abonnement Unibet Coolblue
pi_178200773
Eens met de rest, BE! Maar wel begrijpelijk dat het wel even een "ding" is om ook daadwerkelijk te doen.

Ik ging vandaag schoonbroer+vriendin helpen verhuizen. En helaas niet met een lijst als MF haha. Dus in het kader van deel-ook-de-slechte-dagen:
O: havermoutpap van havermout, Quaker super grains, bosbessen, kaneel
(Hier begon ik nog goed)
T: eiwitreep
L: drie bruine zachte bolletjes met kaas, een bruin zacht bolletje met kipsate salade
T: twee chocolade eieren (geen kleintjes, wel hol), een dropje
T: stuk Tony chocolonely karamel zeezout (1/5 reep ongeveer)
D: pizza Quattro stagioni van de pizzeria
T: dessertglaasje banaan chocolade

Beweging wel zo'n vijf uur verhuiswerk waarvan zo'n drie uur daadwerkelijk dozen sjouwen / bed uit elkaar halen / bed en kast in elkaar zetten en zo'n 50 keer de trap op en af (leuk man, van een bovenwoning naar een bovenwoning verhuizen), maar ik gok zomaar dat dat toch niet helemaal alles compenseert. Nou ja. Morgen weer een dag.
pi_178201435
:7 ik heb net even het record verbeterd van de maand-challenge 8k bal smijten van de sportschool. Nu hopen dat er morgen niet nog iemand overheen gaat }:| maar er is al ruim een week niets bij gekomen dus die kans is vrij klein 8-)
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:27:21 #28
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178201484
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Jup! :Y :*

Mijn lijstje v vandaag:
O: brinta
O2: 2 kaascroissantjes
T: appel
L: pompoensoep, veldsla-salade met rode biet en geitenkaas, cracker m kaas
T: 2 mandarijntjes, 1 paaseitje
T: bak groente
D: pizza, 2 chocotoffs
Pepperoni? :Y)
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:33:59 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178201648
Mozzarella-pesto. :9
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 20:06 schreef Madivi het volgende:

[..]

Hoe stom het ook klinkt en voelt, niemand is onvervangbaar. Als jij morgen permanent uit zou vallen dan is het even gedoe en wordt het toch opgepakt. En na een paar maand draait het allemaal tóch door alsof je er nooit was. Die gedachte hielp mij wel bij banen waarin ik het spannend vond om mijn grens aan te geven. En uiteindelijk win je er alleen maar respect mee (plus kan je denk ik privé ook rust gebruiken voor je studie en carriere switch plannen) :*

Verder pizza-boks. En eetlepel pindakaas boks. :%
Daar ben ik me wel heel erg van bewust hoor, uiteindelijk komt het wel goed, maar ik ben in mijn eentje verantwoordelijk voor een congres v 3,500 man en dat doe ik al 20 jaar. :o

Daar staat wel een hoop van op papier, plus ze hebben zelf meegewerkt aan deze situatie, maar heel even breekt de pleuris wel uit. ;)

Maar goed, twee jaar geleden hebben ze het ook gered. Dus dat zou best goed komen.
Nu ik nog ‘even’ los laten.

Maar goed, enough about me...
Dieet-on!
***
pi_178207368
Oh man, we gaan, weer de verkeerde kant op, stoute weegschaal :')

Sportschool gaat om half 9 open, nog even proberen te slapen en straks sporten. Hier geen uitgebreid paasontbijt/lunch enz voor mij, dat scheelt.
pi_178207381
En ohja update, ik heb een huis!
Was nog even spannend ivm sociaal beheerder die erbij zat en moest beslissen. Hij heeft besloten dat het een 3 partijen contract wordt (dus ook met zorgverlener erbij).

Nu nog duidelijkheid krijgen over wanneer ik de sleutel krijg enzo en dan kan het klussen (nieuwe vloer, schilderen) en verhuizen beginnen. Ik voel nu al stress, maar let it go!
  zaterdag 31 maart 2018 @ 03:41:02 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178207420
Sinds lange tijd weer eens wezen latin dansen. Was best geslaagd.
Nu nog hopen dat ik morgen kan soorten, want vooraf de Irish in met een drankje :')
pi_178207428
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 03:41 schreef Cue_ het volgende:
Sinds lange tijd weer eens wezen latin dansen. Was best geslaagd.
Nu nog hopen dat ik morgen kan soorten, want vooraf de Irish in met een drankje :')

Maar Latin, salsa ofzo dus? Ik ben sowieso een houten klaas, zelfs met drank op :')
pi_178207821
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 03:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
En ohja update, ik heb een huis!
Was nog even spannend ivm sociaal beheerder die erbij zat en moest beslissen. Hij heeft besloten dat het een 3 partijen contract wordt (dus ook met zorgverlener erbij).

Nu nog duidelijkheid krijgen over wanneer ik de sleutel krijg enzo en dan kan het klussen (nieuwe vloer, schilderen) en verhuizen beginnen. Ik voel nu al stress, maar let it go!
Gefeliciteerd met je huis!! Ik snap dat er een hoop geregel aan gaat komen, maar dit is toch al wel heel tof!
pi_178207890
Pp gefeliciteerd met je huis.

Mijn weegschaal 61,2 *O*
pi_178210108
Vandaag weer weging gedaan. 72.1 kg. Wilde eigenlijk de 72 aantikken dit weekend (morgen nog een kans :P ) maar met menstruatie en zout eten van de afgelopen dagen is dit niet slecht.
pi_178210530
Thanks beide! :)

Nog even wat onduidelijkheid over wanneer sleutel enzo, en dan komt de stress van opknappen en verhuizen, maar komt goed!

Enige "nadeel" is dat het niet in Valkenswaard is, lag dit appartement in Valkenswaard was het perfect geweest. Maar ik laat Valkenswaard maar los voor de komende 5 jaar (zeker omdat er ook flinke smak geld in deze verhuizing gaat zitten).
  zaterdag 31 maart 2018 @ 12:02:26 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178210690
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 03:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
En ohja update, ik heb een huis!
Was nog even spannend ivm sociaal beheerder die erbij zat en moest beslissen. Hij heeft besloten dat het een 3 partijen contract wordt (dus ook met zorgverlener erbij).

Nu nog duidelijkheid krijgen over wanneer ik de sleutel krijg enzo en dan kan het klussen (nieuwe vloer, schilderen) en verhuizen beginnen. Ik voel nu al stress, maar let it go!
Gefeliciteerd! Geniet ervan. Dit wordt een nieuwe start!
The love you take is equal to the love you make.
pi_178210894
Ik ben weer terug op het niveau van voor vorig weekend. Dat geeft de burger moed! 81,1kg was het vanmorgen. Volgend weekend word ik ongesteld dus van deze week verwacht ik weinig. Hoop dat ik dit gewicht behoud i.p.v. aankomen.
Gisteravond hardlopen ging super goed. Vandaag een volleybalwedstrijd en morgen weer hardlopen. Ook daar heb ik nu een lekker ritme in. Dit lijkt nog wel eens goed te komen!
pi_178215434
Spannend Pizzapuntje, succes er mee ^O^

Vanochtend weer keurig 79.3 dus dat gaat lekker zo :7 Na het sporten gister alleen nog een eiwitshake gehad.
Vandaag me even flink kwaad gemaakt in de tuin. Lekkere workout :P

Lijstje:
O/L: 2 volkoren met kipfilet en cottage cheese
T: bakje nootjes na het buffelen en nu 2 eitjes bij de koffie
D: kleine pizza a 730 kcal
T: biertjes wellicht
pi_178218072
Mijn lijstje:
O: kwark, 2 crackers met rauwe ham
L: AH excellent pistolet (bruin) met rauwe ham
T: 1 paaseitje 80%
T: kwark, sinaasappel
D: Japanse noodlesoep
pi_178218719
Vreselijke dag

S: bootcamp. Smorgens dus rest van de dag weer zo'n slaperig gevoel.
O: yoghurt muesli bosbessen
L: twee sneetjes brood met kip ei rucola
T: half plakje cake. Drie theelepels duo penotti.
D: Drie sneetjes brood met kipragout
T: zelfgemaakte walgelijk smerige caramels zonder suiker maar met kokosolie en cashewnootpast.
pi_178218796
Vandaag is een beetje in het water gevallen. :')

S: sportschool ging vet goed, ik heb voor 't eerst in m'n leven vier pushups gedaan! :D
O: twee crackers met kaas & 75g gerookte kipreepjes
T: eiwitreep
L: crunchy eiwitreep :')
A: broodje ei & halve verpakking zalmwrap met een flesje ice tea green lemon (vergeten, en ik zit nu in de trein naar de andere kant van 't land, dus op 't station lastminute wat gekocht)
T: straks op Utrecht even uitvogelen :@
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:45:10 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_178218857
Gefeliciteerd pizzapuntje! Dat het maar het begin van veel mooie nieuwe dingen mag zijn!

En cactus gaat ook prima zie ik *O*

Hier al drie dagen op rij weer elke dag iets zwaarder ondanks keurig gedrag, het is natuurlijk logisch dat het soms ook omhoog gaat maar toch vind ik het stom :')
disclaimer
  Licht Ontvlambaar zaterdag 31 maart 2018 @ 21:47:06 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_178221699
Ik vergat vandaag te wegen... iets met struisvogelpolitiek :X

Dinsdag jarig en bedacht dat ik dat een mooi startpunt vind om maar weer eens te proberen om onder de 80 te komen,
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Sport zondag 1 april 2018 @ 00:14:39 #46
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_178224928
Ohja ik wilde dinsdag ook weer als startpunt nemen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_178227984
Ik heb MFP weer eens gedownload en ik ben sinds november 3,6kg afgevallen. Eigenlijk ben ik pas sinds februari echt echt bezig dus dat vind ik echt wel een goede score. En nu zit ik ook eindelijk lekker in een goede flow, dus ik hoop dat ik dit vast kan houden. Die grafiek in MFP zo schuin naar beneden ziet er wel heel tof uit!
  zondag 1 april 2018 @ 10:49:35 #48
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178230002
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:39 schreef Pinuts het volgende:
Dus geen winkels open op zondagen bij jullie?
Bij mij in de gemeente niet, in Zwolle en Apeldoorn wel (beperkt), en 10 kilometer verderop ligt een dorp waar de jumbo de hele dag open is op zondag.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 1 april 2018 @ 10:50:57 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_178230044
Buh, vierde lesje niet helemaal volgens de regels uitgelopen, ging helemaal kapot, laatste run dus in 2 delen gedaan. En nu vind ik mezelf een loser natuurlijk :') ;(
disclaimer
  zondag 1 april 2018 @ 10:51:41 #50
248821 Rauw.
op je bord.
pi_178230059
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:46 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jawel, ik woon dan weer in een toeristisch gat :P
Dat maakt hier niet zoveel uit, het is hier wel toeristisch maar op zondag zijn de normale winkels gesloten. Wat wel vreemd is dat campingwinkels wel gewoon open (mogen/kunnen) zijn op zondag.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')