abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 maart 2018 @ 23:53:43 #151
476357 Nukubu
Op=op, weg=weg!
pi_178224384
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 23:47 schreef daniela_007 het volgende:
Was dat Brenet die foute bal aan Zoet wou geven waardoor NAC scoorde?
Isimat
pi_178224393
Tyfus De Jong. Waarom altijd dat jankgedrag man? :r
  zaterdag 31 maart 2018 @ 23:56:51 #153
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_178224477
Maar dat wordt dus Pereiro en Malen op de flanken volgende week?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_178224598
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfus De Jong. Waarom altijd dat jankgedrag man? :r
:O
pi_178224708
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 23:32 schreef Lemming22 het volgende:
Prima pot gezien.
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoop aids gezien.
Hier verschillen de meningen duidelijk.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178224767
quote:
Van Boekel deed echter niets, maar op basis van televisiebeelden zou de aanklager betaald voetbal alsnog tot actie kunnen overgaan.
quote:
"Voor mij was het een verrassing na de wedstrijd", vertelde Van Boekel in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Ik heb het niet gezien."
Dit gaat weer een soap worden :') Heeft nog een voorwaardelijke wedstrijd staan maar KNJB kennende mist ie sowieso AZ en Ajax. Weg titel.

De media is weer lekker bezig met vingertje wijzen. Dat Huntelaar dit bijna elke wedstrijd doet en het vergrootglas op Lozano ligt vergeten we voor t gemak maar even?
Land of the free. Home of the brave.
pi_178224997
https://www.telegraaf.nl/(...)armbewegingen-lozano

En natuurlijk kan de Telegraaf niet ontbreken :') Wat een zielige neuzenkrant is t toch ook.
Land of the free. Home of the brave.
  FOK!fotograaf zondag 1 april 2018 @ 00:45:37 #158
842 Zorro
Z
pi_178225656
Het was op een meter afstand of zo. Is het op 20m ook een slaande beweging? En zo nee, vanaf waar dan wel? En waar staat dat?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_178225750
quote:
6s.gif Op zondag 1 april 2018 00:45 schreef Zorro het volgende:
Het was op een meter afstand of zo. Is het op 20m ook een slaande beweging? En zo nee, vanaf waar dan wel? En waar staat dat?
Het was een wegwerpgebaar, stelt niks voor. KNVB laat dit gewoon lopen, no worries.

En Luuk moet inderdaad echt eens kappen met dat gejank.
  zondag 1 april 2018 @ 01:02:09 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178225945
Dat pasjessysteem om wat te drinken te halen is wel volkomen kut. Waar er vroeger 1 iemand voor 4 man iets kon halen, gaan er nu 4 man 1 drankje halen. En dan zijn die barlui ook nog eens traag. Gevolg is lange rijen, eerste minuten van de 2e helft missen etc.

Denk dat dit systeem PSV alleen maar geld kost. Mensen besluiten om dat drankje halen in de rust maar te laten zitten.
pi_178226008
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:02 schreef leolinedance het volgende:
Dat pasjessysteem om wat te drinken te halen is wel volkomen kut. Waar er vroeger 1 iemand voor 4 man iets kon halen, gaan er nu 4 man 1 drankje halen. En dan zijn die barlui ook nog eens traag. Gevolg is lange rijen, eerste minuten van de 2e helft missen etc.

Denk dat dit systeem PSV alleen maar geld kost. Mensen besluiten om dat drankje halen in de rust maar te laten zitten.
Ik vertik het überhaupt om zoveel geld te betalen voor bier in het stadion :')
pi_178226549
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 00:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:O
Ben er maar trots op dat je zo je punten haalt.

Tegen NAC notabene. Godverdomme man. Trieste kut mentaliteit.
pi_178226677
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 01:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ben er maar trots op dat je zo je punten haalt.

Tegen NAC notabene. Godverdomme man. Trieste kut mentaliteit.
Mad.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178226687
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 01:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ben er maar trots op dat je zo je punten haalt.

Tegen NAC notabene. Godverdomme man. Trieste kut mentaliteit.
5-1
29 schoten
???????????????????????
pi_178226751
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

5-1
29 schoten
???????????????????????
Als Ajax zo wint is t fantastisch en PSV is t weer lucky en geflatteerd :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_178226957
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 01:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mad.
Nee. Ik heb de grootste hekel aan NAC. Ik had gehoopt dat jullie ze met 10-0 op zouden rollen. Alleen dat gejank en die schwalbes van de Jong zijn gewoon echt te sneu.
pi_178226983
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 02:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee. Ik heb de grootste hekel aan NAC. Ik had gehoopt dat jullie ze met 10-0 op zouden rollen. Alleen dat gejank en die schwalbes van de Jong zijn gewoon echt te sneu.
Zal ik jou eens onderuit gooien en vervolgens zeggen dat je een schwalbe maakt?
pi_178227043
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 02:33 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zal ik jou eens onderuit gooien en vervolgens zeggen dat je een schwalbe maakt?
:')

Je vond dit echt een penalty? En je vindt het acceptabel dat De Jong 40-45 keer per wedstrijd gaat janken om een pingel?
pi_178227162
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 02:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als Ajax zo wint is t fantastisch en PSV is t weer lucky en geflatteerd :')


""Ik heb lang het gevoel gehad dat we hier met een resultaat weg konden komen."
""NAC deed goed mee""

_O-

quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 02:33 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zal ik jou eens onderuit gooien en vervolgens zeggen dat je een schwalbe maakt?
_O-
pi_178227352
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 02:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee. Ik heb de grootste hekel aan NAC. Ik had gehoopt dat jullie ze met 10-0 op zouden rollen. Alleen dat gejank en die schwalbes van de Jong zijn gewoon echt te sneu.
Het is dit en vorig seizoen vaak zat voorgekomen dat op deze manier we een penalty tegen kregen. Vooral Isimat heeft er een handje van spelers vast te houden. Soms gebeurde het zelfs in dezelfde wedstrijd dat wij een pingel tegen kregen maar andersom niet voor precies hetzelfde.

Vasthouden is een penalty klaar. Maar blijkbaar is een penalty alleen terecht als het tegen PSV is. Echte elke penalty die we meekrijgen begint iedereen te janken. Lijkt Sjaak Swart wel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178227355
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 04:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is dit en vorig seizoen vaak zat voorgekomen dat op deze manier we een penalty tegen kregen. Vooral Isimat heeft er een handje van spelers vast te houden. Soms gebeurde het zelfs in dezelfde wedstrijd dat wij een pingel tegen kregen maar andersom niet voor precies hetzelfde.

Vasthouden is een penalty klaar. Maar blijkbaar is een penalty alleen terecht als het tegen PSV is. Echte elke penalty die we meekrijgen begint iedereen te janken. Lijkt Sjaak Swart wel.
Het gaat erom dat Luuk gewoon constant aan het janken is om elk contact. Wat een trieste lul
pi_178227362
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 04:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is dit en vorig seizoen vaak zat voorgekomen dat op deze manier we een penalty tegen kregen. Vooral Isimat heeft er een handje van spelers vast te houden. Soms gebeurde het zelfs in dezelfde wedstrijd dat wij een pingel tegen kregen maar andersom niet voor precies hetzelfde.

Vasthouden is een penalty klaar. Maar blijkbaar is een penalty alleen terecht als het tegen PSV is. Echte elke penalty die we meekrijgen begint iedereen te janken. Lijkt Sjaak Swart wel.
Ik ben het een soort van met je eens. Dat 'alleen tegen psv is terecht' gedeelte is onzin natuurlijk. Maar er we hebben dit seizoen veel penalties tegen gekregen (vooral door Isi) welke vooral als dom werden beschouwd. De stemming van 'gewoon met je poten van de tegenstander afblijven' heerste toen (en terecht). Ook al was er verder vrij weinig aan de hand. Persoonlijk vind ik dit veel te licht voor een penalty idd. Maar als je ziet waar er penalties voor zijn gegeven en dat toen bovengenoemde stemming heerste, is het raar om te Luuk als jankerd te bestempelen, omdat het Luuk is. Maar dan kan je hier inderdaad ook gewoon een penalty voor geven. 10 minuten eerder werd Luuk 'erger' vastgehouden, bleef hij wel staan kreeg hij geen penalty. Dan krijg je dit.

Maar in het stadion liep ik precies net naar de toilet. Dus of ik het helemaal goed gezien heb hou ik verder ook even in het midden. Morgen eerst even een samenvattinkje kijken :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178227422
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 04:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik ben het een soort van met je eens. Dat 'alleen tegen psv is terecht' gedeelte is onzin natuurlijk. Maar er we hebben dit seizoen veel penalties tegen gekregen (vooral door Isi) welke vooral als dom werden beschouwd. De stemming van 'gewoon met je poten van de tegenstander afblijven' heerste toen (en terecht). Ook al was er verder vrij weinig aan de hand. Persoonlijk vind ik dit veel te licht voor een penalty idd. Maar als je ziet waar er penalties voor zijn gegeven en dat toen bovengenoemde stemming heerste, is het raar om te Luuk als jankerd te bestempelen, omdat het Luuk is. Maar dan kan je hier inderdaad ook gewoon een penalty voor geven. 10 minuten eerder werd Luuk 'erger' vastgehouden, bleef hij wel staan kreeg hij geen penalty. Dan krijg je dit.

Maar in het stadion liep ik precies net naar de toilet. Dus of ik het helemaal goed gezien heb hou ik verder ook even in het midden. Morgen eerst even een samenvattinkje kijken :+
Luuk wordt gehaat omdat hij constant aan het huilen is bij de scheids. Als je een pingel krijgt voor een lichte overtreding; prima. Maar om nou om elk contact met je kankerkop te gaan huilen bij de scheids wekt gewoon agressie op.

Tyfus speler met een kut instelling.
  zondag 1 april 2018 @ 07:35:03 #174
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_178227879
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 00:05 schreef Scarface88 het volgende:

[..]


[..]

Hier verschillen de meningen duidelijk.
:D
  zondag 1 april 2018 @ 08:29:13 #175
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_178228048
Apart die reactie van Bergwijn op zijn gele kaart:"Ik was het vergeten." Omdat hij al heel lang op 4 kaarten stond :') .

Dat is toch een prof onwaardig?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')