abonnement Unibet Coolblue
pi_178321877
Ik weet niet wat het afwerkingsniveau van je huis is maar die cv leidingen had je natuurlijk moeten wegwerken nu je de kans had.
Je had deze strak tegen de oude wand moeten maken en de wand dan naar voren laten halen gelijk met de linkerwand.

Nu is het als een vlag op een modderschuit.

Maar dat is mijn mening :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 5 april 2018 @ 13:12:10 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178322088
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:00 schreef junkiexp het volgende:
Ik weet niet wat het afwerkingsniveau van je huis is maar die cv leidingen had je natuurlijk moeten wegwerken nu je de kans had.
Je had deze strak tegen de oude wand moeten maken en de wand dan naar voren laten halen gelijk met de linkerwand.

Nu is het als een vlag op een modderschuit.

Maar dat is mijn mening :)
Klopt ook wel hoor, maar het hele gedoe is één grote haastklus dus er zullen nog wel meer van dit soort gemiste kansen langs komen. netwerkkabels zijn ook bijvoorbeeld niet netjes weggewerkt, eventueel dat ik ze nog ergens achter de plinten kan proppen maar het zal via een anderere cv buis weer naar boven getrokken worden en nog meer van dat soort gehannes.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 5 april 2018 @ 13:18:51 #28
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178322198
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Klopt ook wel hoor, maar het hele gedoe is één grote haastklus dus er zullen nog wel meer van dit soort gemiste kansen langs komen. netwerkkabels zijn ook bijvoorbeeld niet netjes weggewerkt, eventueel dat ik ze nog ergens achter de plinten kan proppen maar het zal via een anderere cv buis weer naar boven getrokken worden en nog meer van dat soort gehannes.
Zonde hoor Jogy. Een haastklus is nooit goed, dan krijg je dit soort dingen. Het is inderdaad veel mooier om cv leidingen en elektra en kabels achter de wanden weg te werken
"Hoka Hey!"
  donderdag 5 april 2018 @ 13:34:37 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178322482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zonde hoor Jogy. Een haastklus is nooit goed, dan krijg je dit soort dingen. Het is inderdaad veel mooier om cv leidingen en elektra en kabels achter de wanden weg te werken
Ik had ook liever een paar maanden gehad maar de situatie is er helaas niet naar. Er zijn ook nog wat andere dingen die we graag willen hebben waar nu geen budget voor is. De verhuizing zelf was ook eigenlijk niet gepland maar uit noodzaak geboren. Aan de andere kant zijn de maandlasten in het nieuwe huis een stuk lager zodat we makkelijk goed kunnen sparen voor andere aanpassingen zoals een nieuwe keuken en zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 5 april 2018 @ 13:35:22 #30
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178322495
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 20:56 schreef blomke het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Stuccen is zo ongeveer de enige klus die ik zou uitbesteden, maar dankzij de 12,5 mm AK gipsplaten ben ik helemaal overgestapt op dat principe plus een emmer Sikkens latex
Blomke, leg me eens even uit hoe dat werkt met die AK platen. Niet dat ik er nu nog wat aan heb want er gaat binnenkort gestukt worden :Y Hoe krijg je met die platen en verf een snaar strakke wand? Even glad en strak als een gestukte wand?
"Hoka Hey!"
pi_178332121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:35 schreef matspontius het volgende:

[..]

Blomke, leg me eens even uit hoe dat werkt met die AK platen. Niet dat ik er nu nog wat aan heb want er gaat binnenkort gestukt worden :Y Hoe krijg je met die platen en verf een snaar strakke wand? Even glad en strak als een gestukte wand?
Monteren op metal studs met paar mm tussenruimte, Knauf F&F (of vezelverstekte voegenvuller, ook van Knauf) in de naden smeren, met stucmes afrijen (dus alleen de naden), na uitharden schuren met allerfijnste schuurgas en dan met Sikkens latex, sausen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')