abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178351253
registreer om deze reclame te verbergen
Facebook blames a 'bug' for keeping copies of users' seemingly deleted private videos on its servers as it continues to deal with the fallout from the Cambridge Analytica data scandal
http://www.dailymail.co.u(...)-private-videos.html

Wow Farcebook blijft kloten. Bug yeah right.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_178351275
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

gaia?
flora fauna gaia

Moederaarde.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_178351301
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 18:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

flora fauna gaia

Moederaarde.
Oh ok. Had die naam nog niet eerder gehoord.
pi_178351466
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 18:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ok. Had die naam nog niet eerder gehoord.
zelfs niet van dierentuin in kerkrade
  vrijdag 6 april 2018 @ 18:29:51 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_178351626
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 18:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een kas is iets anders dan gaia
Het concept is precies hetzelfde. Daarom vroeg ik ook naar broeikassen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_178361478
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het concept is precies hetzelfde. Daarom vroeg ik ook naar broeikassen.
nee dat is het niet.
pi_178361544
https://www.ad.nl/politie(...)s-pr-stunt~a8a10e10/

Kwalijk hoor eigenlijk dat de zogenaamde aanpassingen bullshit is.

Nederland wil willens en wetens een totalitaire politiestaat worden.
En wil natturlijk de data met Erdogan delen.

Net als in Belgi een 100% islam partij. Doodstraf, Sharia en m/v gescheiden OV. ondertussen is amsterdam al niet meer autochtoon.

Want dat is wat die lelijke vuige vette dikke kale klapjosti-EU-fascist wil Timmerfrans wil.
  zaterdag 7 april 2018 @ 11:19:04 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_178361735
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat is het niet.
Waarom niet?
Onikaan ni ov dovah
pi_178364977
https://www.bof.nl/2018/0(...)iek-en-dendert-door/
-edit-
reageren in normale bewoordingen of helemaal niet reageren.

[ Bericht 54% gewijzigd door Lavenderr op 07-04-2018 15:40:44 ]
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:48:28 #60
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_178424428
Ik heb chemtrails nooit echt serieus genomen, maar als je buiten zit te chillen en je kijkt wat omhoog, dan zie je dat contrail strepen veranderen in complete wolken. Je ziet ze uit elkaar vallen van streep tot grote wolk.
De vliegtuigen die zo'n streep tekenen zijn vaak niet te zien op flightradar.
  dinsdag 10 april 2018 @ 12:59:37 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_178424614
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:48 schreef Manke het volgende:
Ik heb chemtrails nooit echt serieus genomen, maar als je buiten zit te chillen en je kijkt wat omhoog, dan zie je dat contrail strepen veranderen in complete wolken. Je ziet ze uit elkaar vallen van streep tot grote wolk.
Het vliegtuig wat bij die streep hoort is dan toch allang weer weg?
Onikaan ni ov dovah
pi_178424733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Al mijlen.
pi_178424811
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:48 schreef Manke het volgende:
Ik ook niet. Ik denk dat 't over de verbetering van telecommunicatie/weer manipulatie gaat. Sinds de jaren 50 is er heel veel onderzoek over gedaan.

Chemtrails #8:
BNW / Chemtrails #8: Een distrail is geboren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:17:22 #64
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_178424909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 12:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, je ziet de strepen langzaam uitelkaar vallen.
Je ziet regelmatig het vliegtuig zelf terwijl die zo'n streep achterlaat. Soms laat een vliegtuig geen streep achter, soms verdampt het snel en blijft er niks achter, en vaak blijft de streep en die wordt steeds breder totdat het een wolkendek is.

Zo dus:

dinsdag 10 april 2018 @ 13:19:34 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_178424964
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:17 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja, je ziet de strepen langzaam uitelkaar vallen.
Je ziet regelmatig het vliegtuig zelf terwijl die zo'n streep achterlaat. Soms laat een vliegtuig geen streep achter, soms verdampt het snel en blijft er niks achter, en vaak blijft de streep en die wordt steeds breder totdat het een wolkendek is.

Zo dus:

Ja dat snap ik, maar hoe weet je dat een streep die een wolkendek wordt van een vliegtuig is die niet op flightradar te zien was?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:22:10 #66
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_178425013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar hoe weet je dat een streep die een wolkendek wordt van een vliegtuig is die niet op flightradar te zien was?
Ah zo, door op fr te kijken op het moment dat het vliegtuig te zien is natuurlijk :P
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:49:23 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_178425535
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:22 schreef Manke het volgende:

[..]

Ah zo, door op fr te kijken op het moment dat het vliegtuig te zien is natuurlijk :P
Maar dan is het nog niet uitgewaaid tot een wolkendek :)
Onikaan ni ov dovah
pi_178442711
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:22 schreef Manke het volgende:

[..]

Kijk dan ook eens op: https://global.adsbexchange.com/VirtualRadar/desktop.html

Meestal zie je ze daar wel en gaat het om een militair vliegtuig, overigens zie ik meestal de vliegtuigen die een contrail hebben gewoon FR24. Maar ik geloof dan ook weer niet in Chemtrails en check niet elk vliegtuig die zo'n spoor achterlaat.

Ik kijk vaak omdat dochterlief net zo gek is van luchtvaart als papa en ze vaak wil weten welk vliegtuig en van welke airline er nu toch boven ons hangt :P.

Ik geloof wel in weermanipulatie want dat is gewoon ook publieke informatie; niks geheims aan.
pi_178451279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik denk dat 't over de verbetering van telecommunicatie/weer manipulatie gaat. Sinds de jaren 50 is er heel veel onderzoek over gedaan.

Chemtrails #8:
BNW / Chemtrails #8: Een distrail is geboren.
Mooi topic was dat ^O^
pi_178473195
De wereld komt weer eens tot zijn eind:
https://sploid.gizmodo.co(...)april-23r-1825197325
1 + 1 = blauw
pi_178473209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi topic was is dat ^O^
1 + 1 = blauw
pi_178473352
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:30 schreef Kamina het volgende:

[..]

*kijken gaat ;)
pi_178624599
https://www.ad.nl/wetensc(...)oven-water~a241f0d9/ stiekem benieuwd wat hier gevonden gaat worden.

Er zijn natuurlijk de geruchten dat Adolf himself naar Zuid Amerika was gevlucht. Mij lijkt het me sterk maar het zou wat zijn als ze ineens toch resten van hem in die boot vinden..

Al acht ik die kans nihil, Adolf was als de dood voor de wraak die men op zijn lichaam zou nemen en het verhaal van de zelfdoding en verbranding van het lichaam lijkt meer zeer aannemelijk.
pi_178626313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.ad.nl/wetensc(...)oven-water~a241f0d9/ stiekem benieuwd wat hier gevonden gaat worden.

Er zijn natuurlijk de geruchten dat Adolf himself naar Zuid Amerika was gevlucht. Mij lijkt het me sterk maar het zou wat zijn als ze ineens toch resten van hem in die boot vinden..

Al acht ik die kans nihil, Adolf was als de dood voor de wraak die men op zijn lichaam zou nemen en het verhaal van de zelfdoding en verbranding van het lichaam lijkt meer zeer aannemelijk.
Zouden ze na al die jaren nog ets van hem kunnen vinden? Zou zeker spektakel zijn.
pi_178627577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:47 schreef MatthijsDJ het volgende:

Een aantal nazi kopstukken is wel naar Z-A gevlucht/getrokken. Benieuwd wat ze gaan ontdekken
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')