekken geparkeerd en over het algemeen viel het allemaal reuze mee met wegrijden zo vond ik zelf. Ik ben op een zeer sporadische uitzondering daargelaten altijd binnen het uur weer thuis in Vlaardingen, inclusief het lopen vanaf het stadion naar de auto. En ik ben in die 17 jaar exact 0 keer weg gegaan voor het einde van de wedstrijd.
Ik kan me alleen wel voorstellen dat omwonenden het een goed idee vinden, aangezien alle woonwijken op loopafstand ook propvol staan met auto's altijd.
twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 05-04-2018 om 17:05:05 Dirk Kuyt is de nieuwe trainer van Feyenoord onder 19 https://t.co/FxsHlHI9MS https://t.co/H0LGZV3oVD reageer retweet
Was gewoon een eenzijdige optie toch? Handig als je hem toch nog even wat langer wil bekijken.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:59 schreef DonRaja het volgende:
Hankouri ook een nieuw contract, ik wist niet dat hij het zo goed deed bij Willem II.
Mooi, beetje winnaarsmentaliteit toevoegen want ik heb afgelopen weekend was het weer drama met die jeugd. Tegens Psv zelfs lachwekkend slecht en slap.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:08 schreef Gert het volgende:
Dirk Kuyt is de nieuwe trainer van Feyenoord onder 19
Dirk Kuyt krijgt vanaf komende zomer Feyenoord onder 19 onder zijn hoede. De 37-jarige oud-spits is momenteel assistent-trainer van Quick-Boys en heeft daar de afgelopen tijd ervaring opgedaan.
Sportredactie 05-04-18, 17:04
(AD)
Steek je hoofd maar in het zand als je t idee hebt dat er zovelen uit de randstad komen.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je met voorbeelden als Nijmegen komt heb je het hoogstens over een handjevol supporters. Als die met de auto blijven komen so be it. Sowieso ben je pas erg laat thuis als je vanuit daar naar zo'n late avondwedstrijd gaat, kan me goed voorstellen dat het publiek gemiddeld van minder ver komt voor dat soort wedstrijden.
Als je een groot deel van de supporters uit Zuid-Holland in het OV weet te krijgen ben je al een heel eind.
Omdat de meeste werkplekken perfect bereikbaar zijn met de auto. Bovendien is het gewoontegedrag, mensen denken er niet bij na of wijzen de andere opties af zonder het te proberen.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:34 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Steek je hoofd maar in het zand als je t idee hebt dat er zovelen uit de randstad komen.
Genoeg die er uit limburg, het oosten of het noorden van het land komen.
Daarnaast stond vd week dit bericht in het ad
https://www.ad.nl/ad-werk(...)te-stukjes~ad580edc/
Zo rond de 7.5km gaat dus 50% met de auto naar werk (als bestuurder!!)
Waarom zou de mentaliteit bij een voetbalwedstrijd anders zijn? Waarbij je ook chill als gezin kan reizen ipv tussen kankerende mensen in de trein te zitten met je kind
En dat zou anders zijn omdat er een paar figuurtjes zeggen dat ze het vooral niet moeten doen?quote:Op donderdag 5 april 2018 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat de meeste werkplekken perfect bereikbaar zijn met de auto. Bovendien is het gewoontegedrag, mensen denken er niet bij na of wijzen de andere opties af zonder het te proberen.
Stadionbezoek is een vrije-tijdsbesteding, dus je kan beter zoeken naar cijfers voor daguitjes. Kijk maar eens hoeveel mensen bij een binnenlandse stedentrip met het OV gaan, dat is ongetwijfeld een stuk hoger
Dat zou anders moeten zijn omdat je binnenkort hoe dan ook niet meer in de buurt KAN parkeren. Logisch wat mij betreft want als bewoner van een woonwijk zit je er niet op te wachten dat er wekelijks duizenden auto's je straat blokkeren. En met de P&R's word er een goed alternatief geboden.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:16 schreef jsuijker het volgende:
[..]
En dat zou anders zijn omdat er een paar figuurtjes zeggen dat ze het vooral niet moeten doen?
Die daguitjes hebben geen al overvolle trams om uberhaupt bij een P+R metro of trein te komen.
Stap maar eens in de trams terwijl je slecht ter been of met je kind bent. Andere moeten hun bek opentrekken dat er vooral rustig gedaan moet worden anders worden deze mensen omver gelopen. Denk je dat ze dan nog een volgende keer die tram pakken? Er zijn grotere problemen die aangepakt moeten worden voordat er meer mensen per OV naar wat voor verzonnen punt ook gaan
Staat altijd vol man.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waar nog nauwelijks gebruik van word gemaakt ja.
Die woonwijken zijn al afgesloten door borden en stewards. Wel kan je op de olympiaweg parkeren, gratis en op 10min lopen. Ideaal. Wat mij betreft blijft dat gewoon. Is straks 20min lopen, ook te doen.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zou anders moeten zijn omdat je binnenkort hoe dan ook niet meer in de buurt KAN parkeren. Logisch wat mij betreft want als bewoner van een woonwijk zit je er niet op te wachten dat er wekelijks duizenden auto's je straat blokkeren. En met de P&R's word er een goed alternatief geboden.
Ik ben het er overigens wel over eens dat het OV in de buurt een flinke upgrade moet krijgen voordat je zo'n cultuurshift in kan zetten. Zorg er eerst maar voor dat de treinen wekelijks rijden en het liefst met een dubbele capaciteit, en leg nog maar een extra tramlijn aan met een nieuwe stadsbrug.
Dirk terug naar zijn grote liefde om ze een kampioenschap te schenken. Waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Dirk Kuijt trekt per direct zijn voetbalschoenen weer aan om te gaan spelen voor Quick Boys. Dat meldt Omroep West. De Katwijker, assistent-coach van Gert Aandewiel, nam afgelopen zomer afscheid als actief voetballer bij Feyenoord.
Overschrijven
Kuijt liet zich wel overschrijven naar Quick Boys, destijds met het oog om eventueel met vrienden te kunnen gaan spelen in een lager elftal. De aanvaller bleef echter wel meetrainen met het eerste om ‘af te trainen’.
Teijsse
Dat Kuijt nu toch heeft besloten om weer in actie te willen komen voor Quick Boys, de club waar zijn carrière begon voor zijn eerste profavontuur bij FC Utrecht, kan niet los worden gezien van de situatie rond Yordi Teijsse. Teijsse kreeg het enkele weken geleden aan de stok met Kuijt en werd nadien verbannen naar het tweede elftal. Hoewel Teijsse zijn excuses aanbood, traint hij vooralsnog nog altijd met het tweede elftal mee. De rentree van Kuijt lijkt een signaal te zijn dat de situatie rond Teijsse vermoedelijk niet meer op korte termijn zal veranderen.
Promotie
Het is bovendien een signaal dat Quick Boys nog alles op alles zet om dit seizoen te promoveren naar de Tweede Divisie. De achterstand op Spakenburg is substantieel, maar gezien de recente vorm van de Blauwen nog niet onoverbrugbaar. Daarnaast zal Quick Boys via eventuele play-offs een gooi willen doen naar promotie. De 104-voudig international maakte gisteren bekend volgend seizoen aan de slag te gaan als trainer van Feyenoord Onder 19. Zodoende lijkt zijn rentree op het veld vrijwel zeker slechts voor enkele weken te zijn.
Sluit die eikel toch zijn carriere af bij Quick Boysquote:Op vrijdag 6 april 2018 12:34 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.voetbal247.nl(...)aan-voor-quick-boys/
[..]
Dirk terug naar zijn grote liefde om ze een kampioenschap te schenken. Waar hebben we dat eerder gehoord?
Feijenoord was slechts een tussenstation voor een hoger doel.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Sluit die eikel toch zijn carriere af bij Quick Boys
Misschien kunnen ze 'm overhalen om op 22 april mee te doen en zo Feyenoord de KNVB beker te schenken?quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:34 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.voetbal247.nl(...)aan-voor-quick-boys/
[..]
Dirk terug naar zijn grote liefde om ze een kampioenschap te schenken. Waar hebben we dat eerder gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |