abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 april 2018 @ 10:57:48 #1
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_178230196
Ik kreeg zojuist een whatsapp van mijn vriendin dat ik haar vanavond voor het eerst in haar anus mag neuken, ik heb dit nog nooit gedaan, glijmiddel heb ik wel.

Hoe pak ik dit het beste aan?

Dankjewel!
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_178230261
Anaal :')
  zondag 1 april 2018 @ 11:01:21 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178230308
Gewoon erin steken en er achter komen dat vaginaal veel beter is en de fout rechtzetten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178230375
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:01 schreef Dven het volgende:
Gewoon erin steken en er achter komen dat vaginaal veel beter is en de fout rechtzetten.
Waarom is vaginaal volgens je beter? Kun je dat uitleggen?
  zondag 1 april 2018 @ 11:04:57 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178230419
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:03 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Waarom is vaginaal volgens je beter? Kun je dat uitleggen?
Omdat je na een nauw gaatje in een dikke schacht zit. En er soms poep op je lul zit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178230539
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:03 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Waarom is vaginaal volgens je beter? Kun je dat uitleggen?
:|W
  zondag 1 april 2018 @ 12:14:39 #7
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_178231875
Persoonlijk vind ik de eerste penetratie altijd vervelend en ongemakkelijk, ook al geniet ik elke keer weer als het wel lukt, dus haar afleiden of genoeg opwinden voor dat moment is wel een aanrader denk ik, ik ben de man die destijds (op een lieve manier) doorzette enorm dankbaar.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_178232434
Je vriendin moet vooral diep ademhalen en bewust ontspannen daar beneden.
Verder heel veel olie of boter :P gebruiken. Kan nooit teveel olie zijn. Wel te weinig.
pi_178232909
Hou ook rekening met welk standje je gebruikt. Het meest comfortabel voor haar is waarschijnlijk als zij op haar zij ligt en jij op je zij erachter. Alsof je gaat spoonen zeg maar. Zeker voor een eerste keer kan dat heel veel uitmaken.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_178233070
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:03 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Waarom is vaginaal volgens je beter? Kun je dat uitleggen?
Vagina omsluit je complete lul. Anaal is alleen strak bij de kringspier. De rest van je lul hangt een beetje in het luchtledige van de darm zeg maar :')
pi_178233137
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 13:09 schreef GM78 het volgende:

[..]

Vagina omsluit je complete lul. Anaal is alleen strak bij de kringspier. De rest van je lul hangt een beetje in het luchtledige van de darm zeg maar :')
Biedt weer andere mogelijkheden
pi_178233301
Andere tips:
Kaarslicht, en een romantisch muziekje.

  zondag 1 april 2018 @ 16:58:11 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178239124
Heb je al wel wat anaal gespeelt bij haar? Aanraken, vingeren e.d.?

Zo nee, betrek dat in het spel. Smaakt dat naar meer kan je neuken proberen.
Ben je zover dat je denkt dat het tijd is om anaal te gaan speel dan met haar klitje terwijl je rustig penetreert (zij je geleid of jij zelf doet, vaak is zij die geleid beter). Zorg dat de opwinding hoog blijft bij haar en doe rustig aan. Eventjes iets erin, terugtrekken en opnieuw werkt vaak beter dan gelijk doorgaan.

Doet het pijn, voelt het niet zo fijn? Trek terug, ga verder met gewone seks en probeer het evt nog eens. Ga vooral niet door de pijn heen. Pijn is een waarschuwing dat het stuk gaat als je door gaat.

Gebruik glijmiddel (rot op met de boter die genoemd wordt, gewoon glijmiddel!), er is geen teveel als het om anaal gaat.
Zorg voor veel opwinding, betrek dat gebied in het spel. Lik, friemel, vinger en doe voordat je erin wil.
En mocht het toch stiekem pijn doen, trek je terug, maar stop niet met seks hebben! Gelijk doorgaan met andere dingen waardoor het genot de pijn wegneemt.

Lepeltje lepeltje is een goede om mee te beginnen. Goede houding om erin te Komen, makkelijker voor haar om te ontspannen en makkelijker om ook andere dingen te down (zij of jij die met haar klitje speelt).
Doggy bv pas doen also je er al in geweest bent en dat heerlijk was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 1 april 2018 @ 17:03:06 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_178239251
Alle romantiek is voor TS wel het raam uit nu, plezierbedervers.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_178239272
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Gebruik glijmiddel (rot op met de boter die genoemd wordt, gewoon glijmiddel!), er is geen teveel als het om anaal gaat.

Nee hoor, boter is prima. Of denk je dat de Grieken in de oudheid ook al glijmiddel hadden? ;)
pi_178239602
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 17:03 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Nee hoor, boter is prima. Of denk je dat de Grieken in de oudheid ook al glijmiddel hadden? ;)
Want toen hadden ze natuurlijk wel Croma. ^O^
pi_178239940
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 17:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Want toen hadden ze natuurlijk wel Croma. ^O^
Dit is het bewijs:



Wat denk je dat er in die vaas zit?
Inderdaad. Croma
  zondag 1 april 2018 @ 17:43:30 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178240250
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 17:03 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Nee hoor, boter is prima. Of denk je dat de Grieken in de oudheid ook al glijmiddel hadden? ;)
In de oudheid ging je dood aan een krasje als er een ontsteking ontstond. Heb ik ook niet zo'n zin in.
Denk trouwens dat ze olijfolie gebruikte ipv boter. Niet dat dat zo fantastisch is, maar gewoon om de feiten op een rij te hebben.

Maar jij gebruikt vandaag de dag ook nog gedroogde koeienmest voor de verwarming van je huis? En als je ziek bent ga je voor een fijne aderlating ipv moderne medische technieken?

Kortom, voortschrijdend inzicht. Best fijn.
Dus geen boter en andere troep gebruiken, maar gewoon glijmiddel, wat daarvoor bedoeld is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178240521
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 17:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In de oudheid ging je dood aan een krasje als er een ontsteking ontstond. Heb ik ook niet zo'n zin in.
Denk trouwens dat ze olijfolie gebruikte ipv boter. Niet dat dat zo fantastisch is, maar gewoon om de feiten op een rij te hebben.

Maar jij gebruikt vandaag de dag ook nog gedroogde koeienmest voor de verwarming van je huis? En als je ziek bent ga je voor een fijne aderlating ipv moderne medische technieken?

Kortom, voortschrijdend inzicht. Best fijn.
Dus geen boter en andere troep gebruiken, maar gewoon glijmiddel, wat daarvoor bedoeld is.
Ik geef toe dat ik, doordat ik prima resultaten bereik met oma's huishoudkundige middeltjes en daardoor me weinig verdiept heb in glijmiddelen. Echter weet ik nog net dat veel van die middelen mogelijk schadelijk zijn (parabenen, silliconen) Vooruitgang? Misschien. Misschien ook niet. Van boter en olijfolie zijn nog niet heel veel mensen dood gegaan. Ook niet in hun poepert!

En ja, er zijn ook natuurlijke glijmiddelen. Maar waarom zou ik. Als de Grieken succes hadden met Croma...
  zondag 1 april 2018 @ 18:41:23 #20
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178241158
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 18:00 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik, doordat ik prima resultaten bereik met oma's huishoudkundige middeltjes en daardoor me weinig verdiept heb in glijmiddelen. Echter weet ik nog net dat veel van die middelen mogelijk schadelijk zijn (parabenen, silliconen) Vooruitgang? Misschien. Misschien ook niet. Van boter en olijfolie zijn nog niet heel veel mensen dood gegaan. Ook niet in hun poepert!

En ja, er zijn ook natuurlijke glijmiddelen. Maar waarom zou ik. Als de Grieken succes hadden met Croma...
Als je het infectiegevaar voor lief neemt en dat het condoom onbetrouwbaar wordt voor lief neemt moet je dat vooral doen.... Oh en als je speeltjes gebruikt kan olie of boter dat speeltje aantasten, is ook niet zo heel handig en gezond.

Raad het niet zo aan aan anderen, iig niet zonder de risico's te vermelden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178241174
Eerst met je tong het gaatje lekker soepel likken en daarna voorzichtig je penis, die vol glijmiddel zit, in het kontgaatje doen. Je vriendin moet volledig ontspannen zijn.
pi_178247367
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Omdat je na een nauw gaatje in een dikke schacht zit. En er soms poep op je lul zit.
Is dat niet ook hetzelfde bij vagina? Bij vagina's is het minder strak zelfs, waardoor je minder kunt voelen als ze nat is.

Mij lijkt dat anaal dan fijner is. Of heb je daarover andere ervaringen?
  maandag 2 april 2018 @ 02:07:29 #23
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_178249871
OT graag.
  maandag 2 april 2018 @ 02:29:26 #24
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_178249980
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 17:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In de oudheid ging je dood aan een krasje als er een ontsteking ontstond. Heb ik ook niet zo'n zin in.
Denk trouwens dat ze olijfolie gebruikte ipv boter. Niet dat dat zo fantastisch is, maar gewoon om de feiten op een rij te hebben.

Maar jij gebruikt vandaag de dag ook nog gedroogde koeienmest voor de verwarming van je huis? En als je ziek bent ga je voor een fijne aderlating ipv moderne medische technieken?

Kortom, voortschrijdend inzicht. Best fijn.
Dus geen boter en andere troep gebruiken, maar gewoon glijmiddel, wat daarvoor bedoeld is.
Dan moet je sowieso niet beginnen aan anale seks, want een kontgat is niet bedoeld om een lul te plezieren.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_178250394
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 02:29 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dan moet je sowieso niet beginnen aan anale seks, want een kontgat is niet bedoeld om een lul te plezieren.
Het is dat ik niet Chistelijk ben maar anders zou ik zeggen dat onze lieve heer het in zijn perversie juist wel zo bedoeld heeft. Toen hij immers de vagina creëerde, besloot hij dat het goed was dat één gat zowel gebruikt zou worden om te pissen als te neuken. Hij had ook twee afzonderlijke gaten kunnen creëren, want, ruimte zat, maar vond een pisgat goed genoeg om een stevige roede in te laten stoten. Een anus is maar één gaatje verder. Dus poepen en neuken moet kunnen als pissen en neuken ook kan. Aldus god.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')