abonnement Unibet Coolblue
pi_178222675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja die bolle jongen is echt totaal verdwenen! Je weet wel, die in de eerste of 2e aflevering exact hetzelfde zei tegen 2 kandidaten tijdens een trieste verleidingspoging. Die zie ik niet eens meer op de bank zitten of zo :D

Die op de groepsforo links van Gino zit.
En die twee donkere gasten zie ik nog wel rondlopen, maar die doen ook totaal niks :')
Laetitia is ook een beetje van de aardbodem aan t verdwijnen na een vliegende mislukte start met Mezdi.
Op een gegeven moment is hun rol wel een beetje uitgespeeld. De setjes zijn gevormd en de rest hangt er voor spek en bonen maar wat bij. Je hoeft dan ook niet meer uit de hangmat te komen als ze komen filmen.

Wel knap hoe bv. zo'n Inge voortdurend in beeld weet te komen, terwijl ze weinig doet met de heren.
pi_178222868
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, en Herbert. Of Lize die vanaf moment één gestrekt wilde gaan voor Ken, maar alleen nog even een smoes moest verzinnen om los te kunnen gaan.
Inderdaad ja. Wat een gekken. Dat is bij Nederlanders toch iets anders.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 22:58:04 #53
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_178223026
Zijn er hier op fok echt lui die dit soort hersenloze tv kijken? :')
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_178223055
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:50 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Wat een gekken. Dat is bij Nederlanders toch iets anders.
Als je vier Vanessa-tjes en vier Jeremy's hebt, dan kun je Temptation Talk en de extra seizoenen wel annuleren. Daar zou geen hond naar kijken. Apart dat die lui door de screening zijn gekomen. Vast aardige lui hoor, maar niet het type rondhokkende pauper dat je nodig hebt voor zo'n programma.

Mezdi is dit seizoen nog wel een prima deelnemer. Sinds Tim scheef heeft gepist dan. Niels & Rosanna en Merijn & Lisa waren eigenlijk alleen leuk tijdens het laatste kampvuur vuurkamp. Teveel bezig met de camera's en wist eigenlijk al wel dat 'n kleine misstap er wel voor zou zorgen dat Alex z'n vriendin uit zou gaan wonen.
pi_178223067
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:58 schreef Atmosphere72 het volgende:
Zijn er hier op fok echt lui die dit soort hersenloze tv kijken? :')
Het blijkt vooral hoger opgeleide kijkers aan te trekken...
pi_178225568
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het blijkt vooral hoger opgeleide kijkers aan te trekken...
ja die kijken het voor hun 'guilty pleasure' :')
pi_178243055
Ik dacht even dat die verleiders en verleidsters ieder jaar zeikerig werden. Maar na seizoen 1 te hebben terug gezien: nee, het waren altijd al jankerds. Man man man.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_178243162
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 20:19 schreef Athenais het volgende:
Ik dacht even dat die verleiders en verleidsters ieder jaar zeikerig werden. Maar na seizoen 1 te hebben terug gezien: nee, het waren altijd al jankerds. Man man man.
Seizoen 1?!

Of bedoel je seizoen 1 op Videoland?
pi_178243219
Het seizoen van 2001 of zo, met de huidige mevrouw Koen Wauters en Ton van Royen als presentator. :')

Edit: staat volledig op youtube.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_178244140
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 20:19 schreef Athenais het volgende:
Ik dacht even dat die verleiders en verleidsters ieder jaar zeikerig werden. Maar na seizoen 1 te hebben terug gezien: nee, het waren altijd al jankerds. Man man man.
Wat naar mijn idee erger geworden lijkt te zijn is dat mensen het idee van het programma gewoon niet snappen.

Die kleurplaat bijvoorbeeld. Lijkt er op dat hij volgende kampvuur beelden van Danielle gaat krijgen of zo.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 april 2018 @ 21:05:34 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178244221
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 21:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat naar mijn idee erger geworden lijkt te zijn is dat mensen het idee van het programma gewoon niet snappen.

Die kleurplaat bijvoorbeeld. Lijkt er op dat hij volgende kampvuur beelden van Danielle gaat krijgen of zo.
kleurplaat, Gino en die chick van Kevin alle drie jaloers omdat de prooi even met een ander bezig was.

en die donkere dame en zwanetta snapten het ook niet want beide willen geen trio met Mezdi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178244272
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

kleurplaat, Gino en die chick van Kevin alle drie jaloers omdat de prooi even met een ander bezig was.

en die donkere dame en zwanetta snapten het ook niet want beide willen geen trio met Mezdi
Gino ook ja. Die Megan dacht Joshua al in haar netje te hebben, terwijl hij juist wel het idee van dat programma snapt. Domme wijven paar keer vol knallen en dan weer verder.

Cherish speelt het ook goed vind ik. Gino speelt het heel slecht, maar heeft geluk dat Deborah onvoorstelbaar dom en naïef is. Dommer dan Megan zelfs, maar minder sletterig.
pi_178245104
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 21:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat naar mijn idee erger geworden lijkt te zijn is dat mensen het idee van het programma gewoon niet snappen.

Die kleurplaat bijvoorbeeld. Lijkt er op dat hij volgende kampvuur beelden van Danielle gaat krijgen of zo.
Nee, dat heb ik niet. In het allereerste seizoen zaten de verleidsters ook collectief te janken als er één werd weggestemd en had je ook verliefde Mike en dat soort onzin.

Dit programma trekt heel veel huilende mensen blijkbaar..
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_178245429
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 21:36 schreef Athenais het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. In het allereerste seizoen zaten de verleidsters ook collectief te janken als er één werd weggestemd en had je ook verliefde Mike en dat soort onzin.

Dit programma trekt heel veel huilende mensen blijkbaar..
Mike was toch onderdeel van een van de koppels? (In seizoen 2). Nu heb je met Megan en Tim ook twee verliefde dweilen. Hoofd op hol brengen van de sukkels die daar hun relatie komen testen, hoort er nog wel bij. Maar als verleid(st)er daar jaloers gaan lopen doen. Tsja...

En bv. Jorrit en Kenny, dat ging mis, maar die probeerden dan toch te doen alsof het goed ging komen. Ciska hetzelfde verhaal eigenlijk.

Zo'n Tim nu die lijkt al een bruiloft met Cherish aan het plannen te zijn. Megan had ook al wilde plannen blijkbaar. Vorig jaar had Niels "mazzel" dat Alex niet geïnteresseerd was in Roxanne, anders had Roxanne nu in Breda elke avond op de pik van Alex gezeten i.p.v. in Den Haag bij Niels. Lize ging meteen door met Ken, Merijn met die vrouwelijke kleurplaat.

De jaloezie van Gino is bij nader inzien misschien toch wel vooral gebaseerd op de wetenschap dat als hij Deborah niet neukt dat hij dan met een volle zak naar huis gaat. Of hij moet het bed in duiken met een van de mannen. :X
  Leukste jonkie 2022 zondag 1 april 2018 @ 21:52:14 #65
213457 engine
pi_178245485
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 21:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Cherish speelt het ook goed vind ik. Gino speelt het heel slecht, maar heeft geluk dat Deborah onvoorstelbaar dom en naïef is. Dommer dan Megan zelfs, maar minder sletterig.
_O_ :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_178245760
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 21:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mike was toch onderdeel van een van de koppels? (In seizoen 2).
Nee, verleider Mike van seizoen 1 die dolverliefd was op Arrezina. Arrezina was onderdeel van een koppel met ene Jorrit, Jorrick... Geen idee. Kaal en hij leek aan iets te zitten. .
He puts up with my extravagance and my nonsense
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 april 2018 @ 22:11:56 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178245994
ik heb laatst wat oudere seizoenen gezien en 1x deed er een klein Nedelands borderline vrouwtje mee waar de mannelijke verleiders geen zin in hadden. Het was of wel het gringo seizoen of een ervoor/erna weet iemand nog wie dat was?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178246041
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:02 schreef Athenais het volgende:

[..]

Nee, verleider Mike van seizoen 1 die dolverliefd was op Arrezina. Arrezina was onderdeel van een koppel met ene Jorrit, Jorrick... Geen idee. Kaal en hij leek aan iets te zitten. .
Oh wacht, die kerel met dat brilletje die scheef ging en die dame gaf 'm direct weer een kans. Leek haast wel een prank van haar. Met Mike heb je wel een punt ja.
pi_178246055
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb laatst wat oudere seizoenen gezien en 1x deed er een klein Nedelands borderline vrouwtje mee waar de mannelijke verleiders geen zin in hadden. Het was of wel het gringo seizoen of een ervoor/erna weet iemand nog wie dat was?
Eentje met 'n Indische look? Zo'n vervelend klein dikzakje?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 april 2018 @ 22:15:56 #70
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178246080
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eentje met 'n Indische look? Zo'n vervelend klein dikzakje?
dat vrouwtje ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178246467
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

dat vrouwtje ja.
Je zou er zo een thuis hebben zitten ja. :X

Was het seizoen met Gringo volgens mij en ook met Frederik/Fredje.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 april 2018 @ 22:35:13 #72
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178246533
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je zou er zo een thuis hebben zitten ja. :X

Was het seizoen met Gringo volgens mij en ook met Frederik/Fredje.
toch wel? want haar vriend was een heel mager mannetje net als die fredje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178246743
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

toch wel? want haar vriend was een heel mager mannetje net als die fredje.
Ja, met oorbellen in beide oren. Zij jankte toen omdat ze 'n speciaal ingevlogen verleider weer moest missen. :')

Die kerel was volgens mij redelijk normaal. Of leek dat maar omdat die andere drie (Fredje, Gringo en nog een of andere hele kleffe Amsterdammer of zo ) complete randdebielen waren?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 april 2018 @ 22:51:15 #74
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178246861
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, met oorbellen in beide oren. Zij jankte toen omdat ze 'n speciaal ingevlogen verleider weer moest missen. :')

Die kerel was volgens mij redelijk normaal. Of leek dat maar omdat die andere drie (Fredje, Gringo en nog een of andere hele kleffe Amsterdammer of zo ) complete randdebielen waren?
ze ging inderdaad huilen omdat die verleider naar huis moest voor familie omstandigheden.

was die kale drugs gozer die eerder in dit topic werd omschreven ook niet dat seizoen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178247016
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ze ging inderdaad huilen omdat die verleider naar huis moest voor familie omstandigheden.

was die kale drugs gozer die eerder in dit topic werd omschreven ook niet dat seizoen?
Nee, Nederlanders waren toen Takis en Danny. Die kale was volgens mij een seizoen eerder. En volgens mij was toen ook de discussie tussen Kenny en zijn vriendin over wat seks nu precies is?
pi_178247800
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oh wacht, die kerel met dat brilletje die scheef ging en die dame gaf 'm direct weer een kans. Leek haast wel een prank van haar. Met Mike heb je wel een punt ja.
Ja, die ja! In dat seizoen had je ook nog verleiders van dik in de dertig en die resorts waren een stuk minder luxe dan nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_178247923
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:47 schreef Athenais het volgende:

[..]

Ja, die ja! In dat seizoen had je ook nog verleiders van dik in de dertig en die resorts waren een stuk minder luxe dan nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn perceptie wat meer normale lui ook onder de verleiders die daar kwamen voor de lol i.p.v. van figuren die daar alleen maar zitten om daarna te kunnen gaan vloggen.

Ik heb werkelijk geen idee hoe die Jeremy door de screening is gekomen. Hij zit er duidelijk om zich te bewijzen naar Vanessa toe en verveelt zich de tering inderdaad. Heb het idee dat "Jer" ook niet zo goed op kan schieten met Mezdi en Tim. Die verleidsters moeten in plaats van te zeiken maar wat beter hun best doen. Da's hun job. Zij moeten versieren, niet omgekeerd.

Vanessa. Tsja... ze heeft 'n beetje een rare bek, maar wel een mooi figuur natuurlijk.
  maandag 2 april 2018 @ 00:32:24 #78
174940 W00fer
Maar echt
pi_178248523
Wat wil je dan, dat de mannen zo close zijn dat ze "Tempa bro's" op hun been laten tattoëren?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_178248565
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:32 schreef W00fer het volgende:
Wat wil je dan, dat de mannen zo close zijn dat ze "Tempa bro's" op hun been laten tattoëren?
Nee, dat is gay. Maar lijkt me wel fijn voor iedereen als er in elk geval wat sfeer is. Jeremy lijkt er nu gewoon echt geen ruk aan te vinden.
  maandag 2 april 2018 @ 00:37:15 #80
174940 W00fer
Maar echt
pi_178248613
Die sfeer is bij andere programma's flink gemaakt. Ik kijk de making of Hot Summer (een NET5 kopie) en veel shots zijn daar bedacht door de regisseur, de vriendschappen ook.

Ik vind het gewoon jammer dat ze de laatste dag (als de serie is afgelopen) geen opnames meer maken. Schijnt dat iedereen incl verleidsters bij elkaar komt en nog 1 grote party bouwt voordat ze terugvliegen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_178248688
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:37 schreef W00fer het volgende:
Die sfeer is bij andere programma's flink gemaakt. Ik kijk de making of Hot Summer (een NET5 kopie) en veel shots zijn daar bedacht door de regisseur, de vriendschappen ook.

Ik vind het gewoon jammer dat ze de laatste dag (als de serie is afgelopen) geen opnames meer maken. Schijnt dat iedereen incl verleidsters bij elkaar komt en nog 1 grote party bouwt voordat ze terugvliegen.
Als we de verhalen mogen geloven, gebeurt daar juist het meeste. Ook kun je dan van de stelletjes zien hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Zelfs 'n Tijs "Het gaat nen hete TEmptation worden dit jaar, daar moogde zeker van zijn" scoort wat op zo'n feestje.

Daarnaast zou bv. vorig jaar een feestje met Niels en "Ik ga vieze dingen doen met je meisje, vriend" wel aardig beeldmateriaal op kan leveren. Leuker dan Jeremy met 'n Vany-bordje.
  maandag 2 april 2018 @ 00:56:30 #82
174940 W00fer
Maar echt
pi_178248937
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als we de verhalen mogen geloven, gebeurt daar juist het meeste. Ook kun je dan van de stelletjes zien hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Zelfs 'n Tijs "Het gaat nen hete TEmptation worden dit jaar, daar moogde zeker van zijn" scoort wat op zo'n feestje.

Daarnaast zou bv. vorig jaar een feestje met Niels en "Ik ga vieze dingen doen met je meisje, vriend" wel aardig beeldmateriaal op kan leveren. Leuker dan Jeremy met 'n Vany-bordje.
Misschien krijgen ze dan een 18+ rating en dat willen ze ook niet.

Waar is die Tijs trouwens?!
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_178248998
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Misschien krijgen ze dan een 18+ rating en dat willen ze ook niet.

Waar is die Tijs trouwens?!
Je kunt al te erge dingen natuurlijk wel knippen. Als men het onder de lakens doet, lijkt het allemaal prima te zijn.

Geen idee. Blijkbaar nog wel op het eiland. De dames blijkbaar niet veel interesse in hem, dus dan verdwijn je na een paar uitzendingen uit beeld.
  maandag 2 april 2018 @ 01:08:38 #84
174940 W00fer
Maar echt
pi_178249058
Zo wordt het toch eigenlijk gewoon een soap waarbij de regie alleen bepaalde mensen een kans geeft. Ik denk niet dat het alleen de dames zijn die die keuze maken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_178249111
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 01:08 schreef W00fer het volgende:
Zo wordt het toch eigenlijk gewoon een soap waarbij de regie alleen bepaalde mensen een kans geeft. Ik denk niet dat het alleen de dames zijn die die keuze maken.
Ik vind het lastig te zeggen allemaal. Geen idee hoe het er werkelijk aan toe gaat. Soms krijg je toch het idee dat ze gewoon op bepaalde tijdstippen staan te filmen en dat de rest van de tijd men maar wat hangt en zo.

Al die lui zijn wel gescreend natuurlijk. Het zijn vaak ook wel een beetje simpele lui voor wie het al snel goed is allemaal. En dan staat de kat ook bij de melk. Als Roxanna of zo meldt dat ze graag opgeblazen figuren heeft met veel plakplaatjes, dan zetten ze er geen kiekenborst neer.
pi_178250793
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 22:02 schreef Athenais het volgende:

[..]

Nee, verleider Mike van seizoen 1 die dolverliefd was op Arrezina. Arrezina was onderdeel van een koppel met ene Jorrit, Jorrick... Geen idee. Kaal en hij leek aan iets te zitten. .
Ik heb laatst iets op youtube gezien. Die Jorrit was met verleider Valerie (Die nu getrouwd is met Koen Wauters) en die hebben op de dreamdate sex gehad. Op het kampvuur vertelde hij dat aan Arrezina en die vergaf hem zo.
pi_178252059
Wat een normale mensen doen er nog mee in het eerste seizoen itt die anabooltjes van tegenwoordig.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 april 2018 @ 11:09:56 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178252513
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wat een normale mensen doen er nog mee in het eerste seizoen itt die anabooltjes van tegenwoordig.
huidige seizoen heeft weer wat normalere mensen vergeleken met de afgelopen twee seizoenen.

qua uiterlijk dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178252980
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wat een normale mensen doen er nog mee in het eerste seizoen itt die anabooltjes van tegenwoordig.
Je zag het volgens mij toen sowieso minder, ook in het uitgaansleven. Die afleveringen dateren van 16, 17, 18 jaar geleden.
pi_178254366
Ik vond verleidster Rowena altijd erg aantrekkelijk. Heeft twee keer mee gedaan geloof ik, zat ook nog een keer bij Jensen toen.
pi_178254620
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

In mijn perceptie wat meer normale lui ook onder de verleiders die daar kwamen voor de lol i.p.v. van figuren die daar alleen maar zitten om daarna te kunnen gaan vloggen.

Ik heb werkelijk geen idee hoe die Jeremy door de screening is gekomen. Hij zit er duidelijk om zich te bewijzen naar Vanessa toe en verveelt zich de tering inderdaad. Heb het idee dat "Jer" ook niet zo goed op kan schieten met Mezdi en Tim. Die verleidsters moeten in plaats van te zeiken maar wat beter hun best doen. Da's hun job. Zij moeten versieren, niet omgekeerd.

Vanessa. Tsja... ze heeft 'n beetje een rare bek, maar wel een mooi figuur natuurlijk.
Misschien juist wel daarom, een beetje verschillende koppels. Je hebt Megan en Kevin waarbij je afvraagt waarom die nog bij elkaar zijn, Hysterische Tim en Deborah, Danielle die wel klaar is met gluiperige Mezdi en dan Vanessa en Jeremy waar 'iets' is gebeurd in het verleden maar waarbij volledig onduidelijk is waarom ze meedoen. Gaan ze allemaal binnen de eerst drie afleveringen vreemd dan zijn de rest van de afleveringen saai. Ik zit ook niet meer echt op te letten op wat Kevin en Megan allemaal uitspoken. Mijn vriend kende Kevin van jaren geleden en via via wat het nog enigszins amusant maakt. Maar die relatie was al binnen de eerste afleveringen duidelijk klaar.

Van aflevering 11:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem vind ik het allereerste seizoen wel grappiger: huilende Goedele, tenen sabbelende Gert, Rare Jorrit die al dan niet strak staand vooral vertelt dat hij zich ergens 'lekker' bij voelt, Verleidster Mike die ... nou ja, Mike is, Mevrouw Koen Wauters die nogal miept en pruilt, en die stemrondes waar de verleiders de deelnemers moeten overtuigen waarom zij moeten blijven met een raar zinnetje en de verleidsters standaard janken als bekend is wie er wordt weggestemd. :D
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_178254953
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:58 schreef Athenais het volgende:

[..]

Misschien juist wel daarom, een beetje verschillende koppels. Je hebt Megan en Kevin waarbij je afvraagt waarom die nog bij elkaar zijn, Hysterische Tim en Deborah, Danielle die wel klaar is met gluiperige Mezdi en dan Vanessa en Jeremy waar 'iets' is gebeurd in het verleden maar waarbij volledig onduidelijk is waarom ze meedoen. Gaan ze allemaal binnen de eerst drie afleveringen vreemd dan zijn de rest van de afleveringen saai. Ik zit ook niet meer echt op te letten op wat Kevin en Megan allemaal uitspoken. Mijn vriend kende Kevin van jaren geleden en via via wat het nog enigszins amusant maakt. Maar die relatie was al binnen de eerste afleveringen duidelijk klaar.
Daar heb je wel gelijk in. Als ze aflevering één allemaal al met een verleid(st)er in bed liggen, is het ook wel klaar natuurlijk. Kevin en Megan, dat is wel klaar inderdaad. Je ziet ook dat die minder aandacht krijgen in het programma. Voor het programma is zo'n koppel natuurlijk de ultieme reddingsboei voor als de rest zich in weet te houden.

Ik moet zeggen dat ik weinig weet van in hoeverre dingen opzet zijn, opgestookt zijn, etc, maar ik ga wel uit van casting en in veel gevallen lijkt "zichzelf bewijzen" de reden zijn om mee te doen. Tim zou zichzelf wel even gaan bewijzen aan Deborah Leemans en 'Jer' moest zich van Vanessa dan op dit eiland maar bewijzen.

Toch vind ik Jeremy en Vanessa wel extreem. Merijn en Lisa begonnen ook zo "drilled" aan het programma, maar Lisa ging op een gegeven moment buiten de camera wel haar gang, waarna Merijn daarna ook z'n gang ging. Niels en Rosanna niet zo "drilled", maar leek wel redelijk stabiel. Totdat Niels in de fout ging en Rosanna haar excuus had om een kerel te neuken die ze gewoon leuker vond dan Niels. Voor Jeremy en Vanessa zal er ook niets bij zitten waarvan ze denken "dat is het risico wel waard". Dan doe je dat ook minder snel natuurlijk.
quote:
Van aflevering 11:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mezdi is een rare vogel. Lijkt er een beetje op dat hij door heeft dat Danielle er wel klaar mee is en dan dus gekke dingen gaat doen. En die dame met Yolo op de binnenkant van haar lip is dat het niet waard natuurlijk
quote:
Stiekem vind ik het allereerste seizoen wel grappiger: huilende Goedele, tenen sabbelende Gert, Rare Jorrit die al dan niet strak staand vooral vertelt dat hij zich ergens 'lekker' bij voelt, Verleidster Mike die ... nou ja, Mike is, Mevrouw Koen Wauters die nogal miept en pruilt, en die stemrondes waar de verleiders de deelnemers moeten overtuigen waarom zij moeten blijven met een raar zinnetje en de verleidsters standaard janken als bekend is wie er wordt weggestemd. :D
Naar mijn idee was men toen iets meer bezig met het programma en het spel in plaats van de voorbereidingen voor de eigen blog, vlog, YouTube-kanaal, etc.

Dat wegstemmen zorgt er ook wel voor dat verleid(st)ers wel moeten.De helft heeft na een paar afleveringen amper nog een functie in het programma.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 april 2018 @ 13:41:41 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178255497
Mezdi en Daniëlle verwijten elkaar wat ze beide zelf ook doen natuurlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178255615
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mezdi en Daniëlle verwijten elkaar wat ze beide zelf ook doen natuurlijk.
Ja, die twee passen prima bij elkaar eigenlijk. Allebei van hetzelfde laken een pak.
pi_178255649
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toch vind ik Jeremy en Vanessa wel extreem. Merijn en Lisa begonnen ook zo "drilled" aan het programma, maar Lisa ging op een gegeven moment buiten de camera wel haar gang, waarna Merijn daarna ook z'n gang ging. Niels en Rosanna niet zo "drilled", maar leek wel redelijk stabiel. Totdat Niels in de fout ging en Rosanna haar excuus had om een kerel te neuken die ze gewoon leuker vond dan Niels. Voor Jeremy en Vanessa zal er ook niets bij zitten waarvan ze denken "dat is het risico wel waard". Dan doe je dat ook minder snel natuurlijk.

Mjah, ik vind dat wel meevallen dat extreme. Ik heb het idee dat Jeremy al die verleidsters een stel mutsen bij elkaar vindt en dat hij nul met ze gemeen heeft. Wie weet wordt hij wel helemaal leip als je wetteksten uitlegt of zo. Ja, dan heb je op dat eiland vrij weinig. Vanessa kan om een aantal verleiders wel lachen en vermaakt zich met op zo'n karretje te rijden, maar de verleiders lijken ook iets beter hun werk te doen. Feestje hier, beetje ouwehoeren daar.

De verleidsters vinden vooral zichzelf erg leuk en lijken niet te kunnen begrijpen dat niet iedereen dat vindt, dus dat is per direct de schuld van de ander.

Ik heb ook geen idee wat ze buiten de filmuren om nou eigenlijk mogen doen. Twee weken op zo'n resort hangen met af en toe een uitstapje lijkt me ook geen zak aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar even wat nuttigs gaan doen op deze paasdag. :D Ongelooflijk hoeveel je kunt zemelen over een trash programma.
He puts up with my extravagance and my nonsense
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 april 2018 @ 13:49:33 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178255665
echt een gevalletje niet met elkaar maar zeker niet zonder elkaar kunnen leven ze zijn beide ook pas 20 zie dat nog wel goedkomen zolang beide niet echt vol seks gaan hebben met een ander misschien als een andere verleider dan kleurplaat op Danielle was gericht het wel kapot was gegaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178255874
Iemand had het er trouwens over dat hij nog andere oudere seizoenen had gezien. Waar eigenlijk? Best leuk als achtergrond tijdens de voorjaarsschoonmaak/hangdag.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_178255942
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef Athenais het volgende:

[..]

Mjah, ik vind dat wel meevallen dat extreme. Ik heb het idee dat Jeremy al die verleidsters een stel mutsen bij elkaar vindt en dat hij nul met ze gemeen heeft. Wie weet wordt hij wel helemaal leip als je wetteksten uitlegt of zo. Ja, dan heb je op dat eiland vrij weinig. Vanessa kan om een aantal verleiders wel lachen en vermaakt zich met op zo'n karretje te rijden, maar de verleiders lijken ook iets beter hun werk te doen. Feestje hier, beetje ouwehoeren daar.

De verleidsters vinden vooral zichzelf erg leuk en lijken niet te kunnen begrijpen dat niet iedereen dat vindt, dus dat is per direct de schuld van de ander.

Ik heb ook geen idee wat ze buiten de filmuren om nou eigenlijk mogen doen. Twee weken op zo'n resort hangen met af en toe een uitstapje lijkt me ook geen zak aan.
Volgens mij vond 'ie één verleidster wel leuk. Waar Vanessa niet gek doet, maar zich wel gewoon in de groep mengt, zit Jeremy vooral alleen. Soms zelfs demonstratief met z'n rug naar de rest toe.

Die verleidsters - op Cherish na - snappen het spelletje ook niet. Ze zitten daar maar te wachten tot ze verleid worden, maar de bedoeling is juist dat ze zelf het de heren moeilijk gaan maken.

Ik weet ook niet wat ik me er precies bij voor moet stellen. Wat dat betreft kun je alleen maar afgaan op verhalen. Weleens gehoord dat ze het resort niet af mogen. Ze mogen dus niet even buiten gaan stappen of iets dergelijks of naar de winkel. Ook weleens vernomen dat die filmploeg daar niet de hele dag druk aan het filmen is en dat de verleid(st)ers vooral in actie schieten als er wordt gefilmd. Rest van de dag zou het vooral veel hangen zijn.

Lijkt me overigens ook niet echt zo heel leuk. Na een paar dagen ben je dat wel beu.
quote:
Dat dus. Niet eens zo zeer omdat ze plakplaatjes hebben, die heb ik zelf ook. Maar omdat ze ook eigenlijk nul interesse in hem lijken te tonen. Best kans als je wat over koetjes en kalfjes babbelt dat ie dan wat losser wordt, of zelfs ronduit vragen wat ie zo kut vindt op het eiland. Je hebt er genoeg die niet echt onder de indruk raken van alleen wat tieten- en/of billenschudderij. Ik doe hier ook maar een gok, maar als je als verleidster merkt dat wat je nu doet niet werkt, kun je ook wat anders proberen natuurlijk.

Ja. Vorig jaar zag je dat ook met Merijn. Die kwam daar ook compleet "drilled" aan. Als iemand zich daar moet gaan bewijzen van z'n vriendin en een waslijst aan afspraken heeft, dan moet je niet meteen tieten in z'n gezicht duwen. Zoals Parastoo deed vorig jaar. Dan moet je het iets subtieler aanpakken en als er dan aan de andere kant van het eiland wat mis gaat of mis lijkt / dreigt te gaan, dan kan het zomaar eens lukken.

Dat ontbreekt een beetje bij de dames dit jaar.
pi_178256430
Parastoo. :')

Ja, eerlijk is eerlijk, ik zou ook zo'n aso zijn als ik in een groep zit die ik niet leuk vind en ik ook weinig anders mag doen.

Geen idee welke aflevering het was, ik dacht 11.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop stiekem nog steeds dat Jeremy ergens een keer explodeert omdat Tim weer debiel doet of zo. :Y Is ook weer eens wat anders en Tim is wel zo'n eikel, ik zou het mooi vinden.

Stel je voor, twee weken lang continu Tim om je heen hebben. Je zou van minder doordraaien.

Ik vond dat bij Merijn en Lisa toch een ander verhaal, die leken elkaar ook niet echt bijster leuk meer te vinden en dit als poging tot redmiddel/reden om uit elkaar te gaan.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_178256652
Ik zou wel proberen om er in elk geval een gezellige twee weken (of wat is het) van te maken. Hij lijkt zichzelf nu niet bepaald een dienst te bewijzen. Volgens mij zijn het echt lange dagen voor hem en op Vanessa lijkt het allemaal averechts te werken.

Ik denk dat hij die dame op zich wel aantrekkelijk vind, maar 'n beetje simpel. Dat is ze ook wel. Hij zal slim genoeg zijn om te beseffen dat deze "dames" het niet waard zijn om zijn relatie te verknallen. Hij weet ook wel dat Vanessa na een misstap er wel klaar mee zal zijn.

Tim ( :') ) vertelde het heugelijke nieuws toch aan Jeremy? Met 'n gezicht erbij alsof hij had verwacht dat Jeremy een gat in de luch zou springen. Hij stond er echt een beetje bij van "wat moet ik met deze informatie". Lijkt erop dat hij Tim 'n sukkel vindt (terecht) en het hem echt niet boeit wat Tim wel of niet doet. Ik ben bang dat hij Tim niet belangrijk genoeg vindt om zich er kwaad over te maken.

Tim vind ik echt vreselijk. Eerst dat gemekker over die ring, dat kleffe gedoe over Deborah Leemans, nu moet iedereen dat gezever over Cherish weer aan horen. Het moet ook allemaal opvallend en hij denkt dat iedereen het boeiend vindt. Vreselijk vervelend mannetje.

Had het idee dat Lisa Merijn niet vertrouwde wegens "stiekem gedoe". Verschil is wel dat Lisa daar ook gewoon op zoek ging en dat Vanessa vooral probeert om de tijd wat door te komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')