abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 maart 2018 @ 06:27:18 #1
22592 crew  Ole
pi_178164400


Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_178164404
Vanwege de populariteit ook nog even maar een keer hier:
pi_178172936
https://www.avrotros.nl/i(...)-vertrek-21-04-2018/
Nieuwe weer in april.
/raar uitzendschema
pi_178173709
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2018 06:28 schreef Chai het volgende:
Vanwege de populariteit ook nog even maar een keer hier:
Het valt mij mee dat de TROS AVRO na deze uitzending niet meteen zijn gestopt want dit valt niet meer te overtreffen... Geniale uitzending!
  donderdag 29 maart 2018 @ 18:00:11 #5
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_178174119
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2018 06:28 schreef Chai het volgende:
Vanwege de populariteit ook nog even maar een keer hier:
:o eindelijk kan ik deze legendarische aflevering kijken :o dank je wel! *O*
pi_178175214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:55 schreef Bluezz het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)-vertrek-21-04-2018/
Nieuwe weer in april.
/raar uitzendschema
Ik krijg een foutmelding? 8)7
pi_178175570
En toch.
Ik wil het wel opnemen voor André.
Hij is naïef. Maar hij heeft zn schouders eronder gezet.
Hij was niet negatief ondanks vele tegenslagen.
Hij had een droom en heeft die droom nagejaagd. Kan ik van veel andere mensen niet zeggen.
Het pakte allemaal anders uit. En ja, dat had hij kunnen voorspellen als hij wat slimmer was geweest.
Maar toch.

Wel mooie aflevering hoor.
pi_178177263
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:00 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik krijg een foutmelding? 8)7
Wat raar! Er stond toch echt een aflevering aangekondigd voor april :B
pi_178177512
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat raar! Er stond toch echt een aflevering aangekondigd voor april :B
Ik zag het ook. Maar is een herhaling blijkbaar.

https://www.avrotros.nl/i(...)lothmann-24-01-2015/
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178180008
_O- Zag nu pas dat zaterdag de Biodanza-aflevering weer was herhaald. Heb net met veel plezier teruggekeken. Blijft geweldig. Distributionriem, watersauger en dat dansende mannetje op het laatst.
pi_178183083
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2018 06:28 schreef Chai het volgende:
Vanwege de populariteit ook nog even maar een keer hier:
Geweldig _O_
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 maart 2018 @ 23:27:34 #12
22592 crew  Ole
pi_178183257
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 21:44 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Zag nu pas dat zaterdag de Biodanza-aflevering weer was herhaald. Heb net met veel plezier teruggekeken. Blijft geweldig. Distributionriem, watersauger en dat dansende mannetje op het laatst.
maar ze redden het toch maar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_178184002
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:27 schreef Ole het volgende:

[..]

maar ze redden het toch maar
Zeker! En ze zijn altijd goed gehumeurd en leuk naar elkaar toe. Maar dan nog moet ik er geweldig om lachen. Die huppelende volwassen mensen.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2018 @ 13:56:06 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_178192564
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:18 schreef amaranta het volgende:
Hij had een droom en heeft die droom nagejaagd. Kan ik van veel andere mensen niet zeggen.
Het pakte allemaal anders uit. En ja, dat had hij kunnen voorspellen als hij wat slimmer was geweest.
Tsja, je zegt het zelf al: de meeste mensen zouden van tevoren iets beter nadenken en er dan van af zien. Ik kan natuurlijk ook ontslag nemen van mijn fabrieksbaan en denken dat ik kunstschilder ben. Dat ik niet kan schilderen en geen spullen heb, tsja, ik heb het dan toch maar mooi geprobeerd! :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:45:59 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178193717
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Tsja, je zegt het zelf al: de meeste mensen zouden van tevoren iets beter nadenken en er dan van af zien. Ik kan natuurlijk ook ontslag nemen van mijn fabrieksbaan en denken dat ik kunstschilder ben. Dat ik niet kan schilderen en geen spullen heb, tsja, ik heb het dan toch maar mooi geprobeerd! :')
Tja, hij zal achteraf niet kunnen zeggen had ik maar....
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2018 @ 15:04:08 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_178194075
Da's waar en ik gun hem veel succes! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_178198327
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 19:18 schreef amaranta het volgende:
En toch.
Ik wil het wel opnemen voor André.
Hij is naïef. Maar hij heeft zn schouders eronder gezet.
Hij was niet negatief ondanks vele tegenslagen.
Hij had een droom en heeft die droom nagejaagd. Kan ik van veel andere mensen niet zeggen.
Het pakte allemaal anders uit. En ja, dat had hij kunnen voorspellen als hij wat slimmer was geweest.
Maar toch.

Wel mooie aflevering hoor.
Ik heb het recentelijk niet gezien, maar herinner me die aflevering wel. Wat me vooral bijgebleven is (naast dat het allemaal niet zo snugger was) is dat het wel keiharde werkers waren. Jammer dat het toch niet is gelukt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178198973
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het recentelijk niet gezien, maar herinner me die aflevering wel. Wat me vooral bijgebleven is (naast dat het allemaal niet zo snugger was) is dat het wel keiharde werkers waren. Jammer dat het toch niet is gelukt.
Nou ja keiharde werkers. Ik zeg absoluut niet dat ze lui waren hoor, maar laten we het niet overdrijven. Ze waren vooral naïef. Pandje gehuurd, en open die tent. Het was niet zo dat ze eerst hebben verbouwd en 3 maanden 16 uur per dag 7 dagen per week hebben lopen klussen. En in die tent kwamen ook geen gasten, dus lastig te beoordelen hoe hard ze werkten. Toen er een groep kwam hebben ze daar 5 uur over gedaan met eten koken.

Wat ik ze wel moet nageven is dat ze later (weliswaar noodgedwongen door uitblijven klandizie) er beiden een baantje bijgekocht hebben om maar geld binnen te krijgen en ze toch wel lange dagen maakten. In die zin zijn het wel harden werkers ja.

Maar vooral naïef en simpel, evenals hun directe omgeving.
pi_178200025
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 19:19 schreef alopio het volgende:

[..]

Maar vooral naïef en simpel, evenals hun directe omgeving.
Leedvermaak beste vermaak.....Vooral het stukje in de discotheek met mams en zusje :')

Al lijkt Henka op het eind toch wat minder naïef.

Beter zoeken ze een hele hoop André en Henka's en geven ze iedereen een zak geld om iets te beginnen. Pracht-tv.
pi_178202007
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 20:07 schreef havanagila het volgende:

[..]

Leedvermaak beste vermaak.....Vooral het stukje in de discotheek met mams en zusje :')

Al lijkt Henka op het eind toch wat minder naïef.

Beter zoeken ze een hele hoop André en Henka's en geven ze iedereen een zak geld om iets te beginnen. Pracht-tv.
Dat sowieso :’) het is wel een epische aflevering natuurlijk.

Maar al die mensen die zeggen “ze hebben het wel mooi geprobeerd”, nee, dat snap ik niet. Dat zeg je bij mensen die met een goed plan die stap wagen, hun baan opzeggen en iets beginnen in het buitenland, die er over nagedacht hebben. Dit waren naïeve kinderen met niemand in hun omgeving die even vertelde dat dit toch niet heel handig was.
pi_178202166
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:47 schreef alopio het volgende:

[..]

Dat sowieso :’) het is wel een epische aflevering natuurlijk.

Maar al die mensen die zeggen “ze hebben het wel mooi geprobeerd”, nee, dat snap ik niet. Dat zeg je bij mensen die met een goed plan die stap wagen, hun baan opzeggen en iets beginnen in het buitenland, die er over nagedacht hebben. Dit waren naïeve kinderen met niemand in hun omgeving die even vertelde dat dit toch niet heel handig was.
Niet iedereen maakt een stappenplan. Juist het kinderlijk naïeve maakt het mooi. En het maakt niks uit dat je het probeert terwijl je nog tiener bent of als je veertiger bent. Het gaat erom dat het niet bij dromen is gebleven. Velen blijven dromen of in de planningsfase. Zij hebben het maar mooi toch gedaan.
pi_178202624
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:47 schreef alopio het volgende:

[..]

Dat sowieso :’) het is wel een epische aflevering natuurlijk.

Maar al die mensen die zeggen “ze hebben het wel mooi geprobeerd”, nee, dat snap ik niet. Dat zeg je bij mensen die met een goed plan die stap wagen, hun baan opzeggen en iets beginnen in het buitenland, die er over nagedacht hebben. Dit waren naïeve kinderen met niemand in hun omgeving die even vertelde dat dit toch niet heel handig was.
Eens.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178203155
Het is ook heerlijk dat juist niemand ze tegenhield. Beter dan ouders die je steeds afremmen.
pi_178203421
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet iedereen maakt een stappenplan. Juist het kinderlijk naïeve maakt het mooi. En het maakt niks uit dat je het probeert terwijl je nog tiener bent of als je veertiger bent. Het gaat erom dat het niet bij dromen is gebleven. Velen blijven dromen of in de planningsfase. Zij hebben het maar mooi toch gedaan.
Ik vond het vooral sneu. Totaal geen weet, benul of besef van de “echte wereld”. Een vieze makelaar die van ze profiteerd. Niet kunnen koken of überhaupt gasten kunnen verzorgen. En financieel al helemaal nergens weet van hebben. Nee voor mij geen geval van “maar mooi gedaan” maar vooral zeer triest dat niemand ze tegen heeft gehouden.

Had je ze (op dat moment) een baantje bij de mcdonalds gegeven hadden ze ook niks gekund en onderaan moeten starten. Niveau startende weekendhulp daar. En dat begint een zaak. Maar goed het was schitterende tv, heerlijk wel
pi_178203474


[ Bericht 100% gewijzigd door alopio op 30-03-2018 22:55:47 ]
pi_178203509
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:52 schreef alopio het volgende:

[..]

Ik vond het vooral sneu. Totaal geen weet, benul of besef van de “echte wereld”. Een vieze makelaar die van ze profiteerd. Niet kunnen koken of überhaupt gasten kunnen verzorgen. En financieel al helemaal nergens weet van hebben. Nee voor mij geen geval van “maar mooi gedaan” maar vooral zeer triest dat niemand ze tegen heeft gehouden.

Had je ze (op dat moment) een baantje bij de mcdonalds gegeven hadden ze ook niks gekund en onderaan moeten starten. Niveau startende weekendhulp daar. En dat begint een zaak. Maar goed het was schitterende tv, heerlijk wel
Juist hun jeugdigheid maakt dat je ze het niet kwalijk kan nemen. Hoeveel ouderen (en velen slepen kinderen mee) gaan ook maar half voorbereid het avontuur aan. Juist lekker om als tiener op je bek te gaan. Je verliest niks en je neemt toch mooi de ervaring mee.
pi_178203910
Haha nu naar Henka en André aan het kijken. Volgens Facebook zijn ze nog wel bij elkaar (met 2 kinderen). Mooi ook die beelden van 12 jaar geleden. Dingen veranderen snel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178204088
Babi Pang Pang :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178204098
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 23:17 schreef Nielsch het volgende:
Babi Pang Pang :D
champion
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178204405
cham-pig-non
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178204444
Topless beachtennissen... aah die goeie ouwe tijd...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178204470
Gasflesses
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178204567
Ik probeer dat tentje te vinden op Google Maps. Of zou het afgebroken zijn?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178204685
Special is with tomatoes...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178204713
Twee klanten en COMPLETE STRESS :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178209201
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Juist hun jeugdigheid maakt dat je ze het niet kwalijk kan nemen. Hoeveel ouderen (en velen slepen kinderen mee) gaan ook maar half voorbereid het avontuur aan. Juist lekker om als tiener op je bek te gaan. Je verliest niks en je neemt toch mooi de ervaring mee.
Ik neem het hun ook niet kwalijk, hun wisten niet beter. En zelfs voor hun leeftijd waren ze nog erg naïef en simpel. Genoeg jongeren die iets beter hadden nagedacht. Het is ook meer de simpele omgeving die ze niet tegenhoud, begeleid en zelfs misbruik van ze maakt.

En het is niet half voorbereid, het is totaal niet voorbereid, en dag vind ik toch wel echt iets anders. Het is nooit een avontuur geweest, dit was al mislukt voor het daadwerkelijk begonnen was. En niets te verliezen? Volgens mij hadden ze een mooie lening/krediet afgesloten voordat ze weggingen. Nou begin je met een mooie schuld aan je leven.
pi_178209268
Er wordt steeds gezegd "ze hebben het toch maar mooi gedaan". Maar wat hebben ze dan gedaan? Niets toch uiteindelijk...
pi_178227930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Er wordt steeds gezegd "ze hebben het toch maar mooi gedaan". Maar wat hebben ze dan gedaan? Niets toch uiteindelijk...
Standaard uitdrukkingen, net zoals dat men hard gewerkt heeft, maakt niet uit of ze 5 dagen hebben gedaan over 1 muur schilderen, men heeft hard gewerkt, kan men zien aan resultaat ;-)
life is like a box of chocolates
pi_178241115
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 22:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Juist hun jeugdigheid maakt dat je ze het niet kwalijk kan nemen. Hoeveel ouderen (en velen slepen kinderen mee) gaan ook maar half voorbereid het avontuur aan. Juist lekker om als tiener op je bek te gaan. Je verliest niks en je neemt toch mooi de ervaring mee.
Dit dus. Beter jong, onbezonnen en zonder verantwoordelijkheid op je muil gaan in het buitenland, dan daar grandioos falen met vier kinderen of net na je pensioenleeftijd je hele appel voor de dorst er doorheen jassen.

Prima als je jezelf in zoiets stort, maar ik vind het altijd sneu als kinderen worden betrokken in dit soort onverantwoorde avonturen. Of als iemand 50 jaar hard heeft gewerkt en dan z'n volledige kapitaal verbrast aan een nutteloze lap grond ergens in de middle of nowhere.
pi_178243093
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 10:29 schreef alopio het volgende:

[..]

En het is niet half voorbereid, het is totaal niet voorbereid, en dag vind ik toch wel echt iets anders. Het is nooit een avontuur geweest, dit was al mislukt voor het daadwerkelijk begonnen was. En niets te verliezen? Volgens mij hadden ze een mooie lening/krediet afgesloten voordat ze weggingen. Nou begin je met een mooie schuld aan je leven.
Ze hadden wel een solide businessplan



Ze hadden een persoonlijke lening van ¤15.000,-
pi_178243191
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 23:42 schreef Nielsch het volgende:
Special is with tomatoes...
Ben benieuwd hoe een Gordon Blue smaakt.

pi_178247796
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2018 20:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe een Gordon Blue smaakt.

[ afbeelding ]
Waarschijnlijk naar Souvlaki.
life is like a box of chocolates
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2018 @ 08:10:20 #44
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_178271890
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:

Ikvertrek naar een date in het buitenland :P
Ziet er uit als het zoveelste, al dan niet vooropgezette, niemandallige spelletje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_178274170
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:

Ikvertrek naar een date in het buitenland :P
Weinig te maken met programma Ik Vertrek denk ik?
life is like a box of chocolates
pi_178274285
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 april 2018 08:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ziet er uit als het zoveelste, al dan niet vooropgezette, niemandallige spelletje.
Ja vrees het ook, had gehoopt een voormalig deelnemer van Ikvertrek te herkennen :P
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:52:17 #47
476709 Ik2
Gradueel
pi_178283720
Maar zitten er nog nieuwe afleveringen in het verschiet?
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178284300
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:52 schreef Ik2 het volgende:
Maar zitten er nog nieuwe afleveringen in het verschiet?
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:55 schreef Bluezz het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)-vertrek-21-04-2018/
Nieuwe weer in april.
/raar uitzendschema
21 april 22.45 uur
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/home/
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:34:44 #49
476709 Ik2
Gradueel
pi_178284643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:22 schreef JayHovah het volgende:

[..]

[..]

21 april 22.45 uur
https://www.avrotros.nl/ik-vertrek/home/
^O^
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178291836
Ben benieuwd naar deel 2 Flamingo Golf Resort, schiet aardig op https://www.facebook.com/2017underconstructieminigolf/
life is like a box of chocolates
pi_178513221
Funny stuff.
life is like a box of chocolates
pi_178513250
By the way, camping familie op tennisbaan heeft nog steeds geen vergunning, je zou het niet verwachten.
life is like a box of chocolates
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:49:22 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:53:09 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178513805
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:06 schreef hondonspain het volgende:
Ben benieuwd naar deel 2 Flamingo Golf Resort, schiet aardig op https://www.facebook.com/2017underconstructieminigolf/
Jezus, interpunctie kennen ze niet he :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178659603
SCHOP! Vanavond weer......een herhaling -O-

quote:
In deze herhaling reizen Michael en Fijtje met hun twee jongste kinderen (12 en 9) naar de Noord-Italiaanse streek Piemonte. Ze vinden een zwaar vervallen kasteel, dat binnen een jaar moet zijn opgeknapt.

advertentie
Dromen zijn er om uit te voeren. Dat moet de familie Lothman hebben gedacht toen ze besloten om naar Italië te vertrekken. In deze herhaling van Ik vertrek reizen Michael (49) en Fijtje (48) met hun twee jongste kinderen Matthijs (12) en Suusje (9) af naar de Noord-Italiaanse streek Piemonte. Na een lange zoektocht vinden ze een vervallen kasteel, dat volledig moet worden opgeknapt. Daarnaast komt er een camping met zes luxe safaritenten. Ze hebben een jaar de tijd om die klus te klaren. Is de streek wel in trek onder de vakantiegangers die ze aan willen trekken? De overgang van georganiseerd Nederland naar het Italiaanse campingleven is groot. Matthijs ziet op tegen zijn Italiaanse school en Suusje ziet het vertrek eigenlijk helemaal niet zitten.
Heimwee en huilbuien
Ik vertrek draait om avontuurlijk ingestelde Nederlanders die een horecabedrijf in het buitenland willen opstarten. Dikwijls niet gehinderd door enige kennis van zaken, lokale gebruiken of de gesproken taal, knappen ze bouwvallen op in uitgestorven Portugese dorpjes, grimmige Slowaakse berggebieden of vergeten regio’s in Frankrijk, met als doel er een prachtige bed and breakfast of drukbezochte sterrencamping van te maken. De programmamakers filmen het klusleed, de heimwee en de huilbuien genadeloos. Verrassend vaak loopt het uiteindelijk goed af met de avontuurlijk ingestelde landgenoten.
pi_178663206
Genot
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:45:14 #58
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178663213
Ik ken deze geloof ik nog niet.
pi_178663312
Julia :9
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:49:49 #61
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178663327
Leuke dochters
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:50:03 #62
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_178663334
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:49 schreef KennyPowers het volgende:
Julia :9
QFT.
pi_178663359
Mensen zouden eens vaker naar hun kids moeten luisteren. Wijzer dan oudere zelf.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 22:51:52 #64
230491 Zith
pls tip
pi_178663374
Wow die oudste twee kids zou ik wel in hun schede willen schenken
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178663386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:51 schreef Zith het volgende:
Wow die oudste twee kids zou ik wel in hun schede willen schenken
_O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663388
Overigens echt debiel hoe een NPO met Ik Vertrek omgaat (al jaren). Je hebt echt nooit geen enkel idee of het nou weer herhalingen, return visits, of nieuwe afleveringen zijn. En elke keer weer op andere tijdstippen. Chaotisch.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178663402
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:52:54 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178663403
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:52 schreef RipCity het volgende:
Overigens echt debiel hoe een NPO met Ik Vertrek omgaat (al jaren). Je hebt echt nooit geen enkel idee of het nou weer herhalingen, return visits, of nieuwe afleveringen zijn. En elke keer weer op andere tijdstippen. Chaotisch.
(Avro)Tros.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178663421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:52 schreef TargaFlorio het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663458
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:52 schreef RipCity het volgende:
Overigens echt debiel hoe een NPO met Ik Vertrek omgaat (al jaren). Je hebt echt nooit geen enkel idee of het nou weer herhalingen, return visits, of nieuwe afleveringen zijn. En elke keer weer op andere tijdstippen. Chaotisch.
Daar ben i het helemaal mee eens, ik zag toevallig dat het was, en kwam er hier pas achter dat het om een herhaling ging.
Nu weet ik niet meer of ik het gezien heb of niet, ik herinner me wel dat ik eerder iets gezien heb met twee oudere dochters die in Nederland bleven... Maar deze beelden zijn compleet nieuw voor mij tot nog toe.
pi_178663487
Je speelt met mijn prive
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663532
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 22:53 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:59:21 #73
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178663556
Hij spreekt ook goed Italiaans.

Flopshow -O-
pi_178663601
Goede moves
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663608
Als je die meubels zelf niet houdt, kan je er volgens mij best geld voor krijgen (al schijnen ze goed in de slappe was te zitten).
  Moderator zaterdag 21 april 2018 @ 23:03:15 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178663632
"Even een graafmachientje laten komen" _O-

Die onderschat de kosten van grondwerk nogal :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_178663639
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:03 schreef derLudolf het volgende:
"Even een graafmachientje laten komen" _O-

Die onderschat de kosten van grondwerk nogal :+
Gezien dit "studentenkamertje" zal dat geen probleem zijn.
  Moderator zaterdag 21 april 2018 @ 23:04:30 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178663646
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als je die meubels zelf niet houdt, kan je er volgens mij best geld voor krijgen (al schijnen ze goed in de slappe was te zitten).
Heb je constant volk over de vloer, Noors moet je oon maar willen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_178663650
Ze hebben echt wel pecunia: zomaar even een huisje in Leiden kopen voor de dochters. Hebben die mensen een loterij gewonnen of zo...
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 23:04:55 #80
230491 Zith
pls tip
pi_178663655
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:03 schreef derLudolf het volgende:
"Even een graafmachientje laten komen" _O-

Die onderschat de kosten van grondwerk nogal :+
Hij betaalt voor zn dochter een appartement aan de gracht.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:05:22 #81
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178663665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze hebben echt wel pecunia: zomaar even een huisje in Leiden kopen voor de dochters. Hebben die mensen een loterij gewonnen of zo...
Hij had blijkbaar een prima baan
pi_178663678
:D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663688
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij had blijkbaar een prima baan
Leek wel een call center. :')
pi_178663713
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij had blijkbaar een prima baan
Meestal weet de belasting daar wel raad mee, en hij heeft vier kinderen, die kosten ook wat.
pi_178663726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:06 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Leek wel een call center. :')
Achmea blijkbaar

/stalker
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663728
Twee oost-europese bouwvakkers?
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:09:22 #87
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178663733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:08 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Meestal weet de belasting daar wel raad mee, en hij heeft vier kinderen, die kosten ook wat.
Ze hadden ook een flink huis, dat waarschijnlijk voor de hoofdprijs is verkocht.
pi_178663761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ze hadden ook een flink huis, dat waarschijnlijk voor de hoofdprijs is verkocht.
Kan best, maar meestal zit op die flinke huizen ook nog een flink stuk hypotheek.
pi_178663777
Een tegenligger, gaat er toch iets fout :+
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663799
Buurman en buurman
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663822
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:11 schreef KennyPowers het volgende:
Een tegenligger, gaat er toch iets fout :+
En dit ook, kennelijk kunnen ze niets spannenders vinden.
Maar straks moeten de kinderen nog naar school. Zouden die ook al Italiaans spreken?
pi_178663839
Moet je in zo’n plastic kinderbad
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178663857
Dat is niet zoals kinderen het beleven. Zo moeten ook echt daadwerkelijk mee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178663871
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:14 schreef Nielsch het volgende:
Dat is niet zoals kinderen het beleven. Zo moeten ook echt daadwerkelijk mee.
Dit dus.
pi_178663875
Domme kut
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663881
Hi-la-risch! In de lijm staan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178663911
Wat een zeikerds
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178663931
Zelfs de auto staat niet meer op NL kenteken. -O-
pi_178663933
“Eens kijken of het weer saai was” zegt ie spottend. Neemt ie zn kinderen wel serieus?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178663941
Italiaans is echt helemaal niks :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178663959
Wat gek zeg, dat ze Italiaans praten in Italië.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178663973
michael michael michael
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178663986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:16 schreef Nielsch het volgende:
Wat een zeikerds
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:19:25 #104
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178663989
Wat een vervelende vrouw }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 23:20:06 #105
230491 Zith
pls tip
pi_178664002
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:19 schreef houdjemond het volgende:
Wat een vervelende vrouw }:|
Ze kookt van binnen door die vieze bouwvakkers 😣
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178664013
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Ze kookt van binnen door die vieze bouwvakkers 😣
Dan doet ze de verbouwing toch zelf?
Oh nee dat kan niet want ze heeft twee linkerhanden.
pi_178664018
want dat wil ze :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178664033
Beetje vieze kerel vind ik het...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178664041
Dat zwembad komt er vast niet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178664050
De zwembadmeneer... man man man
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:22:25 #112
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178664051
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Ze kookt van binnen door die vieze bouwvakkers 😣
En dat toontje en alleen maar negatief, brrrr.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178664054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:22 schreef Nielsch het volgende:
Dat zwembad komt er vast niet
Leek maar een klein badje.
pi_178664070
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:21 schreef Nielsch het volgende:
Beetje vieze kerel vind ik het...
Die doet tenminste iets.
Dat wijf kan alleen maar zeiken.
pi_178664075
"Een ouderwetse slager"
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178664086
Haha normaal koopt ze alleen vlees in de supermarkt ofzo?

Met dr prosgiejoetoo
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178664114
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Had ze die rare pukkel naast haar neus de hele tijd al?
Ja
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178664120
Dat kind is vlm zeer intelligent
pi_178664155
Nouja wat gek dat ze dat roepen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178664163
Blikje kattenvoer door de pastasaus? :D
pi_178664171
Eet smakelijk, ja!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:26:08 #123
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178664174
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Blikje kattenvoer door de pastasaus? :D
Niks mis met Whiskas :9
pi_178664240
Fongoolen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:28:14 #126
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178664244
Fonkooluh :|W
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178664271
Die jongen kijkt blij :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178664273
Petje op
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178664279
sowww
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178664284
Koekoek!
pi_178664295
Dat moest ie zeggen van ze
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178664298
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:29 schreef Nielsch het volgende:
Dat moest ie zeggen van ze
:D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 23:29:56 #133
230491 Zith
pls tip
pi_178664299
Wel super uitzicht

😍

Had die oudste twee dochters nog willen zien.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178664310
Ging allemaal veel te makkelijk om een leuke uitzending te zijn.
pi_178664345
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Website? Als dit een oude aflevering is, dan is die er toch ook al wel?
https://www.tenutailcastelletto.it/

https://www.facebook.com/tenutailcastelletto
pi_178664346
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Ging allemaal veel te makkelijk om een leuke uitzending te zijn.
Geld genoeg plaveit vele wegen. En hij sprak ook de taal al.
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:31:44 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_178664351
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Ging allemaal veel te makkelijk om een leuke uitzending te zijn.
En uiteindelijk weinig beelden van de eindsituatie. Ben benieuwd of ze het bedrijf lopend hebben gekregen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_178664393
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

En uiteindelijk weinig beelden van de eindsituatie. Ben benieuwd of ze het bedrijf lopend hebben gekregen.
Zie links hierboven.
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:35:03 #141
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_178664415
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zie links hierboven.
Ja nice, was al aan het kijken. Lijkt mooi van de grond gekomen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_178664465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:22 schreef Nielsch het volgende:
Dat zwembad komt er vast niet
Ja wel, ik zie op hun site een zwembad. Ze hebben het goed voor elkaar, al met al.
Ben benieuwd hoe het met de kinderen gaat.
pi_178664484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:37 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ja wel, ik zie op hun site een zwembad. Ze hebben het goed voor elkaar, al met al.
Ben benieuwd hoe het met de kinderen gaat.
https://www.avrotros.nl/i(...)de-familie-lothmann/
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:41:51 #144
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_178664531
quote:
Toch tragisch dat het voor geen van de kinderen een nieuw leven in Italië is, maar enkel voor de ouders. Best egocentrisch, vind ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_178664910
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Toch tragisch dat het voor geen van de kinderen een nieuw leven in Italië is, maar enkel voor de ouders. Best egocentrisch, vind ik.
Soms zijn die afleveringen zo tragisch gemonteerd dat ik me soms afvraag of die mensen wel beseffen dat die kinderen ook nog gewoon gelukkig willen zijn _O-

Op bepaalde leeftijden geeft een kind in een vreemd land neerzetten zo’n boel stress, je moet als ouder wel durven :{
-nee-
pi_178694491
Over een paar jaar zitten ze daar dus doodleuk met zijn tweetjes op die saaie berg.
Mooi uitzicht went ook, zouden ze het dan nog steeds leuk vinden?
pi_178695037
1500 euro in hoogseizoen om een week in tent te mogen verbrengen. pffff
  maandag 23 april 2018 @ 17:26:42 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_178695755
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:47 schreef JJ76 het volgende:
1500 euro in hoogseizoen om een week in tent te mogen verbrengen. pffff
In iemands achtertuin. :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_178786221
Eerstvolgende uitzending...7 juni -O- Lijkt wel de slettebak van alle NPO programma’s zo.
  zaterdag 28 april 2018 @ 20:30:37 #152
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_178796773
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:47 schreef JJ76 het volgende:
1500 euro in hoogseizoen om een week in tent te mogen verbrengen. pffff
Echt waar? En daar zit niks bij inbegrepen verder?
pi_179643948
Morgen 21.20 NPO1:
quote:
Ruby en Bob willen niets liever dan een eigen horecazaak waarin hij chef is en zij gastvrouw. Wanneer ze de kans krijgen een restaurant in het Franse Riscle te huren, besluiten ze samen met hun kinderen te vertrekken.

De 39-jarige Ruby en de 36-jarige Bob willen niets liever dan een eigen horecazaak waarin hij chef is en zij gastvrouw. Wanneer ze in het Franse Riscle een klein restaurant kunnen huren, besluiten ze hun bestaan in het Noord-Hollandse Graft vaarwel te zeggen en het avontuur aan te gaan. Dit doen ze in deze herhaling van Ik vertrek niet alleen; kinderen Tygo van tien en Kick van zes gaan natuurlijk mee. De opa’s en oma’s vinden het verschrikkelijk dat hun kleinkinderen 1300 kilometer verderop gaan wonen. Daarnaast vragen ze zich af of Tygo en Kick zich wel kunnen redden op een Franse school en wie hen naar bed brengt als hun ouders allebei aan het werk zijn. Intussen hebben Ruby en Bob andere zaken aan hun hoofd, want hun huis in Graft is nog niet verkocht.

Heimwee en huilbuien

Ik vertrek draait om avontuurlijk ingestelde Nederlanders die een horecabedrijf in het buitenland willen opstarten. Meestal niet gehinderd door enige kennis van zaken, lokale gebruiken of de gesproken taal knappen ze bouwvallen op in uitgestorven Portugese dorpjes, grimmige Slowaakse berggebieden of vergeten regio’s in Frankrijk, met als doel er een prachtige bed and breakfast of drukbezochte sterrencamping van te maken. De programmamakers leggen het klusleed, de heimwee en de huilbuien genadeloos vast. Verrassend vaak loopt het uiteindelijk toch goed af met de avontuurlijk ingestelde landgenoten.
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:20:26 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179644287
Dit kan een topshow worden
Oh.
pi_179644363
Deze promotekst is zo standaard dat ik geen idee heb of ik deze aflevering al gezien heb. :')
pi_179644560
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:23 schreef tralalala het volgende:
Deze promotekst is zo standaard dat ik geen idee heb of ik deze aflevering al gezien heb. :')
De Ik-Vertrek-Bingokaart is al voor 3 kwart ingevuld na deze promotekst...
  woensdag 6 juni 2018 @ 21:49:50 #157
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_179644994
De bingokaart heeft wel een update nodig. Wij spelen regelmatig met de bingo maar bijna niemand heeft ooit bingo gehaald :P Heb t idee dat sommige dingen bijna niet (meer) voorkomen, hoewel ik even niet 123 paraat heb welke. Anderen die zich hierin herkennen?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 21:53:56 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_179645095
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:23 schreef tralalala het volgende:
Deze promotekst is zo standaard dat ik geen idee heb of ik deze aflevering al gezien heb. :')
Het staat er letterlijk in: “Dit doen ze in deze herhaling van Ik vertrek niet alleen; kinderen Tygo van tien en Kick van zes gaan natuurlijk mee.“ -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_179645481
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het staat er letterlijk in: “Dit doen ze in deze herhaling van Ik vertrek niet alleen; kinderen Tygo van tien en Kick van zes gaan natuurlijk mee.“ -O-
Ja, maar dan hoef ik de herhaling nog niet gezien te hebben.
pi_179645518
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Faux. het volgende:
De bingokaart heeft wel een update nodig. Wij spelen regelmatig met de bingo maar bijna niemand heeft ooit bingo gehaald :P Heb t idee dat sommige dingen bijna niet (meer) voorkomen, hoewel ik even niet 123 paraat heb welke. Anderen die zich hierin herkennen?
Ik weet niet meer precies wat er op de bingokaart staat maar de volgende kunnen er alvast op:
- jonge kinderen die niet mee wil
- partner die het eigenlijk wel prima in Nederland heeft
- De taal onkundig zijn
- Geen vergunningen
- Heimwee
- “We moeten met 2 maanden wel open zijn”...en dan na 6 maanden nog de cementmolen in de hal hebben staan
- Met 0 Horeca- of hotelervaring / -kennis een B&B openen
- Huis in Nederland nog niet verkocht

Vul verder maar aan...
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 22:10:10 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_179645546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 22:07 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ja, maar dan hoef ik de herhaling nog niet gezien te hebben.
Das waar. Ik heb m wel gezien, kan me die kinderen nog wel herinneren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:36:13 #162
194695 franklop
Fran knock
pi_179662746
herhaling dus op npo1 nu
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179662758
Deze ken ik nog wel :Y

Toch weer kijken :`)
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:38:22 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179662794
Kick ;(
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:38:48 #165
194695 franklop
Fran knock
pi_179662810
Zonder startkapitaal

Nu al goed plan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:40:43 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179662866
Kandelaars weg. Gastendoekjes weg. Alles weg
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:43:08 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179662961
Die jurk is veel te groot. Sluit totaal niet aan rondom haar borsten
pi_179663099
Dat joch leek niet heel enthousiast
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:47:16 #169
194695 franklop
Fran knock
pi_179663123
Niet echt een sterrenzaak
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179663126
Die hont :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:47:24 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef Protoplanet het volgende:
Dat joch leek niet heel enthousiast
Jij wel om 4:50 in de ochtend?
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:47:25 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179663129
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:38 schreef franklop het volgende:
Zonder startkapitaal
Nu al goed plan
Geld lenen van ouders

Check :7 :|W
pi_179663147
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jij wel om 4:50 in de ochtend?
:D
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:47:40 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179663149
Dat is een loyaal kind.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:48:11 #175
194695 franklop
Fran knock
pi_179663174
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Geld lenen van ouders

Check :7 :|W
de taal niet kennen
Check
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179663177
Dat kind kan Frans?

Hoe oud issie
pi_179663191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Protoplanet het volgende:
Dat kind kan Frans?

Hoe oud issie
Neuf uhm... dix ans!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:49:18 #178
194695 franklop
Fran knock
pi_179663205
Opa en kleinkind
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179663235
Opa Henk is being called
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 juni 2018 @ 21:50:24 #180
176766 crew  zoem
zoemt
pi_179663254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:50 schreef Protoplanet het volgende:
Opa Henk is being called
_O-
pi_179663261
Gaan wel lief met elkaar om allemaal
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 juni 2018 @ 21:51:25 #182
22592 crew  Ole
pi_179663289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef franklop het volgende:

[..]

de taal niet kennen
Check
huis niet verkocht
check
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:51:42 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179663301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:50 schreef Protoplanet het volgende:
Gaan wel lief met elkaar om allemaal
Moet ook want opa financiert de boel :+
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 juni 2018 @ 21:52:09 #184
176766 crew  zoem
zoemt
pi_179663318
Het gebruikelijke praat je met de (loco) burgemeester.
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 juni 2018 @ 21:52:10 #185
22592 crew  Ole
pi_179663320
bezoek burgemeester
check
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:52:25 #186
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179663332
Intrekken in restaurant zonder papieren :|W
Check :7
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:52:34 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663340
Gewoon lekker overal owie op zeggen
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 juni 2018 @ 21:52:41 #188
22592 crew  Ole
pi_179663346
pui. oui. oui
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 juni 2018 @ 21:52:42 #189
176766 crew  zoem
zoemt
pi_179663347
Heeft er iemand inmiddels bingo?
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:53:15 #190
194695 franklop
Fran knock
pi_179663367
Je zou toch denken dat na zoveel seizoenen de clichés niet meer voorbij zouden komen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 juni 2018 @ 21:53:17 #191
176766 crew  zoem
zoemt
pi_179663370
Wie. Wie. Wie. Ooievaar!
pi_179663383
Bijzonder kind
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:53:48 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663393
Kick die kickt gewoon ass
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 juni 2018 @ 21:54:00 #194
176766 crew  zoem
zoemt
pi_179663400
Hij heeft een kick onder zn hol nodig :P
pi_179663421
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:54 schreef zoem het volgende:
Hij heeft een kick onder zn hol nodig :P
Dat strookt niet met het nieuwe opvoeden :N :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:54:56 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663428
:'( arme kindjes
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:55:02 #197
194695 franklop
Fran knock
pi_179663432
Gezellige boel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179663444
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:54 schreef amaranta het volgende:
:'( arme kindjes
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:56:19 #199
194695 franklop
Fran knock
pi_179663473
Gelukkig zijn de kinderen ook goed voorbereid door pa en ma
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179663483
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:54 schreef amaranta het volgende:
:'( arme kindjes
Stomme kindjes die niet blindelings De Droom van de ouders volgen o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:56:56 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663499
Een velletje op zn tanden en daaronder zijn lip
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:57:40 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663525
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Stomme kindjes die niet blindelings De Droom van de ouders volgen o|O
Ja. Ze zouden dankbaar moeten zijn dat ze op deze aarde zijn gezet
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 7 juni 2018 @ 21:57:48 #203
176766 crew  zoem
zoemt
pi_179663528
Het ongemakkelijke praatje in een lokale zaak. Check.
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:02:04 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179663622
Amper de taal spreken, je kinderen qua taal ook niet voorbereid en ze zo op de dorpsschool achterlaten...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:03:01 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:03:28 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663642
Dus ze huren het voor 50.000 per jaar?
pi_179663661
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef amaranta het volgende:
Dus ze huren het voor 50.000 per jaar?
Ipv 300 pm. Topdeal.
pi_179663668
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef amaranta het volgende:
Dus ze huren het voor 50.000 per jaar?
Klinkt best wel bizar veel
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:06:04 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2018 @ 22:07:20 #210
230491 Zith
pls tip
pi_179663719
Trieste boel dit
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 juni 2018 @ 22:08:31 #211
22592 crew  Ole
pi_179663744
ongemakkelijk openingsfeest met locals. check
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_179663760
Sje vais sessesesesesejer :X

Die uitspraak :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:09:35 #213
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179663768
Kinderen nietwaar hun zin hebben
Check :7
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:14:44 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663857
Kick heeft 2x hmmm gezegd O+
pi_179663858
Kind niet gelukkig. Dikke pech. Het moet. Want ze leven De Droom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179663913
Lief kind die oudste *O*
pi_179663916
Kijkt jeugdzorg mee?
pi_179663921
ahh die broer wel liev
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:18:48 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179663925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:18 schreef Blue_note het volgende:
Lief kind die oudste *O*
Nou he! O+
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:19:09 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179663932
Wat is dat voor een blauw ding waarmee ze Skypen :?
pi_179663935
Tis een herhaling en ik erger mij opnieuw.

Een terugblik zou leuker zijn...

“Geslaagde missie”?
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:27:50 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179664074
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat voor een blauw ding waarmee ze Skypen :?
iPad mini met een blauwe bescherm hoes
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:38:30 #223
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_179672192
Ik had het zo te doen met doe kindjes. Maar wat een lief ventje die oudste O+
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2018 @ 18:42:58 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_179678278
Ik (her)kijk nog even terug. Weet trouwens niet eens of ik deze eerder gezien heb.

Wat en sfeerloos huwelijksfeest in het begin. Lijkt wel een moetje. Suf en saai.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2018 @ 18:49:01 #225
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_179678395
Nu bijna halverwege en nog nergens een lachje gezien. Niemand lijkt er echt zin in te hebben.
Misschien het zoontje nog het meest. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 juni 2018 @ 18:59:15 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_179678553
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik (her)kijk nog even terug. Weet trouwens niet eens of ik deze eerder gezien heb.

Wat en sfeerloos huwelijksfeest in het begin. Lijkt wel een moetje. Suf en saai.
Ik denk ook dat het wel een huwelijk is op basis van het feit dat ze gingen verkassen.
In het buitenland als vader zonder dat je met de moeder getrouwd bent dingen voor elkaar krijgen schijnt nog wel eens lastig te zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 8 juni 2018 @ 20:34:18 #227
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_179680594
Die oudste is ook wel echt een pure goede jongen O+ Leuke aflevering, fijn dat ze zo succesvol zijn al in het begin. Maar dat Frans :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_179681846
Mijn NPO-app (op smart tv) wil de uitzending niet laten zien ;(
Mon 'en!
pi_179686304
Dat was saai.

Die ouders en broer van die vrouw die er niet mee kunnen omgaan :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179686525
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 21:32 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn NPO-app (op smart tv) wil de uitzending niet laten zien ;(
Heb je iets aan :)

http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/437613/Ik_Vertrek.html
pi_179687824
quote:
Ik heb de 'IT-crowd methode' toegepast. Een paar keer app aan en uitgezet. Uiteindelijk gelukt. ;)

Thanks ^O^
Mon 'en!
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 juni 2018 @ 20:48:50 #232
22592 crew  Ole
pi_179791425
straks weer. Volgens mij ken ik deze nog niet
14 juni 2018, 21:30 - 22:25 uur

quote:
Langgekoesterde droom(2014)

REPORTAGE Het is liefde op het eerste gezicht als Dianne (51) en Frenk (52) voor het eerst op Curaçao komen. Ze willen meteen met het hele gezin emigreren, maar dan moeten ze wel eerst hun eigen huis verkopen...

Het was liefde op het eerste gezicht toen Dianne (51) en Frenk (52) voor het eerst op Curaçao kwamen. Allebei waren ze zo weg van het Antilliaanse eiland, dat ze bij thuiskomst meteen hun huis in Nederland te koop zetten. Want het besluit was gemaakt; ze wilden met het hele gezin emigreren. In deze herhaling van Ik vertrek worden ze gevolgd. De huizenmarkt in Nederland was echter niet gunstig, dus hun huis bleef te koop staan. En dat terwijl hun dochter al een baan had gevonden als dolfijnentrainer. Na vijf jaar werd het huis eindelijk verkocht. Nog geen maand later vonden ze op Curaçao een huis waarin ze in vier kamers gasten gaan ontvangen. Hun droom is dus eindelijk uitgekomen. Maar hoe ervaart het koppel hun nieuwe leven in de praktijk?
Avontuurlijk ingesteld
Ik vertrek draait om avontuurlijk ingestelde Nederlanders die een horecabedrijf in het buitenland willen opstarten. Meestal niet gehinderd door enige kennis van zaken, lokale gebruiken of de gesproken taal knappen ze bouwvallen op in uitgestorven Portugese dorpjes, grimmige Slowaakse berggebieden of vergeten regio’s in Frankrijk, met als doel er een prachtige bed and breakfast of drukbezochte sterrencamping van te maken. De programmamakers leggen het klusleed, de heimwee en de huilbuien genadeloos vast. Verrassend vaak loopt het uiteindelijk toch goed af met de avontuurlijk ingestelde landgenoten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_179791568
Lijken me saaie mensen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179792401
WAT IS DEZE STEM?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 21:37:04 #235
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179792438
uut Berghem
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179792467
Godver wat troosteloos
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179792479
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:35 schreef KennyPowers het volgende:
WAT IS DEZE STEM?
Dat vroeg ik me ook af. :)
Mon 'en!
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 21:39:58 #238
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179792504
jaja, iedereen ff uitnodigen voor de koffie op Curaçao |:( Tuurlijk, tis maar ff vliegen en kost weinig..
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179792520
_O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:40:37 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179792527
neeeeeeeeee :'(
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:40:49 #241
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179792541
Ik zou nu ook gelijk emigreren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 21:40:51 #242
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179792542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:35 schreef KennyPowers het volgende:
WAT IS DEZE STEM?
Welke stem? voice over? Ik schakel net in en heb nog niks vreemds gehoord.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179792545
WAT ZIE IK HIER :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_179792551
Water is er blauw?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_179792553
Tenenkrommend
pi_179792554
ze maken mij de pies niet lauw
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179792566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:40 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Welke stem? voice over? Ik schakel net in en heb nog niks vreemds gehoord.
Ja voice over is iemand anders dan normaal
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179792571
Tering ey. Wat een aids was dat.
pi_179792573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:40 schreef Ticootje het volgende:
Water is er blauw?
lauw dacht ik
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 21:42:58 #250
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179792622
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:41 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ja voice over is iemand anders dan normaal
Ok, zal er eens op letten.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 21:43:42 #251
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179792639
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:41 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

lauw dacht ik
Nee, ze zongen blauw....en dat is het daar ook.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179792647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:43 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Nee, ze zongen blauw....en dat is het daar ook.
Oh :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 21:44:08 #253
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179792654
tuuuuteren
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179792744
Wat een stel sufkutten zeg.
pi_179792757
Heftig
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 juni 2018 @ 21:48:06 #256
22592 crew  Ole
pi_179792759
Gelukkig geen taalprobleem deze keer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_179792773
Slaven erbij gekregen _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179792833
Laat die beesten met rust
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179792855
Flinke jetsers.
pi_179792905
Die bedden zijn ook kwaliteit van lik m'n kutje zeg.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 21:53:03 #261
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179792929
Nie zo veul bananas
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179792960
Volgens mij ben je nogal een bezienswaardigheid als blanke.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_179792988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij ben je nogal een bezienswaardigheid als blanke.
Zeker met een kopika.
pi_179793021
Kost geen drol daar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 juni 2018 @ 21:56:54 #265
22592 crew  Ole
pi_179793075
Hoeft nog maar weinig verbouwd te worden :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_179793093
Poepoe :|W
pi_179793117
Lekkere rotte kiesgenot |:(
pi_179793126
Dit is de droom hoor
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179793135
Oeh de heimwee?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_179793184
die vent met dat schort _O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 22:01:31 #271
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179793250
54 platen schilderen......wat een werk :{
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179793293
Koestal badkamer :')
pi_179793310
Peesik kamer.

Airco per minuut :') :') :') :') :')
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 22:04:16 #274
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179793343
Wel eerlijk om het zo te berekenen voor de klanten.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179793351
met je kut airco man man man
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_179793415
Lekker uit de verpakking het bed op. _O_
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 22:06:53 #277
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179793420
Het ziet er wel netjes uit maar je kunt geen klanten onder schot nemen om te boeken :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179793424
Van de ene vinex woonkamer naar de andere. Wat een vakantiegevoel. :{
pi_179793430
Wat zou zoiets kosten?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_179793432
Waarom zou je strijken *O*
pi_179793461
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:07 schreef Rockefellow het volgende:
Wat zou zoiets kosten?
30 eu per nacht zeiden ze toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_179793471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:07 schreef Rockefellow het volgende:
Wat zou zoiets kosten?
http://www.abaai-resort.com w/
pi_179793491
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

30 eu per nacht zeiden ze toch?
Ik bedoel het huis om te kopen. :Y)
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_179793498
Lekker klagen tegen je gasten *O*
pi_179793538
Nieuwe afleveringen? :o
pi_179793540
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Nieuwe afleveringen? :o
nee
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179793542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:09 schreef Blue_note het volgende:
Lekker klagen tegen je gasten *O*
Ja wtf.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_179793543
Nounou. Luxe :D
Ei op salami?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2018 22:11:36 ]
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 22:11:45 #289
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179793567
Je eigen helemaal de tyfus werken op je ouwe dag van smorgens vroeg tot savonds laat *O* Wie wil dat nou niet :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179793577
Waarom zijn die eieren roze?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179793597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:11 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom zijn die eieren roze?
gore plak sterfopstraatworst eronder
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_179793609
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:11 schreef Snowsquall het volgende:
Je eigen helemaal de tyfus werken op je ouwe dag van smorgens vroeg tot savonds laat *O* Wie wil dat nou niet :')
Heerlijk toch, eindeljik weg uit dat land met die files.
pi_179793619
Wat een vriendelijke vrouw -O-
pi_179793622
alles bijkopen , wat een kutplek
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_179793645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Blue_note het volgende:
Wat een vriendelijke vrouw -O-
viel mij ook op! , Je ken aan tafel!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 22:13:38 #296
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179793647
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Joene het volgende:
alles bijkopen , wat een kutplek
Die tyfushitte daar...bah bah
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_179793657
Handdoeken schuurpapier genot *O*
pi_179793666
Een extra bord? dat is dan 2 euro.
pi_179793676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:14 schreef Deckard het volgende:
Een extra bord? dat is dan 2 euro.
VOC mentaliteit toch
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179793689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Die tyfushitte daar...bah bah
de airco kost 12 eu per dag
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 22:15:29 #301
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_179793716
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 22:14 schreef Joene het volgende:

[..]

de airco kost 12 eu per dag
Maar die werkt alleen binnenshuis :)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')