abonnement Unibet Coolblue
pi_178205158
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 23:59 schreef fespo het volgende:
celebrities :')
dat is toch 1 grote poppenkast.
Nietes. Frans Bauer is een goudeerlijke gast.

Tja Beyoncé... Ik zou misschien een beetje van haar schoonheid willen. Eerlijk is eerlijk, ze is geen lelijkerd. Voor de rest eigenlijk wat hierboven vermeld is. Anonimiteit vs. vol in de spotlights staan, de keus is voor mij snel gemaakt. Mijn kind een normaal leven bieden i.p.v. hot naar her te slepen of the stallen bij een nanny. Om maar wat te noemen.
pi_178208003
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:43 schreef Gregor1994 het volgende:

Omdat ik dan wellicht gelukkig zou zijn en ik met die dingen om zou kunnen gaan...in haar geval heeft ze teveel geld, vermogen om iets kwijt te raken en heeft ze al historie gemaakt..
Waarom zou jij nooit verveeld raken door teveel geld dan? Waar wil je het allemaal aan uit gaan geven?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178209443
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:49 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Eigenwaarde is al aan bod geweest en precies hierom twijfel ik aan alles. Ik dacht dat het wel oke zat, ik ben ‘tevreden/gelukkig’ toen ik naar het buitenland ging. Ik heb nog wel onzekere momenten, maar heb geleerd dat het bij mijn leven hoort. Alleen deze obsessie schud me wakker dat ik totaal niet tevreden ben met alles en mezelf wijs maak dat wel te zijn...

En wat bedoel je dat ik me aan haar optrek? Want ik voel me er juist rot bij ipv beter..
Nee ik bedoel dat je denkt dat je pas wat waard bent als je net zoveel bereikt hebt als Beyoncé. Misschien gebruikte ik een verkeerd woord.

Maar buitenland is natuurlijk een grote afleiding van het echte leven. Veel nieuwe indrukken, minder tijd om na te denken en te obsessen. Het is wat dat betreft niet vreemd dat de oude problemen nu weet spelen en in het buitenland niet.
pi_178209483
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:54 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Maar laat ik het zo stellen, wat denk jij als je naar haar leven kijkt?
Dat is het punt. Als je blij bent met je eigen leven, hoef je het niet te vergelijken met iemand die het misschien nog beter heeft. Je kan natuurlijk ook kijken naar mensen die het minder hebben dan jij. Als je altijd kijkt naar mensen die het beter voor elkaar hebben zal je nooit gelukkig zijn. Maar ik denk dat het dus een symptoom is van het feit dat je niet gelukkig bent met jezelf. Het vergelijken js niet het issue, wel de drijfveer erachter.
pi_178209496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:03 schreef flipsen het volgende:

[..]

Dacht je dat ze dat aan de grote klok gaan hangen :? Wist jij dat Robin Williams depressief was voordat hij zelfmoord pleegde? Om maar iemand te noemen...

[..]

Absoluut niet nee.
Robin Williams had een vreselijke vorm van dementie en men denkt dat hij daarom zelfmoord heeft gepleegd. Niet vanwege een depressie an sich.
pi_178209515
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:43 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Omdat ik dan wellicht gelukkig zou zijn en ik met die dingen om zou kunnen gaan...in haar geval heeft ze teveel geld, vermogen om iets kwijt te raken en heeft ze al historie gemaakt..
Je denkt dat je die dingen nodig hebt om gelukkig te zijn. Feit is, ook niet alle beroemde mensen zijn gelukkig. Dat komt niet van faam en aanzien. Sterker nog, als de spotlight op alles wat je doet staat, kan je daar ook flink aan onderdoor gaan.
pi_178209534
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:41 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Wellicht 20 jaar geleden, maar niet van de laatste tijd. Maar ik zie de fame inderdaad, en ik kan me niet voorstellen dat zo iemand zich nog rot kan voelen. En ja met geld kan ze alles, waaronder een prachtig huis en onwijs veel vrijheid te doen wat ze wil.
Ze werkt keihard. Denk maar niet dat ze veel vrijheid heeft tijdens een tour.
pi_178213651
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat je denkt dat je pas wat waard bent als je net zoveel bereikt hebt als Beyoncé. Misschien gebruikte ik een verkeerd woord.

Maar buitenland is natuurlijk een grote afleiding van het echte leven. Veel nieuwe indrukken, minder tijd om na te denken en te obsessen. Het is wat dat betreft niet vreemd dat de oude problemen nu weet spelen en in het buitenland niet.
Ik ben ongeveer vier dagen in het buitenland geweest, daarvoor had ik dit gevoel niet, maar wellicht omdat ik deze dagen niets te doen heb dat ik mij ermee bezig houdt.

En dat eerste klopt inderdaad, want dat denk ik ook, dat mijn leven alleen wat waard kan zijn als ik zoveel invloed heb als iemand die veel invloed heeft...met minder neem ik geen genoegen
pi_178213703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 23:45 schreef PrincessofFrance het volgende:
Niemand weet elk detail van een celebrity, simpelweg omdat ze niet alles openbaar maken. Of dacht je dat de social media zo oprecht zijn? Ook celebrity's hebben een privéleven en zijn chagrijnig en hebben problemen met hun kinderen die zeuren en drammen en niet luisteren. Wat dat betreft is Beyoncé echt niet anders dan de buurvrouw verderop in de straat.

En wat betreft Beyoncé en Jay-Z, google maar eens op net worth beyoncé and jay-z.
Die twee houden samen een biljardenimperium in stand en ze kúnnen niet eens gaan scheiden want er zijn zware zakelijke belangen mee gemoeid. Vernedering en bedrog moeten ze maar slikken (in dit geval zij dan). Nou, dank je wel.
Hmm, maar denk je dan niet dat die fame en legacy alles compenseert, dus de nadelen? Daardoor begeer ik dat leven juist. Ik heb moeite ermee een ander beeld ervan te schetsen met name als ik er meer mee bezig ben en zo..
pi_178214728
Ik zou niet met haar willen ruilen. Ik zou liever een totaal onbekende zijn met veel geld.
pi_178215641
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:13 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer vier dagen in het buitenland geweest, daarvoor had ik dit gevoel niet, maar wellicht omdat ik deze dagen niets te doen heb dat ik mij ermee bezig houdt.

En dat eerste klopt inderdaad, want dat denk ik ook, dat mijn leven alleen wat waard kan zijn als ik zoveel invloed heb als iemand die veel invloed heeft...met minder neem ik geen genoegen
Draai het om. Als je denkt aan iemand die belangrijk voor je is. Maakt het dan uit dat die persoon niet zo knap/beroemd is als Beyoncé? En als je die standaard niet hebt voor de mensen die dichtbij je staan, waarom dan wel voor jezelf?
pi_178215662
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze werkt keihard. Denk maar niet dat ze veel vrijheid heeft tijdens een tour.
En wat is jouw advies voor mij in dit geval?
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:18:11 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178215923
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:34 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor TS.
_O_
God wat is dat mens ook een travestie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_178216373
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:16 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hmm, maar denk je dan niet dat die fame en legacy alles compenseert, dus de nadelen? Daardoor begeer ik dat leven juist. Ik heb moeite ermee een ander beeld ervan te schetsen met name als ik er meer mee bezig ben en zo..
Nee, wat heeft zij daar aan als ze alleen thuis zit met een ziek kind? Of als ze een bak cornflakes naar binnen zit te werken omdat ze geen tijd heeft voor een fatsoenlijk ontbijt? Haar fame en legacy is alleen buitenshuis.
Wat heeft zij eraan als iemand in Moskou een fotoshoot van haar in een tijdschrift zit te bekijken? Daar voelt zij toch niets van? Ze weet het niet eens.
Haar fans komen af op haar imago wat door haar platenmaatschappij, managers, fotoshoots en videoclips in elkaar is gezet. Tuurlijk ook voor haar zang, maar er is echt wel een verschil tussen haar privéleven en haar publieke leven.
Thuis is ze gewoon Beyoncé Giselle Knowles (of tegenwoordig Carter, weet ik het) en de moeder van Ivy en ik weet niet hoe haar andere kinderen heten. En de vrouw van Shawn Carter.

Als zij op tournee is kan ze echt niet rustig gaan touren door de stad en gaan shoppen en als een toerist naar bezienswaardigheden. Zij heeft altijd beveiliging nodig en haar hele agenda staat strak van alle op elkaar afgestemde afspraken. Ze kan (bijna) nooit spontaan iets doen.
En ze kan niet eten wat ze wil omdat ze niet mag aankomen want ze moet haar imago in stand houden. En als ze ziek is kan ze niet thuisblijven want dat kost geld en wat dacht je van als ze op tournee is en ze griep heeft? En als ze ergens niet komt opdagen kan ze worden aangeklaagd wegens contractbreuk.

Als je zelf een dagje mee zou kunnen lopen in dat wereldje zou je echt van een hele koude kermis thuiskomen. Sorry to break your bubble.
Beyoncé is gewoon een product, een merk, een imago. En jij klampt je daar aan vast. Het is een keiharde wereld. Niet voor niets hebben artiesten, acteurs en dergelijke een heel leger aan advocaten om zich heen.

Bovendien: als jij zoveel geld zou hebben als Beyoncé, jij zou dat met je lage eigenwaarde nooit kunnen hanteren. Je zou erin verzuipen en geen flauw idee hebben wat je ermee moet doen. Ja, dan heb je veel geld. En dan? Wil je je eigenwaarde ophangen aan valuta?
Dan voel je je echt heel leeg van binnen. En dat is gewoon zielig. Niet lelijk bedoeld, maar innerlijke leegte kun je niet opvullen met geld. En ook niet met fame, fame is oppervlakkig.

In dat wereldje staan er voor elke artiest minstens 5 opvolgers klaar. Meer dan de helft van wat er nu allemaal in is ken ik niet eens. En het boeit me ook niet. Het is alleen maar klatergoud.
pi_178216435
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:47 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Nee, wat heeft zij daar aan als ze alleen thuis zit met een ziek kind? Of als ze een bak cornflakes naar binnen zit te werken omdat ze geen tijd heeft voor een fatsoenlijk ontbijt? Haar fame en legacy is alleen buitenshuis.
Wat heeft zij eraan als iemand in Moskou een fotoshoot van haar in een tijdschrift zit te bekijken? Daar voelt zij toch niets van? Ze weet het niet eens.
Haar fans komen af op haar imago wat door haar platenmaatschappij, managers, fotoshoots en videoclips in elkaar is gezet. Tuurlijk ook voor haar zang, maar er is echt wel een verschil tussen haar privéleven en haar publieke leven.
Thuis is ze gewoon Beyoncé Giselle Knowles (of tegenwoordig Carter, weet ik het) en de moeder van Ivy en ik weet niet hoe haar andere kinderen heten. En de vrouw van Shawn Carter.

Als zij op tournee is kan ze echt niet rustig gaan touren door de stad en gaan shoppen en als een toerist naar bezienswaardigheden. Zij heeft altijd beveiliging nodig en haar hele agenda staat strak van alle op elkaar afgestemde afspraken. Ze kan (bijna) nooit spontaan iets doen.
En ze kan niet eten wat ze wil omdat ze niet mag aankomen want ze moet haar imago in stand houden. En als ze ziek is kan ze niet thuisblijven want dat kost geld en wat dacht je van als ze op tournee is en ze griep heeft? En als ze ergens niet komt opdagen kan ze worden aangeklaagd wegens contractbreuk.

Als je zelf een dagje mee zou kunnen lopen in dat wereldje zou je echt van een hele koude kermis thuiskomen. Sorry to break your bubble.
Beyoncé is gewoon een product, een merk, een imago. En jij klampt je daar aan vast. Het is een keiharde wereld. Niet voor niets hebben artiesten, acteurs en dergelijke een heel leger aan advocaten om zich heen.

Bovendien: als jij zoveel geld zou hebben als Beyoncé, jij zou dat met je lage eigenwaarde nooit kunnen hanteren. Je zou erin verzuipen en geen flauw idee hebben wat je ermee moet doen. Ja, dan heb je veel geld. En dan? Wil je je eigenwaarde ophangen aan valuta?
Dan voel je je echt heel leeg van binnen. En dat is gewoon zielig. Niet lelijk bedoeld, maar innerlijke leegte kun je niet opvullen met geld. En ook niet met fame, fame is oppervlakkig.

In dat wereldje staan er voor elke artiest minstens 5 opvolgers klaar. Meer dan de helft van wat er nu allemaal in is ken ik niet eens. En het boeit me ook niet. Het is alleen maar klatergoud.
Helemaal eens.
pi_178216518
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:04 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

En wat is jouw advies voor mij in dit geval?
In ieder geval zie ik de obsessie met Beyoncé niet als het probleem, maar als het symptoom. Je voelt je niet minderwaardig door mensen als Beyoncé en vergelijken, maar je voelt je slecht over jezelf en daardoor ga je jezelf vergelijken met mensen waar je tegenop kijkt.

Mijn advies zou zijn om dit vooral te bespreken met je psychiater zodat er wellicht een behandelplan kan komen. In de vorm van cognitieve gedragstherapie bijvoorbeeld. Of wat dan ook de bron is van je lage eigenwaarde.
pi_178216570
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In ieder geval zie ik de obsessie met Beyoncé niet als het probleem, maar als het symptoom. Je voelt je niet minderwaardig door mensen als Beyoncé en vergelijken, maar je voelt je slecht over jezelf en daardoor ga je jezelf vergelijken met mensen waar je tegenop kijkt.

Mijn advies zou zijn om dit vooral te bespreken met je psychiater zodat er wellicht een behandelplan kan komen. In de vorm van cognitieve gedragstherapie bijvoorbeeld. Of wat dan ook de bron is van je lage eigenwaarde.
En dit ja. Deze obsessie is een symptoom, de oorzaak ligt elders.
pi_178254042
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:47 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Nee, wat heeft zij daar aan als ze alleen thuis zit met een ziek kind? Of als ze een bak cornflakes naar binnen zit te werken omdat ze geen tijd heeft voor een fatsoenlijk ontbijt? Haar fame en legacy is alleen buitenshuis.
Wat heeft zij eraan als iemand in Moskou een fotoshoot van haar in een tijdschrift zit te bekijken? Daar voelt zij toch niets van? Ze weet het niet eens.
Haar fans komen af op haar imago wat door haar platenmaatschappij, managers, fotoshoots en videoclips in elkaar is gezet. Tuurlijk ook voor haar zang, maar er is echt wel een verschil tussen haar privéleven en haar publieke leven.
Thuis is ze gewoon Beyoncé Giselle Knowles (of tegenwoordig Carter, weet ik het) en de moeder van Ivy en ik weet niet hoe haar andere kinderen heten. En de vrouw van Shawn Carter.

Als zij op tournee is kan ze echt niet rustig gaan touren door de stad en gaan shoppen en als een toerist naar bezienswaardigheden. Zij heeft altijd beveiliging nodig en haar hele agenda staat strak van alle op elkaar afgestemde afspraken. Ze kan (bijna) nooit spontaan iets doen.
Goede punten, alleen haar invloed op mensen is toch heel groot..ook qua charity en door haar muziek. Hoe stap ik daar dan overheen?

Deze obsessies heb ik af en toe bij iemand die beroemd is, op de een of andere manier zit ik er dan in...en het zijn altijd dezelfde punten waar ik naar kijk.
pi_178254087
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In ieder geval zie ik de obsessie met Beyoncé niet als het probleem, maar als het symptoom. Je voelt je niet minderwaardig door mensen als Beyoncé en vergelijken, maar je voelt je slecht over jezelf en daardoor ga je jezelf vergelijken met mensen waar je tegenop kijkt.

Mijn advies zou zijn om dit vooral te bespreken met je psychiater zodat er wellicht een behandelplan kan komen. In de vorm van cognitieve gedragstherapie bijvoorbeeld. Of wat dan ook de bron is van je lage eigenwaarde.
Maar ik vind dit zo vreemd, want ik dacht juist dat mijn eigenwaarde voor het eerst sinds tigjaren normaal was, dat ik gewoon tevreden was met alles, blijkbaar is dat dus niet zo nu ik weer zo’n obsessie heb. Ik snap het niet, of is tevredenheid met je leven iets anders dan lage eigenwaarde? Ik vind het zo jammer dat ik geconfronteerd word dat ik me toch niet zo zelfverzekerd voel als dat ik denk..
pi_178254326
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Maar ik vind dit zo vreemd, want ik dacht juist dat mijn eigenwaarde voor het eerst sinds tigjaren normaal was, dat ik gewoon tevreden was met alles, blijkbaar is dat dus niet zo nu ik weer zo’n obsessie heb. Ik snap het niet, of is tevredenheid met je leven iets anders dan lage eigenwaarde? Ik vind het zo jammer dat ik geconfronteerd word dat ik me toch niet zo zelfverzekerd voel als dat ik denk..
Ook als je tevreden met alles bent, kun je alsnog meer willen. Omdat je het misschien stiekem nog niet genoeg vindt voor je eigenwaarde of omdat je gewoon ambitieus bent.

Sta je misschien op een kruispunt, waar zo een stukje afleiding als een Beyonce een welkome afleiding is van wat je eigenlijk zou moeten doen? Kiezen voor een spannend nieuw iets, waar je niet zeker genoeg over bent of tegenop ziet ofzo? Want je bezig houden met wat anderen al dan niet doen, kan je prima weerhouden van zelf aan de bak te gaan zeg maar..
  maandag 2 april 2018 @ 12:44:14 #71
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178254414
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:15 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Precies dat maakt het zo pijnlijk voor mij...dat contrast..dat ik dat niet heb
Het is een andere wereld, staat compleet los van die waar jij en alle mensen die je persoonlijk kent in leeft. Doet dat besef niet iets voor je?
pi_178254461
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:23 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Dus....? Maar zou dit mijn probleem dan minder moeten maken..of
Ja want je bent maar een van de velen die niet zo'n leven heeft als zij.
En achter al dat vertoon schuilt ook gewoon iemand die hard gewerkt heeft voor succes en toevallig met veel geluk beroemd is geworden. Maar dat lukt nou eenmaal niet iedereen.
pi_178255154
Vrijheid is juist het enige wat je niet hebt, als je iemand als Beyonce bent. Je moet er zus en zo uit zien, haren knippen? Echt niet, want je lange lokken zijn geld waard. Dieet hier, dieet daar, elke dag personal training, tourtje hier tourtje daar, werken van 6 uur 's ochtends tot middernacht. En dan weer werken aan je nieuwe album.
Afgemaakt worden in de bladen/op internet omdat je een keer het lef hebt om naar buiten te gaan zonder make up of in een joggingbroek. Mensen die de hele tijd om je heen draaien om een graantje mee te pikken van je geld of je fame, terwijl ze niks om je geven.
Heb je een keer ruzie met je vriend, de volgende dag heeft de hele wereld daar wel een mening over.
En dan zijn er vast nog dingen die ik vergeet, want ik heb dat leven gelukkig niet. _O_
Echt, ik snap niet hoe je daar jaloers op kan zijn.
  maandag 2 april 2018 @ 13:29:10 #74
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_178255186
:') ik geloof niet dat dit echt is
pi_178255202
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:29 schreef dexamfetamine het volgende:
:') ik geloof niet dat dit echt is
Waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')