abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 2 april 2018 @ 12:54:22 #26
123170 alors
zlata1234
pi_178254559
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:34 schreef TechnoCat het volgende:
Oh ik heb ook verteld aan de huidige dame waar ik dus wel mee match dat ik geen rijk persoon ben. Ik heb niet specifiek gepraat over de bijstand, maar wel over gewoon minimumloon. Kijk je hoeft natuurlijk niet gelijk je hele hebben en houwen daar neer te zetten. En bovendien, mocht het er van komen dat ze naar Nederland zou komen dan zijn we al weer een hele periode verder. Maar ze zei in haar reactie ook dat ze niet op zoek is naar een rijk persoon, maar gewoon een echte liefdevolle man voor een serieuze relatie. Op dat moment had ik zoiets van: Nu even kijken of het contact door blijft gaan of dat ze er ineens vanaf ziet. Maar dat is niet gebeurt. Een echte gold digger zou ineens een doodzieke oma hebben en 3 maand weg moeten.
Als zij dat papiertje maar heeft of legaal in NL kan zijn dan kan ze jou alsnog gewoon dumpen hoor. Dat ze nu niet opgeeft wil niet zeggen dat je geen bijbedoelingen heeft.

En je hebt dus bijstand, enig idee dat je haar dan niet hierheen kunt halen? Daarvoor moet je kunnen aantonen dat je een vast contract hebt en 120% van minimumloon verdient.
know'm sayin?

word? word.
  maandag 2 april 2018 @ 13:01:52 #27
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178254688
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef alors het volgende:

En je hebt dus bijstand, enig idee dat je haar dan niet hierheen kunt halen? Daarvoor moet je kunnen aantonen dat je een vast contract hebt en 120% van minimumloon verdient.
Misschien vertrekt TS dan wel naar Rusland. :P
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
  maandag 2 april 2018 @ 13:12:29 #28
123170 alors
zlata1234
pi_178254862
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:01 schreef Voszje het volgende:

[..]

Alsof hij daar wel opeens werk gaat vinden. En ik geloof niet dat Russische vrouwen dermate geŽmancipeerd zijn dat ze het wel zien zitten om hun man te onderhouden en zelf de man te spelen in huis.
know'm sayin?

word? word.
  maandag 2 april 2018 @ 13:16:11 #29
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178254922
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:12 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof hij daar wel opeens werk gaat vinden. En ik geloof niet dat Russische vrouwen dermate geŽmancipeerd zijn dat ze het wel zien zitten om hun man te onderhouden en zelf de man te spelen in huis.
Ze zullen er ongetwijfeld wel tussen zitten, maar de meerderheid zal het niet zijn.
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_178254993
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:01 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tja. Ik ken hem verder niet, maar als een vliegveld al ingewikkeld is, dan zie ik - ook gezien z'n bijstand - niet echt een hele fraaie basis om naar Rusland te gaan.

Vraag me ook af hoe hij daar inkomen gaat regelen in 'n provinciestad in SiberiŽ. Iets zegt me dat de Russische overheid niet zo zit te wachten op immigranten die een uitkering willen.
pi_178255004
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar je plannen, zij hierheen, jij daarheen? Met bijstand lijkt het me erg lastig. Maar wie weet heeft zij wel bakken met geld :P
  maandag 2 april 2018 @ 13:21:57 #32
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178255045
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja. Ik ken hem verder niet, maar als een vliegveld al ingewikkeld is, dan zie ik - ook gezien z'n bijstand - niet echt een hele fraaie basis om naar Rusland te gaan.

Vraag me ook af hoe hij daar inkomen gaat regelen in 'n provinciestad in SiberiŽ. Iets zegt me dat de Russische overheid niet zo zit te wachten op immigranten die een uitkering willen.
Nee, daar heb je gelijk in. Zo'n uitkering gaat hij sowieso niet krijgen in Rusland.
pi_178255075
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in. Zo'n uitkering gaat hij sowieso niet krijgen in Rusland.
Dan lijkt emigreren me al een vrij kansloos verhaal als je daar verder geen inkomen of perspectief op inkomen hebt.

Het is allemaal wat voorbarig natuurlijk, maar als haar perspectieven in Nederland dan ook zeer beperkt zijn, is het eigenlijk al een kansloze onderneming.
pi_178255110
Misschien wordt het wel een LAT-relatie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 2 april 2018 @ 13:28:34 #35
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178255177
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan lijkt emigreren me al een vrij kansloos verhaal als je daar verder geen inkomen of perspectief op inkomen hebt.

Het is allemaal wat voorbarig natuurlijk, maar als haar perspectieven in Nederland dan ook zeer beperkt zijn, is het eigenlijk al een kansloze onderneming.
Tja, ligt er ook helemaal aan wat ze willen. Vooralsnog heeft TS haar niet eens ontmoet, dus misschien denken wij al veel verder dan Łberhaupt nodig. ;)
pi_178255280
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:28 schreef Voszje het volgende:

[..]

Tja, ligt er ook helemaal aan wat ze willen. Vooralsnog heeft TS haar niet eens ontmoet, dus misschien denken wij al veel verder dan Łberhaupt nodig. ;)
Heb je gelijk in.

Al maak je deze reis op basis van een contact op een dating site niet om Pokemon-kaarten te ruilen ter plaatse.

Ik heb zelf wel wat ervaring met relaties op lange afstand en moet zeggen dat dat al energie genoeg kost als er wel licht te zien is in de tunnel. Laat staan bij 'n donker weggetje waarvan je weet dat het doodloopt.
  maandag 2 april 2018 @ 13:39:38 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178255453
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef alors het volgende:

[..]

Als zij dat papiertje maar heeft of legaal in NL kan zijn dan kan ze jou alsnog gewoon dumpen hoor. Dat ze nu niet opgeeft wil niet zeggen dat je geen bijbedoelingen heeft.

Als ik het goed begrijp, heeft TS gewoon minimumloon. Voor sommige vrouwen uit die omgeving, is dat een luxe.

Verder vind ik het geen slecht idee om daar een vrouw te zoeken, als je met vrouwen hier niet echt een click heb. De vader van een kennis van me heeft dat gedaan. Die man is niet bepaald sociaal of gezellig, wel een harde werker en veel geld. Zij had een dochter en samen met haar ging hij vanuit Zuid-Oost Azie bij hem wonen. Voor haar was het even wennen, maar ze is allang blij om niet meer arm en verpauperd te zijn. Op een gegeven moment ging ze ook echt van die man houden en werd een moederfiguur voor de andere kinderen.

Voor mij is dit trouwens niet echt een optie, want ik ben niet rijk en blank.
Pain is temporary, Pride is forever.
  maandag 2 april 2018 @ 13:40:37 #38
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178255478
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.

Al maak je deze reis op basis van een contact op een dating site niet om Pokemon-kaarten te ruilen ter plaatse.

Ik heb zelf wel wat ervaring met relaties op lange afstand en moet zeggen dat dat al energie genoeg kost als er wel licht te zien is in de tunnel. Laat staan bij 'n donker weggetje waarvan je weet dat het doodloopt.
Daar heb je ook gelijk in.

Ik heb hier ervaring mee in de zin van dat ik wel in Nederland met mijn Russische man heb gewoond, maar we nu naar Rusland zijn gegaan. Alles heeft ons enorm veel energie gekost vanwege gedoe in Nederland en nu in Rusland weer die hele papierhandel... Maar goed, we willen samen zijn en dat is dan het licht aan het einde van de tunnel. Als dat er niet was, had het inderdaad allemaal maar weinig zin.
pi_178255803
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:40 schreef Voszje het volgende:

[..]

Daar heb je ook gelijk in.

Ik heb hier ervaring mee in de zin van dat ik wel in Nederland met mijn Russische man heb gewoond, maar we nu naar Rusland zijn gegaan. Alles heeft ons enorm veel energie gekost vanwege gedoe in Nederland en nu in Rusland weer die hele papierhandel... Maar goed, we willen samen zijn en dat is dan het licht aan het einde van de tunnel. Als dat er niet was, had het inderdaad allemaal maar weinig zin.
Het is allemaal niet zo simpel natuurlijk. Vaak is het al best lastig om 'n land binnen te komen en al voldoe je aan alle voorwaarden, dan is het vaak een heel gedoe en geregeld inderdaad.

Zelf ook gehad en eerlijk is eerlijk, als ik vooraf al zou weten dat het niet zou lukken, dan zou ik er niet eens meer aan beginnen. Is echt een vorm van jezelf kwellen dan.
  maandag 2 april 2018 @ 14:02:25 #40
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178255920
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is allemaal niet zo simpel natuurlijk. Vaak is het al best lastig om 'n land binnen te komen en al voldoe je aan alle voorwaarden, dan is het vaak een heel gedoe en geregeld inderdaad.

Zelf ook gehad en eerlijk is eerlijk, als ik vooraf al zou weten dat het niet zou lukken, dan zou ik er niet eens meer aan beginnen. Is echt een vorm van jezelf kwellen dan.
Helemaal met je eens.
  maandag 2 april 2018 @ 18:34:04 #41
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_178261722
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Een eerste schiftingsmethode is de foto die je krijgt reverse image searchen op google. Krijg je dan al hits met dezelfde foto: RUN.
Heb je daar ervaring mee dan?
I ALWAYS FELT CLOSER TO KLB THAN I DID TO CUL!!!
pi_178261913
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Whooooo jullie lopen veel te ver vooruit op de zaken.

Punt is simpel: Ik heb deze dame leren kennen op de genoemde site. Ik heb er nu al een tijdje contact mee en we hebben elkaar nu ook op Facebook staan. De bedoeling is in principe eerst dat ik daar heen ga, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Dat kunnen we nu ook al, door berichten naar elkaar te sturen, eventueel te bellen, en dan als het eenmaal december is, dan elkaar ontmoeten. Hoe het vanaf dat moment dan verder gaat is natuurlijk afwachten. Maar dat geldt hier in Nederland net zo als je een 1e date hebt. Mocht het verder goed gaan, dan zal zij ongetwijfeld ook naar Nederland komen, en als het dan nog steeds goed zit, dan moeten we even kijken wat de mogelijkheden zijn. Wil ze emigreren? Zo ja, dan moeten we kijken wat de vereisten daarvoor zijn en wat dat allemaal ook voor haar betekend. Van beroep doet ze iets met "Mechanical Engineering", en van de foto's die ik gezien heb op haar Facebook pagina in elk geval als zijnde kantoorbaan. Kan dus een design functie zijn, of cataloguswerk, dat weet ik nog niet.

Maar dat is gehele gedachte hierachter.
In ieder geval haar toevoeging bij mijn berichtje op Facebook is op zich wel positief. :)
0000.jpg
pi_178261948
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 18:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb je daar ervaring mee dan?
Nee. Maar dat ligt voor de hand.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178262022
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:49 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

<knip>

In ieder geval haar toevoeging bij mijn berichtje op Facebook is op zich wel positief. :)

sj43h.jpg

[ Bericht 5% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:16:03 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 2 april 2018 @ 19:29:00 #45
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178262793
Dus ze woont in een gesloten stad.
pi_178263056
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:49 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Punt is simpel: Ik heb deze dame leren kennen op de genoemde site. Ik heb er nu al een tijdje contact mee en we hebben elkaar nu ook op Facebook staan. De bedoeling is in principe eerst dat ik daar heen ga, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Dat kunnen we nu ook al, door berichten naar elkaar te sturen, eventueel te bellen, en dan als het eenmaal december is, dan elkaar ontmoeten. Hoe het vanaf dat moment dan verder gaat is natuurlijk afwachten. Maar dat geldt hier in Nederland net zo als je een 1e date hebt. Mocht het verder goed gaan, dan zal zij ongetwijfeld ook naar Nederland komen, en als het dan nog steeds goed zit, dan moeten we even kijken wat de mogelijkheden zijn. Wil ze emigreren? Zo ja, dan moeten we kijken wat de vereisten daarvoor zijn en wat dat allemaal ook voor haar betekend. Van beroep doet ze iets met "Mechanical Engineering", en van de foto's die ik gezien heb op haar Facebook pagina in elk geval als zijnde kantoorbaan. Kan dus een design functie zijn, of cataloguswerk, dat weet ik nog niet.

Kerel, ze werkt in de Russische ruimtevaart industrie. OAO ICC Reshetnev is een Russische satellietenbouwer. :D _O_

Zelfs al is het een administratieve baan en dan nog is het iets bij een van de betere firma's van RU. Maar zo te zien doet zij dingen die (verre) van administratie af liggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 05-04-2018 11:16:11 ]
  maandag 2 april 2018 @ 19:46:39 #47
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_178263162
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kerel, ze werkt in de Russische ruimtevaart industrie. OAO ICC Reshetnev is een Russische satellietenbouwer. :D _O_

Zelfs al is het een administratieve baan en dan nog is het iets bij een van de betere firma's van RU. Maar zo te zien doet zij dingen die (verre) van administratie af liggen.
Gruj0 en ruimtevaart ^O^
  maandag 2 april 2018 @ 19:48:32 #48
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_178263200
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Krijgen ze daar zo slecht betaald dat ze liever met een Nederlandse steuntrekker willen leven?
I ALWAYS FELT CLOSER TO KLB THAN I DID TO CUL!!!
pi_178263229
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Krijgen ze daar zo slecht betaald dat ze liever met een Nederlandse steuntrekker willen leven?
Sooooo!!!!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=spz7cF6E5t4" target="_blank" rel="nofollow"&gt;https://www.youtube.com/watch?v=spz7cF6E5t4&lt;/a&gt;
http://www.dumpert.nl/med(...)l_even_reageren.html
pi_178263276
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Het is de grootste satellietenbouwen van RU. Ze krijgen de meeste opdrachten van de staat en commercieel gezien krijgen ze ook veel opdrachten. Ik weet niet wat het loon is daar, maar het zal niet slecht zijn denk ik.

Misschien is de werkdruk hoog of weet ik veel wat. Dat kan wel een reden zijn om naar het buitenland te gaan kijken. Als je weg wilt bij zo'n bedrijf kan dat vast wel, maar kom je weer snel aan de bak bij een soortgelijk bedrijf? RU kent veel knappe koppen, dus veel concurrentie.

Ik wil TS de hoop niet ontnemen, er zijn zoveel redenen te bedenken waarom iemand weg zou willen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')