abonnement Unibet Coolblue
pi_178204211
hoi allemaal, na de zomer ga ik in groningen studeren. Ik zou graag een studio willen huren voor een langere termijn of eventueel kopen. Wat is de makkelijkste of beste manier om dit te doen? Op internet zie ik verschillende websites die studios verhuren maar vooral veel kamers (dit wil ik niet) en indien ik meer info of fotos wil zien moet ik me inschrijven en vaak zijn er kosten aan verbonden, dus graag wil ik weten welke websites jullie aanraden voordat ik me bij alle websites ga inschrijven zonder succes :')
pi_178207766
quote:
De gemeente Groningen gaat de komende maanden onderzoeken hoe in onze stad ruimte kunnen bieden aan Tiny Houses. Met de website Lutje Hoeskes willen we graag zicht krijgen op jouw wensen en ideeën. We stellen het zeer op prijs als je de vragenlijst invult.
Ik zeg niets meer, dat was het.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 08:26:38 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178208067
Als er kosten zijn verbonden aan inschrijving vind je dat al een probleem, maar je overweegt ook te kopen? Je hebt voldoende inkomen om te kopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178209560
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 08:26 schreef Leandra het volgende:
Als er kosten zijn verbonden aan inschrijving vind je dat al een probleem, maar je overweegt ook te kopen? Je hebt voldoende inkomen om te kopen?
Ik vind het geen probleem, het lijkt me alleen niet echt handig om me bij 5 websites in te schrijven terwijl ik niet weet of het daadwerkelijk nuttig is. is een beetje zonde vind ik
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 16:42:34 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178238731
Inschrijven op woningnet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_178246101
Studeren = geen (of weinig) inkomen
Geen (of weinig) inkomen = vergeet kopen, geen bank die je een hypotheek geeft tenzij je het via een familie hypotheek of kijharde cash kan kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')