abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178187366
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, ik ben niet duidelijk: Maar tandarts, huisarts, ziekenhuis, dat wordt van te voren ook gewoon doorgegeven aan school.

Overigens hoor ik niet van school dat ‘maar aan komen kakken’ een probleem is van ouders/kinderen.
Maar wellicht is dat op andere scholen wel het geval.
Zoals het in de OP staat klinkt het niet alsof dat in overleg gaat met school, want hoe die daar tegengaan kijken wordt niet meegenomen in de afweging. Dat is op eigen houtje.
pi_178187455
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:38 schreef Chai het volgende:
Als er zo gemakkelijk over wordt gedaan heb je wekelijks kinderen die later binnendruppelen vanwege nonredenen en falende ouders die de tandarts afspraak niet buiten schooltijd weten te plannen. Lekker is dat.
Nou, lekker is dat. Doe ik hartstikke mijn best om serieus met de opvoeding bezig te zijn, blijk ik een falende ouder. Ik slaag er meestal niet in een tandartsafspraak buiten schooltijd te plannen. School is van 8:30 tot 15:00, mijn tandarts werkt van 8:00 – 16:00. Heb ik om 8:00 een afspraak is mijn kind later in de klas, heb ik om 16:00 een afspraak moet ik mijn kind voor einde schooltijd uit de klas halen omdat ik het anders niet redt op tijd bij de tandarts te zijn. De enige mogelijkheid om het helemaal buiten school te houden is op woensdagmiddag, alleen zijn die meestal vol. Om mij dan direct een falende ouder te noemen vind ik wat ver gaan eerlijk gezegd.

Als er een goede reden is om later te komen of eerder weg te gaan is dat geen enkel probleem lijkt mij, de tandarts lijkt me goede reden. Nog liggen te slapen en ze niet wakker willen maken niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178187523