abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:12:49 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178207093
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je komt echt heel pedant op me over. Inhoudelijk heb je vooralsnog niet veel aan de discussie toegevoegd, anders dan signaleren wat het juiste standpunt zou moeten zijn.

De reactie van Szura vind ik wel tof, daar kan ik wat mee. Om jouw vraag te beantwoorden: Nee, hoewel ik waarschijnlijk meer weet dan de gemiddelde persoon.
En jij idem op mij.. EW weet het het best en zal wel ff orde in de chaos scheppen..
Je zielige jijbakkerij is geen reactie waard.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178207110
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:12 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Is dat de claim? Nee. Straw man dus. Als je weet dat je iets fout zegt zeg het dan meteen ipv doen alsof je maar gelijk hebt.
Dat was dus jouw verdediging voor het 2nd amendment. Nou, bravo hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:16:00 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178207125
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat wens ik ook, maar ik vrees dat niet meer gaat lukken in hun eentje. Niet meer na 6 jaar oorlog. De VS kan zich niet meer zomaar terugtrekken nu, dan wordt het alleen maar erger.
Godsallemachtig, de typfouten.. Dat je het nog kon lezen :D
De VS en de EU staan wat mij betreft ad verkeerde kant en zijn contra-productief. Liever kwijt dan rijk in dit specifieke conflict.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:18:23 #54
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178207139
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat wens ik ook, maar ik vrees dat niet meer gaat lukken in hun eentje. Niet meer na 6 jaar oorlog. De VS kan zich niet meer zomaar terugtrekken nu, dan wordt het alleen maar erger.
Wat erger, het oorlogsgeweld? Je moet de feestelijkheden in Aleppo eens zien op dagen als deze (of met kerst ofzo): minderheden die de straat op kunnen om feest te vieren zonder te vrezen voor rondvliegende raketten en andere wapens die onder meer aan Al Qaeda-achtige clubs zijn geleverd door Golfstaten, de CIA, Turkije en weet ik het wat meer.

Let wel, ik heb het hier over oorlogsgeweld. Over de misdaden van het veiligheidssysteem van de Syrische overheid kun je weer een heel ander boek schrijven. De weg die gekozen is om dat regime te verwijderen is echter een heilloze gebleken, het maakt de landen die erachter zitten (oa dus de VS) net zo medeplichtig aan al het Syrische bloed dat is vergoten als de Syrische dictator en zijn bondgenoten die ze alles in de schoenen willen schuiven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178207153
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat was dus jouw verdediging voor het 2nd amendment. Nou, bravo hoor.
Nee dat was niet de verdediging. Ga je nog erkennen dat je een straw man had?
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:21:04 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178207157
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:18 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat erger, het oorlogsgeweld? Je moet de feestelijkheden in Aleppo eens zien op dagen als deze (of met kerst ofzo): minderheden die de straat op kunnen om feest te vieren zonder te vrezen voor rondvliegende raketten en andere wapens die onder meer aan Al Qaeda-achtige clubs zijn geleverd door Golfstaten, de CIA, Turkije en weet ik het wat meer.

Let wel, ik heb het hier over oorlogsgeweld. Over de misdaden van het veiligheidssysteem van de Syrische overheid kun je weer een heel ander boek schrijven. De weg die gekozen is om dat regime te verwijderen is echter een heilloze gebleken, het maakt de landen die erachter zitten (oa dus de VS) net zo medeplichtig aan al het Syrische bloed dat is vergoten als de Syrische dictator en zijn bondgenoten die ze alles in de schoenen willen schuiven.
Ik ben hier net ook op ingegaan, maar dat moeten we niet meer doen. Is off topic hier..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:21:34 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178207159
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:03 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik doel met name op dit stuk

[..]

Als die Pentagon-cheerleaders hun werk zouden doen en zich eens even in de kaartjes/bewegende frontlinies zouden verdiepen, kwamen ze erachter dat het oostelijke front van de SDF en de VS - ISIS al veel langer stilligt dan de start van de Turkse operatie in Afrin. Ze doen alsof het vertrek van Koerdische strijders vanuit Oost-Syrië naar Afrin ervoor zorgde dat de strijd tegen ISIS stilligt maar dat front is al veel langer bevroren.

Hell, die Amerikaanse ratten hebben duizenden ISIS-strijders uit Raqqa laten vertrekken naar die grensregio waarvandaan ze nu aanvallen blijven uitvoeren op Syrische troepen en hun bondgenoten. En die kunnen weinig doen omdat ze onder vuur worden genomen door Amerikanen als ze ook maar een voet over de Eufraat zetten :'). Dit is hoe het werkelijk zit: de Amerikaanse sneaks gebruiken de aanwezigheid van resterende ISIS-terroristen alleen maar om Assad/Iran/Rusland dwars te zitten en over de rug van de Koerden blijvend Syrische olievelden te koloniseren. Waarom? Minder inkomsten voor de Syrische staat en lekker Iran frustreren. Als die Amerikanen willen bombarderen ze die ISIS-lui binnen een paar weken aan gort.

Daarom ben ik zo sceptisch over die uitspraken van Trump, op de grond wijst helemaal NIKS erop dat de Amerikanen gaan vertrekken.
Thanks. Van dit soort reacties word ik vrolijk.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:23:27 #58
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178207175
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben hier net ook op ingegaan, maar dat moeten we niet meer doen. Is off topic hier..
Ja klopt wel. We gaan wel zien of Trump een keer ‘the money put where his mouth is’ want dit riep ie ook al in z’n campagne en desondanks besloot ie Tomahawks af te vuren op een Syrische luchtmachtbasis. Ik blijf sceptisch totdat het Amerikaanse materieel de grens naar Jordanië of Irak over rijdt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:24:53 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178207188
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:23 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja klopt wel. We gaan wel zien of Trump een keer ‘the money put where his mouth is’ want dit riep ie ook al in z’n campagne en desondanks besloot ie Tomahawks af te vuren op een Syrische luchtmachtbasis. Ik blijf sceptisch totdat het Amerikaanse materieel de grens naar Jordanië of Irak over rijdt.
Trump :')
Windvaan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:26:38 #60
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178207200
Heeft iemand trouwens adverteerders gezien die niet alleen de show van Ingraham gaan boycotten maar heel FOX?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:27:27 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178207204
Helaas niet
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:28:55 #62
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178207211
Volgens mij blijft het helaas slechts bij haar show. Alsof de rest beter zou zijn...
  zaterdag 31 maart 2018 @ 02:35:46 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178207259
Nou vigen, omdat je je zo profieert. Voor NL-begrippen extreem conservatief.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178207266
Nog eentje die meldt dat de uitzetting van de Russen een wassen neus is :{

OrenDorell twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 18:56:18 I asked @StateDept about this, and it's true. Trump's expulsion this week of 60 Russian diplomats does not require the Russia to reduce its staffing levels in the U.S. and vice versa. https://t.co/gQ22BeChH8 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178207279
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou vigen, omdat je je zo profieert. Voor NL-begrippen extreem conservatief.
Wat zijn de NL begrippen voor extreem conservatief?
pi_178207311
Court: government can't block immigrant teens from abortion

quote:
A federal court in Washington told the Trump administration Friday the government can't interfere with the ability of pregnant teens in the country illegally and being held in federal custody to obtain abortions.

The court issued an order Friday evening barring the government from "interfering with or obstructing" pregnant immigrant children in federal custody from accessing abortion counseling or abortions, among other things, while a lawsuit proceeds.

Lawyers for the Department of Health and Human Services, which is responsible for sheltering children who illegally enter the country unaccompanied by a parent, had said the department has a policy of "refusing to facilitate" abortions.

The American Civil Liberties Union brought a lawsuit, which U.S. District Court Judge Tanya Chutkan also Friday allowed to go forward as a class-action lawsuit.

We have been able to secure justice for these young pregnant women in government custody who will no longer be subject to the government's policy of coercion and obstruction while the case continues," said ACLU attorney Brigitte Amiri after the judge's order became public.

The government can appeal the judge's order. A Department of Justice spokesman didn't immediately respond to an emailed request for comment Friday evening.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178207584
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:37 schreef Kijkertje het volgende:
Nog eentje die meldt dat de uitzetting van de Russen een wassen neus is :{

OrenDorell twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 18:56:18 I asked @StateDept about this, and it's true. Trump's expulsion this week of 60 Russian diplomats does not require the Russia to reduce its staffing levels in the U.S. and vice versa. https://t.co/gQ22BeChH8 reageer retweet

Ze kunnen misschien geen staff meer missen, na de vorige uitzettingen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178207595
Dat er nieuw personeel komt is prima maar in een keer 60 werknemers van de ambassade moeten gaan missen met uitgebreide netwerken, ervaring, en kennis over waarmee ze bezig waren dat is een gevoelige klap voor Rusland zeker omdat het in zoveel landen tegelijk gebeurt.
pi_178207598
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 02:37 schreef Kijkertje het volgende:
Nog eentje die meldt dat de uitzetting van de Russen een wassen neus is :{

OrenDorell twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 18:56:18 I asked @StateDept about this, and it's true. Trump's expulsion this week of 60 Russian diplomats does not require the Russia to reduce its staffing levels in the U.S. and vice versa. https://t.co/gQ22BeChH8 reageer retweet
Zie hierboven. Het gaat niet om aantallen die weg moeten blijven het gaat om het Russische werk dat een gevoelige klap lijdt in deze discussie.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 11:05:38 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_178209787
Verkeerde topic. :|W
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_178210026
Het lijkt erop dat Putin precies krijgt in Syrië waar hij president 'spanky' Trump om heeft gevraagd. Voor Europa kan dat een hoop meer vluchtelingen betekenen, alle tegenstanders van Assad worden uitgemoord of vluchten.

En de Koerden zijn verraden door Amerika.
pi_178210161
dennisrodman twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:07:36 Hoping for this after my two friends and leaders meet next month.#Peace #Love #NotWar #Diplomacy https://t.co/NEZijYzoLi reageer retweet
_O_ _O-
pi_178210240
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 11:29 schreef Nintex het volgende:
dennisrodman twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 16:07:36 Hoping for this after my two friends and leaders meet next month.#Peace #Love #NotWar #Diplomacy https://t.co/NEZijYzoLi reageer retweet
_O_ _O-
:? :?
pi_178210347
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 11:33 schreef grrrrg het volgende:

[..]

:? :?
Dennis Rodman is een vriend van Kim Jung On


en Donald Trump


En hij hoopt dat zijn twee vrienden het ook goed met elkaar kunnen vinden en Kim een MAGA petje gaat dragen. :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')