abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 april 2018 @ 18:31:31 #201
357045 Grifte
Feijenoord
pi_178241042
"Gedrag dat eigenlijk niet past bij een serieuze Eredivisiewedstrijd" :')

Anders neem je de Mickey Mouse Liek even te serieus.
pi_178241065
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 18:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

je speelt natuurlijk ook echt voor jan lul mee
UitverkochtGenot.
  zondag 1 april 2018 @ 19:35:11 #203
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178241997
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 18:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Denk het niet. Zou ‘m wel proberen te verhuren aan Groningen oid.
Hij loopt echt heel goed en speelt goed samen. Verder is ie echt nog te licht lijkt het. Ook mij lijkt verhuur de beste optie voor hem, minuten maken en groeien.
pi_178243253
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 18:22 schreef Wicky15 het volgende:
Wie heeft er hier trouwens vertrouwen in dat Vente ooit volwaardig eerste spits gaat worden bij Feyenoord?
niemand behalve martin van geel...maar die is gestoord die vent
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178243872
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 19:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hij loopt echt heel goed en speelt goed samen. Verder is ie echt nog te licht lijkt het. Ook mij lijkt verhuur de beste optie voor hem, minuten maken en groeien.
Technische staf mag ook wel eens kijken waarom je spits überhaupt amper in het verhaal voor komt. Jörgensen krijgt ook amper bruikbare ballen. Vente speelde vandaag als een soort extra aanvallende middenvelder, was eigenlijk nooit de diepste man.
blablablabla
pi_178244023
Eindelijk weer de El Ahmadi en Vilhena van vorig seizoen gezien vandaag.
pi_178244045
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Eindelijk weer de El Ahmadi en Vilhena van vorig seizoen gezien vandaag.
Vilhena gaat na dit seizoen wel een stap maken :Y
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 april 2018 @ 21:08:27 #208
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178244274
ja tony is onhoudbaar aan het worden hopelijk pakken we er nog een mooo bedrag voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 1 april 2018 @ 21:20:02 #209
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178244534
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 18:28 schreef Typisch het volgende:
Toornstra
Op basis waarvan, hij heeft nog steeds een basisplaats, speelt nog steeds ondermaats en zijn contract loopt tot 2021. Wie zou hem nou willen kopen?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_178244638
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 20:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Vilhena gaat na dit seizoen wel een stap maken :Y
Naar PEC?
* Verwijderd *
  zondag 1 april 2018 @ 21:35:02 #211
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178245050
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 21:24 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Naar PEC?
Ik vind vilhena wel wat voor de duitse competitie.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 1 april 2018 @ 21:38:31 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_178245149
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 20:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Vilhena gaat na dit seizoen wel een stap maken :Y
Echt wel, en blij toe. Een scorende middenvelder met een perfecte fysiek (op zijn kutkapsels na), veel geld waard!
pi_178245151
Vilhena gaat naar Italie of naar England.

Wat was die toornstra weer belachelijk slecht vandaag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178245529
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 18:31 schreef Grifte het volgende:
"Gedrag dat eigenlijk niet past bij een serieuze Eredivisiewedstrijd" :')

Anders neem je de Mickey Mouse Liek even te serieus.
Ja, zo vreemd was het niet dat de sfeer wat melig werd. Moeten de mensen dan intensief meeleven bij een ruime voorsprong tegen Excelsior in een seizoen waar niet veel eer meer aan te behalen valt. Ik viel ook in slaap voor de tv.
pi_178245595
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 18:31 schreef Grifte het volgende:
"Gedrag dat eigenlijk niet past bij een serieuze Eredivisiewedstrijd" :')

Anders neem je de Mickey Mouse Liek even te serieus.
Wie zei dat?
Is toch lachen. Ook die liedjes toen Houtman de wissels van Amrabat en Larsson omwisselde _O-
blablablabla
pi_178246386
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ja, zo vreemd was het niet dat de sfeer wat melig werd. Moeten de mensen dan intensief meeleven bij een ruime voorsprong tegen Excelsior in een seizoen waar niet veel eer meer aan te behalen valt. Ik viel ook in slaap voor de tv.
Vanaf de start was er al geen pleuris aan qua sfeer.
Dat ballengooien werd uiteindelijk gewoon gedaan vanwege de verveling.

Ook grappig dat de spelers erin meegingen😂.
Toornstra bij de goal de bal pakken om in het publiek te gooien. Diks die toen de bal in het veld terecht kwam hem in de tribune schoot.
Amrabat die stuk ging omdat er gejuicht werd dat hij overschoot.
pi_178247654
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 18:22 schreef Wicky15 het volgende:
Wie heeft er hier trouwens vertrouwen in dat Vente ooit volwaardig eerste spits gaat worden bij Feyenoord?
Hij heeft geen kans gehad, dus daar kan je hem niet op afrekenen.
pi_178247822
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij heeft geen kans gehad, dus daar kan je hem niet op afrekenen.
Jawel hoor.. kennelijk speelt hij verstoppertje en dat belooft weinig goeds
pi_178248226
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jawel hoor.. kennelijk speelt hij verstoppertje en dat belooft weinig goeds
Het is meer dat spelers als Vilhena, Toornstra, Berghuis en Boetius die zo'n jongen aan moeten spelen liever voor hun eigen kans gaan.

Op zich werkte dat vandaag natuurlijk prima tegen de lammen en de blinden maar het is ongezond dat je met een spits speelt die amper in scoringspositie komt omdat hij in dienst speelt van de middenvelders.
blablablabla
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 00:49:00 #221
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_178248804
Genoten van het publiek vanmiddag, over het spel van Feyenoord kan ik geen oordeel geven want Excelsior deed niet mee.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_178250952
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jawel hoor.. kennelijk speelt hij verstoppertje en dat belooft weinig goeds
Hij speelt helemaal geen verstoppertje

Hij heeft gisteren weet ik veel hoeveel ballen gehad en gekaatst als je goed opgelet heb

Het probleem is dat hij op dit moment gewoon fysiek tekort komt tegen al die boomlange en sterke centrumverdedigers waar hij tegen speelt...

De vraag is of hij daar ooit overheen gaat groeien

Je kan Vente vergelijken met Anchabar. Beide dezelfde lengte en dezelfde fysiek,

Ik denk dat Anchabar zelfs gewoon 2 klasse beter was dan Vente technische gezien.

Je vraagt je dan ook af of Martin van Geel een plaat voor zijn kop heeft als Anchabar al mislukt is met dezelfde fysiek.

Voetballer als Dolberg Vente Anchabar halen gewoon niet de top in de spits .....allemaal hetzelfde probleem,,.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 2 april 2018 @ 09:26:51 #223
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178251083
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij speelt helemaal geen verstoppertje

Hij heeft gisteren weet ik veel hoeveel ballen gehad en gekaatst als je goed opgelet heb

Het probleem is dat hij op dit moment gewoon fysiek tekort komt tegen al die boomlange en sterke centrumverdedigers waar hij tegen speelt...

De vraag is of hij daar ooit overheen gaat groeien

Je kan Vente vergelijken met Anchabar. Beide dezelfde lengte en dezelfde fysiek,

Ik denk dat Anchabar zelfs gewoon 2 klasse beter was dan Vente technische gezien.

Je vraagt je dan ook af of Martin van Geel een plaat voor zijn kop heeft als Anchabar al mislukt is met dezelfde fysiek.

Voetballer als Dolberg Vente Anchabar halen gewoon niet de top in de spits .....allemaal hetzelfde probleem,,.
Hij is met 1.81 wel een stuk groter dan Achahbar.

Voor Dolberg geldt dat nog meer, die is 1.87.

Het is meer het ontbreken van verdere massa, maar daar is nog wel aan te werken op die leeftijd.

Wat wel klopt is dat ze beide niet technisch en snel genoeg zijn om te compenseren voor hun gebrek aan kracht.

Vente en Dolberg zijn beide langer dan Depay en dat is dan misschien geen topper, maar die zou bij Feyenoord direct de beste speler in de selectie zijn.
pi_178251286
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 09:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij is met 1.81 wel een stuk groter dan Achahbar.

Voor Dolberg geldt dat nog meer, die is 1.87.

Het is meer het ontbreken van verdere massa, maar daar is nog wel aan te werken op die leeftijd.

Wat wel klopt is dat ze beide niet technisch en snel genoeg zijn om te compenseren voor hun gebrek aan kracht.

Vente en Dolberg zijn beide langer dan Depay en dat is dan misschien geen topper, maar die zou bij Feyenoord direct de beste speler in de selectie zijn.
Depay zou bij ajax en psv ook de beste speler zijn..

Anchabar is het van het trio dolberg en vente juist de meest technische speler.

Het verhaal over massa in de breede en stevigheid klopt wel. Dat is dan te vergelijken met een paar van die tuinkabouters die het in de spits wel halen zoals bijvoorbeeld Aguero die geloof ik maar 1.73 is maar 1 bonk spiermassa is en daarbij ook nog is de mentaliteit heeft van een massamoordenaar.

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 2 april 2018 @ 10:00:23 #225
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178251369
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Depay zou bij ajax en psv ook de beste speler zijn..
Absoluut waar. Al vind ik dat Neres (vooral) en Lozano die potentie wel hebben

quote:
Anchabar is het van het trio dolberg en vente juist de meest technische speler.
Meest wendbaar in elk geval. Maar dat hangt ook wel weer samen met zijn dwerggroei.

quote:
Het verhaal over massa in de breede en stevigheid klopt wel. Dat is dan te vergelijken met een paar van die tuinkabouters die het in de spits wel halen zoals bijvoorbeeld Aguero die geloof ik maar 1.73 is maar 1 bonk spiermassa is en daarbij ook nog is de mentaliteit heeft van een massamoordenaar.

[ afbeelding ]
Dat hoor je altijd als het gaat over fysiek. Jamaar Robben, Messi, Aguero en weet ik nog welke supersnelle technische topspeler.

Het is altijd een samenspel, wat op het ene vlak ontbreekt moet op het andere vlak gecompenseerd worden. En soms is het ook balans. Depay is behoorlijk wat massa kwijtgeraakt het laatste jaar, waardoor hij iets sneller en wendbaarder is geworden, maar nog altijd loeisterk.

Ik denk zelfs dat Depay nog best wat spieren kwijt mag.

Alleen lengte kun je niet toevoegen en technische begaafdheid ook niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')