abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178751940
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 02:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind je ook heel volwassen overkomen.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:36 schreef Candaasje het volgende:
Ik zou gewoon gaan voor een naam die jij/jullie mooi vinden, ongeacht je afkomst. :) De namen die je noemt zijn niet 'typisch' tulpenbollenNederlands: je komt ze ook aan de andere kant van de wereld tegen (soms in een iets andere schrijfwijze/uitspraak natuurlijk), dus euh, waarom niet?! Ik zou je niet laten leiden door mensen die roepen dat je je afkomst erin terug 'moet' laten zien. Het kan, maar als je er zelf juist enorme weerzin tegen hebt, dan is dat het domste dat je kunt doen. :{w

En trek je niks van die opmerking over volwassen worden aan. Weet wie het zegt.
Dank jullie wel dames, dit doet me goed.
pi_178752232
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 01:26 schreef WouterWit het volgende:

[..]

23. Ik vind het jammer dat je mijn mening direct wijt aan onvolwassenheid, naar mijn idee gedraag ik me heel wat verantwoordelijker en volwassener dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. Mijn gedrag is het gevolg van mijn ervaringen.
Met onvolwassen bedoel ik dat jij nog zoekende bent. Is heel normaal op jouw leeftijd.
pi_178752244
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 02:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Look who’s talking.
En dat zeg jij... _O-
pi_178752400
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Met onvolwassen bedoel ik dat jij nog zoekende bent. Is heel normaal op jouw leeftijd.
Belangrijke nuancering die de zaken wel enigszins doet veranderen. Ik denk dat zoekende zijn echter niet voorbehouden is aan jongvolwassenen maar dat juist volwassenen of degene met een open mind tenminste zoekende zijn.
  donderdag 26 april 2018 @ 13:37:22 #255
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178752612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:56 schreef WouterWit het volgende:
Hey dames, ik heb weliswaar nog geen kinderen maar heb het op de n of andere manier wel al eens met vrienden gehad over kindernamen. Ik merk dat mijn vrienden hier heel anders over denken dan ik en zou derhalve jullie mening hierover wel willen weten.

Mooie meisjesnamen:
Marie-Claire
Denise
Julia
Olivia

Mooie jongensnamen:
Olivier
Isaac
Ik vind Julia, Olivia, Olivier en Isaac erg tof. Marie-Claire is niet zo mijn ding, maar vind ik niet lelijk.
Ik vind Denise alleen niet tussen de rest van de namen passen.

Ik vind overigens alle namen wel leuk klinken met je achternaam :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178752624
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:18 schreef WouterWit het volgende:

[..]

Belangrijke nuancering die de zaken wel enigszins doet veranderen. Ik denk dat zoekende zijn echter niet voorbehouden is aan jongvolwassenen maar dat juist volwassenen of degene met een open mind tenminste zoekende zijn.
Dit
pi_178752778
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:37 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik vind Julia, Olivia, Olivier en Isaac erg tof. Marie-Claire is niet zo mijn ding, maar vind ik niet lelijk.
Ik vind Denise alleen niet tussen de rest van de namen passen.

Ik vind overigens alle namen wel leuk klinken met je achternaam :Y
Is Marie-Claire net iets te elitair of is er een andere reden dat je die minder vindt? Denise is als enige van de namen op die lijst niet echt netjes dus dat zou ook gelijk verklaren waarom je die er niet echt tussen vind passen.

Ben wel blij om te horen dat je vindt dat ze goed matchen met m'n achternaam. Ik denk dat die ook niet per se heel islamitisch klinkt aangezien mensen me aan de hand daarvan icm mijn uiterlijk wel eens hebben aangezien voor Rus :P.
  donderdag 26 april 2018 @ 14:05:27 #258
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178752882
quote:
17s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:54 schreef WouterWit het volgende:

[..]

Is Marie-Claire net iets te elitair of is er een andere reden dat je die minder vindt? Denise is als enige van de namen op die lijst niet echt netjes dus dat zou ook gelijk verklaren waarom je die er niet echt tussen vind passen.

Ben wel blij om te horen dat je vindt dat ze goed matchen met m'n achternaam. Ik denk dat die ook niet per se heel islamitisch klinkt aangezien mensen me aan de hand daarvan icm mijn uiterlijk wel eens hebben aangezien voor Rus :P.
Ik weet niet of ik het elitair vind. Ik hou opzich niet zo van dubbele namen. Ik vind Marie bijvoorbeeld wel leuk en alleen Claire zou ik al leuker vinden dan Marie-Claire. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van Jan-Willem, maar Jan en Willem kan ik best waarderen :)

Je achternaam klinkt idd niet islamitisch en hij is goed uit te spreken in het Nederlands waardoor ik 'm ook niet zo exotisch vind aanvoelen.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178769377
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:18 schreef WouterWit het volgende:

[..]

Had ik bij moeten zetten. Zoekende zijn is niet erg en goed en heel normaal op jouw leeftijd. Zoekende op latere leeftijd is anders dan op jouw leeftijd, echt. Over een paar zul je dit beter begrijpen. En gelukkig hoef jij nu geen namen uit te zoeken .

Ik heb dus twee eventuele meisjesnamen... welke is mooier?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch K.enza? Heb altijd K.enza gezegd...

[ Bericht 1% gewijzigd door anoniem_110720181820 op 27-04-2018 10:16:38 ]
  vrijdag 27 april 2018 @ 10:38:15 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178769777
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Had ik bij moeten zetten. Zoekende zijn is niet erg en goed en heel normaal op jouw leeftijd. Zoekende op latere leeftijd is anders dan op jouw leeftijd, echt. Over een paar zul je dit beter begrijpen. En gelukkig hoef jij nu geen namen uit te zoeken .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin.

SPOILER
pi_178771626
Kenza klinkt soort van Kenzo. Die verschrikkelijk lelijke kleding en zulks verkopen.
  vrijdag 27 april 2018 @ 14:03:34 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178774530
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kenza klinkt soort van Kenzo. Die verschrikkelijk lelijke kleding en zulks verkopen.
Het klinkt als een mix tussen Kenzo en Kendra voor mij, en die laatste heeft nogal een hoog playboy-bunny gehalte.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178774798
Bij Kendra kan ik niet anders dan denken aan mr pointy.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 27 april 2018 @ 15:10:03 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178775541
Kenza is toch een appel?
KuikenGuppy
pi_178775614
Kanzi is een appel.

Ik vind Kenza wel een mooie naam, kennis heeft haar dochter ook zo genoemd.
pi_178775784
Kenza - Genza
  vrijdag 27 april 2018 @ 15:37:08 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178776000
Oja, Kanzi. Maar die associatie heb ik er dus mee. Ik vind het ook geen mooie naam, zo hard en niet vrouwelijk. Eleanoor vind ik mooi, elegant en zangerig. Ada ook :Y.
KuikenGuppy
pi_178776486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 14:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het klinkt als een mix tussen Kenzo en Kendra voor mij, en die laatste heeft nogal een hoog playboy-bunny gehalte.
Kendra is ook daadwerkelijk de naam van n van Hefner's voormalige vriendinnen. Vind het desalniettemin een mooie naam zolang ie op z'n Engels wordt uitgesproken.
pi_178776903
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 10:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_178909070
Zojuist op Facebook, de broertjes Vin.ginio en Henkie... in het kader van bij elkaar passende namen :D
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:03:27 #271
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178909166
Henkie :D dat vind ik wel baas

En ontzettend kamp _O- maar dat terzijde. Ik kan altijd wel lachen om van die echte mannennamen voor baby's, als ze willem, of joop of kees heten ofzo :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179023353
Ja, wij hadden dus de perfecte meisjesnaam, maar het wordt een jongetje! Dus gooi al jullie stoere Scandinavische, Keltische of daarop lijkende jongensnamen op me! *G*
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:04:26 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179023608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:57 schreef lunapuella het volgende:
Ja, wij hadden dus de perfecte meisjesnaam, maar het wordt een jongetje! Dus gooi al jullie stoere Scandinavische, Keltische of daarop lijkende jongensnamen op me! *G*
Ik zou die naam gewoon bij zo'n broer zus namensite invullen en kijken of daar wat uitkomt wat je bevalt:
http://www.naamkunde.net/?page_id=295
https://www.naamwijzer.nl/broerzusvoornaam.php
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179024278
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:57 schreef lunapuella het volgende:
Sven?
.
pi_179025112
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:18 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Sven?
Heel schaatsteam :D

Ragnar
Baldur
Ebbe
Glon